PDA

Επιστροφή στο Forum : Αισθητήρας λάμδα E46


taou
29-02-08, 23:53
Καλησπέρα παιδιά, όπως έγραψα σε άλλο τόπικ, την προηγούμενη Παρασκευή άναψε το λαμπάκι του κινητήρα. Πήγα στο διαγνωστικό και ο τύπος μου είπε ότι "έσβησε τώρα, αλλά κατά πάσα πιθανότητα θα ανάψει πάλι γιατί έχει πρόβλημα ο αισθητήρας λάμδα" επίσης μου είπε να πάω να καθαρίσω το τεπόζιτο της βενζίνης γιατί έχει νερό μέσα κ διάφορα άλλα σκουπιδάκια.

Και ρωτάω γιατί εγώ που είμαι τελείως άσχετος. Αυτός ο αισθητήρας τι ακριβώς κάνει; Κόστος ξέρει κανείς (δε ρώτησα ο βλάκας).

God
01-03-08, 00:15
Ασε το ντεποζιτο ησυχο...

Το αισθητηρας λ (oxygen sensor) ειναι στην εξατμιση, συνηθως πριν τον καταλυτη αλλα τα νεα αμαξια εχουν και μετα. Μετραει το ποσο οξυγονου που εξερχεται απο την εξατμιση και ετσι υπολογιζει το μιγμα. Πολυ οξυγονο-φτωχα μιγματα. Λιγο οξυγονο-πλουσια μιγματα.

Αυτο επισης σημαινει οτι για να φτασει σκουπιδακι απο την εξατμιση στον λ πρεπει να περασει απο ολο το συστημα διανομης καυσιμου, απο το φιλτρο βενζινης και τα μπεκ για παραδειγμα, να ψεκαστει μεσα στον θαλαμο καυσης, να φαει καμια 20αρια αναφλεξεις και μετα να φυγει απο την εξατμιση. Αυτο απλως δεν γινεται. Το νερο επισης δεν του κανει τιποτα απολυτως.


Δεν ειναι και τραγικο προβλημα. Και να μην δουλευει ο εγκεφαλος θα παρει μια μεση τιμη και θα δουλεψει. Μπορεις μαλλον να το κρατησεις λιγο ετσι. Απλα πιθανον η καταναλωση σου να παει πανω αποτομα.

taou
01-03-08, 00:15
Και επίσης αν ξέρει κανείς αν πρέπει να τον αλλάξω άμεσα, η μπορώ να αντέξω μέχρι το Πάσχα (που πέφτει και το δώρο) :D

stelmaniac
01-03-08, 05:59
Παντως αν τελικα αλλαξεις λ, υπαρχουν αφτερ μαρκετ πολυ καλοι και σε καλες τιμες καθως ο μαμα απ οσο ξερω ψιλοτσουζει.

zaharias
01-03-08, 07:04
Παντως αν τελικα αλλαξεις λ, υπαρχουν αφτερ μαρκετ πολυ καλοι και σε καλες τιμες καθως ο μαμα απ οσο ξερω ψιλοτσουζει.

Μπραβο βρε stel...Aυτο ηθελα να του πω και εγω...:+1:

taou
01-03-08, 08:25
Έχετε να μου προτείνεται τίποτα (τιμες, που μπορώ να το βρώ κλπ); Έστω και με pm.

deepblue
01-03-08, 10:35
Υπαρχουν 2 αισθητηρες Λ πριν τουν καταλυτες αλλα και μετα του καταλυτες.
οι αισθητηρες αν παρεις μαμα κανουν γυρω στα 250 ο ενας !!
Ομως...μπορεις να βρεις BOSH που ουτως η αλλοιως φοραει η μαμα και να τους αγορασεις οχι απο BMW και κανουν γυρω στα 105 ευρω χοντρικα τουλαχιστον οι 2 πριν τους καταλυτες η να τους βρεις μεταχειρισμενους ακομα και 60 ευρω το ζευγαρι που ομως πιθανον να μη ξερεις τι αγοραζεις !!
Υπαρχει καποιος που λεγετε ΒΕΡΒΙΛΗΣ στον Κολωνο και εχει αλλα θελει να εχεις κωδικους.
Στελιο εσυ πιον ξερεις?
καλο ειναι να μαθαινουμε !!!!
Θα σου προτεινα να τους αλλαξεις και να μη περιμενεις μια και θα εχεις πιο μεγαλη καταναλωση αλλα και πεσμενη αποδοση του κινητηρα μια και τα μειγματα πιθανον να ειναι φτωχα.

taou
01-03-08, 12:41
ΑΑΑ!!!! Δεν είναι ένας...
Ερώτηση γιατί είμαι και λίγο βλάκας. Είναι ένας πριν τον καταλύτη και ένας μετά;

Δηλαδή είναι σαν τα μπουζί που είχα αλλάξει, ίδια μάρκα αλλά έχει το σηματάκι της BMW πάνω και τα βαράνε στο κεφάλι...

BILL007
01-03-08, 13:36
Yπάρχει τρόπος μέσω του διαγνωστικού να δούμε αν ο λάμδα είναι καλά ή υπολειτουργει???Το λέω γιατί εμένα μου ανέβηκε η κατανάλωση απο το που8ενά!!!

taou
01-03-08, 14:24
Εμένα μου άναψε το λαμπάκι του κινητήρα και όταν το πήγα στο διαγνωστικό μου είπε οτι είναι ο αισθητήρας Λ

stelmaniac
01-03-08, 14:40
Yπάρχει τρόπος μέσω του διαγνωστικού να δούμε αν ο λάμδα είναι καλά ή υπολειτουργει???Το λέω γιατί εμένα μου ανέβηκε η κατανάλωση απο το που8ενά!!!

Η καταναλωση δεν ανεβαινει απ το πουθενα, μαλλον βαρυνε το δεξι σου ποδι χεχε!!

Παντως οτι ισχυει για τον λ ισχυει και για τα περισσοτερα ηλεκτρολογικα. Δηλαδη αν αγορασεις το ανταλλακτικο απο την εταιρια που το προμηθευει στη Μπεμβε και οχι απο τη Μπεμβε, θα εχει σχεδον τα μισα χρηματα..

BILL007
01-03-08, 16:51
χαχαχαχαχχχαχαχαχααχχχα!!!!!Όχι και τόσο...είπαμε...χαχααχα!!!Κάτι δεν παίζει καλά και έχει ανέβει...κανα Λάμδα αισθάνομαι...Θα παω στο συνεργειο soon και θα μάθω τι παίζει...χιχιχι!:D:D:D

extremegsrr
01-03-08, 17:30
Φιλε μου εγω ειχα παει πριν απο ενα μηνα στην μπεμβε γιατι μου εκανε κατι
σκαμπανεβασματα η βελονα στο στροφομετρο το βαλαμε στο διαγνοστικο
και μου ειπανε οτι εχει ζημια ο λ!!Πηρε ενας μαστορας το αυτοκινητο για να το
ανοιξει λιγο μηπως φθιαξει αλλα τιποτα μου λεει θα τον κανουμε παραγγελια
λεω ποσο εχει μου λεει 250 ευρω.Ασχετος κι εγω του λεω να κανει την παραγγελια
και του δινω 100 ευρω προταταβολη.Φευγω λεω ας ανοιξω λιγο το αυτοκινητο
να δω μηπως στροσει λιγο και παταω 240 Αυτο ητανε!!!Το αυτοκινητο ειναι μια χαρα
τωρα και ο λ ειναι στην μπεμβε και περιμενει!Αλλα και προκαταβολη :(

taou
01-03-08, 19:54
Κι εγώ το τελίκοσα προχθές που πήγα μια βόλτα στην Καβάλα, αλλά τίποτα... Λες άμα πιάσει κι εμένα 240 να σβήσει; :D

SUPERCHARGER
01-03-08, 23:56
Παντως αν τελικα αλλαξεις λ, υπαρχουν αφτερ μαρκετ πολυ καλοι και σε καλες τιμες καθως ο μαμα απ οσο ξερω ψιλοτσουζει.

Αυτο σε Ε46 και γενικα σε αυτοκινητα κατασκευης μετα το 2002, ουτε να το σκεφτεστε, ουτε να το διανοηθητε !!!

Το να σας εξηγησω το γιατι ειναι λιγο δυσκολο σε ενα post και θα μας παρει σελιδες.
Απλα μην το κανετε ποτε.

Η μονη λυση εκτος BMW ειναι να διαβασεις τον κωδικο πανω στον αισθητηρα (στο μεταλικο του κομματι) και να πας να τον ζητησεις στην BOSCH με αυτον τον κωδικο ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΣ οτι ειναι για BMW για να εχει την σωστη φυσα.

Προσοχη μονο στο ποιον αισθητηρα θα κοιταξεις. Τα τετρακυλινδρα εχουν 2 και τα εξακυλινδρα 4.

Σε καθε περιπτωση, θελεις τον αισθητηρα που ειναι αναμεσα στο χταποδι και τον καταλυτη.
Αυτος μετραει μειγματα και μονο.

Ο αισθητηρας μετα τον καταλυτη, εχει αλλη αναλυση (πολυ μικροτερη), δεν παιζει κανενα ρολο στην ρυθμιση του καυσιμου και η μονη του δουλεια ειναι να ελεγχει το αν δουλευει ο καταλυτης. Ακομα και να χαλασει, θα αναψει το λαμπακι αλλα ουτε η αποδοση του κινητηρα αλλαζει, ουτε η καταναλωση.


Τελος, πριν αλλαξεις τον αισθητηρα λαμδα, καλο ειναι να ελεγξεις και τον μετρητη αερα (air flow meter).
8 στις 10 φορες που αναβει το λαμπακι του λαμδα, φταιει απλα ενας βρομικος μετρητης αερα και οχι ο λαμδα.

Εγω θα προτεινα το εξης (αν πιανουν τα χερια σου):

Με κρυο κινητηρα, βγαλε το μετρητη αερα (να τον κρατας στο χερι).
Παρε ενα σπρει καθαρισμου injection και ριξε μπολικο ΠΑΝΤΟΥ, ακομα και πανω στα νηματα.
ΠΡΟΣΟΧΗ. Ψεκαζουμε απο αποσταση 15-20 ποντους, δεν ακουμπαμε με το χερι αλλα ΟΥΤΕ με εργαλειο ΤΙΠΟΤΑ μεσα και ΔΕΝ το σκουπιζουμε.
Απλα αστο πανω σε ενα καθαρο πανι να στεγνωσει μονο του (5-10 λεπτα).

Βαλτα ολα στη θεση τους κανονικα, σφηξε ολα τα κολαρα και τους κολιεδες και βαλε μπροστα.

Αν το προβλημα εχει προκυψει απο τον μετρητη αερα, το λαμπακι πρεπει να σβησει.....

SUPERCHARGER
02-03-08, 00:07
επίσης μου είπε να πάω να καθαρίσω το τεπόζιτο της βενζίνης γιατί έχει νερό μέσα κ διάφορα άλλα σκουπιδάκια.

Να του πεις να παει να καθαρισει τα αυτια του και τα ματια του ο γυφτος που δεν του κοβει πριν πει την μαλακι@ του να σκεφτει την διαδρομη που κανει το καυσιμο απο το ντεποζιτο μεχρι να γινει καυσαεριο και να φτασει στο λαμδα.

Να ελεγε "καθαρισε τα μπεκ" να το καταλαβω γιατι μπορει να εχουν πιασει λιγο "καρβουνακι".

Οσο για το νερο......... Για να φταιει αυτο, πρεπει να εχεις τουλαχιστον 10 λιτρα νερο μεσα.
Αλλα και παλι μην κανεις τιποτα.... Καποια στιγμη μεχρι το επομενο γεμισμα, θα πρεπει να το εχεις "καψει"........:pth::pth::pth:
Τα Turbo δηλαδη με τον water injection τι θα επρεπε να κανουν? να αναβει ολο το ταμπλο σαν χριστουγενιατικο δεντρο?????..........

Τι αλλο θα ακουσω θεε μου.....

taou
02-03-08, 14:18
Να σου πω ακριβώς, τον διάλογο:
- Φίλε τώρα έσβησε αλλά μάλλον θα ξαναανάψει γιατί μάλλον έχει πρόβλημα ο αισθητήρας λάμδα
- Πάλι; Τον έχω αλλάξει κι άλλη φορά
- Τώρα τελευταία, άφησες την βενζίνη να πάει χαμηλα; Με αναμένο λαμπάκι;
- Ναι, στο προηγούμενο γέμισμα
- Αυτό φταίει, από τα χρόνια, μαζεύει νερό και σκουπιδάκια.

Αυτά μου είπε ο τύπος

stelmaniac
02-03-08, 15:49
Αυτο σε Ε46 και γενικα σε αυτοκινητα κατασκευης μετα το 2002, ουτε να το σκεφτεστε, ουτε να το διανοηθητε !!!

Το να σας εξηγησω το γιατι ειναι λιγο δυσκολο σε ενα post και θα μας παρει σελιδες.
Απλα μην το κανετε ποτε.

Η μονη λυση εκτος BMW ειναι να διαβασεις τον κωδικο πανω στον αισθητηρα (στο μεταλικο του κομματι) και να πας να τον ζητησεις στην BOSCH με αυτον τον κωδικο ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΣ οτι ειναι για BMW για να εχει την σωστη φυσα.

Προσοχη μονο στο ποιον αισθητηρα θα κοιταξεις. Τα τετρακυλινδρα εχουν 2 και τα εξακυλινδρα 4.

Σε καθε περιπτωση, θελεις τον αισθητηρα που ειναι αναμεσα στο χταποδι και τον καταλυτη.
Αυτος μετραει μειγματα και μονο.

Ο αισθητηρας μετα τον καταλυτη, εχει αλλη αναλυση (πολυ μικροτερη), δεν παιζει κανενα ρολο στην ρυθμιση του καυσιμου και η μονη του δουλεια ειναι να ελεγχει το αν δουλευει ο καταλυτης. Ακομα και να χαλασει, θα αναψει το λαμπακι αλλα ουτε η αποδοση του κινητηρα αλλαζει, ουτε η καταναλωση.


Τελος, πριν αλλαξεις τον αισθητηρα λαμδα, καλο ειναι να ελεγξεις και τον μετρητη αερα (air flow meter).
8 στις 10 φορες που αναβει το λαμπακι του λαμδα, φταιει απλα ενας βρομικος μετρητης αερα και οχι ο λαμδα.

Εγω θα προτεινα το εξης (αν πιανουν τα χερια σου):

Με κρυο κινητηρα, βγαλε το μετρητη αερα (να τον κρατας στο χερι).
Παρε ενα σπρει καθαρισμου injection και ριξε μπολικο ΠΑΝΤΟΥ, ακομα και πανω στα νηματα.
ΠΡΟΣΟΧΗ. Ψεκαζουμε απο αποσταση 15-20 ποντους, δεν ακουμπαμε με το χερι αλλα ΟΥΤΕ με εργαλειο ΤΙΠΟΤΑ μεσα και ΔΕΝ το σκουπιζουμε.
Απλα αστο πανω σε ενα καθαρο πανι να στεγνωσει μονο του (5-10 λεπτα).

Βαλτα ολα στη θεση τους κανονικα, σφηξε ολα τα κολαρα και τους κολιεδες και βαλε μπροστα.

Αν το προβλημα εχει προκυψει απο τον μετρητη αερα, το λαμπακι πρεπει να σβησει.....

Το εγραψα και σε αλλο ποστ...

Αντι να αγορασουμε το ανταλλακτικο απο τη Μπεμβε,το αγοραζουμε απο την εταιρια που το προμηθευει στη Μπεμβε.Ειναι το ΙΔΙΟ και εχει τα μισα χρηματα...

taou
02-03-08, 16:36
Το εγραψα και σε αλλο ποστ...

Αντι να αγορασουμε το ανταλλακτικο απο τη Μπεμβε,το αγοραζουμε απο την εταιρια που το προμηθευει στη Μπεμβε.Ειναι το ΙΔΙΟ και εχει τα μισα χρηματα...

Ε ναι, λογικό, βγάζεις τον παλιό και τον πας στην BOSCH και σου δίνει ένα ίδιο...

taou
02-03-08, 17:05
Αυτό εδώ είναι παιδιά;

http://bmwfans.info/original/E46/com/316ti-N40/ECE/L/N/2002/05/mg-18/ill-18_0643/#0

God
02-03-08, 20:50
Να σου πω ακριβώς, τον διάλογο:
- Φίλε τώρα έσβησε αλλά μάλλον θα ξαναανάψει γιατί μάλλον έχει πρόβλημα ο αισθητήρας λάμδα
- Πάλι; Τον έχω αλλάξει κι άλλη φορά
- Τώρα τελευταία, άφησες την βενζίνη να πάει χαμηλα; Με αναμένο λαμπάκι;
- Ναι, στο προηγούμενο γέμισμα
- Αυτό φταίει, από τα χρόνια, μαζεύει νερό και σκουπιδάκια.

Αυτά μου είπε ο τύπος


Και οπως οριζει η απλη λογικη, το νερο δεν χαλαει τον λ και τα σκουπιδακια ειναι αδυνατον να φτασουν απο το ντεποζιτο στην εξατμιση.

Μαλλον ηθελε να σε ξεφορτωθει στα γρηγορα η δεν ξερει τι του γινεται. Τοσο απλα.

Αυτό εδώ είναι παιδιά;

http://bmwfans.info/original/E46/com/316ti-N40/ECE/L/N/2002/05/mg-18/ill-18_0643/#0


Ο 12 ειναι ο πριν τον καταλυτη και ο 13 μετα.


Αλλα πρωτα σιγουρεψου οτι ειναι ο λ, μην πας να πληρωσεις ενα 150αρι ετσι.

taou
02-03-08, 21:09
Ο 12 ειναι ο πριν τον καταλυτη και ο 13 μετα.

Αλλα πρωτα σιγουρεψου οτι ειναι ο λ, μην πας να πληρωσεις ενα 150αρι ετσι.

Πως θα είμαι 100% σίγουρος ότι είναι ο Λ; Πήγα στο διαγνωστικό και μου είπε οτί μάλλον είναι ο Λ.

God
02-03-08, 21:15
Πως θα είμαι 100% σίγουρος ότι είναι ο Λ; Πήγα στο διαγνωστικό και μου είπε οτί μάλλον είναι ο Λ.

Πηγες στο διαγνωστικο και σου ειπε οτι μαλλον ειναι ο λ? Οποτε τι σοι διαγνωστικο ηταν αυτο?

Πηγαινε ανθρωπε μου να στο βαλουν σε ενα διαγνωστικο και να δουν αν ο λ δινει κανονικα σημα. Ο λ δινει μετρησεις σε μορφη τασης που καθε διαγνωστικο μπορει να διαβασει, καθως και αν το αμαξι δουλευει με τον λ (closed loop) η τον αγνοει (open loop). Αν το βαλεις σε διαγνωστικο φαινεται αν ο λ δουλευει η οχι, και αν ξερει αυτος που διαβαζει τι διαβαζει ξερει και να σου πει αν δουλευει σωστα η οχι. Τι παει να πει 'μαλλον'?

taou
02-03-08, 21:21
Αυτός είναι ο διάλογος που έκανα με τον τεχνικό της BMW
- Φίλε τώρα έσβησε αλλά μάλλον θα ξαναανάψει γιατί μάλλον έχει πρόβλημα ο αισθητήρας λάμδα
- Πάλι; Τον έχω αλλάξει κι άλλη φορά
- Τώρα τελευταία, άφησες την βενζίνη να πάει χαμηλα; Με αναμένο λαμπάκι;
- Ναι, στο προηγούμενο γέμισμα
- Αυτό φταίει, από τα χρόνια, μαζεύει νερό και σκουπιδάκια.

stelmaniac
02-03-08, 21:23
Πηγες στο διαγνωστικο και σου ειπε οτι μαλλον ειναι ο λ? Οποτε τι σοι διαγνωστικο ηταν αυτο?

Πηγαινε ανθρωπε μου να στο βαλουν σε ενα διαγνωστικο και να δουν αν ο λ δινει κανονικα σημα. Ο λ δινει μετρησεις σε μορφη τασης που καθε διαγνωστικο μπορει να διαβασει, καθως και αν το αμαξι δουλευει με τον λ (closed loop) η τον αγνοει (open loop). Αν το βαλεις σε διαγνωστικο φαινεται αν ο λ δουλευει η οχι, και αν ξερει αυτος που διαβαζει τι διαβαζει ξερει και να σου πει αν δουλευει σωστα η οχι. Τι παει να πει 'μαλλον'?

Υπαρχει ομως η εξης σημαντικη λεπτομερεια που αξιζει να την αναφερουμε...

Αν ας πουμε εχει προβλημα το λουφτ του αερα, το διαγνωστικο θα δειξει 3 βλαβες...
Εκτος του λουφτ θα δειξει αισθητηρα θεσης εκκεντροφορου και αισθητηρα λ πριν τον καταλυτη. Δεν ξερουμε και τι διαγνωση εκανε ο συγκεκριμενο κυριως που κανει τον μηχανικο και λεει ο,τι θελει στο παιδι.

Bavarian Power
04-04-08, 08:11
Απ ότι ξέρω ο αισθητήρας λ είναι εκτεθειμένος σε υψηλές θερμοκρασίες και σε χημικές επιδράσεις και εννοείται σε μηχανικές δονήσεις .
Εμένα μου άναψε εχτές και το αυτοκίνητο έχει 36000 χλμ. Είναι φυσική η φθόρά του μετα απο τόσα χιλιόμετρα;
Και ισχύει αυτο που αναφέρετε εδώ;


Εγω θα προτεινα το εξης (αν πιανουν τα χερια σου):

Με κρυο κινητηρα, βγαλε το μετρητη αερα (να τον κρατας στο χερι).
Παρε ενα σπρει καθαρισμου injection και ριξε μπολικο ΠΑΝΤΟΥ, ακομα και πανω στα νηματα.
ΠΡΟΣΟΧΗ. Ψεκαζουμε απο αποσταση 15-20 ποντους, δεν ακουμπαμε με το χερι αλλα ΟΥΤΕ με εργαλειο ΤΙΠΟΤΑ μεσα και ΔΕΝ το σκουπιζουμε.
Απλα αστο πανω σε ενα καθαρο πανι να στεγνωσει μονο του (5-10 λεπτα).

Βαλτα ολα στη θεση τους κανονικα, σφηξε ολα τα κολαρα και τους κολιεδες και βαλε μπροστα.

Αν το προβλημα εχει προκυψει απο τον μετρητη αερα, το λαμπακι πρεπει να σβησει.....

SUPERCHARGER
08-04-08, 18:29
Ναι ισχυει εγγυημενα ΑΝ πιανουν τα χερια σου. Αν οχι πες σε καποιον που το εχει ξανακανει ή σε ενα καλο μηχανικο ....
Καλο θα ηταν μετα απο τον καθαρισμο να γινει και ενα reset του εγκεφαλου.

deepblue
08-04-08, 19:20
ΑΑΑ!!!! Δεν είναι ένας...
Ερώτηση γιατί είμαι και λίγο βλάκας. Είναι ένας πριν τον καταλύτη και ένας μετά;

Δηλαδή είναι σαν τα μπουζί που είχα αλλάξει, ίδια μάρκα αλλά έχει το σηματάκι της BMW πάνω και τα βαράνε στο κεφάλι...

Ειναι 2 πριν 2 μετα και υπαρχει και το καταστημα οχημα στη βουλιαγμενης που τους εχει σε καλη τιμη .
Ειναι BOSCH και εχουν ακριβως τον ιδιο κωδικο με την ΒΜW μια και ειναι και αυτοι BOSCH

Bavarian Power
09-04-08, 07:43
Απ ότι ξέρω ο αισθητήρας λ είναι εκτεθειμένος σε υψηλές θερμοκρασίες και σε χημικές επιδράσεις και εννοείται σε μηχανικές δονήσεις .
Εμένα μου άναψε εχτές και το αυτοκίνητο έχει 36000 χλμ. Είναι φυσική η φθόρά του μετα απο τόσα χιλιόμετρα;

UP... :thumbsdow

satanikos e36
09-09-08, 15:36
paidia logo tis douleias mou kati ksero parapano lipon o λ metraei tin thermotita mazi me ta kafsaeria ta kainourgia exoun dyo ana pou metra posa kafsaeria stelnei kai to allo einai epistrofis auta sinithos xalane apo ton katalyti mporei na exei voulosei i na exei spasi kai na exoun figei kommatia ektos an ton exeis vgalei.pantos des kai enan exatmisa

satanikos e36
09-09-08, 15:38
file bavarian mporei na sou anapse apo kakia benzini

STEF318i
09-09-08, 18:26
Παιδια..μηπως φταιει και σε εμενα ο λ???Γιατι μια παει σαν is και μια σαν 1600.....Για την ακριβεια πηγαινα με σταθερο γκαζι στις 3000 στροφες και εκανε ενα κοψιμο σαν φρεναρισμα απο μονο του.....απο τοτε μου κανει αυτο το κολπο.......

taou
18-12-08, 11:12
παλικάρια μετά από καιρό αποφάσισα να αλλάξω τον λάμδα (λόγω δώρου χριστουγέννων). άμα το πάω σε ένα bosch car service, θα μου τον αλλάξει;

klainmain
18-01-10, 10:04
Γεια σας παιδια , βλεπω εχετε καιρο να το πιασετε αυτο το θεμα αλλα θα ηθελα λιγο τα φωτα σας ..τωρα τα χριστουγεννα καθως πηγαινα με το αμαξι μια βολτα μου εκανε κομπιασματα ..μιλαμε το αμαξι δε πηγαινε μια..δε κρατουσε ρελαντι οι στροφες πεφταν... ο θορυβος του ηταν απαισιος εκανε σαν χαρχαλι, και ολα αυτα οποτε ηθελε τα εκανε οχι παντα... σκεφτηκα μηπως ηταν θεμα βενζινης ... παρατηρησα οτι οταν εβγαζα το καλωδιο του λ ο κινητηρας επιανε ξανα τις στροφες στα νορμαλ και δε κομπιαζε το αμαξι... μηπως τελικα πρεπει να αλλαξω και εγω τον αισθητηρα λαμδα;;; προς το παρων το εχω αποσυνδεσει...διαφορετικα το αμαξι θα πηγαινει σαν τρακτερ!!!!

rapid_fast
24-01-10, 03:56
Αυτός είναι ο διάλογος που έκανα με τον τεχνικό της BMW
- Τώρα τελευταία, άφησες την βενζίνη να πάει χαμηλα; Με αναμένο λαμπάκι;
- Ναι, στο προηγούμενο γέμισμα
- Αυτό φταίει, από τα χρόνια, μαζεύει νερό και σκουπιδάκια.
Η βενζίνη κάνει 2 βασικά πράγματα.. 1=κινεί το αυτοκίνητο, 2=ψύχει τα μπέκ..
Ποσότητα ζεστού καυσίμου επιστρέφει στο ρεζερβουάρ, με αποτέλεσμα να υγροποιεί τον αέρα, και να γεμίζει το ρεζερβουάρ με ποσότητα υγρασίας. Αρα, ότι και να κάνεις, νερό θα έχεις μέσα στο καυσιμο..
Ως γνωστόν, το νερό έχει ειδικό βάρος 1000.00 ενώ η βενζίνη 737.22.
Συνεπώς, το νερό πάει κάτω...
Το καύσιμο διοχετευεται απο το πλέον χαμηλότερο σημείο του ρεζερβουαρ, άρα στο κρύο ξεκίνημα, μάλλον το νερό ξεφορτωνόμαστε..
Μέσα στο ρεζερβουάρ έχει μια ανλτία.. αυτή έχει σίτα για τις λάσπες τις πέτρες και τους βράχους..
Μετά την αντλία, υπάρχει ένα ακόμη φίλτρο, αυτό κρατάει σκουπίδια μεγαλύτερα απο την διατομή των μπέκ.. τα μικρότερα τα αφήνει και περνάνε... Κάποια οχήματα, έχουν και δευτερο φίλτρο... Αρα, δεν περνάει τίποτα...
Οχι πριν βουλώσει αντλια, βουλώσει το φίλτρο, βουλώσει το δεύτερο φίλτρο, βουλώσουν τα μπέκ, βουλώσει ο ισορροπιστής πίεσης και βουλώσουν οι επιστροφές....

Απο τα χρόνια και τα λαμπάκια, έχει χαλάσει ο εγκέφαλος του "τεχνικού" που σε εξυπηρέτησε.. Αυτό να του πείς απο εμένα...

Παναγιώτης.

Υ.Γ. για τα "μαστόρια" που διαβαζουν εδώ μέσα για να κάνουν διάγνωση στους πελάτες τους.....
Η πιθανότητα να περάσει σκουπίδι απο την εισαγωγή του αέρα είναι μεγαλύτερη απο την πιθανοτητα να περάσει απο το καύσιμο..

rapid_fast
24-01-10, 04:04
Yπάρχει τρόπος μέσω του διαγνωστικού να δούμε αν ο λάμδα είναι καλά ή υπολειτουργει???Το λέω γιατί εμένα μου ανέβηκε η κατανάλωση απο το που8ενά!!!

Μετρήσεις: (ECM της BOSCH και όχι της Siemens)
Αρχή του συστήματος. Ο αισθητήρας αέρα, παρέχει προς το ECM συνεχές ρευμα μεταξύ 0 και 1 βόλτ. Για να στείλει σήμα, πρέπει η θερμοκρασία του να ξεπεράσει τους 300 κελσίου. Διαφορετικά δεν διεγείρεται..
Πρώτη Μέτρηση Βγάζεις το λαστιχένιο προστατευτικό απο τη φίσα, και μετράς με το ψηφιακό σου πολύμετρο στις επαφές 1 και 2 (1=μαυρο=γείωση, 2- γκρί=σήμα)
Ξεκινάς τον κινητήρα. Πρέπει να σου δώσει παλόμενη τιμή βόλτ μετά απο λίγη ώρα. (0,2-0,8 βόλτ στο ρελαντί)
Για να δείς την ανταπόκριση σε πλούσιο και φτωχό μείγμα, βγάλε ένα κολάρο υποπίεσης απο το κύκλωμα αέρα. Δες αν υπάρχει μεταβολή. Μετά ξαναβάλε το κολάρο στη θέση του, και βγάλε το σωληνάκι υποπίεσης πάνω απο το ρυθμιστή πίεσης καυσίμου. Ξαναμέτρα να δείς τη διαφορά.
Επόμενο στάδιο. Βγάζεις την φίσα εντελώς. Μετράς να δείς αν στέλνει ρευμα το ρελέ. (τερματικά 3 και 4 3=πράσινο, 4=καφέ) αν δε βρείς ρευμα, κοιτάς το ρελέ.
Αν βρείς ρευμα, μετράς για συνέχει κυκλώματος επάνω στον αισθητήρα (Πολύμετρο στο Buzzer, τερματικά επάνω στον αισθητήρα 3-4)
Αν δε βρείς συνέχεια κυκλώματος, αλλάζεις αισθητήρα.
Αν βρείς συνέχεια κυκλώματος, αλλά το ρευμα που πήρες στην πρώτη μέτρηση δεν ήταν παλόμενο αλλάζεις αισθητήρα.

rapid_fast
24-01-10, 04:05
Γεια σας παιδια , βλεπω εχετε καιρο να το πιασετε αυτο το θεμα αλλα θα ηθελα λιγο τα φωτα σας ..τωρα τα χριστουγεννα καθως πηγαινα με το αμαξι μια βολτα μου εκανε κομπιασματα ..μιλαμε το αμαξι δε πηγαινε μια..δε κρατουσε ρελαντι οι στροφες πεφταν... ο θορυβος του ηταν απαισιος εκανε σαν χαρχαλι, και ολα αυτα οποτε ηθελε τα εκανε οχι παντα... σκεφτηκα μηπως ηταν θεμα βενζινης ... παρατηρησα οτι οταν εβγαζα το καλωδιο του λ ο κινητηρας επιανε ξανα τις στροφες στα νορμαλ και δε κομπιαζε το αμαξι... μηπως τελικα πρεπει να αλλαξω και εγω τον αισθητηρα λαμδα;;; προς το παρων το εχω αποσυνδεσει...διαφορετικα το αμαξι θα πηγαινει σαν τρακτερ!!!!

Εσύ ρουφάς αέρα απο κολλάρο μετά τον maf....

rapid_fast
24-01-10, 04:21
Σε περίπτωση αλλαγής αισθητήρα, τον νέο τον τοποθετούμε με ροπόκλειδο στα 55Nm. Διαφορετικά έχουμε πρόωρη φθορά.. (όποιος κατάλαβε-κατάλαβε...)