PDA

Επιστροφή στο Forum : Αισθητήρας λάμδα E46


taou
29-02-08, 23:53
Καλησπέρα παιδιά, όπως έγραψα σε άλλο τόπικ, την προηγούμενη Παρασκευή άναψε το λαμπάκι του κινητήρα. Πήγα στο διαγνωστικό και ο τύπος μου είπε ότι "έσβησε τώρα, αλλά κατά πάσα πιθανότητα θα ανάψει πάλι γιατί έχει πρόβλημα ο αισθητήρας λάμδα" επίσης μου είπε να πάω να καθαρίσω το τεπόζιτο της βενζίνης γιατί έχει νερό μέσα κ διάφορα άλλα σκουπιδάκια.

Και ρωτάω γιατί εγώ που είμαι τελείως άσχετος. Αυτός ο αισθητήρας τι ακριβώς κάνει; Κόστος ξέρει κανείς (δε ρώτησα ο βλάκας).

God
01-03-08, 00:15
Ασε το ντεποζιτο ησυχο...

Το αισθητηρας λ (oxygen sensor) ειναι στην εξατμιση, συνηθως πριν τον καταλυτη αλλα τα νεα αμαξια εχουν και μετα. Μετραει το ποσο οξυγονου που εξερχεται απο την εξατμιση και ετσι υπολογιζει το μιγμα. Πολυ οξυγονο-φτωχα μιγματα. Λιγο οξυγονο-πλουσια μιγματα.

Αυτο επισης σημαινει οτι για να φτασει σκουπιδακι απο την εξατμιση στον λ πρεπει να περασει απο ολο το συστημα διανομης καυσιμου, απο το φιλτρο βενζινης και τα μπεκ για παραδειγμα, να ψεκαστει μεσα στον θαλαμο καυσης, να φαει καμια 20αρια αναφλεξεις και μετα να φυγει απο την εξατμιση. Αυτο απλως δεν γινεται. Το νερο επισης δεν του κανει τιποτα απολυτως.


Δεν ειναι και τραγικο προβλημα. Και να μην δουλευει ο εγκεφαλος θα παρει μια μεση τιμη και θα δουλεψει. Μπορεις μαλλον να το κρατησεις λιγο ετσι. Απλα πιθανον η καταναλωση σου να παει πανω αποτομα.

taou
01-03-08, 00:15
Και επίσης αν ξέρει κανείς αν πρέπει να τον αλλάξω άμεσα, η μπορώ να αντέξω μέχρι το Πάσχα (που πέφτει και το δώρο) :D

stelmaniac
01-03-08, 05:59
Παντως αν τελικα αλλαξεις λ, υπαρχουν αφτερ μαρκετ πολυ καλοι και σε καλες τιμες καθως ο μαμα απ οσο ξερω ψιλοτσουζει.

zaharias
01-03-08, 07:04
Παντως αν τελικα αλλαξεις λ, υπαρχουν αφτερ μαρκετ πολυ καλοι και σε καλες τιμες καθως ο μαμα απ οσο ξερω ψιλοτσουζει.

Μπραβο βρε stel...Aυτο ηθελα να του πω και εγω...:+1:

taou
01-03-08, 08:25