PDA

Επιστροφή στο Forum : Fan Delete Mod (Καταργηση ανεμιστηρα) Ε36


nikos1400
09-03-08, 12:20
Καμμια γνωμη εχει κανεις ?Το'χει κανει κανεις ? Θερμοκρασια ανεβαζει ?Μπαινει αλλος ηλεκτρικος ανεμιστηρας, ε ?Ποσα αλογα υποτιθεται ελευθερονονται, ή απλως ανεβαζει πιο γρηγορα στροφες ?Στα εξακυλινδρα λεμε, ε?

nikos1400
10-03-08, 09:15
οπως αυτο εδω...
http://www.understeer.com/onlinestore-engine.shtml

κανεις...?:confused:

paris320ci
10-03-08, 09:27
Αν θες να καταργήσεις το μηχανικό ανεμιστήρα, βάλε ηλεκτρικό, το έχουνε κάνει πολλοί! Αλλά να μην βάλεις καθόλου, δεν το βρίσκω και ιδιαίτερη καλή ιδέα

oldcarskickass
10-03-08, 13:41
οπως αυτο εδω...
http://www.understeer.com/onlinestore-engine.shtml

κανεις...?:confused:

Μα αυτό το << κιτ >> δεν είναι τίποτα άλλο από δύο χαμηλότερους θερμοστάτες.

Έναν 80άρι για το ψυγείο και έναν 80-88 για τον ανεμιστήρα του air condition.

Δε ξέρω όμως κατά πόσο θα είναι αποδοτικό σε κίνηση με air condition εξωτερική θερμοκρασία αέρα 40 βαθμούς.

Και μην ξεχνάς ότι το όργανο θερμοκρασίας των Ε36 είναι ΗΛΙΘΙΟ, δλδ εκεί που σου δείχνει όλα καλά μπορεί σε 2 δευτερόλεπτα να χτυπήσει κόκκινο κατευθείαν.

Είναι καθυστερημένο, δλδ μπορεί να έχεις ήδη υπερθέρμανση αλλά να μη στη βγάζει σαν ένδειξη.

Εγώ θα πρότεινα να χαμηλώσεις τους θερμοστάτες με αυτούς που λέει το κιτ (αλλά να τους πάρεις από εδώ γιατί δεν είναι και ακριβοί)και να πάρεις έναν ηλεκτρικό ακόμα να τον βάλεις στην μεριά του μηχανοστασίου (διπλής σκάλας και αυτός όπως του air condition) αλλά ο θερμοστάτης που θα τον ενεργοποιεί να είναι 90 - 99 βαθμών.

Και ένα οργανάκι θερμοκρασίας.

nikos1400
10-03-08, 18:47
Μου'κανε μερικες μερες κατι περιεργα.
Πηγαινε ο δεικτης (θερμοκρασιας) ξαφνικα προς το κοκκινο (ως τη γραμμη πριν απο το κοκκινο), σταδιακα μεσα σε 3-4 δευτ. Ημουνα σε σχετικη κινηση, μετα που πηρε λίγη φορα, επεσε. Μηπως την εχει παιξει ο ανεμιστηρας, (ή ο "συμπλεκτης" του)?
Ετσι δουλευει οντως? Ανεβαινει τοσο γρηγορα η θερμοκρασια ?
Αμεσως σκεφτηκα για πλαστικο καβουκι-θερμοστατη-τρομπα νερου...
Μετα που κοιταξα, συμπληρωσα περιπου 1,5 λιτρο νερου περιπου.
Λετε να'ναι και αυτο? Επισης υπαρχει περιπτωση να πηγε το νερο προς το κυκλωμα θερμανσης που σκαλιζα γιατι εχουν κολλησει οι "βαλβιδουλες" ?
Παντως νομιζω οτι θα αλλαξω θερμοστατη-καβουκι με αλουμινενιο και ισως και τρομπα νερου. Αλουμινενια και αυτη ή οχι? Της BMW υπαρχει εστω απο αλλο μοντελο που να κανει αξιοπιστη ή οχι?

oldcarskickass
10-03-08, 19:16
Μου'κανε μερικες μερες κατι περιεργα.
Πηγαινε ο δεικτης (θερμοκρασιας) ξαφνικα προς το κοκκινο (ως τη γραμμη πριν απο το κοκκινο), σταδιακα μεσα σε 3-4 δευτ. Ημουνα σε σχετικη κινηση, μετα που πηρε λίγη φορα, επεσε. Μηπως την εχει παιξει ο ανεμιστηρας, (ή ο "συμπλεκτης" του)?
Ετσι δουλευει οντως? Ανεβαινει τοσο γρηγορα η θερμοκρασια ?
Αμεσως σκεφτηκα για πλαστικο καβουκι-θερμοστατη-τρομπα νερου...
Μετα που κοιταξα, συμπληρωσα περιπου 1,5 λιτρο νερου περιπου.
Λετε να'ναι και αυτο? Επισης υπαρχει περιπτωση να πηγε το νερο προς το κυκλωμα θερμανσης που σκαλιζα γιατι εχουν κολλησει οι "βαλβιδουλες" ?
Παντως νομιζω οτι θα αλλαξω θερμοστατη-καβουκι με αλουμινενιο και ισως και τρομπα νερου. Αλουμινενια και αυτη ή οχι? Της BMW υπαρχει εστω απο αλλο μοντελο που να κανει αξιοπιστη ή οχι?

Το αμάξι σου αν έχει air condition έχει δύο φτερωτές.

Η μια (αυτή του air condition) βρίσκεται μπροστά μπροστά στη μάσκα, και ακριβώς μπροστά από τον εναλλάκτη του air condition (ο οποίος εναλλάκτη με τη σειρά του βρίσκεται μπροστά από το ψυγείο σου).

Συνδέεται ηλεκτρικά με ένα καλώδιο το οποίο παίρνει ένδειξη θερμοκρασίας από το νερό του ψυγείου, και ανάλογα με αυτή τη θερμοκρασία δουλέυει στην πρώτη ή τη δεύτερη σκάλα - ταχύτητα. Επίσης εμπλέκεται όταν λειτουργεί το air condition ανεξάρτητα από τη θερμοκρασία του νερού.
Αυτή η φτερωτή έχει 12 (<<--νομίζω) φτερά, τα οποία είναι υπό κλίση.

Μετά πίσω από το ψυγείο του νερού βρίσκεται άλλη μια φτερωτή η οποία είναι κομπλαρισμένη με έναν υδραργιρικό συμπλέκτη ο οποίος είναι στην ευθεία του στροφάλού σου.

Αυτός, όταν το νερό του ψυγείου είναι κρύο, τότε είναι κρύος και ο αέρας που περνά από το ψυγείο και άρα ο συμπλέκτης αυτός πατινάρει. Δλδ αν πιάσεις την φτερωτή θα την σταματήσεις.

Όσο ζεσταίνεται το νερό ζεσταίνονται όλα και κατά συνέπεια και ο συμπλέκτης και τότε η φτερωτή παίρνει τις στροφές του μοτέρ. Αν πας τότε να τη σταματήσεις με το δάχτυλο, δες πρώτα τα εφημερεύοντα νοσοκομεία με καλή χειρουργική κλινική.

Το σύμπτωμα που λες μου κάνει περισσότερο για τελειωμένο συμπλέκτη υδραργυρικό.

Η αντλία του νερού σου όμως έχει (ή πιθανώς να έχει) πλαστικά πτερύγια τα οποία με τον καιρό φθείρονται και πέφτει ΡΑΓΔΑΙΑ η απόδοσή της, αν είναι να την αλλάξεις πάρε κάποια μεταλλική.

Η θερμοκρασία του νερού ανεβαίνει στην πραγματικότητα σταδιακά, το οργανάκι τα δείχνει απότομα (ίσως είναι και πολιτική της BMW για να μην τρελαίνετε ο οδηγός από ψιλοανεβάσματα της θερμοκρασίας), γιαυτό και σε παρατεταμένες κατηφόρες με ταχύτητα μέσα και χωρίς γκάζι πάλι δεν πέφτει με ΤΙΠΟΤΑ.

Δεν ξέρω αν όλα αυτό το συφερτό βγάζει νόημα αλλά είχα όρεξη να γράψω

agrotis328
10-03-08, 19:33
προσπαθησε να δεις στο κεντρο του ανεμιστηρα αν δεις παχυ στρωμα σκονης κολλημενο πανω σημαινει πως εχασε τον υδραργυρο και χανει στροφες ο ανεμιστηρας
παντως το ηλεκτρικο σιγουρα γλυτωνει κανα αλογακι τα τελευταια ε36 το εχουνε και καταργουνε και το εξω του a/c αλλα δεν ξερω αν μπαινει σε προηγουμενα μοντελα

oldcarskickass
10-03-08, 19:34
προσπαθησε να δεις στο κεντρο του ανεμιστηρα αν δεις παχυ στρωμα σκονης κολλημενο πανω σημαινει πως εχασε τον υδραργυρο και χανει στροφες ο ανεμιστηρας
παντως το ηλεκτρικο σιγουρα γλυτωνει κανα αλογακι τα τελευταια ε36 το εχουνε και καταργουνε και το εξω του a/c αλλα δεν ξερω αν μπαινει σε προηγουμενα μοντελα

Τα τελευταία Ε36 τα 4κύλινδρα ή όλα;

agrotis328
10-03-08, 19:39
τα 4κυλινδρα σιγουρα το ειδα σε ενα καμπριο ενος φιλου ηλεκτρικο και χωρις εξωτερικο για το a/c επισης ειχε και σωληνα στον παπα που επαιρνε αερα απο την μετωπη
λογικα υποθετω θα ειναι και τα εξακυλινδρα ετσι

nikos1400
11-03-08, 00:10
Υπαρχει περιπτωση κανα λιτρο νερου απ'το ψυγειο να πηγε στο κυκλωμα της θερμανσης?
Δηλαδη, τι εννοω:
Προφανως εχουν κολλησει οι βαλβιδες αυτες που περναει το ζεστο (δε βγαζει θερμανση).
Προχτες τα σκαλιζα παλι, ανοιγοκλεινα ζεστο-κρυο μπας και ξε-κολλησουν και λεω μηπως ανοιγοκλεισαν και περασε το νερο καπως εκει, και γι'αυτο να χαμηλωσε στο ψυγειο ??

Οπότε με το Fan-delete, βγαζουμε το συστημα ολο του ανεμιστηρα μπροστα απο το στροφαλο μαζι με το κομματι αυτο που φαινεται αναμεσα ανεμιστηρα-μοτερ (ο συμπλεκτης?) και μπαινει απο κεινη τη πλευρα ο ηλεκτρικος ανεμιστηρας και συνδεεται που? Εκει που συνδεεται και του A/C ? Για να ανοιγει αυτοματα δηλαδη.
:boink: