Wagner669
23-03-05, 16:28
Λοιπον.... Ηρθε η ωρα να παρω το εριστικο μου υφακη και να σας ζαλησω κ εγω :D
Ο λογος που ανοιξα το "Θρεντ" πολυ απλος.... ΘΕΛΩ Μ3
"Ωραια" θα πειτε.... "Μαζεψε οτι εχεις και δεν εχεις και τρεχα να το παρεις...."
Μπα.... Επιδη βιαστικα να παρω το "μπαχαλο με ροδες (http://www.grovestreet.com/jsp/picview.jsp?album=67680) " που εχω τωρα... και το πληρονω... :deal:
Δεν σκοπευω να κανω το ιδιο λαθος και με την Μπεμπα.
Κατ αρχας.... Υπαρχουν 2 προϋποθεσεις.
Πρεπει να ξεκαθαρησω λιγο την κατασταση με το τωρινο αυτοκινητο
και η Μ3 θα ειναι με leasing για εναμιση ή δυο χρονια. Αναλογα με το ποτε θα παρουσιαστει η επομενη γενια, συν ενας χρονος για να βγαλει τα "παιδικα" προβληματα της και να τα διορθωσουν.
Γιατι Leasing;
Εαν προκυψουν προβληματακια ή και ατυχες στιγμες -απεκτισα 2ο αρηστερο χερι απο τοτε που πηρα το Μερκ- ή καμια τροπετοποιηση.... -been there.... done that... Opel Astra τροπετο σε λιγοτερο απο 2 ωρες στα χερια μου.... :bugeye: - να μην αναγκαστο να ξυλοθω οτι εχω και δεν εχω και να λοιμοκτονησω.
Λοιπον. Εχουμε και λεμε. Μ3 "σκετο" και οχι Μ3 CSL για προσωπικους λογους.
Ωραια....
Τι να προσεξω κατα την αγορα γενικα.
Υπαρχουν καποιες "παρτιδες" που παρουσειαζουν προβληματα πιο συχνα απο καποιες αλλες;; Απ΄οσες μεταχειρισμενες Μ3 ειδα -ηθελα μεταχειρησμενη αρχηκα, αλλα αλλαξα γνωμη αργοτερα- πετυχα μονο μια που εκανε 50.000 χιλιομετρα με το ιδιο μοτερ. οι υπολοιπες ή το σπασαν ή το προλαβαν τελευταια στιγμη.... ή ενα απιστευτο που μου ετυχε....Μπηκα μεσα, το βαλε ο ιδιοκτιτης μπροστα ξεκινησε... Μπαμ... "Ναι Εξπρες εκει; Εσπασα μοτερ...."
Υπαρχουν καποια πραγματα στον Εξτρα ή στανταρ εξοπλησμο που βγαζουν προβληματα;;
Π.χ Navi, Xenon, Led στα κωλοφαναρα -πανεμωρφα- τηλεφωνο....κατι τελος παντων που αν υπαρχει ή εαν το βαλω θα βγαλει προβλημα.
Στροσημο.
Το Μερκ εκανε τα πρωτα 500 χιλιομετρα ηρεμα, ευλαβηκα κ ωραια και τα 1000χμ. τα εκελεισε 2 μερες αργοτερα στα βουνα της Ευοιας, σε τουρινγκ του TFRC.... λαδακι δεν καιει ποτε... και αν εξερεσουμε καποια προβληματα για τα οποια ευθυνοντε "αλλοι" (κατασκευαστης δηλ) δουλευει μια χαρα. Αληθεια σας λεω!
Το Μ3 τι στροσημο θελει;;;
Συντηριση.... Λαδακια καθε ποτε αλλαζουμε;;;; Με την προϋποθεση βεβαια οτι πρωι στην πολη μεχρι το γραφειο και μετα σπιτι και βραδακια.... ΣΚΙΣΗΜΟ με το TFRC η μονος μου. Τα ταξιδια αναψυχης ειναι δεδομενα. Τα επαγγελματικα... Δοξα το Θεο θα χω το Μερκ.
Στα σερβις και στις αλλαγες λαδιων, τι πρεπει να προσεξω για να γλειτοσω καποιο προβλημα. Τι δεν πρεπει να ου ξεφυγει, για να μη παρω το μπλοκ στο χερι και το ξαναστρονω;
Σε ποιο συνεργειο συστηνετε να το πηγαινω.
Προς το παρον αυτα. Στο αμεσο μελον, θα σας ζαλησω κ αλλο. Με θεματα βελτιωσης αυτη τη φορα.
Ακουσα οτι με εισαγωγη -φιλτρο κ πεταλουδα- του CSL, καταλυτες απο το προηγουμενο Μ5, μεγαλυτερης διατομης εξατμηση και managment ξεπερναει σε ιπποδυναμη το CSL.
Η λυση του Supercharger πως σας φαινετε;;;
Μην ακουσω καμια κιαμαλα για turbo.... ειμαι νεος ακομα....
Ο λογος που ανοιξα το "Θρεντ" πολυ απλος.... ΘΕΛΩ Μ3
"Ωραια" θα πειτε.... "Μαζεψε οτι εχεις και δεν εχεις και τρεχα να το παρεις...."
Μπα.... Επιδη βιαστικα να παρω το "μπαχαλο με ροδες (http://www.grovestreet.com/jsp/picview.jsp?album=67680) " που εχω τωρα... και το πληρονω... :deal:
Δεν σκοπευω να κανω το ιδιο λαθος και με την Μπεμπα.
Κατ αρχας.... Υπαρχουν 2 προϋποθεσεις.
Πρεπει να ξεκαθαρησω λιγο την κατασταση με το τωρινο αυτοκινητο
και η Μ3 θα ειναι με leasing για εναμιση ή δυο χρονια. Αναλογα με το ποτε θα παρουσιαστει η επομενη γενια, συν ενας χρονος για να βγαλει τα "παιδικα" προβληματα της και να τα διορθωσουν.
Γιατι Leasing;
Εαν προκυψουν προβληματακια ή και ατυχες στιγμες -απεκτισα 2ο αρηστερο χερι απο τοτε που πηρα το Μερκ- ή καμια τροπετοποιηση.... -been there.... done that... Opel Astra τροπετο σε λιγοτερο απο 2 ωρες στα χερια μου.... :bugeye: - να μην αναγκαστο να ξυλοθω οτι εχω και δεν εχω και να λοιμοκτονησω.
Λοιπον. Εχουμε και λεμε. Μ3 "σκετο" και οχι Μ3 CSL για προσωπικους λογους.
Ωραια....
Τι να προσεξω κατα την αγορα γενικα.
Υπαρχουν καποιες "παρτιδες" που παρουσειαζουν προβληματα πιο συχνα απο καποιες αλλες;; Απ΄οσες μεταχειρισμενες Μ3 ειδα -ηθελα μεταχειρησμενη αρχηκα, αλλα αλλαξα γνωμη αργοτερα- πετυχα μονο μια που εκανε 50.000 χιλιομετρα με το ιδιο μοτερ. οι υπολοιπες ή το σπασαν ή το προλαβαν τελευταια στιγμη.... ή ενα απιστευτο που μου ετυχε....Μπηκα μεσα, το βαλε ο ιδιοκτιτης μπροστα ξεκινησε... Μπαμ... "Ναι Εξπρες εκει; Εσπασα μοτερ...."
Υπαρχουν καποια πραγματα στον Εξτρα ή στανταρ εξοπλησμο που βγαζουν προβληματα;;
Π.χ Navi, Xenon, Led στα κωλοφαναρα -πανεμωρφα- τηλεφωνο....κατι τελος παντων που αν υπαρχει ή εαν το βαλω θα βγαλει προβλημα.
Στροσημο.
Το Μερκ εκανε τα πρωτα 500 χιλιομετρα ηρεμα, ευλαβηκα κ ωραια και τα 1000χμ. τα εκελεισε 2 μερες αργοτερα στα βουνα της Ευοιας, σε τουρινγκ του TFRC.... λαδακι δεν καιει ποτε... και αν εξερεσουμε καποια προβληματα για τα οποια ευθυνοντε "αλλοι" (κατασκευαστης δηλ) δουλευει μια χαρα. Αληθεια σας λεω!
Το Μ3 τι στροσημο θελει;;;
Συντηριση.... Λαδακια καθε ποτε αλλαζουμε;;;; Με την προϋποθεση βεβαια οτι πρωι στην πολη μεχρι το γραφειο και μετα σπιτι και βραδακια.... ΣΚΙΣΗΜΟ με το TFRC η μονος μου. Τα ταξιδια αναψυχης ειναι δεδομενα. Τα επαγγελματικα... Δοξα το Θεο θα χω το Μερκ.
Στα σερβις και στις αλλαγες λαδιων, τι πρεπει να προσεξω για να γλειτοσω καποιο προβλημα. Τι δεν πρεπει να ου ξεφυγει, για να μη παρω το μπλοκ στο χερι και το ξαναστρονω;
Σε ποιο συνεργειο συστηνετε να το πηγαινω.
Προς το παρον αυτα. Στο αμεσο μελον, θα σας ζαλησω κ αλλο. Με θεματα βελτιωσης αυτη τη φορα.
Ακουσα οτι με εισαγωγη -φιλτρο κ πεταλουδα- του CSL, καταλυτες απο το προηγουμενο Μ5, μεγαλυτερης διατομης εξατμηση και managment ξεπερναει σε ιπποδυναμη το CSL.
Η λυση του Supercharger πως σας φαινετε;;;
Μην ακουσω καμια κιαμαλα για turbo.... ειμαι νεος ακομα....