PDA

Επιστροφή στο Forum : BMW Motorsport


Wagner669
23-03-05, 16:28
Λοιπον.... Ηρθε η ωρα να παρω το εριστικο μου υφακη και να σας ζαλησω κ εγω :D
Ο λογος που ανοιξα το "Θρεντ" πολυ απλος.... ΘΕΛΩ Μ3
"Ωραια" θα πειτε.... "Μαζεψε οτι εχεις και δεν εχεις και τρεχα να το παρεις...."
Μπα.... Επιδη βιαστικα να παρω το "μπαχαλο με ροδες (http://www.grovestreet.com/jsp/picview.jsp?album=67680) " που εχω τωρα... και το πληρονω... :deal:
Δεν σκοπευω να κανω το ιδιο λαθος και με την Μπεμπα.

Κατ αρχας.... Υπαρχουν 2 προϋποθεσεις.
Πρεπει να ξεκαθαρησω λιγο την κατασταση με το τωρινο αυτοκινητο
και η Μ3 θα ειναι με leasing για εναμιση ή δυο χρονια. Αναλογα με το ποτε θα παρουσιαστει η επομενη γενια, συν ενας χρονος για να βγαλει τα "παιδικα" προβληματα της και να τα διορθωσουν.

Γιατι Leasing;
Εαν προκυψουν προβληματακια ή και ατυχες στιγμες -απεκτισα 2ο αρηστερο χερι απο τοτε που πηρα το Μερκ- ή καμια τροπετοποιηση.... -been there.... done that... Opel Astra τροπετο σε λιγοτερο απο 2 ωρες στα χερια μου.... :bugeye: - να μην αναγκαστο να ξυλοθω οτι εχω και δεν εχω και να λοιμοκτονησω.

Λοιπον. Εχουμε και λεμε. Μ3 "σκετο" και οχι Μ3 CSL για προσωπικους λογους.
Ωραια....

Τι να προσεξω κατα την αγορα γενικα.

Υπαρχουν καποιες "παρτιδες" που παρουσειαζουν προβληματα πιο συχνα απο καποιες αλλες;; Απ΄οσες μεταχειρισμενες Μ3 ειδα -ηθελα μεταχειρησμενη αρχηκα, αλλα αλλαξα γνωμη αργοτερα- πετυχα μονο μια που εκανε 50.000 χιλιομετρα με το ιδιο μοτερ. οι υπολοιπες ή το σπασαν ή το προλαβαν τελευταια στιγμη.... ή ενα απιστευτο που μου ετυχε....Μπηκα μεσα, το βαλε ο ιδιοκτιτης μπροστα ξεκινησε... Μπαμ... "Ναι Εξπρες εκει; Εσπασα μοτερ...."
Υπαρχουν καποια πραγματα στον Εξτρα ή στανταρ εξοπλησμο που βγαζουν προβληματα;;
Π.χ Navi, Xenon, Led στα κωλοφαναρα -πανεμωρφα- τηλεφωνο....κατι τελος παντων που αν υπαρχει ή εαν το βαλω θα βγαλει προβλημα.

Στροσημο.
Το Μερκ εκανε τα πρωτα 500 χιλιομετρα ηρεμα, ευλαβηκα κ ωραια και τα 1000χμ. τα εκελεισε 2 μερες αργοτερα στα βουνα της Ευοιας, σε τουρινγκ του TFRC.... λαδακι δεν καιει ποτε... και αν εξερεσουμε καποια προβληματα για τα οποια ευθυνοντε "αλλοι" (κατασκευαστης δηλ) δουλευει μια χαρα. Αληθεια σας λεω!
Το Μ3 τι στροσημο θελει;;;

Συντηριση.... Λαδακια καθε ποτε αλλαζουμε;;;; Με την προϋποθεση βεβαια οτι πρωι στην πολη μεχρι το γραφειο και μετα σπιτι και βραδακια.... ΣΚΙΣΗΜΟ με το TFRC η μονος μου. Τα ταξιδια αναψυχης ειναι δεδομενα. Τα επαγγελματικα... Δοξα το Θεο θα χω το Μερκ.
Στα σερβις και στις αλλαγες λαδιων, τι πρεπει να προσεξω για να γλειτοσω καποιο προβλημα. Τι δεν πρεπει να ου ξεφυγει, για να μη παρω το μπλοκ στο χερι και το ξαναστρονω;
Σε ποιο συνεργειο συστηνετε να το πηγαινω.

Προς το παρον αυτα. Στο αμεσο μελον, θα σας ζαλησω κ αλλο. Με θεματα βελτιωσης αυτη τη φορα.
Ακουσα οτι με εισαγωγη -φιλτρο κ πεταλουδα- του CSL, καταλυτες απο το προηγουμενο Μ5, μεγαλυτερης διατομης εξατμηση και managment ξεπερναει σε ιπποδυναμη το CSL.
Η λυση του Supercharger πως σας φαινετε;;;
Μην ακουσω καμια κιαμαλα για turbo.... ειμαι νεος ακομα....

manosm3
23-03-05, 16:39
Η εισαγωγη της csl δεν μπαινει! δε ξερω ακριβως γιατι αλλα δε μπαινει! εχει αλλο προγραμμα νομιζω. Θα σου δωσει τα φωτα του ενα αλλο μελος που το ειχε ψαξει στο παρελθον και δεν εμπαινε!

Fanis
23-03-05, 16:49
Δεν είμαι ειδικός για Μ3 (περίμενε λίγο και θα απαντήσουν και οι ειδικοί!), αλλά με ψιλομπέρδεψες!

Λες απο τη μία οτι θες την καινούργια Μ3 (που παρεπιμπτώντος μπορεί να λέγεται Μ4 τελικά και όχι Μ3) και μετά ρωτάς τι προβλήματα βγάζει, έξτρα και τα λοιπά. Η καινούργια κανείς δεν ξέρει γιατί δεν έχει βγεί ακόμα. Αν μιλάς για την καινούργια, έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια μπροστά σου, οπότε είναι πολύ νωρίς να ρωτάς απο τώρα! Αν εννοείς οτι θες την Ε46 καινούργια (που παράγεται ακόμα κανονικά), τότε ΟΚ.

Η Ε46 Μ3 είχε ένα πρόβλημα με τα μέταλλα των μπιελών (μέχρι το 2003 αν θυμάμαι καλά), το οποίο είναι γνωστό, και βγήκε οδηγία απο την BMW για αλλαγή των μετάλλων, χωρίς κόστος, άρα κανένα πρόβλημα εκεί.

Άλλα προβλήματα δεν παρουσιάζει απόσο ξέρω.

Αν μιλάς για καινούργια, ότι και να παρουσιάσει, αν είναι κατασκευαστικό πρόβλημα σε καλύπτει πλήρως το εργοστάσιο.....αν ζητάς εγγύσης οτι δεν πρόκειται να βγάλει κανένα πρόβλημα, αυτό δεν υπάρχει. Το βασικό είναι οτι σε καλύπτει η BMW οπότε δεν έχεις ουσιαστικό πρόβλημα.

Ελπίζω να βοήθησα λίγο.

Wagner669
23-03-05, 17:05
Το μπλεξα το θεμα λιγο ε;

Λοιπον αυτη τη στιγμη θελω το Μ3 Ε46
Επιδη θα το παρω με Leasing, μονο για καινουριο μιλαμε.
Θελω να το κρατησω για 2 χρονια.
Το "νεο"Μ3 -ή Μ4- που βγαινει σε ενα περιπου χρονο, που το δα σε φωτο και τρελαθηκα... θα το αφησω να κυκλοφωρησει κανα χρονο, να βγαλει τα δοντακια...ε τα προβληματακια του και θα δοσω το Ε46 για να παρω -και να κρατησω- το Ε50 (ετσι δεν θα το λενε λογικα;;;) Μ3 'η Μ4....
Α

Fanis
23-03-05, 18:12
Το μπλεξα το θεμα λιγο ε;

Λοιπον αυτη τη στιγμη θελω το Μ3 Ε46
Επιδη θα το παρω με Leasing, μονο για καινουριο μιλαμε.
Θελω να το κρατησω για 2 χρονια.
Το "νεο"Μ3 -ή Μ4- που βγαινει σε ενα περιπου χρονο, που το δα σε φωτο και τρελαθηκα... θα το αφησω να κυκλοφωρησει κανα χρονο, να βγαλει τα δοντακια...ε τα προβληματακια του και θα δοσω το Ε46 για να παρω -και να κρατησω- το Ε50 (ετσι δεν θα το λενε λογικα;;;) Μ3 'η Μ4....
Α

Τώρα ξεμπερδέυτηκα!!!

Άρα για το Ε46 ισχύει ότι έγραψα και φυσικά ότι σου πούνε και τα άλλα παιδιά εδώ που ξέρουν καλύτερα απο εμένα.

Για το πως θα λέγετε το καινούργιο, δεν ξέρω....Ε90 είναι η νέα 3αρα, για την 4αρα δεν ξέρω ποιος θα είναι ο κωδικός.

Wagner669
23-03-05, 18:42
Τώρα ξεμπερδέυτηκα!!!

Άρα για το Ε46 ισχύει ότι έγραψα και φυσικά ότι σου πούνε και τα άλλα παιδιά εδώ που ξέρουν καλύτερα απο εμένα.

Για το πως θα λέγετε το καινούργιο, δεν ξέρω....Ε90 είναι η νέα 3αρα, για την 4αρα δεν ξέρω ποιος θα είναι ο κωδικός.
κομπλε.... Κ εγω μπερδεμενος ειμαι με τα νουμερα και τις σειρες και και και....
Παντος η BMW τα χει ψιλοπαιξει.... αρκετο καιρο τωρα.
Μια με τα νουμερα.... Η σειρα 6 εγινε 8 και τωρα παλι 6
Μια κριση ταυτοτητας και στο θεμα design... με την 7αρα... Την εβγαλαν οσο ποιο εκκεντρικη γινοταν και τωρα το αλλαζουν και μετα το face lift προεκυψε μια συντηριτικουρα.... το S600 και το Phaeton -αληθεια... αυτο, πως προφερετε;;- ειναι ποιο εκκεντρικα...

Strax
24-03-05, 09:36
Γενικά το Μ3 είναι ένα εκπληκτικά ολοκληρωμένο και ικανό αυτοκίνητο. Το θέμα με τα μέταλλα μπιελών (που είναι ο μοναδικός αδύναμος κρίκος του μοτέρ) έχει συζητηθεί διεξοδικά και μπορείς να κάνεις ένα search για πλήρη ενημέρωση. Η ουσία είναι ότι δόθηκε λύση με την τελευταία ανάκληση, αλλά και σε κάπους "τυχερούς" (εκτός εγγύησης) που δεν πρόλαβαν ήρθε σφραγισμένη κούτα το μοτέρ (0 χλμ) με DHL από Μόναχο χωρίς κανένα κόστος!!
Από εκεί και πέρα αφού θα είναι καινούριο δεν έχεις να φοβηθείς και να προσέξεις τίποτα!! Απλά απόλαυσέ το (είναι σίγουρο ότι θα το απολαύσεις).
Τέλος, η εισαγωγή του CSL δεν μπαίνει γιατί χρησιμοποιεί άλλου τύπου managemenet Alpha-N αντί του κλασσικού με MAF στα κανονικά Μ3. Αλλά υπάρχουν εισαγωγές από βελτιωτές που μπορείς να βάλεις.

Wagner669
25-03-05, 16:32
Γενικά το Μ3 είναι ένα εκπληκτικά ολοκληρωμένο και ικανό αυτοκίνητο. Το θέμα με τα μέταλλα μπιελών (που είναι ο μοναδικός αδύναμος κρίκος του μοτέρ) έχει συζητηθεί διεξοδικά και μπορείς να κάνεις ένα search για πλήρη ενημέρωση. Η ουσία είναι ότι δόθηκε λύση με την τελευταία ανάκληση, αλλά και σε κάπους "τυχερούς" (εκτός εγγύησης) που δεν πρόλαβαν ήρθε σφραγισμένη κούτα το μοτέρ (0 χλμ) με DHL από Μόναχο χωρίς κανένα κόστος!!
Από εκεί και πέρα αφού θα είναι καινούριο δεν έχεις να φοβηθείς και να προσέξεις τίποτα!! Απλά απόλαυσέ το (είναι σίγουρο ότι θα το απολαύσεις).
Τέλος, η εισαγωγή του CSL δεν μπαίνει γιατί χρησιμοποιεί άλλου τύπου managemenet Alpha-N αντί του κλασσικού με MAF στα κανονικά Μ3. Αλλά υπάρχουν εισαγωγές από βελτιωτές που μπορείς να βάλεις.

Περι προβληματων.
Σχετικα με το μοτερ, τα χω ακουσει και τα χω ζησει. Καποια περιοδο οποιον κατοχο Μ3 και αν ρωτουσες.... "Στρονω" σου απαντουσε.
Περισσοτερο μ΄ενδιαφερει αν βγαζει κ αλλου προβληματακια. Οπως η σειρα 5 π.χ. που εχει καποια bugs στο λογισμικο του i-drive αλλα και με τα θερμενωμενα καθησματα, οπου λογο μιας ελλατοματικης παρτιδας αντιστασεων -παλι οι κ**ο-προμυθευτες καναν την ζημια τους- καποια καθησματα ειχαν προκαλεσει φωτια στο αυτοκινητο και καποια αλλα εγκαυματα στα μαλακα μοροια των οδιγων τους... Ισχυει κατι τετοιο με τις 3-αρες;;;

Για την εισαγωγη θα μαθω λεπτομεριες και θα ποσταρο εδω.

manosm3
03-04-05, 17:53
Φιλε μου οφειλω να ομολογησω οτι οι αποψεις σου με εχουν μπερδεψει λιγο! Σε ενα αλλο κλαμπ δεν μιλας με τοσο κολακευτικα σχολια για τις bmw ενω για το "μπαχαλο με ροδες" μιλας καλυτερα απο τις bmw! :nixweiss:

greekm3
04-04-05, 07:47
Γενικά το Μ3 είναι ένα εκπληκτικά ολοκληρωμένο και ικανό αυτοκίνητο. Το θέμα με τα μέταλλα μπιελών (που είναι ο μοναδικός αδύναμος κρίκος του μοτέρ) έχει συζητηθεί διεξοδικά και μπορείς να κάνεις ένα search για πλήρη ενημέρωση. Η ουσία είναι ότι δόθηκε λύση με την τελευταία ανάκληση, αλλά και σε κάπους "τυχερούς" (εκτός εγγύησης) που δεν πρόλαβαν ήρθε σφραγισμένη κούτα το μοτέρ (0 χλμ) με DHL από Μόναχο χωρίς κανένα κόστος!!
Από εκεί και πέρα αφού θα είναι καινούριο δεν έχεις να φοβηθείς και να προσέξεις τίποτα!! Απλά απόλαυσέ το (είναι σίγουρο ότι θα το απολαύσεις).
Τέλος, η εισαγωγή του CSL δεν μπαίνει γιατί χρησιμοποιεί άλλου τύπου managemenet Alpha-N αντί του κλασσικού με MAF στα κανονικά Μ3. Αλλά υπάρχουν εισαγωγές από βελτιωτές που μπορείς να βάλεις.

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ strax ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΜΠΙΕΛΩΝ.ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ Μ3 ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 18000ΚΜ(ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΕ 25000ΚΜ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ)ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ..ΙΣΩΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ,ΕΑΝ ΘΕΩΡΗΤΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΤΑ REAR SHOCK MOUNTS,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ AFTERMARKET(Π.Χ POWERFLEX)..ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ CSL ,ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο STRAX,OXI ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΒΑΛΕΙΣ ΑΠΛΩΣ ΘΕΛΕΙ ALPHA-N,AN KAI ΘΕΩΡΩ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΒΕΛΤΙΩΤΗ,DELAGE,KELLENER..KΤΛ ΠOY MAZI ME SOFTWARE ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝΕ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 25-28ΒΗP(ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙΣ ΤΙΜΗ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 3,5ΧΙΛ)...ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ SOFTWARE,ΦΙΛΤΡΟ(Κ&Ν,ΑFE)ΚΑΙ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΑΠΟ ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ.(ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 370BHP)..AΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΕΩΣ 390-400BHPΧΩΡΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΙΑΣ...ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ,ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑ ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ,ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΟΛΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ Μ3 ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ,ΑΦΟΥ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...ΕΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΙΣΩΣ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ :cheers:

InsaneDriver
04-04-05, 13:50
Ο Άλεξ μόλις πάρει το Μ3 θα βάλει κατευθείαν 8πίστονα φρένα μπρος και 4πίστονα πίσω... :D Ίδια λύση με τη Μercedes του.
Οπότε το θέμα των φρένων είναι έτοιμο :bullhorn:

playnet3
04-04-05, 15:39
Ο Άλεξ μόλις πάρει το Μ3 θα βάλει κατευθείαν 8πίστονα φρένα μπρος και 4πίστονα πίσω... :D Ίδια λύση με τη Μercedes του.
Οπότε το θέμα των φρένων είναι έτοιμο :bullhorn:


άγκυρες με λίγα λόγια :nod: .Και να ρωτήσω,ποιούς συμφέρει να αγοράσουν αυτοκίνητο με leasing??