PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα με καλοριφέρ σε Ε34


Makis_E12
09-04-08, 00:28
Χαιρετώ όλους τους συνάδελφους - κατόχους ΒΜW με το πρώτο μου thread. Απ'οτι έψαξα στο forum τεχνικά θέματα σειράς 5, δεν βρήκα ανάλογο post. και μπαίνω στο πρόβλημά μου. έχω ενα Ε34 520i του 1991, και πριν 3 χρόνια που το αγόρασα έως και σήμερα, καθε χειμώνα που έκανα χρήση καλοριφέρ, μου κατέβαζε νερά στο ψυγείο (100-150 γραμμάρια ανά εβδομάδα) και πάντοτε το παρμπρίζ ήταν θολό. Ψάχνοντας το αμάξι, κ συγκεκριμένα όλες τις σωληνώσεις που περνάει νερό, βρήκα διαρροή στην αριστερή πλευρά, στην κεντρική κονσόλα, απο την πλευρά του οδηγού δηλαδή. Η προσωπική μου διάγνωση λέει, οτι η διαρροή προέρχεται είτε απο κολάρο, είτε απο το ψυγείο καλοριφέρ της καμπίνας. Η ερώτηση μου είναι η εξής: απο που θα αρχίσω να <<ξηλώνω>> πράγματα για να φτάσω στο ψυγείο του καλοριφέρ? απο την κεντρική κονσόλα - χειριστήρια καλοριφέρ ή θα πρέπει να αφαιρέσω το επάνω μέρος του ταμπλό?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και θα ήθελα την βοηθειά σας, γιατι δεν βγαίνει άλλος χειμώνας χωρίς καλοριφέρ!!!:shakehead

stauros772000
09-04-08, 18:15
η σωστη οδος,ειναι και η πιο ζορικη............βγαλτα ολα...............και σενιαρισε τα ....
ολες οι αλλες λυσεις ειναι μεσοβεζικες.αφου θα μπεις στον κοπο,καντο σωστα.
η γνωμη μου ειναι να βγαλεις και τα καθισματα,για να βγαλεις και το μπροστινο μερος της μοκετας (πρεπει να ειναι δυο κοματια,κοιτα πισω-κατω απο τα μπροστινα καθισματα ,να δεις αν ειναι 2), γιατι αν ειναι βρεγμενη,μπορει να εχεις μυρωδιες-σαπιλα-λασπουρια.ασε που αν βγαλεις το καλοριφερ,ολο και θα τρεξει νερακι στην μοκετα.....:thumbsdow

Mitsakos
09-04-08, 22:10
Κατα 90% χάνει απο το ρουμπινέτο που κόβει την κυκλοφορία του νερού στο καλοριφέρ οταν το γυρνάς στο κρύο. Έχω ακριβώς τα ίδια συμπτώματα σε Ε30 του 91 και έχω εντοπίσει την βλάβη εκεί. Πολύ πιθανών να αλλάζει χωρίς να χρειαστεί να λυθεί το ταμπλό.

swstos330Ci318is
09-04-08, 22:38
Κοιταξε καλυτερα μηπως τη βγαλεις χωρις να ξυλωσεις ταμπλο γιατι ειναι μεγαλο μανικι αν και σε αυτα τα αυτοκινητα ειναι 'σχετικα' απλο το εχω κανει και εγω σε Ε30 αλλα απεφυγετο αν μπορεις και ψαξε μηπως ειναι το ρουμπινετο η κατι αλλο οπως λεει και ο Μιτσακος.

kostase28
09-04-08, 23:13
φιλε μου εγω ειχα το ιδιο προβλημα στο 5αρι και ηταν το ψυγειο του καλοριφερ.Μου εβγαλαν ολο το ταμπλο για να εχουν προσβαση.Δεν ξερω πως βγαινει το ταμπλο σε Ε34,ρε παιδια αν το χει κανει καποιος ας του πει τα βηματα που θα ακολουθησει ειναι δεν ειναι μανικι.Το ρουμπινετο στο δικο μου ειναι στο μηχανοστασιο και φαινεται αν χανει ευκολα.Στο δικο σου που ειναι ψαξτο και αυτο

Edisson
09-04-08, 23:21
to roybineto sta e34 ine ekso sto xoro tis mixanis opote to problimasoy ine kathara i sto psigio toy kalorifer i sta lastixakia ton solinon toy enononte me to psigiaki toy kalorifer

Makis_E12
10-04-08, 21:57
Σας ευχαριστώ όλους για τις προτεινόμενες λύσεις, και προσθέτω τα εξής: το ρουμπινέτο, είναι στον χώρο της μηχανής, και αποτελείται από 2 ηλεκτρο-βαλβίδες, όπου 2 κολάρα έρχονται απο τον κινητήρα και 3 φεύγουν προς την καμπίνα. Αυτές οι ηλεκτροβαλβίδες, παίρνουν εντολές απο 2 αισθητήρες που βρίσκονται στον χώρο της καμπίνας, και συγκεκριμένα αριστερά και δεξιά του ψυγείου καλοριφέρ. Γενικά τον τρόπο λειτουργίας απο βιβλία και διάφορα site τον έχω βρει (http://www.bmwe34.net/e34main/trouble/Heating.htm, απλά επειδή το αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση, δεν υπάρχει χρόνος να τα ξηλώσω όλα, και έθεσα το ερώτημα στο υπέροχο site που όλοι μας επισκεπτόμαστε. Ελπίζω να μου δώσει λύση κάποιος που του έχει τύχει ανάλογη περίπτωση, γιατί ρώτησα και 2 μηχανικούς που δουλεύουν σε αντιπροσωπεία της BMW, και ο ένας μου είπε να ξηλώσω απο την μέση και πάνω το ταμπλό και ο άλλος την κεντρική κονσόλα. αν στην χειρότερη δεν βρεθεί λύση, με την πρώτη μου άδεια, θα το λύσω και θα σας πω...και πάλι ευχαριστώ!!!

E12 520
07-06-08, 11:16
Σας ευχαριστώ όλους για τις προτεινόμενες λύσεις, και προσθέτω τα εξής: το ρουμπινέτο, είναι στον χώρο της μηχανής, και αποτελείται από 2 ηλεκτρο-βαλβίδες, όπου 2 κολάρα έρχονται απο τον κινητήρα και 3 φεύγουν προς την καμπίνα. Αυτές οι ηλεκτροβαλβίδες, παίρνουν εντολές απο 2 αισθητήρες που βρίσκονται στον χώρο της καμπίνας, και συγκεκριμένα αριστερά και δεξιά του ψυγείου καλοριφέρ. Γενικά τον τρόπο λειτουργίας απο βιβλία και διάφορα site τον έχω βρει (http://www.bmwe34.net/e34main/trouble/Heating.htm, απλά επειδή το αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση, δεν υπάρχει χρόνος να τα ξηλώσω όλα, και έθεσα το ερώτημα στο υπέροχο site που όλοι μας επισκεπτόμαστε. Ελπίζω να μου δώσει λύση κάποιος που του έχει τύχει ανάλογη περίπτωση, γιατί ρώτησα και 2 μηχανικούς που δουλεύουν σε αντιπροσωπεία της BMW, και ο ένας μου είπε να ξηλώσω απο την μέση και πάνω το ταμπλό και ο άλλος την κεντρική κονσόλα. αν στην χειρότερη δεν βρεθεί λύση, με την πρώτη μου άδεια, θα το λύσω και θα σας πω...και πάλι ευχαριστώ!!!

Γεια σου Μακη,ε λοιπον εχω κι εγω το ιδιο ακριβως προβλημα στο Ε34! αλλα εμενα δεν μου κατεβαζει νερα!Εμενα δεν εχει καθολου αποδοση και το καλοριφερ αλλα και το air condition,δηλαδη δεν βγαινει αρκετος αερας απο τους αεραγωγους!
Δεν γλιτωνω ξηλωμα κονσολας και ταμπλω δυστυχως αλλα τι να κανω,δεν μπορω να το αφησω το αυτοκινητο ετσι!

BILL007
09-06-08, 00:10
Λοιπόν παιδιά δεν ξέρω αν θα σας βοηθήσει αλλά δέστε και αυτό:

Το προβλημα ειναι οτι οταν ανοιξω το καλοριφερ και γυρισω τον περιστροφικο διακοπτη αριστερα προς το κρυο δηλαδη (χωρις να εχω ενεργοποιησει το ac) δεν υπακουει στη πλευρα του οδηγου

Αυτο φταιει η ηλεκτροβανα απο το by pass ,που φερνει το νερο μεσα... που απλα εσενα εχει δυο ,αντι για μια...
Σε πολλα κολλαει ,λογο του οτι δεν εχεις αλλαξει το παραφλου για καιρο, και εχει πιασει μακα, ή εβαλες νερο και επιασε αλατα....
Πιθανη λυση :
Βγαζεις τους σωληνες του καλοριφερ,(απο το μοτερ), και βαζεις αναποδα την φορα ,με πιεση (με νερο ή και αερα)
ακομα βαζεις και λιγο αντισκουριακο/λιπαντικο (Χωρις αυτο να περασει στο μοτερ!!! καλο ξεπλυμα)
Αμα δε.... τοτε πας για αλλαγη ηλεκτροβανας.....
και ολα αυτα , αφου πρωτα εχεις κοιταξει αν εχει ρευμα η βανα !!!
Αμα ακολουθησεις μεσα τους σωληνες νερου, θα τις βρεις...

Επισης το ac ειται το ενεργοποιω ειται οχι δεν αλλαζει τιποτα.Αυτο ισως να οφειλεται στο οτι μπορει να θελει συμπληρωμα φρεον αν και το περασμενο καλοκαιρι πηγα σε καποιον και το εκανε

Μμμμμ....
Αυτο δυστυχος ειναι η βαλβιδα ασφαλειας απο το τεποζιτο....
Καπου χανεις φρεον ,ή εχει παρει ΑΕΡΑ το κυκλωμα, (ή και περιπτωση να εχει πολυ φρεον μεσα...απιθανο...)
(οταν εχει αερα το κυκλωμα, μετα απο καποιο διαστημα, μαζευεται στο τεποζιτο, με αποτελεσμα να μην εχει πιεση στο πανω μερος, οπου ειναι και η βαλβιδα....)
(Αερα μπορει να παρει και οταν του συμπληρωνεις φρεον, και η σωληνα απο τη φιαλη μεχρι τη βαλβιδα χαμηλης, εχει αερα )
Πιθανη λυση...
Πρεπει να κανεις vacuum στο κυκλωμα για πανω απο 45 λεπτα, και αν δε δειξει το οργανο του vacuum απωλεια , τοτε βαζεις μεσα φρεον-λαδι- και UV υγρο ,για να φανει το που χανει.....
Αμα απλα βαλεις φρεον (134a) θα στο ξανακανει....
Αμα δεν υπαρχει απωλια, (απιθανο), τοτε απλα ειχε παρει αερα....
Καλο κουραγιο....
Σου βγαζει κωδικο σφαλματος το προγραμμα ? ή δε το εχεις δουλεψει...

ΥΣ.
υπαρχει και αυτο.... για κατι πιο προχειρο...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/R134-...QQcmdZViewItem

Αυτά...Ελπίζω να σας βοηθήσουν...:D:D:D

nikos_E34
17-06-08, 21:33
φιλε δεν ξερω τιεκανες μεχρι στιγμης αλλα το καλοριφερ χανει και αν κανεις πως το καθαριζεις οπως ειπε ενας συναδελφος πανω θα κανεις χειροτερα και μπορει και να σκασει εν ωρα κινησης και να γινει παρτι (ρωτα με απο που ξερω) πρεπει να πεσει το μισο ταμπλω κατω και να γινει αλλαγη με καινουριο...επισης οταν θα αλλαξεις το ψυγειακι αλλαξε και κατι Ο-δαχτυλιδια που ειναι σαν τσιμουχακια εκει που μπαινουν τα κολαρα διοτι θα χανει παλι...αν θες προσπαθησε να δεις αν χανει απο εκει αλλο 10 σεντ ζημια και αλλο 100 ευρω...επισης παραφλου αλλαγη καθε 2 χρονια ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ και αλλαξε ολο το σετ ψυξης...ψυγειο,αντλια νερου,θερμοστατης,ελικας και το αμαξι θα ειναι τζιτζι...εμενα μου βγηκε το κουστουμι ολα αυτα 600 ευρω εκτος απο το ψυγειο που ηταν της NISSENS..ολα τα αλλα απο την ΒΜW

Makis_E12
27-06-08, 22:28
Χαιρετώ για ακόμη μια φορά όλους εσάς και σας ευχαριστώ για τις προτεινόμενες λύσεις σας. Όπως έχω επισημάνει και πιο πάνω, σύμφωνα με την δική μου εκτίμηση το πρόβλημα εντοπίζεται εσωτερικά της καμπίνας. Τώρα αν είναι κολάρο, ή κάποιο δαχτυλίδι που ανέφερε και ο Νίκος_Ε34, ή το ψυγείο του καλοριφέρ στην καμπίνα, δεν μπορώ να πω με ακρίβεια. Απλά αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει για να μην ταλαιπωρούμαι με τέτοια ζέστη κιόλας, θα λύσω το ταμπλό απο την μέση και πάνω για να ελέγξω που ακριβώς βρίσκετε το πρόβλημα ή την κεντρική κονσόλα? Αυτό δεν το έχω βρει ακόμη. Βασίλη (Ε12_520), έχουμε τα ίδια ακριβώς αυτοκίνητα και με το ίδιο πρόβλημα στο Ε34. Τι να πω? Αν μέναμε πιο κοντά, θα κανονίζαμε μια συνάντηση, την μία ημέρα να φτιάχναμε το δικό σου και την άλλη το δικό μου. Ελπίζω να πάρω άδεια σύντομα και να το ανοίξω, γιατί εκτός του ότι θέλω να το φτιάξω και να μην έχω εκκρεμότητες στο αμάξι, με έχει φάει και η περιέργεια τι ακριβώς είναι. BILL007, από μια έρευνα που έχω κάνει γενικά περι του θέματος καλοριφέρ, εσωτερικά της καμπίνας, δεξιά και αριστερά του ψυγείου του καλοριφέρ, υπάρχουν 2 μικροί αισθητήρες που διαβάζουν θερμοκρασία καμπίνας και αυτοί δίνουν εντολή στις ηλεκτροβαλβίδες που βρίσκονται στο χώρο του κινητήρα, για την ποσότητα του νερού που θα εισέλθει στο ψυγείο της καμπίνας. Μήπως ο αισθητήρας αυτός (ο αριστερός) που αντιστοιχεί για την πλευρά του οδηγού όπου και έχεις το πρόβλημα, δεν διαβάζει σωστή θερμοκρασία καμπίνας και δίνει λάθος εντολή στην ηλεκτροβαλβίδα? Εύχομαι σε όλους καλή αποκατάσταση του προβλήματος που αντιμετωπίζουμε, και όποιος το λύσει πρώτος, ας μας πει τι ακριβώς συνάντησε...

nikos_E34
30-06-08, 17:13
μακουλινο αν ημουν κοντα θα ερχομουν να βοηθησω ρε φιλαρα αλλα η γαμ@!#$@# η ξενιτια :bricks1: σε καθε περιπτωση ειναι το ψυγειο του καλοριφερ μεσα στο κουπε γιαυτο θολωνουν τζαμια...μπαινουν διο μαρκουτσια σε αυτο το ψυγειακι. για στεγανοποιηση εχουν κατι τσιμουχακια σε σχημα Ο .απλως σου ειπα να αλλαξεις και αυτα...εγω θα το αλλαζα το ψυγειακι εχει δεν εχει προβλημα διοτι το ρημαδι το ταμπλω ειναι μανικι να κατεβει και να ανεβει...θες 2 ατομα οπωσδηποτε

gsova
29-07-08, 10:16
Στο E34 του πατέρα μου κάνα-δυό βδομάδες πρίν, σταμάτησε να δουλεύει το μοτέρ που στέλνει αέρα στην καμπίνα. Έλυσε ο άνθρωπος το ταμπλό και βρήκε ένα μοτεράκι από τη μεριά του συνοδηγού, στην κεντρική κονσόλα στο ύψος που βρίσκεται το ντουλαπάκι. Το χτύπησε λίγο και πήρε μπρός... αλλά τελικά σταμάτησε εντελώς την προηγούμενη εβδομάδα. Στα μεταχειρισμένα πιστεύετε θα βρεί μοτεράκι και με τι κόστος;

Άσχετο: Πάσχουν όλα τα BMW στο θέμα του βεντιλατέρ της καμπίνας ή είναι η ιδέα μου; Και το E36 που είχε ο αδερφός μου με μηχανικό A/C και το δικό μου με το κλίμα, και το E34 του πατέρα μου είχαν προβλήματα. Και το παλιό E28 του πατέρα μου, χωρίς air condition όταν βάζεις καλοριφέρ κάνει έναν περίεργο θόρυβο... :(

gsova
30-07-08, 08:52
Latest news: 60€ το μοτεράκι σύν την εργασία του ηλεκτρολόγου για το E34. Πάλι καλά δηλαδή...

Makis_E12
19-09-08, 19:14
Αγαπητοί φίλοι μου,
επανέρχομαι στο θέμα και την ερώτηση που έχω κάνει εδώ και αρκετό καιρό, αλλά αυτή την φορά με λύση του προβλήματος. Για να βγει η σερπαντίνα του καλοριφέρ σε Ε34, με τύπο καλοριφέρ SIEMENS (διότι το βγάζει με BEHR & VALEO) δεν χρειάζετε να <<ξυλώσουμε>> ούτε ταμπλό, ούτε κεντρική κονσόλα. Ξεκινάμε από το τιμόνι, μετά τα πλαστικά καλλύματα κάτω απο το τιμόνι. Έπειτα, βγάζουμε τον σύνδεσμο των αεραγωγών, που οδηγεί τον αέρα από το καλοριφέρ στους αγωγούς για τους πίσω επιβάτες, και στο πλάι διακρίνουμε ενα πλαστικό καπάκι στο σχήμα της σερπαντίνας (ορθογώνιο παραλληλόγραμμο) το οποίο πιάνει με 2 βιδάκια. Μόλις βγάλουμε αυτο το καπάκι, φαίνεται ξεκάθαρα η σερπαντίνα. Ξεβιδώνουμε και τις σωλήνες που έρχονται απο τον χώρο του κινητήρα, οι οποίοι εάν είναι πλαστικοί πιάνουν πάνω στην σερπαντίνα με 3 βίδες περιμετρικά, εάν είναι μεταλλικοί πιάνουν με μία βίδα στο κέντρο. Επίσης, προς τον χώρο του κινητήρα, οι σωλήνες, στηρίζονται με ένα πλαστικό που <<αγκαλιάζει>> τις σωλήνες και με 2 βίδες, τις πιάνει σε ένα λαμάκι πάνω απο αυτές για καλύτερη σταθερότητα. Έχοντας αποσυνδέσει και τις σωλήνες, η σερπαντίνα βγαίνει συρταρωτή. Μέχρι εδώ όλα καλά, μόνο που όταν πήγα και ρώτησα πόσο έχει, μου είπαν 380 Ευρώ. Αν έχει να προτείνει κάποιος που θα βρω πιο φθηνή σερπαντίνα θα του ήμουν υπόχρεος. Η αντίστροφη διαδικασία για την συναρμολόγηση, εννοείται, εξαέρωση στο κύκλωμα του νέρου, κτλ.
Σημείωση: Για τα Ο-ring, που σίγουρα τα αλλάζουμε αν φτάσουμε ως εκεί, αν τα πάρουμε απο BMW καλώς, αν τα αναζητήσουμε στο εμπόριο, καλό είναι να διευκρινήσουμε στον πωλητή οτι θα τοποθετηθούν σε καλοριφέρ ώστε να αντέχουν στις υψηλές θερμοκρασίες.
Αυτά τα ολίγα εν περιλήψη, για οποιαδήποτε απορία-διευκρίνηση πολύ ευχαρίστως να βοηθήσω, αλλά αν γνωρίζει κάποιος, ας μου πει που μπορώ να αγοράσω σερπαντίνα φθηνότερα... Ευχαριστώ εκ των προτέρων, και για όσους έχουν πρόβλημα με το συγκεκριμένο θέμα, εύχομαι γρήγορη αποκατάσταση, γιατί ο χειμώνας πλησιάζει...