PDA

Επιστροφή στο Forum : Εφτασε η ωρα! Αναρτησεις σε Ε30 318i!


Fad3In
01-04-05, 16:32
Λοιπον,εφτασε η ωρα ν αλλαξω αναρτησεις και φυσικα καταφευγω σε φιλους με το ιδιο αυτοκινητο για συμβουλη! Η μια εβδομαδα που το site ηταν down μου φανηκε αιωνας! :angryfire

Το αυτοκινητο ειναι Ε30 του 85 1.8 και θελω να το χαμηλωσω ελαφρως (ειναι σαν 4χ4 με αναρτησεις MONROE εντελως μαλακες και καταπονημενες) και να βαλω μια κλασσικη λυση του τυπου H&R Sport ελατηρια (τα βρηκα γυρω στα 200-210ε) και αμορτισερ Bilstein χαμηλωματος (περιπου 2,503εκ απ οτι μου λενε ολοι οι εμποροι,οποτε ειναι στανταρ κατασταση απ οτι καταλαβα!).

Απο κει και περα το μπερδεμα ερχεται στο ποια ακριβως Bilstein θα βαλω!
Ολοι μου λενε τα Sport (κιτρινα),αλλα σημερα καποιος,ο οποιος εκανε και αρκετα καλη τιμη συνολικα,μου ειπε οτι τα Sport ειναι για ελατηρια κανονικου υψους και οχι για χαμηλωμα και οτι αυτα που θα βαλω πρεπει να ναι τα SPRINT!

Παιδια,θελω γενικα την αποψη σας/τις εμπειριες σας απο τις αναρτησεις που εχετε βαλει και γενικα τα φωτα σας,ωστε να μην κανω καμμια μαλακια και μετα την τρωω και στη μαπα καθε μερα!

Αν καποιος εχει και τιμες και τηλεφωνα,ακομα καλυτερα!
:feedback:

Ν.

BMW523i
02-04-05, 02:14
Αν το χαμηλώσεις ξέχνα τα σπορτ!!! Εμείς παραγγείλαμε τα σπριντ που είναι για χαμήλωμα και μας στείλανε τα σπορτ και το ελατήριο έπαιζε δεν πατούσε σωστά!!! Τώρα ήρθαν τα σωστά αλλά ακόμα δεν τα δοκιμάσαμε αρκετά για να σου πω εντυπώσεις! Τα ελατήρια είναι weitec 60-40! Κόστος 200 τα ελατήρια και τα αμορτισέρ να υπολογίζεις στα 500 περίπου(οι τιμές είναι από εδώ Πτολεμαίδα)!

InsaneDriver
02-04-05, 02:38
Για μένα η καλύτερη μετατροπή στην ανάρτηση ενός e-30 είναι η προσθήκη πίσω αντιστρεπτικής...Από εκεί ξεκίνα!!!

Fad3In
02-04-05, 14:59
Για μένα η καλύτερη μετατροπή στην ανάρτηση ενός e-30 είναι η προσθήκη πίσω αντιστρεπτικής...Από εκεί ξεκίνα!!!
Δεν διαφωνω καθολου! Αλλα με τις υπαρχουσες αναρτησεις ειναι ματαιο να ξεκινησω απο εκει! Ειναι πολυ στα τελευταια τους γενικα :banghead:

Επομενως παω για H&R Sport ελατηρια και Bilstein Spring αμορτισερ και τελειωσα; Πιθανως θα χρειαστω και βασεις αναρτησεων; Ειναι ακριβες γενικα;
Ν.

Fanatic
02-04-05, 16:26
Πιθανως θα χρειαστω και βασεις αναρτησεων; Ειναι ακριβες γενικα;
Ν.

Aν δεις οτι σου βγαινουν ακριβες οι βασεις,ψαξε μεταχειρες,μπορεις να βρεις απειρες σε πολυ καλη κατασταη....(αν εννοεις top mounts)-[αν εννοεις απλα σινεμπλοκ τοτε θα σου βγει κανα 50αρι το ζευγος με τοποθετηση.]

E30_318is
04-04-05, 10:43
Έχει κάποιος σε Ε30 τον συνδιασμό bilstein sprint με H&R; Αν ναι το αυτοκίνητο "κοπανάει" καθόλου; Το ρωτάω γιατί το αυτοκίνητο το αγόρασα με bilstein κίτρινα και αγνώστων λοιπών στοιχείων και κοπανάει αρκετά και δεν ξέρω αν φταίει κάποιος συνδιασμός με ελατήριο η κάτι άλλο.

Fad3In
04-04-05, 17:30
Έχει κάποιος σε Ε30 τον συνδιασμό bilstein sprint με H&R; Αν ναι το αυτοκίνητο "κοπανάει" καθόλου; Το ρωτάω γιατί το αυτοκίνητο το αγόρασα με bilstein κίτρινα και αγνώστων λοιπών στοιχείων και κοπανάει αρκετά και δεν ξέρω αν φταίει κάποιος συνδιασμός με ελατήριο η κάτι άλλο.

Ειναι χαμηλωμενο; Και αν ναι,ποσο; Κι οταν λες οτι κοπανανει,ποσο ασχημα; Ν.

E30_318is
04-04-05, 19:08
Ναι χαμηλομένο είναι δυστυχώς δεν ξέρω πόσο ούτε ξέρω την μάρκα του ελατήριου γιατί έτσι το αγόρασα.Το κοπάνημα πάντως είναι αρκετά ενοχλητικό

ΠΟΝΤΙΟΣ
04-04-05, 21:14
Αν το χαμηλώσεις ξέχνα τα σπορτ!!! Εμείς παραγγείλαμε τα σπριντ που είναι για χαμήλωμα και μας στείλανε τα σπορτ και το ελατήριο έπαιζε δεν πατούσε σωστά!!! Τώρα ήρθαν τα σωστά αλλά ακόμα δεν τα δοκιμάσαμε αρκετά για να σου πω εντυπώσεις! Τα ελατήρια είναι weitec 60-40! Κόστος 200 τα ελατήρια και τα αμορτισέρ να υπολογίζεις στα 500 περίπου(οι τιμές είναι από εδώ Πτολεμαίδα)!


ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕ
ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΓΕΙΤΟΝΑΣ ΤΟΥ CLUB .ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΕΔΕΣΣΑ. ΕΡΧΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ΠΤΟ/ΔΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ. ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΦΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ . ΓΙΩΡΓΟΣ-ΠΟΝΤΙΟΣ

Fad3In
05-04-05, 16:54
Βρε παιδια...τοσες και τοσες χαμηλωμενες Ε30 και κανεις δεν απανταει;
Μην βαριεστε ετσι...καποια στιγμη ολοι αργα η γρηγορα χρειαζονται βοηθεια...
:( :feedback:
Ν.

tasosbmwe30
05-04-05, 18:09
Βρε παιδια...τοσες και τοσες χαμηλωμενες Ε30 και κανεις δεν απανταει;
Μην βαριεστε ετσι...καποια στιγμη ολοι αργα η γρηγορα χρειαζονται βοηθεια...
:( :feedback:
Ν.


ρε φιλε ειναι καθαρα θεμα γουστου η απαντηση που θα σου δωσει ο καθενας......!!!πχ εγω εχω bilstein sprint με eibach ελατηρια(σε συνδιασμο με αντιστρεπτικες απο 318is μπρος-πισω) και μπαινει πολυ καλα το αμαξι......αλλα ο πατερας μου εχει να το οδηγησει απο τοτε που τις αλλαξα....!!!!κοπανανε παρα πολυ.....αλλα εχουν φοβερο κρατημα!!!αν δεν εχεις τρελα με τα στροφιλικια και δεν εισαι διατεθειμενος να κανεις καποιες υποχωρησεις στο θεμα "ανεση" καλυτερα να μην τις βαλεις!!!παντως ο συνδιασμος bistein sport με ελατηρια χαμηλωματος απαγορευεται δια ροπαλου....την εχω πατησει και ξερω!!!!

Fad3In
06-04-05, 09:14
Καθαρα θεμα γουστου σιγουρα!
Απλα περιμενα ξερεις,περισσοτερες απαντησεις...να καταλαβω περιπου τι παιζει...
Αν πχ βγουν 9 απο τους 10 και πουν οτι το setup δεν αντεχεται,ε,κατι παραπανω θα καταλαβαινα στην τελικη! ;)
Τωρα δεν ειμαι και σιγουρος τι παιζει...
Οταν λες οτι κοπαναει πολυ,τι εννοεις; Σταματας σε καθε λακουβα η σε καθε σαμαρακι για να μην σπασεις τιποτα στ αμαξι; Τα πλαστικα κτλ αρχισαν αν τριζουν; Τοσο πολυ κοπαναει δηλαδη;
Ν.

tasosbmwe30
06-04-05, 11:38
Καθαρα θεμα γουστου σιγουρα!
Απλα περιμενα ξερεις,περισσοτερες απαντησεις...να καταλαβω περιπου τι παιζει...
Αν πχ βγουν 9 απο τους 10 και πουν οτι το setup δεν αντεχεται,ε,κατι παραπανω θα καταλαβαινα στην τελικη! ;)
Τωρα δεν ειμαι και σιγουρος τι παιζει...
Οταν λες οτι κοπαναει πολυ,τι εννοεις; Σταματας σε καθε λακουβα η σε καθε σαμαρακι για να μην σπασεις τιποτα στ αμαξι; Τα πλαστικα κτλ αρχισαν αν τριζουν; Τοσο πολυ κοπαναει δηλαδη;
Ν.


τα πλαστικα δεν τριζουν καθολου γιατι πολυ απλα ειναι BMW!!!!παντως το αμαξι κοπαναει παρα πολυ....στο ξαναλεω.....αν δεν εχεις "τρελα" με τα "μπασιματα" στις στροφες...μην την βαλεις(την sprint)....τζαμπα τα λεφτα θα δωσεις!!!καποια "sachs"(αμορτισερ για χαμηλωμα μιλαμε παντα ε) μου εχουν πει οτι ειναι αρκετα "ανετα"....αλλα δεν ξερω πιο μοντελο ειναι !!!ακριβως!!!

manosbmw318ie30
06-04-05, 11:49
Χαιρετώ. Λοιπόν έχω βάλει Bilstein κίτρινα Sport με τα μαμά ελατήρια. Τα Sport ΔΕΝ είναι για χαμήλωμα.

Τώρα όσο αφορά το αν κοπανάει, τελικά είναι θέμα γούστου. Αρχικά εμένα μου είχε φανεί εντελώς κούτσουρο το αυτοκίνητο, αλλά τώρα μου φαίνεται ΟΚ (1 χρόνο μετά). Ένας φίλος μου με Subaru Imp WRX το βρίσκει πολύ μαλακό! Άλλοι που έχουν απλά αυτοκίνητα το βρίσκουν σκληρό. Τελικά εμένα μου αρκεί, αφού δεν ήθελα να το χαμηλώσω, ενώ το κράτημα έχει βελτιωθεί αρκετά.

Σημαντικό πάντως βήμα, το οποίο θα το κάνω σύντομα -ελπίζω- είναι οι αντιστρεπτικές.

georgeE30
06-04-05, 22:17
Πριν 4 μήνες που πήρα το αυτοκίνητο, έβαλα ελλατήρια H&R 3,5cm και άφησα τα κίτρινα Bilstein που είχε (έβαλα βέβαια δυο παλιά πίσω, γιατί τα δικά του ήταν σκασμένα (και το αυτοκίνητο καθόταν σούζα)). Το αυτοκίνητο πάει καλύτερα από ότι πριν, όμως δεν έχω δοκιμάσει κάποιο άλλο συνδιασμό, για να συγκρίνω και να σου προτίνω κάτι.
Πάντως, κατά τη γνώμη μου, μην το χαμηλώσεις περισσότερο από τέσσερις πόντους, για να είσαι άνετος σε διάφορες ανωμαλίες του δρόμου. Εγώ έχω βρει σε ένα υπερυψωμένο καπάκι υπονόμου...
Όταν λέμε Bilstein κίτρινα, εννοούμε τα Sport ή και τα sprint κίτρινα είναι?

bmw316i
07-04-05, 08:01
Και τα δυο αυτά bilstein κίτρινα είναι
απλώς τα sport είναι για μαμά ελατήρια
και τα sprint είναι για χαμήλωμα(με ελατήρια χαμλώματος).

Fad3In
07-04-05, 09:56
Αντε ντε!!! Καντε αισθητη την παρουσια σας!!! :bullhorn:

Λοιπον,οκ,θα παω για sprint τα οποια ειναι οντως κιτρινα κι αυτα και θα το χαμηλωσω 2,5-3 εκ. (αυτο ειναι κατι που συμφωνουν ολοι!) ;)

Τωρα η ανεση δεν ειναι κατι που ειναι πρωταρχικος στοχος...Οδηγαω καμμια φορα της μανας μου και με πιανει καταθλιψη...ειναι ενα Vectra Sport χαληλωμενο και με σκληρη εργοστασιακη αναρτηση...μετα μπαινω στο δικο μου και ειναι και μη ανετο και βαρκα... :idea:

Το θεμα ειναι να βρω αμορτισες αυθεντικα...κυκλοφορουν πολλες απομιμησεις απ οτι εμαθα... :tapedshut

Κανα μερος αξιοπιστο εχετε να προτεινετε;

Ν.

120ihatch
07-04-05, 10:50
Δοκιμασε το σετ ελατηρια-αμορτισερ Sachs Performance.
Εχουν φτιαχτει για να δουλευουν μαζι και συνδυαζουν χαμηλωμα-κρατημα και ανεση.

Ολο το σετ κοστιζει γυρω στα 600ευρω.

Οποσδηποτε ομως να βαλεις και αντιστρεπτικη πισω.

Η Sachs ειναι ουσιαστικα η ZF (απο την οποια προερχεται και το κιβωτιο της Μ3Ε30- το καλυτερο αυτοκινητο που εχει κυκλοφορησει ποτε- για μενα και αρκετους αλλους).

Η Sachs εχει πολυ μεγαλη εμπειρια σε BMW (τρεχει με BMW σε πρωταθληματα τουρισμου).

Με τα Βilstein θα εχεις καλυτερο κρατημα σε απολυτο στεγνο-χωρις σκονη και υψηλης ποιοτητας δρομο (δηλαδη σε πιστα η στο εξωτερικο) αλλα θα ειναι ανυποφορο σε κλασικο ελληνικο δρομο οπου θα νοιωθεις την παραμικρη λακουβα.

Φορεσε τα και κανε ενα κοπο μετα για να γραψεις τις εντυπωσεις σου (αφου πρωτα τα αφησεις να στρωσουν).

Αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη- καθε διορθωση δεκτη.
Τα παραπανω ειναι απο εμπειρια με 318is e30 που ειχα για αρκετα χρονια.

Υ.Γ. Η αναρτηση που ειναι ανυποφορη και πολυ σκληρη για μενα, ισως ειναι αυτο που θελει καποιος αλλος. Παντως με τα Bistein στην πολη ειναι γενικα ταλαιπωρια.

moutraklas
07-04-05, 13:21
Παντως με τα Bistein στην πολη ειναι γενικα ταλαιπωρια.

Συνυπογράφω...
3 χρόνια με bilstein-eibach σε ε30 κατέβαζα δαίμονες στην πόλη και ευλογίες στην εθνική...
αν νοιώθεις αρκετά κ@υλωμένος όμως και το ΧΑΙΡΕΣΑΙ συνεχώς... προχώρα...
όσο για τριξίματα, οκ, θα έχεις σίγουρα. αλλά στις ανωμαλίες, όχι ότι θα σου μείνει τίποτα στα χέρια...
σκέψου βασικά τον τρόπο που οδηγείς τον τελευταίο χρόνο και ανάλογα κινήσου... δες τι ζητάς...

Fad3In
07-04-05, 14:52
Χμ,ακριβως αυτο εψαχνα να μαθω... :shakehead
Μαλλον θα αφησω τοτε τα Bilstein και θα παω για Sachs (Τετοια ειναι νομιζω και τ αυθεντικα ελατηρια...ενω σιγουρα τετοιας μαρκας ειναι ο συμπλεκτης!)
Δεν πιστευω δηλαδη οτι ειναι 2ο πραγμα γενικα...
Ν.

BMW523i
08-04-05, 03:46
Λοιπόν αφού σήμερα είχα το 318ις του έκανα ένα αρκετά ισχυρό τεστ! Το αμάξι κρατάει πολύ καλά στις στροφές αλλά τη λέξη άνεση ξέχνα την! Βαράνε αρκετά τα αμορτισέρ! Αλλά όπως είπα στις στροφές είναι τέλεια! Τελικά κατάλαβα ότι το Ε30 δεν πρέπει να έχει υδραυλικό τιμόνι, είναι πολύ καλύτερη η αίσθηση χωρίς αυτό!

Fad3In
08-04-05, 12:38
Tελικα και δεδομενου των τοσων περιπτωσεων μαιμουδων Bilstein που κυκλοφορουν και εφοσον φυσικα δεν θελω να το κανω και κουτσουρο τ αμαξι,μαλλον θα παω χωρις φοβο και παθος για ελατηρια-αμορτισερ Sachs Performance,με λιγο χαμηλωμα... :nod:
ΘΑ ποσταρω φωτο,αν και με βλεπω να αργω για κανα μηνα ακομα...
Ευχαριστω για τα σχολια σας παιδες!
:hello:
Ν.

jim318i
08-04-05, 14:31
Καλησπέρα παιδιά. Παρακολουθούσα με ενδιαφέρον το thread καθώς ενδιαφέρομαι και εγώ άμεσα για αναρτήσεις για το e30 μου. Κατέβασα λοιπόν τον τελευταίο κατάλογο της Sachs και δυστυχώς απ'ότι φαίνεται δεν προσφέρουν πλέον αναρτήσεις για e30. :shakehead Η λίστα ξεκινάει από e36. Γνωρίζει μήπως κανείς κάτι παραπάνω, πχ αν υπάρχουν σε στοκ και για πόσο ακόμα;

Fad3In
09-04-05, 22:12
Μαλλον δεν θα τα χει στο site,αλλα λογικα στα μαγαζια υπαρχουν...
Θα βγω να κανω καμμια ερωτηση και θα ποσταρω...
Ν.

bmw316i
12-04-05, 10:38
Παιδιά βρήκα σε ένα "παλιατζή" πίσω αντιστρεπτική από ε30325!
Μπαίνει στο δικό μου(ε30316)?Μου τη δίνει 50 ευρώ!
Επίσης είχε άλλη μία πολλύ πιο χοντρή.Με το που τη βλέπω
του λέω:"θέλω αυτή"...και μου απαντάει:"αυτή δε μπαίνει σε
σένα είναι για πιο πολλά κυβικά"!!Εσείς τι λέτε να παίζει?

Υ.Γ:έχω την εντύπωση ότι από τη στιγμή που είναι για ε30 όλες
με τον ίδιο τρόπο δένουν...

Fad3In
12-04-05, 12:05
Μην εισαι και σιγουρος!!!
Οπως και τα διαφορικα...ειναι μικρα για μας τα 4κυλινδρα και μεγαλυτερα σε μεγεθος για εξακυλινδρα Ε30! :p
Παντως η αντιστρεπτικη λεει πολλα για κρατηματα και τα λοιπα...
Ν.

bmw316i
12-04-05, 12:48
Παντως η αντιστρεπτικη λεει πολλα για κρατηματα και τα λοιπα...
Ν.

Το ξέρω ρε Fad και γι αυτό το λόγο μέσα στις επόμενες
μέρες θα πάω να τη βάλω!