PDA

Επιστροφή στο Forum : E30 αποριες


malakenio
30-04-08, 17:57
Δεν εχω οδηγησει ποτε Ε30 και εχω αρκετες ερωτησεις. Ποιες ειναι οι διαφορες στην αναρτηση και πλαισιο κ.τ.λ μιας 316 με μια Μ3? Φυσικα δεν αναφερομαι σε κινητηρα-φρενα-κιβωτιο-αμορτισερ-ελατηρια οπου εχουν τεραστιες διαφορες .Αναφερομαι κυριως στο πλαισιο και στην διαταξη των αναρτησεων(ψαλιδια,γονατα μκ φερσον κ.τ.λ)

Σκεφτομαι την αγορα μιας 316. Εχω εντοπισει 2-3 σε πολυ καλη κατασταση(ατρακαριστα) και σχετικα φθηνα(3000 ευρο) και θα με ενδιεφερε να κανω μια μετατροπη. Εχω τα εξης στο μυαλο μου

1)ΚΟΝΙ sport με eibach-500 euro
2)Ζαντες 15αρες ελαφρου κραματους(bbs,kosei k.t.l) με λαστιχα σπορ προδιαγραφων- 600 euro
3)Θολομπαρες-Ψαλιδομπαρες(οτι αφορα στο δεσιμο του αυτοκινητου) 300-400 ευρο
4)Φρενα(απο Μ3 ισως ή ακομα καλυτερα απο επωνυμο οικο οπως brembo k.t.l). Εδω θα με ενδιεφερε μια ενδεικτικη τιμη μιας και δεν το εχω ψαξει
5)Κινητηρας. Γνωριζω οτι Μ3 κινητηρας ειναι πανακριβος και ισως υπερβολικα ταλαιπωρημενος,οποτε ακουω προτασεις και ενδεικτικες τιμες μαζι με εργασια

Γνωριζω οτι η Ε30 ειναι εξαιρετικο αμαξι για την χρονολογια που κατασκευαστηκε και οτι ειναι οτι πρεπει για drift. Αυτο που μου εκανε εντυπωση ηταν ενα βιντεακι στο youtube οπου μια βελτιωμενη Ε30 Μ3 ηταν ταχυτερη απο βελτιωμενο honda S2000(στις στροφες! ). Ξερετε ποιο ειναι το φοβερο? Οτι η δοκιμη εγινε απο το best motoring οπου ειναι γιαπωνεζικη εκπομπη και οπου εχουν συνηθως την ταση να ευνοουν τα γιαπωνεζικα αυτοκινητα. Κριμα που δεν υπαρχει το βιντεακι ακομα στο youtube . Θα προσπαθησω να το βρω παντως

E36 RULES!!
30-04-08, 18:28
2)Ζαντες 15αρες ελαφρου κραματους(bbs,kosei k.t.l) με λαστιχα σπορ προδιαγραφων- 600 euro


ΒΒS + λαστιχα 600ευρά (για καινουρια μιλαω) απλως το ξεχνας... Sorry mate

teopoulos
30-04-08, 18:42
Αγορασέ το και να εισαι διατεθημενος να δωσεις 10.000 πανω κατω για να πεισ οτι συμπεριφερεται το αυτοκινητο σου αρκετα καλα για να κανεις αυτα που φανταζεσαι!

Για μοτερακι μια καλη λυση ειναι να βαλεις ενα 2,500 cc και 8α εισαι κομπλε!
Για κοστος χωρισ να ειμαι σιγουρος 4000+ αγορα και τοποθετηση!

Αυτα τα ολιγα!

God
30-04-08, 18:50
Κατ'αρχην ενα οποιοδηποτε μη-Μ3 απο ενα Μ3 Ε30 εχει τεραστιες διαφορες στην αναρτηση. Ολα τα μη-Μ3 εχουν παρομοια με παραλλαγες. Το Μ3 εχει πολυ διαφορετικη και κυριως ειναι 5-μπουλονο. Δεν ταιριαζει τιποτα απο το Μ3 στα απλα, πρεπει να βαλεις κομπλε ολα τα ακρα του η τιποτα. Συν οτι και τα σασι εχουν σημαντικοτατες διαφορες και αρχιζοντας να πετσοκοβεις το αμαξι θα κανεις τα πραγματα χειροτερα αντι καλυτερα.

Μπορεις πολυ φτηνοτερα να βαλεις τα ακρα του 325 (διπλες αεριζομενες δισκοπλακες 260μμ μπροστα και συμπαγεις δισκοι πισω). Δεν χρειαζεται κατι παραπανω το Ε30 αν βαλεις καλους δισκους και τακακια. Τα φρενα απο Μ3 δεν μπαινουν και οσοι εβαλαν φρενα απο επωνυμους οικους απογοητευτικαν γιατι μπλοκαρουν πανευκολα οι τροχοι και πας σουρτος. Σινεμπλοκ μπορεις να βαλεις απο Μ3 αφου θα το χαμηλωσεις, καθως ειναι εκκεντρα.

Για δεσιμο δεν χρειαζεται κατι το τρομερο. Μια θολομπαρα μπροστα και ισως μια πισω αν το θελεις καθαρα για drift αρκει με το παραπανω. Αν παλι θελεις κατι πιο εξτρα μπορεις να βαλεις ενα κιτ αντιστρεπτικων Eibach η H&R.

Οι τιμες που γραφεις μου φαινονται παρα μα παρα πολυ αισιοδοξες. Καλα τα αμορτισερ/ελατηρια, τετοια τιμη για καινουργια ζαντολαστιχα δεν παιζει με τιποτα.

malakenio
30-04-08, 20:14
Κατ'αρχην ενα οποιοδηποτε μη-Μ3 απο ενα Μ3 Ε30 εχει τεραστιες διαφορες στην αναρτηση. Ολα τα μη-Μ3 εχουν παρομοια με παραλλαγες. Το Μ3 εχει πολυ διαφορετικη και κυριως ειναι 5-μπουλονο. Δεν ταιριαζει τιποτα απο το Μ3 στα απλα, πρεπει να βαλεις κομπλε ολα τα ακρα του η τιποτα. Συν οτι και τα σασι εχουν σημαντικοτατες διαφορες και αρχιζοντας να πετσοκοβεις το αμαξι θα κανεις τα πραγματα χειροτερα αντι καλυτερα.

Μπορεις πολυ φτηνοτερα να βαλεις τα ακρα του 325 (διπλες αεριζομενες δισκοπλακες 260μμ μπροστα και συμπαγεις δισκοι πισω). Δεν χρειαζεται κατι παραπανω το Ε30 αν βαλεις καλους δισκους και τακακια. Τα φρενα απο Μ3 δεν μπαινουν και οσοι εβαλαν φρενα απο επωνυμους οικους απογοητευτικαν γιατι μπλοκαρουν πανευκολα οι τροχοι και πας σουρτος. Σινεμπλοκ μπορεις να βαλεις απο Μ3 αφου θα το χαμηλωσεις, καθως ειναι εκκεντρα.

Για δεσιμο δεν χρειαζεται κατι το τρομερο. Μια θολομπαρα μπροστα και ισως μια πισω αν το θελεις καθαρα για drift αρκει με το παραπανω. Αν παλι θελεις κατι πιο εξτρα μπορεις να βαλεις ενα κιτ αντιστρεπτικων Eibach η H&R.

Οι τιμες που γραφεις μου φαινονται παρα μα παρα πολυ αισιοδοξες. Καλα τα αμορτισερ/ελατηρια, τετοια τιμη για καινουργια ζαντολαστιχα δεν παιζει με τιποτα.

Oι τιμες σε ζαντολαστιχα και αμορτισερ-ελατηρια ειναι οσο λεω για μενα. Σε αυτα που δεν ξερω δεν εγραψα τιμη. Βασικα δεν ξερω αν οντως μπορει να γινει το αμαξι οπως το φανταζομαι. Μηπως θα ηταν καλυτερα να παω σε Ε36 316(εχω οδηγησει 318ιs) που εχει και καλο πλαισιο και ακομα και μαμα εχει καλο κρατημα? Το θεμα ειναι οτι αυτη και αν θελει πολλα λεφτα για να την βελτιωσεις(γιατι απο 15αρια ζαντολαστιχα θα παω σε 17αρια , ο 2.5αρης ή 2.8αρης κινητηρας θα μου στοιχισει 6000+ ευρο και γενικα θα θελω και φρενα παλι και αναρτηση και οτι θα εβαζα και στην Ε30)

Δηλαδη αν παρω μια Ε36 316 με 8-9000 ευρο, θα πρεπει να βαλω αλλα 10.000 για να την κανω οπως θελω ,ενω με την Ε30 πιστευω πως θα δωσω 3.000 για το αμαξι και αλλα 6.000 για τις μετατροπες

Dimzan
30-04-08, 20:44
Αν θες τη γνωμη μου ψαξε για καμια καλη μετατροπη σε Ε30 που θα σου κοστισει πολυ λιγοτερο μιας και εχει πληρωσει ο αλλος τα εξτρα αντι για σενα. για 318is η 325 πας... αυτα απο μενα

God
30-04-08, 23:27
Oι τιμες σε ζαντολαστιχα και αμορτισερ-ελατηρια ειναι οσο λεω για μενα. Σε αυτα που δεν ξερω δεν εγραψα τιμη. Βασικα δεν ξερω αν οντως μπορει να γινει το αμαξι οπως το φανταζομαι. Μηπως θα ηταν καλυτερα να παω σε Ε36 316(εχω οδηγησει 318ιs) που εχει και καλο πλαισιο και ακομα και μαμα εχει καλο κρατημα?

Φιλε μου, αμφιβαλλω. Και οχι για τις τιμες που αν και εγω παιρνω πραγματα πολυ φτηνοτερα και απο εμπορους μου φαινονται υπερβολικα αισιοδοξες, αλλα για το οτι θελεις σε Ε30 να βαλεις καινουργιες BBS/Kosei κτλ ζαντες. Το Ε30 φοραει 4Χ100 με οφσετ 20-28μμ. Δεν βγαζει κανενας κατασκευαστης καμια ζαντα που να μπαινει κουτι, εκτος απο την ACE και ενα δυο σχεδια Borbet που εχουν απομεινει, ισως και κανενα Keskin σε 17". Τωρα αν εννοεις να βαλεις καινουργιες ζαντες και να βαλεις αποστατες την στιγμη που ψαχνεσαι τοσο με το κρατημα και την αναρτηση του αυτοκινητου ειναι κατι που θεωρω ακραιως αντιφατικο.

Επισης ξεκινα να λογαριαζεις και τις τυχον φθορες του αυτοκινητου. Απο κρεμαργιερες, αντλιες (ειδικα ελενχο στην αντλια φρενων), ακρομπαρα-ημιμπαρα, τυχον φουσκες, φλαντζες, ρουλεμαν, συνδεσμους κεντρικου, βασεις μοτερ-σασμαν, σωληνακια-μαρκουτσακια κτλ που θα θελουν αντικατασταση. Αυτα πολυ πιθανον και να σου πανε παραπανω απ'οσα υπολογιζεις μονο για βελτιωσεις, αν θελεις να εχεις ενα αυτοκινητο σε πραγματικα καινουργια κατασταση και οχι ενα που θα του πινεις το αιμα και απ'εξω θα ειναι κουκλα αλλα απο μεσα χαρχαλα.

Το Ε36 ειναι αναμφιβολα μπροστα απο το Ε30 (για αντιστοιχα μοντελα παντα) στο κρατημα αλλα ωντας ενα αρκετα βαρυτερο αυτοκινητο θελει αρκετη παραπανω ισχυ για το ιδιο αποτελεσμα. Συν το οτι τα ανταλλακτικα του ειναι αρκετα εως πολυ ακριβοτερα.

Τωρα ολα εξαρτωνται απο το τι θελεις εσυ. Το τι θα κανεις ειναι καθαρα δικη σου αποφαση.

malakenio
01-05-08, 14:22
Εχεις δικιο. Πριν τις βελτιωσεις θα πρεπει να αλλαξω καποια μερη του αυτοκινητου που σιγουρα θα εχουν φθορες. Γνωριζεις καποιο συνεργειο που ειδικευεται σε Ε30 ? Εχω και εγω μηχανικο ,αλλα εχει συνεργειο για γαλλικα αυτοκινητα. Θελω καποιον που να ασχολειται αποκλειστικα με Ε30 ή εστω εχει ασχοληθει αρκετα, για να μπορω να τον εμπιστευτω οτι θα ξερει τι θα κανει και τι θα αλλαξει/βελτιωσει

mafias
01-05-08, 15:15
καλύτερα να πάρεις έτοιμο 325 με τιμή απο 3000(κωλόφαρδος) εώς 5000(πιθανώς θα είναι και πολύ καλό) παρά να πας σε μετατροπή εσύ....δες χρυσή ευκαιρία!
Αν θές μεγαλύτερο μοτέρ πάνε πάλι σε εξακύλινδρο (μέχρι και μοτέρ απο 735 μπορείς να βάλεις στο Ε30 και να σου βγεί και πιο φτηνά απο τον 25άρη...η κάνα 328 απο 36άρι...) αλλά όχι στο τετρακύλινδρο Μ3....
Πολλοί έχουν βάλει σε αυθεντικά Μ3 σασιά τέτοια μοτέρ...
ΑΛΛΑ να βρείς τον κατάλληλο μηχανικό πρώτα(το πιο δύσκολο)

teopoulos
01-05-08, 15:36
καλύτερα να πάρεις έτοιμο 325 με τιμή απο 3000(κωλόφαρδος) εώς 5000(πιθανώς θα είναι και πολύ καλό) παρά να πας σε μετατροπή εσύ....δες χρυσή ευκαιρία!
Αν θές μεγαλύτερο μοτέρ πάνε πάλι σε εξακύλινδρο (μέχρι και μοτέρ απο 735 μπορείς να βάλεις στο Ε30 και να σου βγεί και πιο φτηνά απο τον 25άρη...η κάνα 328 απο 36άρι...) αλλά όχι στο τετρακύλινδρο Μ3....
Πολλοί έχουν βάλει σε αυθεντικά Μ3 σασιά τέτοια μοτέρ...
ΑΛΛΑ να βρείς τον κατάλληλο μηχανικό πρώτα(το πιο δύσκολο)

:+1: θα συμφωνησω
κοιταξε να παρεισ κατι αρκετα πιο έτοιμο απο 3,16 μαμα και
πιστεψε με θα γλιτωσεισ παρα πολλα λεφτα! παπα πολλα το
λεω απο προσωπικη εμπειρια! ψαξε σε εφημεριδες! παιζουν αρκετα!

God
01-05-08, 18:42
Εχεις δικιο. Πριν τις βελτιωσεις θα πρεπει να αλλαξω καποια μερη του αυτοκινητου που σιγουρα θα εχουν φθορες. Γνωριζεις καποιο συνεργειο που ειδικευεται σε Ε30 ? Εχω και εγω μηχανικο ,αλλα εχει συνεργειο για γαλλικα αυτοκινητα. Θελω καποιον που να ασχολειται αποκλειστικα με Ε30 ή εστω εχει ασχοληθει αρκετα, για να μπορω να τον εμπιστευτω οτι θα ξερει τι θα κανει και τι θα αλλαξει/βελτιωσει

Δυστυχως για κανενα μηχανικο δεν βαζω εγω το χερι μου στην φωτια. Το δικο μου αμαξι το φτιαχνω μοναχος μου οτι μπορω και εχω την κεφαλη μου ησυχη.

Αν ο φιλος σου ειναι οκ μηχανικος, πηγαινε σε αυτον. Το Ε30 ειναι απιστευτα απλο αυτοκινητο, δεν θελει επιστημονα για να το φτιαχνεις, απλως καποιον που δεν βαριεται.

malakenio
01-05-08, 20:17
:+1: θα συμφωνησω
κοιταξε να παρεισ κατι αρκετα πιο έτοιμο απο 3,16 μαμα και
πιστεψε με θα γλιτωσεισ παρα πολλα λεφτα! παπα πολλα το
λεω απο προσωπικη εμπειρια! ψαξε σε εφημεριδες! παιζουν αρκετα!

3-4 υπαρχουν στην Χρυση Ευκαιρια. Βασικα εκεινη την εποχη ηταν λιγο δυσκολο ο Ελληνας να παρει 2.500 κυβικα ,οποτε θα ειναι εισαγωγη απο Γερμανια τα 2.5αρια. Ουτε 318 υπαρχουν πολλα. Αντιθετως υπαρχουν απειρα 1600αρια και λογικα καποια απο αυτα σε καλη κατασταση. Αυτο που με ενδιαφερει κυριως ειναι να μην ειναι τρακαρισμενα και οχι τοσο πολυ η κατασταση του κινητηρα ή αν εχουν φθορες τα καθισματα κ.τ.λ

VATOS
05-05-08, 10:22
εγω ψάχνω 2-θυρη καρότσα εδω και 1 χρόνο αλλα τίποτα...Κανείς δεν μπορεί να με βοηθήσει εμένα...είμαι καταδικασμένος με το 4-αθυρο..

strofimios
13-05-08, 19:37
Για να μην ανοιξω καινουργιο θεμα ρωταω εδω.
Φιλος ψαχνει για Ε30 is.Τι πρεπει να προσεξει;Ολες οι is εχουν μπλοκε;Ποσα περιπου να δωσει για ενα καλο αμαξι;
Και τωρα στο ζουμι!!!!Θα την αφησει μαμα λιγο καιρο και μετα θα παει για δυναμη.Εχουμε σκεφτει για 3,5μοτερ.Ταιριαζει;Αν ναι απο τι(535,735,635);Η μαμα μεταδοση πιστευω οτι δεν θα αντεχει,τι μπορει να βαλει που να ταιριαζει με το αμαξι και το μοτερ;Και.....το εχει κανει κανεις(Ε30 3,5);Ειναι δυσκολο να γινει στην Ελλαδα;Το κοστος "παλευεται" ή απλα ειναι υλικο για ονειρα;
Ευχαριστω και συγνωμη για τη "ζαλαδα"!!!!!

oldcarskickass
13-05-08, 21:33
Για να μην ανοιξω καινουργιο θεμα ρωταω εδω.
Φιλος ψαχνει για Ε30 is.Τι πρεπει να προσεξει;Ολες οι is εχουν μπλοκε;Ποσα περιπου να δωσει για ενα καλο αμαξι;
Και τωρα στο ζουμι!!!!Θα την αφησει μαμα λιγο καιρο και μετα θα παει για δυναμη.Εχουμε σκεφτει για 3,5μοτερ.Ταιριαζει;Αν ναι απο τι(535,735,635);Η μαμα μεταδοση πιστευω οτι δεν θα αντεχει,τι μπορει να βαλει που να ταιριαζει με το αμαξι και το μοτερ;Και.....το εχει κανει κανεις(Ε30 3,5);Ειναι δυσκολο να γινει στην Ελλαδα;Το κοστος "παλευεται" ή απλα ειναι υλικο για ονειρα;
Ευχαριστω και συγνωμη για τη "ζαλαδα"!!!!!

Σκουριές στα πίσω φτερά, στα πόδια οδηγού συνοδηγού, στο χώρο της μπαταρίας.

Όχι το μπλοκέ ήταν έξτρα,τα Ε30 318is ήταν ΜΟΝΟ δίπορτα.

Για το 335 ψάξε τα θέματα του χρήστη johnyE30is.

strofimios
13-05-08, 21:37
Ευχαριστω πολυ!!

E30_318is
14-05-08, 16:48
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=153070#post153070