PDA

Επιστροφή στο Forum : ΒΡΟΧΕΡΗ ΜΕΡΑ?Ε ΚΑΙ?


DRIFTER
13-04-05, 20:50
Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μια στιγμή(ιστοριούλα) που έγινε σήμερα ελπίζω να μην σας κουράσω.....

Πρωί-πρωί σηκώθηκα (ευτυχώς-δυστυχώς) να πάω στη καθημερινή μου δουλειά...σχολείο...όλη τη μέρα στο μυαλό ηταν η ιδέα ότι σε 4 μήνες περίπου θα πάω για το δίπλωμα και τότες θα κυκλοφορώ άνετα...ενώ απέναντι απο το σχολείο πουλάει ένας ένα BMW E21 δίπορτο 500EURO....Ρε λές να το πάρω να βρώ την υγειά μου και μετά όταν μπώ με το καλό στην αεροπορία να πάρω το πολυαγαπημένο μου Ε30??Χμμμ δεν είναι κακό...λές να θέλει πολλή μάζεμα?Δεν φαίνεται....Ενώ παράλληλα όλοι με τα ΥΑΜΑΗΑ Ζ και κάτι αυτοκίνητα όπως lancia hf turbo να κάνει σκασίματα....α ρεε μπέμπα που σας χρειάζεται λέω απο μέσα μου....και συνεχίζω....με τα πολλά τελειώνει η ώρα και πάω προς το σπίτι μου.....ο καιρός όλη την ώρα βρέχει και δε λέει να σταματήσει....κατεβαίνω στο γκαράζ και βλέπω τη κλούβα μου και δίπλα το ιχ μας....όμως δεν δίνω πολύ σημασία στο καινούργιο ιχ μας...άλλωστε με την κλούβα έχω κάνει όλα μου τα drift..αυτή με έμαθε και ποτέ δεν παραπονέθηκε παρά τα χοντρά ζόρια που τραβάει...(απο μένα κυρίως)Έλεγα γιατί να μην εκεί η δικιά μου μπέμπα??.Και άρχισα να μιλάμε και ένιωθα σαν να απαντάει.....κοιτάω ξανά το καιρό...βρέχει=καλύτερο drift....πέρνω τα κλειδιά και λέω πάμε κούκλα μου να ξεφαντώσουμε.......το βάζω μπροστά και το αφήνω να ζεστάνει..και ξεκινάω χαλαρά ώς που να φτάσω στις στροφές που τις ξέρω σαν τη παλάμη μου......και τα ψιλοανάποδα ξεκινούν μέχρι να ζεσταθώ και εγώ και αμέσως ξεκινάω για τα drift για να βγάλω το αμάξι με το πλάι σε όλη τη στροφή......μετά απο καμιά ώρα επιστρέφοντας χαλαρά και σκεφτόμενος διάφορες στιγμές με τον φίλο μου E30MANIAC(Παναγιώτη) με το Ε30 του...(το τερατάκι για εμένα.χεχε)...φτάνω με τα πολλά στο σπίτι το παρκαρω.....βγαίνω έξω και κοιτάζοντας ξανά του λέω ευχαριστώ για την ευχάριστη ώρα που περάσαμε......όμως κάθε φορά που κοιτάω τα μάτια μου τη μεταμορφώνουν σε BMW......μήπως ήρθε ο καιρός για να κάνω μια μικρή αγορά τώρα που πλησιάζει και το δίπλωμα???

PS.Συγνώμη αν σας κούρασα....ήθελα να το μοιραστώ :embarassm

Dark_Niaou
14-04-05, 13:57
Μια πραγματικά όμορφη ιστορία που δηλώνει την αγάπη όλων μας για αυτό που λέγεται BMW...

DRIFTER
14-04-05, 15:32
Tελικά τι λέτε για E21?

saikoE39
14-04-05, 16:27
Παρτοοοο 500ευρα ειναι και θα εχεις μια γιαγια bmw :yippee: Το ιδιο ειχα παθει και εγω περσι με ενα 3.0csl :wub: (ξερει κανεις τι Ε?? ειναι)που ηταν παρατημενο στο Περιστερι μεχρι που καποιος το πηρε :icon42:

DRIFTER
14-04-05, 16:30
Θα προσπαθήσω να μου το αφήσει 400...αύριο θα πάω να το δώ καλύτερα να το βάλω και μπροστα και βλέπουμε

Elen
14-04-05, 17:36
Δεν ξέρω αν είμαι άσχετη αλλά 500??? :icon11: Πουλάνε σε τέτοια τιμή!!!??? Δε λέω είναι παλιό και μεταχειρισμένο αλλά λιγότερο και από μηχανάκι? Καλό κι αυτό...Πάρτο τότε τι να πω! ...

DoctorAbo
14-04-05, 17:46
Αγαπητέ Drifter εάν η τσέπη σου περιλαμβάνει τα 500 Ευρώπουλα, και δεδομένου ότι τα βλέπεις όλα "μπλέ" εεεε συγνώμη "BMW" και τέλος με την προϋπόθεση ότι η Ε 21 στέκεται στά πόδια της και όχι πάνω σε τάκους, πάρτο μεγάλε μου, πάρκαρέ το πλάι στη κλούβα και μη μασάς. Ότι και να ΄γίνει μεθαύριο, το πουλάς 510 ότι ώρα θες.

manosbmw318ie30
14-04-05, 17:51
Εξαρτάται τελικά από τη κατάσταση που είναι. Σημαντικό είναι η κατάσταση της καρότσας και που είναι (αν είναι) σκουριασμένη όπως βεβαίως βεβαίως και εάν λειτουργεί. Έχεις κάποιο μηχανικό να το κοιτάξει μαζί σου; :bugeye:


Μην παρασυρθείς και μείνεις τελικά με ένα άχρηστο κουφάρι. Αν ήταν η CSL που λέει ο φίλος πιο πριν θα ήταν διαφορετικά (σπανιότητα). Να το ψάξεις το θέμα. Αν είναι ΟΚ η Ε21 τότε βουρ! Και βέβαια παζάρι σκληρό! :deal:

manosm3
14-04-05, 18:54
Εξετασε την εξονυχιστικα! εισαι σιγουρος οτι θα αντεξει στη χρηση που θα του κανεις; εγω θα το σκεφτομουν παρα πολυ για να αγορασω ενα τετοιο αυτοκινητο που αν δεν ειναι καλοσυντηρημενο μπορει να δεις την μηχανη του να μπαινει σε τροχια δορυφορου της γης! ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ καλα και μην βιαζεσαι να παρεις bmw! Οποιος βιαζεται σκονταφτει λενε!

manosbmw318ie30
14-04-05, 19:22
...αν δεν ειναι καλοσυντηρημενο μπορει να δεις την μηχανη του να μπαινει σε τροχια δορυφορου της γης!


Για να τεθεί σε τροχιά πρέπει να φύγει με αρχική ταχύτητα 11.200 m/sec το οποίο ισούται με 25.200 miles/hour διαφορετικά 40.320 km/h :bugeye:

Αν η Ε21 μπορεί να πιάσει τέτοια ταχύτητα, τότε τη θέλω εγώ!!! :chair:


(Και δεν υπολογίζω τις τριβές στον αέρα, χι χι χι) :icon11:

DRIFTER
14-04-05, 19:31
Λοιπόν Γιατρέ μου να καταλάβεις και τα γυαλιά ηλίου είναι με μπλέ φακό...χεχεχε....(ελπίζω να μπορώ μετά να το πουλήσω...

Περί του Ε21 316 αύριο θα γίνει ο έλεγχος μαζί με μηχανικό....το αμάξι φαίνεται καθαρό απλά έχει λίγο π....άνα χρώμα και κατι μικροχτυπήματα μη φανταστείτε τρελά πράγματα στο μπροστά κάτω μέρος του προφυλακτήρα έχει λυγίσει λίγο...το αμάξι είναι με το εργοστασιακό χρώμα...είναι διπλοφάναρο μπροστά θα τραβήξω φωτό.....μέσα καθαρό...αλλά όπως είπα αύριο θα το ελέγξω καλά.το αμάξι είναι εν κίνηση...αυτός που το πουλάει έχει μάντρα με αυτοκίνητα.Το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι οι τροχοί έχουν μια ελαφριά κλίση προς τα / \ λίγο.Έχει ξεφούσκωτα λάστιχα...απο τι οφείλεται αυτό και πώς διορθώνεται?

manosbmw318ie30
14-04-05, 19:40
Το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι οι τροχοί έχουν μια ελαφριά κλίση προς τα / \ λίγο.Έχει ξεφούσκωτα λάστιχα...απο τι οφείλεται αυτό και πώς διορθώνεται?


Ποιοι τροχοί οι μπροστά ή οι πίσω. Η κλίση αυτή στους τροχούς λέγεται κάμπερ (ή κάστερ; μπερδεύομαι λίγο). Μήπως τα ελατήρια είναι πεσμένα και έχει "κάτσει" το αυτοκίνητο; Και η δικιά μου όταν φορτωθεί, έτσι δείχνει από πίσω. Είναι οι ημι-υστερούντες βραχίονες που δημιουργούν αυτή τη γωνία. Μιλάμε για τους πίσω τροχούς πάντα.

DRIFTER
14-04-05, 19:51
Ποιοι τροχοί οι μπροστά ή οι πίσω. Η κλίση αυτή στους τροχούς λέγεται κάμπερ (ή κάστερ; μπερδεύομαι λίγο). Μήπως τα ελατήρια είναι πεσμένα και έχει "κάτσει" το αυτοκίνητο; Και η δικιά μου όταν φορτωθεί, έτσι δείχνει από πίσω. Είναι οι ημι-υστερούντες βραχίονες που δημιουργούν αυτή τη γωνία. Μιλάμε για τους πίσω τροχούς πάντα.


Ναί κάμπερ λέγεται ;) .....ναι οι πίσω τροχοί ελάχιστα όμως όχι σαν βάρκα :D .... οι μπροστινές πάλι ελάχιστα αλλά θα οφείλονται στα αμορτισέρ μάλλον γιατί είναι πεσμένα λίγο....και έχει το αμάξι κάτσει λίγο...

manosbmw318ie30
14-04-05, 20:06
Πάντος από "φυσικού" της η γεωμετρία της ανάρτησης με ημι-υστερούντες άξονες έχει θετικό κάμπερ. Νομίζω ότι αυτό βλέπανε παλιά και λέγανε "σπαστό διαφορικό", εννοώντας ότι δεν έχει άκαμπτο άξονα.

Περιμένουμε φωτό από την Ε21...!

Fanatic
14-04-05, 21:18
Σωτηρη κατι πολυ σημαντικο......5αρι σασμαν εχει?????Γιατι αν εχει 4αρι οπως το δικο μου αρχισε απο τωρα να ψαχνεις 5αρι.....αν βρεις σε καλη τιμη πες μου και εμενα...... :banghead: (σκεψου μου ζητουσαν οσο κανει ολοκληρο το αυτοκινητο που κοιτας για ενα 5αρι σασμαν :kissass: ).Κατα τα αλλα το ε21 με μια αναρτισουλα ειναι πολυ καλο και πιστευω πολυ πιο ομαλο στις αντιδρασεις του απο το Ε30! :yippee:

manosm3
14-04-05, 22:07
Για να τεθεί σε τροχιά πρέπει να φύγει με αρχική ταχύτητα 11.200 m/sec το οποίο ισούται με 25.200 miles/hour διαφορετικά 40.320 km/h :bugeye:

Αν η Ε21 μπορεί να πιάσει τέτοια ταχύτητα, τότε τη θέλω εγώ!!! :chair:


(Και δεν υπολογίζω τις τριβές στον αέρα, χι χι χι) :icon11:

Καλα, μεταφορικα το ειπα παντως αλλα ευχαριστουμε για την ενημερωση!

manosbmw318ie30
15-04-05, 08:29
Κατα τα αλλα το ε21 με μια αναρτισουλα ειναι πολυ καλο και πιστευω πολυ πιο ομαλο στις αντιδρασεις του απο το Ε30! :yippee:


Θα μπορούσες να γίνεις πιο σαφής;

Fanatic
15-04-05, 18:42
Θα μπορούσες να γίνεις πιο σαφής;

Στο Ε30 απο οτι εχω συμπερανει εγω απο μικρη εμπειρια που εχω,οταν ξεκολαει ο κωλος,ξεκολλαει αποτομα ενω στο Ε21 ειναι ποιο προοδευτικο και δεν σε τρομαζει,κανεις το αναποδο τιμονακι και τσακ επανερχεται χωρις κοπο...δεν ξερω αν εγινε κατανοητος.... :icon11:

DRIFTER
15-04-05, 20:06
Πρίν κανα 3ωρο πήγα με τον πατέρα μου για να το δούμε καλύτερα......το αμάξι έχει 5άρη σασμάν...δουλεύει καλά το μοτέρ αλλά ως λογικό θέλει τα ψιλομαζεματάκια του...αν και εμένα δεν με πείραξαν και πολύ.Πχ. τα καθίσματα είναι πεσμένα..θέλει λάστιχα και τέτοια....Η τιμή που μας είπε τελικά λέει ότι ο γιός του(φίλος μου)έκανε λάθος και ότι το δίνει 1000....εγώ θα προσπαθήσω να το κατεβάσω στα 700..ο father λέει τότε ίσως να το πάρουμε και με καμιά 500άρα μετά να το μαζέψουμε..το μοτέρ ακουγότανε πολύ καλό και καθαρό....για άλλα νέα θα δείξει..

Fanatic
15-04-05, 22:19
Πρίν κανα 3ωρο πήγα με τον πατέρα μου για να το δούμε καλύτερα......το αμάξι έχει 5άρη σασμάν...δουλεύει καλά το μοτέρ αλλά ως λογικό θέλει τα ψιλομαζεματάκια του...αν και εμένα δεν με πείραξαν και πολύ.Πχ. τα καθίσματα είναι πεσμένα..θέλει λάστιχα και τέτοια....Η τιμή που μας είπε τελικά λέει ότι ο γιός του(φίλος μου)έκανε λάθος και ότι το δίνει 1000....εγώ θα προσπαθήσω να το κατεβάσω στα 700..ο father λέει τότε ίσως να το πάρουμε και με καμιά 500άρα μετά να το μαζέψουμε..το μοτέρ ακουγότανε πολύ καλό και καθαρό....για άλλα νέα θα δείξει..


1000?Και θελει μαζεματακια?Πολλα μου φαινονται....δηλαδη ενα σαν το δικο μου ποσο να παει?Αν ειναι να δωσεις 1000+μαζεματα αλλα 500(τουλαχιστον και αν θες αναρτηση αλλα 500) τοτε πας στα 2.000 που και παλι μετα μπορει να θες κανα δυο πραματακια τοτε παει....αστα....παρτο μονο αμα το δινει 500 αντε 700 και δεν θελει μαζεματα φανοποιας και το μοτερ ειναι οκ.Αναρτηση,λαστιχακια(αν θες βαλε αν οχι θα κανεις περισσοτερα αναποδα οπως εγω...)και ενα service να θελει τοτε εισαι οκ!Βαλε βρε μια φωτο να το δουμε!ΑΑΑΑΑ προσεξε και τους θολους μηπως εχουν σκουρια-συχνο φαινομενο σε Ε21(κοιταξε και στο χωρο της ρεζερβας).Αυτα προς το παρον...οτι αλλο θελεις εδω ειμαι και εγω! :cheers:

manosbmw318ie30
15-04-05, 22:50
Στο Ε30 απο οτι εχω συμπερανει εγω απο μικρη εμπειρια που εχω,οταν ξεκολαει ο κωλος,ξεκολλαει αποτομα ενω στο Ε21 ειναι ποιο προοδευτικο και δεν σε τρομαζει,κανεις το αναποδο τιμονακι και τσακ επανερχεται χωρις κοπο...δεν ξερω αν εγινε κατανοητος.... :icon11:

Τι να σου πω φίλε μου. Δεν έχω οδηγήσει Ε21 για να ξέρω, οπότε δε μπορώ να εκφέρω άποψη. Απλά, θεωρητικά και μόνο περιμένω καλύτερη οδική συμπεριφορά από την Ε30, σε σχέση με την Ε21, αφού έχει βελτιωμένη ανάρτηση ως προς τα χαρακτηριστικά της. Στη θεωρία πάντα.

Μήπως επειδή στην Ε30 μπήκαν δυνατότερα μοτέρ, είναι πιο απρόβλεπτη; Βέβαια οι πρώτες Ε30 είχαν τους ίδιους κινητήρες (Μ10) με την Ε21.

Τέλος πάντων... Α! Τα 1000€ μου φαίνονται πολλά...

xstassi
15-04-05, 22:50
700 ειναι καλα και 1000 ειναι καλα εαν δεν εχει σκουριες και "χοντρομαζεματακια".....Εγω το πηρα 1100 (με πολλα ανταλλακτικα,σαμπ,ενισχυτες,ηχεια και πολλα καλουδια επανω της) αλλα θελει αρκετο μαζεματακι.Δεν μου φανηκαν πολλα σε σχεση με αυτο που ειχα στο μυαλο μου να φτιαξω και σε αυτο που ονειρευομουν εδω και χρονια να αποκτησω. Βεβαια ηθελα ενα 2002 τουρμπο με 170 αλογα μαμισια και λευκο με τα χρωματα της Μ,φουσκωματα κτλ.....τελικα μου βρηκε ενας φιλος μου αυτο το συγκεκριμενο στην Eliofil στη Λυκοβρυση.(Θα παω αυριο να ρωτησω τιμη).
Τωρα οσον αφορα το ποσο και πως φευγει η ουρα,εδω οι αποψεις διιστανται.Σε εξακυλινδρα Ε30 φευγει πολυ γλυκα και αρμονικα,σε Ε21 επισης αρμονικα αναλογα βεβαια και τις διαστασεις των ελαστικων (με 13αρες εκανες απιστευτα παιχνιδια),σε Ε30 τετρακυλινδρες τα πραματα ειναι αλλιως.Επειδη δεν ειχαν αρκετη ιπποδυναμη (δε μιλαω βεβαια για το 318ις) ηθελαν πολλα χιλιομετρα στο ταχυμετρο για να καταφερεις να το ξεκολλησεις και να διατηρεις ενα παρατεταμενο ντριφταρισμα.Τωρα για το 2002 τιι θα πω το εξης... εχει την αγνη και πρωτογνωρη αισθηση της "παντας"....Απο εκει ξεκινησαν ολα....

manosbmw318ie30
15-04-05, 23:10
Τωρα για το 2002 τιι θα πω το εξης... εχει την αγνη και πρωτογνωρη αισθηση της "παντας"....Απο εκει ξεκινησαν ολα....

:bowdown::bowdown::bowdown:

DRIFTER
16-04-05, 11:51
Eνα απο τα αγαπημένα μου αυτοκίνητα...και σε ποιόν δεν θα άρεσε να είχε ένα τέτοιο.......

DRIFTER
16-04-05, 11:59
1000?Και θελει μαζεματακια?Πολλα μου φαινονται....δηλαδη ενα σαν το δικο μου ποσο να παει?Αν ειναι να δωσεις 1000+μαζεματα αλλα 500(τουλαχιστον και αν θες αναρτηση αλλα 500) τοτε πας στα 2.000 που και παλι μετα μπορει να θες κανα δυο πραματακια τοτε παει....αστα....παρτο μονο αμα το δινει 500 αντε 700 και δεν θελει μαζεματα φανοποιας και το μοτερ ειναι οκ.Αναρτηση,λαστιχακια(αν θες βαλε αν οχι θα κανεις περισσοτερα αναποδα οπως εγω...)και ενα service να θελει τοτε εισαι οκ!Βαλε βρε μια φωτο να το δουμε!ΑΑΑΑΑ προσεξε και τους θολους μηπως εχουν σκουρια-συχνο φαινομενο σε Ε21(κοιταξε και στο χωρο της ρεζερβας).Αυτα προς το παρον...οτι αλλο θελεις εδω ειμαι και εγω! :cheers:


Φωτό δεν κατάφερα να βγάλω...δεν είχα την ψηφιακή μαζί μου....δεν είχε σκουριές ούτε στη ρεζέρβα ούτε στους θόλους....τα μαζεματάκια δεν είναι πάρα πολλά αλλά λίγα λίγα μαζεύονται και αμα πείς να το βάψω θα πάει ψηλά και θέλει αμορτισέρ γιατί το αμάξι τώρα είναι πολύ χαμηλό....υπερβολικά..Άμα είναι να φτάσω τα 2000(Θέλει ένα φτιαξιματάκι στο μπροστινό προφυλακτήρα..δεν είναι κάτι σημαντικό απλός λέω...το πίσω αριστερό φώς εχει μια τρυπούλα...θέλει αμορτισέρ,λάστιχα δεν θέλει θέλω να κάνω drift,βαψιματάκι αργότερα?...,καθίσματα..μια γενική επισκευή το μοτέρ άσε που έχω το φόβο ότι πρέπει να θέλει και βάσεις το μοτέρ η απλά μου φάνηκε χοροπήδούσε λίγουυλάκιι....(σκέπσου να βάλω και εκκεντροφόρους....θα μαζεύω το μοτέρ αντί το αμάξι)Με τα πολλά γιατί να μην πάω να βρώ κατευθείαν ένα Ε30??Αμα είναι να μου βγεί τόσο ψηλά το κοστολόγιο...Εγώ θα του πώ για 500 άντε 700 το πολύ..αν θέλει κάτι μπορεί να γίνει...αν δεν θέλει να πάει να γ......εί

manosbmw318ie30
18-04-05, 09:27
Να σου πώ τη γνώμη μου; Περίμενε μια και καλή να πάρεις την Ε30. Επιμένω ότι θα σου μείνει η Ε21 και δε θα ξέρεις τι να την κάνεις. Άσε που δε πρόκειται να πάρεις ποτέ τα χρήματα που θα της ρίξεις τώρα. Σε όσο καλή κατάσταση και να την έχεις (αυτό βεβαίως ισχύει πλέον και για την Ε30) ο τρίτος δε θα εκτιμήσει παρά μόνο την ηλικία. Τουλάχιστον η Ε30 είναι ο σκοπός σου, οπότε εκεί εις γνώσην σου η "κουτσουκέλα" που θα κάνεις... :ices_ange

Fad3In
19-04-05, 08:17
Ψηφιζω να δωσεις 2000-2500 και να παρεις ενα αυτοκινητο Ε30 απο πρωτο χερι,να το χει δηλαδη καποιος που το χει αγορασει και το χει πονεσει...
Μονο ετσι εισαι καπως σιγουρος οτι δεν θα δωσεις πολλα για επισκευες...
Απο κει και περα,οτι και να κανεις,καλες αγορες!!! :hello:
Ν.

DRIFTER
21-04-05, 03:38
Aποφάσισα να πάω κατευθείαν για Ε30....οπότε περιμένουμε και βλέπουμε....... :nod:

Fad3In
21-04-05, 07:41
Σωστη επιλογη και κοιτα να κανεις προσεκτικη επιλογη και να επιμεινεις να παρεις αυτοκινητο απο πρωτο χερι ΟΠΩΣ και ΔΗΠΟΤΕ!
Ν.