PDA

Επιστροφή στο Forum : κατι πρεπει να γινει!


p_sE36
17-04-05, 08:35
Γεια χαρα σε ολους! αντιμετωπιζω το εξης προβλημα, ενα φιλαρακι λοξοδρομησε και απο κλασικος bmwδακιας εχει ηδη παραγγειλει το s2000... του λεω πως οσο και να τρεχει bmw δεν ειναι αλλα ματαια, αυτος θελει το γκαζι του S κλπ κλπ.. εν τω μεταξυ σα να μην εφτανε αυτο αντιμετωπιζω πανω στην πλακα βεβαια, και κατι σχολια του στυλ: να μην πατησω καμια τσιχλα και δε μπορω να ξεκινησω! και η ερωτηση μου: ποιος κινητηρας της bmw εκτος απο τα Μ, νορμαλ η μετατροπη θα μπορουσε ενδεχομενως να παιξει στα ισια με ενα S? φυσικα καταλαβαινετε που το παω, κατι πρεπει να γινει για να σταματησουν τα τετοιου ειδους σχολια!!! :chair:

Fanatic
17-04-05, 10:53
Βαλε ενα μοτερ Μ3 ειτε 286 3,0λιτρο ειτε 321 3.2λιτρα και ο φιλος σου θα σε βλεπει απο μακρυα....Με ενα 328 πειραγμενο ισως τον κοντραρεις στα ισα αλλα για πειραγμενο επαναλαμβανω το 2,8!Καταλαβαινω που το πας βεβαιως βεβαιως και σου προτεινω να το πας συντομα γιατι ο φιλος σου θα σου πρηξει το συκωτι!Κοιτα μην αλλαξοπιστησεις ομως και εσυ γιατι...... :icon02:

EDIT:Επειδη ειδα μολις οτι εχεις cabrio,παρε ενα 2,8 και βαλε εναν kompressor να εισαι σιγουρος και τα αλλα 2 ισως χρειαστει να τα πειραξεις και λιγακι για να εχεις το s!Εισαι και βαρυς βρε παιδακι μου!

manosm3
17-04-05, 12:40
Ενας ελαφρα βελτιωμενος 3λιτρος με 231 αλογα ισως του δειξει τι σημαινει γερμανικη υπεροχη! :dance: Να ανοιγετε και απο ρολλαριστες να δεις τι γλεντια θα κανεις!

DRIFTER
18-04-05, 08:23
[QUOTE=manosm3]Ενας ελαφρα βελτιωμενος 3λιτρος με 231[QUOTE]

Mάνο έχει Ε36...όχι Ε46(έτσι δεν είναι?).......για μένα θα συμφωνήσω με το στέλιο.....δες ποιο σε συμφέρει ποιο πολύ

aVog
18-04-05, 08:58
ποιος κινητηρας της bmw εκτος απο τα Μ, νορμαλ η μετατροπη θα μπορουσε ενδεχομενως να παιξει στα ισια με ενα S? φυσικα καταλαβαινετε που το παω, κατι πρεπει να γινει για να σταματησουν τα τετοιου ειδους σχολια!!! :chair:

Όποτε θέλεις είμαι εδώ να δεί το φιλαράκι σου ποσο σημαντικά είναι τα κυβικά!!!!
:loser:

BMW Power
18-04-05, 10:23
Εθνική (πριν την Μαλακάσα) φεύγοντας από δουλειά πετυχαίνω S καινούριο, πολύ όμορφο γαλάζιο με μπλε κουκούλα κλπ. Πήγαινε πιο αργά από εμένα στην αριστερή και τον φτάνω. Κολλάω πίσω του και επιταχύνει αλλά είμαι ακόμη κολλημένος πίσω του. Συνεχίζει να επιταχύνει και συνεχίζω να είμαι κολλημένος. Κάνει δεξιά (σωστός) και ενώ είμαι οριακά στο να βγάλω το πόδι μου από την καμπίνα των επιβατών στην άσφαλτο (έχω ανέβει πάνω στο γκάζι), δεν μπορώ να τον περάσω αλλά και αυτός δεν μπορεί να μου φύγει ούτε μέτρο. Δεν έχω πάει τόσο ίδια ποτέ σε κανένα άνοιγμα, ούτε με ίδια αυτοκίνητα!!!!! Πηγαίναμε ίδια.

Ε εκείνη την στιγμή ήθελα να κατέβω για να του πω ότι είναι και αυτόματο!!! Και πριν προλάβει κανείς να πει ότι δεν έχει σημασία εκεί ψηλά, θα σας πω ότι ανοίξαμε πολλές φορές από 3η λόγο σχετικής κίνησης. Και μιλώντας και για στροφές, ποτέ δεν έστριψε με περισσότερα χλμ. από το 330. :kissass:

Fanatic
18-04-05, 10:34
:whip: :bowdown: :smiley_ab

p_sE36
19-04-05, 09:54
ειχα δει ενα 36αρι coupe 325 με βελτιωση schnitzer, με αλλαγμενα τα εσωτερικα του μοτερ, φτασμενο στα 3000 κυβικα και 270ps, φτιαγμενο στο σπανο απ'οτι μου ειπαν, με short shift, αναρτηση, μπαρες μπρος πισω, εξατμιση κλπ ολα της ιδιας μαρκας και καταλαβα απο ενα συντομο διαλογο οτι με την εν λογω μετατροπη τα S τα τρωει για πρωινο!!! ενδιαφερον ακουστηκε αν και πιστευω οτι πολυ πιο οικονομικα θα ερθει μια μετατροπη Μ3 286 απ'οτι το μοτερ 325 και ολοκληρη η μετατροπη της schnitzer!!!

manosm3
19-04-05, 18:47
Μολις ειδα οτι το πουλας! Σε κολλησε ο φιλος σου;

Mitsos
20-04-05, 04:14
Oδηγησα προσφατα την Ε90 με τον νεο 3 λιτρο με τα 258 αλογα και πιστευω οτι αυτος ο κινητηρας χτυπαει το S2000.Mη ξεχνατε ομως οτι ο κινητηρας του S,ειναι απο τους καλυτερους σε αποδοση κινητηρες παγκοσμίως...