moutraklas
19-04-05, 07:09
ουφ... νάτα τα πρώτα ζόρια...
η κατάσταση αγαπητοί φίλοι έχει ως εξής:
το car είναι η ε30 318 cabrio 92. θέλω να αλλάξω ζάντες και μάλλον καταλήγω σε alpina (replica πάντα!) από αγγλία. 17x7,5 ιντσες. Τί γινεται τώρα? Εγώ είχα την εντύπωση ότι το σωστό offset για μένα είναι ΕΤ20. Ο τύπος από Αγγλία με ρωταει τι μοτέρ φοράω για να μου στείλει το σωστό offset. Μετά την πρώτη έκπληξή μου, ψάχνω λίγο και βρίσκω (χωρίς όμως να έιμαι 1000% σίγουρος αλλά σχεδόν σίγουρος) ότι το offset για τις 325 είναι ΕΤ35. Τι με νοιάζει? Με νοιάζει διότι έχω πολλές (διαβολικές..) σκέψεις να προχωρήσω στον επόμενο χειμώνα στη μετατροπούλα... από 318 σε 325.
Και εδώ τώρα μπαίνετε εσείς...
1. Ισχύουν τα ΕΤ20 και ΕΤ35 για ε30 318 και 325 αντίστοιχα? Για να ισχύει αυτό, σημαίνει ότι η 325 έχει πιο μακρείς άξονες αφού όσο πιο μεγάλο offset τόσο κονταίνει το μετατρόχιο (σωστά?) οπότε μόνο έτσι δικαιολογείται το μεγαλύτερο offset. Ή όχι?
2. αν καταλήξω σε ΕΤ20 θα μπούν μετά την μετατροπή? θα μεγαλώσω το μετατρόχιο (αυτό είναι καλό...) αλλά μήπως θα βρίσκουν θόλους? μήπως κόβονται σαν λύση? και υπάρχει ασφάλεια σε αυτό?
3. αν καταλήξω σε ΕΤ35, υπάρχουν πλάκες που να μπαίνουν ανάμεσα σε ζάντα και τον άξονα ώστε να μειώνουν ουσιαστικά το offset και να μπορώ να τις βάλω τώρα? δημιουργούν κάποιο πρόβλημα?
το θέμα είναι ότι θέλω να αλλάξω τις ζάντες, καλό είναι να γίνει τον επόμενο καιρό γιατί πρέπει να αλλάξω και λάστιχα αλλά δεν μπορώ να είμαι και σίγουρος πότε θα γίνει (και αν τελικά γίνει σίγουρα) η μετατροπή... ζητάω πολλά, έ? αλλά... ΜΠΟΡΩ???? :help:
η κατάσταση αγαπητοί φίλοι έχει ως εξής:
το car είναι η ε30 318 cabrio 92. θέλω να αλλάξω ζάντες και μάλλον καταλήγω σε alpina (replica πάντα!) από αγγλία. 17x7,5 ιντσες. Τί γινεται τώρα? Εγώ είχα την εντύπωση ότι το σωστό offset για μένα είναι ΕΤ20. Ο τύπος από Αγγλία με ρωταει τι μοτέρ φοράω για να μου στείλει το σωστό offset. Μετά την πρώτη έκπληξή μου, ψάχνω λίγο και βρίσκω (χωρίς όμως να έιμαι 1000% σίγουρος αλλά σχεδόν σίγουρος) ότι το offset για τις 325 είναι ΕΤ35. Τι με νοιάζει? Με νοιάζει διότι έχω πολλές (διαβολικές..) σκέψεις να προχωρήσω στον επόμενο χειμώνα στη μετατροπούλα... από 318 σε 325.
Και εδώ τώρα μπαίνετε εσείς...
1. Ισχύουν τα ΕΤ20 και ΕΤ35 για ε30 318 και 325 αντίστοιχα? Για να ισχύει αυτό, σημαίνει ότι η 325 έχει πιο μακρείς άξονες αφού όσο πιο μεγάλο offset τόσο κονταίνει το μετατρόχιο (σωστά?) οπότε μόνο έτσι δικαιολογείται το μεγαλύτερο offset. Ή όχι?
2. αν καταλήξω σε ΕΤ20 θα μπούν μετά την μετατροπή? θα μεγαλώσω το μετατρόχιο (αυτό είναι καλό...) αλλά μήπως θα βρίσκουν θόλους? μήπως κόβονται σαν λύση? και υπάρχει ασφάλεια σε αυτό?
3. αν καταλήξω σε ΕΤ35, υπάρχουν πλάκες που να μπαίνουν ανάμεσα σε ζάντα και τον άξονα ώστε να μειώνουν ουσιαστικά το offset και να μπορώ να τις βάλω τώρα? δημιουργούν κάποιο πρόβλημα?
το θέμα είναι ότι θέλω να αλλάξω τις ζάντες, καλό είναι να γίνει τον επόμενο καιρό γιατί πρέπει να αλλάξω και λάστιχα αλλά δεν μπορώ να είμαι και σίγουρος πότε θα γίνει (και αν τελικά γίνει σίγουρα) η μετατροπή... ζητάω πολλά, έ? αλλά... ΜΠΟΡΩ???? :help: