PDA

Επιστροφή στο Forum : Αμορτισέρ Ε34 525


Black5
20-04-05, 10:09
Καλησπέρα!! Δυστυχώς τα αμορτισέρ μου (bilstein sprint) τα φτύσανε νωρίς στα 60.000 χιλιόμετρα. Οπότε πρέπει να αλλαχτούν....αλλά με τι?

Θα ήθελα να βάλω τα ίδια για να μην χρειαστεί να αλλάξω ελατήρια και μου άρεσε το κράτημά του αυτοκινήτου αλλά δυστυχώς με το χαμήλωμα έχω πρόβλημα γιατί βρίσκω.....

Θα ήθελα να βάλω τα εργοστασικά γιατί είναι πολύ άνετα.....

Μήπως μπορεί κάποιος να μου πει τι παίζει και με τα bilstein sport? Με μαμα ελατήρια? :feedback:

Nick_compact
20-04-05, 18:56
Φίλε black5 τα Bilstein sport έχουν ως μοναδική διαφορά με τα sprint το έμβολο κανονικού μήκους σε σχέση με τον κοντό των sprint που προορίζονται για χαμήλωμα.Η ρύθμιση τους όμως ειναι ακριβώς η ίδια σύμφωνα με την Bilstein στη σελίδα της,μπορείς να το επαληθεύσεις και μόνος σου αφού το λέει ξεκάθαρα.Η όποια διαφορά στο δρόμο θα προκύψει από την αλλαγή ελατηρίων.Τα 60.000 km που τα έφτυσαν δεν είναι και πολύ νωρίς...Γενικά επειδή τα φοράω και εγώ είμαι πολύ απογοητευμένος από όλες τις πλευρές με τα sprint.Εγώ έχω κάνει 35.000 km με τα sprint μου και ήδη εμφανίζουν σημαντική πτώση απόδοσης.Αλλά και καινούρια που ήταν πάλι τίποτα ιδιαίτερο.Βάλε Sachs performance.Είναι 15% σκληρότερα από τα εργοστασιακά και εως 45mm χαμήλωμα.Αν αποφασίσεις να πας σε εργοστασιακά βάλε το κιτ σπορ ανάρτησης της BMW που χαμηλώνει μόνο 15χιλ.Αυτό θα είναι και το καλύτερο από πλευράς λειτουργείας ανάρτησης και κύλισης.

Black5
20-04-05, 21:02
Φίλε black5 τα Bilstein sport έχουν ως μοναδική διαφορά με τα sprint το έμβολο κανονικού μήκους σε σχέση με τον κοντό των sprint που προορίζονται για χαμήλωμα.Η ρύθμιση τους όμως ειναι ακριβώς η ίδια σύμφωνα με την Bilstein στη σελίδα της,μπορείς να το επαληθεύσεις και μόνος σου αφού το λέει ξεκάθαρα.Η όποια διαφορά στο δρόμο θα προκύψει από την αλλαγή ελατηρίων.Τα 60.000 km που τα έφτυσαν δεν είναι και πολύ νωρίς...Γενικά επειδή τα φοράω και εγώ είμαι πολύ απογοητευμένος από όλες τις πλευρές με τα sprint.Εγώ έχω κάνει 35.000 km με τα sprint μου και ήδη εμφανίζουν σημαντική πτώση απόδοσης.Αλλά και καινούρια που ήταν πάλι τίποτα ιδιαίτερο.Βάλε Sachs performance.Είναι 15% σκληρότερα από τα εργοστασιακά και εως 45mm χαμήλωμα.Αν αποφασίσεις να πας σε εργοστασιακά βάλε το κιτ σπορ ανάρτησης της BMW που χαμηλώνει μόνο 15χιλ.Αυτό θα είναι και το καλύτερο από πλευράς λειτουργείας ανάρτησης και κύλισης.

Το καλό με τα sprint (με racing dynamics ελατήρια) είναι ότι ενώ το αμάξι ήταν γεμικά σκληρό δεν κοπάναγε....
Δεν ήξερα αν έχει εργοστασιακή σπορ ανάρτηση για το δικό μου! Βέβαια σε τιμή δεν θα είναι κι ότι καλύτερο αλλά βλέπουμε! Ευχαριστώ.

Strax
21-04-05, 04:27
Αφού σκέφτεσαι να γυρίσεις σε κάτι πιο άνετο, η επιλογή των Bilstein Sport με μαμά ελατήρια δεν είναι καθόλου κακή. Εγώ τα έχω ακριβώς έτσι σε 525 μαζί με Eibach αντιστρεπτικές και το αμάξι είναι ικανοποιητικότατο με έμφαση όμως στην άνεση. Είχα και ελατήρια Eibach τα οποία επίσης έβγαλα χάρη της άνεσης και το αμάξι χειροτέρεψε αρκετά ως προς το κράτημα!