PDA

Επιστροφή στο Forum : ροπή 120d


120d
29-04-05, 12:35
Ένας από τους βασικούς λόγους που παρήγγειλα το μοντέλο αυτό είναι η ροπή,340Νm,μήπως μπορεί κάποιος από τους ''παλιούς'' κατόχους bmw να μου πει αν η παραπάνω ροπή είναι όπως τη καταλαβαίνω εγώ,δηλαδή ότι τη νιώθεις πραγματικά,ότι σε κολλάει τρόπο τινά στο κάθισμα

Fanatic
29-04-05, 13:48
Φιλε ετσι ειναι...η ροπη αυτη θα σε κολλαει στο καθισμα καθε φορα που γκαζωνεις την μπεμπεκα...θελει μονο λιγο προσοχη στις στροφη,εξοικιωση πες το καλυτερα λογω της υστερησης της τουρμπινας που ισως σου φερει τετακα αν δεν το εχεις πιασει το νοημα...

Geo_3D
29-04-05, 19:55
Φιλε ετσι ειναι...η ροπη αυτη θα σε κολλαει στο καθισμα καθε φορα που γκαζωνεις την μπεμπεκα...θελει μονο λιγο προσοχη στις στροφη,εξοικιωση πες το καλυτερα λογω της υστερησης της τουρμπινας που ισως σου φερει τετακα αν δεν το εχεις πιασει το νοημα...
Εχει η 120d turbo?Τεσπα.Φιλε 120d συγχαρητηρια πρωτα απο ολα για την επιλογη σου.Θα εχεις την πιο γρηγορη σειρα 1 (μεχρι στιγμης).Και οσο για το θεμα του αν θα κολλας στο καθισμα,σου λεω οτι εσυ δεν προκειται να κολλησεις ποτε.Ο συνοδηγος ομως θα αποκτησει προβλημα με το σβερκο του :D

Fanatic
29-04-05, 22:48
EEE οχι οτι δεν κολλαει η πλατη του οδηγου στο καθισμα με 34 κιλα τουρμποπροωθουμενης ροπης...........

Geo_3D
29-04-05, 23:14
EEE οχι οτι δεν κολλαει η πλατη του οδηγου στο καθισμα με 34 κιλα τουρμποπροωθουμενης ροπης...........
Εξακολουθω να επιμενω οτι ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΕΙ Η ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ στο καθισμα.Δεν γινεται ουτε και σε Μ3 αυτο.Ο συνοδηγος ομως θα κανει κουνια μπελα

bmwdakias325
29-04-05, 23:28
Μπορεί φίλε μου να είναι 34 κιλά προωθούμενης ροπής, αλλά είναι από ντήζελ, οπότε μην περιμένεις και τρελές επιδόσεις. Πάντως σε καμία περίπτωση μην περιμένεις να κολλήσεις στο κάθισμα. Εγώ αυτό πιστεύω. :banghead:

Fanatic
30-04-05, 08:40
H εξεληξη των diesel τα τελευταια χρονια ειναι σημαντικοτατη,μην κολλαμε στο παρελθον....

Strax
30-04-05, 12:08
Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το ξαναγράψω! (Προσοχή το παρόν παράδειγμα είναι απλουστευμένο). Μπορούμε να σκεφτούμε τη ροπή σαν την επιτάχυνση της ιπποδύναμης. Δηλαδή μας δείχνει πόσο γρήγορα αυξάνονται τα άλογά μας. Έτσι όπως ακριβώς η επιτάχυνση μας δείχνει πόσο γρήγορα αυξάνονται τα χιλιόμετρά μας. Η τελική ιπποδύναμη του αυτοκινήτου εξαρτάται από την ροπή του και τις στροφές που μπορεί να σηκώσει ο κινητήρας του. Έτσι όπως και η ταχύτητα που αναπτύσσουμε εξαρτάται αντίστοιχα από την επιτάχυσνη και την διάρκεια που πατάμε το γκάζι. Μπορούμε λοιπόν να σκεφτούμε για να καταλάβουμε το φαινόμενο την ροπή σαν επιτάχυνση και τις στροφές σαν τη διάρκεια που πατάμε το γκάζι. Δηλαδή μπορούμε να πετύχουμε την ίδια ιπποδύναμη με διάφορους συνδυασμούς ιπποδύναμης και στροφών. Έτσι ένα τρίλιτρο μοτέρ BMW βγάζει 231 άλογα έχοντας 30 κιλά ροπής και στροφάροντας μέχρι τις 6000 στροφές περίπου. Αντίστοιχα ένα S2000 που έχει μόλις 20-21 κιλά ροπής βγάζει την ίδια ιπποδύναμη επειδή μπορεί να στροφάρει πιο ψηλά (8000+). Άρα η τελική ιπποδύναμη δεν είναι παρά το γινόμενο της ροπής και των μάξιμων στροφών του κινητήρα.
Συνεπώς 34 κιλά ροπής είναι τα ίδια ακριβώς από ότι κινητήρα και αν προέρχονται και εκείνη τη στιγμή θα μας κολλάει στο κάθισμα. Απλά επειδή δεν μπορεί να στροφάρει ψηλά ένα ντίζελ κινητήρας δεν μπορεί να μεταφραστεί αυτή η ψηλή ροπή σε υψηλές ιπποδυνάμεις. Γενικά υπάρχουν άπειρες λεπτομέριες που μπορούμε να προσθέσουμε σε αυτή τη συζήτηση (όπως πχ οι σχέσεις μετάδοσεις), αλλά θα ξεφύγουμε τελείως!!!

Geo_3D
30-04-05, 15:02
Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το ξαναγράψω! (Προσοχή το παρόν παράδειγμα είναι απλουστευμένο). Μπορούμε να σκεφτούμε τη ροπή σαν την επιτάχυνση της ιπποδύναμης. Δηλαδή μας δείχνει πόσο γρήγορα αυξάνονται τα άλογά μας. Έτσι όπως ακριβώς η επιτάχυνση μας δείχνει πόσο γρήγορα αυξάνονται τα χιλιόμετρά μας. Η τελική ιπποδύναμη του αυτοκινήτου εξαρτάται από την ροπή του και τις στροφές που μπορεί να σηκώσει ο κινητήρας του. Έτσι όπως και η ταχύτητα που αναπτύσσουμε εξαρτάται αντίστοιχα από την επιτάχυσνη και την διάρκεια που πατάμε το γκάζι. Μπορούμε λοιπόν να σκεφτούμε για να καταλάβουμε το φαινόμενο την ροπή σαν επιτάχυνση και τις στροφές σαν τη διάρκεια που πατάμε το γκάζι. Δηλαδή μπορούμε να πετύχουμε την ίδια ιπποδύναμη με διάφορους συνδυασμούς ιπποδύναμης και στροφών. Έτσι ένα τρίλιτρο μοτέρ BMW βγάζει 231 άλογα έχοντας 30 κιλά ροπής και στροφάροντας μέχρι τις 6000 στροφές περίπου. Αντίστοιχα ένα S2000 που έχει μόλις 20-21 κιλά ροπής βγάζει την ίδια ιπποδύναμη επειδή μπορεί να στροφάρει πιο ψηλά (8000+). Άρα η τελική ιπποδύναμη δεν είναι παρά το γινόμενο της ροπής και των μάξιμων στροφών του κινητήρα.
Συνεπώς 34 κιλά ροπής είναι τα ίδια ακριβώς από ότι κινητήρα και αν προέρχονται και εκείνη τη στιγμή θα μας κολλάει στο κάθισμα. Απλά επειδή δεν μπορεί να στροφάρει ψηλά ένα ντίζελ κινητήρας δεν μπορεί να μεταφραστεί αυτή η ψηλή ροπή σε υψηλές ιπποδυνάμεις. Γενικά υπάρχουν άπειρες λεπτομέριες που μπορούμε να προσθέσουμε σε αυτή τη συζήτηση (όπως πχ οι σχέσεις μετάδοσεις), αλλά θα ξεφύγουμε τελείως!!!
Καλα ολα αυτα που λες,αλλά το θεμα ειναι αλλο.Ο οδηγος κολλαει στο καθισμα ή οχι?Το ξαναλεω και το τονιζω.Ο ΟΔΗΓΟΣ.Για συνοδηγο και υπολοιπους ξερουμε τι γινεται.Απλως θελουμε μια διευκρινηση γιατι εχουμε μια "διαμαχη" :smiley_ab με τον MPOWERfanatic

Fad3In
30-04-05, 16:19
Βασικα,ολα αυτα ειναι υποκειμενικα...
Αλλα και 50κγ ροπη να χεις θεωρητικα εφοσον εχεις την ακριβη γνωση της στιγμης που πατας τερμα γκαζι,ΔΕΝ θα χεις και τοσο εντονη την εντυπωση του να 'κολλας' πισω στο καθισμα σου κατα την επιταχυνση...
Παρολα αυτα,η ροπη ειναι τοση που πραγματικα θα γελας συνεχως σε καθε εκκινηση με οτιδηποτε (σχεδον) ειναι διπλα σου! :ices_ange
Ν.

Strax
30-04-05, 18:08
Καλα ολα αυτα που λες,αλλά το θεμα ειναι αλλο.Ο οδηγος κολλαει στο καθισμα ή οχι?Το ξαναλεω και το τονιζω.Ο ΟΔΗΓΟΣ.Για συνοδηγο και υπολοιπους ξερουμε τι γινεται.Απλως θελουμε μια διευκρινηση γιατι εχουμε μια "διαμαχη" :smiley_ab με τον MPOWERfanatic

Συμφωνώ ότι ο συνοδηγός "κολλάει" περισσότερο στο κάθισμα, αλλά υπάρχουν πολλές φορές που και ο οδηγός κολλάει στο κάθισμα. Άμα πχ έχω καιρό να πατήσω το αμάξι μου, νιώθω πολύ έντονο το κόλλημα. Ή πχ αν κινούμαι ώρα σε εθνική και ξαφνικά βγω και πατήσω μια δευτέρα πάλι νομίζω ότι το αμάξι τρελάθηκε! Τέλος εκεί που δεν υπάρχει αμφιβολία για κόλλημα είναι όταν πατάω μια πρωτη ρολαριστή σε άσφαλτο Αττικής οδού, όπου κυριολεκτικά καρφώνομαι στο κάθισμα!

manosbmw318ie30
30-04-05, 18:09
Το ζήτημα αυτό εξαρτάται νομίζω από την επιτάχυνση του οχήματος. Όσο μεγαλύτερη είναι η επιτάχυνση, και από τον κλασσικό τύπο του Νεύτωνα (2ος νόμος) F=m*a, όπου m=μάζα σώματος οδηγού, συνοδηγού ή όποιου άλλου θέλετε, a=επιτάχυνση οχήματος (σε m/sec^2, όπως λέμε ότι 1g=9.81m/sec^2 η επιτάχυνση της βαρύτητας) καταλαβαίνουμε ότι η δύναμη με την οποία θα μας ζμπρώξει το κάθισμα, δηλαδή το πόσο θα "κολλήσουμε" σε αυτό εξαρτάται από το a (επιτάχυνση) για δεδομένη μάζα. :chair:


Κοιτάζουμε λοιπόν τον πίνακα με τις επιδόσεις και όσο μικρότερος ο χρόνος στα 0-100 -άρα μεγαλύτερη επιτάχυνση- τόσο μεγαλύτερο το "κόλλημα".....

Το κακό με τον τυχόν συνεπιβάτη είναι ότι δε γνωρίζει τις διαθέσεις μας και το "βάρος" στο δεξί μας πόδι, οπότε έχει τη ψευδαίσθηση της μεγαλύτερης επιτάχυνσης... :banghead:
Καλά καλά μή βαράτε!!!!! :takecover

manosbmw318ie30
30-04-05, 18:23
(Απτόητος)

Έχουμε και λέμε λοιπόν: Έστω BMW 318i E30 M40 με επιτάχυνση 0-100 km/h a=10,8 sec. Ο τύπος που μας δίνει την μέση επιτάχυνση είναι:

u=U+a*t

u= τελική ταχύτητα = 100km/h = 27,7m/sec
U= αρχική ταχύτητα = 0km/h = 0m/sec
a= μέση επιτάχυνση
t= χρόνος

Αφού λοιπόν U=0, λύνω ως προς a και έχω:

a=u/t <=>
a=27,7/10,8 <=>
a=2,57m/sec

Έτσι λοιπόν εγώ με μάζα m=75kgr θα δεχτώ δύναμη:

F=m*a <=>
F=75*2.57 <=>
F= 193N

Πολύ; Μπαααααα! Η αντίστοιχη δύναμη του βάρους μου (επιτάχυνση 1g) η δύναμη δηλαδή που αισθάνονται τα "μαλακά μου μόρια" όταν κάθομαι είναι περίπου 750Ν. Αντικαταστήστε στους τύπους τα δικά σας δεδομένα και θα δείτε τελικά αν κολλάτε!!!
:icon02::icon02::icon02:


Σημείωση 1: για να μετατρέψετε τα km/h --> m/sec πολλαπλασιάστε με 1000 και διαιρέστε με 3600 (100*1000/3600 = 27,7)

Σημείωση 2: αναφερόμασται πάντα για μέση επιτάχυνση και όχι για στιγμιαία. Αν είχαμε τους χρόνους ανά 10km/h τότε θα μπορούσαμε να κάνουμε ένα διάγραμμα επιτάχυνσης άρα και δύναμης και να έχουμε καλύτερη εικόνα.

Geo_3D
30-04-05, 19:00
(Απτόητος)

Έχουμε και λέμε λοιπόν: Έστω BMW 318i E30 M40 με επιτάχυνση 0-100 km/h a=10,8 sec. Ο τύπος που μας δίνει την μέση επιτάχυνση είναι:

u=U+a*t

u= τελική ταχύτητα = 100km/h = 27,7m/sec
U= αρχική ταχύτητα = 0km/h = 0m/sec
a= μέση επιτάχυνση
t= χρόνος

Αφού λοιπόν U=0, λύνω ως προς a και έχω:

a=u/t <=>
a=27,7/10,8 <=>
a=2,57m/sec

Έτσι λοιπόν εγώ με μάζα m=75kgr θα δεχτώ δύναμη:

F=m*a <=>
F=75*2.57 <=>
F= 193N

Πολύ; Μπαααααα! Η αντίστοιχη δύναμη του βάρους μου (επιτάχυνση 1g) είναι περίπου 750Ν. Αντικαταστήστε στους τύπους τα δικά σας δεδομένα και θα δείτε τελικά αν κολλάτε!!! :icon02::icon02::icon02:

Σημείωση: για να μετατρέψετε τα km/h --> m/sec πολλαπλασιάστε με 1000 και διαιρέστε με 3600 (100*1000/3600 = 27,7)






Φυσικος ειπαμε ε?

manosbmw318ie30
30-04-05, 19:03
Φυσικος ειπαμε ε?


Πώς το κατάλαβες;;;;;;

:rofl2::rofl2::rofl2:

Geo_3D
30-04-05, 19:20
Σημείωση 2: αναφερόμασται πάντα για μέση επιτάχυνση και όχι για στιγμιαία. Αν είχαμε τους χρόνους ανά 10km/h τότε θα μπορούσαμε να κάνουμε ένα διάγραμμα επιτάχυνσης άρα και δύναμης και να έχουμε καλύτερη εικόνα.

Because you ask for it!!!
0-40=1.78
0-60=2.75
0-80=4.11
0-100=5.43
Kανε τωρα τις προσθαφαιρεσεις και δωσε μας ενα νουμερο γι αυτην τη Μ3 CSL.

Ερωτηση 1η.Η δυναμη F που ασκειται στο σωμα μας ισχυει στο 100% για τον συνοδηγο.Για τον οδηγο δεν ειναι πολυ μικροτερη?

Ερωτηση 2η.Ποιος ειναι ο αριθμος εκεινος τον οποιο θα χαρακτηριζες ως πολυ,με βαση την αντιστοιχη δυναμη του βαρους σου(750 Ν)?

Ερωτηση 3η.Τα εκανα οπως και εσυ,με τα δικα μου νουμερα και εβγαλα μια F=209.4 N (με 93 κιλα βαρος).Αυτο το νουμερο θεωρειται μεγαλο ή οχι?

manosbmw318ie30
01-05-05, 12:57
Because you ask for it!!!
0-40=1.78
0-60=2.75
0-80=4.11
0-100=5.43
Kανε τωρα τις προσθαφαιρεσεις και δωσε μας ενα νουμερο γι αυτην τη Μ3 CSL.

Ερωτηση 1η.Η δυναμη F που ασκειται στο σωμα μας ισχυει στο 100% για τον συνοδηγο.Για τον οδηγο δεν ειναι πολυ μικροτερη?

Ερωτηση 2η.Ποιος ειναι ο αριθμος εκεινος τον οποιο θα χαρακτηριζες ως πολυ,με βαση την αντιστοιχη δυναμη του βαρους σου(750 Ν)?

Ερωτηση 3η.Τα εκανα οπως και εσυ,με τα δικα μου νουμερα και εβγαλα μια F=209.4 N (με 93 κιλα βαρος).Αυτο το νουμερο θεωρειται μεγαλο ή οχι?

Κατ' αρχήν, Χριστός Ανέστη, Χρόνια Πολλά με υγεία και υπερστροφή (στο μυαλό και στον πίσω άξονα!!! )...

Τώρα:

Καλύτερα θα ήταν να είχαμε μετρήσεις 0->10->20->...->100km/h, ώστε να δούμε πως συμπεριφέρεται το όχημα καθ' όλη τη διάρκεια της κίνησης. ΑΛΛΑ, για τις μετρήσεις που μου δίνεις, έχουμε και λέμε:

0->40km/h = 11,1m/sec => a= 11,1/1.78 = 6.2 m/sec^2 => F= 75*6.2=465N
0->60km/h = 16.7m/sec => a= 16.7/2.75 = 6.07m/sec^2 => F= 75*6.07=455.5N
0->80km/h = 22.2m/sec => a= 22.2/4.11 = 5.4 m/sec^2 => F= 75*5.4=405N
0->100km/h = 27.8m/sec => a= 27.8/5.43 = 5.1 m/sec^2 => F= 75*5.1=382.5N

Αν παρατηρήσεις τις δύο πρώτες γραφικές παραστάσεις θα δεις ότι η ΜΕΣΗ επιτάχυνση (και η μέση δύναμη) μειώνεται όσο αυξάνει το διάστημα της μέτρησης. Αυτό είναι φυσιολογικό, αφού καθώς αυξάνουν τα χιλιόμετρα, αυξάνουν οι τριβές του αέρα, ενώ δε πρέπει να ξεχνάμε και τις αλλαγές ταχυτήτων.

Στη δεύτερη γρ. παρ. βλέπεις ότι στη Μ3 η δύναμη που θα δεχόμουν θα είναι λίγο μεγαλύτερη από τη μισή του βάρους μου, άρα σημαντική, αλλά όχι και κάτι το τρομερό (μιλάω για απόλυτους αριθμούς όχι για την αίσθηση που δίνει).

Τώρα, θα δούμε κάτι άλλο. Από τις μετρήσεις που έχεις, θα προσπαθήσουμε να δούμε "στιγμιαίες" επιταχύνσεις:

0->40km/h (1,78sec)= 11,1m/sec => a= 11,1/1.78 = 6.2 m/sec^2 => F= 75*6.2=465N
40 -> 60km/h (2.75-1.78=0.97sec)= 5.6m/sec => a= 5.6/0.97 = 5.77 m/sec^2 => F= 75*5.7 = 433N
60 -> 80km/h (4.11-2.75=1.36sec)= 5.6m/sec => a= 5.6/1.36 = 4.12 m/sec^2 => F= 75*4.12 = 309N
80 ->100km/h (5.43-4.11=1.32sec)= 5.6m/sec => a= 5.6/1.32 = 4.24 m/sec^2 => F= 75*4.24 = 318N

3η γραφική παράσταση. Παρατηρούμε ότι στο 60-80 η διαφορά είναι μεγάλη σε σχέση με το 40-60. Μήπως εκεί κάπου αλλάζει ταχύτητα 1η -> 2α; Καλύτερα όμως θα ήταν να είχαμε πραγματικές μετρήσεις.

1) Ο νόμος της αδράνειας δε κάνει διακρίσεις. Ισχύει το ίδιο για οδηγό και συνοδηγό, είτε είναι στη Γή, είτε στη Σελήνη, είτε στο διάστημα. Η αίσθηση που θα είχαν θα ήταν ακριβώς η ίδια. Απλά ο οδηγός κρατιέτασι και από το τιμόνι, οπότε η δύναμη που αισθάνεται από το κάθισμα είναι μικρότερη.

2) Η δύναμη ενός g είναι η δύναμη του βάρους. Για να "αισθανθείς" αυτή τη δύναμη, δεν έχεις παρά να ξαπλώσεις με τη πλάτη, χωρίς τα πόδια σου να ακουμπάνε κάτω. Ε, αυτή η δύναμη που δέχεσαι στη πλάτη είναι η δύναμη που θα δεχόσουν αν η Μ3 είχε επιτάχυνση 1g=9,81m/sec^2 (δες τι επιτάχυνση έχει πραγματικά).
Διαφορετικά φαντάσου τη μπέμπα κάθετα (όρθια) και εσύ στο κάθισμα. Η δύναμη που σε σπρώχνει το κάθισμα αντιστοιχεί σε δύναμη ενός g.

Όταν ο πιλότος μαχητικού αεροσκάφους δέχεται επιταχύνσεις έως 9g, τότε δέχεται δύναμη (75kgr) 6750N!!!!!!!! Δηλαδή πάνω από μισό τόνο (10000Ν) ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΗ!!! Για το λόγο αυτό φοράνε ANTI-G στολές, για να μην τους φεύγει το αίμα από το κεφάλι και πάθουν σκοτοδείνη.

Οι πιλότοι F1 δέχονται έως 4g, αλλά μιλάμε για πλευρικές επιταχύνσεις (στροφές) και επιβράδυνσης (κοινώς ρίχνουν άγκυρα!!! ).

Αν ο Σουμάχερ φρενάρει από τα 320 στα 80 σε 2,5 δευτερόλεπτα, αντιστοιχεί σε -αρνητική- επιτάχυνση 2,7g, κοινώς το βάρος του τριπλασιάζεται σχεδόν!

3) Νομίζω ότι καλύπτουν τα παραπάνω


ΝΤΡΙΙΙΙΙΙΝ!!! :smashtard

Fanatic
01-05-05, 21:56
Kαλα μιλαμε ειμαστε το forum με το υψηλοτερο επιπεδο παγκοσμιως!!Λοιπον συνοψιζοντας!Ο οδηγος και ο συνοδηγος κολλανε με την ιδια δυναμη στο καθισμα…δεδομενο ότι αυτή η δυναμη υπαρχει ,ειτε σε μικρη η μεγαλυτερη ποσοτητα….απλα ο συνοδηγος το νιωθει περισσοτερο επειδη α)δεν ξερει ποτε το γκαζι θα πατηθει τερμα κτλ και β)δεν κρατιεται από ένα σημειο όπως είναι το τιμονι.Ομως ΚΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ κολλαει στο καθισμα απλα η αισθηση είναι μειωμενη σε σχεση με τον συνοδηγο επειδη κρατιεται από το τιμονι και επειδη εχει αισθηση του ποτε ΄΄γκαζωνει΄΄.Καλα τα λεω???ΕΕΕΕΕΕ αυτό ελεγα και τις προαλλες Γιωργο(geo_2_2003) και Στελιο(bmwdakias325)……

bmwdakias325
01-05-05, 22:29
Kαλα μιλαμε ειμαστε το forum με το υψηλοτερο επιπεδο παγκοσμιως!!Λοιπον συνοψιζοντας!Ο οδηγος και ο συνοδηγος κολλανε με την ιδια δυναμη στο καθισμα…δεδομενο ότι αυτή η δυναμη υπαρχει ,ειτε σε μικρη η μεγαλυτερη ποσοτητα….απλα ο συνοδηγος το νιωθει περισσοτερο επειδη α)δεν ξερει ποτε το γκαζι θα πατηθει τερμα κτλ και β)δεν κρατιεται από ένα σημειο όπως είναι το τιμονι.Ομως ΚΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ κολλαει στο καθισμα απλα η αισθηση είναι μειωμενη σε σχεση με τον συνοδηγο επειδη κρατιεται από το τιμονι και επειδη εχει αισθηση του ποτε ΄΄γκαζωνει΄΄.Καλα τα λεω???ΕΕΕΕΕΕ αυτό ελεγα και τις προαλλες Γιωργο(geo_2_2003) και Στελιο(bmwdakias325)……




Λοιπον συνοψιζοντας οσα ειδαμε δεν βλεπω να ασχολουντε με το ολο θεμα δραστικα παραδιγματος χαρι ο φιλος στραξ μιλαει για το 120d αλλα αυτο που λεει μαλον τα παραβλεπεις φιλε (mpowerfanatic)Στελιο γιατι μαλον δεν σε συμφερει να το δεις.Λεει λοιπον πως ναι ασκειτε δυναμη στον οδηγο αλλα οχι σε τοσο μεγαλο βαθμο γιατι οι στροφες σε εναν diesel κινητηρα ειναι λιγες και ετσι δεν ασκειτε μεγαλη δυναμη στον οδηγο οσο για το δευτερο παραδιγμα ηταν πολυ καλο αλλα μιλαει για m3 οχι πως δεν ειναι σωστα τα οσα λεει,αλλα ετσι δεν μπορουμε να πουμε πως ειναι μεσα στο θεμα παρακαλω λοιπον τον φιλο που θα αγορασει το συγκεκριμενο οχημα η καποιον αλλον που εχει ενα ιδιο να μας πει την γνωμη του χορις αυτο να διχνη πως δεν αποδεχωμε την αποψη τον αλλον δυο φιλον που πολυ ομορφα και με γραφιματα διατυπωσαν την γνωμη τους.

manosbmw318ie30
01-05-05, 22:56
Λοιπόν, επειδή (δυστυχώς ή ευτυχώς) μόνο οι αριθμοί μπορούν να μας πουν την αλήθεια, το καλύτερο θα ήταν να έχουμε μετρήσεις απο την 120. Υποπτεύομαι ότι επειδή έχει ροπή χαμηλά, άρα αποδίδει περισσότερη ιπποδύναμη σε χαμηλές στροφές, τότε οι επιταχύνσεις 0-40, 0-60, 0-80 θα είναι σημαντικές, αλλά από εκεί και πέρα θα μειώνονται εξαιτίας του μειωμένου εύρους στροφών σε σχέση με έναν βενζινοκινητήρα αντίστοιχης ισχύος.

Η καλύτερη "στιγμή" για έναν ντήζελ είναι οι επιταχύνσεις εν κινήσει (ρεπρίζ) 60-80, 80-120 κτλ.

Fanatic
01-05-05, 23:08
Ενας ατμοσφαιρικος πετρελαιοκινητηρας ειναι πολυ ψοφιος.Ετσι βαζουν την τουρμπινα.Ομως λογω της χαμηλης αποδοσης του κινητηρα χωρις την συμμετοχη του τουρμπο οταν τουρμπιζει κλωτσαει(turbo lag) και γι αυτο πιστευω σε συνδιασμο με τα 34κιλα ροπης η αισθηση της δυναμης θα ειναι αυξημενη.Κατα την μεταβαση απο την μη λειτουργια της τουρμπινας-στην υστερηση-στο τουρμπισμα θα κολλαει η πλατη σου στο καθισμα....ο συνοδηγος θα το νιωσει περισσοτερο αλλα και ο οδηγος το σιγουρο ειναι οτι θα το νιωσει.Αν εχει καποιος τις επιδοσεις της 120d ρεπριζ ας τις βαλει να κανουμε συγκρηση με ενος 325....πιστευω πως το πετρελαιο θα ειναι αρκετα πιο γρηγορο...

Geo_3D
02-05-05, 11:21
manosbmw318ie30 απλα σε :bowdown: :bowdown: :bowdown:

120d
02-05-05, 11:55
.
Επιδόσεις 120d
Αεροδυναμικός συντελεστής (cw) 0.31
Τελική ταχύτητα (km/h) 220
Επιτάχυνση 0-100 km/h (σε s) 7.9
Επιτάχυνση 80-120 km/h (s) με 4η/5η 6.6/8.5
ΚΥΒΙΚΑ 1995
ΑΛΟΓΑ (Κατασκευαστής) 163
ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΙΣΧΥΟΣ (Κατασκευαστής) 4000
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (NM) - (κατασκευαστής) 340
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (στροφές ανά λεπτό) - (κατασκευαστής) 2000
ΕΙΔΙΚΗ ΙΣΧΥΣ (ps/λίτρο) - (ISO 9002) 81,5
ΚΙΛΑ ανά ΙΠΠΟ - (ISO 9002) 8,6

manosbmw318ie30
02-05-05, 15:28
Με 0-100 σε 7,9 έχουμε μέση επιτάχυνση 3,5m/sec^2 που αντιστοιχεί σε δύναμη (75kgr) 264N. Τελικά, σε σχέση με τα 383Ν της Μ3 δεν είναι και άσχημα.

Μου έχει κινήσει το ενδιαφέρον, αλλά δε μπορώ να βγάλω τελικά συμπεράσματα... :confused:

:idea: ΙΔΕΑ! Ένα πείραμα θα με βγάλει από το μπέρδεμα. Λοιπόν θέλω την 120d και μία Μ3 για να επαληθεύσω πειραματικά τη θεωρία... :deal:

manosm3
03-05-05, 19:19
Με 0-100 σε 7,9 έχουμε μέση επιτάχυνση 3,5m/sec^2 που αντιστοιχεί σε δύναμη (75kgr) 264N. Τελικά, σε σχέση με τα 383Ν της Μ3 δεν είναι και άσχημα.

Μου έχει κινήσει το ενδιαφέρον, αλλά δε μπορώ να βγάλω τελικά συμπεράσματα... :confused:

:idea: ΙΔΕΑ! Ένα πείραμα θα με βγάλει από το μπέρδεμα. Λοιπόν θέλω την 120d και μία Μ3 για να επαληθεύσω πειραματικά τη θεωρία... :deal:

Εμενα και μονο την Μ3 να μου εδιναν δε θα ειχα κανενα μα κανενα απολυτως προβλημα! :dance: