wolfman
02-05-05, 12:51
Οφείλω να αναφέρω την εμπειρία μου με την οδική βοήθεια της BMW. Την Μεγάλη Παρασκευή, στον δρόμο προς Κόρινθο, μου παρουσιάσθηκε πρόβλημα στον κινητήρα και με ενδεικτικό λαμπάκι στο καντράν. Τηλεφώνησα στην οδική βοήθεια της BMW και η απάντηση που πήρα ήταν ότι δεν διαθέτουν mobile αυτοκίνητο στην περιοχή Κορίνθου και ότι το μόνο που μπορούν να κάνουν στην προκειμένη περίπτωση είναι να μεταφέρουν το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία της Κορίνθου και το κοιτάξουν την Τρίτη του Πάσχα (μετά από 4 μέρες δηλαδή). Οταν τους ερώτησα τι θα κάνω τόσες ημέρες χωρίς αυτοκίνητο και πως θα πάω στην δουλειά μου την Τρίτη του Πάσχα (σημειωτέον εργάζομαι στο αεροδρόμιο των Σπάτων), μου απήντησαν ότι "αυτό είναι δικό σας πρόβλημα". Παρά τους ψηλούς τόνους και τις διαμαρτυρίες μου η απάντηση ήταν στερεότυπη "δεν στέλνουμε mobile αυτοκίνητο σε αποστάσεις μεγαλύτερες των 50 χιλιομέτρων". Τελικά επιστρατεύθηκε φίλος που εργάζεται σε άλλη εταιρία οδικής βοήθειας και επέστρεψα στη Αθήνα.
Ολα τα παραπάνω λεγόμενά τους δεν είχαν κάνει τον κόπο να μου τα εξηγήσουν όταν μου πωλούσαν το αυτοκίνητο (318 Ci, 7/2002 και που στοίχισε το αρκετά μεγάλο ποσό των 42000 Ευρώ - συνολικά).
Λυπάμαι ειλικρινά για το φιάσκο. Η Toyota είναι πολύ πιο εξυπηρετική όσον αφορά το Yaris της συζύγου μου.
ΥΓ. Αν κάποιος κύριος της επίσημης αντιπροσωπείας της εταιρίας ενδιαφέρεται να μάθει περισσότερα είμαι την διάθεσή του!!
(6948603898).
Ολα τα παραπάνω λεγόμενά τους δεν είχαν κάνει τον κόπο να μου τα εξηγήσουν όταν μου πωλούσαν το αυτοκίνητο (318 Ci, 7/2002 και που στοίχισε το αρκετά μεγάλο ποσό των 42000 Ευρώ - συνολικά).
Λυπάμαι ειλικρινά για το φιάσκο. Η Toyota είναι πολύ πιο εξυπηρετική όσον αφορά το Yaris της συζύγου μου.
ΥΓ. Αν κάποιος κύριος της επίσημης αντιπροσωπείας της εταιρίας ενδιαφέρεται να μάθει περισσότερα είμαι την διάθεσή του!!
(6948603898).