PDA

Επιστροφή στο Forum : Βελτιωση Ε36 και χρημα...


vasilis-E36
02-05-05, 14:52
Μ3 μετατροπη ας μου πει που παιζουν περιπου ωστε να ξερω που παταω γιατι φοιτητης ειμαι κ τα λεφτα ειναι μετρημενα!!

Fad3In
02-05-05, 15:57
Εχω ενα 316 ε36 κουπε του 96 και μεχρι τωρα το εχω χαμηλωσει πανω απο 5 ποντους(250ε)

Εδωσες τοσα τσαμπα λεφτα (κατα την γνωμη μου) για αμφιβολης αισθητικης 'αναβαθμισεις' και αγορασες ΜΟΝΟ ελατηρια για να το χαμηλωσεις; :confused:
Ασε δε το 5ποντους χαμηλωμα! Τι να το σχολιασω; Δε βρισκεις παντου; :confused: Τεσπα,παντα προσωπικη μου γνωμη και με συγχωρεις που διαφωνω,δικαιωμα σου να κανεις οτι θες με τ αμαξι σου.

φοιτητης ειμαι κ τα λεφτα ειναι μετρημενα!!

Καλα,φτηνη μετατροπη δεν παιζει και να σαι σιγουρος,ειδικα για Μ3 που λες (!).
Κι αν κανεις φτηνοδουλεια,θα τα πληρωσεις σε ζημιες/επισκευες! ;)
Ν.

manosbmw318ie30
02-05-05, 16:17
Εχω ενα 316 ε36 κουπε του 96 και μεχρι τωρα το εχω χαμηλωσει πανω απο 5 ποντους(250ε)

Τα αισθητικής φύσεως θέματα είναι καθαρά υποκειμενικά και δε με ενδιαφέρει να τα σχολιάσω, ΑΛΛΑ...

5cm ? :bugeye: Δε μας κάνεις πλάκα, ε? Και τί έχει μείνει από διαδρομή στην ανάρτηση? Άνθρωποι του χώρου, μου έχουν πει ότι πάνω από 3cm (το πολύ και αυτά) είναι από άσκοπο έως επικίνδυνο ειδικά στους Ελληνικούς καρόδρομους. Έπειτα τα αμορτισέρ δε δουλεύουν σωστά αν δεν είναι χαμηλώματος. Θα ήθελα να μου πεις πως συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο, καθαρά από περιέργεια. :confused:

Τώρα για κινητήρα, καλύτερα να κοιτάξεις για 4-pot, τον Μ42, που με 136-140 αλογάκια πάει μια χαρά και δε χαλάει το ζύγισμα σαν ελαφρύτερος και μικρότερου μήκους από εξακύλινδρους. Ειδικά ο 2-λιτρος δε νομίζω να σου προσφέρει κάτι παραπάνω (έχει βέβαια ΠΟΛΥ καλύτερο ήχο!!! ). Εξάλλου εσύ μιλάς για οικονομική λύση. Για Μ3 ξέχασέ το. Η σωστή δουλειά και όχι άρπα κόλλα απαιτεί πολλά! :calm:

Fanatic
02-05-05, 16:39
Aν σκοπευεις να κρατησεις το αμαξι και περαν των σπουδων σου,συντηρησε το,κρατα το σαν καινουριο και οταν τελειωσεις τις σπουδες και ρεει καπως περισσοτερο το χρημα κανε κατι μια και καλη....και οταν λεμε καλη εννουμε Μ3!Και τα αλλα 6κυλινδρα μαμανε βεβαιως αλλα μιλαμε για αααααααλλη φαση! :bowdown:

Fad3In
02-05-05, 16:46
Aν σκοπευεις να κρατησεις το αμαξι και περαν των σπουδων σου,συντηρησε το,κρατα το σαν καινουριο και οταν τελειωσεις τις σπουδες και ρεει καπως περισσοτερο το χρημα κανε κατι μια και καλη....

Ακριβως!!! :cheers:
Ν.

melodic
02-05-05, 22:47
ρε μην τον βαρατε τον ανθρωπο εγω το εχω 5.5 ποντους χαμηλωμενο μπροστα..με 17' και 45 προφιλ.. και πιο παλια φορουσα 40 προφιλ...

antonio
03-05-05, 03:28
ρε μην τον βαρατε τον ανθρωπο εγω το εχω 5.5 ποντους χαμηλωμενο μπροστα..με 17' και 45 προφιλ.. και πιο παλια φορουσα 40 προφιλ...

Kαι εμένα είναι 6 μπροστά, 4 πίσω....και αν προσέχεις και εχείς και σωστά αμορτισερ είναι μια χαρά!

Τώρα για τροπέτο 320 υπολόγισε 3500(δεν στο συνιστώ), για 325 κοντά στα 5000 και γύρω στα 9-10 για Μ3 3,2 (εδώ όμως υπολόγισε και τα διπλά εργατικά καθώς θα στα φάνε οι ηλεκτρολόγοι)

Η καλύτερη λύση κατά την άποψη μου είναι το 2,5 με 192 αλογάκια, πολλή ροπή και τέλειο ήχο και φτάνει τα 230 αρκετά εύκολα και αξιόπιστα.
Από εκεί και πέρα εσύ πλερώνεις εσυ αποφασίζεις!! :deal:

vasilis-E36
03-05-05, 13:52
evala foto sto garage!