PDA

Επιστροφή στο Forum : A π ο ρ ί α - Ε γ κ α τ ά σ τ α σ η ! !


s_goudis
01-09-08, 18:15
Φίλοι μου!! Χρειάζομαι την βοήθεια σας σε ένα θέμα που για μένα είναι γρίφος γιατί λύση σίγουρα υπάρχει αλλά δεν την γνωρίζω. Μπαίνω στο θέμα....
Αφορά ηλεκτρολογική εγκατάσταση - μετατροπή. Το αυτοκίνητο μου έχει τους εξής διακόπτες τιμονιού:
Αριστερός: κίνηση πάνω κάτω = λειτουργια μεσαία μεγάλα φωτα, κίνηση πίσω = συνιάλο
Δεξιός: κίνηση πανω κάτω = φλας, κωλοδάχτυλο = πρώτη σκάλα υαλοκαθαρηστήρων

Θέλω να τοποθετήσω τους διακόπτες από το Ε21 που αυ΄τοί λειτουργούν ως εξής:

Αριστερος:κινηση πάνω κάτω = φλας, κίνηση μπρος = μεγάλα μεσαία φώτα, κίνηση πίσω συνιάλο
Δεξιός: κίνηση προς επανω = διακοπτόμενη λειτουργία υαλοκαθαρηστήρων, συνεχης και δευτερη σκαλα.

Το αυτοκίνητο μου έχει την κλασσική καλωδίωση των 02 χρονολογίας 71 - 73!! και φυσικά είναι μονοφάναρο.
Έχει κανει καποιος εδώ μέσα τη μετατροπή αυτή? Τη βλεπω σε πολλές φώτο και είμαι σιγουρος ότι γίνεται.
Θέλω τη βοήθεια σας στην τοποθέτηση κυρίως του αριστερού διακόπτη!!

Υ.Γ1: Σε ηλεκτρολόγο έχω πάει!! Μου είπε ότι δεν γίνεται. Δυστυχώς δεν πείθομαι από άτομα που ξέρουν λιγότερα από μένα!!
Υ.Γ2: Παρακαλώ την βοήθεια σας!! Το msn μου για όποιον θέλει να βοηθήσει είναι s_goudis@hotmail.com
Ε Υ Χ Α Ρ Σ Τ Ω ! ! ! ! !

stefanos_cool
01-09-08, 18:31
Φίλοι μου!! Χρειάζομαι την βοήθεια σας σε ένα θέμα που για μένα είναι γρίφος γιατί λύση σίγουρα υπάρχει αλλά δεν την γνωρίζω. Μπαίνω στο θέμα....
Αφορά ηλεκτρολογική εγκατάσταση - μετατροπή. Το αυτοκίνητο μου έχει τους εξής διακόπτες τιμονιού:
Αριστερός: κίνηση πάνω κάτω = λειτουργια μεσαία μεγάλα φωτα, κίνηση πίσω = συνιάλο
Δεξιός: κίνηση πανω κάτω = φλας, κωλοδάχτυλο = πρώτη σκάλα υαλοκαθαρηστήρων

Θέλω να τοποθετήσω τους διακόπτες από το Ε21 που αυ΄τοί λειτουργούν ως εξής:

Αριστερος:κινηση πάνω κάτω = φλας, κίνηση μπρος = μεγάλα μεσαία φώτα, κίνηση πίσω συνιάλο
Δεξιός: κίνηση προς επανω = διακοπτόμενη λειτουργία υαλοκαθαρηστήρων, συνεχης και δευτερη σκαλα.

Το αυτοκίνητο μου έχει την κλασσική καλωδίωση των 02 χρονολογίας 71 - 73!! και φυσικά είναι μονοφάναρο.
Έχει κανει καποιος εδώ μέσα τη μετατροπή αυτή? Τη βλεπω σε πολλές φώτο και είμαι σιγουρος ότι γίνεται.
Θέλω τη βοήθεια σας στην τοποθέτηση κυρίως του αριστερού διακόπτη!!

Υ.Γ1: Σε ηλεκτρολόγο έχω πάει!! Μου είπε ότι δεν γίνεται. Δυστυχώς δεν πείθομαι από άτομα που ξέρουν λιγότερα από μένα!!
Υ.Γ2: Παρακαλώ την βοήθεια σας!! Το msn μου για όποιον θέλει να βοηθήσει είναι s_goudis@hotmail.com
Ε Υ Χ Α Ρ Σ Τ Ω ! ! ! ! !

Όλα γίνονται....αλλά πιο ειδικός στις συγκεκριμένες κυρίες απ' ότι ξέρω
είναι ο Γιάννης.

Κάνε λίγο υπομονή να δει το tread και θα λάβεις απάντηση!

υ.γ. Και φυσικά και πολλοί άλλοι ...απλά λέω τον Γιάννη διότι τον έχω παρακολουθήσει
σε αρκετά σχετικά θέματα.

Φιλικά,

Στέφανος

yiannis2002
01-09-08, 18:36
To είδα και το συζητάμε από το μσν. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Στέφανε!

stefanos_cool
01-09-08, 18:40
To είδα και το συζητάμε από το μσν. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Στέφανε!

Να σαι καλά Γιάννη!:bowdown:

Lil
01-09-08, 18:41
μπορει να ακουστει χαζο αλλα μ ρθε..
μηπως θα χρειαστεις και τον μηχανισμο απο τους υαλοκαθαριστηρες της ε21 για να κανει διακοπτόμενη και συνεχης λειτουργία???

αν ειναι ακυρο πειτε μου να το σβησω

s_goudis
01-09-08, 18:44
μπορει να ακουστει χαζο αλλα μ ρθε..
μηπως θα χρειαστεις και τον μηχανισμο απο τους υαλοκαθαριστηρες της ε21 για να κανει διακοπτόμενη και συνεχης λειτουργία???

αν ειναι ακυρο πειτε μου να το σβησω

Αυτό γίνετε με ένα ρελεδάκι το οποίο ΦΥΣΙΚΑ έχω!! να σαι καλά πάντως για το ενδιαφέρον σου.....

yiannis2002
01-09-08, 18:44
Tίποτα δεν είναι άκυρο Μάνο,
η δικιά μου ένσταση ειναι στους διακόπτες από Ε21 . Θα μπορουσε ανετα να βαλει απο 2002 μετα από το 73 , που εχουν τις ίδιες λειτουργίες , σταυρωνοντας τα φισακια στα δυο πολυφισα , οπότε θα αποφύγει το πολυ παίδεμα.
Βεβαια πρεπει να κατεβασει και τα φισάκια για τη δευτερη σκαλα τους καθαριστηρες από το ταμπλω στον διακόπτη. Εκεί θέλει υπομονή!

thanassis
01-09-08, 23:30
φίλε δεν ξέρω ακριβώς τα φισακια πως είναι, το πιο λογικό είναι να μην γίνει plug-n-play, αλλά πολύ εύκολα κόβοντας τα καλώδια και συνδέοντας τα ανάλογα....

Tίποτα δεν είναι άκυρο Μάνο,
η δικιά μου ένσταση ειναι στους διακόπτες από Ε21 . Θα μπορουσε ανετα να βαλει απο 2002 μετα από το 73 , που εχουν τις ίδιες λειτουργίες , σταυρωνοντας τα φισακια στα δυο πολυφισα , οπότε θα αποφύγει το πολυ παίδεμα.
Βεβαια πρεπει να κατεβασει και τα φισάκια για τη δευτερη σκαλα τους καθαριστηρες από το ταμπλω στον διακόπτη. Εκεί θέλει υπομονή!

:+1: ψηφίζω την άποψη του Γιάννη μιας και το γνωρίζει το θέμα και δεν θα χρειαστεί κόψε-ράψε

yiannis2002
01-09-08, 23:37
Δεν χρειάζεται να κόψεις καλώδια, είναι δωρον άδωρον. Το δύσκολο στο όλο εγχείρημα είναι να βρείς ποιό φις κάνει τι...εκεί είναι το θέμα, και μετά να τα τοποθετήσεις σωστά στο πολύφισο του διακόπτη ώστε να δουλεύει .
Λογικά την ίδια πλεξούδα είχανε από 71-77, οπότε θέμα πλεξούδας δεν υπάρχει.
Από ότι μου είπε ο Στεργιος οι διακόπτες του Ε21 έχουνε και το φίς για το φλασέρ ενσωματομένο, οπότε και το ρελέ πάει εκεί, αντί για την κολώνα που πάει στα 2-2.
Έχει αρκετά θεματάκια να λύσει.

Στεργιο ελπίζω αυτό να βοηθήσει (αν και μάλλον θα το έχεις δεί)
http://www.e21bmw.net/tech/eurowiring/index.php
για 2002 δεν ψάχνω...το εχεις σίγουρα.

yiannis2002
02-09-08, 00:07
Επειδή οι μεγάλες ιδέες το βράδυ έρχονται...ξεβίδωσε την ασφαλειοθήκη αφου εντοπίσεις ποιες ασφάλειες σ ενδιαφέρουν, γδύσε και το κάτω μερος του ταμπλώ να βρεις την μεταλλικη πλάκα που πάνω της είναι τα πολυφισα που κουμπώνουν οι διακόπτες, και ετσι θα βρεις ποιό είναι τί. Το θέμα είναι το πώς θα πρέπει να μπουνε τα φις εκεί (?).

s_goudis
18-09-08, 19:52
Θα ήθελα να ευχαριστήσω 3 ηλεκτρολόγους αυτοκινήτων και 2 μηχανικούς οι οποίοι με την ασχετοσύνη τους μου μαμησαν την ψυχολογία αλλά με έκαναν να διαπιστώσω ότι αυτή η ασχετοσύνη πολλές φορές αγγίζει τα όρια της επικίνδυνότητας.
Όπως καλά καταλάβατε τοποθήτησα μόνος μου τους διακόπτες από τη σειρά Ε21 στη σειρά 02.
Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά μιας και δεν ολοκληρώθηκε το project απλά έγινε μια πρόχειρη συνδεσμολογία η οποία δουλεύει και διαψεύδει πανυγηρικά τους παραπάνω "μαστόρους".
Πριν αρκετό καιρό ίσως και 1.5 χρόνο ο αριστερός μου διακόπτης παρέδωσε το πνεύμα αρχισα λοιπόν την αναζήτηση καινουργιος? κάπου στα 140 ευρά δεν είναι ότι τσιγκουνεύτηκα τα χρήματα αλλά ήξερα γύρω μου τόσα 02 σε μάντρες ανταλλακτικών και ήλπιζα ότι τα χρήματα που θα γλίτωνα θα τα διέθετα κάπου αλλού. Θα μου πείτε οι βενζίνες που θα καταναλωνα για την ευρεση τους? Απλά σε μία ερευνα δεν υπολογίζεις τις βενζίνες γιατί ψάχνοντας κάτι απλό μπορεί να πέσεις πανω σε κατι ανεπάντεχο......
Η έρευνα λοιπόν έδωσε ένα διακόπτη σε λίγη καλύτερη μοίρα από τον δικό μου και έτσι τον ξίλωσα και τον τοποθέτησα.
Κατά τη διάρκεια της έρευνας αγόρασα και ένα σετ διακόπτες από Ε21 μιας και η κατάσταση τους έμοιαζε καινούργια.....
Τοποθέτησα το διακόπτη και όλα πηγένανε καλά μέχρι πριν λίγο καιρό όπου ο διακόπτης έπνεε τα λύσθια και με όδήγησε σε σκέψεις. Λίγο το νετ που ψαχνεις και βλέπεις 02 λίγο άλλα αυτοκίνητα που έβλεπα γύρω μου πάντα 02 με διακόπτες από Ε21 μου καρφώθηκε η ιδέα να τους τοποθετήσω.
Πάω ένα σαββατο πρωί στο προσωπικό μου ηλεκτρολόγο προσπάθησε ο άνθρωπος ώρες (δεν συμπεριλαμβάνεται αυτός στους 3 παραπάνω) αλλά δεν καταφέραμε να συνδέσουμε την εναλλαγη μεσαίας μεγάλης σκάλας. Μου είπε ότι υπάρχει διαφορά στην καλωδίωση και δεν ήξερε αν αξιζε η τοποθετηση τους από την πλευρά ότι θα δημιουργούσαμε πολύ κόψε ράψε.....μετά από αυτό άφησα τη τοποθέτηση τους αλλά στο πίσω μέρος του μυαλού μου ήμουν σίγουρος ότι η λύση ήτανε πολύ πιο απλή....
Περνάει αρκετός καιρός και πλεόν η αντικατάσταση του αριστερού διακόπτη κρίνεται σχεδόν αναγκαία. Βρισκόμενος στα Ιωάννινα επισκέπτομαι έναν ηλεκτρολόγο και του εξηγώ μου λέει γίνεται 100% μετά από μιας ώρας προσπάθεια μου βγάζει το πόρισμα : χαλασμενος διακόπτης τρέχω σε ένα παλιατζίδικο και πέρνω δυο άλλους διακόπτες όχι ένα το πόρισμα είναι και αυτή χαλασμένοι μαζεύω το αμαξάκι μου και φεύγω.....
Επισκέπτομαι δεύτερο ηλεκτρολόγο ο οποιός μου λέει ότι γίνεται αλλα χρειάζεται ένα ρελέ που κοστίζει 90 ευρά!!!!! ρελέ με 90 ευρά?????????????????
Δεν μου άρεσε τα μαζεύω και φεύγω.....
Πάω σε τρίτο ηλροκτρολόγο και μου λέει αν μπαίνανε τότε θα ταιριάζανε και οι φύσες.......
Τα μαζεύω και φεύγω απογοητευμένος..
Επισκέπτομαι δυο μηχανικούς που υποτήθετε ότι ανάλογη μετατροπή είχαν κάνει και αυτή στα δικά τους 02 όταν έναν καιρό είχανε αλλά όταν πήγαμε να τα βάλουμε κατι έλειπε κάτι περίσσευε οπότε τζιφοοοοοοοοοοοοοοοοοοος.
Μετά αρχίζει η αναζήτηση στο νετ για ηλεκτρολογικά κυρίως θέματα και ανάλογες μετατροπές σε άλλα αυτοκίνητα τότε ήρθε η έμπνευση για την τοποθέτηση ρελε. Εξάλλου το είχα διαβάσει και στο HAYNES!!!!
Η συνέχεια αύριο με την περιγραφή των ρελέ.......