PDA

Επιστροφή στο Forum : ΑΛΛΑΓΗ ΜΗΧΑΝΗΣ


COUPE
05-05-05, 19:15
ΓΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ,ΕΧΩ ΕΝΑ 316CI Ε-46 ΚΑΙ ΒΡΗΚΑ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 2000 ΕΞΑΚΥΛΗΝΔΡΟ ΜΕ 40.000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΙ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΔΙΛΥΤΡΟΥ ΣΕ ΤΙΜΗ ΓΥΡΟ ΣΤΑ 5500ΕΥΡΟ.Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ 328 ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟΤΙ ΛΕΝΕ ΕΙΝΑΙ ΑΛΑΓΜΕΝΑ ΟΛΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΟΛΑ ΤΟΥ 328 ΚΑΙ ΑΠΟΔΙΔΕΙ 187ΗΡ ΣΤΟ ΤΡΟΧΟ.ΤΙ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙ ΤΙΜΗ? ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΓΙΝΕΤΕ ΑΠΛΑ ΧΩΡΙΣ ΠΑΤΕΝΤΕΣ ΑΝ ΞΕΡΕΤΕ ΠΕΡΙΓΡΑΨΤΕ ΜΟΥ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ?ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΣ ΤΙ ΝΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ?

simgr
05-05-05, 22:57
Δίλητρος κινητήρας μετατράπηκε σε 2.8; Δεν το συνιστώ καλύτερα βρες έναν έτοιμο κινητήρα. Ο δίλητρος για Ε46 με τα 150 άλογα κοστίζει περίπου 3.500 ευρώ. :dance:

antonio
05-05-05, 23:01
Η μετατροπή είναι στα "εντόσθια" του κινητήρα, δηλ στρόφαλο και μπιέλες.
Θα πρέπει βέβαια βα συνοδεύεται απο ανάλογο εγκέφαλο, για σωστη παροχή καυσίμου και μπεκ.
Εγώ πάντως στην θέση σου θα την απέφευγα, αν δεν ήξερα σε ποιον έγινε και με τι υλικά.
Είναι παρακινδυνευμένο και οι περισσότερες μετατροπές που έχω δει δεν είναι σωστές και τα μοτέρ δεν δουλεύουν καλά.
Επίσης
1. Συνοδεύεται και απο την ανάλογη εξάτμιση ή έχει την εξάτμιση του δίλιτρου που είναι μικρότερη σε διάμετρο?
2. Από διαφορικο τι γίνεται? Αν είναι του δίλιτρου θα σου πέσει κοντό και το αμάξι δεν θα "απλώνει" σωστά.


PS Καλύτερα ένα νορμάλ 2200 με 170 άλογα, που θα είναι και πιο σύγχρονο μοντέλο, καθώς τα δίλιτρα τα εξακύλινδρα είναι παλαιότερα, και βέβαια θα μπορείς πανεύκολα να φτάσεις τα άλογα του μοτέρ που βρήκες και πάντα αξιόπιστα και εργοστασιακά.
Άλλωστε σε αυτη την τιμή βρίσκεις τέτοια μετατροπή.
Ελπίζω να βοήθησα!

Minas DASC
05-05-05, 23:37
Kαι εγω ειμαι κατα αυτης της μετατροπης, και προσωπικα δεν θα εβαζα ενα τετοιο μοτερ, εκτος αν ηξερα τον ανθρωπο που το ειχε κανει και τι ακριβως ειχε γινει.... (οπως επισης και να το εβλεπα να δουλευει στο δρομο!)

Προτιμησε ενα 2λιτρο μαμά ή ενα 2,5 κατευθείαν!!!

Συμβουλη: μπορεί ο ανθρωπος που στο δίνει να ειναι σωστος και τιμιος, και δεν μου αρεσει να κατηγορω χωρις να ξερω.
Προσεξε ομως γιατι λιγοι λενε την αληθεια.....

COUPE
10-05-05, 19:35
ΚΟΙΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟΥ 2000 ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙ ΛΕΕΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΤΟ ΤΡΟΜΠΕΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΕΙ ΤΟΥ 16ΑΡΙΟΥ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΤΩΡΑ? ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ ΑΠΟ ΤΗ ΛΕΕΙ Η ΙΔΙΑ ΤΟΥ 2000 ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΒΓΑΖΕΙ 187ΗΡ ΣΤΟ ΤΡΟΧΟ.ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ ΤΗ ΓΙΝΕΤΕ ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟ 16ΑΡΙ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ 2000 Η μετατροπή είναι στα "εντόσθια" του κινητήρα, δηλ στρόφαλο και μπιέλες.
Θα πρέπει βέβαια βα συνοδεύεται απο ανάλογο εγκέφαλο, για σωστη παροχή καυσίμου και μπεκ.
Εγώ πάντως στην θέση σου θα την απέφευγα, αν δεν ήξερα σε ποιον έγινε και με τι υλικά.
Είναι παρακινδυνευμένο και οι περισσότερες μετατροπές που έχω δει δεν είναι σωστές και τα μοτέρ δεν δουλεύουν καλά.
Επίσης
1. Συνοδεύεται και απο την ανάλογη εξάτμιση ή έχει την εξάτμιση του δίλιτρου που είναι μικρότερη σε διάμετρο?
2. Από διαφορικο τι γίνεται? Αν είναι του δίλιτρου θα σου πέσει κοντό και το αμάξι δεν θα "απλώνει" σωστά.


PS Καλύτερα ένα νορμάλ 2200 με 170 άλογα, που θα είναι και πιο σύγχρονο μοντέλο, καθώς τα δίλιτρα τα εξακύλινδρα είναι παλαιότερα, και βέβαια θα μπορείς πανεύκολα να φτάσεις τα άλογα του μοτέρ που βρήκες και πάντα αξιόπιστα και εργοστασιακά.
Άλλωστε σε αυτη την τιμή βρίσκεις τέτοια μετατροπή.
Ελπίζω να βοήθησα!