PDA

Επιστροφή στο Forum : Βελτίωση σε Ε30


dimmy
10-05-05, 13:12
Σκέφτομαι για μια βελτίωση σε Ε30.Θα πάρω μια καταλυτική 316 ή 318 και να τοποθετήσω έναν διλιτρο εξακύλινδρο.Θέλω να το δηλώσω κανονικά, γι' αυτό δεν ξέρω αν μπορώ να βάλω τον 24v της ε36. Αν γνωρίζει κάποιος σίγουρα, θα με διευκόλυνε.Επίσης αν μπει ο δίλιτρος της Ε30 μήπως ταιριάζουν σε αυτών τα εσωτερικά από τον 2500 της 325;

InsaneDriver
10-05-05, 13:20
H καλύτερη βελτίωση για e-30 κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι μια πίσω αντιστρεπτική και ένα μπλοκέ :bowdown:
Μετά παίζεις με μοτέρ :loser:

dimmy
10-05-05, 13:25
Αυτά είναι σίγουρα. Αλλά επειδή το αυτοκίνητο θα λυθεί ολόκληρο και θα ξανασυναρμολογηθεί από την αρχή, πρέπει να αποφασίσω από την αρχή προς πια κατευθυνση θα πάω για να μη χάσω τσάμπα λεφτά.

moutraklas
10-05-05, 13:49
γιατί δεν πας για 325 κατευθείαν? με τον διλιτρο νομίζω θα απογοητευτείς γρήγορα. και γιατί ρωτάς αν ταιριάζουν τα εντόσθια του 325 και δεν πας κατευθείαν για 325? dont get it...

άλλη επιλογή είναι ο 320 is (///M motor...)

οπωσδήποτε η αντιστρεπτική (και προτείνω όχι μαμά αλλά πιο χοντρή) και βέβαια μπλοκέ.

ότι και να αποφασίσεις, καλή τύχη!!!

dimmy
10-05-05, 14:01
γιατί με τον 325 οι ασφάλειες και τα τέλη πάνε πολύ ψηλά.Ενώ αν ταιριάζουν θα είναι το μπλοκ 320 αλλα στην ουσία ο κινητήρα θα είναι 325.

tasosbmwe30
10-05-05, 14:11
Σκέφτομαι για μια βελτίωση σε Ε30.Θα πάρω μια καταλυτική 316 ή 318 και να τοποθετήσω έναν διλιτρο εξακύλινδρο.Θέλω να το δηλώσω κανονικά, γι' αυτό δεν ξέρω αν μπορώ να βάλω τον 24v της ε36. Αν γνωρίζει κάποιος σίγουρα, θα με διευκόλυνε.Επίσης αν μπει ο δίλιτρος της Ε30 μήπως ταιριάζουν σε αυτών τα εσωτερικά από τον 2500 της 325;


συγνωμη φιλε....αλλα μου φαινεται "κουτο"(συγνωμη για τη λεξη) να βαλεις ενα "βαρυ" 6 κυλινδρο κινητηρα για να παρεις "μονο" 125 αλογα....!!!!γιατι δεν βαζεις ενα 318is καλυτερα με 136 αλογακια???εκτος αν πας κατευθειαν σε 325.....που στο συνιστω....και μη μπλεξεις με 320 και αλλαγες εσωτερικων κτλ...γιατι θα σου κοστισει καμποσα λεφτα...!!!
ααα και κατι αλλο σου υπενθυμιζω....οσα αυτοκινητα εχουν βγει απο το εργοστασιο καλαταλυτικα....δεν μπορεις να τους βαλεις μοτερ μη καταλυτικο και να τα δηλωσεις κανονικα....ακομα και το 320is(εχω ρωτησει γι'αυτο σου λεω...παντα νομιμα λεμε...γιατι παρανομα...πολλα γινονται)!!!!

dimmy
10-05-05, 14:20
μιλάμε πάντα για καταλυτικό. οι 320 κια 325 μετα το face lift ήταν καταλυτικές.

καλό το is αλλά έχω ένα κόλλημα με τα εξακύλινδρα...

manosm3
10-05-05, 14:29
μπλοκέ :bowdown:

Παρακαλω πολυ αυτη η λεξη να μην αναφερθει για τις επομενες 2 μερες τουλαχιστον! Μπορουμε να την αναφερουμε ως "κομπλε" ετσι για να ξεχνιομαστε λιγακι!

tasosbmwe30
10-05-05, 14:34
μιλάμε πάντα για καταλυτικό. οι 320 κια 325 μετα το face lift ήταν καταλυτικές.

καλό το is αλλά έχω ένα κόλλημα με τα εξακύλινδρα...



οκ τοτε φυγε για 6κυλινδρο...μονο μην μπλεξεις με αλλαγες στα εντοσθια του κινητηρα....γιατι θα σε φαει η τσεπη σου φιλε..και κοιτα να βρεις "καλο" μοτερακι!!!

dimmy
10-05-05, 14:38
Thanks!!
Επειδή έχω άκρες Γερμανία, σκέφτομαι να κατεβάσω ολόκληρο 320 ή 325 και να κάνω τράμπα όλα τα μηχανικά μέρη. εκεί είναι πολύ φτηνά τα Ε30.

manosm3
10-05-05, 14:40
Και οχι μονο τα Ε30!

moutraklas
10-05-05, 14:40
Thanks!!
Επειδή έχω άκρες Γερμανία, σκέφτομαι να κατεβάσω ολόκληρο 320 ή 325 και να κάνω τράμπα όλα τα μηχανικά μέρη. εκεί είναι πολύ φτηνά τα Ε30.

αν το κάνεις, όποτε το κάνεις, ενημέρωσε μας πως το έκανες και πόσο πήγε σούμα...