PDA

Επιστροφή στο Forum : Τροπετο Μ3 evo 12.000 ευρω!


manosm3
14-05-05, 15:02
Σημερα πηγαινα μια βολτα και λεω "αφου ειμαι με την bmw, δεν περναω και απο τον Καρλο να μου πει τι εχει;" οπως κι εκανα. Μου ειπε να του το παω να κοιταξει τη συμπιεση πρωτα και μετα ολα τα αλλα. Ειπε πως αν εχει προβλημα συμπιεσης να το αφησω ως εχει ή πρεπει να ανοιχτει το μοτερ και να αλλαξει βαλβιδες και ελατηρια. Ρωταω ο ηλιθιος τιμη και μου λεει "3.000 ευρω" :bugeye: Σκεφτηκα οτι δεν εξιζει για 27 αλογα τοσα πολλα λεφτα και ρωταω για το εν λογω τροπετο. Η απαντηση ηταν γυρω στα 12.000 ευρω κομπλε με 80.000χλμ περιπου πανω του! Ειπε οτι αλλαζει τα παντα του Μ3 εκτος απο σπόιλερ! (Καθισματα, πλεξουδα, εγκεφαλο, μεταδοση, ΜΠΛΟΚΕ ( :yippee: ), ζαντες, λαστιχα, A/C, κλπ). Σκεφτομαι μηπως ειναι πολλα! Τι λετε; Ποιο απο τα 2 συμφερει σε περιπτωση που εχω προβλημα χαμηλης συμπιεσης;

Octane
14-05-05, 15:26
Κλασσικα να φερεις τροπετο απο Γερμανια.
Ο Καρλος ειναι αρκετα ακριβος (το λεει + ο ιδιος).Εγγυηση θα σου δωσει?(Σιγα μη σου δωσει,για μεταχειρισμενα ανταλλακτικα?)

Αν εχεις προβλημα χαμηλης συμπιεσης...,αυτο που σε συμφερει πιο πολυ ειναι να μετρησεις μερικες κολονες απο 163 μερσενταλογα!! :thefinger :rofl2:

aggelos_xr
14-05-05, 16:26
ΒΡΗΚΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΓΓΕΛΙΑ.ΓΙΑ ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΔΕΙΣ.ΠΑΡΕ ΣΗΜΕΡΑ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΝΑΙ ΑΡΓΑ.BMW M3 E36 ολόκληρο, 6τάχυτο, τιμή 9.000 ευρώ 6944/256815.

manosm3
14-05-05, 20:16
Κλασσικα να φερεις τροπετο απο Γερμανια.
Ο Καρλος ειναι αρκετα ακριβος (το λεει + ο ιδιος).Εγγυηση θα σου δωσει?(Σιγα μη σου δωσει,για μεταχειρισμενα ανταλλακτικα?)

Αν εχεις προβλημα χαμηλης συμπιεσης...,αυτο που σε συμφερει πιο πολυ ειναι να μετρησεις μερικες κολονες απο 163 μερσενταλογα!!

Μεινε με την ορεξη ρε! Σιγα μη φαω κολωνες απο μερσεντες και μαλιστα με 163 ψοραλογα και σιγα μη μεινω με μονο 166.7 αλογα! Σε οποιον μου κολλαει λεω πως ειναι 320 μαμα! :rofl2: Οταν θα ερθεις Ελλαδα ελπιζω να ψαχνεις για amg προδοτη! :kissass: :thefinger

Σκεφτομαι και το αλλο! Να φερω τροπετο απο Αυστραλια που εβγαιναν τα Μ3 Ε36 μονο 4πορτα!

nikos_E34
14-05-05, 21:33
Για ποιο αμαξι μιλατε ρε παιδια και τι βαλβιδες ειναι αυτες που κανουν 3000 εβρο????

m_power_lunatic
14-05-05, 21:39
Θα ελεγα Μανο οτι κανενα 10000EYΡΩ ειναι πιο ρεαλιστικη τιμη.....συμπεριλαμβανονται και τα εργατικα?Δεν προσεξα τι εγραφες.....κανενα 10000EYRO ειναι πιο λογικο και με το κλειδι στο χερι και εφοσον τα χλμ ειναι αληθινα.Μετρα συμπιεση και πραττεις αναλογα...... :nixweiss:

nikos_E34
14-05-05, 21:58
οχι μονο ελαφρως αλλα πολυ τσιμπημενο..συμπιεση δεν προκειται να σου πει τιποτα γιατι το πιο γνωστο κολπο ειναι να σου σταξει λιγο λαδακι στον κιλυνδρο και να! 15 πιεση... εχω μια περιπτωση εδω αλλα δεν ξερω με τα χαρτια τι θα γινει...ειναι βουλγαρια το αμαξι

αλλα και παλι πες για τι αμαξι προκειται βαλβιδες και ελατηρια εδω μπορει να μην κανουν 3000 ...πες μου να ρωτησω

manosm3
14-05-05, 22:14
Παιδια ειναι για 325 με Μ50 κινητηρα χωρις βανος! Σκεφτηκα οτι δε συμφερει καθολου τοσα πολλα λεφτα για βαλβιδες και ελατηρια μονο και για αυτοκινητο τετοιας παλαιοτητας ('92)! Θα κατσω απο πανω του στην μετρηση για να δω πως γινεται και να ελεγξω!
Αγγελε πηρα σε αυτον που μου ειπες και ειπε οτι το αυτοκινητο ειναι του '97 με 67.000χλμ και ερχεται απο Βελγιο σε καμια βδομαδα! Ηθελε να το βαλει στο δικο του 318 αλλα με παραξενεψε οτι δε θελει ακομη να το βαλει! :shakehead
Α και η τιμη ειναι με το αυτοκινητο ετοιμο για βολτα!

Geo_3D
15-05-05, 02:22
Βρε Μανο,ξερεις τι μου θυμιζεις?Τα γραμματα που στελνουν κατι πιτσιρικαδες στα περιοδικα,του στυλ....

"...εχω ενα ταδε οχημα του 90φευγα και θελω να το κανω 500 αλογα.Τι μου προτεινεις?Διπλοτουρμπινο το υπαρχον μοτερ με 400.000χλμ ή ολοκληρο μοτερ απο SCANIA?Αμα βαλω και μια εξατμιση θα παρω και 50 αλογα ακομη?Α και να μην ξεχασω,ειμαι 14 χρονων και δεν εχω ακομα διπλωμα..."

Και αντε και σου λεμε ολοι βαλε το Μ3 επανω.Τι θα κανεις?Θα το αγορασεις εσυ?Ο πατερας σου ειναι συμφωνος?Πως θα το ευχαριστηθεις αν δεν εχεις διπλωμα?Δεν ειναι τοσο ροδινα τα πραγματα.Στα λογια ολα ευκολα ειναι.Και γω τα ιδια ελεγα και σκεφτομουνα πριν καποια χρονια.
Τελος παντων ειναι πολλοι οι παραγοντες που παιζουν ρολο.Δε στα λεω ολα αυτα για να "τσακωθω" μαζι σου.Στα λεω εντελως φιλικα.Ισα ισα που σε βοηθαω στο πως να σκεφτεσαι καποια πραγματα.

Καλη συνεχεια στην αναζητηση λυσεως για το χαμο των 27 αλογων σου,και ευχομαι οτι επιλογες κανεις να σου βγαινουν παντα σε καλο :cheers:

manosm3
15-05-05, 16:51
Γιωργακη μου για το τροπετο δεν ειπε οχι ο μπαμπας μου! χεχε :loser: :kissass: Ισα-ισα που ρωτησε περισσοτερες πληροφοριες και εκδηλωσε ενα καποιο ενδιαφερον! Και στο κατω-κατω ρωταω αν τα λεφτα ειναι πολλα και δε λεω οτι θα το βαλω σιγουρα αλλα ποιο συμφερει πιο πολυ! ;)

Octane
15-05-05, 17:01
Μεινε με την ορεξη ρε! Σιγα μη φαω κολωνες απο μερσεντες και μαλιστα με 163 ψοραλογα και σιγα μη μεινω με μονο 166.7 αλογα! Σε οποιον μου κολλαει λεω πως ειναι 320 μαμα! :rofl2: Οταν θα ερθεις Ελλαδα ελπιζω να ψαχνεις για amg προδοτη!

Σκεφτομαι και το αλλο! Να φερω τροπετο απο Αυστραλια που εβγαιναν τα Μ3 Ε36 μονο 4πορτα!
Ειδες λοιπον!?!?!?Να τι παθαινεις αμα λες ψεμματα στους συν-κοντρακιδες σου!!
Σιγα μην ψαχνω για AMG οταν θα "εχω" 325!!! :rofl2: (Παντως το ζαντικο απ'την εταιρια που λες ειναι ηδη πανω) :thefinger

manosm3
15-05-05, 17:16
Ειδες λοιπον!?!?!?Να τι παθαινεις αμα λες ψεμματα στους συν-κοντρακιδες σου!!
Σιγα μην ψαχνω για AMG οταν θα "εχω" 325!!! :rofl2: (Παντως το ζαντικο απ'την εταιρια που λες ειναι ηδη πανω) :thefinger

Ρε ζιζανιο δεν καταλαβες! Θα το κανω πιο κατανοητο: ελπιζω μεχρι να ερθεις Ελλαδα να εχω φορεσει τροπετο Μ3 evo. :yippee:
Τα ψεμματα τα λεω τωρα που χω 166,7 αλογα! :flipa:

dmskosbmw
23-05-05, 18:14
Παιδια όντως ο ΚΑΡΛΟΣ ειναι αρκετά τσουχτερός......

Εγω τον ρώτησα τις προάλλες για μετατροπή πλήρης απο 520ι Ε34 ΣΕ Μ5 και μου απάντησε ότι εχει ενα Μ5 3.6 μοντέλο 1991 του αδερφού του με πάνω απο 280000 χιλιομετρα και με καμμένη φλάτζα και δεν ξέρω τι αλλό , και μου ζήτησε 10000 ευρώ.


Εσεις τι λέτε....... :banghead:

M535 E28
23-05-05, 23:51
Παιδια όντως ο ΚΑΡΛΟΣ ειναι αρκετά τσουχτερός......

Εγω τον ρώτησα τις προάλλες για μετατροπή πλήρης απο 520ι Ε34 ΣΕ Μ5 και μου απάντησε ότι εχει ενα Μ5 3.6 μοντέλο 1991 του αδερφού του με πάνω απο 280000 χιλιομετρα και με καμμένη φλάτζα και δεν ξέρω τι αλλό , και μου ζήτησε 10000 ευρώ.


Εσεις τι λέτε....... :banghead:

αυτό που έχω να πω είναι ότι μέσα στην εβδομάδα κατεβάζω Μ5 Ε34 1/1992 για μετατροπή στο Ε28 μου, το οποίο μου στοίχισε 6000 ευρώ.
υπ'όψιν ότι το αμάξι σκοτώνει
ο νοών νοείτω.....

kacey
24-05-05, 01:43
δωσε μου 10 χιλιαρικα και σου φερνω ολοκληρο αυτοκινητο, αριστεροτιμονο, με full service history, γνησιο, με τα παντα πανω, και το κανεις και βολτες. Τοσο πωλουνται τα αριστεροτιμονα Μ3 Ε36 στην αγγλια, και δεν μιλαμε για αυτοκινητα για ανταλλακτικα, αλλα για ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙΣ...

Και πουλας και οτι σου μεινει, και δεν σου λειπει τιποτα απο το τροπετο να ψαχνεις απο εδω και απο εκει...

M3MAN
24-05-05, 13:27
δωσε μου 10 χιλιαρικα και σου φερνω ολοκληρο αυτοκινητο, αριστεροτιμονο, με full service history, γνησιο, με τα παντα πανω, και το κανεις και βολτες. Τοσο πωλουνται τα αριστεροτιμονα Μ3 Ε36 στην αγγλια, και δεν μιλαμε για αυτοκινητα για ανταλλακτικα, αλλα για ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙΣ...

Και πουλας και οτι σου μεινει, και δεν σου λειπει τιποτα απο το τροπετο να ψαχνεις απο εδω και απο εκει...

Εγώ έκανα μετατροπή απο 318iS σε Μ3 EVO (3.2) τον περασμένο Ιούλιο.
Ο λόγος που δεν έκανα εισαγωγή ήταν ότι δεν ήξερα τι καρότσα έπερνα.
Τουλάχιστο το δικο μου αμάξι το ξέρω γιατι το εχω απο καινουργιο.
Εγώ πλήρωσα 10,000 για τα μηχανικά κομπλέ (6ταχυτο, μπλοκέ, μαμα εξατμιση, x-brace, μαζι με clima αυτόματο).
Το σαλόνι ήταν ξεχωριστά αλλα ζηταγε παρα πολλα.
Βάλε αλλα 1,500 για αναρτήσεις.
Βάλε αλλα 3,000 για καθρέπτες, μαρσπιέδες, προφυλακτήρες, προβολείς, λευκά φανάρια.....

Άρα 12,000 με σαλόνι ακούγεται ΟΚ. Βέβαια παιρνεις ρισκο στον κινητηρα.
Εγω πρεπει να ημουν τυχερος γιατι μετα απο 8,000 χλμ παει ακόμα γ@μιώντ@ς.

Βέβαια αν ακολουθήσεις την οδο της μετατροπης, ζεις με τη "ρετσινιά" οτι δεν εισαι γνήσιος..... αλλά στο τελος της ημερας η ασφαλτος ειναι ο κριτης.

dmskosbmw
24-05-05, 17:41
αυτό που έχω να πω είναι ότι μέσα στην εβδομάδα κατεβάζω Μ5 Ε34 1/1992 για μετατροπή στο Ε28 μου, το οποίο μου στοίχισε 6000 ευρώ.
υπ'όψιν ότι το αμάξι σκοτώνει
ο νοών νοείτω.....

Το θέμα είναι μαζί με τα εργατικά πόσο θα πιάσει και τέλος ποιος θα σου κάνει την μετατροπή.

Το τροπέτο που βρήκες ξέρεις την ιστορία του χιλιομετρα κτλ.

Τροπέτο μπορείς να βρείς και με 2000 € το θέμα ειναί αν αξίζει η όχι.

Στην Γερμανία δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις τέτοιο αμάξι του 92 και να μην έχει πάνω απο 270000 χιλιομετρα πάνω του.

Παντως θέλει πολύ ψάξιμο και προσοχή......

kacey
24-05-05, 18:03
Εγώ έκανα μετατροπή απο 318iS σε Μ3 EVO (3.2) τον περασμένο Ιούλιο.
Ο λόγος που δεν έκανα εισαγωγή ήταν ότι δεν ήξερα τι καρότσα έπερνα.
Τουλάχιστο το δικο μου αμάξι το ξέρω γιατι το εχω απο καινουργιο.
Εγώ πλήρωσα 10,000 για τα μηχανικά κομπλέ (6ταχυτο, μπλοκέ, μαμα εξατμιση, x-brace, μαζι με clima αυτόματο).
Το σαλόνι ήταν ξεχωριστά αλλα ζηταγε παρα πολλα.
Βάλε αλλα 1,500 για αναρτήσεις.
Βάλε αλλα 3,000 για καθρέπτες, μαρσπιέδες, προφυλακτήρες, προβολείς, λευκά φανάρια.....

Άρα 12,000 με σαλόνι ακούγεται ΟΚ. Βέβαια παιρνεις ρισκο στον κινητηρα.
Εγω πρεπει να ημουν τυχερος γιατι μετα απο 8,000 χλμ παει ακόμα γ@μιώντ@ς.

Βέβαια αν ακολουθήσεις την οδο της μετατροπης, ζεις με τη "ρετσινιά" οτι δεν εισαι γνήσιος..... αλλά στο τελος της ημερας η ασφαλτος ειναι ο κριτης.


Εγω δεν μιλαγα για να κανεις εισαγωγη και να κρατησεις το ξενο αμαξι και να του βγαλεις ελληνικες πινακιδες (αν αυτο καταλαβες).

Αυτο που εννοουσα εγω ειναι οτι με 10 χιλιαρικα αγοραζεις ολοκληρο αμαξι (απο εμπορο οποτε εχεις και καποιες νομικες προστασιες ως καταναλωτης), το φερνεις ως εδω οδηγωντας και εδω περα κανεις τραμπα ολα τα πραγματα στο δικο σου αμαξι. Ετσι και το εχεις οδηγησει απο αγγλια μεχρι εδω (οποτε ξερεις τι παιζει με το αμαξι), και εχεις τα ΠΑΝΤΑ χωρις να σου λειψουν μικροπραγματα που μπορει να σου κοστισουν, και σου μενει και μια ολοκληρη καροτσα να πουλησεις η να κρατησεις για ανταλλακτικα φανοποιειας αν χρειαστεις κανα φτερο, καμμια πορτα κλπ κλπ (μακρυα απο εμας..)

εσυ μου λες οτι για κομπλε μετατροπη μαζι με look και στησιμο (αλλα ΧΩΡΙΣ σαλονι) εδωσες 14.5 χιλιαρικα. Εγω σου λεω με 10 επαιρνες ΟΛΟ το αμαξι και το εφερες εδω, μετα μενουν μονο τα εργατικα.

M535 E28
24-05-05, 18:54
Το θέμα είναι μαζί με τα εργατικά πόσο θα πιάσει και τέλος ποιος θα σου κάνει την μετατροπή.

Το τροπέτο που βρήκες ξέρεις την ιστορία του χιλιομετρα κτλ.

Τροπέτο μπορείς να βρείς και με 2000 € το θέμα ειναί αν αξίζει η όχι.

Στην Γερμανία δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις τέτοιο αμάξι του 92 και να μην έχει πάνω απο 270000 χιλιομετρα πάνω του.

Παντως θέλει πολύ ψάξιμο και προσοχή......
φίλε μου δεν κατεβάζω τροπέτο
κατεβάζω ολόκληρο το αμάξι, το οποίο ο αδελφός το ξεκώλιασε στις αούτομπάν για να το αγοράσει
και φυσικά ξέρω την πλήρη ιστορία του αμαξιού, έχω όλα τα χαρτιά του, μέχρι κ τα σέρβις του
και ναι, το αμάξι έχει 170000 κ όχι 270000χλμ κ είναι κ πρώτο χέρι

M535 E28
24-05-05, 19:04
επίσης ξέχασα να πω ότι στο αμάξι μου μπάινουν μόνο τα δικά μου χέρια, που σημαίνει ότι την μετατροπή θα την κάνω εγώ
κι επειδή τυχαίνει να γνωρίζω λίγο την Γερμανία, τα Μ5 με 270000 χλμ είναι ελάχιστα και αυτά αγοράζουν οι έμποροι για κόψιμο :icon11:
υπάρχουν δε μοντέλα 89-90 με 50000-100000 χλμ με ελάχιστες διαφορές στα χρήματα
αν μπορούσες να δεις τι αμάξια κόβουν οι έμποροι και στα μοσχοπουλανε δε θα περνούσες καν απ'έξω

manosm3
24-05-05, 22:17
Παιδια όντως ο ΚΑΡΛΟΣ ειναι αρκετά τσουχτερός......

Εγω τον ρώτησα τις προάλλες για μετατροπή πλήρης απο 520ι Ε34 ΣΕ Μ5 και μου απάντησε ότι εχει ενα Μ5 3.6 μοντέλο 1991 του αδερφού του με πάνω απο 280000 χιλιομετρα και με καμμένη φλάτζα και δεν ξέρω τι αλλό , και μου ζήτησε 10000 ευρώ.


Εσεις τι λέτε....... :banghead:

Αν δεν απατωμαι, ειχε πει στον πατερα μου οτι το πηρε 2.5 εκατομμυρια απο Γερμανια ο αδερφος του σε πολυ καλη κατασταση!

M3MAN
25-05-05, 08:03
εσυ μου λες οτι για κομπλε μετατροπη μαζι με look και στησιμο (αλλα ΧΩΡΙΣ σαλονι) εδωσες 14.5 χιλιαρικα. Εγω σου λεω με 10 επαιρνες ΟΛΟ το αμαξι και το εφερες εδω, μετα μενουν μονο τα εργατικα.

Σύμφωνοι, αλλά σημειώνω ότι τα ανταλλακτικά που έλλειπαν (δοχεία νερού, ψυκτικού, φρένων, master cylinder φρένων, κουτί ασφαλειών, A/C compresor, engine mounts, tranny mounts, κτλ), συν όλα τα παρελκόμενα (look, φανάρια, βαψίματα, αναρτήσεις ρυθμιζόμενες, κτλ), είναι όλα καινούργια του κουτιού.

stef
25-05-05, 10:06
Και δεν πας να φέρεις ένα ολόκληρο αυτοκίνητο απο Γερμανία κομπλέ και να το κανεις μετατροπή και να σου μείνουν και τα λοιπά μέρη?
Και θα ξέρεις και για τι αμάξι έχεις να κανεις αναφορικά με το μοτέρ κλπ κλπ κλπ

dmskosbmw
25-05-05, 17:47
Αν δεν απατωμαι, ειχε πει στον πατερα μου οτι το πηρε 2.5 εκατομμυρια απο Γερμανια ο αδερφος του σε πολυ καλη κατασταση!


Nαι ετσι ακριβώς και να φανταστεις οτι τότε το αμάξι ήταν σε λειτουργεία ...

Τώρα ειναι στο γκαράζ του με διάφορα προβλήματα και έτοιμο προς πώληση με τιμημα τα 10000 € :icon18:

kacey
25-05-05, 18:07
Σύμφωνοι, αλλά σημειώνω ότι τα ανταλλακτικά που έλλειπαν (δοχεία νερού, ψυκτικού, φρένων, master cylinder φρένων, κουτί ασφαλειών, A/C compresor, engine mounts, tranny mounts, κτλ), συν όλα τα παρελκόμενα (look, φανάρια, βαψίματα, αναρτήσεις ρυθμιζόμενες, κτλ), είναι όλα καινούργια του κουτιού.

ε μα τοτε λεμε οτι εδωσες 4.5 χιλιαρικα παραπανω, χωρις σαλονι. με αυτα τα λεφτα θα μπορουσες να παρεις ολα τα παραπανω, να κανεις ενα καλο σερβις στο μοτερ, ΚΑΙ να εχεις και ανταλλακτικα η να πουλησεις πραγματα που δεν χρειαζεσαι απο το ξενο αμαξι. Και θα ειχες και σαλονι.

m_power_lunatic
25-05-05, 18:38
Kαποιος ανεφερε οτι στην Γερμανια βρισκει κανεις Μ5 Ε34 του 89-90 με 50000-100000χλμ.....αυτο ειναι αληθεια αλλα η τιμη τους σε καμια περιπτωση Δ Ε Ν ειναι 6000EURO,γυρω στα 10-12000EURO και παραπανω..... :shakehead

dmskosbmw
25-05-05, 18:44
Συμφωνω απόλυτα με τον m power lunatic .

Φίλος ανέβηκε Γερμανία την περασμένη εβδομάδα και όντως βρηκε Μ5 Ε34 μοντέλο 90 με 93000 χλμ σε άριστη κατάσταση , όμως ο Γερμανός ήθελε 10800 €.

JaNeL_325i
25-05-05, 19:02
Re paidia...posi prepi na ine kanonika i sibiesi?.....epidi thelo na metriso kai to diko mou....an ine xamili ti prepi na allakso gia na erthi pali sta kala tou??

M535 E28
26-05-05, 00:48
Kαποιος ανεφερε οτι στην Γερμανια βρισκει κανεις Μ5 Ε34 του 89-90 με 50000-100000χλμ.....αυτο ειναι αληθεια αλλα η τιμη τους σε καμια περιπτωση Δ Ε Ν ειναι 6000EURO,γυρω στα 10-12000EURO και παραπανω..... :shakehead
επιμένω αγαπητέ φίλε... με 7000 ευρώ είναι στην Ελλάδα με περίπου 100000χλμ
ήδη γνωρίζω 2 αμάξια

dmskosbmw
26-05-05, 16:29
επιμένω αγαπητέ φίλε... με 7000 ευρώ είναι στην Ελλάδα με περίπου 100000χλμ
ήδη γνωρίζω 2 αμάξια


Εαν ειναι έτσι όπως τα λες ,στειλε κανενα p.m με κανενα τηλεφωνο η εταιρεια που θα το φέρει με τα χρήματα που λές και τα χιλιόμετρα να κατεβάσουμε κανενα τέρας .......Μ5

M535 E28
26-05-05, 18:19
παίδες σήμερα παρέλαβα το λατρευτό μου Μ5 και έχω ένα μόνιμο χαμόγελο!
το αμάξι είναι αεροπλάνο, είναι σκέτη τρέλα :bowdown:

M535 E28
26-05-05, 18:26
Εαν ειναι έτσι όπως τα λες ,στειλε κανενα p.m με κανενα τηλεφωνο η εταιρεια που θα το φέρει με τα χρήματα που λές και τα χιλιόμετρα να κατεβάσουμε κανενα τέρας .......Μ5
dmskosbmw θα σου στείλω μήνυμα για πληροφορίες :)

manosm3
26-05-05, 19:44
Εαν ειναι έτσι όπως τα λες ,στειλε κανενα p.m με κανενα τηλεφωνο η εταιρεια που θα το φέρει με τα χρήματα που λές και τα χιλιόμετρα να κατεβάσουμε κανενα τέρας .......Μ5


Και σε μενα στειλε!

M535 E28
26-05-05, 23:34
Και σε μενα στειλε!
Μ5 σε Ε36 ??? :banhim:

Fanatic
26-05-05, 23:59
παίδες σήμερα παρέλαβα το λατρευτό μου Μ5 και έχω ένα μόνιμο χαμόγελο!
το αμάξι είναι αεροπλάνο, είναι σκέτη τρέλα :bowdown:


Καλοταξιδο....το μοτερ και με το καλο να μπει στο Ε28!!!

manosm3
27-05-05, 11:08
Μ5 σε Ε36 ??? :banhim:

Οχι για εισαγωγη Μ3! Αλλα τωρα που το λες δε θα με χαλαγε! :pth: