PDA

Επιστροφή στο Forum : ///M madness....


m_power_lunatic
15-05-05, 15:09
Ξεκιναω αυτο το thread για να παραθεσω τις παρατηρησεις μου σχετικα με την αγορα μεταχειρισμενων Μ3 Ε46 στη Γερμανια.Ηδη τα χρονια εχουν περασει και τα πρωτα Μ3 Ε46 ειναι ηδη 5 ετων αφου οι πρωτες αδειες στη Γερμανια εμφανιστηκαν το δευτερο εξαμηνο του 2000.Μια στατιστικη παρατηρηση-α ρε ΠΑ.ΠΕΙ-μου δειχνει οτι εμφανιζονται αυτοκινητα με 2002-2004 αδειες σε τιμες 35000-38000EYRO και οχι απαραιτητα γυμνα οπως θα προτρεξετε να πειτε οι περισσοτεροι.Αποδειξη το αυτοκινητο που αγορασε ο φιλος Antonio προσφατα ενω ενα ακομα ακριβως το ιδιο καταφερα και εντοπισα και εγω σε παραπλησια τιμη.,υπαρχουν δηλαδη ευκαιριες.Τα περισσοτερα ειναι απο εκθεσεις σε ποσοστο 70%.Αυτη τη στιγμη που μιλαμε η βαση ειναι τα 30000EURO με χλμ γυρω στα 80000-1200000!!!!!Μην ξεχναμε οτι τα ετησια χλμ δεν εχουν την παραμικρη σχεση με αυτα της Ελλαδος,12-20000χλμ, αφου οι αποστασεις ειναι μεγαλυτερες ενω στη φιλοσοφια των Γερμανων ειναι και τα πολλα ταξιδια οδικως.Μεγαλη προσοχη πρεπει να δοθει σε περιπτωση που το υποψηφιο αμαξι ηταν εταιρικο.Μια πολυ σημαντικη παρατηρηση που πηγαζει και απο αναγνωση ξενων BMW-δικων περιοδικων κυριως για την αγορα της Αγγλιας που ειναι και η μεγαλυτερη για την BMW στον Ευρωπαικο χωρο,ειναι το γεγονος οτι μακροχρονια οι καταναλωτες εχουν δειξει προτιμηση κυριως σε Μ3 Ε46 με χειροκινητο 6-αρι σασμαν.Αν ριξουμε μια ματια στις τιμες αντιστοιχων ετων για cabrio και για coupe θα δουμε οτι οι τιμες ειναι ιδιες και για τα δυο και καμια φορα χαμηλοτερη για τα cabrio-για τη Γερμανια παντα.Eντυπωση παντως προκαλει οτι οι καταναλωτες προτιμουν το κλασικο 6-αρι σασμαν κατι το οποιο δειχνει πολλα για το κοινο των αγοραστων των Μ3 Ε46.Μηπως η ΒΜW πρεπει να σκεφτει καλυτερα το θεμα του SMG στο μελλον????Ο αγοραστης ενος Μ3 Ε46 θεωρει ενδεχομενος οτι πρεπει να ειναι πιο συμμετεχων αν θελετε στην ολη διαδικασια να ακονιζει τα χερια του και γιατι οχι να παλευει να τιθασευσει τα αλογα του αντι αυτα να υποτασσονται στο πατημα ενος κουμπιου.Στο θεμα coupe-cabrio σημαντικο ρολο παιζει κυριως το κλιμα της καθε χωρας,ετσι καπως εξηγειται το γεγονος οτι εδω στην Ελλαδα τα cabrio ειναι σαφως πιο ακριβα απο τα coupe.....ειναι ο ηλιος βλεπετε!Αρα οι φιλοι μας οι εμποροι αυτοκινητων λογικα πρεπει να βγαζουνε περισσοτερο κερδος απο τα cabrio αφου αγοραζουν πιο φθηνα απο τα coupe και πουλανε πιο ακριβα λογω cabrio στην Ελλαδα.Σκεφτειτε οτι ενα Μ3 Ε46 cabrio SMG με τα παντα φορτωμενο καινουργιο ξεπερναει την 100-αρα!Στην Γερμανια εχει απο 38000 χιλιαρικα με 35000χλμ.Εαν δουμε και την αντιμετωπηση των αγοραστων στα αντιστοιχα Μ3 Ε30 cabrio-οτι τιμη κρατησε μεχρι τωρα την κρατησε λογω 786 κομματιων που βγηκανε αλλα την περιοδο που εβγαινε καινουργιο δεν υπηρχε αναλογη ζητηση- και Μ3 Ε36 cabrio θα δουμε οτι οι τιμες το επαλληθευουν.Συμπεραινω οτι μακροχρονια οι αγοραστες χανουν απο τα cabrio στο εξωτερικο ενω το αντιθετο συμβαινει στην Ελλαδα μας.Επαληθευστε με για τα παραπανω η βριστε με για το μακροσκελες thread!!!!! :chair: