PDA

Επιστροφή στο Forum : CDV valve


alexk
15-05-05, 20:43
Φίλοι και φίλες.
Άνοιξα αυτό το thread για να οργανωθούμε και να πάρουμε (όσοι θέλουμε) αυτή τη βαλβίδα που αντικαθιστεί τη CDV valve, που έχουν στο κύκλωμα του συμπλέκτη, τα αυτοκίνητά μας.

Ας ξεκινήσουμε μαζεύοντας συμμετοχές.

Λίστα :
- alexk
- santo

ΥΓ: Παρακαλώ τον mpikouni να μας δώσει τα φώτα του, γιατί δεν θυμάμαι το site αυτού που τις πουλά στην Αμερική (αν δεν κάνω λάθος). Μιχάλη ?

Fanatic
15-05-05, 21:10
Sorry για το λιγο :offtopic: αλλα τι ειναι ακριβως αυτη η cdv valve?Πιστευω θα θελουν να μαθουν και αλλα ατομα που ισως να μπουν και αυτα στην λιστα!

alexk
15-05-05, 21:19
Sorry για το λιγο :offtopic: αλλα τι ειναι ακριβως αυτη η cdv valve?Πιστευω θα θελουν να μαθουν και αλλα ατομα που ισως να μπουν και αυτα στην λιστα!

Σωστός ο Στέλιος. Γρήγορα βρήκα αυτό
http://128.83.80.200/mcoupe/cdv.html

Εύχομαι να χρειαστείς και εσύ μια σύντομα Στέλιο, για το M Coupe.

Dark_Niaou
15-05-05, 21:27
Ρε φίλε Αλέξη, όσες φορές και αν διάβασα το link που έδωσες δεν κατάλαβα τι κάνει αυτή η βαλβίδα...
Μπορείς plz να μας το περιγράψεις με απλά λόγια, σχεδιάγραμμα και ότι άλλο χρειαστεί για να το καταλάβω και εγώ που δεν σκαμπάζω απ' δαύτα;;;

Fanatic
15-05-05, 21:37
Σωστός ο Στέλιος. Γρήγορα βρήκα αυτό
http://128.83.80.200/mcoupe/cdv.html

Εύχομαι να χρειαστείς και εσύ μια σύντομα Στέλιο, για το M Coupe.

Χμμμ περιιιιιιπου καταλαβα....ευχαριστω για την ευχη :hello: φιλε Αληξη

InsaneDriver
15-05-05, 21:41
Έχω διαπιστώσει ότι στις γρήγορες αλλαγές σαν να πατινάρει-κλοτσάει ανεπαίσθητα μπροστά το αυτοκίνητο...Αυτή η αίσθηση είναι λόγο της cdv???
Για τι κόστος μιλάμε φίλε Άλεξ???

Strax
16-05-05, 08:46
Αυτό ήταν το πρώτο τεχνικό θέμα που συζητήθηκε στο φόρουμ! Κοιτάχτε εδώ για εξηγήσεις!
CDV thread (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=25)

santo
16-05-05, 10:36
Φίλοι και φίλες.
Άνοιξα αυτό το thread για να οργανωθούμε και να πάρουμε (όσοι θέλουμε) αυτή τη βαλβίδα που αντικαθιστεί τη CDV valve, που έχουν στο κύκλωμα του συμπλέκτη, τα αυτοκίνητά μας.

Ας ξεκινήσουμε μαζεύοντας συμμετοχές.

Λίστα :
- alexk
- santo

ΥΓ: Παρακαλώ τον mpikouni να μας δώσει τα φώτα του, γιατί δεν θυμάμαι το site αυτού που τις πουλά στην Αμερική (αν δεν κάνω λάθος). Μιχάλη ?


Ναι και εγώ μέσα Alex.

MPOWER
16-05-05, 10:38
alexk βάλε με και εμένα μέσα!

mpikounis
16-05-05, 10:40
Το site ήταν το http://www.zeckhausen.com/cdv.htm. Καλο service και καλη τιμη.

saikoE39
16-05-05, 13:21
αυτη η βαλβιδα υπαρχει μονο στα Ε46 κα Ζ4????(στα Ε39 υπαρχει???)

InsaneDriver
16-05-05, 13:33
Είμαι λίγο διστακτικός...Μήπως με την χρήση που κάνω στο αυτοκίνητο πάρω τίποτα στο χέρι;;; Μήπως δημιουργηθούν κενά στη μετάδοση;;;

MPOWER
16-05-05, 13:58
Χωρίς να το πάρεις στραβά....με τα άλογα και κυρίως τη ροπή που έχεις δεν νομίζω οτι τίθεται τέτοιο θέμα.
Στο κάτω-κάτω ας αποφασίζεις εσύ και όχι το αυτοκίνητο για το πώς θα κάνεις τις αλλαγές σου! (που σε κάνει να φαίνεσαι κουλός σε κάποιες αλλαγές - για τον συνοδηγό)
Σημείωμα: Σκέψου οτι το Μ3 δεν έχει αυτή τη βαλβίδα καθυστέρησης

InsaneDriver
16-05-05, 14:04
Γιατί να το πάρω στραβά;;; :p:
Ορισμένες φορές μου φαίνεται τόσο αργό που λέω να το βάψω estoril blue και να το αμολήσω στο πέλαγος... :drive2:

οκ...στο ανέβασμα δεν θα επηρεάζει από τη στιγμή που οι αλλαγές είναι γρήγορες και σωστές...στο κατεύασμα, στο shift lock;;; :nixweiss:

MPOWER
16-05-05, 14:24
Ακόμα πιο σωστό timing στο μποκάρισμα των τροχών σου....για να μπλοκάρουν εκεί που θες και όχι αφού έχεις βγεί ήδη από την πορεία σου :drive2: !
(αν και στο κατέβασμα ή "δράση" του δεν είναι τόσο αισθητή)
Σκέψου οτι θα είναι όπως όλα τα παλαιότερα πισοκίνητα που έχεις οδηγίσει!

Vinci
16-05-05, 18:50
Επειδή είμαι ΕΝΤΕΛΩΣ...για την ακρίβεια...ΕΝΤΕΛΩΣ ανίδεος, τί ακριβώς κάνουμε;
Το παραγγέλνουμε, έρχεται και πάμε στο συνεργείο και απλά το αλλάζουν (χωρίς να χάσω την εγγύση) ή έχει καμία άλλη διαδικασία;
Αν η τοποθέτηση είναι plug 'n' play το σκέφτομαι πολύ σοβαρά.

InsaneDriver
16-05-05, 19:45
H άλλη Bmw μου όμως δεν το κάνει αυτό...Είναι 520 e-39 του 2000(τέλος της χρονιάς) με διπλό vanos. Αυτή έχει ‘‘σωστή’’ cdv;;;

melodic
16-05-05, 20:15
σε ποια bmw υπαρχει αυτη η βαλβιδα...???Σειρα κ κυβικα?

(βαλβιδες κ βολαν 2πλης μαζας και @@) ξηλωμα ολα....ΤΩΡΑ.. :banghead:

saikoE39
16-05-05, 20:46
H άλλη Bmw μου όμως δεν το κάνει αυτό...Είναι 520 e-39 του 2000(τέλος της χρονιάς) με διπλό vanos. Αυτή έχει ‘‘σωστή’’ cdv;;;

Ελα μου ντε αυτο θελω να μαθω και εγω(μοντελο 97 μονο vanos)το δοκιμασα πριν λιγο αλλα (ημουν σχεδον σιγουρος) και δεν κανει τιποτα!!!ααα... και κατι αλλο μεσα στο σαιτ που τις εχει λεει για μοντελα Ε46 αλλα οχι για 316,318,320 και το ιδιο για Ε39 οπου εχει μονο για 525 και μετα...!! :feedback:

Dark_Niaou
16-05-05, 23:19
αλλά δεν ξέρω Αλέξη εάν μπαίνει στο δικό μου.... Εάν γνωρίζεις πες μου!!

alexk
17-05-05, 08:40
CDV exei kai to E39 kai to E46 (ola ta kyvika).

Ayto pou anaferei o M Power einai ali8eia. Einai ekneyristiko pou polles fores otan allazeis arga tin taxytita, epeidi ka8ysterei tin symple3i, to aytokinito kanei ena petagma mprosta, les kai exei lo3ygga. Fysika, fainetai sto synodigo sou, oti den 3ereis na allazeis kala taxytita. Pragmatika, polles fores, prospa8w arketa gia na ginei mia allagi taxytitas omali, kai pali dyskola ta katafernw. To niw8eis pio entona otan eisai synodigos , mias kai den 3ereis ti stigmi akrivws pou 8a afisei o odigos to symplekti, kai ais8anesai to gkoup pou kanei to aytokinito. Mporei na fainetai trelo, alla pisteyw oti ayti i symperifora tou aytokinitou talaipwrei ta elatiria tou platw.

Twra, stis grigores allages einai ena pragmatiko anekdoto gia emena. Pote den patinarisa aytokinito esxemmena. I CDV frontizei wste na patinarei, estw kai elaxista. To fainomeno ayto einai idiaitera entono otan exei elafria aniforiki klisi o dromos.

alexk
17-05-05, 08:42
Λίστα :
- alexk
- santo
- MPOWER

VIC
20-05-05, 18:33
Από κόστος πως πάμε? Μήπως είναι καλύτερα να πάρουμε μόνοι μας τις βαλβίδες από κάποιο μαγαζί, να βγάλουμε τα εντόσθια τους και να τις τοποθετήσουμε μόνοι μας?

LeonE46Ci
20-05-05, 20:04
Από κόστος πως πάμε? Μήπως είναι καλύτερα να πάρουμε μόνοι μας τις βαλβίδες από κάποιο μαγαζί, να βγάλουμε τα εντόσθια τους και να τις τοποθετήσουμε μόνοι μας?

Να υπολογιζετε και μενα.Εχω βαρεθει στις αλλαγες να αισθανομαι σαν καφες σε σε ι κερ και χωρις να φθανει αυτο,να με νομιζουν οι αλλοι οτι ειμαι και γκασμας στις αλλαγες.

mpikounis
21-05-05, 09:46
Από κόστος πως πάμε? Μήπως είναι καλύτερα να πάρουμε μόνοι μας τις βαλβίδες από κάποιο μαγαζί, να βγάλουμε τα εντόσθια τους και να τις τοποθετήσουμε μόνοι μας?

Το είχα σκεφτεί πριν αγοράσω άλλά δεν αξίζει. Η διαφορά είναι πολυ μικρή σε κόστος, και ένας γνωστός μου που προσπάθησε δεν τα κατάφερε. Δεν είναι εύκολο να βγούν τα εντόσθια.

alexk
09-06-05, 23:56
Λίστα :
- alexk
- santo
- MPOWER
- LeonE46Ci

Ripper
10-06-05, 01:13
Hello alex,
Giati kostos milame? Ime mesa kai ego. (apo oti katalava ine sxetika fthini!)

alexk
10-06-05, 07:01
Έλα Τάσο.
Είναι 35$ + 10$ μεταφορικά.
Το καλό θα είναι ότι ενδεχομένως να πετύχουμε λίγο καλύτερη τιμή και τα μεταφορικά θα είναι 10$ για όλους μας. Να σε βάλω στη λίστα Τάσο?

Ripper
10-06-05, 12:41
Nai valeme :) thnx

VIC
10-06-05, 12:54
κι εγω μεσα ειμαι!

sakis
10-06-05, 13:04
Παιδια, και εγώ μέσα....

Σάκης

Action Man
10-06-05, 13:13
Λίστα :
- alexk
- santo
- MPOWER
- LeonE46Ci
ALEX και γω μεσα!

alexk
19-06-05, 10:15
Λίστα :
- alexk - Ε46 316ti
- santo - E46 330ci
- MPOWER
- LeonE46Ci
- Ripper - E46 316ti
- VIC

nasos330ci
19-06-05, 12:29
ALEX θελω και εγω!!! 330ci E46!

alexk
19-06-05, 19:20
Λίστα :
- alexk - Ε46 316ti
- santo - E46 330ci
- MPOWER
- LeonE46Ci
- Ripper - E46 316ti
- VIC
- Action Man - E46 325ti
- sakis
- nasos330ci - E46 330ci

Dark_Niaou
20-06-05, 14:01
Λίστα :
- alexk - Ε46 316ti
- santo - E46 330ci
- MPOWER
- LeonE46Ci
- Ripper - E46 316ti
- VIC
- Action Man - E46 325ti
- sakis
- nasos330ci - E46 330ci

Alexk> με ξέχασες εμένα στην λίστα σου...........

alexk
20-06-05, 20:17
Λίστα :
- alexk - Ε46 316ti
- santo - E46 330ci
- MPOWER
- Ripper - E46 316ti
- VIC - Ε46 316ti
- Action Man - E46 325ti
- sakis
- nasos330ci - E46 330ci
- Dark_Niaou - E46 320ci

alexk
12-08-05, 15:15
Προσοχή προσοχή!

Ιδού το κουφό. Ο φίλος santo πριν από καιρό είχε αγοράσει την πολυσυζητημένη (έχουμε φάει 20 σουβλάκια, 2 καλαμάρια και 3μερίδες γαρίδες να συζητάμε για την μαλ*beep* αυτή) CDV valve.

Προς έκπληξή μας διαπιστώσαμε πριν 5 λεπτά ότι το κοντράδικο 330ci estoril δεν έχει CDV valve! Εεεεεεεε??? Που πήγε? Λες να την είχε βγάλει η εταιρεία που είχε πριν το αυτοκίνητο ή μήπως μερικά δεν έχουν καν????

nasos330ci
15-08-05, 14:24
ALEX ουτε το δικο μου ειχε βαλβιδα! ειχε κατι που απλα ειχε μικροτερη τρυπα στη μεση και απλα το αφαιρεσα!! η διαφορα ειναι μικρη! λιγο πιο γρηγορες αλαγες!

alexk
21-08-05, 11:31
Τα νέα από το μέτωπο...

Όπως ανέφερα και παραπάνω, το κοντράδικο 330, δεν είχε cdv valve, και έτσι ο φίλος santo, μου έδωσε τη βαλβίδα του και την τοποθέτησα στο δικό μου compact. Οκ, μπορεί να ακούγεται υπερβολικό, αλλά νομίζω ότι οδηγώ άλλο αυτοκίνητο, στο θέμα του συστήματος μετάδοσης. Τα λαγουδάκια σταμάτησαν επιτέλους (steve μπορεί να το επιβεβαιώσει αυτό) και ο συμπλέκτης έχει τέλεια αίσθηση (όπως αρμόζει σε ένα Ε46). Πολύ καλή βελτίωση μπορώ να πω. Επιπλέον, όταν αλλάζεις γρήγορα, δεν πατινάρει πλέον το αυτοκίνητο!

Θα παρακαλούσα τους φίλους που ενδιαφέρονται για την CDV, να επιβεβαιώσουν ότι το αυτοκίνητό τους έχει CDV, ώστε να μην παραγγείλουμε χωρίς λόγο. Παρ'όλο, που έβαλα CDV στο αυτοκίνητό μου, θα βοηθήσω ώστε και όσοι φίλοι θέλουν, να βάλουν.

Κύριοι, παρακαλώ επιβεβαιώστε ότι έχετε CDV, ώστε να ενημερώσουμε τη λίστα μας! :feedback:

Ripper
21-08-05, 12:05
Hello Alex :)
(btw, ida kata tixi ton giani kanelopoulo sto amsterdam pou doulevi :) )

Ego den nomizo na xriazome epiveveosi etsi?

thnx

InsaneDriver
28-08-05, 03:03
Αlex θα μας πεις για την εμπειρία σου στο θέμα της τοποθέτησης;;;
Είναι μικροδουλειά ή θέλει χρόνο;;;

alexk
28-08-05, 08:34
Σχετικά με την αντικατάσταση της CDV.

Πηγαίνετε στο αγαπημένο σας συνεργείο.
Σηκώνουν το αυτοκίνητο και κοντά στο κυλινδράκι του συμπλέκτη (που είναι επάνω στο κιβώτιο ταχυτήτων) ξεβιδώνουν το λαστιχάκι (του κυκλώματος). Βγάζουν την CDV και βάζουν τη νέα CDV (που είναι τροποποιημένη). Βιδώνουν τα πάντα. Σας κάνουν μια καλή εξαέρωση του κυκλώματος φρένων-συμπλέκτη.
Είστε έτοιμοι! Πληρώνετε την τοποθέτηση, την εξαέρωση και όσο υγρό φρένων αντιστοιχεί. Δεν νομίζω να στοιχίσει πάνω από 30 ευρώ.

sakkunen
22-03-06, 19:26
Τελικα τοποθετησατε αυτη την CDV VALVE και οι υπολοιποι;Για πειτε γιατι αν αξιζει να την παρω κι εγω.:embarassm

stefos
06-04-06, 09:52
Τελικά τί έγινε με την CDV όσοι την παραγείλλανε; Την τοποθέτησε κανείς; Απο πού έγινε η αγορά; :feedback:
Αν είναι να παραγγείλουμε (παραγγείλώ) καμία...

mpikounis
06-04-06, 11:07
Εγω στο Ζ4 την εχω αντικαταστησει πολυ καιρο και οντως εχει μεγαλη διαφορα (βασικα ειναι σαν κανονικο σασμαν).

stefos
06-04-06, 12:25
Εγω στο Ζ4 την εχω αντικαταστησει πολυ καιρο και οντως εχει μεγαλη διαφορα (βασικα ειναι σαν κανονικο σασμαν).

mpikounis να σε ρωτήσω απο πού την πήρες και πόσο; Γιατί θα ήθελα να την αλλάξω και εγώ....

mpikounis
06-04-06, 12:28
Εγώ τη παράγγειλα από τον http://www.zeckhausen.com/cdv.htm και ήρθε κανονικά (γρήγορα!) και όλες οι χρεώσεις έγιναν σωστά.

stefos
06-04-06, 12:46
Κατάλαβα λάθος, η πρέπει να την στείλω πρώτα και να μου την φτιάξουν;
Η σου στέλονουν μια καινουργια;

mpikounis
06-04-06, 13:35
Νομίζω έχεις επιλογή. Εγώ ζήτησα καινούργια και πλήρωσα κάτι παραπάνω. Αν τους στείλεις τη παλιά σου είναι φτηνότερο αλλά δεν νομίζω πως αξίζει.

Strax
06-04-06, 13:42
Εγώ τη παράγγειλα από τον http://www.zeckhausen.com/cdv.htm και ήρθε κανονικά (γρήγορα!) και όλες οι χρεώσεις έγιναν σωστά.

Από το συγκεκριμένο site έχω πάρει τα φρένα μου! Είναι τυπικός, εξυπηρετικός και πολύ γνώστης. Τον συνιστώ ανεπιφύλαχτα!

stefos
06-04-06, 13:55
Αν δεν είναι πρόβλημα να ρωτήσω πόσο έκανε τελική τιμή; Με τα μεταφορικά και όλα;

konas
12-06-08, 10:26
Επαναφέρω το thread για να ακούσουμε απόψεις από όσους τελικά εβγαλαν αυτη τη βαλβίδα.
Νομιζω ότι ειναι το Νο 16 (lock valve) στο: http://bmwfans.info/original/E85/roa/Z4%202.0i-N46/ECE/L/N/2005/05/mg-21/ill-21_0180

Οποιος το εχει κανει ας μας πει 2 λογια και αν ειναι σωστη η lock valve που ειναι στο link ή οχι

Dim77
12-06-08, 10:50
Αυτή είναι η clutch delay valve, το δικό μου (Ε46 318ci N42) δεν την είχε (ήταν βγαλμένη) και το σωληνάκι βιδωμένο χωρίς την βαλβίδα.

Απλά να προσέξεις ότι δεν είναι ίδιο part number σε όλα τα μοντέλα.
Το Ζ4 2.0i (N46) έχει διαφορετικό από όλα τα υπόλοιπα Z4 (με Μ54 και Ν52) και ίδιο μόνο με το X3 3.0d και τα facelift X3 2.5si & 3.0si (N52)

http://bmwfans.info/part-21526770937/

http://bmwfans.info/part-21526755892/

H εταιρεία που προσφέρει την έτοιμη λύση δεν έχει στη σελίδα για Ζ4 2.0i και κατά συνέπεια μάλλον δεν μπορείς να πάρεις την έτοιμη.

Μπορείς να παραγγείλεις μια ίδια από τη BMW, για το δικό σου και να αφαιρέσεις τα εντόσθια και να δοκιμάσεις. (Βεβαιώσου ότι ΈΧΕΙΣ cdv γιατί για ανεξήγητο:scratchch λόγο σε μερικά αυτοκίνητα απουσιάζει)

konas
12-06-08, 12:16
Δημητρη την ειδα τη διαφορα που λες. Σωστος.

Παντως το ιδιο σκεφτομουνα και γω, δηλαδη απλα βγαλσιμο (αν υπαρχει) και βιδωμα κατ ευθειαν το σωληνακι.

Η ερωτηση ομως αν υπαρχει ουσιαστική διαφορά ισχύει.....

shido
12-06-08, 12:18
Κωστα μου σε λιγες μερες θα σου πω και εγω εντυπωσεις.Γενικα παντως που διαβαζω η διαφορα ειναι αισθητη

GS1821
12-06-08, 13:05
Πειράζει που δεν έχω δει τρομακτικές διαφορές.....:drive2:

konas
12-06-08, 13:40
Πειράζει που δεν έχω δει τρομακτικές διαφορές.....:drive2:

Ευχαριστω για την απαντηση.

To φανταζομουν οτι δεν θα ειχε μεγαλες διαφορες, γιαυτο και το ρωταω.
Αλλά σε site του εξωτερικού λενε οτι ειδαν διαφορά (σε 3λιτρα ομως).

Ας περιμενουμε κι αλλους να πουν τη γνωμη τους και βλεπουμε

Nick_compact
12-06-08, 13:43
Ηβαλβίδα αυτή απόσο ξέρω κάνει μεγάλη διαφορά μόνο σε αλλαγές στο 100%....Είναι πιο ακαριαίες, χωρίς το χαρακτηριστικό κόμπιασμα που δημιουργεί αυτή η βαλβίδα!

konas
13-06-08, 13:47
................................

..................... (Βεβαιώσου ότι ΈΧΕΙΣ cdv γιατί για ανεξήγητο:scratchch λόγο σε μερικά αυτοκίνητα απουσιάζει)

Ποσο δικιο εχεις τελικα? Ε?:owned:

Δεν εχει ουτε το δικό μου (Ελληνικό του 2005 μοντελλο)

VanVIC
13-06-08, 13:53
Ποσο δικιο εχεις τελικα? Ε?:owned:

Δεν εχει ουτε το δικό μου (Ελληνικό του 2005 μοντελλο)

Mήπως το ξέρουν οι γερμανοί οτι οι Ελληνάρες είναι γκαζιάρηδες και δεν τους αρέσουν τα "περιοριστικά μέτρα" και το έχουν καταργήσει στα αμάξια που έρχονται Ελλάδα ?:tapedshut

Dim77
13-06-08, 14:17
To cdv έχει μπεί για ένα πολύ σοβαρό λόγο κατά τη γνώμη μου από το εργοστάσιο. Επειδή ΔΕΝ έχω οδηγήσει αυτοκίνητο με αυτό, δεν ξέρω πώς λειτουργεί στην πράξη αλλά θεωρητικά ....:

Επειδή τα σύγχρονα BMW με χειροκίνητο κιβώτιο έχουν αρκετά βαρυ σφόνδυλο (βολάν), και στις αλλαγές σε υψηλές στροφές η κινητική ενέργεια που μαζεύει είναι πολύ μεγάλη (και οι rpm του μοτέρ αργούν να πέσουν την ώρα που έχουμε πατημένο το συμπλέκτη στην αλλαγή), με το τεχνητό πατινάρισμα του συμπλέκτη καθυστερεί η αποσύμπλεξη ώστε να προλάβουν να πέσουν οι στροφές του κινητήρα σε πιο σωστό σημείο ώστε να συμβούν 3 πράγματα:

1) Να μην κλωτσήσει ΠΟΛΥ το αυτοκίνητο στην αλλαγή και συμβεί κανένα ''κακό'' (βαβά:owned:) σε άτακτο και άπειρο οδηγό που ξαφνικά βρέθηκε με 200-230+ ps στους πίσω τροχούς - και έχει απενεργοποιήσει και το DSC
2) Να περιοριστεί το ζόρισμα των μηχανικών μερών του συστήματος μετάδοσης σε αλλαγές σε πολύ υψηλές στροφές και ας ταλαιπωρηθεί λίγο, μονάχα ο (αρκετά ανθεκτικός) συμπλέκτης που έχουν οι BMW εν γένει.
3) Σε κατέβασμα ταχύτητας χωρίς συγχρονισμό με γκαζιά πριν τη στροφή (ακόμα και φρενάροντας πριν) με αυτό το συστηματάκι αποφεύγεται (όσο είναι δυνατόν το μπλοκάρισμα των τροχών) που σε άλλους αρέσει ή το χρησιμοποιούν επίτηδες- αλλά κάποια κατηγορία οδηγών BMW μπορεί να ενοχλείται.

Τα hick-ups (λόξυγγας) που δημιουργούνται είναι αποτέλεσμα του πολύ βαρύ σφονδύλου, δεν εκμηδενίζονται με την αφαίρεση του CDV.

Το σύστημα είναι απλοϊκό και αφαιρείται εύκολα από το κύκλωμα του συμπλέκτη (από όποιον...θέλει).

Υ.Γ. Αυτά δεν τα έχω βρεί πουθενά γραμμένα, είναι κάποιες σκέψεις και προβληματισμοί που έκανα για αυτό το σύστημα, σε συνδυασμό με τις έρευνες για τους σφονδύλους που είχα κάνει και για το δικό μου αυτοκίνητο και κατέληξα ότι υπάρχει λόγος που έχει τοποθετηθεί αυτή η βαλβιδούλα. (άσχετα αν μας αρέσει ή όχι)

konas
13-06-08, 14:32
To cdv έχει μπεί για ένα πολύ σοβαρό λόγο κατά τη γνώμη μου από το εργοστάσιο. Επειδή ΔΕΝ έχω οδηγήσει αυτοκίνητο με αυτό, δεν ξέρω πώς λειτουργεί στην πράξη αλλά θεωρητικά ....:

Επειδή τα σύγχρονα BMW με χειροκίνητο κιβώτιο έχουν αρκετά βαρυ σφόνδυλο (βολάν), και στις αλλαγές σε υψηλές στροφές η κινητική ενέργεια που μαζεύει είναι πολύ μεγάλη (και οι rpm του μοτέρ αργούν να πέσουν την ώρα που έχουμε πατημένο το συμπλέκτη στην αλλαγή), με το τεχνητό πατινάρισμα του συμπλέκτη καθυστερεί η αποσύμπλεξη ώστε να προλάβουν να πέσουν οι στροφές του κινητήρα σε πιο σωστό σημείο ώστε να συμβούν 3 πράγματα:

1) Να μην κλωτσήσει ΠΟΛΥ το αυτοκίνητο στην αλλαγή και συμβεί κανένα ''κακό'' (βαβά:owned:) σε άτακτο και άπειρο οδηγό που ξαφνικά βρέθηκε με 200-230+ ps στους πίσω τροχούς - και έχει απενεργοποιήσει και το DSC
2) Να περιοριστεί το ζόρισμα των μηχανικών μερών του συστήματος μετάδοσης σε αλλαγές σε πολύ υψηλές στροφές και ας ταλαιπωρηθεί λίγο, μονάχα ο (αρκετά ανθεκτικός) συμπλέκτης που έχουν οι BMW εν γένει.
3) Σε κατέβασμα ταχύτητας χωρίς συγχρονισμό με γκαζιά πριν τη στροφή (ακόμα και φρενάροντας πριν) με αυτό το συστηματάκι αποφεύγεται (όσο είναι δυνατόν το μπλοκάρισμα των τροχών) που σε άλλους αρέσει ή το χρησιμοποιούν επίτηδες- αλλά κάποια κατηγορία οδηγών BMW μπορεί να ενοχλείται.

Τα hick-ups (λόξυγγας) που δημιουργούνται είναι αποτέλεσμα του πολύ βαρύ σφονδύλου, δεν εκμηδενίζονται με την αφαίρεση του CDV.

Το σύστημα είναι απλοϊκό και αφαιρείται εύκολα από το κύκλωμα του συμπλέκτη (από όποιον...θέλει).

Υ.Γ. Αυτά δεν τα έχω βρεί πουθενά γραμμένα, είναι κάποιες σκέψεις και προβληματισμοί που έκανα για αυτό το σύστημα, σε συνδυασμό με τις έρευνες για τους σφονδύλους που είχα κάνει και για το δικό μου αυτοκίνητο και κατέληξα ότι υπάρχει λόγος που έχει τοποθετηθεί αυτή η βαλβιδούλα. (άσχετα αν μας αρέσει ή όχι)

Σωστες οι σκεψεις σου Δημητρη. Ευχαριστω

VanVIC
13-06-08, 14:33
To cdv έχει μπεί για ένα πολύ σοβαρό λόγο κατά τη γνώμη μου από το εργοστάσιο...

...υπάρχει λόγος που έχει τοποθετηθεί αυτή η βαλβιδούλα. (άσχετα αν μας αρέσει ή όχι)

Σίγουρα οι Γερμανοί δεν βάζουν τίποτα "τυχαία" και ενδεχομένως το CDV να έχει μπεί για τους λόγους που αναφέρεις.

ΟΜΩΣ για τους ίδιους λόγους, οι τρελαμένοι (με την καλή έννοια) BMWδάκηδες, δεν το θέλουν.

Θα καταλάβαινα απόλυτα τον λόγο που θα έμπαινε CDV ή κάτι παρόμοιο σε Mercedes αλλά σε BMW...

Μου κάνει εντύπωση που επισήμως, μόνο το Μ5 Ε39 δεν το είχε.
Γιατί όχι και τα άλλα Μ ?

VanVIC
13-06-08, 14:39
...
Το σύστημα είναι απλοϊκό και αφαιρείται εύκολα από το κύκλωμα του συμπλέκτη (από όποιον...θέλει).
...

Απότι έχω διαβάσει, το CDV δεν το αφαιρείς.
Πρέπει να αντικατασταθεί απο άλλη βαλβίδα, ειδικά τροποποιημένη.

Ισως να ακούγεται πρακτικά απλό το να την αφαιρέσεις για να μην έχεις το "delay" αλλά κάτι τέτοιο εγκυμονεί κινδυνους.

Ας το κάνουμε όπως προβλέπεται για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο...

propeller
13-06-08, 14:45
cvd βγηκε χωρις κανενα ανταπτορα. Κανενα προβλημα
Δημητρη ο "λοξυγγας" ισα ισα σταματησε με την αφαιρεση της CDV. Μεχρι τοτε επρεπε να "ζυγιζω" στο μυαλο μου και την καθυστερηση της cdv με αποτελεσμα στις γρηγορες αλλαγες να τα κανω μανταρα
εγω την εβγαλα κ σωθηκα

konas
13-06-08, 16:22
Απότι έχω διαβάσει, το CDV δεν το αφαιρείς.
Πρέπει να αντικατασταθεί απο άλλη βαλβίδα, ειδικά τροποποιημένη.

Ισως να ακούγεται πρακτικά απλό το να την αφαιρέσεις για να μην έχεις το "delay" αλλά κάτι τέτοιο εγκυμονεί κινδυνους.

Ας το κάνουμε όπως προβλέπεται για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο...

Εχεις δικιο, αλλα αυτο που προσθετουν ειναι στην ουσια κουφιο.
Το δικο μου όπως διαπιστωσα σημερα που το κοιταξα δεν ειχε και ειναι από μαμα ετσι. Δεν το χει αφαιρεσει κανεις.

Dim77
13-06-08, 21:37
Απότι έχω διαβάσει, το CDV δεν το αφαιρείς.
Πρέπει να αντικατασταθεί απο άλλη βαλβίδα, ειδικά τροποποιημένη.

Ισως να ακούγεται πρακτικά απλό το να την αφαιρέσεις για να μην έχεις το "delay" αλλά κάτι τέτοιο εγκυμονεί κινδυνους.

Ας το κάνουμε όπως προβλέπεται για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο...

Αν δεν θές να την καταργήσεις τελείως, (γιατι θα αφαιρέσεις ουσιαστικά 3cm από το μήκος του σωλήνα του υδραυλικού σου συμπλέκτη και θα πρέπει να στραβώσεις λιγο τα μεταλλικά σωληνάκια σου) μπορείς να αγοράσεις μια καινούρια βαλβίδα δίνοντας €12,44 με αριθμό ανταλλακτικού 21 52 6 755 892 (για όλα τα Ζ4 και όλα Ε46-εκτός Μ3- και να της αφαιρέσεις τα "εντόστια" και να την βάλεις μετά στη θέση της αρχικής βαλβίδας.

Υ.Γ Εκανα έναν έλεγχο να δώ αν ο αριθμός ανταλλακτικού στη σελίδα του Αμερικάνου ισχύει γιατι συχνά υπάρχουν διαφορές από Ευρώπη σε Αμερική και τελικά είναι σωστός

Από ότι βλέπεις Βαγγέλη μπορεί απλά να βγεί σύμφωνα και με τον πανσοφο MPOWER:)...πάντως τα μεταλλικά σωληνάκια δεν στραβώνουν πολύ (δεν είναι εμφανές στράβωμα στο δικό μου που είναι βγαλμένο).
Το πώς προβλέπεται...είναι άλλο θέμα...έτσι κιαλλιώς ΔΕN προβλέπεται από τη BMW...

gnx
08-02-11, 08:10
Ένα ωραιο write-up για την αντικατάσταση της CDV.

http://billswebspace.com/bmwmc.htm

TAZ118!
08-02-11, 18:01
Μετα την αφαιρεση της CDV καλο ειναι στα κατεβασματα να παταμε μια γκαζια...
Καλο ειναι οσοι θελουν να την αφαιρεσουν να παρουν μια καινουργια -ειναι λιγο ακριβη,στα 7-8 ευρω :p:-και να της αφαιρσουν τα περιοριστικα εξαρτηματα της...

EVANGELOS
08-02-11, 18:12
Γιατί ρε ??? εγώ την έχω βγάλει εντελώς και δεν έχει κανένα πρόβλημα το σαζμάν ... ούτε θέλει ξερογκαζιές στο κατέβασμα ...

αν ΕΧΕΙΣ cdv είναι πιθανό να θέλει ξερόγκαζο λόγω delay !!!