PDA

Επιστροφή στο Forum : Απιστευτο σκισιμο - Αλεξισφαιρο μοτερ!!!


graphe36
10-12-08, 21:01
Καθως μια μερα χαζευα στο utube μερικα βιντακια επεσα σε αυτο

http://www.youtube.com/watch?v=6V27U8pUG4M&feature=related

Πραγματικά εντυπωσιάστηκα απο την αντοχη του συγκεκριμένου μοτερ. Απιστευτο σκισιμο για πανω απο 4 λεπτα....

BILL007
10-12-08, 21:14
Πραγματικά εντυπωσιάστηκα απο την αντοχη του συγκεκριμένου μοτερ. Απιστευτο σκισιμο για πανω απο 4 λεπτα....

με το συμπάθειο κιόλας αλλά έχω μια "απορία"...Γιατί να μην αντέξει όχι 4 λεπτά αλλά 4 ώρες,μη πω 4 μέρες, δουλεύοντας σε ψηλές στροφές το μοτέρ(οποιοδήποτε μοτέρ,είτε απλό,είτε Μ απο ΒΜW)????Αμα δεν έχει πειράξει τον κόφτη του,δεν νομίζω ότι υφίσταται θέμα...:nutkick:

nikos_E34
10-12-08, 21:15
αυτο ηταν μια φορα και ενα καιρο που η BMW εβγαζε αλεξισφαιρα μοτερ..καντο τωρα με ενα Ε46 η με ενα Ε90...
εχει ακομα ενα με ενα RX7 15 λεπτα μπερναουτ κοφτες και στο τελος σκαει το μοτερ καθως και ενα S2000

BILL007
10-12-08, 21:18
Μωρε μπράβο...Αυτό θα πει αξιοπιστία...15 λεπτά στους κόφτες και dead???Aυτά είναι...:(

InsaneDriver
10-12-08, 21:19
με το συμπάθειο κιόλας αλλά έχω μια "απορία"...Γιατί να μην αντέξει όχι 4 λεπτά αλλά 4 ώρες,μη πω 4 μέρες, δουλεύοντας σε ψηλές στροφές το μοτέρ(οποιοδήποτε μοτέρ,είτε απλό,είτε Μ απο ΒΜW)????Αμα δεν έχει πειράξει τον κόφτη του,δεν νομίζω ότι υφίσταται θέμα...:nutkick:

Δεν θα αντέξει...το λάδι θα ξεπεράσει τη θερμοκρασία λειτουργίας και κάποια στιγμή θα βράσει το αμάξι.

BILL007
10-12-08, 21:22
Tα ψυγεία λαδιού που έχουν τα Μ ας πούμε, γιατί υπάρχουν????

Sorry παιδιά,αλλά έχω κάποιες απορίες...:)

kefalismos
10-12-08, 21:23
με το συμπάθειο κιόλας αλλά έχω μια "απορία"...Γιατί να μην αντέξει όχι 4 λεπτά αλλά 4 ώρες,μη πω 4 μέρες, δουλεύοντας σε ψηλές στροφές το μοτέρ(οποιοδήποτε μοτέρ,είτε απλό,είτε Μ απο ΒΜW)????Αμα δεν έχει πειράξει τον κόφτη του,δεν νομίζω ότι υφίσταται θέμα...:nutkick:

Διότι όταν είσαι κόφτες κ το αμάξι είναι σταματημένο δεν έχεις ψύξη στο μοτέρ.
Το βεντιλατέρ δεν επαρκεί όπως είναι λογικό.Για αυτό και τα δυναμόμετρα έχουν μπροστά συστήματα ψύξης για τη μηχανή

BILL007
10-12-08, 21:24
Διότι όταν είσαι κόφτες κ το αμάξι είναι σταματημένο δεν έχεις ψύξη στο μοτέρ.


Σωστό κι αυτό δεν το είχα υπολογίσει!:D

graphe36
10-12-08, 21:34
αυτο ηταν μια φορα και ενα καιρο που η BMW εβγαζε αλεξισφαιρα μοτερ..καντο τωρα με ενα Ε46 η με ενα Ε90...
εχει ακομα ενα με ενα RX7 15 λεπτα μπερναουτ κοφτες και στο τελος σκαει το μοτερ καθως και ενα S2000

Δηλαδη τα Ε46 ειναι λιγοτερο αξιοπιστα απο τα Ε36 στο μοτερ? Ειχα την εντύπωση οτι μετα το Μ40 μοτερ απο 1994 και μετα μοιραζόντουσαν το ιδιο Μ43 (στα λιγα κυβικα). Ετσι δεν ειναι?

Αυτο με το RX7 το εχω δει. Ηταν αντίστοιχου σκισίματος. Απο βανκελ δεν περιμενα και να μην γινει εκρηξη.....Αναμενομενο ηταν.

BILL007
10-12-08, 21:37
Nαι...Μ43 φοράγαν και τα Ε36 στα λίγα κυβικά και αρχικά κάμποσα Ε46 μέχρι και 318 με τα 1900...Και εγώ το Μ43 έχω...:D

gabber
10-12-08, 22:08
Καλα αυτο σας εκανε εντυπωση???

Το γεγονος οτι τα λαστιχα τη βγαλανε δεν σας αφησε βλακες????
Αξιος!!!

InsaneDriver
10-12-08, 22:11
Tα ψυγεία λαδιού που έχουν τα Μ ας πούμε, γιατί υπάρχουν????

Sorry παιδιά,αλλά έχω κάποιες απορίες...:)

Tα Μ3 στα Μέγαρα πχ μετά από λίγη ώρα το λάδι δείχνει 120 βαθμούς και θέλει να κόψεις για προστασία...

BILL007
10-12-08, 22:38
Aλήθεια??Δεν το περίμενα αυτό απο τη στιγμή που λένε για ψυγείο λαδιού...

Κάτι ακόμα-άσχετο-σχετικό,στην Formula 1 που τα μοτέρ είναι και λιγότερα κυβικά 2500cc,αλλα παίζουν σε πολύ μεγάλες στροφές για πολύ ώρα,πως την παλεύουν με τέτοιο θέμα????

InsaneDriver
10-12-08, 23:34
Aλήθεια??Δεν το περίμενα αυτό απο τη στιγμή που λένε για ψυγείο λαδιού...

Κάτι ακόμα-άσχετο-σχετικό,στην Formula 1 που τα μοτέρ είναι και λιγότερα κυβικά 2500cc,αλλα παίζουν σε πολύ μεγάλες στροφές για πολύ ώρα,πως την παλεύουν με τέτοιο θέμα????

Εκεί παίζουν με ώρες λειτουργίας, χρησιμοποιούν ευγενή μέταλλα και πάει λέγοντας.
Να φανταστείς ότι φέτος του Χάμιλτον το αμάξι κατάφερε να τερματίσει πηγαίνοντας μόνο με 1 λίτρο λάδι για 18 νομίζω γύρους και όταν τερμάτισε δεν είχε ούτε αυτό...

oldcarskickass
10-12-08, 23:38
Aλήθεια??Δεν το περίμενα αυτό απο τη στιγμή που λένε για ψυγείο λαδιού...

Κάτι ακόμα-άσχετο-σχετικό,στην Formula 1 που τα μοτέρ είναι και λιγότερα κυβικά 2500cc,αλλα παίζουν σε πολύ μεγάλες στροφές για πολύ ώρα,πως την παλεύουν με τέτοιο θέμα????

Αν έβλεπες τακτικά F1 (εγώ σταμάτησα πριν 4 χρόνια) θα έβλεπες ότι αυτοκίνητα που έμεναν πολύ ώρα στο ραλαντί στα πιτ (για τον χ, ψ, ω) λόγο συνήθως μετά έσπαγαν τα μοτέρ.

Είχε γίνει αν θυμάμαι με τον Σάτο, ένα από τα τελευταία παραδείγματα.

Και όσον αφορά τα αγωνιστικά. ΚΑΝΕΝΑ αγωνιστικό δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ σχέση με το αντίστοιχο πολιτικό, το ΜΟΝΟ ίδιο είναι το όνομα.
Οπότε δεν υπάρχει σύγκριση.

Όσον αφορά τώρα το γιατί δεν παθαίνει κάτι λογικό είναι, το μοτέρ δεν έχει τόσο φορτίο ώστε να διαλυθεί σε 4 μόλις λεπτά. Το φορτίο στον κινητήρα είναι περισσότερο στα 200χλμ/ώρα παρά στις μ@λ@κ@ς που κάνει το παληκάρι, εκεί είναι που θέλει περισσότερη λίπανση.

Ότι κάποια στιγμή θα σπάσει είναι σίγουρο, όπως λέει και ο Insane κάποια στιγμή λόγω ελλειπής ψύξης (του λαδιού κυρίως) το λάδι θα γίνει νεράκι και τότε κρακ.

BILL007
10-12-08, 23:40
hehe!!!Ήξερα για τα ευγενή αέρια που δεν αντιδρούν εύκολα...Υπάρχουν και ευγενή μέταλλα????Θα το ψάξω γιατι έχει πολύ ενδιαφέρον...Πραγματικά δεν το περίμενα να μου δημιουργηθούν τέτοιες απορίες έτσι ξαφνικά...Thnks για τα infos παιδιά...:)

Αν έβλεπες τακτικά F1 (εγώ σταμάτησα πριν 4 χρόνια)

και εγώ τότε σταμάτησα να βλέπω...Αχ...Που είσαι ρε Σουμάχερ?????:party::takecover

oldcarskickass
10-12-08, 23:48
hehe!!!Ήξερα για τα ευγενή αέρια που δεν αντιδρούν εύκολα...Υπάρχουν και ευγενή μέταλλα????Θα το ψάξω γιατι έχει πολύ ενδιαφέρον...Πραγματικά δεν το περίμενα να μου δημιουργηθούν τέτοιες απορίες έτσι ξαφνικά...Thnks για τα infos παιδιά...:)



και εγώ τότε σταμάτησα να βλέπω...Αχ...Που είσαι ρε Σουμάχερ?????:party::takecover

Εγώ αυτός και η μονοκρατορία της Φεράρρι και μετά της Ρενό με αποθάρυνε. Τέσπα, και ο Insane έχει κάποιο θέμα εκεί.

Πάντως εγώ είχα παρατηρήσει ότι υπήρχαν πολλές εγκαταλείψεις μετά από είτε αρκετά stop and go, είτε μετά από στάσεις του μονοθεσίου.

kostase28
10-12-08, 23:48
Ο τυπος ειναι σιδεροφαγος! Θα θελα να βλεπα τον δεικτη θερμοκρασιας στο τελος τι δειχνει..

oldcarskickass
11-12-08, 00:07
Ο τυπος ειναι σιδεροφαγος! Θα θελα να βλεπα τον δεικτη θερμοκρασιας στο τελος τι δειχνει..

Ότι δείχνει και στα υπόλοιπα Ε36, το κέντρο, όταν πάει να σκάσει ΟΛΟ το μοτέρ ίσως να κουνηθεί λίγο.

kostase28
11-12-08, 00:26
Ααα,μιλαμε για ακριβεστατο οργανο :greenboun

InsaneDriver
11-12-08, 00:27
Πάντως εγώ είχα παρατηρήσει ότι υπήρχαν πολλές εγκαταλείψεις μετά από είτε αρκετά stop and go, είτε μετά από στάσεις του μονοθεσίου.
Αυτό έχει να κάνει με το ότι τα μοτέρ στην F1 δεν έχουν βεντιλατέρ που ρίχνει τη θερμοκρασία στα ψυγεία, αλλά είναι αερόψυκτα(τα ψυγεία πάντα).

oldcarskickass
11-12-08, 01:11
Αυτό έχει να κάνει με το ότι τα μοτέρ στην F1 δεν έχουν βεντιλατέρ που ρίχνει τη θερμοκρασία στα ψυγεία, αλλά είναι αερόψυκτα(τα ψυγεία πάντα).

Ρημάδια, τσ τσ...

nikos_E34
11-12-08, 07:53
Δηλαδη τα Ε46 ειναι λιγοτερο αξιοπιστα απο τα Ε36 στο μοτερ? Ειχα την εντύπωση οτι μετα το Μ40 μοτερ απο 1994 και μετα μοιραζόντουσαν το ιδιο Μ43 (στα λιγα κυβικα). Ετσι δεν ειναι?

Αυτο με το RX7 το εχω δει. Ηταν αντίστοιχου σκισίματος. Απο βανκελ δεν περιμενα και να μην γινει εκρηξη.....Αναμενομενο ηταν.

το Μ40 αντικαταστηθηκε απο το Μ43 γιατι το πρωτο ειχε προβληματα με τη λιπανση στον εκεντροφορο επανω με αποτελεσμα σπασμενα ωστηρια και εκεντροφορους..στο μ43 εξαλειφτηκαν τα προβληματα αυτα. επισης το Μ43 δεν εχει μπομπινα και μπουζοκαλωδια αλλα καθε κυλινδρος και μπομπινα οπως τα Μ50..επισης εχει αλυσιδα χρονισμου..αστο το μ40..ηταν η μεγαλυτερη αποτυχια της BMW στα τετρακυλινδρα.

Αν έβλεπες τακτικά F1 (εγώ σταμάτησα πριν 4 χρόνια) θα έβλεπες ότι αυτοκίνητα που έμεναν πολύ ώρα στο ραλαντί στα πιτ (για τον χ, ψ, ω) λόγο συνήθως μετά έσπαγαν τα μοτέρ.

Είχε γίνει αν θυμάμαι με τον Σάτο, ένα από τα τελευταία παραδείγματα.

Και όσον αφορά τα αγωνιστικά. ΚΑΝΕΝΑ αγωνιστικό δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ σχέση με το αντίστοιχο πολιτικό, το ΜΟΝΟ ίδιο είναι το όνομα.
Οπότε δεν υπάρχει σύγκριση.

Όσον αφορά τώρα το γιατί δεν παθαίνει κάτι λογικό είναι, το μοτέρ δεν έχει τόσο φορτίο ώστε να διαλυθεί σε 4 μόλις λεπτά. Το φορτίο στον κινητήρα είναι περισσότερο στα 200χλμ/ώρα παρά στις μ@λ@κ@ς που κάνει το παληκάρι, εκεί είναι που θέλει περισσότερη λίπανση.

Ότι κάποια στιγμή θα σπάσει είναι σίγουρο, όπως λέει και ο Insane κάποια στιγμή λόγω ελλειπής ψύξης (του λαδιού κυρίως) το λάδι θα γίνει νεράκι και τότε κρακ.

ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ! το μοτερ αν το πας με 200++ πολυ ωρα δεν παθαινει σχεδον τιποτα διοτι εν κινησει υπαρχει ψυξη του ψυγειου νερου και λαδιου (δλδ θερμοκρασια νερου και λαδιου δυσκολα υπερβαινουν τους 100 βαθμους) το ιδιο το μοτερ ψυχεται απο τον αερα που μπαινει μεσα...ενω εν σταση το βεντιλατερ δεν προλαβαινει να κρυωσει το νερο και το λαδι και επισης συσσωρευεται θερμικο φορτιο στον ιδιο τον κινητηρα..παρατηρηστε το οταν το σκιζετε και σε πρωτη ματια φαινεται η θερμοκρασια νορμαλ και το σβησετε κατευθειαν μετα απο 5 λεπτα αν γυρισετε το κλειδι θα δειτε οτι η θερμοκρασια ειναι σχεδον στα κοκκινα..αν το βαλετε μπρος θα δειτε πως πεφτει η θερμοκρασια στα νορμαλ...αυτο ειναι θερμικο φορτιο...

Strax
11-12-08, 08:45
Tα Μ3 στα Μέγαρα πχ μετά από λίγη ώρα το λάδι δείχνει 120 βαθμούς και θέλει να κόψεις για προστασία...

To manual πάντως λέει ότι πρέπει να κόψεις όταν δεις 150 βαθμούς. Γενικά μέχρι τα 125 είσαι χαλαρός και σε λίγο σοβαρές πίστες δεν φτάνεις συνήθως εύκολα (πχ Σέρρες).

Επίσης, σε αρκετά μοτέρ η BMW δίνει εκτός από τον κόφτη και ένα δεύτερο όριο στροφών για παρατεταμένη λειτουργία. Π.χ αυτό για το Μ3 Ε46 είναι 7800 αντί 8000 που είναι ο κόφτης.

Speedy
11-12-08, 10:18
πολυ Burn ρε παιδι μου....χαχχαχα καλο βιντεακι!

oldcarskickass
11-12-08, 14:21
το Μ40 αντικαταστηθηκε απο το Μ43 γιατι το πρωτο ειχε προβληματα με τη λιπανση στον εκεντροφορο επανω με αποτελεσμα σπασμενα ωστηρια και εκεντροφορους..στο μ43 εξαλειφτηκαν τα προβληματα αυτα. επισης το Μ43 δεν εχει μπομπινα και μπουζοκαλωδια αλλα καθε κυλινδρος και μπομπινα οπως τα Μ50..επισης εχει αλυσιδα χρονισμου..αστο το μ40..ηταν η μεγαλυτερη αποτυχια της BMW στα τετρακυλινδρα.



ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ! το μοτερ αν το πας με 200++ πολυ ωρα δεν παθαινει σχεδον τιποτα διοτι εν κινησει υπαρχει ψυξη του ψυγειου νερου και λαδιου (δλδ θερμοκρασια νερου και λαδιου δυσκολα υπερβαινουν τους 100 βαθμους) το ιδιο το μοτερ ψυχεται απο τον αερα που μπαινει μεσα...ενω εν σταση το βεντιλατερ δεν προλαβαινει να κρυωσει το νερο και το λαδι και επισης συσσωρευεται θερμικο φορτιο στον ιδιο τον κινητηρα..παρατηρηστε το οταν το σκιζετε και σε πρωτη ματια φαινεται η θερμοκρασια νορμαλ και το σβησετε κατευθειαν μετα απο 5 λεπτα αν γυρισετε το κλειδι θα δειτε οτι η θερμοκρασια ειναι σχεδον στα κοκκινα..αν το βαλετε μπρος θα δειτε πως πεφτει η θερμοκρασια στα νορμαλ...αυτο ειναι θερμικο φορτιο...

Νίκο εγώ όμως μίλησα για φορτίο.

Στο πλάκωμα και σβήσιμο γίνεται γιατί ο δείκτης θερμοκρασίας παίρνει ένδειξη από ένα μετρητή στην κεφαλή και όχι του νερού στο ψυγείο.

Όταν το πλακώνεις και σταματάς κατευθείαν απλά δεν έχεις κίνηση του αέρα κάτω από το καπώ ώστε να ψυχθεί το νερό ΜΕΣΑ στο μοτέρ και γιαυτό ανεβαίνει η ένδειξη. Δεν είναι κάτι ανησυχητικό, και ακόμα στα Ε36 και μετά δε συμβαίνει λόγω καθυστέρης ή φιλτραρίσματος του οργάνου.

Δημήτρης
11-12-08, 15:11
Τί έχει δηλαδή το Μ40? Μια χαρά μοτέρ-σκύλος είναι. Και το πρόβλημα στο σωληνάκι λίπανσης είναι από καθυστερημένες αλλαγές λαδιών και από χοντρά λάδια. Κάθε 3 χρόνια αλλάζεις τον ιμάντα και είσαι εντάξει. Είναι αλεξίσφαιρο και σε σκίσιμο και σε κοφτιάσματα με κανονική συντήρηση. Τώρα αν κάποιος βάζει λάδια κάθε 20000 χλμ. με ιξώδες 20W60.... τί να πω καλά να πάθει... Ούτε με φλάτζες προβλήματα ούτε τίποτα..

stelmaniac
11-12-08, 15:20
Τί έχει δηλαδή το Μ40? Μια χαρά μοτέρ-σκύλος είναι. Και το πρόβλημα στο σωληνάκι λίπανσης είναι από καθυστερημένες αλλαγές λαδιών και από χοντρά λάδια. Κάθε 3 χρόνια αλλάζεις τον ιμάντα και είσαι εντάξει. Είναι αλεξίσφαιρο και σε σκίσιμο και σε κοφτιάσματα με κανονική συντήρηση. Τώρα αν κάποιος βάζει λάδια κάθε 20000 χλμ. με ιξώδες 20W60.... τί να πω καλά να πάθει... Ούτε με φλάτζες προβλήματα ούτε τίποτα..

Καλα, ο Νικος προφανως συνεκρινε τον Μ40 με τον Μ43 ο οποιος ειναι ακομα πιο σκυλος μαυρος και με προσεκτικη χρηση αλλα και συντηρηση κανει εκατομμυρια χιλιομετρα(κυριολεκτω)...Μην τον αποπαιρνεις...!!!:p: