PDA

Επιστροφή στο Forum : DTC Dynamic Traction Control


peter79
12-12-08, 13:03
Καλημέρα σε όλους.

επειδή μόλις έτυχε και δίαβασα το manula στα Αγγλικά, ή εγώ δεν καταλαβαίνω σωστά ή όντως κάτι είναι ανάποδα.

στο manual λοιπόν αναφέρονατι τα παρακάτω:

DTC is a version of DSC in which the drive output
is optimized for particular road conditions,
e.g. unplowed snow-covered roads. The system
assures the maximal drive output, but with
reduced driving stability. It is therefore necessary
to drive with appropriate caution.

You may find it useful to briefly activate DTC
under the following special circumstances:

> When driving uphill on snow-covered roads,
in slush or on unplowed, snow-covered
roads
> When rocking a stuck vehicle free or starting
off in deep snow or on loose ground
> When driving with snow chains
Activating DTC
Briefly press the button; the DTC indicator
lamps in the instrument cluster come on.

Deactivating DTC again
Press the button again; the DTC indicator
lamps in the instrument cluster go out.

Deactivating DTC and DSC together
Press the button and hold it down for at least
3 seconds; the DSC indicator lamps in the
instrument cluster light up. Stabilizing and
drive-output promoting actions are no longer
executed.

To increase vehicle stability, activate DSC again
as soon as possible.
Reactivating DSC
Briefly press the button; the indicator lamps in
the instrument cluster go out.

Από όσα καταλαβαίνω το DTC είναι συνεχώς απενεργοποιημένο και μόνο αν το επιλέξουμε εμέις το ενεργοποιούμε;
δεν θα έπρεπε όλα τα συστήματα να είναι ενεργοποιημένα συνεχώς;
Μόνο το DSC είναι ενεργοποιημένο διαφορετικα; :scratchch

TAZ118!
13-12-08, 16:46
Λοιπον το εγχειριδιο σε αυτο το θεμα τα κανει μανταρα.Το DSC/DTC ειναι συνεχεια
ενεργοποιημενα.Με ενα απλο πατημα του κουμπιου απενεργοποιηται μονο το DTC.
Οι τροχοι σπινιαρουν κανονικα αλλα το DSC δουλευει κανονικα και επεμβαινει σε περιπτωση
που χρειαστει.Exω παρατηρησει οτι επεμβαινει μονο οταν γυρισει αποτομα το πισω μερος.
Αν γυρισει απαλα και οχι αποτομα το DSC δεν επεμβαινει και σου επιτρεπει να κανεις πλαγιολοισθηση.
Οταν πατησεις 3sec το κουμπι,τοτε απενεργοποιηται και το DSC και το DTC και ο ελεγχος του
αυτοκινητου περναει αποκλειστικα στα χερια και το μυαλο του οδηγου.
Με ενα απλο πατημα του κουμπιου τα DSC/DTC ξαναενεργοποιουντα.

chrisstavr
13-12-08, 19:47
κοιτα απο οσο ξερω απο το δικο μου, το DTC ειναι παντα ανοιχτο και ανοιγει με το παραμικρο αν πεταξει λιγο κωλο!!!με απλο πατημα βγαινει, αλλα οχι τελειως. αυτη τη φορα ανοιγει αλλα οταν πεταξεις αρκετα μεγαλυτερο κωλο, αλλα ειναι σωτηριο για απειρους οδηγους bmw οπως εμενα!!! και τελος αμα το εχεις πατημενο και περιμενεις για λιγα δευτερολεπτα τοτε βγαινουν ολα!!!και παιρνεις σκορδο, εικονα, σταυρο, νοικιαζεις κανα εικοπεδο κανεις τον σταυρο σου και αρχιζεις!!!χιχιχιχιχ!!!προσωπικα πιστευω οτι για να βαλεις το τριτο πρεπει να το κατεχεις, πραγμα που θα αργησω να κανω γιατι μολις το πηρα!!!!!

NIKOS Z3
13-12-08, 20:35
το ελεγχομενο προγραμα ειναι το καλυτερο αλλα δεν μπορεις α κανεις οκταρια!!!

MaSt0RaS
13-12-08, 21:52
μπορει καποιος να μου πει οταν εχς απενεργοποιησει το πρωτο σταδιο δλδ το DTC ποσο σου αφηνει να πλαγιολησθησεις? δλδ συμφωνα με τι σε κοβει με την κλιση με τι?

oldcarskickass
13-12-08, 21:55
μπορει καποιος να μου πει οταν εχς απενεργοποιησει το πρωτο σταδιο δλδ το DTC ποσο σου αφηνει να πλαγιολησθησεις? δλδ συμφωνα με τι σε κοβει με την κλιση με τι?

Με την κλίση και (με κάθε επιφύλαξη) με την ταχύτητα μεταβολής της γωνίας.

sm6
13-12-08, 22:33
καλησπερα, σε κοβει οταν κρινει μονο του οτι η κατασταση παει να γινει μη αναστρεψιμη...
κοινως οτι το παρακανεις και εισαι ετοιμος να κανεις ζημια στο οχημα και στον εαυτο σου.

TAZ118!
14-12-08, 20:56
Με την κλίση και (με κάθε επιφύλαξη) με την ταχύτητα μεταβολής της γωνίας.


Aκριβως.Αν ξεκινησεις πλαγιολισθηση χαλαρη το DSC δεν επεμβαινει και μπορεις να κανεις κυκλους ανενοχλητος.

anemosgr
14-09-09, 22:44
Μία ερώτηση παρακαλώ.Το DTC το απενεργοποιούμε σε χιονι κ για ποιον λόγο?π.χ όταν θέλουμε να ξεκολλήσουμε απο κάπου?

sak1100
14-09-09, 22:56
Μία ερώτηση παρακαλώ.Το DTC το απενεργοποιούμε σε χιονι κ για ποιον λόγο?π.χ όταν θέλουμε να ξεκολλήσουμε απο κάπου?


Γιατί δεν θα ξεκιναεί, θα παει να σπινιαρει και θα πιανουν τα φρενα, καλο ειναι στα χιονια να παταμε μια φορα το κουμπακι

stratos
14-09-09, 22:59
Μία ερώτηση παρακαλώ.Το DTC το απενεργοποιούμε σε χιονι κ για ποιον λόγο?π.χ όταν θέλουμε να ξεκολλήσουμε απο κάπου?

Σκέψου να είσαι στο χίoνι κολλημένος και να προσπαθούν να σπινιάρουν οι τροχοί αλλά να μην ξεκολάς επειδή σε κόβουν τα ηλεκτρονικά. Παράλογο εεε? Τότε θέλει ολική απενεργοποίηση

alekos_911
14-09-09, 23:19
Το Dynamic Traction Control είναι ουσιαστικά μια προσωμείωση ενός μπλοκέ με τη χρήση των πίσω φρένων γι αυτό το λόγο το προτείνει σε περίεργεσ καταστάσεις

stratos
14-09-09, 23:21
Όχι δυστηχώς κάνεις λάθος σε αυτό. Πηθανόν να εννοείς το EDL (Electronic Differential Lock) που ενεργοποιήται όταν βγάλεις όλα τα ηλεκτρονικά εκτός.

nfot
14-09-09, 23:26
Όχι δυστηχώς κάνεις λάθος σε αυτό. Πηθανόν να εννοείς το EDL (Electronic Differential Lock) που ενεργοποιήται όταν βγάλεις όλα τα ηλεκτρονικά εκτός.

Ετσι ειναι και στην 135. Οταν το DTC απενεργοποιηθει εντελως, τοτε πιανει δουλεια το ηλεκτρονικο μπλοκε.

stratos
14-09-09, 23:45
Ετσι ειναι και στην 135. Οταν το DTC απενεργοποιηθει εντελως, τοτε πιανει δουλεια το ηλεκτρονικο μπλοκε.

Δυστηχώς αυτό το πλεονέκτημα το έχουν μόνο τα twinturbo. Κάνει αρκετά καλή δουλειά αλλά σίγουρα δεν είναι μηχανικό μπλοκέ...

Alexandros18
14-09-09, 23:50
Ρε παιδια τι να σας πω..εγω το ειχα βγαλει τελειωσ χωρις λογο και το αμαξι σε βρεγμενο δρομο απλα αφυνιασε..με αποτελεσμα τρακα

konstantinosz4s23i
14-09-09, 23:59
παιδια η καινουρια ζ4 εχει νομιζω edl..οχι μονο τα 335!

manos///3
15-09-09, 00:07
EDL ,DTC ,CBC , DLC , BSB ,BMC, χαμος ρε παιδια με αυτα τα ηλεκτρονικα :nixweiss:

Εγω το μονο που ξερω ειναι οτι χρειαζομαι πισω τακακια ανα τακτα χρονικα διαστηματα εξαιτιας των παραπανω!

stratos
15-09-09, 09:40
EDL ,DTC ,CBC , DLC , BSB ,BMC, χαμος ρε παιδια με αυτα τα ηλεκτρονικα :nixweiss:

Εγω το μονο που ξερω ειναι οτι χρειαζομαι πισω τακακια ανα τακτα χρονικα διαστηματα εξαιτιας των παραπανω!

Απλά τα βγάζεις όλα και ξεχνάς τα ηλεκτρονικά. Εγώ πάντως οδηγώ στον δρόμο με DTC off, DSC restricted γιατί είναι λίγο επικύνδηνη η ροπή όταν σηκώνει overboost και ξεκολλάει αρκετά απότομα και στην ευθεία.

Πάντως έχεις ένα δίκιο με τα τακάκια. Στην τελευταία βόλτα που πήγα με τα παιδιά στον Κάλαμο έκανα μια απο τις καλήτερες αναβάσεις ποτέ μου μαζί με τον DimitrisZ4 και Slip. Ήταν και η πρώτη φορά που είχα κλείσει το DSC για τόσο πολύ. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν να απολαύσω δίπλώματα σχεδόν σε όλες τις στροφές και μάλιστα με διάρκεια. Δεν το περίμενα τόσο καλό. Αλλά επίσης μπορώ να πώ οτι η μαυρίλα απο τα φρένα στις πίσω ζάντες ήταν ίδια με τις μπροστά, που σημαίνει οτι τα πίσω φρένα λόγω EDL δούλεψαν υπερωρίες.

Αλλά σίγουρα δεν αντικαθίσταται με ένα πραγματικό μηχανικό μπλοκέ, πόσο μάλλον το δισκάτο της M3

bimmer-corfu
15-09-09, 17:32
Όχι δυστηχώς κάνεις λάθος σε αυτό. Πηθανόν να εννοείς το EDL (Electronic Differential Lock) που ενεργοποιήται όταν βγάλεις όλα τα ηλεκτρονικά εκτός.

Σωστός ο Stratos

bimmer-corfu
15-09-09, 17:37
Λοιπον το εγχειριδιο σε αυτο το θεμα τα κανει μανταρα.Το DSC/DTC ειναι συνεχεια
ενεργοποιημενα.Με ενα απλο πατημα του κουμπιου απενεργοποιηται μονο το DTC.
Οι τροχοι σπινιαρουν κανονικα αλλα το DSC δουλευει κανονικα και επεμβαινει σε περιπτωση
που χρειαστει.Exω παρατηρησει οτι επεμβαινει μονο οταν γυρισει αποτομα το πισω μερος.
Αν γυρισει απαλα και οχι αποτομα το DSC δεν επεμβαινει και σου επιτρεπει να κανεις πλαγιολοισθηση.
Οταν πατησεις 3sec το κουμπι,τοτε απενεργοποιηται και το DSC και το DTC και ο ελεγχος του
αυτοκινητου περναει αποκλειστικα στα χερια και το μυαλο του οδηγου.
Με ενα απλο πατημα του κουμπιου τα DSC/DTC ξαναενεργοποιουντα.

σωστός ο TAZ.

Το σημαντικότερο κριτήριο για την ενεργοποίηση του DSC όταν έχουμε απενεργοποιήσει το DTC είναι η γωνία του τιμονιού. Αν είναι πολύ στριμμένο το τιμόνι σε κόβει ακαριαία άσχετα από το γκάζι και την ταχύτητα του οχήματος. Αν δεν είναι πολύ στριμμένο τότε σε αφήνει να κάνεις τρελά παντιλίκια.

kostasxan
15-09-09, 18:22
Τελικά το manual είναι λάθος σε όλα τα μοντέλα.

Μήπως με απενεργοποιημένο το DTC Κάνει και οικονομία ?

oldcarskickass
15-09-09, 18:31
Μία ερώτηση παρακαλώ.Το DTC το απενεργοποιούμε σε χιονι κ για ποιον λόγο?π.χ όταν θέλουμε να ξεκολλήσουμε απο κάπου?

Γιατί δεν θα ξεκιναεί, θα παει να σπινιαρει και θα πιανουν τα φρενα, καλο ειναι στα χιονια να παταμε μια φορα το κουμπακι

Σκέψου να είσαι στο χίoνι κολλημένος και να προσπαθούν να σπινιάρουν οι τροχοί αλλά να μην ξεκολάς επειδή σε κόβουν τα ηλεκτρονικά. Παράλογο εεε? Τότε θέλει ολική απενεργοποίηση

Παίδες μη λέτε άκυρα πράματα.

Μα αν σπινάρουν οι τροχοί σε πάγο/χιόνι, το έχασες το παιχνίδι ανεπιστρεπτί.-
Τα συστήματα ελέγχου ευστάθειας φτιάχτηκαν για να προστατεύουν τον οδηγό και το όχημα από δύσκολες συνθήκες, δλδ χαμηλής πρόσφυσης.

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως ΠΑΝΤΑ σε γλυστερό οδόστρωμα τα ηλεκτρονικά είναι ΠΑΝΤΑ στο on, αν θέλουμε να οδηγήσουμε και όχι να παίξουμε.

http://www.youtube.com/watch?v=j-hHWSQhKuc&feature=PlayList&p=C73115A78938D0FE&playnext=1&playnext_from=PL&index=5

kostasxan
15-09-09, 18:42
Ναι αλλά στο manual γιατί λέει στο χιόνι π.χ πατάμε μια φορά το DTC .

stratos
15-09-09, 18:47
Παίδες μη λέτε άκυρα πράματα.

Μα αν σπινάρουν οι τροχοί σε πάγο/χιόνι, το έχασες το παιχνίδι ανεπιστρεπτί.-
Τα συστήματα ελέγχου ευστάθειας φτιάχτηκαν για να προστατεύουν τον οδηγό και το όχημα από δύσκολες συνθήκες, δλδ χαμηλής πρόσφυσης.

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως ΠΑΝΤΑ σε γλυστερό οδόστρωμα τα ηλεκτρονικά είναι ΠΑΝΤΑ στο on, αν θέλουμε να οδηγήσουμε και όχι να παίξουμε.

http://www.youtube.com/watch?v=j-hHWSQhKuc&feature=PlayList&p=C73115A78938D0FE&playnext=1&playnext_from=PL&index=5

Πολύ κατατοπιστικό το βιντεάκι αν και το είδα λίγο σε fast forward.

Δεν έίχα ποτέ εμπειρία αλλά νομίζω πως δεν πρέπει να έχουμε τα ηλεκτρονικά στο on στα χιόνια και στους πάγους γιατί:

1) Έστω οτι κόλλησες στο χιόνι. Ελεγχόμενα πάντα πρέπει ο τροχός να σπινιάρει και να σκάψει λιγο ώστε να βρεί λίγο πιο σκληρό χιόνι να πατήσει μπάς και βρεί πρόσφυση. Αν ήταν στο on θα έκοβε αμέσως γκάζι το αυτοκίνητο θα έκανες μια τρύπα στο νερό.

2) Έστω οτι έχει τρελό πάγο κάτω και ξεκινάς να γλυστράς λίγο με το πλάι. Τα ηλεκτρονικά στο on κόβουν το γκάζι και πλακώνουν τα φρένα με αποτέλσμα η ορμή να σε παρασέρνει προς μη επιθυμητή κατεύθυνση. Επίσης για πολύ μικρές αποκλήσεις στον πάγο, λίγο παραπάνω γκάζι χρειάζεται για να έρθει στα ίσια του το αυτοκίνητο.

Διόρθωσε με αν έχω κάπου λάθος....

oldcarskickass
15-09-09, 19:01
Ναι αλλά στο manual γιατί λέει στο χιόνι π.χ πατάμε μια φορά το DTC .


Δε λέει να πατάς το DTC μια φορά, λέει να το ενεργοποιείς, δλδ να το αφήσεις όπως έχει.
Πολύ κατατοπιστικό το βιντεάκι αν και το είδα λίγο σε fast forward.

Δεν έίχα ποτέ εμπειρία αλλά νομίζω πως δεν πρέπει να έχουμε τα ηλεκτρονικά στο on στα χιόνια και στους πάγους γιατί:

1) Έστω οτι κόλλησες στο χιόνι. Ελεγχόμενα πάντα πρέπει ο τροχός να σπινιάρει και να σκάψει λιγο ώστε να βρεί λίγο πιο σκληρό χιόνι να πατήσει μπάς και βρεί πρόσφυση. Αν ήταν στο on θα έκοβε αμέσως γκάζι το αυτοκίνητο θα έκανες μια τρύπα στο νερό.

2) Έστω οτι έχει τρελό πάγο κάτω και ξεκινάς να γλυστράς λίγο με το πλάι. Τα ηλεκτρονικά στο on κόβουν το γκάζι και πλακώνουν τα φρένα με αποτέλσμα η ορμή να σε παρασέρνει προς μη επιθυμητή κατεύθυνση. Επίσης για πολύ μικρές αποκλήσεις στον πάγο, λίγο παραπάνω γκάζι χρειάζεται για να έρθει στα ίσια του το αυτοκίνητο.

Διόρθωσε με αν έχω κάπου λάθος....

Επειδή έχω κολλήσει στο χιόνι χωρίς αλλά και με μπλοκέ.

Απλά αν κολλήσεις γερά ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να βγεις αν δε σε τραβήξουν.-

Σε πάγο ΑΚΟΜΑ χειρότερα, και εκεί έχω εμπειρία.

Αν στον πάγο γλυστρήσεις έστω και με 40km/h ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ έχασες τον έλεγχο ανεπιστρεπτί.- Έτσι έφυγα με το Ε30 με 40χλμ ανά ώρα σε ψιλοκατηφορίτσα, όταν κόλλησαν οι τροχοί από το φρένο είτε το άφηνες είτε όχι σε έπαιρνε η ΓΕΛΟΙΑΣ κλίσης κατηφόρα. Τι λίγο τι πολύ γκάζι αν δεν έχεις πρόσφυση κάτω (δλδ αν σπινάρει ο τροχός ή αν ΚΑΠΟΙΟΣ τροχός χάσει την πρόσφυση) το παιχνίδι είναι χαμένο.

Το ESP κόβει τόσο όσο χρειάζεται για να κινηθείς με ασφάλεια.

Τα αντανακλαστικά και οι ικανότητες του μέσου οδηγού (και πολύ αμφιβάλλω αν είναι μόνο του μέσου) δεν επαρκούν για να ελέγξουν ένα όχημα το οποίο κινείται σε δρόμο μηδενικής πρακτικά πρόσφυσης, και ειδικά στην περίπτωση που πρέπει να χειριστεί ένα όχημα το οποίο έχει ήδη χάσει τον έλεγχο σε ένα τέτοιο δρόμο.

stratos
15-09-09, 19:08
Χμμμ δεν ξέρω, ελπίζω να μην συμβεί σε κανέναν αυτό που περιέγραψες πιο πάνω. Εντάξει αν κολλήσεις για τα καλά άστα, απλά πιστεύω πως η μερική ή ολική απενεργοποίηση των ηλεκτρονικών βοηθάει κυρίως στην εκκίνηση. Αν πέσεις σε πάγο, ότι και να έχεις επάνω....

oldcarskickass
15-09-09, 19:23
Χμμμ δεν ξέρω, ελπίζω να μην συμβεί σε κανέναν αυτό που περιέγραψες πιο πάνω. Εντάξει αν κολλήσεις για τα καλά άστα, απλά πιστεύω πως η μερική ή ολική απενεργοποίηση των ηλεκτρονικών βοηθάει κυρίως στην εκκίνηση. Αν πέσεις σε πάγο, ότι και να έχεις επάνω....

Για την εκκίνηση δεν ξέρω, απλά ξέρω ότι μέχρι να χάσεις την πρόσφυση τα ηλεκτρονικά σε βοηθούν ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ πολύ και αυτό γιατί οι χρόνοι αντίδρασης είναι ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ και το πως χειρίζονται το όχημα τείνει στο ιδανικό.

Αν είσαι άγαρμπος βέβαια...

bimmer-corfu
15-09-09, 19:50
ρε παιδιά φυσικά και είναι ΟΝ τα ηλεκτρονικά σε χιόνι και πάγο. Τα αυτονόητα θα λέμε? Μιλάω για την περίπτωση που ΔΕΝ θέλουμε να πάμε με τις πάντες και το διευκρινίζω γιατί με τη 316 εμένα είναι η χαρά μου να βρω χιόνι και να τα απενεργοποιώ αφού στην άσφαλτο δεν

ΜΟΝΟ στη περίπτωση που έχουμε κολλήσει και δεν μπορούμε να ξεκινήσουμε απενεργοποιούμε τον έλεγχο πρόσφυσης μόνο μήπως και ξεκολλήσουμε αφού θα μπορεί να σπινάρει λίγο το αμάξι.

anemosgr
15-09-09, 20:03
Με αλυσίδες όμως??????

bimmer-corfu
15-09-09, 20:06
και με αλυσίδες ότι έγραψα παραπάνω ισχύει

kostasxan
15-09-09, 21:05
[QUOTE=oldcarskickass;320931]Δε λέει να πατάς το DTC μια φορά, λέει να το ενεργοποιείς, δλδ να το αφήσεις όπως έχει.


παντος στο δικο μου manual λεει

Ενεργοποίηση του DTC
Πιεστέ το πλήκτρο ,(DTC) η ενδεικτική λυχνία DTC στο
Ταμπλό οργάνων ανάβει

Ενδεικτική λυχνία ανάβει το DTC είναι ενεργοποιημένο

Απενεργοποίηση του DTC
Ξαναπιεστε το πλήκτρο ,η ενδεικτική λυχνία DTC
Στο ταμπλό οργάνων σβήνει.


Είναι λάθος αυτό έτσι όπως το γράφει ;

oldcarskickass
15-09-09, 21:13
Λάθος δε νομίζω να είναι.

Αλλά όπως τα λέει εδώ εννοεί πως όταν ανάβει η ένδειξη του DTC στο καντράν τότε και μόνο τότε το DTC είναι ΟΝ.

Πρώτη φορά το ακούω, χωρίς να σημαίνει ότι είναι λάθος.

Εγώ δεν έχω manual, αν έχει και κάποιος άλλος ας το κοιτάξει, γιατί φαίνεται αλλιώς τα ξέραμε και αλλιώς είναι.


Χωρίς να θέλω να υποτιμήσω τις οπτικές σου ικανότητες, αλλά αν έχεις σκάνερ κάντο μια κόπια και πόσταρε τη φωτό εδώ.

kostasxan
15-09-09, 21:25
Λάθος δε νομίζω να είναι.

Αλλά όπως τα λέει εδώ εννοεί πως όταν ανάβει η ένδειξη του DTC στο καντράν τότε και μόνο τότε το DTC είναι ΟΝ.

Πρώτη φορά το ακούω, χωρίς να σημαίνει ότι είναι λάθος.

Εγώ δεν έχω manual, αν έχει και κάποιος άλλος ας το κοιτάξει, γιατί φαίνεται αλλιώς τα ξέραμε και αλλιώς είναι.


Χωρίς να θέλω να υποτιμήσω τις οπτικές σου ικανότητες, αλλά αν έχεις σκάνερ κάντο μια κόπια και πόσταρε τη φωτό εδώ.

Δεν έχω σκανερ αυτή τη στιγμή αλλά έχω το manual μπροστά μου
Και το έγραψα όπως ακριβός το έχει γραμμένο .
Δεν ξέρω επειδή έχω το Χ3 είναι διαφορετικά τα πράγματα .

oldcarskickass
15-09-09, 21:27
Δεν έχω σκανερ αυτή τη στιγμή αλλά έχω το manual μπροστά μου
Και το έγραψα όπως ακριβός το έχει γραμμένο .
Δεν ξέρω επειδή έχω το Χ3 είναι διαφορετικά τα πράγματα .

Δε νομίζω ρε γμτ.

Εγώ είχα την εντύπωση ότι όλα είναι ΟΝ όταν δε βγάζει τπτ η οθόνη.

Γιατί αν βγάλεις πχ το DTC μερικώς ή ολικώς, δίπλα από το μερικό χιλιομετρητή βγάζει ένα προειδοποιητικό τριγωνάκι.

Ας περιμένουμε να δούμε τι θα απαντήσουν και άλλοι με DTC.

MiSSLiTTleDeVil
15-09-09, 21:34
Δε νομίζω ρε γμτ.

Εγώ είχα την εντύπωση ότι όλα είναι ΟΝ όταν δε βγάζει τπτ η οθόνη.

Γιατί αν βγάλεις πχ το DTC μερικώς ή ολικώς, δίπλα από το μερικό χιλιομετρητή βγάζει ένα προειδοποιητικό τριγωνάκι.

Ας περιμένουμε να δούμε τι θα απαντήσουν και άλλοι με DTC.

Κι εγώ αυτό ήξερα μέχρι τωρα. :confused:

kostasxan
15-09-09, 21:42
Λάθος δε νομίζω να είναι.

Αλλά όπως τα λέει εδώ εννοεί πως όταν ανάβει η ένδειξη του DTC στο καντράν τότε και μόνο τότε το DTC είναι ΟΝ.

Πρώτη φορά το ακούω, χωρίς να σημαίνει ότι είναι λάθος.

Εγώ δεν έχω manual, αν έχει και κάποιος άλλος ας το κοιτάξει, γιατί φαίνεται αλλιώς τα ξέραμε και αλλιώς είναι.


Χωρίς να θέλω να υποτιμήσω τις οπτικές σου ικανότητες, αλλά αν έχεις σκάνερ κάντο μια κόπια και πόσταρε τη φωτό εδώ.

Δεν έχω σκανερ αυτή τη στιγμή αλλά έχω το manual μπροστά μου
Και το έγραψα όπως ακριβός το έχει γραμμένο .
Δεν ξέρω επειδή έχω το Χ3 είναι διαφορετικά τα πράγματα .

kostasxan
15-09-09, 21:50
πως μπορώ να ανεβάσω foto ;

stratos
15-09-09, 21:50
Όταν είναι όλα ανοιχτά τότε δεν ανάβει τίποτα στο ταμπλό.

Όταν κλείσεις το DTC και μείνει ανοιχτό το DSC τότε ανάβει η ένδειξη DTC.

Όταν κρατήσεις το κουμπί κρατημένο για 3 δευτερόλεπτα τότε ανάβει η γνωστή ένδειξη που έχει για avatar o bimmer-corfu

Nick_E60_GR
15-09-09, 22:02
Καλημέρα σε όλους.

επειδή μόλις έτυχε και δίαβασα το manula στα Αγγλικά, ή εγώ δεν καταλαβαίνω σωστά ή όντως κάτι είναι ανάποδα.

στο manual λοιπόν αναφέρονατι τα παρακάτω:

DTC is a version of DSC in which the drive output
is optimized for particular road conditions,
e.g. unplowed snow-covered roads. The system
assures the maximal drive output, but with
reduced driving stability. It is therefore necessary
to drive with appropriate caution.

You may find it useful to briefly activate DTC
under the following special circumstances:

> When driving uphill on snow-covered roads,
in slush or on unplowed, snow-covered
roads
> When rocking a stuck vehicle free or starting
off in deep snow or on loose ground
> When driving with snow chains
Activating DTC
Briefly press the button; the DTC indicator
lamps in the instrument cluster come on.

Deactivating DTC again
Press the button again; the DTC indicator
lamps in the instrument cluster go out.

Deactivating DTC and DSC together
Press the button and hold it down for at least
3 seconds; the DSC indicator lamps in the
instrument cluster light up. Stabilizing and
drive-output promoting actions are no longer
executed.

To increase vehicle stability, activate DSC again
as soon as possible.
Reactivating DSC
Briefly press the button; the indicator lamps in
the instrument cluster go out.

Από όσα καταλαβαίνω το DTC είναι συνεχώς απενεργοποιημένο και μόνο αν το επιλέξουμε εμέις το ενεργοποιούμε;
δεν θα έπρεπε όλα τα συστήματα να είναι ενεργοποιημένα συνεχώς;
Μόνο το DSC είναι ενεργοποιημένο διαφορετικα; :scratchch

Παιδιά ακριβώς όπως τα λέει το Manual είναι, απλά ίσως εμείς το ερμηνεύουμε/καταλαβαίνουμε διαφορετικά.

DSC είναι το σύστημα ελέγχου ευστάθειας γενικά, το οποίο ενεργοποιείται αυτόματα κάθε φορά που παίρνει μπρος ο κινητήρας.
DTC είναι ένα υπο-πρόγραμμα του DSC, το οποίο -με ένα γρήγορα πάτημα του μπουτόν- απενεργοποιεί το αρχικό στάδιο του anti-spin αφήνοντας το αυτοκίνητο να ξεκινήσει σε ολισθηρά εδάφη, ελέγχοντας όμως το σύστημα ευστάθειας, δίνοντας παράλληλα λίγο μεγαλύτερα περιθώρια ελευθερίας στην κίνηση των τροχών (όχι πάντως σε περίπτωση απώλειας πρόσφυσης)
Κρατώντας πατημένο το μπουτόν για 3" απενεργοποιούνται και τα 2 προγράμματα και όλα αφήνονται στα μάτια, τα χέρια και τα πόδια σου.

Δεν βλέπω κάτι το δυσνόητο...

kostasxan
15-09-09, 22:36
Άρα είναι ενεργοποιημένο όταν είναι αναμμένο το DTC στο καντραν

fast-enough
15-09-09, 22:38
To Dynamic Stability Control (DSC) ή στα ελληνικά Δυναμικός Έλεγχος ευστάθειας μεγιστοποιεί την ευστάθια και πρόσφυση των τροχών κατά την εκκίνηση ή την επιτάχυνση. Επιπλέον ανιχνεύει τις τάσεις υπερστροφής και υποστροφής και διορθώνει. Πληροφορία παίρνει από αισθητήρες περιστροφής στους τροχούς, γωνίας τιμονιού, πλάγιες δυνάμεις, ακόμα και περιστροφή γύρω από τον κάθετο άξονα (yaw). Στον εγκέφαλο υπάρχει αποθηκευμένο ένα μοντέλο το οποίο συγκρίνεται σε πραγματικό χρόνο με τις συνθήκες κίνησης του οχήματος. αν υπάρχει μεγάλη διαφορά επεμβαίνει το DSC.

Τώρα το Dynamic Traction Control (DTC) ή στα ελληνικά Δυναμικός Έλεγχος Πρόσφυσης, επιτρέπει μέχρι ένα βαθμό τη σπορ οδήγηση (βλέπε πλαγιολίσθηση και σπιν) ακόμα και όταν το DSC ελέγχει την ευστάθεια του οχήματος.
Ουσιαστικά είναι μια υπολειτουργία του DSC την οποία μπορείς να ενεργοποιήσεις και απενεργοποιήσεις. Έχει κυρίως δύο χρήσεις: τον έλεγχο της πρόσφυσης και την προσφορά δυνατότητας σπορ οδήγησης (βλέπε ανωτέρω) ενώ παρέχει ενεργό έλεγχο ευστάθειας.
Αν ο ένας τροχός είναι κολημένος στο χιόνι, τότε ο άλλος θα τείνει να περιστραφεί ανεξέλεγκτα, οπότε επεμβαίνει το DSC μειώνοντας τη ροπή και έτσι το αυτοκίνητο δεν μπορεί να κινηθεί. Πατώντας το κουμπί και ενεργωποιόντας το DTC πλέον έχεις καλύτερη πρόσφυση χωρίς μείωση της ροπής.
Όταν είναι ενεργοποιημένο λοιπόν, επιτρέπει στον οδηγό να ελέγξει την κατάσταση αρκετά, πρίν ενεργήσει το DSC.
Από το site της BMW.
Με δυό λόγια, το DTC επιτρέπει το σπινάρισμα των τροχών χωρίς να επεμβαίνει, μέχρι ένα σημείο.
Σαφώς και αυτή η λειτουργία είναι απαραίτητη στο χιόνι, διότι αν δεν μπορούσε να ενεργοποιηθεί το DTC με το που πήγαινες να ξεκινήσεις, ένας τροχός θα είχε την τάση να σπινάρει και θα σε έκοβε το DSC (κόβοντας πααροχή αέρα στο μοτέρ), Άρα δε θα μπορούσες να ξεκινήσεις από το σημείο που είχες σταματήσει.
Άρα όταν πάμε σε χιόνι, το DTC ενεργοποιημένο, γιατί αλλιώς δε θα κουνηθούμε ρούπι!!!

stratos
15-09-09, 22:39
Όταν είναι όλα ανοιχτά τότε δεν ανάβει τίποτα στο ταμπλό.

Όταν κλείσεις το DTC και μείνει ανοιχτό το DSC τότε ανάβει η ένδειξη DTC.

Όταν κρατήσεις το κουμπί κρατημένο για 3 δευτερόλεπτα τότε ανάβει η γνωστή ένδειξη που έχει για avatar o bimmer-corfu


Άρα είναι ενεργοποιημένο όταν είναι αναμμένο το DTC στο καντραν

Πάλι με μπερδεψες. Ποιό εννοείς.

Όταν ανάβει η ένδειξη DTC είναι απενεργοποιημένο

αλλά είναι ενεργοποιημένο το DSC

stratos
15-09-09, 22:44
To Dynamic Stability Control (DSC) ή στα ελληνικά Δυναμικός Έλεγχος ευστάθειας μεγιστοποιεί την ευστάθια και πρόσφυση των τροχών κατά την εκκίνηση ή την επιτάχυνση. Επιπλέον ανιχνεύει τις τάσεις υπερστροφής και υποστροφής και διορθώνει. Πληροφορία παίρνει από αισθητήρες περιστροφής στους τροχούς, γωνίας τιμονιού, πλάγιες δυνάμεις, ακόμα και περιστροφή γύρω από τον κάθετο άξονα (yaw). Στον εγκέφαλο υπάρχει αποθηκευμένο ένα μοντέλο το οποίο συγκρίνεται σε πραγματικό χρόνο με τις συνθήκες κίνησης του οχήματος. αν υπάρχει μεγάλη διαφορά επεμβαίνει το DSC.

Τώρα το Dynamic Traction Control (DTC) ή στα ελληνικά Δυναμικός Έλεγχος Πρόσφυσης, επιτρέπει μέχρι ένα βαθμό τη σπορ οδήγηση (βλέπε πλαγιολίσθηση και σπιν) ακόμα και όταν το DSC ελέγχει την ευστάθεια του οχήματος.
Ουσιαστικά είναι μια υπολειτουργία του DSC την οποία μπορείς να ενεργοποιήσεις και απενεργοποιήσεις. Έχει κυρίως δύο χρήσεις: τον έλεγχο της πρόσφυσης και την προσφορά δυνατότητας σπορ οδήγησης (βλέπε ανωτέρω) ενώ παρέχει ενεργό έλεγχο ευστάθειας.
Αν ο ένας τροχός είναι κολημένος στο χιόνι, τότε ο άλλος θα τείνει να περιστραφεί ανεξέλεγκτα, οπότε επεμβαίνει το DSC μειώνοντας τη ροπή και έτσι το αυτοκίνητο δεν μπορεί να κινηθεί. Πατώντας το κουμπί και ενεργωποιόντας το DTC πλέον έχεις καλύτερη πρόσφυση χωρίς μείωση της ροπής.
Όταν είναι ενεργοποιημένο λοιπόν, επιτρέπει στον οδηγό να ελέγξει την κατάσταση αρκετά, πρίν ενεργήσει το DSC.
Από το site της BMW.
Με δυό λόγια, το DTC επιτρέπει το σπινάρισμα των τροχών χωρίς να επεμβαίνει, μέχρι ένα σημείο.
Σαφώς και αυτή η λειτουργία είναι απαραίτητη στο χιόνι, διότι αν δεν μπορούσε να ενεργοποιηθεί το DTC με το που πήγαινες να ξεκινήσεις, ένας τροχός θα είχε την τάση να σπινάρει και θα σε έκοβε το DSC (κόβοντας πααροχή αέρα στο μοτέρ), Άρα δε θα μπορούσες να ξεκινήσεις από το σημείο που είχες σταματήσει.
Άρα όταν πάμε σε χιόνι, το DTC ενεργοποιημένο, γιατί αλλιώς δε θα κουνηθούμε ρούπι!!!

Τότε γιατί όταν πατάω μια φορά το κουμπί βγάζει μύνημα στο navi: "DTC deactivated (ααααααααπενεργοποιημένο), DSC restricted"?

kostasxan
15-09-09, 22:49
To Dynamic Stability Control (DSC) ή στα ελληνικά Δυναμικός Έλεγχος ευστάθειας μεγιστοποιεί την ευστάθια και πρόσφυση των τροχών κατά την εκκίνηση ή την επιτάχυνση. Επιπλέον ανιχνεύει τις τάσεις υπερστροφής και υποστροφής και διορθώνει. Πληροφορία παίρνει από αισθητήρες περιστροφής στους τροχούς, γωνίας τιμονιού, πλάγιες δυνάμεις, ακόμα και περιστροφή γύρω από τον κάθετο άξονα (yaw). Στον εγκέφαλο υπάρχει αποθηκευμένο ένα μοντέλο το οποίο συγκρίνεται σε πραγματικό χρόνο με τις συνθήκες κίνησης του οχήματος. αν υπάρχει μεγάλη διαφορά επεμβαίνει το DSC.

Τώρα το Dynamic Traction Control (DTC) ή στα ελληνικά Δυναμικός Έλεγχος Πρόσφυσης, επιτρέπει μέχρι ένα βαθμό τη σπορ οδήγηση (βλέπε πλαγιολίσθηση και σπιν) ακόμα και όταν το DSC ελέγχει την ευστάθεια του οχήματος.
Ουσιαστικά είναι μια υπολειτουργία του DSC την οποία μπορείς να ενεργοποιήσεις και απενεργοποιήσεις. Έχει κυρίως δύο χρήσεις: τον έλεγχο της πρόσφυσης και την προσφορά δυνατότητας σπορ οδήγησης (βλέπε ανωτέρω) ενώ παρέχει ενεργό έλεγχο ευστάθειας.
Αν ο ένας τροχός είναι κολημένος στο χιόνι, τότε ο άλλος θα τείνει να περιστραφεί ανεξέλεγκτα, οπότε επεμβαίνει το DSC μειώνοντας τη ροπή και έτσι το αυτοκίνητο δεν μπορεί να κινηθεί. Πατώντας το κουμπί και ενεργωποιόντας το DTC πλέον έχεις καλύτερη πρόσφυση χωρίς μείωση της ροπής.
Όταν είναι ενεργοποιημένο λοιπόν, επιτρέπει στον οδηγό να ελέγξει την κατάσταση αρκετά, πρίν ενεργήσει το DSC.
Από το site της BMW.
Με δυό λόγια, το DTC επιτρέπει το σπινάρισμα των τροχών χωρίς να επεμβαίνει, μέχρι ένα σημείο.
Σαφώς και αυτή η λειτουργία είναι απαραίτητη στο χιόνι, διότι αν δεν μπορούσε να ενεργοποιηθεί το DTC με το που πήγαινες να ξεκινήσεις, ένας τροχός θα είχε την τάση να σπινάρει και θα σε έκοβε το DSC (κόβοντας πααροχή αέρα στο μοτέρ), Άρα δε θα μπορούσες να ξεκινήσεις από το σημείο που είχες σταματήσει.
Άρα όταν πάμε σε χιόνι, το DTC ενεργοποιημένο, γιατί αλλιώς δε θα κουνηθούμε ρούπι!!!

Σε κανονικές συνθήκες οδήγησης πως πρέπει να το έχουμε ;
Και επίσης όταν οδηγούμε με βρόχι το ενεργοποιούμε ή όχι ;

Nick_E60_GR
15-09-09, 22:50
Άρα είναι ενεργοποιημένο όταν είναι αναμμένο το DTC στο καντραν

1. Όταν δεν ανάβει τίποτα είναι όλα τα συστήματα ελέγχου ευστάθειας ενεργοποιημένα. (δεν σπινάρει καθόλου στο ξεκίνημα σε γλιστερό - αντιθέτως φρενάρει)
2. Όταν ανάβει το DTC πάλι είναι όλα ενεργοποιημένα, απλά ελέγχει πιο "δυναμικά" (απελευθερώνει ελαφρά) την πρόσφυση. Γίνεται αντιληπτό κυρίως στο ξεκίνημα σε γλιστερό οδόστρωμα, χιόνι, χαλίκι, λάσπη. ....ψιλο-σπινάρει.
3. Όταν ανάβει το τριγωνάκι, είναι όλα τα συστήματα ελέγχου ευστάθειας απενεργοποιημένα.

kostasxan
15-09-09, 22:53
1. Όταν δεν ανάβει τίποτα είναι όλα τα συστήματα ελέγχου ευστάθειας ενεργοποιημένα.
2. Όταν ανάβει το DTC πάλι είναι όλα ενεργοποιημένα, απλά ελέγχει πιο "δυναμικά" (απελευθερώνει ελαφρά) την πρόσφυση. Γίνεται αντιληπτό κυρίως στο ξεκίνημα.
3. Όταν ανάβει το τριγωνάκι, είναι όλα τα συστήματα ελέγχου ευστάθειας απενεργοποιημένα.

Τώρα κάτι πάει να γίνει.

fast-enough
15-09-09, 22:54
Σε κανονικές συνθήκες οδήγησης πως πρέπει να το έχουμε ;
Και επίσης όταν οδηγούμε με βρόχι το ενεργοποιούμε ή όχι ;

Σε κανονικές συνθήκες δεν πατάς καθόλου το κουμπί, εκτός και αν θες να παίξεις.
Σε βροχή δεν ενδείκνυται το πάτημα του κουμπιού.... (πατάς κουμπί, ξηλώνεις δέντρο) :drive2: :chair:

anemosgr
15-09-09, 22:58
Εγώ το βιολί μου: με αλυσίδες τι κάνουμε?!!!!!

kostasxan
15-09-09, 22:59
Σε κανονικές συνθήκες δεν πατάς καθόλου το κουμπί, εκτός και αν θες να παίξεις.
Σε βροχή δεν ενδείκνυται το πάτημα του κουμπιού.... (πατάς κουμπί, ξηλώνεις δέντρο) :drive2: :chair:

Άρα πατάς μόνο σε χιόνι και λάσπη ;

Nick_E60_GR
15-09-09, 23:06
Σε κανονικές συνθήκες οδήγησης πως πρέπει να το έχουμε ;
Και επίσης όταν οδηγούμε με βρόχι το ενεργοποιούμε ή όχι ;

Άστο όπως είναι ...με ήλιο ή βροχή.
Αν κάποτε τύχει να νομίζεις ότι κάτι δεν πάει καλά και δεν ξεκινάει με τίποτα (ιδίως σε ανηφόρα) σημαίνει οτι εκει που πατάς γλυστράει. Τότε πάτα να ανάψει το DTC ...και θα ξεκινήσει σαν 4Χ4 ....ή κάπως έτσι...

Nick_E60_GR
15-09-09, 23:09
Εγώ το βιολί μου: με αλυσίδες τι κάνουμε?!!!!!

Δεν έχει διαφορά ....αν δεις ότι έχεις πρόβλημα στο ξεκίνημα, τότε πάτησε το DTC (Καλό είναι να μην σπινάρει πάντως όταν φοράς αλυσίδες) οπότε άστο όπως είναι και μόνο στην ανάγκη DTC.

kostasxan
15-09-09, 23:13
Στο manual λέει :

στις παρακάτω εξαιρετικές περιπτώσεις μπορεί
να αποδειχτεί χρήσιμη η ενεργοποίηση του DTC
για μικρό χρονικό διάστημα:

1Ο κατά την οδήγηση σε χιονισμένο δρόμο με
ανηφορική κλίση, σε λάσπη χιονιού ή σε μη
καθαρισμένα χιονισμένα οδοστρώματα

2Ο κατά την κίνηση απελευθέρωσης ή την
εκκίνηση από παχύ χιόνι , άμμο ή χαλαρό
έδαφος

3Ο κατά την οδήγηση με αντιολισθητικές
αλυσίδες

oldcarskickass
15-09-09, 23:20
Παιδιά ακριβώς όπως τα λέει το Manual είναι, απλά ίσως εμείς το ερμηνεύουμε/καταλαβαίνουμε διαφορετικά.

DSC είναι το σύστημα ελέγχου ευστάθειας γενικά, το οποίο ενεργοποιείται αυτόματα κάθε φορά που παίρνει μπρος ο κινητήρας.
DTC είναι ένα υπο-πρόγραμμα του DSC, το οποίο -με ένα γρήγορα πάτημα του μπουτόν- απενεργοποιεί το αρχικό στάδιο του anti-spin αφήνοντας το αυτοκίνητο να ξεκινήσει σε ολισθηρά εδάφη, ελέγχοντας όμως το σύστημα ευστάθειας, δίνοντας παράλληλα λίγο μεγαλύτερα περιθώρια ελευθερίας στην κίνηση των τροχών (όχι πάντως σε περίπτωση απώλειας πρόσφυσης)
Κρατώντας πατημένο το μπουτόν για 3" απενεργοποιούνται και τα 2 προγράμματα και όλα αφήνονται στα μάτια, τα χέρια και τα πόδια σου.

Δεν βλέπω κάτι το δυσνόητο...

Το πνιγήκαμε σε ΜΙΑ κουταλιά νερό το ξέρεις;

Το ξέρω να λες!!

Α! ρε Νίκο, ΧΑΧΑΧΑΧΑΧ τα βλέπω το πως πελαγώσαμε όλοι και γελάω.

Nick_E60_GR
15-09-09, 23:24
Στο manual λέει :

στις παρακάτω εξαιρετικές περιπτώσεις μπορεί
να αποδειχτεί χρήσιμη η ενεργοποίηση του DTC
για μικρό χρονικό διάστημα:

αν το δουλέψεις σε πραγματικές συνθήκες θα κατανοήσεις καλύτερα που είναι απαραίτητο/χρήσιμο και πού όχι. Αν δείς ότι "δεν τσουλάει" ή "δεν τραβάει" ή "δεν ακούει" από γκάζι τότε πρέπει να το ενεργοποιήσεις....

stratos
15-09-09, 23:27
αν το δουλέψεις σε πραγματικές συνθήκες θα κατανοήσεις καλύτερα που είναι απαραίτητο/χρήσιμο και πού όχι. Αν δείς ότι "δεν τσουλάει" ή "δεν τραβάει" ή "δεν ακούει" από γκάζι τότε πρέπει να το ενεργοποιήσεις....

Εγώ το έχω πάντα μονίμος ενεργοποιημένο ή απενεργοποιημένο (δεν ξέρω έχω μπερδευτεί και συγνώμη). Πατάω μια φορά το κουμπάκι και οδηγώ συνέχεια όταν είμαι σε ταχύτητες πόλης. Μου επιτρέπει λίγο πλάγιασμα και μου αφήνει μια υπέροχη αίσθηση απο το μπαμ που ακούγεται απο τα wastegates όταν ανοίγουν. Σε βοηθά να καταλάβεις καλήτερα πότε σπάει η πρόσφυση χωρίς να κυνδηνευεις ιδιαίτερα. Ολική απενεργοποίηση μόνο σε στροφές για να χαρώ το EDL και όταν οι ταχύτητες είναι σχετικά χαμηλές....

kostasxan
15-09-09, 23:27
αν το δουλέψεις σε πραγματικές συνθήκες θα κατανοήσεις καλύτερα που είναι απαραίτητο/χρήσιμο και πού όχι. Αν δείς ότι "δεν τσουλάει" ή "δεν τραβάει" ή "δεν ακούει" από γκάζι τότε πρέπει να το ενεργοποιήσεις....


Οk από εμένα κατανοητό

Ευχαριστώ

:clap::clap:

Nick_E60_GR
15-09-09, 23:29
Το πνιγήκαμε σε ΜΙΑ κουταλιά νερό το ξέρεις;

Το ξέρω να λες!!

Α! ρε Νίκο, ΧΑΧΑΧΑΧΑΧ τα βλέπω το πως πελαγώσαμε όλοι και γελάω.

χεχεχε ..εντάξει τα βρήκαμε τώρα! Θέλω να πιστεύω δηλαδή....

Nick_E60_GR
15-09-09, 23:32
Εγώ το έχω πάντα μονίμος ενεργοποιημένο ή απενεργοποιημένο (δεν ξέρω έχω μπερδευτεί και συγνώμη). Πατάω μια φορά το κουμπάκι και οδηγώ συνέχεια όταν είμαι σε ταχύτητες πόλης. Μου επιτρέπει λίγο πλάγιασμα και μου αφήνει μια υπέροχη αίσθηση απο το μπαμ που ακούγεται απο τα wastegates όταν ανοίγουν. Σε βοηθά να καταλάβεις καλήτερα πότε σπάει η πρόσφυση χωρίς να κυνδηνευεις ιδιαίτερα. Ολική απενεργοποίηση μόνο σε στροφές για να χαρώ το EDL και όταν οι ταχύτητες είναι σχετικά χαμηλές....

Νομίζω Στράτο ότι το 335 έχει κι άλλα ενδιάμεσα προγράμματα (εκτός του DTC) ...ή κάνω λάθος?

stratos
15-09-09, 23:36
Νομίζω Στράτο ότι το 335 έχει κι άλλα ενδιάμεσα προγράμματα (εκτός του DTC) ...ή κάνω λάθος?

Όχι Nick δεν έχει. Μπορεί να έχει το Μ3 ίσως...

bimmer-corfu
16-09-09, 07:20
Όχι Nick δεν έχει. Μπορεί να έχει το Μ3 ίσως...

όλα τα εξακύλινδρα έχουν μέσα στο DTC τον συστηματάκι που δεν αφήνει το αμάξι να πάει πίσω όταν ξεκινάμε απο ανηφόρα. Τα 4κύλινδρα δεν το έχουν (εκτός απο Χ3). Αυτό δεν μπορεί να βγει εκτός με πάτημα κουμπιού

stratos
16-09-09, 08:41
όλα τα εξακύλινδρα έχουν μέσα στο DTC τον συστηματάκι που δεν αφήνει το αμάξι να πάει πίσω όταν ξεκινάμε απο ανηφόρα. Τα 4κύλινδρα δεν το έχουν (εκτός απο Χ3). Αυτό δεν μπορεί να βγει εκτός με πάτημα κουμπιού

Αααα δεν ήξερα οτι το hill climb το είχαν μόνο τα 6κύλινδρα, νόμιζα οτι το είχαν όλα....

Nick_E60_GR
16-09-09, 08:45
Αααα δεν ήξερα οτι το hill climb το είχαν μόνο τα 6κύλινδρα, νόμιζα οτι το είχαν όλα....

Στα Ε60 το έχουν μόνο όσα έχουν αυτόματο σασμάν.

stratos
16-09-09, 11:40
Όχι στα Ε9χ έχουν και τα manual. Αρκετά χρήσιμο αν και το συνήθειο με το χειρόφρενο και το ελαφρό πατινάρισμα δεν σταματά ποτέ....

bimmer-corfu
16-09-09, 11:40
Οι εξακύλινδρες 3άρες και οι εξακύλινδροι άσσοι έχουν ενσωματωμένες στο DSC σε αντίθεση με τις 4κύλινδρες εκδόσεις τις παρακάτω λειτουργίες (αντιγραφή απο το bmw.gr)

Οι εκτεταμένες λειτουργίες DSC.
Εκτός από τις κλασσικές λειτουργίες του, το DSC διαθέτει στη Σειρά 3 Coupé πέντε νέα χαρακτηριστικά:

1. Η λειτουργία Ετοιμότητας Φρένων μειώνει την απόσταση ακινητοποίησης στα φρεναρίσματα πανικού.
2. Η λειτουργία 'Στεγνά Φρένα' βελτιώνει την απόκριση του συστήματος πέδησης στο βρεγμένο οδόστρωμα.
3. Το Σύστημα Υποβοήθησης Εκκίνησης επιτρέπει το άνετο ξεκίνημα σε ανωφέρειες.
4. Η 'Αντιστάθμιση Εξασθένισης' διατηρεί την απόδοση των φρένων ακόμα και όταν αυτά έχουν ζεσταθεί.
5. Η λειτουργία 'Ομαλή Ακινητοποίηση' (Soft-Stop) μειώνει την κλίση του αυτοκινήτου προς τα εμπρός με το ήπιο φρενάρισμα.

Nick_E60_GR
16-09-09, 11:56
Οι εξακύλινδρες 3άρες και οι εξακύλινδροι άσσοι έχουν ενσωματωμένες στο DSC σε αντίθεση με τις 4κύλινδρες εκδόσεις τις παρακάτω λειτουργίες (αντιγραφή απο το bmw.gr)

Οι εκτεταμένες λειτουργίες DSC.
Εκτός από τις κλασσικές λειτουργίες του, το DSC διαθέτει στη Σειρά 3 Coupé πέντε νέα χαρακτηριστικά:

1. Η λειτουργία Ετοιμότητας Φρένων μειώνει την απόσταση ακινητοποίησης στα φρεναρίσματα πανικού.
2. Η λειτουργία 'Στεγνά Φρένα' βελτιώνει την απόκριση του συστήματος πέδησης στο βρεγμένο οδόστρωμα.
3. Το Σύστημα Υποβοήθησης Εκκίνησης επιτρέπει το άνετο ξεκίνημα σε ανωφέρειες.
4. Η 'Αντιστάθμιση Εξασθένισης' διατηρεί την απόδοση των φρένων ακόμα και όταν αυτά έχουν ζεσταθεί.
5. Η λειτουργία 'Ομαλή Ακινητοποίηση' (Soft-Stop) μειώνει την κλίση του αυτοκινήτου προς τα εμπρός με το ήπιο φρενάρισμα.

Οκ Πέτρο, αυτά εννοούσα όταν ρώτησα το Στράτο! Είναι ενσωματωμένα στο DSC λοιπόν...

MaSt0RaS
16-09-09, 12:22
ρε παιδια καπου διαβασα οτι με το DTC(miso stadio) απενεργοποιημενο μπορεις να κανει κυκλακια αν ειναι ο θεος σε τι δρομους τα κανετε αυτα...? μηπως στο χιονι? γιατι οσο να ειναι πρεπει να δωσεις λιγο για να το κανεις.. δεν μπορω να το πιστεψω αυτο...

Βεβαια εσω και 265 λαστιχο..:(:(

stratos
16-09-09, 12:34
Δεν γυρνάει καθόλου το αυτοκίντο έτσι. Μόνο αν τα απενεργοποιήσεις εντελώς. Και αν μηλάμε για MZ4 δεν είναι δύσκολη υπόθεση....

MaSt0RaS
16-09-09, 12:49
Δεν γυρνάει καθόλου το αυτοκίντο έτσι. Μόνο αν τα απενεργοποιήσεις εντελώς. Και αν μηλάμε για MZ4 δεν είναι δύσκολη υπόθεση....

2.5Si Αλλα ακρα απο Μζ4 .... σε λιγο θα μπει και το μοτερ..

Ναι αλλα καποιοι λενε οτι με DTc απενεργοποιημενο κανουν κυκλουσ...!<lolo!

alekos_911
16-09-09, 13:38
Όχι δυστηχώς κάνεις λάθος σε αυτό. Πηθανόν να εννοείς το EDL (Electronic Differential Lock) που ενεργοποιήται όταν βγάλεις όλα τα ηλεκτρονικά εκτός.

ΚΑι όμως αυτο λέει το Manual. Η διαφορά είναι ότι δεν σου δίνει μεγάλη ελυθερία για να παίξεις και σε σταματά σύντομα. Δλδ είναι ενα πιο ελεύθερο mode ESP μαζί με προσωμείωση μπλοκέ

Nick_E60_GR
16-09-09, 14:35
.... Δλδ είναι ενα πιο ελεύθερο mode ESP μαζί με προσωμείωση μπλοκέ

Εντάξει.... καμμία σχέση. Η προσομείωση είναι βαθειά στη φαντασία τους.... Ένα μπλοκέ δεν φρενάρει τον ένα τροχό για να γυρίσει ο άλλος... και όταν γυρίσει ....προσομοιώνοντας, φρανάρει κι αυτός με αποτέλεσμα να επιβραδύνει το αυτοκίνητο αντί να επιταχύνει σε μια έξοδο από μια στροφή.

z3 2.2
16-09-09, 14:51
Φιλικη παρατηρηση στους επιδοξους δοκιμαστες των ανωτερω συστηματων.
Ολα αυτα τα συστηματα ευσταθειας εχουν σχεδιαστει για ΔΡΟΜΟΥΣ και οχι για τους καθρεφτες της Ελλαδας!!!
Και οταν ο Χ κατασκευαστης λεει "μειωμενη προσφυρση" δεν εννοει με τιποτα Ελληνικο δρομο γυαλι κατα τη διαρκεια ψιλοβροχου υστερα απο πολυμηνη ξηρασια (λεγε με γλιτσα)!Δεν υπαρχουν αυτες οι συνθηκες για τα συστηματα αυτα!!!
Προσοχη λοιπον γιατι οι νομοι της Φυσικης οπως η φυγοκεντρος,η αδρανεια και διαφοροι αλλοι καραδοκουν να τιμωρησουν αυτους που πιστευουν οτι το ESP/TCS/ASR/GSX-R/CBR-RR κλπ ειναι ο σωτηρας των ψαλιδι-πλυμνη-ρουλεμαν-αμορτισερ-μπαρακι ζαμφορ-ημιμπαρο-ακρομπαρο και ολιγον απο φανοποιεια!!!
Εχουν δει τα ματακια μου..........!!!!χααχαχα!!!Προσοχη!!!

bimmer-corfu
16-09-09, 16:54
ρε παιδια καπου διαβασα οτι με το DTC(miso stadio) απενεργοποιημενο μπορεις να κανει κυκλακια αν ειναι ο θεος σε τι δρομους τα κανετε αυτα...? μηπως στο χιονι? γιατι οσο να ειναι πρεπει να δωσεις λιγο για να το κανεις.. δεν μπορω να το πιστεψω αυτο...

Βεβαια εσω και 265 λαστιχο..:(:(

και όμως ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ μπορείς αν όμως δεν είναι πολύ στριμμένο το τιμόνι. Μόνο τότε αφήνει το σύστημα μεγάλες πάντες. Με το μισό στάδιο έχω κοντέψει να γυρίσω πολλές φορές αλλά ΠΡΟΣΟΧΗ λίγο παραπάνω να είναι στριμμένο το τιμόνι τότε θα επέμβει το DSC και θα κόψει αμέσως

eNeRGy
18-09-09, 09:37
Οταν πατας το κουμπι μια φορα τοτε το DTC ενεργοποιειτε και αναβει η ενδειξη DTC ENABLED...
Και οχι απενεργοποιειτε οπως προσπαθουν καποιοι να επιβαλουν οτι ειναι...

citty
18-09-09, 10:29
Διαφημισούλα διαφημισούλα; Έχετε γράψει σε διάφορα posts. Εντάξει το είδαμε.:smashtard

stratos
18-09-09, 11:47
πηρα ενα φυλαδιο για το auto polar ξερει κανεις τιποτε?
προστασια του περιβαλλοντος και οικονομια στα καυσιμα λεει πιστοποιημενο απο πανεπιστημια ,ξερει κανεις αν αξιζει?
εχει και μια διευθυνση
www.future-line.gr

ειναι καλο

το εχω στο 316ι 28% οικονομια

πριν ενα χρονο αγορασα ενα οκταβια turbo απο 9,5 στα εκατο επεσα στα 6,8 στα εκατο με 5.5000 στροφες
μου το συστησε μηχανολογος απο ΕΜΠ το εχουν τεσταρει .μπες στο σιτε
www.future-line.grκαι θα δεις μονος σου

:ban::banhim::icon36:

nfot
18-09-09, 20:21
Σχετικα με το DTC, ας το δουμε λιγο διαφορετικα.

Βαζουμε μπροστα και ξεκιναμε. Στην παραμικρη αποπειρα να χορεψει ο πισινος μας, το μαγικο χερι κοβει γκαζι, παταει φρενο κτλ. Εδω το DTC - ESP κτλ ειναι 100% ενεργοποιημενο.
Παταμε το κουμπακι DTC και αναβει η σχετικη ενδειξη στο ταμπλω και το μικρο τριγωνακι. Τωρα ο πισινος μας, μπορει να χορεψει μεχρι ενος σημειου και κατω απο ορισμενες προϋποθεσεις. Μετα το μαγικο χερι, προσπαθει να μας επαναφερει στο σωστο δρομο.
Κραταμε πατημενο το μαγικο μουμπακι DTC και απενεργοποιηται εντελως. Ενα μεγαλο τριγωνο αναβει στο ταμπλω μας. Τωρα το μαγικο χερι σταματαει να επεμβαινει και πρεπει να αρχισουν να επεμβαινουν τα οπισθια του οδηγου ως αισθητηρια οργανα και τα χερια του για διορθωση.

Τουλαχιστον ετσι συμβαινει στο 135 μου και απο οτι καταλαβα στα περισσοτερα οχηματα εδω μεσα.

Τωρα το ποτε θεωρητε το DTC ενεργο ή οχι, ειναι καθαρα θεμα ορισμου. Εμενα το αποτελεσμα με ενδιαφερει.

stratos
18-09-09, 21:07
Στις σέρρες που έβαλα το δικό μου, πάτησα μια φορά το κουμπάκι και μπήκα. Έκανα τους γύρους μου με αρκετή ασφάλεια και σε σχετικά γρήγορες ταχύτητες την 2η μέρα. Αισθάνθηκα να κόβει ο κινητήρας δύναμη σε ορισμένες στροφές που μπήκα με λάθος γραμμή και τα κιλά της χοντρούλας ήθελαν να βγάλουν την μούρη προς τα έξω. Πολύ σπάνια έκοβαν τον κινητήρα εκεί που έμπαινα πιο καλά και χρειαζόμουν δύναμη.

Είναι ένας καλός τρόπος η μερική απενεργοποίηση για να μάθει κανείς τα όρια τους αυτοκινήτου του με οποιοδήποτε κινητήρα. Απο εκεί και πέρα πρέπει να έχεις χέρια....

bimmer-corfu
18-09-09, 22:41
Διαφημισούλα διαφημισούλα; Έχετε γράψει σε διάφορα posts. Εντάξει το είδαμε.:smashtard
με 2 ποστ ο ένας και 5 ο άλλος τι να είναι...

Wassilis
18-09-09, 23:37
Μετάφραση (μου) το επίσημου γερμανικού κειμένου (σε παρένθεση σχόλια δικά μου):
Das System DTC ist eine auf Vortrieb optimierte Variante des DSC. Das System gew&auml;hrleistet bei besonderen Stra&szlig;enverh&auml;ltnissen, z.*B. nicht ger&auml;umte Schneefahrbahnen, einen maximalen Vortrieb bei eingeschr&auml;nkter Fahrstabilit&auml;t. Deshalb entsprechend vorsichtig fahren. In folgenden Ausnahmesituationen kann es zweckm&auml;&szlig;ig sein, DTC kurzzeitig zu aktivieren: Fahren im Schneematsch oder auf nicht ger&auml;umten, verschneiten Fahrbahnen. Freischaukeln oder Anfahren aus tiefem Schnee oder auf losem Untergrund. Fahren mit Schneeketten.
Το σύστημα DTC είναι μία βελτιωμένη έκδοση του DSC με σκοπό την αύξηση της πρόωσης (εννοεί επιτάχυνση). Το σύστημα διασφαλίζει σε περίπτωση ιδιαίτερων οδικών συνθηκών π.χ. όχι καθαρισμένο χιόνι στο οδόστρωμα, μέγιστη πρόωση αλλά με περιορισμένη ευστάθεια (για αυτό και το παντιλίκι που δεν το επιτρέπει όταν είναι Off. Την ίδια ώρα όμως προσέξτε ότι συνεχίζει να δουλεύει το DSC για αυτό όταν το παρακάνεις ενεργοποιείται και το βλέπεις στο ταμπλό και έτσι σε μαζεύει. Αν απενεργοποιήσεις και το DSC πατώντας παρατεταμένα το πλήκτο στο κεντρικό ταμπλό, απενεργοποιείται και το DSC και μετά ενεργοποιούνται τα χέρια, πόδια και το μυαλό). Συνεπώς οδηγείτε με αντίστοιχη προσοχή. Στις εξής εξαιρέσεις ενδέχεται να είναι σκόπιμη η ενεργοποίηση του DTC: Οδήγηση σε λάσπη χιονιού ή σε όχι καθαρισμένο χιόνι στο οδόστρωμα. Κατά τους ελιγμούς ελευθέρωσης για εκκίνηση σε βαθύ χιόνι ή σε όχι ασφαλτωμένο οδόστρωμα. Οδήγηση με χιοναλυσίδες. (τέλος μετάφρασης)
Συνεπώς το DTC είναι μία λειτουργία που όταν οδηγούμε είναι απενεργοποιημένη και ενεργοποιώντας την έχουμε μεγαλύτερη πρόωση (γιατί απενεργοποιεί το παλιό ASR, αφήνει τους τροχούς να ολισθήσουν) αλλά βέβαια φεύγει προς το πλάι (όμως εκεί το μαζεύει το έτσι κι αλλιώς ενεργοποιημένο DSC). Για αυτό και βοηθά και στο χιόνι. Όταν είναι απενεργοποιημένο, το DSC φιμώνει τα πάντα όλα (κινητήρα, τακάκια, μεταδόσεις). Όταν ενεργοποιήσεις το DTC αφήνει να γλιστρήσουν λίγο οι τροχοί μήπως και ξεκινήσεις. Όταν βέβαια πατήσεις παρατεταμένα το πλήκτρο στο ταμπλό, το αυτοκίνητο γυρίζει άσχημα και μόνο τα χέρια/πόδια σου και το μυαλό σου σε βοηθούν, ειδικά εάν δεν έχεις μπλοκέ διαφορικού καθώς δεν υπάρχει τίποτε να επέμβει στην πίσω κίνηση.
Φαντάζομαι ξεκαθάρισε έτσι

nfot
19-09-09, 10:40
Μμμμμ, αυτη η μεταφραση με αρεσε. Μου "ξεκαθαρισε" καποια θωρητικες λεπτομερειες, οσο αφορα τους ορισμους.

eNeRGy
19-09-09, 12:46
Το DTC οταν το πατας δεν βγαινει off ρε παιδια, ΟΝ μπαινει, τα ακρωνυμια και μονο το εξηγουν!

Οταν πατας το DTC ενεργοποιειτε το DYNAMIC TRACTION CONTROL (DTC ACTIVATED αναβει στο καντραν οσων εχουν) και σταματαει ολο το συστημα να σκεφτεται παθητικα και να σου κοβει την καθε επιθυμια για πιο επιθετικη οδηγηση και γινεται πιο ΔΥΝΑΜΙΚΟ...
ΑΦΗΝΕΙ δηλαδη πιο πολυ δυναμη να περασει στο δρομο... και φυσικα σου υπενθυμιζει οτι DSC is partialy ON (για οσους παλι εχουν καντραν) ωστε να ξερεις οτι ειναι dynamic μεν... εχει ορια δε...

Ας σταματησει πια το οτι οταν πατας απλα το κουμπι κατι απενεργοποιειτε... οταν το πατας μια, ενεργοποιεις απλα το προγραμμα προσφυσης dynamic... ΤΕΛΟΣ!

Με αυτα που διαβαζω θα μπερδευτω και εγω που το ηξερα!
Πηγη: http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/dynamic_traction_control.html

nino x3
19-09-09, 13:13
Εμενα παντως καταφερατε και με εχετε μπερδεψει....
Τελικα τι γινεται?
Με ενα πατημα βγαινει το DSC και μενει το dtc?
με παρατεταμενο πατημα βγαινουν ολα?

Wassilis
19-09-09, 13:40
Με ένα πάτημα: DTC ON (= ASR Off, ναι όταν ενεργοποιείται η λειτουργία του είναι να απενεργοποιεί το σύστημα ελέγχου διαμήκους ολίσθησης των τροχών και ας ακούγεται παράξενο), DSC ΟΝ
Παρατεταμένο πάτημα: DTC ON, DSC OFF

Ίσως λίγο καλύτερα τώρα

bimmer-corfu
19-09-09, 16:52
Το DTC οταν το πατας δεν βγαινει off ρε παιδια, ΟΝ μπαινει, τα ακρωνυμια και μονο το εξηγουν!

Οταν πατας το DTC ενεργοποιειτε το DYNAMIC TRACTION CONTROL (DTC ACTIVATED αναβει στο καντραν οσων εχουν) και σταματαει ολο το συστημα να σκεφτεται παθητικα και να σου κοβει την καθε επιθυμια για πιο επιθετικη οδηγηση και γινεται πιο ΔΥΝΑΜΙΚΟ...
ΑΦΗΝΕΙ δηλαδη πιο πολυ δυναμη να περασει στο δρομο... και φυσικα σου υπενθυμιζει οτι DSC is partialy ON (για οσους παλι εχουν καντραν) ωστε να ξερεις οτι ειναι dynamic μεν... εχει ορια δε...

Ας σταματησει πια το οτι οταν πατας απλα το κουμπι κατι απενεργοποιειτε... οταν το πατας μια, ενεργοποιεις απλα το προγραμμα προσφυσης dynamic... ΤΕΛΟΣ!

Με αυτα που διαβαζω θα μπερδευτω και εγω που το ηξερα!
Πηγη: http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/dynamic_traction_control.html

σωστή και απλή εξήγηση +1

bimmer-corfu
19-09-09, 16:54
Εμενα παντως καταφερατε και με εχετε μπερδεψει....
Τελικα τι γινεται?
Με ενα πατημα βγαινει το DSC και μενει το dtc?
με παρατεταμενο πατημα βγαινουν ολα?

nino πάρε και απο μένα όπως τα λέμε στο χωριό μου:
1) Με ένα πάτημα αφήνει αρκετό σπινάρισμα
2) Με παρατεταμένο πάτημα τα αφήνει όλα
3) Χωρίς πάτημα (δηλαδή τίποτα αναμμένο στο καντράν) όλα τα βοηθήματα δουλεύουν κανονικά και δεν αφήνει να κάνεις μαγκιές

nino x3
19-09-09, 17:11
nino πάρε και απο μένα όπως τα λέμε στο χωριό μου:
1) Με ένα πάτημα αφήνει αρκετό σπινάρισμα
2) Με παρατεταμένο πάτημα τα αφήνει όλα
3) Χωρίς πάτημα (δηλαδή τίποτα αναμμένο στο καντράν) όλα τα βοηθήματα δουλεύουν κανονικά και δεν αφήνει να κάνεις μαγκιές

δηλαδη...
1)χωρις πατημα...τζαμπα μαγκας
2)Με ενα πατημα ψιλομαγκας..
3)Με παρατεταμενο πατημα μενεις με το... xdrive (4χ4) για το δικο μου!!

themis78
19-09-09, 17:16
DTC off μέσος οδηγός, DTC on οδηγός με σχετική εμπειρία σε πσωκίνητο(όχι 1600κ εκ), DSC off tiff needel,m schumacher,ari vatanen κτλ!

arisk
07-10-09, 08:42
Και μια ερώτηση απο εμένα...!! Αν και εχω το αυτοκίνητο περισσότερους απο 4 μήνες δεν το είχα ψάξει (ντροπή μου)... Πειράζει αν κάνω τις αλλαγές αυτές εν κινήσει...?? Ελπίζω ότι δεν είναι αναγκαίο να βρίσκεται εν στάση το αμάξι...!!?? Γιατί εγώ ως τώρα το κάνω όποτε μου Κ@υλw$e1... :icon18:

ΓΙΑΝΝΗΣ
07-10-09, 08:43
Και μια ερώτηση απο εμένα...!! Αν και εχω το αυτοκίνητο περισσότερους απο 4 μήνες δεν το είχα ψάξει (ντροπή μου)... Πειράζει αν κάνω τις αλλαγές αυτές εν κινήσει...?? Ελπίζω ότι δεν είναι αναγκαίο να βρίσκεται εν στάση το αμάξι...!!?? Γιατί εγώ ως τώρα το κάνω όποτε μου Κ@υλw$e1... :icon18:

το κανεις οποτε θες........

arisk
11-11-09, 14:31
Σ'ευχαριστωωωωωώ...!!