PDA

Επιστροφή στο Forum : Ηλεκτρονικός περιοριστής ταχύτητας;


athanaso77
12-01-09, 00:54
Είμαι κάτοχος ενός 118i μοντέλο 4/2008 και έχω παρατηρήσει ότι όταν το κοντέρ φτάσει ακριβώς 225 km/h κάτι το "φρενάρει" από το να ανεβάσει παραπάνω παρόλο που μου δίνει την αίσθηση ότι μπορεί να πάει κι άλλο. Ισχύει το ενδεχόμενο να υπάρχει ηλεκτρονικός περιοριστής ταχύτητας; Εννοείται ότι δεν έχει καλυφθεί το πλήρες φάσμα στροφών και το αυτοκίνητο δεν φτάνει στον κόφτη. Το ίδιο ισχύει τόσο με 5η όσο και με 6η στο κιβώτιο.

halkida116mpack
12-01-09, 01:04
με 5 στον κοφτη εχει 225 η πιο κατω γιατι λογικα το αμαξι μπορει να την παει κοφτη την 5... δεν εχω ξανακουσει για κοφτη πλην των 250χλμ

athanaso77
12-01-09, 01:15
Και με 5η δεν φτάνει στον κόφτη των στροφών αλλά και πάλι κάτι "περιορίζει" τα χιλιόμετρα και δεν το αφήνει να πάει πάνω από 225 km/h. Το παράξενο είναι ότι και με την 6η στο κιβώτιο δεν αφήνει το αυτοκίνητο να πάει πάνω από 225 km/h ακόμα και σε κατηφόρα παρόλο που από θέμα στροφών χωράει πολύ ακόμα!

konas
12-01-09, 09:04
Μα ... 210 τελικη... (ή κανω λάθος) ???

athanaso77
12-01-09, 14:42
Μολις πηρα τηλεφωνο στο τεχνικο τμημα της αντιπροσωπιας στην Πατρα απο οπου εχει γινει και η αγορα του αυτοκινητου και ο υπευθυνος εκει δεν γνωριζε και μου ειπε να παρω τηλεφωνο αυριο που θα εχει ρωτησει για να με ενημερωσει. Καποιος πιο "σχετικος " που να γνωριζει; :scratchch

nickvas19
12-01-09, 17:54
κατάλαβε τι λέει ο φίλος το ιδιο νιώθω και εγώ στο 116ι...

TAZ118!
12-01-09, 19:11
Λοιπον,η εταιρεια δινει τελικη στην 118i τα 210χλμ/ωρα.
Σε προσφατο ταξιδι στην Θεσσαλονικη σχεδον τελικιασα την 118 μονο με 5η.
Εφτασα τα 220 κοντερισια στις 5900 και ειχα αλλες 200+ ωφελιμες στροφες.
Αλλες φορες την εχω φτασει στα 228 κοντερισια και εχω παρατηρησει
αυτο που αναφερει ο Athanasso77.Δεν πιστευω οτι μπορει να ανεβασει αλλο
για δυο λογους:
1)Η 5η ειναι 1:1 και η 6η 0.8:1.Με την ροπη που εχει η 118 δεν μπορει να
γεμισει και την 6.Ειναι μονο overdrive.
2)Ο Ασσος επειδη ειναι hatchback δεν εχει και την καλυτερη αεροδυναμικη
για να επιτυχει ακομα μεγαλυτερη ταχυτητα.
Ας μην ξεχναμε οτι 210χλμ/ωρα απο 143 αλογα ειναι ΠΑΡΑ πολυ καλα.
Ενδεικτικα:ALFA 147 2.0 150HP 208km/h,FORD FOCUS 2.0 145HP 206km/h,

konas
12-01-09, 19:29
Λοιπον,η εταιρεια δινει τελικη στην 118i τα 210χλμ/ωρα.
Σε προσφατο ταξιδι στην Θεσσαλονικη σχεδον τελικιασα την 118 μονο με 5η.
Εφτασα τα 220 κοντερισια στις 5900 και ειχα αλλες 200+ ωφελιμες στροφες.
Αλλες φορες την εχω φτασει στα 228 κοντερισια και εχω παρατηρησει
αυτο που αναφερει ο Athanasso77.Δεν πιστευω οτι μπορει να ανεβασει αλλο
για δυο λογους:
1)Η 5η ειναι 1:1 και η 6η 0.8:1.Με την ροπη που εχει η 118 δεν μπορει να
γεμισει και την 6.Ειναι μονο overdrive.
2)Ο Ασσος επειδη ειναι hatchback δεν εχει και την καλυτερη αεροδυναμικη
για να επιτυχει ακομα μεγαλυτερη ταχυτητα.
Ας μην ξεχναμε οτι 210χλμ/ωρα απο 143 αλογα ειναι ΠΑΡΑ πολυ καλα.
Ενδεικτικα:ALFA 147 2.0 150HP 208km/h,FORD FOCUS 2.0 145HP 206km/h,

Σωστα μιλας.
Δεν γεμιζει παραπανω κι ας εχει υπολοιπο στις στροφες και στο πενταλ του γκαζιου.

Ροπη, οπισθελκουσα κλπ

InsaneDriver
12-01-09, 19:36
Κόβει νομίζω λόγω μετάδοσης.

athanaso77
12-01-09, 20:17
Λοιπον,η εταιρεια δινει τελικη στην 118i τα 210χλμ/ωρα.
Σε προσφατο ταξιδι στην Θεσσαλονικη σχεδον τελικιασα την 118 μονο με 5η.
Εφτασα τα 220 κοντερισια στις 5900 και ειχα αλλες 200+ ωφελιμες στροφες.
Αλλες φορες την εχω φτασει στα 228 κοντερισια και εχω παρατηρησει
αυτο που αναφερει ο Athanasso77.Δεν πιστευω οτι μπορει να ανεβασει αλλο
για δυο λογους:
1)Η 5η ειναι 1:1 και η 6η 0.8:1.Με την ροπη που εχει η 118 δεν μπορει να
γεμισει και την 6.Ειναι μονο overdrive.
2)Ο Ασσος επειδη ειναι hatchback δεν εχει και την καλυτερη αεροδυναμικη
για να επιτυχει ακομα μεγαλυτερη ταχυτητα.
Ας μην ξεχναμε οτι 210χλμ/ωρα απο 143 αλογα ειναι ΠΑΡΑ πολυ καλα.
Ενδεικτικα:ALFA 147 2.0 150HP 208km/h,FORD FOCUS 2.0 145HP 206km/h,

Συμφωνω μαζι σου και αυτο που λες ειναι απολυτα λογικο. Το θεμα με εμενα ειναι οτι τεσταρω το αυτοκινητο σε ασφαλη δρομο με μεγαλη ευθεια και μετα κατηφορα και οταν ειμαι με 5η στο κιβωτιο και αρχιζει η κατηφορα εχω ηδη 225 στο κοντερ και μετα ενω αισθανομαι οτι το αυτοκινητο "τραβαει" κιαλλο και εκει που ετοιμαζεται να ανοιξει ανετα στην κατηφορα... ειναι λες και παταω φρενο, το αισθανομαι εντονα το φρεναρισμα και δεν αφηνει το αυτοκινητο να ξεπερασει τα 225. Αλλαζω απο 5η σε 6η και εκει που περιμενω απλα να τσουλησει στην κατηφορα... φρεναρει και δεν το αφηνει να παει πανω απο 225 σταθερα. Ειμαι σιγουρος οτι σε καθε περιπτωση τοσο με 5η, οσο και με 6η στο κιβωτιο, ειμαι εκτος τοu κοκκινου οριου των στροφων. (Τα χιλιομετρα που αναφερω ειναι κοντερισια φυσικα)

Nick_E60_GR
12-01-09, 23:44
Συμφωνω μαζι σου και αυτο που λες ειναι απολυτα λογικο. Το θεμα με εμενα ειναι οτι τεσταρω το αυτοκινητο σε ασφαλη δρομο με μεγαλη ευθεια και μετα κατηφορα και οταν ειμαι με 5η στο κιβωτιο και αρχιζει η κατηφορα εχω ηδη 225 στο κοντερ και μετα ενω αισθανομαι οτι το αυτοκινητο "τραβαει" κιαλλο και εκει που ετοιμαζεται να ανοιξει ανετα στην κατηφορα... ειναι λες και παταω φρενο, το αισθανομαι εντονα το φρεναρισμα και δεν αφηνει το αυτοκινητο να ξεπερασει τα 225. Αλλαζω απο 5η σε 6η και εκει που περιμενω απλα να τσουλησει στην κατηφορα... φρεναρει και δεν το αφηνει να παει πανω απο 225 σταθερα. Ειμαι σιγουρος οτι σε καθε περιπτωση τοσο με 5η, οσο και με 6η στο κιβωτιο, ειμαι εκτος τοu κοκκινου οριου των στροφων. (Τα χιλιομετρα που αναφερω ειναι κοντερισια φυσικα)

Αυτό που περιγράφεις είναι έλλειψη ιπποδύναμης. Από ένα σημείο στροφών και μετά οι στροφές του κινητήρα μπορεί να ανεβαίνουν (λόγω κατηφόρας) ή μέγιστη ιπποδύναμη όμως έχει αρχίσει να μειώνεται και σε συνάρτηση με την αντίσταση του αέρα σου δίνει την αίσθηση ότι "κωλώνει".
Μην περιμένεις να σου δώσει χιλιόμετρα η 6η. Η τελική σου βγαίνει στην 5η (1:1)
Η 6η απλά σε ταξιδεύει άνετα και οικονομικά στην περιοχή των στροφών που βγαίνει η μέγιστη ροπή του κινητήρα και στις κατηφόρες.

Αφαίρεσε 5% και θα βρεις την πραγματική ταχύτητα

athanaso77
13-01-09, 08:07
Αυτό που περιγράφεις είναι έλλειψη ιπποδύναμης.

Ισως, εγω παντως αισθανομαι το αντιθετο για να ειμαι ειλικρινης.

Ειδικα στην κατηφορα... το αυτοκινητο ''χυμαει'' να γεμισει χιλιομετρα και κατι αλλο πραγματικα το φρεναρει, οχι η ελλειψη δυναμης του κινητηρα. Φανταζομαι οτι δεν ειναι δυνατον να ''αρπαζει'' τοσο καλα μεχρι εκει και μετα στην κατηφορα μαλιστα να κανει τοσο αισθητη την εμφανιση της η ελλειψη δυναμης!!!

halkida116mpack
17-01-09, 18:25
Σαν να εχει δικιο ο NICK E60:screwy: