PDA

Επιστροφή στο Forum : Απλή και γρήγορη ερώτηση σχετικά με ελαστικά...


sterpas
20-01-09, 16:16
Καλησπέρα σε όλους...

Έχω αποφασίσει να πάρω ή τα Michelin Pilot Sport ή τα Yokohama AVS Sport...Μόλις καταλήξω σε κάποιο από τα 2 θα έχω το παρακάτω πρόβλημα...

Τι διάσταση να πάρω:
225/45/R17 ή 235/45/R17????

Οπότε η ερώτηση μου έχει να κάνει με τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που θα έχει στο αυτοκίνητό μου (Ζ4 2λτ) η επιλογή κάθε διάστασης...

Επίσης έχει κανείς εμπειρία με τα συγκεκριμένα Yokohama???

Βοήθεια παιδιά...

mitsos_chania
20-01-09, 16:20
το μονο που μπορω να πω ειναι για την διασταση του ελαστικου.γιατι θες να την μεγαλωσεις?αφου η μαμα bmw δινει 225/45/17.αμα το αλλαξεις σε 235/45 μαλλον αλλαζεις το βημα οποτε πιο πολυ κακο θα κανεις παρα καλο.

wind/fire
20-01-09, 16:28
δεν αλλαζει το βημα,απλως θα κανει λιγο μεγαλυτερο μαγουλο στο προφιλ!

sterpas
20-01-09, 16:32
Βασικά ήδη φοράω 235/45/R17... Μου είχαν πάρει τα μυαλά κάποιοι γνωστοί μου όταν το πρωτοπήρα πως θα έχω καλύτερα κρατήματα με αυτήν τη διάσταση και τα πήρα τελικά...

Τώρα πλέον χωρίς τον ενθουσιασμό του ότι έχω καινούριο αυτοκίνητο ψάχνω για πιο εμπερειστατωμένες απόψεις...Οπότε θα ρωτήσω ποιο θα είναι δλδ το κακό που θα κάνω??? Τι χάνω γενικώς και τι κερδίζω???

gyiama
20-01-09, 16:43
φιλε μου και γω θα σου πω για την διασταση οτι βαλε την μαμα διασταση ξανα βαζοντας 235/45/17 εχεις ηδη αλλαξει το βημα του αυτοκινητου διοτι το προφιλ ειναι αναλλογο με το φαρδος του λαστιχου! δεν θυμαμαι τον τυπο ακριβως ποιος ειναι και πως βγαινει το προφιλ,καποια παιδια εδω μεσα τον ξερουν και αν τους ειναι ευκολο θα τον ποσταρουν!!! εφοσων η μαμα διασταση ειναι 225/45/17 και συ την αλλαζεις χωρις να πεσεισ σε προφιλ δλδ 235/45/17 και οχι πχ 235/40/17 σημαινει οτι αλλαζει και το υψος του προφιλ αρα μεγαλωνει η διαμετρος του τροχου αρα αλαλζεις το βημα του αυτοκινητου!!!!!!τωρα το οτι ανεβηκες ενα νουμερο λαστιχα και αλλαξε το κρατημα δεν θα το ελεγα!!!! αλλο να πας απο 205 σε 225 και αλλο απο 225 σε 235 πολυ μικρη διαφορα!!! αν θες να αλλαξει λιγο συμπεριφορα το αυτοκινητο κανε την κλασικη κινηση που εχουν πχ τα Μ πακ! 225/45/17 μπροστα και 245/40/17 πισω!! βεββαια για να μπει το τελευταιο χρειαζεσαι πισω πιο φαρδια ζαντα 8.5'' που μαλλον δυστυχως δεν εχεις!!!!
Βαλε ξανα τη μαμα διασταση και αν θες την γνωμη μου αν τα χαλας γρηγορα τα ελαστικα φορα τα yokohama εχουν παρει πολυ καλες κριτικες απλα το μειονεκτημα τους ειναι οτι αν δεν τα πολυκυκλοφορεις με τον καιρο ξεραινονται και γινονται λιγο χαλια!!!!τα michelin ιναι πολυ καλα αλλα αρκετα ακριβοτερα θα ελεγα!!!!

Sp!ros G
20-01-09, 17:15
Φιλε Sterpas τα δυο λαστηχα που εχεις καταληξει ειναι εντελως φιαφορετικα μεταξυ τους.Το Michelin

ειναι αρκετα μαλακο και αθορυβο,ενω το Yokohama πιο σκληρο και πιο θορυβωδες.αν διαλεγα τα

Michelin θα εμενα στη μαμα διασταση 225/45/17 μπροστα-πισω,ενω αν διαλεγα τα Yokohama

θα πηγαινα σε κατι πιο σπορ,215/45/17 μπροστα και 235/40/17 πισω.Παντως η επιλογη ειναι

αναλογως και τα γουστα του καθενως,πως δηλαδη προτιμαει το αυτοκινητο του!!

S 2000
20-01-09, 17:44
Φιλε βαλε τις διαστασεις που φοραει απ την μανα του.
Με το 235 ισως να εχεις λιγο καλυτερη αισθηση στο τιμονι οταν στριβεις,
οχι καλυτερο κρατημα....
αλλα δεν αξιζει να αλλαξεις το βημα του αυτοκινητου καθολου...
Προσωπικη μου αποψη !

nino x3
20-01-09, 17:49
νομιζω οτι + θα εχεις καλυτερο κρατημα στο στεγνο μονο
πιο ωραιο look αν και αυτο ειναι σχετικο


- μεγαλυτερη καταναλωση
πιθανη μειωση της ιπποδυναμης και σιγουρα της επιταχυνσης
η γνωμη μου ειναι μην αλλαξεις το βημα βαλε τα pilot που ειναι απαιχτα αλλα μην ανεβαινεις πεζοδρομια.

stelmaniac
20-01-09, 19:15
To καινουριο Pilot ειναι απαραδεκτο(γνωμη μου),γλυστραει πολυ, σε αντιθεση με το προηγουμενο(με το V διαγραμμα) που ηταν ενα απ τα καλυτερα ever(γνωμη μου)...Ειμαι σιγουρος οτι το Yokohama θα ειναι καλυτερο,αν και δεν το ξερω...

konc
20-01-09, 21:27
δεν αλλαζει το βημα,απλως θα κανει λιγο μεγαλυτερο μαγουλο στο προφιλ!

ΛΑΘΟΣ! Αλλάζει το βήμα, αν θέλεις λεπτομέρειες, ευχαρίστως να στο αναλύσω και να το εξηγήσουμε.

wind/fire
21-01-09, 00:56
ΛΑΘΟΣ! Αλλάζει το βήμα, αν θέλεις λεπτομέρειες, ευχαρίστως να στο αναλύσω και να το εξηγήσουμε.

νομιζω παιζει ρολο και η ζαντα. μια 8,5 αρα π.χ μπορει να παρει απο 225 και πανω.
τωρα αν βαλεις 235 δεν αλλαζει τιποτα η' σχεδον τιποτα αν θελεις πιο σωστα.
αν ομως τις βαλεις 255 ,ναι σιγουρα θα αλλαξει η διαμετρος,αφου η ζαντα δεν θα αφηνει το πελμα να ανοιξει στο δρομο ,πιεζοντας το λαστιχο με αποτελεσμα να φουσκωνει στα μαγουλα στο προφιλ.

ermis1975
21-01-09, 07:33
Όσο πιο φαρδύ είναι ένα ελαστικό και με μικρότερο προφίλ και όσο πιο μεγάλη ζάντα φοράς, τόσο περισσότερο "διαβάζει" το δρόμο, γλιστράει στο βρεμμένο, δε πάει στο χιόνι. Αυξάνει τη κατανάλωση, μειώνει τις επιδόσεις. Κάνει για δρόμο πίστα και για να δείξει περισσότερο το αμάξι.

randombk
21-01-09, 07:51
Φιλε με κλειστα ματια θα βαλεις τα MICHELIN σε διασταση 225/45/17.

Αν βαλεις Yoko θα το μετανιωσεις... αν βαλεις αλλο πατημα δηλ 235 θα το μετανιωσεις επεισης μιας και παει το ζυγισμα του αυτοκινητου!
Ασε που στο Ζ4 το ζυγισμα ειναι ολα τα λεφτα!


Καλησπέρα σε όλους...

Έχω αποφασίσει να πάρω ή τα Michelin Pilot Sport ή τα Yokohama AVS Sport...Μόλις καταλήξω σε κάποιο από τα 2 θα έχω το παρακάτω πρόβλημα...

Τι διάσταση να πάρω:
225/45/R17 ή 235/45/R17????

Οπότε η ερώτηση μου έχει να κάνει με τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που θα έχει στο αυτοκίνητό μου (Ζ4 2λτ) η επιλογή κάθε διάστασης...

Επίσης έχει κανείς εμπειρία με τα συγκεκριμένα Yokohama???

Βοήθεια παιδιά...

Fanis
21-01-09, 08:12
225/45/17, γιατί πολύ απλά αυτή είναι η διάσταση που προτείνεται από το εργοστάσιο σε 17αρα ζάντα (ή 205/50/17). Όπως είπαν και οι άλλοι φίλοι, αν βάλεις 235, ουσιαστικά αλλάζεις (μεγαλώνεις) την συνολική διάμετρο της ρόδας, κάτι το οποίο δεν σου χρειάζεται....μάλλον περισσότερο κακό κάνει παρά καλό. Ουσιαστικά αυξάνεις το ύψος κατά 4.5mm (από 101,25mm σε 105,75mm) και άρα ψηλώνει και το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου και αυξάνεις τη συνολική διάμετρο κατά 9mm. Η μέγιστη τιμή αύξησης που θεωρείται αποδεκτή είναι 10mm...άρα είσαι στο όριο, χωρίς ουσιαστικά να σου προσφέρει κάτι θετικό το 235 (ίσως ελάχιστα καλύτερη άνεση).

Ο Τύπος είναι φάρδος * προφίλ% = ύψος πλαϊνών (άρα ύψος ελαστικού). Το προφίλ πολύ απλά δηλώνει το ύψος των πλαϊνών του ελαστικού σε ποσοστό επί του πλάτους του πέλματος (το οποίο εκφράζεται σε χιλιοστά). Δλδ. 2 ελαστικά με το ίδιο προφίλ, αλλά διαφορετικό πλάτος πέλματος έχουν και διαφορετικό ύψος πλαίνων.. Επίσης το 235 θα είναι και πιο βαρύ, κάτι επίσης αρνητικό.

sterpas
21-01-09, 09:54
Παιδιά σας ευχαριστώ όλους πολύ για τις απαντήσεις σας...

Ok το έπιασα το υπονοούμενο... Ουσιαστικά κανείς εδώ μέσα δεν είναι υπέρ του να βάλω 235 διάσταση... Το ίδιο και ο ζαντολαστιχάς μου...Οπότε τελειώνει εδώ το θέμα της διάστασης...

Τώρα ένας τελευταίος προβληματισμός μου... Όσα μου γράψατε παραπάνω ισχύουν και για το αν βάλω 225 μπροστά και 245 πίσω???
Δλδ αυξημένη κατανάλωση, περισσότερο κοπάνημα, μειωμένη τελική και επιτάχυνση, καλύτερη αίσθηση τιμονιού, καλύτερο κράτημα???
Ρωτάω γιατί θα πάρω ζαντολάστιχα και όχι μόνο τα ελαστικά...

randombk
21-01-09, 11:09
Φιλε μου το τι διαστασεις θα βαλεις στο αμαξι σου το λεει το manual του αυτοκινητο σου.
επεισης θα το δεις πιο ευκολα στην πορτα του οδηγου οπου υπαρχει αναλογο αυτοκολητακι...
Σε Ζ4 αν θες διαφορετικες διαστασεις πας σε 18αρες και 225 μπροστα και 255 πισω.
Δεν θα στο συνυστουσα καθολου μιας και αναφερεσε σε 2.0lt Ζ4.



Παιδιά σας ευχαριστώ όλους πολύ για τις απαντήσεις σας...

Ok το έπιασα το υπονοούμενο... Ουσιαστικά κανείς εδώ μέσα δεν είναι υπέρ του να βάλω 235 διάσταση... Το ίδιο και ο ζαντολαστιχάς μου...Οπότε τελειώνει εδώ το θέμα της διάστασης...

Τώρα ένας τελευταίος προβληματισμός μου... Όσα μου γράψατε παραπάνω ισχύουν και για το αν βάλω 225 μπροστά και 245 πίσω???
Δλδ αυξημένη κατανάλωση, περισσότερο κοπάνημα, μειωμένη τελική και επιτάχυνση, καλύτερη αίσθηση τιμονιού, καλύτερο κράτημα???
Ρωτάω γιατί θα πάρω ζαντολάστιχα και όχι μόνο τα ελαστικά...

compact
21-01-09, 11:17
Όσο πιο φαρδύ είναι ένα ελαστικό και με μικρότερο προφίλ και όσο πιο μεγάλη ζάντα φοράς, τόσο περισσότερο "διαβάζει" το δρόμο, γλιστράει στο βρεμμένο, δε πάει στο χιόνι. Αυξάνει τη κατανάλωση, μειώνει τις επιδόσεις. Κάνει για δρόμο πίστα και για να δείξει περισσότερο το αμάξι.

off topic!
ανεβηκα παρνασσο πριν 18 μερες με dunlop sp sport maxx tt(carbon) με 4 ατομα και φορτωμενο τιγκα (σκι -σχαρες μποτες και τα συναφη) και δεν μασησαν τα 255/35/18 σε 5 ποντους παγο!!!!!!!
βεβαια ανεβηκα με κολιες και παντιλικια αλλα δεν κολησα!!!και παω και απο αμφικλεια-τιθορεα που εχει και λιγοτερη κινηση.απαιχτα!!!

konc
21-01-09, 12:00
225/45/17, γιατί πολύ απλά αυτή είναι η διάσταση που προτείνεται από το εργοστάσιο σε 17αρα ζάντα (ή 205/50/17). Όπως είπαν και οι άλλοι φίλοι, αν βάλεις 235, ουσιαστικά αλλάζεις (μεγαλώνεις) την συνολική διάμετρο της ρόδας, κάτι το οποίο δεν σου χρειάζεται....μάλλον περισσότερο κακό κάνει παρά καλό. Ουσιαστικά αυξάνεις το ύψος κατά 4.5mm (από 101,25mm σε 105,75mm) και άρα ψηλώνει και το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου και αυξάνεις τη συνολική διάμετρο κατά 9mm. Η μέγιστη τιμή αύξησης που θεωρείται αποδεκτή είναι 10mm...άρα είσαι στο όριο, χωρίς ουσιαστικά να σου προσφέρει κάτι θετικό το 235 (ίσως ελάχιστα καλύτερη άνεση).

Ο Τύπος είναι φάρδος * προφίλ% = ύψος πλαϊνών (άρα ύψος ελαστικού). Το προφίλ πολύ απλά δηλώνει το ύψος των πλαϊνών του ελαστικού σε ποσοστό επί του πλάτους του πέλματος (το οποίο εκφράζεται σε χιλιοστά). Δλδ. 2 ελαστικά με το ίδιο προφίλ, αλλά διαφορετικό πλάτος πέλματος έχουν και διαφορετικό ύψος πλαίνων.. Επίσης το 235 θα είναι και πιο βαρύ, κάτι επίσης αρνητικό.

Πολύ σωστός, με έβγαλες από τον κόπο να πω ακριβώς τα ίδια. Είναι λίγοι οι άνθρωποι που γνωρίζουν τι σημαίνει ακριβώς το νούμερο του "προφιλ" στο ελαστικό και όσο και αν σου φανεί περίεργο, έχω δει με τα μάτια μου 2 λαστιχάδες που δεν το γνωρίζουν! Επαγγελματίες για σφαλιάρες...