PDA

Επιστροφή στο Forum : CAR OFF.... 518 Ε34 Μ40


stelmaniac
14-02-09, 14:52
Θα ειμαι οσο πιο συντομος γινεται...παρακαλω τη βοηθεια σας....

Εχω ενα 518 Ε34 Μ40 εδω και ενα μηνα...

Εγω θα τα πω απο την αρχη εστω κι αν μπορει να μη συνδεονται μεταξυ τους....
Ολα ξεκινησαν τη Δευτερα το πρωι οταν πηρα το αυτοκινητο να φυγω. Σταματησα να βαλω βενζινη. Μολις ξεκιναω, το αυτοκινητο δεν εβρισκε ρελαντι και μολις σταματουσα σε φαναρι εσβηνε αμεσως..Παω αμεσως στο μηχανικο, εβγαλε το σωληνα της εισαγωγης, σκαλισε και κατι αλλα και μου ειπε οτι το αμαξι δεν εχει τιποτα,,,του εδωσε 3-4 γκαζιες και το αυτοκινητο επανηλθε και λειτουργουσε σωστα...Μου ειπε οτι ισως ειχε κρατησει υγρασια καπου....

Την Τεταρτη το πρωι ενας βλακας επεσε ξυστα στον προφυλακτηρα μου(μπροστα) και ξεκολλησε το διακοσμητικο του το μαυρο. Οχι σπουδαια πραγματα δηλαδη....Απο εκεινη τη στιγμη προσεξα(ισως να κανω και λαθος) οτι ακουγοταν στο μοτερ ενα τακ-τακ ασυγχρονιστο αλλα το αυτοκινητο λειτουργουσε κανονικα...

Πριν 2 ωρες καθως επεστρεφα για το σπιτι το αμαξι ειχε κενα στο γκαζι(αργουσε να ανεβασει),δηλαδη ηταν νωχελικο στις στροφες. Μετα απο 200 μετρα(σε κινηση) δεν ανεβαζε σχεδον καθολου.....Το εβαλα στην ακρη, εσβησε και δεν ξαναπηρε μπροστα...
Γυρνωντας το κλειδι ολα δουλεουν κανονικα αλλα δεν παιρνει μπροστα, σα να μην εχει βενζινη....Εδω να πω οτι στο μοτερ εχει γινει σερβις με αλλαγη ιμαντα εκκεντροφορου,ωστηριων και βαλβιδων....

Παρακαλω θερμα για τη βοηθεια σας....Μηπως εκαψε την τρομπα? Δεν ξερω, και αυτο που με στενοχωρει περισσοτερο ειναι οτι δε μπορω να το μετακινησω για να το παω στον πλησιεστερο μηχανικο...

Σας ευχαριστω.

stauros772000
14-02-09, 15:10
τα συμπτωματα που παρεθεσες μπορεις να τα προκαλεσει και μια εν δυναμη αχρηστη τρομπα.εγω θα προτιμουσα να ειναι αντλια,για να γλυτωσω και ολο το ψαξιμο.
γνωριζεις αν και ποτε αλλαχτηκε η τρομπα?αλλαγες φιλτρων τακτικες?το βασικο σου βενζιναδικο εχει σωστα καυσιμα? απο ρευματα ολα οκ?βγαλε κανα μπουζι και τσεκαρε......αν εχεις ρευματα και δεν εχεις μπεντσινα,οι αναφλεκτηρες πρεπει να ειναι στεγνοι και προς καφετι χρωμα.για το αντιθετο,θα ειναι μαυριδεροι και με μπιχλα πανω

mpikounis
14-02-09, 16:19
Την τρομπα βενζινης θα την ακους στη δευτερη σκαλα να δουλευει. Αν οταν πας απο πρωτη σκαλα σε 2η δεν ακους ενα χαμηλο ηλεκτρικο θορυβο τοτε πιθανοτατα δεν λειτουργει η τρομπα.

stelmaniac
14-02-09, 18:09
Αν ειναι η τρομπα βενζινης, μπορει να αλλαχτει επι τοπου η χρειαζεται μεταφορα σε συνεργειο?
Υπαρχει περιπτωση να ειναι κατι αλλο, ισως πιο σοβαρο?

konas
14-02-09, 21:01
Που εχεις μεινει? Αν μπορω, παρε τηλεφωνο να ερθω αυριο Κυριακη με το Σουπερκαρ Χιουνται να σε τραβηξω σε κανενα συνεργειο. Σου στελνω το κινητο μου με ΡΜ

kostase28
14-02-09, 21:15
Φιλε σου ευχομαι να πανε ολα καλα,πιστευω πως αν οχι τρομπα βενζινης μηπως εκαψε την ηλεκτρονικη πλακετα.Το ειχα παθει και εγω στο 5αρι με την διαφορα οτι την πρωτη φορα πηρε μπρος μετα απο αρκετη ωρα,το ξανακανε μετα απο καμμια βδομαδα και δεν ξαναπηρε.

stauros772000
14-02-09, 22:20
Που εχεις μεινει? Αν μπορω, παρε τηλεφωνο να ερθω αυριο Κυριακη με το Σουπερκαρ Χιουνται να σε τραβηξω σε κανενα συνεργειο. Σου στελνω το κινητο μου με ΡΜ

konas,με δεδομενο οτι απαγορευετε η ρυμουλκιση πλεον, αν μπορειτε να βρειτε και τριτο για να τσεκαρει μπροστα,οντας προπορευομενος απο εσας,ακομα καλυτερα.μην πατε να κανετε δουλεια και πλερωνετε γ@μισιατικα.η αλλη λυση,να δοκιμασετε να το κανετε επιτοπου.

Speedy
15-02-09, 12:06
Φιλε σου ευχομαι να πανε ολα καλα,πιστευω πως αν οχι τρομπα βενζινης μηπως εκαψε την ηλεκτρονικη πλακετα.Το ειχα παθει και εγω στο 5αρι με την διαφορα οτι την πρωτη φορα πηρε μπρος μετα απο αρκετη ωρα,το ξανακανε μετα απο καμμια βδομαδα και δεν ξαναπηρε.


Δεν νομιζω!
Αν ηταν η ηλεκτρονικη πλακετα θα ηταν νεκρα ολα!

S 2000
15-02-09, 12:44
Μηπως δεν εχει βενζινη κ ο δεικτης σου εχει κολλησει και δειχνει
οτι εχει???
Το λεω αυτο γιατι εχει συμβει σε 518 φιλου, το πηγαμε στο συνεργειο
και τελικα δεν ειχε καθολου βενζινη.

stelmaniac
16-02-09, 00:40
Αποψε το βραδυ μετα απο καποιο ραντεβου με φιλους για μετακινηση του αυτοκινητου στον πλησιεστερο μηχανικο για αυριο το πρωι, συντελεστηκε το θαυμα....Αφου μαζευτηκαμε και μετα την απαραιτητη καζουρα απ τους φιλους για την αξιοπιστια της Μπεμβε (ιταλοι και γιαπωνεζοι ειναι,δεν ασχολουμαι!),εκανα την υστατη προσπαθεια απελπισιας να βαλω μπροστα το αυτοκινητο....Ε, με τη δευτερη μιζια πηρε...!!!!!.Τωρα λειτουργει κανονικα...Παρατηρησα ομως: 1.Ασταθεια στο ρελαντι οταν ειναι κρυο και
2.Το τακ-τακ ακουγεται παλι σαν πλαστικα που χτυπουν μεταξυ τους, εξω απο το μοτερ, οχι μεσα...

oldcarskickass
16-02-09, 08:17
Άναψε κανένα λαμπάκι κατά τη διάρκεια του περιστατικού (του πρώτου όχι κατά τη ρυμούλκηση), πχ του δυναμό;


Μήπως παίρνει αέρα από κάπου;(κυρίως από τα πλαστικά κολλάρα μετά το λούφτ)

Η πολλαπλή εισαγωγής είναι σφιχτή (δλδ αν πας να την κουνήσεις έχει μπόσικα; )

Αυτό που λέει ο mpikounis για την αντλία το έλεγξες;

Driftakos
16-02-09, 09:06
Για το οτι δεν παίρνει...Μήπως έχεις ιμμομπιλάιζερ...Ρωτάω γιατί εμένα μου εκανε ακριβώς τα ίδια στο ξεκίνημα [όλα γυρνούσαν αλλά δεν έπαιρνε μπροστά]Τελικα, επειδή λόγω μετατροπής το ιμμομπιλάιζερ το έχω βάλει μετέπειτα, το καλώδιο του μπλεκόταν στον συμπλέκτη, ο οποίος με το ασε πάτα το εκοψε τελικά. Απλά πριν μείνει τελείως, δεν έπαιρνε μπροστά με πατημένο συμπλέκτη.
Τώρα τα άλλα συνηγορούν με αντλία βενζίνης. Ίσως και να είναι στα τελευταία της...
Ασάθεια στο ρελαντί όταν είναι κρύο...Ίσως και αιαθητήρας λάμδα. Αν και ίσως το διαγνωστικό να μην το βλέπει γιατί είναι σε αρχικό στάδιο, αλλα αν το μετρήσεις με πολύμετρο και ο μάστορας ξέρει, θα δει αν είναι η οχι.

ptboul
16-02-09, 09:24
Αν κρίνω από τα συμπτώματα + επαλήθευσε αυτό:

Την τρομπα βενζινης θα την ακους στη δευτερη σκαλα να δουλευει. Αν οταν πας απο πρωτη σκαλα σε 2η δεν ακους ενα χαμηλο ηλεκτρικο θορυβο τοτε πιθανοτατα δεν λειτουργει η τρομπα.

Τότε είναι σίγουρα τρόμπα βενζίνης (περίπου 250 - 300 ευρώ) Όσο κινείται πήγαινε το γρήγορα στον μάστορα , αλλιώς +150ευρώ για οδική βοήθεια.. :banghead:

Ps: ο θόρυβος που ακούς είναι μάλλον ψυχολογικό από το χτύπημα με τον άλλον. Μπορεί να είναι από την ανοχή του σαζμάν και να μη το είχες παρατηρήσει.

oldcarskickass
16-02-09, 11:27
Αν κρίνω από τα συμπτώματα + επαλήθευσε αυτό:



Τότε είναι σίγουρα τρόμπα βενζίνης (περίπου 250 - 300 ευρώ) Όσο κινείται πήγαινε το γρήγορα στον μάστορα , αλλιώς +150ευρώ για οδική βοήθεια.. :banghead:

Ps: ο θόρυβος που ακούς είναι μάλλον ψυχολογικό από το χτύπημα με τον άλλον. Μπορεί να είναι από την ανοχή του σαζμάν και να μη το είχες παρατηρήσει.

Μόλις πήρα από ebay walbro τρόμπα με 100€ με μεταφορικά.

ptboul
16-02-09, 11:33
Μόλις πήρα από ebay walbro τρόμπα με 100€ με μεταφορικά.

Εμένα μου κόστισε 250γιούρος (για Ε34) με εργασία σε εξουσιοδοτημένο. :banghead:

αν πιάνει το χέρι σου και δε φοβάσαι είσαι τυχερός..

oldcarskickass
16-02-09, 12:01
Εμένα μου κόστισε 250γιούρος (για Ε34) με εργασία σε εξουσιοδοτημένο. :banghead:

αν πιάνει το χέρι σου και δε φοβάσαι είσαι τυχερός..

Ούτε εμένα πιάνει πολύ το χέρι μου, αλλά ξέρω ότι αν πιάσω 250€ και τα χώσω κατευθείαν στο αμάξι, θα πέσει παντόφλα, άσχετο αν η παντόφλα είναι ΠΙΟ ακριβή από μια κ@λ@αντλία.

ptboul
16-02-09, 12:10
Ούτε εμένα πιάνει πολύ το χέρι μου, αλλά ξέρω ότι αν πιάσω 250 και τα χώσω κατευθείαν στο αμάξι, θα πέσει παντόφλα, άσχετο αν η παντόφλα είναι ΠΙΟ ακριβή από μια κ@λ@αντλία.

χαχα! Εγώ τα αποσιωπώ αυτά, όπως αποσιοποίησα εσχάτως και τα 1.300 για αλλαγή τουρμπίνας :icon11: και μετά τρέχω να καλύψω το οικονομικό κενό πριν προλάβει να γίνει αντιληπτό.. Είναι σαν να ζούμε διπλή ζωή με σύ-ζυγο και ερωμένη, τρέλα.

χμ, :offtopic: :banhim:

stelmaniac
16-02-09, 14:18
Tην τρομπα δεν την ακουω....ποτε δεν την ακουσα απο τοτε που το πηρα....Στα 36αρια και στα 46αρια που ειχα ακουγοντο εντονα αλλα οχι στο 34αρι....


Υ.Γ Που εισαι ρε μαστρολευτερη...ρε μπαγασα ολο το Σ/Κ σε ψαχνω στο msn...

ptboul
16-02-09, 14:34
Δε το έχεις προσέξει, κάνει ένα ανεπαίσθητο βννννν... αν δεν ακούς τίποτα, η μίζα δουλεύει κανονικά και όλα ανάβουν κανονικά αλλά δε παίρνει 'μπρος' τότε κατά 80% είναι τρόμπα.

Άλλο πρόβλημα μπορεί να είναι το κλειδί -αν δεν είναι γνήσιο- όπου δε διαβάζει το ιμομπιλάϊζερ, πράγμα όμως λίγο άτοπο μιας και δούλευε κανονικά τόσο καιρό.

stelmaniac
16-02-09, 15:14
Δε το έχεις προσέξει, κάνει ένα ανεπαίσθητο βννννν... αν δεν ακούς τίποτα, η μίζα δουλεύει κανονικά και όλα ανάβουν κανονικά αλλά δε παίρνει 'μπρος' τότε κατά 80% είναι τρόμπα.

Άλλο πρόβλημα μπορεί να είναι το κλειδί -αν δεν είναι γνήσιο- όπου δε διαβάζει το ιμομπιλάϊζερ, πράγμα όμως λίγο άτοπο μιας και δούλευε κανονικά τόσο καιρό.

Yπενθυμιζω οτι το αυτοκινητο δουλευει κανονικα τωρα...

ptboul
16-02-09, 15:42
ναι αλλά δε σημαίνει ότι δε θα το ξανακάνει :D

DaywalkeR
16-02-09, 16:03
Λοιπον, εγω με αντστοιχο προβλημα (σε opel vectra A) και αφου χτυπιομουν επι αρκετη ωρα μιας και το αμαξι ειχε κανει προσφατα σερβις, και εχανα ωρες απο την αδεια μου (φανταρακι ημουν) αποφασισα να καλεσω την οδικη, το προβλημα ηταν οτι δεν ηταν καλα κουμπωμενη μια φισα στο ντιστριμπιτερ, με αποτελεσμα να μου κανει διακοπες και τελικα να ξεκουμπωσει και να σβησει στην μεση της εγνατιας κατεβαινωντας απο ορεστιαδα, για κοιταξε μηπως εχεις κανα αντιστοιχο θεμα με καμια επαφη:bricks1: