PDA

Επιστροφή στο Forum : Η μεγαλη στιγμη εφτασε!!!


TheCondor
27-06-05, 20:38
Τις καλησπερες μου σε ολους/ολες!!!

Οπως λεει και ο τιτλος, ηρθε η στιγμη το ταπεινο καρμπυρατερ ( Ε30 316 ) να φυγει και να παρει τη θεση του το 318is η το 320 ( αληθεια τι διαφορες -σημαντικες- εχουν αυτα τα δυο? ) και εχω καποιες αποριες τις οποιες και θα εκθεσω παραυτα !! ( τι ειπα παλι :chair: )

Λοιπον, εμενα το αμαξι ειναι ασπρο και οταν το ζοριζεις σου θυμιζει κατι βαρκες που εχουν βγει για την ψαριά τους!! Οποτε λεω μαζι με τον κινητηρα( +σασμαν+διαφορικο ) να βαλω και καλυτερες αναρτησεις ετσι ωστε να γινει πιο σταθερο το αμαξι ( και πιο ομορφο :nod: )

Δεν ψαχνω κατι εξεζητημενο, μαλιστα καπου σε μια συζητηση εδω στο φορουμ ειχα δει οτι οι μαμισιες του is ειχαν 400 ευρω. :feedback: και ειπα οτι αφου κατα πασα πιθανοτητα το is θα βαλω, τοτε να βαλω και αυτο το σε αμορτισερ-ελατηρια να ειμαι τζετ. Δεν θελω να ειναι κουτσουρο εντελως το αμαξι αλλα θελω απεγνωσμενα να σταματησει να γερνει

Eσεις τι προτεινετε? ( σε αυτα τα λεφτα 400 Αντε 500 το πολυ ) Γιατι δεν θελω να ξεφυγω παρα πολυ στο θεμα των χρηματων.

Μαλιστα σε μια φαση σκεφτομουν ( δεν ξερω αν ηταν σωστη η σκεψη που εκανα ) επειδη τα λεφτα μου βγαινουν σχεδον ισα-ισα να βαλω μονο ελατηρια ωστε να χαμηλωσει ( και επιτελους να βαλω και τις ζαντουλες που εχω αγορασει ) αλλα μου φαινεται αυτο δεν θα ηταν και ο,τι καλυτερο ετσι?? :feedback:

Αυτα τα ολιγα παιδες

Συγγνωμη για το μεγεθος του post αλλα πιστευω να καταλαβαινετε την αγωνια μου τωρα που ηρθε η ωρα για την μετατροπη

Επισης ( ξερω ξερω τελειωνω ) εμενα που δεν με πολυκαιει το να εχω εξακυλινδρο ( μονο που θα μου τη λεει συνεχως ο αδερφος μου που το εδωσε σημερα για τη μετατροπη - απο 316 σε 320 ) ποιο απο τα δυο να προτιμουσα? 320 η 318is ( για τα μαμισια παντα του Ε30 μιλαμε )? Απο θεμα δυναμης κτλ ποιο ειναι καλυτερο?? Ξερω οτι το διλιτρο εχει περισσοτερη ροπη αλλα αυτο παιζει μεγαλο ρολο?? Απο καταναλωση κτλ?? Εγω το χρησιμοποιω το αμαξι σε καθημερινη βαση και δεν θα ηθελα να καιει τα κερατα του.

Finito

Ευχαριστω εκ των προτερων για οποια απαντηση

DoctorAbo
28-06-05, 11:06
Καλημέρα. Για το κομμάτι των αναρτήσεων, θα σου πρότεινα τα εξής :
Να μην χαμηλώσεις το αυτοκίνητο γιατί θα μαζεύεις τα σπιρτόκουτα από το δρόμο.
Να αλάξεις ελατήρια, αμορτισέρ (πιθανά με eibach ελατήρια κανονικού ύψους) και bilstein αμοριτισέρ, και να βάλεις όπωσδήποτε και αντιστρεπτικές (για οικονομία μεταχειρισμένες μπρος / πίσω) από κάποιο Ε 30 με μεγαλύτερο κινήτήρα. Αυτό θα σου μειώσει σημαντικά τις κλίσεις.

Η ανάρτηση αυτή νομίζω πως θα σου δώσει τα επιθυμητά χαρακτηριστικά χωρίς να έχεις μεγάλο κόστος .

manosbmw318ie30
28-06-05, 11:41
Για τον κινητήρα θα σου πρότεινα τον Μ42 του iS, που και πιο δυνατός είναι από αυτόν της 320 (Ε30 πάντα) και πιο ελαφρύς, με αποτέλεσμα να υπάρχει λιγότερο βάρος μπροστά, άρα και λιγότερη υποστροφή (ναι, τα Ε30 υποστρέφουν και μάλιστα πολύ!!! ), επομένος καλύτερο ζύγισμα του οχήματος. Είναι και πιο οικονομικός στη κατανάλωση, ενώ (νομίζω) ότι είναι πιο οικονομικός και στη συντήρηση. :)

moutraklas
28-06-05, 13:04
Ο Μ20 είναι πιο ροπάτος. Πιο εύκολος ίσως σε καθημερινή οδήγηση... Αυτό είναι το πλεονέκτημά του... Και βέβαια η ιδέα ότι έχεις 6κύλινδρο που για μερικούς φτάνει και περισεύει... :D

Ο Μ42 δεν ξέρω αν είναι πιο οικονομικός στη συντήρηση και στην κατανάλωση αλλά σίγουρα είναι πιο οικονομικός σε τέλη και ασφάλειες...
Είναι και πιο ελαφρύς και αυτό μετράει. Πιο γρήγορος... δεν ξέρω. Ίσως ψηλά...

Αν πας για Μ20, γιατί δεν ρίχνεις τον Β25?

Αντιστρεπτικές πρώτα πρώτα και αφού δεις πόσο θα σφίξει με αυτές, τότε προχώρα σε επιλογή ανάρτησης... μην το κάνεις κούτσουρο χωρίς λόγο...

manosbmw318ie30
28-06-05, 13:16
Ο Μ42 δεν ξέρω αν είναι πιο οικονομικός στη συντήρηση και στην κατανάλωση αλλά σίγουρα είναι πιο οικονομικός σε τέλη και ασφάλειες...


Σαν πιο σύγχρονο μοτέρ από τα 6άρια που φόρεσε η Ε30, ο Μ42 είναι καλύτερα μελετημένος και είναι πιο οικονομικός σε βενζίνη, ενώ οι εκπομπές ρύπων είναι σαφώς χαμηλότερες. :deal:

Για τη ροπή, έτσι είναι όπως τα λες. Και περισσότερα κυβικά και 2 βαλβίδες / κύλινδρο.

Νομίζω πάντως ότι δε μπαίνει χωρίς κόψε - ράψε 6άρι από Ε36...

TheCondor
28-06-05, 13:32
Καλημέρα. Για το κομμάτι των αναρτήσεων, θα σου πρότεινα τα εξής :
Να μην χαμηλώσεις το αυτοκίνητο γιατί θα μαζεύεις τα σπιρτόκουτα από το δρόμο.
Να αλάξεις ελατήρια, αμορτισέρ (πιθανά με eibach ελατήρια κανονικού ύψους) και bilstein αμοριτισέρ, και να βάλεις όπωσδήποτε και αντιστρεπτικές (για οικονομία μεταχειρισμένες μπρος / πίσω) από κάποιο Ε 30 με μεγαλύτερο κινήτήρα. Αυτό θα σου μειώσει σημαντικά τις κλίσεις.

Η ανάρτηση αυτή νομίζω πως θα σου δώσει τα επιθυμητά χαρακτηριστικά χωρίς να έχεις μεγάλο κόστος .

Βασικα δεν σκεφτομαι σονι και καλα να το χαμηλωσω ετσι για να λεω οτι το χαμηλωσα. Το αμαξι ειναι υπερβολικα ασταθες και πιστευω οτι μιας που θα εχω γκαζι το θελω πιο σταθερο απο οτι ειναι γιατι εχω κοντεψει στην κυριολεξια να σκοτωθω καναδυο φορες ( απο δικια μου βλακει βεβαια αλλα του αμαξιου η αποκριση ηταν αθλια :bs: )

Γι'αυτο λεω να βαλω τις μαμισιες του is που θα χαμηλωσει το αμαξι ετσι κι αλλιως ( μιλαμε για κατσικι οχι αστεια ) και δεν θα ειναι κουτσουρο.

Μηπως θα μπορουσες να μου πεις μια τιμη για αντιστρεπτικες να εχω μια ιδεα περιπου? ( αν και θα ρωτησω βεβαια και τον μηχανικο )



Ο Μ20 είναι πιο ροπάτος. Πιο εύκολος ίσως σε καθημερινή οδήγηση... Αυτό είναι το πλεονέκτημά του... Και βέβαια η ιδέα ότι έχεις 6κύλινδρο που για μερικούς φτάνει και περισεύει...

Ο Μ42 δεν ξέρω αν είναι πιο οικονομικός στη συντήρηση και στην κατανάλωση αλλά σίγουρα είναι πιο οικονομικός σε τέλη και ασφάλειες...
Είναι και πιο ελαφρύς και αυτό μετράει. Πιο γρήγορος... δεν ξέρω. Ίσως ψηλά...

Αν πας για Μ20, γιατί δεν ρίχνεις τον Β25?

Αντιστρεπτικές πρώτα πρώτα και αφού δεις πόσο θα σφίξει με αυτές, τότε προχώρα σε επιλογή ανάρτησης... μην το κάνεις κούτσουρο χωρίς λόγο...

Να σου πω την αληθεια δεν πολυτρελαινομαι για 6κυλινδρο ( απο τη στιγμη που θα εχω εναν κινητηρα αναλογο σε επιδοσεις και ισως καλυτερο και δεν θα πληρωνω και πολλα για τελη κτλ ) σε αντιθεση με τον αδερφο μου που 6κυλινδρο ναναι και ο,τι ναναι ( που ο μουλος μου την λεει επειδη σε δυο-τρεις μερες θατοχει ετοιμο το 2λιτρο :smiley_ab )

Ποιος ειναι ο Β25??

Οσο για τις αντιστρεπτικες ειπα και παραπανω οτι θελω πρωτα να γινει σταθερο(=ασφαλες) και μετα αμα χαμηλωσει κιολας ( χωρις να ειναι αχαρο κουτσουρο αλλα ακομα πιο σταθερο ) για να βαλω και τις ζαντες, που σημειωνω οτι με τις υπαρχουσες αναρτησεις ο τροχος απεχει απο την αρχη του θολου ΕΦΤΑ δαχτυλα !!!! :shakehead

moutraklas
28-06-05, 13:53
Να σου πω την αληθεια δεν πολυτρελαινομαι για 6κυλινδρο ( απο τη στιγμη που θα εχω εναν κινητηρα αναλογο σε επιδοσεις και ισως καλυτερο και δεν θα πληρωνω και πολλα για τελη κτλ ) σε αντιθεση με τον αδερφο μου που 6κυλινδρο ναναι και ο,τι ναναι ( που ο μουλος μου την λεει επειδη σε δυο-τρεις μερες θατοχει ετοιμο το 2λιτρο )

Ποιος ειναι ο Β25??


Β25 εννοώ τον Μ20Β25, ο Μ20 στα 2,5 λίτρα. Αλλά ξεφεύγεις σε κατανάλωση...

Έτσι όπως τα λες, μάλλον ο Μ42 είναι αυτό που χρειάζεσαι... Δες να βρεις από ε36 (τα πρωτα is αυτόν φορούσαν) γιατί έχει κάποιες διαφορές σε σχέση με αυτόν που φορούσε η ε30, τις οποίες μπορεί καλύτερα να σου εξηγήσει ο Μηνάς. Και μπαίνει βέβαια κουτί αφού έιναι το ίδιο μοτέρ.

Άσε που ίσως να μπορείς μετά να βάλεις και τον κομπρέσσορα :idea:

Μηνά?!?!?!?! Γίνεται??? Κάτι μου πέρασε από το μυαλό... :idea: :D

Νομίζω πάντως ότι δε μπαίνει χωρίς κόψε - ράψε 6άρι από Ε36...

:confused: ε36? δεν μίλησε κανείς για 6κύλινδρο από ε36...

BMWdakias
28-06-05, 14:41
Απο οποια αποψη και να το δεις το is ειναι πιο ισοποπημενο! (Δεδομενο οτι μιλαμε για is vs 320). Αν συζητουσες το 325 τοτε μαλιστα :). Και καλυτερο ζιγισμα θα εχεις οπως αναφερθηκε και μικροτερη καταναλωση. Και μη ξεχνας οτι το is ειναι ενα μικρο Μ3 στη λειτουργια του (δινει σχετικα ψηλα ενω χαμηλα δεν ειναι και τοσο "δυνατο") με οτι αυτο συνεπαγεται! (χλιδη δλδ!!!!!). Ασε που περα απο ολα τα παραπανω ειναι πιο συγχρονο μοτερ και εξελισεται και ευκολοτερα.

Τωρα για το χαμηλωμα προς θεου μη το χαμηλωσεις πανω απο 3-4 ποντους!!!!εκτος βεβαια και αν βαλεις καμια KW :pth: . Ειναι πολυ δυσκολο να δουλεψει το Ε30 με πολυ χαμηλωμα συνηθως καπαναει με ολη την εννοια του ορου, βεβαι στριβει κιολας!!! Θα σου ελεγα και γω να πας πρωτα σε αντιστρεπτικες παρα σε αναρτηση. Μιλαμε για αλλο αυτοκινητο!!!! Οι αντιστρεπτικη πισω θα σου παει γυρω στα 100-150Ε αλλα ειναι must!!!

Σωστος παντως ο παιχτης !!!! καλη επιτυχια στη μετατροπη Bill.

E30_318is
28-06-05, 22:25
Απ'ότι καταλαβαίνω για την μετατροπή που σκέφτεσαι χρειάζεσαι μοτέρ Μ42, σασμάν, διαφορικό, εγκέφαλο, πλεξούδα, ψυγείο, αντιστρεπτικές, ελατήρια, αμορτισέρ, ένα καλό σέρβις και κάποια ψιλά ανταλλακτικά, ίσως και λάστιχα.
Ξέρεις πόσα θα σου στοιχίσουν όλα αυτά; Μήπως θα ήταν καλύτερο (και οικονομικότερο) να πουλήσεις το δικό σου και να αγοράσεις ένα έτοιμο is κατα προτίμηση γνήσιο, ίσως να έχει και καλύτερο εξοπλισμό.

TheCondor
29-06-05, 00:19
Β25 εννοώ τον Μ20Β25, ο Μ20 στα 2,5 λίτρα. Αλλά ξεφεύγεις σε κατανάλωση...

Έτσι όπως τα λες, μάλλον ο Μ42 είναι αυτό που χρειάζεσαι... Δες να βρεις από ε36 (τα πρωτα is αυτόν φορούσαν) γιατί έχει κάποιες διαφορές σε σχέση με αυτόν που φορούσε η ε30, τις οποίες μπορεί καλύτερα να σου εξηγήσει ο Μηνάς. Και μπαίνει βέβαια κουτί αφού έιναι το ίδιο μοτέρ.

Άσε που ίσως να μπορείς μετά να βάλεις και τον κομπρέσσορα :idea:

Μηνά?!?!?!?! Γίνεται??? Κάτι μου πέρασε από το μυαλό...



ε36? δεν μίλησε κανείς για 6κύλινδρο από ε36...


Διαφορες σε επιδοσεις η σε αντοχες κτλ??

Δεν ψηνομαι για αλχημεις ( με την καλη και την κακη εννοια ) τυπου κομπρεσσορα!! Ο,τι ειναι να γινει απο βελτιωση - που και παλι πολυ απιθανο το βλεπω - θα το προτιμουσα ατμοσφαιρικο. Γιατι υπαρχει και στη μεση ο father που :whip: ( ασχετα αν αυτος με το 320 Ε36 παει ταπα :chair: )

Nικο το μελημα μου δεν ειναι να χαμηλωσει ο,τι κι αν γινει! Απλα επειδη θελω και να βαλω τις ζαντες που αγορασα ( απο σενα :kissass: ) θελει να κατεβει ψιλοαρκετα το αμαξι!! Δεν θελω να μπλεξω με αλχημειες οπως ειπα οποτε για αναρτησεις θα κοιταξω αν ειναι τις μαμισιες του is και αυτες που ειπε ο docor abo να δω τι γινεται!

Και κατι αλλο, απο φρενα τι λεει? Εγω στο 316 ειχα βαλει πισω δισκοφρενα απο 320 οποτε εκει δεν εχουμε προβλημα. Μπροστα τι γινεται?? Μιας που χρειαζομαι τακακια λεω να βαλω τιποτα καλα να ειμαι καλυμμενος, αλλα μπας και θελω και δισκους καινουριους?? ( πιο καλους )

TheCondor
29-06-05, 00:29
Απ'ότι καταλαβαίνω για την μετατροπή που σκέφτεσαι χρειάζεσαι μοτέρ Μ42, σασμάν, διαφορικό, εγκέφαλο, πλεξούδα, ψυγείο, αντιστρεπτικές, ελατήρια, αμορτισέρ, ένα καλό σέρβις και κάποια ψιλά ανταλλακτικά, ίσως και λάστιχα.
Ξέρεις πόσα θα σου στοιχίσουν όλα αυτά; Μήπως θα ήταν καλύτερο (και οικονομικότερο) να πουλήσεις το δικό σου και να αγοράσεις ένα έτοιμο is κατα προτίμηση γνήσιο, ίσως να έχει και καλύτερο εξοπλισμό.

Εχω βρει ολοκληρο αμαξι τρακαρισμενο μπροστα και του οποιου τα μηχανικα μερη ειναι αθικτα με 1200 ευρω. Ο μηχανικος ζηταει 700 ευρω για την δουλεια ( σημειωση : το αμαξι αυτο ειναι ακριβως ιδιο με το δικο μου ακομα και σε χρωμα, και ηταν 316 οπως και το δικο μου αλλα το τρακαρε το παλικαρι και παρεδωσε πινακιδες - ο μηχανικος αυτος μας τον συστησε το παιδι αυτο και ειναι αυτος που ειχε κανει την μετατροπη στο τρακαρισμενο, επισης το μοτερ ειναι ανακατασκευασμενο )

Ζαντολαστιχα εχω αλλα ακομα δεν τα εχω βαλει, αντιστρεπτικες και αναρτησεις θα βαλω η μαζι η λιγο πιο μετα απο την μετατροπη, οποτε τα λεφτα μου ερχονται πολυ καλυτερα απο το να παρω ενα 'κανονικο'. ( που εχω ρωτησει ατομα που εχουν και μου εχουν πει κατι τιμες 5000 ευρω τουλαχιστον )

Οποτε βγαινει πολυ φθηνοτερα συνολικα. Και ακομα και αν δεν παρω το αμαξι αυτο ο μηχανικος μας ειπε οτι μπορουμε να το κανουμε is ( μοτερ σασμαν διαφορικο με το κλειδι στο χερι ) με 2000 ευρω, οποτε και παλι καλα ειναι. Ε και στην τελικη αν στραβωσει κατι, που δεν πιστευω και δεν θελω να πιστευω, ανεβαινω κοζανη στον brother και το κανω 2λιτρο ( +σασμαν+διαφορικο ) με 1500 ευρω. ( αγορα ΚΑΙ τοποθετηση ).

Πιστευω οτι οι τιμες ειναι αρκετα καλες παντως και τα λεφτα που θα πεσουν ειναι καπου στα μισα απο οσα κανει ενα μεταχειρισμενο is σε καλη κατασταση.

P.S. το προηγουμενο ποστ ηταν να δημοσιευθει με το που απαντησε ο bmwdakias αλλα λογω πολλων smiley δεν δημοσιευθηκε και δεν το καταλαβα :chair:

manosbmw318ie30
29-06-05, 09:29
:confused: ε36? δεν μίλησε κανείς για 6κύλινδρο από ε36...

Απλά το ανέφερα λέγοντας για σύγχρονους κινητήρες, όπου οι 6κύλινδροι της Ε36 ήταν νέοι κινητήρες, σε σχέση με τους 6κύλινδρους της Ε30... ;)

moutraklas
29-06-05, 14:50
Απλά το ανέφερα λέγοντας για σύγχρονους κινητήρες, όπου οι 6κύλινδροι της Ε36 ήταν νέοι κινητήρες, σε σχέση με τους 6κύλινδρους της Ε30... ;)


Ναι, σωστά...
Αλλά ο Μ20 ήταν υπέροχο μοτέρ... Πολύ ροπάτο και πολύ αξιόπιστο...
Και είχε και εκείνο τον ήχο... αααααααχχχχ....

Ακόμα και να το βλέπεις μόνο, κολλάς...

TheCondor
29-06-05, 14:53
Ναι, σωστά...
Αλλά ο Μ20 ήταν υπέροχο μοτέρ... Πολύ ροπάτο και πολύ αξιόπιστο...
Και είχε και εκείνο τον ήχο... αααααααχχχχ....

Ακόμα και να το βλέπεις μόνο, κολλάς...

O brother θα το παρει η σημερα το απογευμα η αυριο το αμαξι!! ( 320 με τον παραπανω κινητηρα ) Ειναι σχεδον ετοιμο!!! :chair: :chair:

ΘΕΛΩ ΤΟ IS ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΛΩ ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ :bullhorn::smashtard

TheCondor
11-07-05, 23:36
Παιδες εχω νεα, και τωρα πλεον η συμβουλη σας ειναι αρκετα σημαντικη γιατι εντος των ημερων θα το παω για αμορτισερ-ελατηρια αφου οπως αποδειχθηκε ηταν λιωμενα οσο δεν παει!!

Λοιπον, το αμαξι ειναι στον μηχανικο τωρα, και θα μπει ο 2λιτρος τελικα. Κυριως λογω κοστους ( δυστυχως, εγω ακομα προτιμω τον is αλλα τι να κανω ).

Τριτη-Τεταρτη ( ελπιζω ) το αμαξι θα ειναι ετοιμο, κομπλε αλλα χωρις αναρτησεις ( με αυτες που ηδη φοραω - βαρκα βαρκουλα )

Αμορτισερ-ελατηρια θα βαλω σε εναν λαστιχα-αμορτισερα στην Ελευσινα κοντα στο Αεροδρομιο, εκει που δουλευει ο father ( εκει εβαλε και αυτος για το Ε36 ).

Μας δινει 600 ευρω τελικη τιμη bilstein αμορτισερ με δεν θυμαμαι τι ελατηρια ( δεν θυμαται ο πατερας που ρωτησε ) .

Ερωτηση : Να βαλω αντιστρεπτικες οπως και δηποτε?? Αν ναι απο ποιο μοντελο να προτιμησω?? ( απο το διλιτρο το Ε30 κουτι δεν θα ειναι?? ) Ενα κοστος πανω κατω να ξερω περιπου??

Και οσο για τα αμορτισερ-ελατηρια, τι μαρκα να επιλεξω?? Ο μηχανικος που κανει την μετατροπη μου ειπε οτι για το Ε30 ειναι καλυτερο να μπουν bilstein+Eibach ελατηρια, αντι για τα Sachs που ειχε τοτε η BMW σε αυτα τα μοντελα. Επειδη ηδη τα λεφτα ειναι πολλα, ( και 600 ευρω πολλα μου φαινονται για τις αναρτησεις ) λογω της μετατροπης, και θα αυξηθει και αλλο το κοστος με αντιστρεπτικες-αναρτησεις, θα ηθελα αν γινεται απο οσους ξερουν, να προτεινουν κατι το συγκεκριμενο σε αναρτησεις, για να ξερω που θα κυμανθω και τι να πω και στον μηχανικο. Θα προτιμουσα το τελικο κοστος για τις αναρτησεις να παει στα 500 το μεγιστο, ετσι ωστε να διαθεσω και για τις αντιστρεπτικες.

Ευχαριστω εκ των προτερων για οποια απαντηση ;)

Fad3In
12-07-05, 19:53
Και οσο για τα αμορτισερ-ελατηρια, τι μαρκα να επιλεξω?? Ο μηχανικος που κανει την μετατροπη μου ειπε οτι για το Ε30 ειναι καλυτερο να μπουν bilstein+Eibach ελατηρια, αντι για τα που ειχε τοτε η BMW σε αυτα τα μοντελα.

Βασικα,οταν με το καλο (επιτελους) βαλω αναρτησεις,θα προτιμησω εργοστασιακη λυση,δηλαδη Sachs,μιας που απ οσο ακουω (ειχα ανοιξει και σχετικο THREAD αν ψαξεις) τα bilstein ειναι καλης ποιοτητας,αλλα κανουν τ αμαξι να κοπαναει αρκετα...
Απο κει και περα,οτιδηποτε εργοστασιακο ειναι ανωτερο απ οτιδηποτε aftermarket αν εχει γινει σωστη και ενδελεχης μελετη-εξελιξη,κατι που πιστευω οτι ισχυε για το Ε30...και το συνολικο κοστος σαφως κατω απο 600€!
Ν.

Fanatic
16-07-05, 13:21
Τελικα ποσο στοιχησε ολη η μετατροπη σε 320(μηχανικα,τοποθετηση) και τι περιλαμβανε??

TheCondor
16-07-05, 14:02
Τελικα ποσο στοιχησε ολη η μετατροπη σε 320(μηχανικα,τοποθετηση) και τι περιλαμβανε??

Λοιπον, στον αδερφο μου που την εκανε στην Κοζανη οπου και σπουδαζει, του στοιχισε 1500 ευρω. κινητηρας σασμαν διαφορικο και εξατμιση. ( αγορα και τοποθετηση, το παιρνεις και φευγεις )

Ο μηχανικος ειναι παρα πολυ καλος, κανει μονο μετατροπες σε bmw εδω και πολλα χρονια, οπως επισης ειναι και αρκετα εμπιστος ( δεν ειναι αθηνα εκει, αμα κανει καμια στραβη σε κανεναν πελατη μαθαινεται η βρωμα και δεν παταει κανεις )

Εμενα μου στοιχισε 1700 ευρω κινητηρας σασμαν διαφορικο εξατμιση, με το κλειδι στο χερι. Εμενα δυστυχως αργησε αρκετα γιατι ( ειμαι αιωνιος γκαντεμης ρε παιδι μου ) ο μηχανικος ηταν πηγμενος στη δουλεια, και εκτος απο αυτο χτυπησε σοβαρα το ποδι του και δυσκολευοταν. :chair:

Για 318is που ηθελα αλλα τελικα δεν το εβαλα ( κακως αλλα τελος παντων ) ο μηχανικος ηθελε 2000 τα ιδια πραγματα με παραπανω.

*edit* Εγω το παιρνω αυτη τη Δευτερα το αμαξι :ices_ange :drive2:

Fad3In
16-07-05, 16:28
*edit* Εγω το παιρνω αυτη τη Δευτερα το αμαξι :ices_ange :drive2:

Αντε με το καλο! :party:
Ν.