PDA

Επιστροφή στο Forum : Z4 M Coupe ή καινουρια 35i


745power
14-04-09, 22:54
Καλησπέρα σε όλους! Μιας και το Cooper S είναι έτοιμο για αποχαιρετισμό και ψάχνοντας για αυτοκίνητο θέτω το παρακάτω ερώτημα: Ζ4 M Coupe ή να περιμένω το καινούριο? Να τονίσω ότι το M Coupe έχει βρεθεί και είναι καινούριο με 0 km σε γνωστό αντιπρόσωπο Bmw της Αττικής!! Το coupe το βγαίνει σε πολύ καλή τιμή, αλλά δυστυχώς το δίλημμα βασανίζει το μυαλό μου αυτές τις μέρες.
Ευχαριστώ προκαταβολικά για όλες τις απαντήσεις και ευελπιστώ σε μια βοήθεια!!

Χρήστος!!

Sp!ros G
14-04-09, 23:12
Λεγοντας καινουριο φανταζομαι πως εννοεις το roadster,αρα μιλαμε για δυο τελειως

διαφορετικα αυτοκινητατα.Το ενα Coupe και μαλιστα Μ ενω το αλλο cabrio.Νομιζω πως το

θεμα δεν ειναι απλα ποιο απο τα δυο,μιας και το καθενα θα το ευχαριστηθεις διαφορετικα,αλλα

τι προτιμας εσυ!!Ενα σπορ coupe ή ενα σιγουρα πιο χλιδατο roadster και εντελως καινουριο

μοντελο!!

Προσωπικα θα θα διαλεγα το Z4 M Coupe.

giannis_E-46
14-04-09, 23:26
αν δεν σε ενδιαφερει το οτι αντικαθισαται αμεσα και με την παροδο των μηνων το δικο σου θα φαινεται προηγουμενο μοντελο γιατι παλιο δεν το λες γιατι εχει φοβερη σχεδιαση και αν δεν σε απασχολει που το καινουργιο θα ειναι 2 σε 1 με μεταλικη οροφη τοτε παρε το τωρινο. γνωμη μου περιμενε το καινουργιο γιατι και καινουργιο αμαξι θα εχεις για αρκετα χρονια μεχρι να ξανααλλαξει και θα ναι 2 σε 1. ο μοναδικος λογος που θα σου λεγα να παρεις το απερχομενο ειναι το θεμα τιμης αν δεν θες να ξεφυγεις επειδη ακουγεται πως θα ναι ανεβασμενες αρκετα λογω του coupe cabrio και γενικοτερης αναβαθμισης

panagakiss
14-04-09, 23:35
Προσωπικα θα θα διαλεγα το Z4 M Coupe.

+10000000000000000000000000000....

Ειναι ααααλλη φαση το M Coupe.. Βεβαια δεν το χω οδηγησει, εμφανισιακα ομως ειναι πανεμορφο! Και αμα σου περισεβουν, πετας και μια τρελη ζαντουλα και παει σε αλλη διασταση..!!!!...
http://www.car.gr/images/classifieds/132/132256_0_big.jpg
http://www.car.gr/images/classifieds/132/132256_3_big.jpg
(οι photos ειναι απο το car.gr)
Αλλα αυτο ειναι το δικο μου γουστο.. κι επειδη το γουστο ειναι υποκειμενικο, θα σου πω αυτο που λενε οι περισσοτεροι και που πραγματικα πιστευω πως εχει να κανει με το 90% της επιλογης.. οποιο απο τα δυο σου κανει "ΚΛΙΚ!" αυτο παρε.. δηλαδη εσυ το πρωι, πηγαινοντας στο γκαραζ, ποιο θα ηθελες να αντικριζεις..?

dim3
15-04-09, 00:12
Καλησπέρα σε όλους! Μιας και το Cooper S είναι έτοιμο για αποχαιρετισμό και ψάχνοντας για αυτοκίνητο θέτω το παρακάτω ερώτημα: Ζ4 M Coupe ή να περιμένω το καινούριο? Να τονίσω ότι το M Coupe έχει βρεθεί και είναι καινούριο με 0 km σε γνωστό αντιπρόσωπο Bmw της Αττικής!! Το coupe το βγαίνει σε πολύ καλή τιμή, αλλά δυστυχώς το δίλημμα βασανίζει το μυαλό μου αυτές τις μέρες.
Ευχαριστώ προκαταβολικά για όλες τις απαντήσεις και ευελπιστώ σε μια βοήθεια!!

Χρήστος!!

Ειναι δυο αμαξια που εχουν την ιδια κουλτουρα ,κοψια ,ανηκουν στην ιδια σειρα και ομως τελικα διαφερουνα αρκετα.
Ας ξεκινησουμε απο το μειονεκτημα του Μ coupe. θα πρεπει αν δεν το κρατησεις για παντα και θες να το δωσεις να το δωσεις σε καποιον που ξερει οτι θελει αυτο και μονο αυτο δηλαδη μια πολεμικη μηχανη. ενα γνωστο περιοδικο ειχε συγκρινει το Μ coupe με το carrera με δυο πιατα φαγητο , στο Μ εβαλε μια μελιτζανα και στο carrera ενα χλιδατο menu.
ωστοσο παρολαυτα αμα παμε στα + τοτε θα εχεις ενα σχετικα ελαφρο σασι ,ενα πολυ δυνατο κινητηρα και ενα αρκετα καλο στησιμο που θα συνθετουν το Μ. και μια ατμοσφαιρικη διαθεση......παντα....
στεκεσαι ανετα διπλα σε carrera και οχι μονο και αν εχει καλο καιρο και εχεις αντερα τους κερνας και ενα τσαι στο μπαλκονι θαυμαζοντας την θαλασσα......
το αλλο ειναι εντελως νεο δεν ξερουμε τα + - στην πραξη. απο τον κινητηρα του 335 σιγουρα θα ειναι ενα τουρμπατο πολυ δυνατο και ειδικα με προγραμμα θα ανεβαζει αλογα και ροπη για πλακα οπως επισης θα εχει και πολυ καλη μεταπωληση.
Κατσε να βγει και το νεο Μ να δουμε τι θα γραψει....

α και οσο για τις ζαντες εγω στην αρχη δεν καλοκοιταγα της oem αλλα τελικα τις ειχα αδικησει οταν
ειδα το αμαξι απο κοντα. επισης δεν ηθελα να κανω πειραματα και να χαλασω το βημα του αυτοκινητου.

stratos
15-04-09, 01:15
Το Ζ4 Μ είναι τέλειο αυτοκίνητο. πήγα μια φορά βόλτα και απλά δεν ισιώνει. Πολύ δύναμη και αν το θές για παντιλίκια σου κάνει όλα τα χατήρια αλλά προσοχή πάντα γιατί είναι υπερβολική η δύναμη και μαζεύει πολλάααααααα km.

Σε σχέση με το καινούργιο Z4 για μένα είναι πιο άσχημο απο την πλευρά οτι το καινούργιο είναι υπερβολικά όμορφο. Και το καινούργιο Π.Χ. Ζ4 35 είναι σαφώς δυνατό αλλά όχι σκύλα όπως το Ζ4Μ

Για μένα βούρ στο πατσά, στα κοψίδια και στο Ζ4 Μ

stef
15-04-09, 01:46
Επειδή μόλις γύρισα από φιλικά ανοίγματα που κάνουμε κατά διαστήματα μια παρέα, θα σου πώ το εξής:
ΠΟΛΥ ΑΝΤΡΙΚΟ ΑΜΑΞΙ το Μ, τα κάνει όλα και φυσικά πολύ μα πολύ δυνατό.
Παιχνίδι που θέλει σύνεση ,εαν είσαι διατεθειμένος, έχεις όρεξη και φυσικά γνώση πάρτο με κλειστά τα μάτια
Το νέο Ζ3 S35i φαντάζομαι ναι μεν είναι πιο κύριλε αλλά όπως έχουν αναφέρει και τα παιδιά παραπάνω Μ δεν ειναι και μιας το αίμα νερό δεν γίνεται πάρε Ζ4 Μ coupe με κλειστά τα μάτια αφού θα μείνει κλασσικό στην ιστορία!

Nick_compact
15-04-09, 03:31
Συγκρίνουμε αυτή τη στιγμή ένα αμάξι που απλά έχει γκάζι (35i), με ένα αμάξι κτήνος, μια γνήσια σε όλα της ///M, αλήτικη μέχρι και στην τελευταία της λεπτομέρεις. Αν μπορέσεις να μπεις μέσα και στα 2 για μια βόλτα πριν αγοράσεις, μάλλον θα την ξεχάσεις την 35i. Δαγκωτό M Coupe, αν το λέει η καρδούλα σου. Αν δεν το λέει, και είσαι για πιο κυριλέ καταστάσεις... πάρε την 35i να ξενοιάσεις.

giannis 116
15-04-09, 06:14
Φιλε μου δε το συζηταω καθολου! Ζ4Μ δαγκωτο! Κι αν δεν εχει πουληθει το καινουριο που λες πηγαινε γι αυτο κι οχι για καποιο ξεσκισμενο μεταχειρισμενο. Δε θα κατσω να συγκρινω τα δυο αμαξια (Ζ4Μ Coupe- νεα Z4 S35i), απλα να ξερεις πως ανακοινωθηκε πως τουλαχιστον προς το παρων η BMW δεν προκειτε να βγαλει εκδοση Μ της νεας Ζ4 λογω της οικονομικης κρισης και λογω του οτι στραφηκε το Μ Division στην αναπτυξη και προωθηση των Χ5Μ και Χ6Μ.
Οποτε μιλαμε πως το Ζ4Μ ειναι ενα future classic αμαξι πλεον...
Απλα σκεψου το...

ΓΙΑΝΝΗΣ
15-04-09, 08:11
Συγκρίνουμε αυτή τη στιγμή ένα αμάξι που απλά έχει γκάζι (35i), με ένα αμάξι κτήνος, μια γνήσια σε όλα της ///M, αλήτικη μέχρι και στην τελευταία της λεπτομέρεις. Αν μπορέσεις να μπεις μέσα και στα 2 για μια βόλτα πριν αγοράσεις, μάλλον θα την ξεχάσεις την 35i. Δαγκωτό M Coupe, αν το λέει η καρδούλα σου. Αν δεν το λέει, και είσαι για πιο κυριλέ καταστάσεις... πάρε την 35i να ξενοιάσεις.

:+1: Θα συμφωνησω απολυτα με τον φιλο πιο πανω, το θεμα ειναι για τι λογο θελεις το αμαξι, γιατι αν θελεις ενα γρηγορο αμαξι για να το ανοιγεις που και που στην αθηνα, τοτε το 35ι ειναι μονοδρομος, αλλα αν θελεις ας πουμε να πας στην βορειο ευβοια μεσο χαλκιδας και σου αρεσει να οδηγεις στα 70/100 ε τοτε το m ειναι μονοδρομος.
Πολυ απλοικο το παραδειγμα μου αλλα χωρις καμια διαθεση να θιξει κανεναν, απλα τα δυο αμαξια ειναι καθαρα θεμα προτεραιοτητων.

gnx
15-04-09, 08:16
Μαλλον μιλας για το μαυρο στον οροφο του Σφακιανακη στην Κηφισιας...Αυτο εχει κανονικη 86 εαν δεν κανω λαθος. Λοιπον, ολα ειναι συναρτηση της τιμης ποσο το δινει 62-63;

ΓΙΑΝΝΗΣ
15-04-09, 08:20
Μαλλον μιλας για το μαυρο στον οροφο του Σφακιανακη στην Κηφισιας...Αυτο εχει κανονικη 86 εαν δεν κανω λαθος. Λοιπον, ολα ειναι συναρτηση της τιμης ποσο το δινει 62-63;

αν εχει κανονικη 86 τοτε και με τις δυο εκπτωσεις θα παει κανα 58αρι και αν θελει να το διωξει, μπορει και πιο κατω!

745power
15-04-09, 08:28
Φίλε μου Zed μέσα έπεσες, δεν θέλω να αναφέρω τιμή καθώς μέσω και κάποιων γνωστών έχει διαμορφωθεί σε πολύ καλά επιπέδα! Πάντως ναι αυτό είναι, και όταν το είδα ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά! Τελικά ήμουν που ήμουν κατά 70% αποφασισμένος, μετά τις απαντήσεις σας νομίζω ότι τέλειωσε το δίλημμα!!

gnx
15-04-09, 08:45
Φίλε μου Zed μέσα έπεσες, δεν θέλω να αναφέρω τιμή καθώς μέσω και κάποιων γνωστών έχει διαμορφωθεί σε πολύ καλά επιπέδα! Πάντως ναι αυτό είναι, και όταν το είδα ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά! Τελικά ήμουν που ήμουν κατά 70% αποφασισμένος, μετά τις απαντήσεις σας νομίζω ότι τέλειωσε το δίλημμα!!

Απο αυτα που γραφεις, συμπεραινω οτι μιλαμε για κατω απο 60 :icon18:

Ευχομαι να αποκτησεις τη δικη σου πολεμιστρα γρηγορα. Εαν δεν με απατα η μνημη μου ο αριθμος πλαισιου ειναι lk55454, παραγωγη Απριλιου του 2007. Συνολικα εχουν παραχθει 4275 αυτοκινητα. Οταν το παρεις με το καλο συζηταμε τα χουγια του!

stef
15-04-09, 11:48
Πολύ καλή τιμή 58 για κούτα Ζ4 Μ , μην το σκέφτεσαι καν....

M_dolce
15-04-09, 12:24
Φιλε μου απ'οτι βλεπω βαση ερωτηματος προσανατολιζεσαι σε διθεσιο οχημα και πολυ καλα κανεις. Εγω προσωπικα βεβαια θεωρω την συγκριση των 2 οχηματων λιγο αστοχη...Αν και τα 2 φερουν το γραμμα Ζ, πρακτικα μιλαμε για 2 εντελως διαφορετικα αυτοκινητα, με αλλη κουλτουρα, αλλη φιλοσοφια και σιγουρα με διαφορα 8 ετων σε τεχολογικο υποβαθρο...

Αν μιλησουμε για το Ζ4Μ Κουπε ειναι ενα εξαιρετικο αυτοκινητο με ενα εξισου εξαιρετικο μοτερ (λεγε με s54) που δεν η φιλοσοφια του ειναι κυριως για track days και οχι για να πας διακοπες, εκδρομη η για καφεδακι στο moorings (αν και οι περισσοτεροι κατοχοι γι'αυτο τα αγορασαν). Το συγκεκριμενο οχημα απαιτει συναιση στο τιμονι, γνωση του αντικειμενου και οπωσπηποτε κτηση και ενος δευτερου μικρου καθημερινου αυτοκινητου. Ειναι απο αυτα που ακομα και σταματημενα πανε με το πλαι....

Απο την αλλη μερια αναφερεσαι σε ενα ολοφρεσκο roadster, με σκληρη οροφη, γρηγορο με ενα μοτερ με αστειρευτη ροπη αλλα βολταδικο... Τα κανει ολα, (η σχεδον ολα) και συμφερει... Δεν κανει για πιστα, (και δεν μιλαω για μπουζουκια - εκει ειναι το στοιχειο του-), δεν κανει καλη εντυπωση στα πεθερικα, δεν κανει γενικα τα πραγματα που κανει το αλλο τουλαχιστον σε τοσο απολυτο βαθμο... Για βολτα, καφε, εκδρομη, παγιδα ειναι ομως εκπληκτικο και μερικα χρονια μπροστα απο το αλλο!!

Εγω προσωπικα θα διαλεγα το κουπε, γνωριζοντας ομωσ γιατι ακριβως το θελω. Θα προτεινα να σκεφτεις τις αναγκες σου, τα θελω σου και να αφησεις την καρδια σου να σε οδηγησει και οχι το (κατω) κεφαλι.

Φιλικα
Ανδρεας

dim3
15-04-09, 14:00
:+1: Θα συμφωνησω απολυτα με τον φιλο πιο πανω, το θεμα ειναι για τι λογο θελεις το αμαξι, γιατι αν θελεις ενα γρηγορο αμαξι για να το ανοιγεις που και που στην αθηνα, τοτε το 35ι ειναι μονοδρομος, αλλα αν θελεις ας πουμε να πας στην βορειο ευβοια μεσο χαλκιδας και σου αρεσει να οδηγεις στα 70/100 ε τοτε το m ειναι μονοδρομος.
Πολυ απλοικο το παραδειγμα μου αλλα χωρις καμια διαθεση να θιξει κανεναν, απλα τα δυο αμαξια ειναι καθαρα θεμα προτεραιοτητων.

Γιατι το Μ δεν παει καλα στις ευθειες?

ΓΙΑΝΝΗΣ
15-04-09, 14:09
Γιατι το Μ δεν παει καλα στις ευθειες?

μια χαρα παει, αλλα δεν εχει τοσο ενιαφερον οσο στις στροφες, συμφωνα παντα με τα δικα μου στανταρ και οχι σε m, γιατι ποτε δεν ειχα.
Απλα νομιζω οτι αυτα τα εργαλεια τα χαιρεσαι πιο πολυ στους φιδισιους δρομους παρα στις ευθειες.

bmw/E81/tii
15-04-09, 14:10
για μενα φιλε μου λεω το Ζ4Μ γιατι οτι ειναι Μ ειναι "Μ"..τορα το καινουριο μου φενετε πως ειναι πιο "κιριλε" ενο το αλλο το βλεπεις και φοβασαι να μην σε φαει

john
15-04-09, 14:16
σκεψου ακομα οτι ειναι λιγο παρακινδυνευμενο να αγορασεις αμαξι που μολις εχει βγει στην παραγωγη λογω ψιλοπροβληματων που μπορει να βγαλει

VanVIC
15-04-09, 14:45
...πρακτικα μιλαμε για 2 εντελως διαφορετικα αυτοκινητα, με αλλη κουλτουρα, αλλη φιλοσοφια και σιγουρα με διαφορα 8 ετων σε τεχολογικο υποβαθρο...

Αν μιλησουμε για το Ζ4Μ Κουπε ειναι ενα εξαιρετικο αυτοκινητο με ενα εξισου εξαιρετικο μοτερ (λεγε με s54) που δεν η φιλοσοφια του ειναι κυριως για track days και οχι για να πας διακοπες, εκδρομη η για καφεδακι στο moorings (αν και οι περισσοτεροι κατοχοι γι'αυτο τα αγορασαν). Το συγκεκριμενο οχημα απαιτει συναιση στο τιμονι, γνωση του αντικειμενου και οπωσπηποτε κτηση και ενος δευτερου μικρου καθημερινου αυτοκινητου. Ειναι απο αυτα που ακομα και σταματημενα πανε με το πλαι....

Απο την αλλη μερια αναφερεσαι σε ενα ολοφρεσκο roadster, με σκληρη οροφη, γρηγορο με ενα μοτερ με αστειρευτη ροπη αλλα βολταδικο... Τα κανει ολα, (η σχεδον ολα) και συμφερει... Δεν κανει για πιστα, (και δεν μιλαω για μπουζουκια - εκει ειναι το στοιχειο του-), δεν κανει καλη εντυπωση στα πεθερικα, δεν κανει γενικα τα πραγματα που κανει το αλλο τουλαχιστον σε τοσο απολυτο βαθμο... Για βολτα, καφε, εκδρομη, παγιδα ειναι ομως εκπληκτικο και μερικα χρονια μπροστα απο το αλλο!!...

Συμφωνώ απόλυτα με τα γραφόμενα του M_dolce αν και προσωπικά θα προτιμούσα το νέο Ζ4 δεδομένου οτι γίνεται και coupe και cabrio αλλά και αν θελήσω θα μπορώ να το "περιποιηθώ" και να το κάνω και πιο γρήγορο αλλά και πιο ιδιαίτερο χωρίς αυτό να σημαίνει οτι θα πρέπει (ή μπορεί) να γίνει "M"

InsaneDriver
15-04-09, 14:52
σκεψου ακομα οτι ειναι λιγο παρακινδυνευμενο να αγορασεις αμαξι που μολις εχει βγει στην παραγωγη λογω ψιλοπροβληματων που μπορει να βγαλει

Εσύ το ίδιο δεν έκανες όπως είδα στο γκαράζ σου;
Η εγγύηση για αυτό υπάρχει νομίζω.

z3 2.2
15-04-09, 15:05
Ζ4 Μ.....ειναι μυθος......
Περαν αυτου η πολυ σωστη τοποθετηση του mdolce θα σε βοηθησει.
Οποιο και να διαλεξεις σκεψου τη συμβιωση με ενα roadster....εχει τα καλα εχει και τα ασχημα......

john
15-04-09, 16:08
Εσύ το ίδιο δεν έκανες όπως είδα στο γκαράζ σου;
Η εγγύηση για αυτό υπάρχει νομίζω.

οχι ακριβως,το παρελαβα ιανουαριο του 08,ειχε κυκλοφορισει λιγο ε?:offtopic:

Κωνσταντίνος
15-04-09, 19:30
http://www.youtube.com/watch?v=9NNWq66cD-g




................οπως έλεγε και η αοιδός Λία (Βίσση)

sciroccoR
15-04-09, 19:41
εγω αντιθετα θα επαιρνα το καινουργιο 35i....νεο μοντελο ..κουκλαρα ....σιγουρα απο τα πιο ωραια που εχει βγαλει η εταιρια...ενω το Ζ4Μ ειναι πιο ειδικης αισθητικης οχι αποδεκτο απο ολους....επισης σε 5 χρονια θα εχεις ενα καινουργιο που θα παραγεται ακομα ενω το αλλο?παλιο ηδη θα το λενε!!!και να μου πεις δεν σε νοιαζει τι θα λενε οκ...αν το πουλησεις ομως θα σε νοιαξει...!!!!!

dim3
15-04-09, 20:50
μια χαρα παει, αλλα δεν εχει τοσο ενιαφερον οσο στις στροφες, συμφωνα παντα με τα δικα μου στανταρ και οχι σε m, γιατι ποτε δεν ειχα.
Απλα νομιζω οτι αυτα τα εργαλεια τα χαιρεσαι πιο πολυ στους φιδισιους δρομους παρα στις ευθειες.

οκ την ιδια γνωμη εχω και εγω

εγω αντιθετα θα επαιρνα το καινουργιο 35i....νεο μοντελο ..κουκλαρα ....σιγουρα απο τα πιο ωραια που εχει βγαλει η εταιρια...ενω το Ζ4Μ ειναι πιο ειδικης αισθητικης οχι αποδεκτο απο ολους....επισης σε 5 χρονια θα εχεις ενα καινουργιο που θα παραγεται ακομα ενω το αλλο?παλιο ηδη θα το λενε!!!και να μου πεις δεν σε νοιαζει τι θα λενε οκ...αν το πουλησεις ομως θα σε νοιαξει...!!!!!

ναι το Ζ4Μ ειναι για ινδιανικες επιθεσεις:smokin:

onyx
18-04-09, 07:47
Τα Μ μπορεί να είναι μοναδικά αλλά και πολύ ειδικά αυτοκίνητα. Στον αληθινό κόσμο και εκτός πίστας το 35i θα είναι πολύ πιο εύχρηστο και μέχρι τα 70/100 προσπάθειας θα είναι πιο γρήγορο και ασφαλές. Ακόμα κι αν χάνει σε σχέση με την Μ σε στήσιμο και αίσθηση και απόλυτες επιδόσεις δεν παύει να είναι μια πολύ καλή BMW που δεν είναι λίγο. Γενικά νομίζω ότι οι περισσότεροι που αγοράζουν Μ το κάνουν επειδή μπορούν και όχι επειδή πραγματικά το έχουν ανάγκη ή είναι το πιο κατάλληλο για αυτούς.
Εγώ θα έπαιρνα όποιο ανοίγει και μόνο για αυτό κι ας είναι και ατμοσφαιρικό τρίλιτρο.... (περισσότερο από ικανοποιητικά ζωηρό αν δεν είσαι κοντράκιας, πιο ομοιογενές, πιο αξιόπιστο, πιο οικονομικό σε χρήση και αγορά)

kplc16
19-04-09, 13:25
Φιλε μου δε το συζηταω καθολου! Ζ4Μ δαγκωτο! Κι αν δεν εχει πουληθει το καινουριο που λες πηγαινε γι αυτο κι οχι για καποιο ξεσκισμενο μεταχειρισμενο. Δε θα κατσω να συγκρινω τα δυο αμαξια (Ζ4Μ Coupe- νεα Z4 S35i), απλα να ξερεις πως ανακοινωθηκε πως τουλαχιστον προς το παρων η BMW δεν προκειτε να βγαλει εκδοση Μ της νεας Ζ4 λογω της οικονομικης κρισης και λογω του οτι στραφηκε το Μ Division στην αναπτυξη και προωθηση των Χ5Μ και Χ6Μ.
Οποτε μιλαμε πως το Ζ4Μ ειναι ενα future classic αμαξι πλεον...
Απλα σκεψου το...


Συμφωνω με τον προλαλησαντα μιλαμε για το πλεον αλητικο σκαφος που εχει βγαλει H BMW.
Ειναι Μ ειναι και καινουργιο(καθαρο - αδουλευτο-αντιπροσωποιας).Και πριν 6 μηνες με 50000 ευρω μονο μεταχειρισμενο το παιρνες. Το παλιο- νεο μοντελο που λεμε δεν ισχυει.Δεν μιλαμε για SEAT CUPRA μιλαμε για τσιλικο M!!!!!!!!!!!

τωρα για το θεμα της καθημερινοτητας ισως προβλημα να ειναι και τα δυο μοντελα.
εκτος κι αν υπαρχει και δευτερο μοντελο