PDA

Επιστροφή στο Forum : BMW E90 1.6i θα βγεί τελικά?


kalpasM3
18-07-05, 02:37
Αναρωτιέμαι μετά την σειρά 1, θα κυκλοφορήσει η νέα Ε90
με κινητήρα 1600 κιβυκών;Έχει κανένας κάποια πληροφορία από επίσημες πηγές;

Dark_Niaou
18-07-05, 08:13
Λογικά κάποια στιγμή θα βγει....Αλλά ρε φίλε τι να την κάνεις; Δεν αξίζει πιστεύω να δώσεις τόοοοσα χρήματα για το 1600.... Είναι ενα αυτοκίνητο που εξωτερικά δεν σε εμπνεει να δώσεις τόσα ευρουλίνια για να το πάρεις.... Πόσο μάλιστα εάν δεν μπορεί να σου προσφέρει και λιγάκι γκαζάκι παραπάνω....

vlahopilot
18-07-05, 08:14
Το αυτοκίνητο θα είναι στην Ελλάδα περίπου τον Οκτώβρη (παρουσίαση Σεπτέμβρη ) και έλευση ένα μήνα μετά. 1600cc 115hp με αρχική τιμή περίπου 28.500€.

Υπομονή λοιπόν...

tasosbmwe30
18-07-05, 10:18
Λογικά κάποια στιγμή θα βγει....Αλλά ρε φίλε τι να την κάνεις; Δεν αξίζει πιστεύω να δώσεις τόοοοσα χρήματα για το 1600.... Είναι ενα αυτοκίνητο που εξωτερικά δεν σε εμπνεει να δώσεις τόσα ευρουλίνια για να το πάρεις.... Πόσο μάλιστα εάν δεν μπορεί να σου προσφέρει και λιγάκι γκαζάκι παραπάνω....



συμφωνω απολυτα με τον Αγγελο παιδια....οσο πανε τα καινουρια bmw γινονται και πιο "βαρια" με αποτελεσμα οι μικρες εκδοσεις να "σερνονται" στην κυριολεξια....!!!ειδικα στην καινουρια 3αρα την Ε90 αξιζει να παρεις απο 320i και επανω......ή αλλιως καινουρια 316i και επιτοπου "τουρμπο" απο τον Αλεκο τον Καρρα...!!!!!

Dionysis
18-07-05, 10:48
Η Ε90 ελαφρύτερη απο την Ε46 αλλά όντως δεν αξιζει κάν να μπείς στην διαδικασία να πληρώσεις τόσα χρήματα για 1600 και η 2λιτρη δεν καίει την άσφαλτο αλλά είναι 2000 με 150 ίππους.
Οι εκδόσεις 1600 και 1800 έρχονται τον Σεπτέμβρη αλλά η 1600 θα καταργηθεί

papajim
18-07-05, 11:10
Οι εκδόσεις 1600 και 1800 έρχονται τον Σεπτέμβρη αλλά η 1600 θα καταργηθεί

Τι εννοεις ερχονται αλλα το 1.6 θα καταργηθει? Θα βγει δηλαδη στη παραγωγη για λιγο και μετα θα το σταματησουν? :confused:

melos86
18-07-05, 12:14
Εγω απο συμφωνα με τα χρονοδιαγραμματα των περιοδικων γνωριζω οτι δεν θα κυκλοφορησει 316 Ε90! Διαβασα ομως πως τον Σεπτεμβριο θα κυκλοφορησει η 318ι με κινητηρα 1800cc και 130 αλογα...
Ολα αυτα συμφωνα με το Drive!! ;)

Dionysis
18-07-05, 12:26
Εγω απο συμφωνα με τα χρονοδιαγραμματα των περιοδικων γνωριζω οτι δεν θα κυκλοφορησει 316 Ε90!

Αν όντως είναι έτσι πως τα λές νομίζω πως καιρός ήταν!!!!

papajim
18-07-05, 13:55
Εγω απο συμφωνα με τα χρονοδιαγραμματα των περιοδικων γνωριζω οτι δεν θα κυκλοφορησει 316 Ε90! Διαβασα ομως πως τον Σεπτεμβριο θα κυκλοφορησει η 318ι με κινητηρα 1800cc και 130 αλογα...
Ολα αυτα συμφωνα με το Drive!! ;)

Παντως μου φαινεται πολυ λογικο,για να κρατηθει και μια αποσταση απο τη σειρα 1 πλεον.Και σε οτι αφορα τα συγκεκριμενα κυβικα,αλλα και κυριως στη τιμη (αφου η 3αρα δε θα ξεκιναει πια απο 28.000+ που ειχε η 1.6Ε46)

Elias_Z3
18-07-05, 14:19
Οταν πριν 2 περοπου μξνες εκανα test drive Ε90 320 ρωτησα αν θα βγει σε 316 και μου ειπαν οτι μαλλον δεν θα βγει αλλα θα βγει μονο 318. Το 316 ειναι βαρυ και δεν μπορει να συγκριθει πλεον με τον ανταγωνισμο.

papajim
18-07-05, 14:38
Το 316 ειναι βαρυ και δεν μπορει να συγκριθει πλεον με τον ανταγωνισμο.

Σ'αυτο εχεις δικιο και μαλλον ετσι σκεφτονται,ιδιως και σε σχεση με μοντελα που προκειται να κυκλοφορησουν.Η alfa159 πχ θα εχει 1.9 160Hp και ακουγεται οτι ο 1.6 θα φτασει περιπου τα 130Hp.Ειναι σχετικα μεγαλη διαφορα με τα 115 του γερμανικου 1.6.
Θα δειξει...

Dionysis
18-07-05, 16:35
Σ'αυτο εχεις δικιο και μαλλον ετσι σκεφτονται,ιδιως και σε σχεση με μοντελα που προκειται να κυκλοφορησουν.Η alfa159 πχ θα εχει 1.9 160Hp και ακουγεται οτι ο 1.6 θα φτασει περιπου τα 130Hp.Ειναι σχετικα μεγαλη διαφορα με τα 115 του γερμανικου 1.6.
Θα δειξει...

για την 320 λένε οτι εντάξει δεν καίει και την άσφαλτο

papajim
18-07-05, 17:39
για την 320 λένε οτι εντάξει δεν καίει και την άσφαλτο

Την ειχα οδηγησει τοτε που εκανε η bmw τα test-drive. Σιγουρα δεν ειναι και κανα κτηνος,αλλα σε κανει να νοιωθεις δυναμη το αμαξι.Πιστευω οτι εχει οσο χρειαζεται για να ειναι ανετο,ασφαλες και παραλληλα αρκετα σβελτο.Βεβαια εξαρταται παντα απο τις εμπειριες του καθενος.Σε σχεση με το 316ι μου ειναι η μερα με τη νυχτα και γι αυτο και με ενθουσιασε.

Dionysis
18-07-05, 18:11
Πιστευω οτι εχει οσο χρειαζεται για να ειναι ανετο,ασφαλες και παραλληλα αρκετα σβελτο.

Τουλάχιστον είναι σβέλτο? υπακούει στο πάτημα του γκαζιού? μια αναγκαία προσπέραση θα την κάνει γρήγορα? αν δεν τα καταφέρνει καλά σε αυτόν τον τομέα η 320 τότε φαντάσου αν βγεί η 316 τι θα τραβήξει αυτός που θα την αγοράσει αν και δεν πιστεύω να κάνουν τέτοιο λάθος και να βγάλουν στην παραγωγή την 316 και πιστεύω η φιλοσοφία της BMW "Θέλεις άλογα? τότε αγόρασε κυβικά" κατα την δική μου γνώμη είναι σωστή

alexk
18-07-05, 22:45
Τουλάχιστον είναι σβέλτο? υπακούει στο πάτημα του γκαζιού? μια αναγκαία προσπέραση θα την κάνει γρήγορα? αν δεν τα καταφέρνει καλά σε αυτόν τον τομέα η 320 τότε φαντάσου αν βγεί η 316 τι θα τραβήξει αυτός που θα την αγοράσει αν και δεν πιστεύω να κάνουν τέτοιο λάθος και να βγάλουν στην παραγωγή την 316 και πιστεύω η φιλοσοφία της BMW "Θέλεις άλογα? τότε αγόρασε κυβικά" κατα την δική μου γνώμη είναι σωστή

Έχοντας οδηγήσει την 320, πιστεύω ότι έχει πολύ καλές επιδόσεις (για τα κυβικά της πάντα). Είναι λάθος να την συγκρίνουμε με μια 330, γιατί είναι προφανές ότι είναι 2 κυλίνδρους και 1000 κυβικά μακριά της. Τώρα για την 316. Είναι λίγο δύσκολο να είναι έστω και σβέλτη. Στο παρελθόν όμως υπήρξε και το 518 Ε34, το οποίο είχε μεγάλη εμπορική επιτυχία στην Ελλάδα, παρ'όλο της ασθενικές επιδόσεις του. Η 316 άν θα έβγαινε, θα ήταν πιο γρήγορη από μια 518.

papajim
18-07-05, 22:50
Τουλάχιστον είναι σβέλτο? υπακούει στο πάτημα του γκαζιού? μια αναγκαία προσπέραση θα την κάνει γρήγορα? αν δεν τα καταφέρνει καλά σε αυτόν τον τομέα η 320 τότε φαντάσου αν βγεί η 316 τι θα τραβήξει αυτός που θα την αγοράσει αν και δεν πιστεύω να κάνουν τέτοιο λάθος και να βγάλουν στην παραγωγή την 316 και πιστεύω η φιλοσοφία της BMW "Θέλεις άλογα? τότε αγόρασε κυβικά" κατα την δική μου γνώμη είναι σωστή

Εγω μια χαρα τη βρηκα.Τι λεμε τωρα?150 αλογα δεν ειναι και λιγα:D

moutraklas
19-07-05, 11:09
Τώρα για την 316. Είναι λίγο δύσκολο να είναι έστω και σβέλτη. Στο παρελθόν όμως υπήρξε και το 518 Ε34, το οποίο είχε μεγάλη εμπορική επιτυχία στην Ελλάδα, παρ'όλο της ασθενικές επιδόσεις του. Η 316 άν θα έβγαινε, θα ήταν πιο γρήγορη από μια 518.


Αλλά η 518 έβγαινε πριν 15 χρόνια... Δεν συγκρίνεται η τότε κατάσταση με την τώρα... Μετά καταργήθηκαν τα 1,8 λίτρα στην 5αρα και μετά καταργήθηκαν και τα 2. Έτσι πάει... Μου φαίνεται ανόητο να βγει 316. Απ τη στιγμή μάλιστα που δεν διευκολύνει σε τίποτα τον αγοραστή σε σχέση με μια 1,8 ακόμα και σε αγορές όπως η Ελληνική... Βεβαίως, καμία ιδέα δεν έχω τι τελικά θα κάνει η BMW...

TheCondor
19-07-05, 23:16
Εγω παντως παιδια ηξερα οτι θα βγει το κανονικο το διλιτρο με τους 150 ιππους, αλλα και διλιτρο με 129 ιππους οπως μας ειχε πει ο υπαλληλος απο τον κουλουρη που ειχαμε κανει το test drive μαζι. Ρωτησα αν θα βγει 316 η 318 και μου ειπε οχι καταργηθηκαν ( και χαρηκα αρκετα γιατι δεν παει αλλο ρε παιδια, ειναι πολυ βαρια τα αμαξια και απο επιδοσεις τιποτα )

Ελπιζω να μην βγαλουν καν 318 η αν το βγαλουν τουλαχιστον να ειναι τιποτα δυνατο η παραπλησιο του 320.

Και αλλη μια απορια, γιατι ειναι τετρακυλινδρο ρε παιδες??

papajim
19-07-05, 23:25
αλλα και διλιτρο με 129 ιππους οπως μας ειχε πει ο υπαλληλος απο τον κουλουρη

Αυτο μαλλον για ονομασια 318ι το βλεπω :nixweiss:
Οπως κανανε και με τη 523ι που ειναι 2.5 με λιγοτερα αλογα.

melos86
20-07-05, 00:04
Και αλλη μια απορια, γιατι ειναι τετρακυλινδρο ρε παιδες??
Αν ρωτας γιατι η 320 ειναι 4κυλινδρη και οχι 6 κυλινδρη η απαντηση ειναι.... το βαρος!!!
Ο 4κυλινδρος ειναι πολυ ελαφρυτερος σε σχεση με τον 6κυλινδρο που βγαζει τα ιδια αλογα (αυτος της Ε39 520)! Ετσι λοιπον αποφασισαν να κρατησουν το βαρος χαμηλα και να εξελιξουν τον 2λιτρο 4κυλινδρο που φορουσε παλια η 318i απο το να εξελιξουν τον 2λιτρο 6κυλινδρο!!
Γνωμη μου εινα οτι εκαναν πολυ καλη δουλεια....

kalpasM3
02-10-05, 23:48
Ο Θεός μας αγαπάει και εμάς τους φτωχούς!!!Για του λόγου το αληθές κοιτάξτε αυτό: http://www.autotriti.gr/_ NEA/preview_news.asp? CATEGORY_id=27&NEWS_DATA_ID=39887

papajim
02-10-05, 23:57
Ο Θεός μας αγαπάει και εμάς τους φτωχούς!!!Για του λόγου το αληθές κοιτάξτε αυτό: http://www.autotriti.gr/_ NEA/preview_news.asp? CATEGORY_id=27&NEWS_DATA_ID=39887

Και με λιγη λεπτομερεια παραπανω...

Από 28.500 € η νέα BMW 316
Η ελληνική αντιπροσωπεία της BMW ανακοίνωσε τις τιμές στις οποίες θα προσφέρεται η νέα BMW 316 και 318. Η σεντάν έκδοση της νέας σειράς 3 εισάγεται πλέον στη χώρα μας και με κυβισμό 1,6 λίτρων.Η βασική έκδοση 316i Comfort με κινητήρα 1.6 λίτρων και απόδοση 115 ίππων, κοστίζει 28.500 ευρώ.
Η 318i Comfort με κινητήρα 2 λίτρων αποδίδει 129 ίππους και προσφέρεται στην τιμή των 32.400 ευρώ.
Μια ενδιαφέρουσα έκδοση της νέας σειράς 3 είναι και η Touring. Η 320i Comfort με κινητήρα 2 λίτρων κοστίζει 36.400 ευρώ, ενώ η 325, 2,5 λίτρων ξεκινάει από τις 45.200 ευρώ. Η τετρακίνητη 325xi Αdvantage κοστίζει 48.300 ευρώ.
Τέλος, την τρίλιτρη 330i Advantage μπορεί κανείς να την αποκτήσει με 49.000 ευρώ.

kalpasM3
03-10-05, 00:15
Σε ευχαριστώ papajim για την πολίτιμη βοήθεια σου!Πιστεύω ότι αυτή η τιμή θα αλλάξει όλη την αγορά!Πιο συγκεκριμένα αυτοί που κοιτούσαν την 320ί σαν όνειρο λόγω υψηλής τιμής
(34000 ευρώ)Τώρα το όνειρο ήρθε πιο κοντά!Γιατί 5500 ευρώ διαφορά δεν είναι και λίγα.

Geo_3D
03-10-05, 00:32
Σε ευχαριστώ papajim για την πολίτιμη βοήθεια σου!Πιστεύω ότι αυτή η τιμή θα αλλάξει όλη την αγορά!Πιο συγκεκριμένα αυτοί που κοιτούσαν την 320ί σαν όνειρο λόγω υψηλής τιμής
(34000 ευρώ)Τώρα το όνειρο ήρθε πιο κοντά!Γιατί 5500 ευρώ διαφορά δεν είναι και λίγα.
Δυστυχως φιλε μου ολα αυτα τα χρονια ξερεις τι βλεπω?Οτι η BMW ειναι ακριβη στα μικρα κυβικα και σχετικα καλη στα περισσοτερα.Δηλαδη απτη στιγμη που δινεις κοντα 10 εκατομυρια για ενα 1600,ε δωσε σκαρτα 12 να παρεις 2λιτρο.

papajim
03-10-05, 00:38
Σε ευχαριστώ papajim για την πολίτιμη βοήθεια σου!Πιστεύω ότι αυτή η τιμή θα αλλάξει όλη την αγορά!Πιο συγκεκριμένα αυτοί που κοιτούσαν την 320ί σαν όνειρο λόγω υψηλής τιμής
(34000 ευρώ)Τώρα το όνειρο ήρθε πιο κοντά!Γιατί 5500 ευρώ διαφορά δεν είναι και λίγα.

Να σαι καλα φιλε μου :cheers: :cheers:
Σιγουρα το 1.6 ειναι πολυ πιο προσιτο ως μοντελο και η διαφορα στα χρηματα ιδιαιτερα μεγαλη.Σαφως θα μειονεκτει απο αποψη ιπποδυναμης,αλλα ειναι ιδανικο για να μπει καποιος στο κοσμο της bmw (τουλαχιστον οσον αφορα τα 4θυρα sedan) με ενα ποσο που δεν θα ξεπερναει τα 30.000ευρω.Το ξερω και απο προσωπικη εμπειρια (316ιΕ46) καθως καθε μερα απολαμβανω ολη την αριστουργηματικη βαυαρικη τεχνολογια,εστω και απο μοναχα 100και κατι αλογα.
Οτι και αν ειναι λοιπον, 1,6 η Μ,παντα καλοταξιδο και απολαυστικο :bowdown:

papajim
03-10-05, 00:42
Δυστυχως φιλε μου ολα αυτα τα χρονια ξερεις τι βλεπω?Οτι η BMW ειναι ακριβη στα μικρα κυβικα και σχετικα καλη στα περισσοτερα.Δηλαδη απτη στιγμη που δινεις κοντα 10 εκατομυρια για ενα 1600,ε δωσε σκαρτα 12 να παρεις 2λιτρο.

Μπορει φιλε μου στα 10μυρια τα 2 να μη φαινονται πολλα,αλλα πιστευω οτι η διαφορα ειναι αρκετη.Δεν ειναι τυχαιο οτι κυκλοφορουν περισσοτερα 1,6 παρα 2λιτρα.Και αν πραγματικα η διαφορα ηταν αμελητεα,πιστευω οτι η ιδια η bmw δεν θα εβαζε τρια μοντελα (316,318,320) σε τοσο μικρο φασμα τιμων.

stef
03-10-05, 08:26
Δυστυχως φιλε μου ολα αυτα τα χρονια ξερεις τι βλεπω?Οτι η BMW ειναι ακριβη στα μικρα κυβικα και σχετικα καλη στα περισσοτερα.Δηλαδη απτη στιγμη που δινεις κοντα 10 εκατομυρια για ενα 1600,ε δωσε σκαρτα 12 να παρεις 2λιτρο.


Σωστότατος! :nod:

vlahopilot
03-10-05, 09:27
Το αυτοκίνητο θα είναι στην Ελλάδα περίπου τον Οκτώβρη (παρουσίαση Σεπτέμβρη ) και έλευση ένα μήνα μετά. 1600cc 115hp με αρχική τιμή περίπου 28.500€.

Υπομονή λοιπόν...


Επιβεβαίωση μετά απο κάποιους μήνες...όσον αφορά τις επιδόσεις, τα γνωστά απο το παρελθόν...με ένα θετικό! Το εξάρι κιβώτιο βοηθά πολύ τα πράγματα! Όσοι θέλετε να είστε "αυτόπτες μάρτυρες" σπεύσατε για ένα test drive στο επίσημο δίκτυο!

JaNeL_325i
03-10-05, 10:53
1600 stin kenouria 3ara den prokitai na iparksi....giafto to logo iparxi i 116i, to diavasa se germaniko periodiko....

Dionysis
03-10-05, 11:05
1600 stin kenouria 3ara den prokitai na iparksi....giafto to logo iparxi i 116i, to diavasa se germaniko periodiko....

Κάνεις λάθος ήδη διατίθεται 316i(115hp) μαζί με την 318i(2.0 129hp) η 316i ξεκινάει απο 28,500€ και η 318i απο 32,400€

Geo_3D
03-10-05, 11:12
1600 stin kenouria 3ara den prokitai na iparksi....giafto to logo iparxi i 116i, to diavasa se germaniko periodiko....
Πρωτα απο ολα χρονια πολλα
Αυτες τις μερες κυκλοφορησε διαφημηση στην τηλεοραση της νεας 3αρας στα 1600 cc

moutraklas
03-10-05, 14:00
Και με λιγη λεπτομερεια παραπανω...

Από 28.500 € η νέα BMW 316
Η ελληνική αντιπροσωπεία της BMW ανακοίνωσε τις τιμές στις οποίες θα προσφέρεται η νέα BMW 316 και 318. Η σεντάν έκδοση της νέας σειράς 3 εισάγεται πλέον στη χώρα μας και με κυβισμό 1,6 λίτρων.Η βασική έκδοση 316i Comfort με κινητήρα 1.6 λίτρων και απόδοση 115 ίππων, κοστίζει 28.500 ευρώ.
Η 318i Comfort με κινητήρα 2 λίτρων αποδίδει 129 ίππους και προσφέρεται στην τιμή των 32.400 ευρώ.


Ε? Έχω χάσει κάποια επεισόδια εγώ... :confused:

Απορίες:
1. 1.8 λίτρα γιατί δεν βγάζει??
2. 2λιτρος με 129 άλογα? Ποιο μοτέρ είναι αυτό? ο Μ20???

Dionysis
03-10-05, 14:09
φοράει ακριβώς τους ίδιους κινητήρες με την σειρά 1

moutraklas
03-10-05, 14:22
φοράει ακριβώς τους ίδιους κινητήρες με την σειρά 1

και ο 2λιτρος της 1 βγάζει 129? Κάποιος λόγος για να το κάνουν αυτό??

η 1 δεν έχει 1,8?

papajim
03-10-05, 15:40
και ο 2λιτρος της 1 βγάζει 129? Κάποιος λόγος για να το κάνουν αυτό??

η 1 δεν έχει 1,8?
Και η 118ι φοραει το διλιτρο με 129αλογα αντι για 150
Ειναι η ιδια περιπτωση με τα 523,525,και τα δυο 2.5αρια.Μαλλον συμφερει περισσοτερο γιατι ετσι εξελισουν μικροτερο αριθμο κινητηρων

melos86
03-10-05, 15:41
και ο 2λιτρος της 1 βγάζει 129? Κάποιος λόγος για να το κάνουν αυτό??

η 1 δεν έχει 1,8?
Η σειρα 1 βγαινει με τους εξης κινητηρες:
116i: 1600cc (115ps)
118i: 1995cc (129ps)
120i: 1995cc (150ps)
Τα ιδια μοτερ θα φοραει και η σειρα 3!

Dionysis
03-10-05, 16:22
Την 316 την έχει παραγγείλει γνωστός μου και μου είπε οτι είναι ελαφρύτερη η Ε90 απο την αντίστοιχη Ε46

vlahopilot
03-10-05, 16:27
Έχω αρχίσει να πληγώνομαι...γιατί δεν με ακούει κανείς?

Ξαναλέω...η 316 ΥΠΑΡΧΕΙ! και μπορείτε κάλλιστα να την οδηγήσετε στο επίσημο δίκτυο.

Οι κινητήρες είναι όντως οι προαναφερθέντες και ο λόγος ύπαρξης του 2,0lt με τα 129 αλόγατα μπορεί να αναζητηθεί στα γερμανικά φορολογικά τερτίπια ( φορολογούν ίππους και όχι κυβικά ) και στην πλατφόρμα εξοικονόμησης χρημάτων (ένας κινητήρας με διαφορετική χαρτογράφηση εξυπηρετεί δύο διαφορετικες απιτήσεις). Δοκιμάστε την γιατί έχει εξάρι κιβώτιο...πρώτα οδηγήστε και μετά εκφέρετε άποψη!

Όσο για το βάρος...το προσπέκτους της Ε46 έγραφε 1340 κιλά ενώ της Ε90 γράφει 1415 κιλά! Άρα (εκτός τυπογραφικόυ λάθους, η Ε90 είναι βαρύτερη.

Dionysis
03-10-05, 19:59
Στην Γερμανία δεν ξέρω εδω πληρώνουμε κυβικά δεν καταλαβαίνω το λόγο τότε γιατί να προτιμήσει κάποιος την 318(αν εξερέσουμε οτι η 318 είναι γυρω στα 1500 € φθηνότερη) απο την 320 αφού τέλη κυκλοφορίας τα ίδια θα πληρώσει και για να μήν είμαι off topic επανέρχομαι στο θέμα η 116 τα 0-100 τα κάνει σε 10,8 η 316 σε πόσο θα τα κάνει αληθεια? πάντος με όσους έχω συζητήσει που είναι γνώστες με το αντικείμενο αυτό το θέμα τους αφήνει παντελώς αδιάφορους ο ερχομός της 316 δεν έχει ενδιαφέρον είναι εκτός ανταγωνισμού εγώ πάντος δεν έδινα με τπτ 28,500 για την βασική έκδοση που δεν έχει τπτ ε μετά δεν θα βάλεις και το δερματάκι δεν θα βάλεις ηλιοροφή δεν θα βάλεις 17άρες τι με τα τασια θα την αφήσεις? ξένον δεν θα βάλεις στο τάκα τάκα πήγε στα 35,000

papajim
03-10-05, 20:22
Οι κινητήρες είναι όντως οι προαναφερθέντες και ο λόγος ύπαρξης του 2,0lt με τα 129 αλόγατα μπορεί να αναζητηθεί στα γερμανικά φορολογικά τερτίπια ( φορολογούν ίππους και όχι κυβικά )

Απ'οτι ξερω στις περισσοτερες (νορμαλ) χωρες φορολογουν τα αλογα η πιο συγκεκριμενα την ισχυ (KW) και μονο στην Ελλαδαρα σου φορολογουν το ιδιο την 318ι 2.0 129hp με το π.χ. impreza sti παντα 2.0 αλλα με 330hp.Το θεωρω απαραδεκτο,χαζο και κοροιδια 200 αλογα παραπανω να κοστιζουν το ιδιο. :smashtard
Sorry για το off-topic αλλα βρηκα αφορμη με την αναφορα στους κινητηρες

Fanatic
03-10-05, 20:24
Ναι αλλα ενα 1,8 με 225(vag) αλογα θα φορολογειται το ιδιο με ενα 3,0λιτρο(bmw).....ισως και να ειμαστε καλυτερα εδω....

JaNeL_325i
08-10-05, 11:21
Πρωτα απο ολα χρονια πολλα
Αυτες τις μερες κυκλοφορησε διαφημηση στην τηλεοραση της νεας 3αρας στα 1600 cc

Ti na sas po paidia...tote pou itan na vgi i kenouria 3ara den ipirxe 1600....kai diavasa oti me ti sira 1 tha iparxi o kinitiras 1600......tora an alaksane gnomi kai vgalane 1600 stin 3ara pao paso.....Kai tin diafimisi stin tileorasi den tin ida!!

Dionysis
08-10-05, 11:29
tin diafimisi stin tileorasi den tin ida!!

Ούτε εγώ την είδα παρόλο που στην δουλεία μου έχουμε μια τηλεόραση ανοιχτή όλη την ημέρα

tasosbmwe30
08-10-05, 17:57
Ούτε εγώ την είδα παρόλο που στην δουλεία μου έχουμε μια τηλεόραση ανοιχτή όλη την ημέρα



παιδια σιγουρα την εχετε δει......γιατι πολυ απλα ειναι η ιδια διαφημιση που παιζει εδω και καιρο στις τηλεορασεις μας(αυτη με τους αθλητες που τρεχουν)....απλα στο τελος της διαφημισης λεει με μικρα γραμματακια:τωρα και στα 1600 κυβικα......!!!!!!!!!!!

εγω την ειδα την διαφημιση 4 φορες για να το καταλαβω.....!!!!νομιζα πως θα εβγαζαν καινουρια διαφημιση.........

Dionysis
08-10-05, 18:02
παιδια σιγουρα την εχετε δει......γιατι πολυ απλα ειναι η ιδια διαφημιση που παιζει εδω και καιρο στις τηλεορασεις μας(αυτη με τους αθλητες που τρεχουν)....απλα στο τελος της διαφημισης λεει με μικρα γραμματακια:τωρα και στα 1600 κυβικα......!!!!!!!!!!!

εγω την ειδα την διαφημιση 4 φορες για να το καταλαβω.....!!!!νομιζα πως θα εβγαζαν καινουρια διαφημιση.........

Ωστε έτσι εξηγήται λοιπόν και είπα και εγώ

Nick_compact
08-10-05, 21:46
Οι επιδόσεις που ανακοινώθηκαν από την BMW για την νέα 316i είναι 0-100 σε 11.6 και τελική 206.Αυτές οι τιμες είναι για την βασική έκδοση γερμανίας που έχει φτωχότερο βασικό εξοπλισμό,άρα και οριακά μικρότερο βάρος.Σε σχέση με την Ε46 316 είναι αρκετά βαρύτερη 1365 κιλά η Ε46 1415 η Ε90.Το 11.6 για το 0-100 είναι ουτοπία στην πραγματικότητα...Η Ε46 115ps είχε μετρημένο σε 11.7 εως 12 και η BMW έδινε 11.3.ομως αυτή ζύγιζε 50 κιλά λιγοτερο και ο κινητήρας της σε δυανμόμετρα απέδιδε περισότερα απο 115.Η Ε90 ζυγίζει περισότερο και φοράει κινητήρα ίδιο με το 116 που στο δυνμόμετρο αποδίδει παρακάτω από τα 115 που λέει η BMW...και υπάρχει και εξήγηση για αυτό..Για την 116 η BMW δίνει 0-100 σε 10.8 και βγάζει σε 12 με το ζόρι στις μετρήσεεις.Φανταστείτε η Ε90 316 πόσο ελεηνά θα πηγαίνει.απλούστατα αν την φορτώσεις με 4 άτομα αποσκευές και βάλεις αιρ κοντίσιον το καλοκαίρι ας πούμε απλούστατα δεν θα φορτώνει ούτε η 2α.

Dionysis
24-11-05, 13:55
Ορίστε και ο πρώτες εντυπωσεις και τα σχόλια της νεας BMW 316i E90 απο τον Ελληνικό τύπο

http://www.autotriti.gr/autotriti/_magazine/viewthema_AUTOTRITI.asp?id_thema=31520