PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα από KI Test σε Ε46 sedan


Andreas_E92_ilsvm41
26-06-09, 00:32
Θέλω την βοήθεια σας συμφορουμίτες!!!

Χτες δοκίμασα να κάνω το KI Test (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=19887) στο Ε46 μου σεντάν προ facelift (δεν ξέρω αν έχει σημασία αλλά τα γράφω για καλό και για κακό). Το έκανα μία φορά και όλα καλά. Άναψαν τα λαμπάκια όλα και χάρηκα που είδα το καντράν σαν Χριστουγεννιάτικο δέντρο. Γυρνάω και στην γυναίκα με περηφάνια και της λέω να το δει και αυτή σε μία δεύτερη προσπάθεια που έκανα (να δει πόσο έξυπνος άντρα έχει πάρει :P). Ανάψανε πάλι τα λαμπάκια όλα, η γυναίκα δεν ενθουσιάστηκε όσο εγώ (γιατί άραγε?) και ορθά κοφτά μου είπε να φύγουμε αμέσως γιατί μας περίμενε μια παρέα για φαγητό σε ταβέρνα... Έλα όμως που όταν πήγα να βάλω μπρος... δεν έγινε τίποτα!! Νεκρό το αμάξι!! Δεν γυρνάει μίζα, δεν παίρνει μπρος. Κάνει ένα περιοδικό έντονο τακ-τακ και αναβοσβήνουν τα φώτα πορείας και τίποτα άλλο! Δεν χρειάζεται να αναφέρω τί άκουσα μετά για τους πειραματισμούς μου που έκαναν μία παρέα 6 ατόμων να με περιμένουν για μισή ώρα αφού τελικά άφησα την μπέμπα μου στο γκαράζ και πήγα ανγκαστικά με άλλο μέσω στο τραπέζι...

Έχει κανείς ιδέα που βρίσκεται το πρόβλημα? Στο μυαλό μου περνάνε δύο πράγματα. α) Κάποιο είδος "μπλοκαρίσματος" του εγκέφαλου, άμεσο αποτέλεσμα του KI Test, και β) τελειωμένη μπαταρία (!?!). Αυτό το βασίζω στο ότι πριν από ένα μήνα που είχα πάει για service με είχαν ενημερώσει ότι η μπαταρία δεν είχε πολύ ζωή ακόμα, αλλά δεν υπήρχε ακόμα λόγος για άμεση αλλαγή, και λέω ότι λόγο του test (που έγινε και 2 φορές στο καπάκι) μπορεί να παρέδωσε πνεύμα από τα πολλά λαμπάκια που χρειάστηκε να ανάψουν ταυτόχρονα. Δεν είμαι ηλεκρολόγος/ηλεκτρονικός και δεν ξέρω αν αυτό που λέω, έχει βάση, αλλά αν είναι μα...ία μην με παρξηγείτε. Έχω πάθει παράκρουση βραδιάτικα με την ταλαιπωρία και την γκρίνια που τράβηξα και δεν την παλεύω άλλο...

Αν έχει κάποιος κάτι να προτείνει, είμαι όλος αυτιά!

Ευχαριστώ!

Υ.Γ. Αν μπορέσω θα τραβήξω βιντεάκι για να δείτε-ακούσετε το αυτοκίνητο και να καταλάβετε πιθανόν που είναι το πρόβλημα...

oldcarskickass
26-06-09, 02:04
Μπαταρία 100%.

Δεν έχει καμία σχέση το ΚΙ τεστ.

georgiou
26-06-09, 02:55
για να το πετυχεις αυτο ειχες ανοιχτο το διακόπτη του αυτοκινήτου 100% ανεμιστηρα ανοιχτό

και εφόσων προ facelift λεμε 2002.. οπότε 7 ετών μπαταρία τα έπαιξε!!! μην ανησυχείς!!

έτσι την πάτησα και εγώ όταν έβαζα το ηλ.κουρτινάκι!!!

bill987
26-06-09, 07:28
Όπως σου είπαν τα παιδιά πιο πάνω, μπαταρία!

Το τέστ δεν έχει καμιά σχέση!

Andreas_E92_ilsvm41
26-06-09, 09:04
Χτες, πριν κάνω το τεστ, έβαλα μπροστά το αμάξι και πήρε κανονικά. Ο ανεμιστήρας του air codition ήταν ανοιχτός. (έναρξη :offtopic: : και πώς να γίνει διαφορετικά αφού ανάβει μόνο του όταν πάρει ρεύμα το αμάξι, χωρίς - σύμφωνα με bmw service - να μπορεί να αλλάξει η ρύθμιση αυτή και να ανάβεις εσύ! το air-codition μόνο όταν το θέλεις? λήξη :offtopic:). Ανοιχτό ήταν επίσης και το ράδιο. Με την πολύτιμη "βοήθεια" και του test, η μπαταρία μας άφησε χρόνους... Είναι επιβεβαιωμένο πλέον και από όλους σας (ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις), και από το συνεργείο που πήγα το πρωί και έδειξα βιντεάκι που τράβηξα με το κινητό (http://www.youtube.com/watch?v=VQ39NCeOgEs) και από τις μετρήσεις που έκανα μετά στην μπαταρία (10,69V με κλειστό διακόπτη, 9,59V με ανοιχτό). Από το να είχε πάθει κανά κομπλάρισμα ο εγκέφαλος και να είχαμε άλλες ιστορίες, 1000 φορές καλύτερα που είναι μπαταρία που θα την αλλάξω και μόνος μου το απόγευμα και θα έχω αμάξι το Σ-Κ!!! Να σημειωθεί ότι το αμάξι είναι 11/99 και η μπαταρία είχε αλλαχτεί αν θυμάμαι καλά το 2001 λόγω εγκατάστασης aftermarket ηχοσυστήματος με μία Bosch Silver 74άρα ξηρού τύπου. 8 χρόνια ζωής (μπορεί και παραπάνω) νομίζω ότι είναι καλά :yipee:
Και πάμε σε νέα ερώτηση: τί μπαταρία να βάλω? Η λογική λέει μία ίδια αφού και ευχαριστημένος από την απόδοση έμεινα αλλά και από την διάρκεια ζωής. Από την άλλη λεφτά για πέταμα δεν υπάρχουν. Το ηχοσύστημα υπάρχει ακόμα αλλά πιθανών να ξε-μπαχθεί για να πουληθεί ξεχωριστά αφού και το αμάξι είναι και αυτό προς πώληση ήδη. Οπότε ουσιαστικός λόγος για να μπει μεγαλύτερη από την OEM δεν υπάρχει. Ποιά όμως είναι η OEM του συγκεκριμένου? Με μία ματιά εδώ http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL51&mospid=47627&btnr=61_1113&hg=61&fg=30 μάλλον μπερδεύτηκα περισσότερο παρά βοηθήθηκα...

Είχα όρεξη πρωινιάτικα και έγραψα ολόκληρη έκθεση :pth: Sorry για το μεγάλο post...

tasos82
26-06-09, 22:23
το ιδιο ακριβως ειχα παθει κι εγω. λογο μπαταριας. αφου κρατησε 8 χρονακια η μπαταρια θα εβαζα παλι ιδου τυπου.