PDA

Επιστροφή στο Forum : Ζ4 Νιώθω ασάφεια στο τιμόνι .


V.Tsoukas
27-08-09, 10:19
Ανοίγω νέο θέμα γιατί κατα την αναζήτησή μου στα τεχνικά δεν βρήκα απάντηση στο πρόβλημα που έχω .
Έχω ενα Ζ4 3.0i με καινούργια αμορτισέρ bilstein , καινούργια λάστιχα Continental contact 3, καινούργια συνεμπλόκ πίσω στα εμπρός ψαλίδια (powerflex) .

Νιώθω οτι μετα τα 120 υπάρχει μια ασάφεια στο τιμόνι και είναι πολύ ευαίσθητο (χωρίς να είναι ενεργοποιημένο το sport) , έτσι είναι το αυτοκίνητο ή έχω κάποιο πρόβλημα ?

z3 2.2
27-08-09, 10:21
εχεις κανει ευθυγραμμιση μετα απο ολα αυτα που αλλαξες?

bmw330vasilis
27-08-09, 10:21
πως με προλαβαινεις ετσι ρε μαστορα????

V.Tsoukas
27-08-09, 10:26
Ναι , το αυτοκίνητο πάει καρφί .

bmw330vasilis
27-08-09, 10:27
και πριν αυτες τις αλλαγες που εκανες...δεν υπηρχε ασαφεια μετα τα 120??

V.Tsoukas
27-08-09, 10:28
υπήρχε αλλα επειδή τα συνεμπλόκ των ψαλιδιών ήταν τελειωμένα , υπέθεσα οτι απο εκεί προερχόταν το πρόβλημα . Τώρα όμως μετά την αλλαγή συνεχίζει .

bmw330vasilis
27-08-09, 10:33
καινούργια συνεμπλόκ πίσω στα εμπρός ψαλίδια (powerflex) .



τι εννοεις σινεμπλοκ πισω στα εμπρος ψαλιδια....δεν τα αλλαξες πακετο??

mitsos_chania
27-08-09, 10:39
και γω το ιδιο προβλημα εχω.Με καινουρια σινεμπλοκ και ψαλιδια.εχω κανει ευθυγραμμιση αλλα τπτ.Το μονο που μενει ειναι ο ελεγχος για την συγκλιση των τροχων και ο ελεγχος του υδραυλικου.τωρα εσυ που εχεις ηλεκτρικο δεν ξερω τι να σου πω

bmw330vasilis
27-08-09, 10:45
για ζυγοσταθμιση δεν αναφερατε τιποτα....την θεωρω απαραιτητη μετα απο αυτες τις αλλαγες...!μητσο...οσον αφορα το δικο σου....μπορει εφοσον δεν εχεις αλλαξει και λαστιχα να ειναι ακρως απαραιτητη...!

stef
27-08-09, 10:57
Συνεμπλόκ πώς κατάλαβες ότι ήθελαν αλλαγή?

mitsos_chania
27-08-09, 12:06
εγω το καταλαβα οτι ηθελαν αλλαγη πατοντας φρενο.οταν παταγα φρενο εκανε ενα ντουκ σαν να πηγαινε ολο το μπροστινο συστημα λιγο πισω

V.Tsoukas
27-08-09, 12:58
για ζυγοσταθμιση δεν αναφερατε τιποτα....την θεωρω απαραιτητη μετα απο αυτες τις αλλαγες...!μητσο...οσον αφορα το δικο σου....μπορει εφοσον δεν εχεις αλλαξει και λαστιχα να ειναι ακρως απαραιτητη...!

Ζυγοστάθμιση έγινε με την αλλαγή των ελαστικών αλλά δεν έχει καμια σχέση με την ασάφεια , δεν έχω τρέμουλο στο τιμόνι ή vibration απο τα πίσω ελαστικά .

V.Tsoukas
27-08-09, 13:00
εγω το καταλαβα οτι ηθελαν αλλαγη πατοντας φρενο.οταν παταγα φρενο εκανε ενα ντουκ σαν να πηγαινε ολο το μπροστινο συστημα λιγο πισω

Με πρόλαβες , έτσι το κατάλαβα κι εγω , όταν πάταγα φρένο έστριβε λίγο το τιμόνι , τελικά ήταν διαλυμένα τα συνεμπλόκ .

konas
27-08-09, 13:07
.

Υποθετω την πιεση των ελαστικων την εχεις τσεκαρει...Αλλα αφου ειναι καινουργια περιμενε λιγο να πατησουν και μετα κανε μερικες δοκιμες με λιγο λιγοτερο αερα.

Ειναι πιθανο ομως η αιτια να ειναι τα powerflex. Το εχω ξανακουσει αυτο απο φιλο που ειχε βαλει powerflex σε 320 Ε46.

z3 2.2
27-08-09, 13:21
αν δεν δεις προκοπη στο τελος πηγαινε σε ενα ευθυγραμμισα που να το κατεχει και περιεγραψε του το προβλημα σου.
θα δωσει λιγη συγκλιση εμπρος και θα ληξει το προβλημα σου

mitsos_chania
27-08-09, 14:46
το θεμα Δημητρη ειναι που θα τον βρουμε αυτον τον ανθρωπο που να ξερει να ρυθμισει και συγκλιση και ολα?οι περισσοτεροι ειναι...αντε να μην πω

V.Tsoukas
27-08-09, 14:53
Αύριο θα ξαναπάω για ευθυγράμμιση , έκανα και ένα έλεγχο όλα τα συνεμπλοκ πίσω και είναι ΟΚ , τι στο καλό στοιχειομένο είναι ? Λέω να δοκιμάσω να του δώσω λίγο σύγκλιση πίσω να δω αν θα φτιάξει .
Αν βρω κάτι θα ενημερώσω .

Nick_E60_GR
27-08-09, 14:57
Αύριο θα ξαναπάω για ευθυγράμμιση , έκανα και ένα έλεγχο όλα τα συνεμπλοκ πίσω και είναι ΟΚ , τι στο καλό στοιχειομένο είναι ? Λέω να δοκιμάσω να του δώσω λίγο σύγκλιση πίσω να δω αν θα φτιάξει .
Αν βρω κάτι θα ενημερώσω .

Πήγαινε στο γνωστό ευθυγραμμισάδικο στη Λ. Θηβών - Περιστέρι, εξήγησε το θέμα και θα σου δώσει λύση.
Το πρόβλημά σου είναι κυρίως μπροστά.

mitsos_chania
27-08-09, 15:01
φιλε νικ ποιο ειναι το γνωστο ευθυγραμισαδικο στη θηβων?αν μπορεις στειλε πμ.επισης τα πισω σινεμπλοκ ποτε θελουν αλλαγμα?

V.Tsoukas
27-08-09, 15:07
κι εγω το ίδιο θα ρωτούσα , ποιο είναι το γνωστό ευθυγραμμισάδικο και που είναι ?

Nick_E60_GR
27-08-09, 15:13
Rabbit λέγεται, δυστυχώς δεν έχω τηλέφωνα. Θα δεις πολλά καλά εργαλεία εκεί...

m-power_01
27-08-09, 15:59
Ειναι πιθανο αυτο που περιγραφεις να προερχεται απο τα σινεπμλοκ.Και λεω ειναι πιθανο, γιατι δεν ξερω σε τι βαθμο σου εμφανιζεται.Φορας εργοστασιακες ζαντες? Χωρις προσθηκες? (μηπως εχει μεταβληθει το scrub radius).Δες η συγκλιση σε τι επιπεδα ειναι , και προσεξε μην το παρακανεις γιατι μετα θα εχεις προβλημα με μουτρα.

κυριακος
27-08-09, 16:07
Ανοίγω νέο θέμα γιατί κατα την αναζήτησή μου στα τεχνικά δεν βρήκα απάντηση στο πρόβλημα που έχω .
Έχω ενα Ζ4 3.0i με καινούργια αμορτισέρ bilstein , καινούργια λάστιχα Continental contact 3, καινούργια συνεμπλόκ πίσω στα εμπρός ψαλίδια (powerflex) .

Νιώθω οτι μετα τα 120 υπάρχει μια ασάφεια στο τιμόνι και είναι πολύ ευαίσθητο (χωρίς να είναι ενεργοποιημένο το sport) , έτσι είναι το αυτοκίνητο ή έχω κάποιο πρόβλημα ?

Μπορείς να μας πεις πια bistein φόρεσες?
Ίσως δεν έχει σχέση η ερώτηση με το πρόβλημα άλλα σίγουρα στην περίπτωση σου έγιναν πολλές αλλαγές ταυτόχρονα στο αμάξι σου(αμορτισέρ-σινεμπλοκ-λάστιχα) οι όποιες και όλα τέλεια μετρημένα να είναι επάνω στο αμάξι, δημιουργούν διαφορετική αίσθηση που δικαιολογείται από αυτές τις αλλαγές.
Εγώ αρχικά μονό αμορτισέρ είχα αλλάξει και είδα απαρχής μεγάλη διάφορα εκτός τα κρατήματα και στην οδηγική συμπεριφορά ως προς την κίνηση του αυτοκινη του ,στις επιτάχυνσης του,στα κοψίματα του,στις στροφές του. όπου κάποιες αλλαγές από αυτές με ευχαρίστησαν και άλλες με δυσαρέστησαν πάρα πολλή.Όπως τωρα που έχω μια αίσθηση αστάθειας στο τιμόνι κάτι που πριν από την αλλαγή με πολύ ταλαιπωρημένα αμορτισέρ εργοστασιακά μονής ενέργειας και με λάστιχα τρισάθλια δεν την είχα.
Δηλαδή εγώ πλήρωσα λεφτά για να κάνω κάτι καλύτερο και τελικά έκανα το αμάξι μου σε κάποια σημεία χειρότερο.Αυτή την αισθήση του μπροστινού τιμονιού που ειχα δεν την ξαναβρίσκω.
Συζήτησα με πολλούς που έχουν κάνει τέτοιες αλλαγές είτε σε BMW αυτοκίνητο είτε και σε άλλη μάρκα.
Οι απόψεις τους δεν συνέπεσαν καθόλου με αυτά που παρατηρούσα εγώ στο δικό μου αμάξωμα και ήταν υπαρκτά .
Αυτό δεν σημαίνει ότι είχαν άδικο στην γνώμη τους.

Συμπέρασμα: έχω την <αίσθηση> άλλα δεν μπορώ να το αποδείξω ότι στα cabrio η φιλοσοφία της αεροδυναμικής είναι πολύ διαφορετική και οποιαδήποτε αλλαγή <ατέλεια>η <αταίριαστη αλλαγή> μάλλον γίνεται πολύ αισθητή και μάλλον προς το αρνητικό.
Κάποιοι επίμονα λένε βάλτε ότι βάζει και ο κατασκευαστής απαρχής.καινούργιο και όμοιο με του κατασκευαστή,όπως ήταν την πρώτη μέρα το αμάξι όταν το κάνατε τεστ drive και το επιλέξατε μεταξύ άλλων πολλών.

Συμβουλή: προσπάθησε να φέρεις εκεί που πρέπει η εκεί που θέλεις το αμάξι διατηρώντας τις εργοστασιακές τιμές στις ευθυγράμμισης του και αν τυχόν δεν γίνεται τότε ξεκίνα τις πατέντες με τις σύγκλησης.Άλλα αυτο να είναι η τελευταία λύση γιατί το αμάξι σου είναι καινούργιο και καλής κατασκευής.
Τι να πούμε και εμείς με τα Ε36 cabrio που πρέπει να εφευρουμε και νέες πατέντες γιατί οι παλιές τελειώσανε.

V.Tsoukas
27-08-09, 19:39
Ειναι πιθανο αυτο που περιγραφεις να προερχεται απο τα σινεπμλοκ.Και λεω ειναι πιθανο, γιατι δεν ξερω σε τι βαθμο σου εμφανιζεται.Φορας εργοστασιακες ζαντες? Χωρις προσθηκες? (μηπως εχει μεταβληθει το scrub radius).Δες η συγκλιση σε τι επιπεδα ειναι , και προσεξε μην το παρακανεις γιατι μετα θα εχεις προβλημα με μουτρα.

Οταν λές συνεμπλόκ εννοείς τα μπροστά που αντικατέστησα με τα powerflex για καλύτερα ?
Ζάντες μαμα 18'' σε μαμα διάσταση ελαστικού .

V.Tsoukas
27-08-09, 19:48
Τα αμορτισέρ είναι bilstein κιτρινα τα sprint .
Η αίσθηση που μου δίνει είναι οτι εκει που πηγαίνω με 120-130 στην ευθεία απο μόνο του κάνει κατι σαν να αλλάζει ελαφρά λουρίδα να το πω , κατι σαν να προσπαθεί να κάνει ςςς ακια στην ευθεία να το πω , γενικά δεν είναι το τιμόνι που περίμενα απο ενα ροουνστερ να έχει .
Το θέμα το άνοιξα για να μου πείτε την αίσθηση που έχετε και εσείς , αν τελικά είναι έτσι ή οχι κατασκευαστικα το Ζ4 , μήπως τελικά λόγω μεγάλης μούρης ψιλοχαζεύει μπροστά ? Τι να πω , πάντως δεν μου δίνει την αίσθηση ασφάλειας που περίμενα για ταχύτητες απο 180 και πάνω .

konas
27-08-09, 20:21
Η αισθηση ασαφειας που περιγραφεις εχει σχεση και με το γεγονος οτι πηγες απο runflat σε συμβατικα και ενισχυεται απο τα powerflex.

Οπως σου εγραψα και στο ποστ 14 τοχω ξανακουσει για τα powerflex. Προσθεσε και το οτι τα runflat ελαστικα ηταν πιο σκληρα και ισως πιο βαρια.

Τον αερα τον κοιταξες και αλλου? Μηπως εχουν παραπανω αερα λογω λαθους μετρησης? Μου εχει τυχει και 3-4 psi διαφορα απο μηχανημα σε μηχανημα

V.Tsoukas
27-08-09, 20:33
λες τελικά τα powerflex που έβαλα για καλύτερα να ήταν λάθος επιλογή ? Μήπως να του έβαζα τα μαμα πάλι ? Γιατί λάστιχα δεν γίνεται να αλλάξω πάλι .

konas
27-08-09, 21:10
Δεν ειναι θεμα λαθους ή σωστου. Ειναι θεμα επιλογης.

Πχ και γω αλλαξα απο runflat σε συμβατικα και τo θεωρω σωστο. Δεν μου αρεσει καθολου να χτυπαει το αμαξι (θεμα των runflat), ασε που το κανουν πιο σκληρο και χαλανε μετα και τα topmounts.

Τα powerflex παλι θεωρουνται μεν καλυτερα, αλλα εχουν αυτο το θεματακι να μεταφερουν το παραμικρο στην αισθηση του τιμονιου

m-power_01
27-08-09, 23:06
Οταν λές συνεμπλόκ εννοείς τα μπροστά που αντικατέστησα με τα powerflex για καλύτερα ?
Ζάντες μαμα 18'' σε μαμα διάσταση ελαστικού .

Εγω πιστευω οτι αυτο που περιγραφεις εσυ ως ασαφεια ειναι το διαβασμα του δρομου.Με χαμηλοπροφιλα φαρδια λάστιχα και γενικοτερα γερνεις προς ''απολυτο στησιμο'' ,αυτο ειναι αναμενομενο οτι οσο σφιγγεις την ανρτηση θα φτασεις σε σημειο να διαβαζεις και τα 2ευρα στον δρομο.

bmw330vasilis
27-08-09, 23:17
εγω παλι....ειχα αυτο το διαβασμα του δρομου....με τα προηγουμενα ελαστικα...τα οποια ηταν μισοτελειωμενα (μιλαμε για διαβασμα και σε πολυ πιο χαμηλες ταχυτητες)....μολις εβαλα εδω και καμμια 20 μερες τα καινουργια...ολα τζαμι.....!Και αλλαξα και ψαλιδια και σινεμπλοκ...ολα καινουργια.....!
Ευχομαι να βρεις γρηγορα την λυση.....!

m-power_01
27-08-09, 23:37
εγω παλι....ειχα αυτο το διαβασμα του δρομου....με τα προηγουμενα ελαστικα...τα οποια ηταν μισοτελειωμενα (μιλαμε για διαβασμα και σε πολυ πιο χαμηλες ταχυτητες)....μολις εβαλα εδω και καμμια 20 μερες τα καινουργια...ολα τζαμι.....!Και αλλαξα και ψαλιδια και σινεμπλοκ...ολα καινουργια.....!
Ευχομαι να βρεις γρηγορα την λυση.....!

Βασιλη αυτο που αναφερεις ειναι και το μεγαλο μπερδεμα ασαφειας και διαβασματος.
Εσυ ειχες ασαφεια 1)τα ελαστικα σου ηταν φθαρμενα αρα διαφορετικη προσφυση το καθενα.
2)Τα σιλεντ μπλοκς σου ηταν παλια αρα ειχεσ τζογους
3)Τα ψαλιδια σου ηταν παλια αρα και τα μπουλ (σιλεντ μπλοκ που εχουν ,2 στον αριθμο) ηταν παλια.

Οταν λοιπον αυτα τα σημεια ειναι ταλαιπωρημενα το μεγαλο προβλημα δεν ειναι το γκλουγκλου που ακουμε σε καθε λακουβα και μας την σπαει.Ειναι οτι δεν εχουμε σταθερη ευθυγραμμιση στο μπροστινο συστημα.Λογω τζογων η σχετικη θεση του τροχου και οι γωνιες του μεταβαλονται.Και το δεξια αριστερα που εχανες θα το εχανες και με τα χερια στο τιμονι, γιατι οι τροχοι σου λογω τζογων θα υποχωρουσανεαπο την θεση τους, χωρις καν να στο περασουν μεσα αυτο. Και αυτο λοιπον ειναι η ασαφεια να κρατας το τιμονι και να μην καταλαβαινεις τιποτα.Αν τραβαει δεξια αν τραβαει αριστερα τιποτα.

Αυτο που πιθανοτατα ομως εχει ο φιλος ειναι διαβασμα.

Οταν ενα λαστιχο ειναι φαρδυ διαβαζει τα παντα κατω απο ανωμαλιες.
Αμα σκληρηνουμε την αναρτηση το κανουμε πιο απολυτο .Αμα σκληρηνουμε και τους ελαστικους συνδεσμους (σινεμπλοκ) μηδενιζουμε επι τις ουσιας τις μικροκινησεις του ψαλιδιου μικροτζογοι δηλαδη που σκοπο εχουν να αποροφουνται απο τα σινεμπλοκ για να μην κουραζουν τον οδηγο με μικροδιορθωσεις.Αλλα οταν ειναι μαμα -μαλακα ''λαστιχαρουν'' οταν συνδιαζονται με μια σκληρη αναρτηση με αποτελεσμα να μην μπορουμε να εκμεταλευτουμε την αναρτηση στο επακρο.

Με απλα λογια σχεδον ολες οι επεμβασεις που κανουμε σε ενα αμαξι εχουν θεττικα ,αλλα και καποιον αντικτυπο!! Η μεγαλη πλαστιγγα της ανεσης-και του σπορ ...Απλα πριν κανετε καποια ''''''βελτιωση'''''' (εντος πολλων εισαγωγικων ) βεβαιωθειτε αν ειναι αυτο που θελετε ,και αν ο αντικτυπος δεν θα σας πειραξει.Και πανω απο ολα ρωτηστε να μαθετε τι κανει τι!!!

Ευχαριστω Βασιλη για την αφορμη.

bmw330vasilis
27-08-09, 23:42
Βασιλη αυτο που αναφερεις ειναι και το μεγαλο μπερδεμα ασαφειας και διαβασματος.
Εσυ ειχες ασαφεια 1)τα ελαστικα σου ηταν φθαρμενα αρα διαφορετικη προσφυση το καθενα.
2)Τα σιλεντ μπλοκς σου ηταν παλια αρα ειχεσ τζογους
3)Τα ψαλιδια σου ηταν παλια αρα και τα μπουλ (σιλεντ μπλοκ που εχουν ,2 στον αριθμο) ηταν παλια.

Οταν λοιπον αυτα τα σημεια ειναι ταλαιπωρημενα το μεγαλο προβλημα δεν ειναι το γκλουγκλου που ακουμε σε καθε λακουβα και μας την σπαει.Ειναι οτι δεν εχουμε σταθερη ευθυγραμμιση στο μπροστινο συστημα.Λογω τζογων η σχετικη θεση του τροχου και οι γωνιες του μεταβαλονται.Και το δεξια αριστερα που εχανες θα το εχανες και με τα χερια στο τιμονι, γιατι οι τροχοι σου λογω τζογων θα υποχωρουσανεαπο την θεση τους, χωρις καν να στο περασουν μεσα αυτο. Και αυτο λοιπον ειναι η ασαφεια να κρατας το τιμονι και να μην καταλαβαινεις τιποτα.Αν τραβαει δεξια αν τραβαει αριστερα τιποτα.

Αυτο που πιθανοτατα ομως εχει ο φιλος ειναι διαβασμα.

Οταν ενα λαστιχο ειναι φαρδυ διαβαζει τα παντα κατω απο ανωμαλιες.
Αμα σκληρηνουμε την αναρτηση το κανουμε πιο απολυτο .Αμα σκληρηνουμε και τους ελαστικους συνδεσμους (σινεμπλοκ) μηδενιζουμε επι τις ουσιας τις μικροκινησεις του ψαλιδιου μικροτζογοι δηλαδη που σκοπο εχουν να αποροφουνται απο τα σινεμπλοκ για να μην κουραζουν τον οδηγο με μικροδιορθωσεις.Αλλα οταν ειναι μαμα -μαλακα ''λαστιχαρουν'' οταν συνδιαζονται με μια σκληρη αναρτηση με αποτελεσμα να μην μπορουμε να εκμεταλευτουμε την αναρτηση στο επακρο.

Με απλα λογια σχεδον ολες οι επεμβασεις που κανουμε σε ενα αμαξι εχουν θεττικα ,αλλα και καποιον αντικτυπο!! Η μεγαλη πλαστιγγα της ανεσης-και του σπορ ...Απλα πριν κανετε καποια ''''''βελτιωση'''''' (εντος πολλων εισαγωγικων ) βεβαιωθειτε αν ειναι αυτο που θελετε ,και αν ο αντικτυπος δεν θα σας πειραξει.Και πανω απο ολα ρωτηστε να μαθετε τι κανει τι!!!

Ευχαριστω Βασιλη για την αφορμη.

:bowdown::bowdown::bowdown:

σε ευχαριστουμε που τα μοιραζεσαι μαζι μας!!!!!!!!

propeller
27-08-09, 23:46
Εγω πιστευω οτι αυτο που περιγραφεις εσυ ως ασαφεια ειναι το διαβασμα του δρομου.Με χαμηλοπροφιλα φαρδια λάστιχα και γενικοτερα γερνεις προς ''απολυτο στησιμο'' ,αυτο ειναι αναμενομενο οτι οσο σφιγγεις την ανρτηση θα φτασεις σε σημειο να διαβαζεις και τα 2ευρα στον δρομο.

σωστο 100%
με 18" ζαντες το αμαξι ακολουθει ευκολα τις ανωμαλιες του οδοστρωματος (ο θεος να το κανει)
με powerflex ΙΣΩΣ να ειναι πιο εντονο αυτο αφου ως πιο σκληρα, δεν αποροφουν μικρωανωμαλιες
Σε αυτα τα θεματα καπου χανεις - καπου κερδιζεις

V.Tsoukas
28-08-09, 07:56
Τωρα που το λέτε , είχα ενα παρόμοιο θέμα με ένα slk που είχα με 18'' αλλά δεν ήταν τόσο έντονο το φαινόμενο , ίσως και λόγω υδραυλικού και όχι ηλεκτρικού τιμονιού .
Ίσως τελικά να δε δω προκοπή σήμερα απο ευθυγράμμιση , θα τα αλλάξω με μαμα τα συνεμπλόκ να δω αν έχει διαφορές.
Η πίεση που βάζουμε στα ελαστικά τα απλά πρέπει να είναι η ίδια με τα runflat ?

V.Tsoukas
29-08-09, 18:24
Κάτι έκανε στην ευθυγράμμιση και έστρωσε λιγάκι , μάλλον όμως θα τα αλλάξω με μαμα να δω διαφορές , έτσι για να έχω και καλύτερη άποψη περί του θέματος .
Σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια .

mitsos_chania
29-08-09, 23:49
στειλε μου φιλε αν θες ενα πμ που εκανες την ευθυγραμμιση

sakkunen
30-08-09, 00:10
Τα αμορτισέρ είναι bilstein κιτρινα τα sprint .
Η αίσθηση που μου δίνει είναι οτι εκει που πηγαίνω με 120-130 στην ευθεία απο μόνο του κάνει κατι σαν να αλλάζει ελαφρά λουρίδα να το πω , κατι σαν να προσπαθεί να κάνει ςςς ακια στην ευθεία να το πω , γενικά δεν είναι το τιμόνι που περίμενα απο ενα ροουνστερ να έχει .
Το θέμα το άνοιξα για να μου πείτε την αίσθηση που έχετε και εσείς , αν τελικά είναι έτσι ή οχι κατασκευαστικα το Ζ4 , μήπως τελικά λόγω μεγάλης μούρης ψιλοχαζεύει μπροστά ? Τι να πω , πάντως δεν μου δίνει την αίσθηση ασφάλειας που περίμενα για ταχύτητες απο 180 και πάνω .

Σε οποιοδήποτε οδόστρωμα? Ακόμα κ στην Ατ. οδό?
Πόσα χλμ έχει?

Nick_compact
30-08-09, 00:24
Η Ζ σου από ότι βλέπει είναι προ FL, που σημαινει ότι έχει υδραυλικό τιμόνι αν θυμάμαι καλά, οπότε θα έλεγα ότι δεν δικαιολογειται. Ακρόμπαρα έχεις ελέγξει και μπαλάκια;

V.Tsoukas
30-08-09, 18:35
Ακρόμπαρα και μπαλάκια ΟΚ .
Στην ΑΟ το φαινόμενο σχεδόν μηδενίζεται , το τσεκάρισα σήμερα.

pepito
16-09-09, 17:53
καλησπερα παιδια εχω το εξης προβλημα εχω το z4 coupe φοραω αναρτησεις με ελατηριαφοραω 19αρες το αμαξι στης στροφες παει βαρκα γυαλο εχω κανει ευθυγραμιση 200 φορες το τιμονι ψηλο παιξει δεξια αριστερα πηγα σε βουλκανιζατερ κ μου ειπε οτι ειναι τα λαστιχα μαπα φοραω τα avon z3 αν δεν κανω λαθος υπαρχει περιπτωση να υσχει η το λεει για να μου πουλησει λαστιχα καινουργια επισης εχω αλλαξει κ ψαλιδια κ συνεμπλοκ κ τα λαστιχα ειναι 2 μηνων

Nick_E60_GR
16-09-09, 18:03
καλησπερα παιδια εχω το εξης προβλημα εχω το z4 coupe φοραω αναρτησεις με ελατηριαφοραω 19αρες το αμαξι στης στροφες παει βαρκα γυαλο εχω κανει ευθυγραμιση 200 φορες το τιμονι ψηλο παιξει δεξια αριστερα πηγα σε βουλκανιζατερ κ μου ειπε οτι ειναι τα λαστιχα μαπα φοραω τα avon z3 αν δεν κανω λαθος υπαρχει περιπτωση να υσχει η το λεει για να μου πουλησει λαστιχα καινουργια επισης εχω αλλαξει κ ψαλιδια κ συνεμπλοκ κ τα λαστιχα ειναι 2 μηνων

Μήπως φοράς λάστιχα φαρδύτερα απ' αυτά που "σηκώνει" η ζάντα σου? τι αναρτήσεις και τι ελατήρια φοράς? Bump-stop αντίστοιχα φοράς?
Το "ψιλοπαίζει" έχει πολλές πιθανές αιτίες... Ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητο έχεις κάνει ποτέ?

pepito
16-09-09, 18:17
Μήπως φοράς λάστιχα φαρδύτερα απ' αυτά που "σηκώνει" η ζάντα σου? τι αναρτήσεις και τι ελατήρια φοράς? Bump-stop αντίστοιχα φοράς?
Το "ψιλοπαίζει" έχει πολλές πιθανές αιτίες... Ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητο έχεις κάνει ποτέ?

bilsein και ελατηρια HR απο ολα εχω κανει

konas
17-09-09, 17:27
Τι ζαντες φορας?

Μηπως εισαι εκτος σε offset?

Παντως ναι μπορει να φταινε και τα λαστιχα, αλλα οχι και οταν ειναι 2 μηνων!!!

V.Tsoukas
17-09-09, 21:00
bilsein και ελατηρια HR απο ολα εχω κανει

Είναι χαμηλωμένο ή νορμαλ ?

randombk
18-09-09, 08:29
Φιλε μου ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα και ηταν τα λαστιχα!
Πλεον εχω βαλει παλι τα μαμα POTENZA RFT και εχω βρει την υγεια μου!

Εισαι ο δεκατος μην πω εκατοστος που το ακουω και του λεω το ιδιο...

Δεν μπορω να καταλαβω τι εχουν κανει στην BMW και το τιμονι του Ζ4 δουλευει τελεια μονο με αυτα τα λαστιχα...
Ξερω ακουγεται πολυ περιεργο ομως ειναι η πικρη αληθεια...
Αυτην την αμεσοτητα στο τιμονι και αυτη την απιστευτη αισθηση οτι ειναι βιδομενο κατω θα την ξαναεχεις οταν βαλεις τα μαμα Potenza.


Προς ολους οσους αρχισουν βλακειες και συγκρισεις μεταξυ Continental και Bridgestone, εγω ΔΕΝ συγκρινω λαστιχα απλα λεω με ποια δουλευει σωστα το Ζ4.





Ανοίγω νέο θέμα γιατί κατα την αναζήτησή μου στα τεχνικά δεν βρήκα απάντηση στο πρόβλημα που έχω .
Έχω ενα Ζ4 3.0i με καινούργια αμορτισέρ bilstein , καινούργια λάστιχα Continental contact 3, καινούργια συνεμπλόκ πίσω στα εμπρός ψαλίδια (powerflex) .

Νιώθω οτι μετα τα 120 υπάρχει μια ασάφεια στο τιμόνι και είναι πολύ ευαίσθητο (χωρίς να είναι ενεργοποιημένο το sport) , έτσι είναι το αυτοκίνητο ή έχω κάποιο πρόβλημα ?

pepito
18-09-09, 11:09
παιδια οσο παραξενο σας φανη αυτο που θα σας πω δεν ξερω αν το εχετε παθει το αμαξι δεν ειχε τιποτα απλα τα λαστιχα ηταν στραβα απο το εργοστασιο κ μου τα αλλαξαν και ειναι ολα οκ

pepito
18-09-09, 11:11
καΙ ζαντες φοραω 19 αρα m6 look

konas
18-09-09, 11:12
Φιλε μου ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα και ηταν τα λαστιχα!
Πλεον εχω βαλει παλι τα μαμα POTENZA RFT και εχω βρει την υγεια μου!

Εισαι ο δεκατος μην πω εκατοστος που το ακουω και του λεω το ιδιο...

Δεν μπορω να καταλαβω τι εχουν κανει στην BMW και το τιμονι του Ζ4 δουλευει τελεια μονο με αυτα τα λαστιχα...
Ξερω ακουγεται πολυ περιεργο ομως ειναι η πικρη αληθεια...
Αυτην την αμεσοτητα στο τιμονι και αυτη την απιστευτη αισθηση οτι ειναι βιδομενο κατω θα την ξαναεχεις οταν βαλεις τα μαμα Potenza.


Προς ολους οσους αρχισουν βλακειες και συγκρισεις μεταξυ Continental και Bridgestone, εγω ΔΕΝ συγκρινω λαστιχα απλα λεω με ποια δουλευει σωστα το Ζ4.

Βαγγελη δεν συμφωνω. Φοραω conti εδω και 2 χρονια και εχω τελεια αισθηση. (αναφέρομαι στα bold - ουτε συγκρισεις ουτε τπτ αλλο)

παιδια οσο παραξενο σας φανη αυτο που θα σας πω δεν ξερω αν το εχετε παθει το αμαξι δεν ειχε τιποτα απλα τα λαστιχα ηταν στραβα απο το εργοστασιο κ μου τα αλλαξαν και ειναι ολα οκ

καθολου παραξενο. Εχει ξανα-αναφερθει

stef
18-09-09, 11:58
Δηλαδή θέλετε να μου πείτε ότι μόνο με RFT δουλεύει σωστά το Ζ4?
Εδώ όλοι λένε ότι με normal βρίσκεις την υγειά σου...

gnx
18-09-09, 13:00
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1055032

V.Tsoukas
22-09-09, 21:30
Τελικά ήταν απο ευθυγράμμιση , έπειτα απο 6 ευθυγραμμίσεις σε διαφορετικούς , βρήκα έναν και τώρα επιτέλους χαίρομαι το αμάξι μου , με 190-200 χαλαρός και χωρίς το sport ενεργό !
Βοήθησε κατα πολύ στην ευστάθεια και το quife που έβαλα.

stef
23-09-09, 09:09
Ώπα , ώπα, τι quaife έβαλες.....??
Για λέγε....
Τι μοντέλο Ζ4 έχεις κλπ..

V.Tsoukas
23-09-09, 11:44
3.0i έχω και έβαλα το ATB quaife

southalex
09-11-09, 20:34
Είμαι και εγω καινούργιος στο forum με Ζ4 3.0 2003. Τις ζεστές μέρες ειδικά όταν το αμάξι έχει μείνει στον ήλιο αντιμετωπίζω το πρόβλημα, με την δυσκολία στο στρίψιμο, ειδικά σε ανοικτές καμπές όπως στον περιφερειακό Υμηττού όπως το περιγράφουν στο bimmerforums (sticky steering).
Έχω αλλάξει πρόσφατα λάστιχα michelin PS2 και αμορτισέρ κίτρινα Bilstein με "μαμά" ελατήρια και 17'' ζάντες.