Επιστροφή στο Forum : BMW Z4 3.0 με ESS TS2+ supercharger kit
Τα λογιά είναι περιττάααααααααααααα
http://www.zpost.com/forums/showthread.php?t=299064
VanViiiiiiiiiiiiiiic!!!
Εντάξει,απλά τέλειο!Τι να λέμε?:D:D:D:D
Επιμενω το παλιο Ζ4 εχει κατι το πολυ διαφορετικο και αγριο σε σχεση με τα υπολοιπα roadster.
Και η μεγαλη απογοητευση μου ειναι το νεο γαμπριατικο Ζ4 που για μενα κακως η BMW πηγε να το κανει κυριλα σαν το Boxter και SLK και οχι να συνεχισει τον ξεχωριστο της sport χαρακτηρα...
Μονο και μονο που το setup του νεου Ζ4 εχει πιο φαρδυ εμπρος μετατροχιο και αξωνα σε σχεση με πισω για να στριβει και οχι για να παιζει ο κωλ0ς τα λεει ολα!
Τεσπα...
Tελειο...Μονο που θα προτιμουσα λιγοτερο carbon στο εσωτερικο
Κατ'αρχήν πρέπει να πώ οτι ο τύπος έχει ρίξει πολύ χρήμα στ'αμάξι.
Εμφανισιακά σε κάποιους μπορεί να μην αρέσει αλλά "γούστα" είναι αυτά.
Σχετικά με την προσθήκη του ESS και συγκεκριμένα του κιτ TS2+, ο τύπος δηλώνει ιπποδύναμη 430 hp.
Δεδομένου οτι και το αυτοκίνητο απο τις photo φαίνεται οτι είναι αυτόματο, πιστευω οτι η ιπποδύναμη που δηλώνει δεν είναι πραγματική.
Τέτοια ιπποδύναμη (430hp), θα μπορούσε να δεί μόνο με το TS3 kit αλλά ή ίδια η ESS δηλώνει οτι δεν έχει τέτοιο kit που να "κουμπώνει" με τον εγκέφαλο MS45 (τέτοιον φοράει το Ζ4).
ΤS3 δίνει μόνο για εγκέφαλο ΜS43 σαν αυτούς που φοράνε τα Ε46 (ή και τα εξακύλινδρα Ζ3).
Με το TS2+ που δηλώνει οτι φοράει, μαζί με ολόκληρο το σύστημα εξάτμισης (με χταπόδι, ελευθερους καταλύτες κλπ) της Supersprint, αντε να φτάσει μέχρι 380-390 ίππους.
Αντε να πούμε οτι ο τύπος έβαλε και μια λίγο πιο μικρή τροχαλία κομπρέσορα (αυτό δεν το συνιστά με τίποτα η ESS) και να πήρε ακόμα +10 ίππους. Μέχρι εκεί.
Aλλά και πάλι, η ESS στα αμάξια με αυτόματο κιβώτιο, δίνει kit με λίγο μεγαλύτερη τροχαλία κομπρέσσορα για να "σηκώνει" λίγο μικρότερη πίεση (μέχρι 7,5 PSI αντί για 8,5)
Για "ό,τι" παραπάνω, χρειάζονται άλλα μπέκ (άρα και άλλος προγραμματισμός), άλλα "εντόσθια" κινητήρα, άλλη συμπίεση κ.α. για να μπορεί το μοτέρ να δουλευει και να μην σπάσει.
Σε τέτοιες περιπτώσεις (με το ΤS3) η ESS υπόσχεται 450-480 ίππους.
Με ESS TS2+, και καταλύτες να βγούν, πάνω απο 400 ίππους δεν υπάρχει περίπτωση να εμφανιστούν.
Επομένως, κρίνω οτι ο τύπος είναι λίγο "αισιόδοξος" αλλά πράγματι έχει αμάξι πολύ αξιόλογο.
Σημείωση: Προτείνω να μην βιαστεί κανείς να πεί οτι δεν μπορώ να ξέρω για TS2+. Τ δικό μου δεν είναι "ακριβώς +" αλλά πλησιάζει. Αλλά και σε λίγες μέρες θα υπάρχουν και δυναμομετρήσεις επι ελληνικού εδάφους απο πραγματικό (κατά ESS) TS2+ ...
Δεδομένου οτι και το αυτοκίνητο απο τις photo φαίνεται οτι είναι αυτόματο, πιστευω οτι η ιπποδύναμη που δηλώνει δεν είναι πραγματική.
Oντως αλλα εχει 3 πενταλ. :thinkerg:
bmw330vasilis
07-09-09, 11:46
μονο το εσωτερικο καρμπον με ξενερωνει.......κατα τα αλλαααααααααα......μουρλια!!!
Oντως αλλα εχει 3 πενταλ. :thinkerg:
Σωστός !
Είδα το λεβιέ στις ταχύτητες και νόμιζα άλλα...
Και πάλι όμως τα 430 είναι πολύ αισιόδοξη απόδοση για ΤS2+.
Πάντως το αμάξι με τις μαύρες ζάντες είναι κούκλα!!
Kαπως ετσι πρεπει να γινει και αυτο που εχω στο γκαραζ,....
Τωρα που πηρα αποφαση οτι δεν το πουλαω..... Καλα....
Μ>ESS
δεν εχει ριξει τοσο πολλα χρηματα γιατι απλα τα Carbon που ειναι πανακριβα τα εχει φιαξει μονος του...
Επισης κατι αλλο το αμαξι πωλειται για οποιον θελει:):)
Παντως δεν θελει μαυρη Ζαντα αλλα Shadow Black η ανθρακι....!
...δεν εχει ριξει τοσο πολλα χρηματα γιατι απλα τα Carbon που ειναι πανακριβα τα εχει φιαξει μονος του...
Εξαρτάται απο το τί εννοείς "τόσα πολλά χρήματα"...
Για τις κάτωθι "αναβαθμίσεις" έχει δώσει τουλάχιστον 25.000 ευρώ
Μ-pack appearence
εξατμίσεις Χ 2
ΕSS TS2+
αναρτήσεις, αντιστεπτικές
ζαντολάστιχα
φρένα brembo
carbon parts (έχουν ένα κόστος ακόμα και custom made)
hardtop
+ για ότι άλλο δεν φαίνεται ή δεν μας έχει αναφέρει,
Είναι πολλά τα λεφτά Αρη...
Βέβαια υπάρχουν και κάποιοι "άρρωστοι" που έχουν ξοδέψει πολλά περισσότερα (ονόματα δε λέμε...) αλλά τέτοιοι πάντα θα υπάρχουν.
δεν εχει ριξει τοσο πολλα χρηματα γιατι απλα τα Carbon που ειναι πανακριβα τα εχει φιαξει μονος του...
Είναι επαγγελματίας ή ερασιτέχνης?Γιατί έχει κανει τρομερή δουλειά με τα carbon...
Είναι επαγγελματίας ή ερασιτέχνης?Γιατί έχει κανει τρομερή δουλειά με τα carbon...
δεν ξερω αλλα μπορουμε να μαθουμε...!
Εξαρτάται απο το τί εννοείς "τόσα πολλά χρήματα"...
Για τις κάτωθι "αναβαθμίσεις" έχει δώσει τουλάχιστον 25.000 ευρώ
Μ-pack appearence
εξατμίσεις Χ 2
ΕSS TS2+
αναρτήσεις, αντιστεπτικές
ζαντολάστιχα
φρένα brembo
carbon parts (έχουν ένα κόστος ακόμα και custom made)
hardtop
+ για ότι άλλο δεν φαίνεται ή δεν μας έχει αναφέρει,
Είναι πολλά τα λεφτά Αρη...
Βέβαια υπάρχουν και κάποιοι "άρρωστοι" που έχουν ξοδέψει πολλά περισσότερα (ονόματα δε λέμε...) αλλά τέτοιοι πάντα θα υπάρχουν.
Παυλος....:):)
Εχεις δικιο απλα εγω οταν ειπατε πολλα χρηματα καταλαβα 35++ πραγμα που δεν νομιζω...
Και ειδικα τονισα τα carbon γιατι πραγματικα αν τα πληρωνε θα ειχε ανεβει στα 35-40...
Να φανταστεις οι καθρεπτες μονο πωλουνται 1000ε... φαντασου τα υπολοιπα...!
Αλλα τι μιλας και εσυ??? μπορεις να μου πεις?? ε Αρρωστε/??? αχχααχαχ
δεν ξερω αλλα μπορουμε να μαθουμε...!
:scratchchΓιατί όχι...:D:D:D
μηπος ξερουμε πανο κατο ποσο παει ο ess ts2 τιμη για z4 2,5i,
k an ειπαρχη κανενας να τον τοποθετη.....
μηπος ξερουμε πανο κατο ποσο παει ο ess ts2 τιμη για z4 2,5i,
k an ειπαρχη κανενας να τον τοποθετη.....
H απαντηση που ζητας ειναι εδω ..http://www.esstuning.com/default.asp?c=shop&cat=93&subcat=170&subcat2=173&id= και την τοποθετηση τουλαχιστον σε 2 αμαξια που ξερω την εχει κανει ο Φλασκης στην Καλλιθεα.
Τα λογιά είναι περιττάααααααααααααα
http://www.zpost.com/forums/showthread.php?t=299064
VanViiiiiiiiiiiiiiic!!!
Ρε το παλιο@ιδο τι εχει κανει !!!
Απιστευτος ο τυπος..TS2+..α..ρε καρδιες καιει αυτος ο κομπεσορας !!!
...πηγε να το κανει κυριλα σαν το Boxter και SLK και οχι να συνεχισει τον ξεχωριστο της sport χαρακτηρα...
Εχμ, καλα το SLK, αλλα να μου λες το Boxster (ειδικα το τωρινο) "κυριλε σε σχεση με τον ξεχωριστο σπορ χαρακτηρα της προηγουμενης Ζ4", να τα πετας σιγα σιγα αυτα μην πνιγουμε...
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.