PDA

Επιστροφή στο Forum : 116i vs 120i


kostase28
08-10-09, 23:03
Θα ειμαι συντομος,σκεφτομαι την αγορα μιας 116 καινουριας, 3πορτη, εκδοση life style με 23000 ευρω περιπου.Σκεφτομαι ομως και την ιδεα μιας 120 του 2005/06 φουλ εξτρα με 50000-70000χλμ,και τιμη στα 17500-19000.Εσεις τι θα διαλεγατε και γιατι?

scania124
08-10-09, 23:06
χαλαρα την 116...μονο και μονο επειδη θα ειναι καινουργια.....το ενα αυτοκινητο απο το αλλα θα εχουν 4 χρονια διαφορα
εκτος αμα σε ενδιαφερει το θεμα αποδοσης κινητηρα.....βλεπεις αλλο 122....αλλο 170

Dimzan
08-10-09, 23:37
αν αντεχει η τσεπη σου να συντηρει διλιτρο και οντως χρειαζεσαι τοσα αλογα τοτε ψηφιζω την 120.

Η εμπειρια μου απο 116 (δεν εχω δικη μου εχει φιλος ομως) λεει πως για χρηση στην πολη το 116 ειναι πολυ καλο και οικονομικο με το ED. Και ταξιδια φυσικα κανει αλλα σε τετοια περιπτωση το 120 ταιριαζει καλυτερα.

Στο φορουμ υπαρχει μια μικρη διαμαχη αναμεσα σε 116 και 120 κυριως λογω του οτι η ιπποδυναμη της 116 δεν ειναι αρκετη ωστε να κινησει σπορ το αμαξι. Μιλαω για δυναμη κινητηρα και οχι αισθηση-στριψιμο-πατημα που ειναι κορυφαιο. Της ιδια αποψης ειμαι κι εγω, οτι το 116 δεν χαρακτηριζεται σπορ στην οδηγηση.

Το 120 απο την αλλη ειναι αισθητα πιο γρηγορο, και πιο σπορ.

Ζημιες βγαζουν ολα δυστυχως, ειτε καινουρια ειτε μεταχειρισμενα. Αν για σενα δεν ειναι ταμπου η αγορα μεταχειρισμενου τοτε πες μας τι χρηση θες να κανεις, με δεδομενο οτι το 120 μπορεις να το συντηρησεις (περιπου 500-700 παραπνω παγια τελη το χρονο σε σημα-ασφαλειες κλπ).

Φυσικα η τελικη σου αποφαση θα παρθει αφου οδηγησεις και τις 2 εκδοσεις πρωτα.

kostase28
08-10-09, 23:44
Ευχαριστω μεχρι στιγμης παιδια για την γνωμη σας,κυκλοφορω σε επαρχιακο δικτυο κυριως (ορεινη Αρκαδια) και λιγο σε πολη.Μα καλα,το 116 με τα 122 τοσο ψοφιο ειναι? Περιμενω και αλλες γνωμες

oldcarskickass
08-10-09, 23:51
Γιατί δε σκέφτεσαι το diesel σε μτχ;;;

Εγώ αυτό πήρα και δε μετάνιωσα ούτε στιγμή, κατανάλωση λιγότερη από το 116 και επιδόσεις καλύτερες από το 120i.

Δες και από Γερμανία αν έχεις τη δυνατότητα.

Μπορώ αν θες να σου στείλω τα στοιχεία του ανθρώπου που αγόρασα εγώ το όχημα να τα πείτε.

*δεν έχω ΚΑΝΕΝΑ κέρδος, απλά είναι μια συνδιαλλαγή που ήμουν ευχαριστημένος.

E36 RULES!!
08-10-09, 23:53
(ορεινη Αρκαδια)

Πού ακριβώς????

kostase28
09-10-09, 00:00
Λευτερη,οντως φοβερο το ντιζελ αλλα με ενδιαφερουν πιο πολυ τα δυο παραπανω,γιατι στην Ελλαδα δεν ειμαστε ακομα ετοιμοι 100% για ντιζελ

kostase28
09-10-09, 00:03
Πού ακριβώς????

Λεβιδι αρκαδιας

E36 RULES!!
09-10-09, 00:05
Λεβιδι αρκαδιας
Ελα ρε πατριδα... Εγω απο Βλαχερνα καταγομαι ;)

Dimzan
09-10-09, 00:18
Αν οντως εισαι εκτος αθηνων και θεσσ/νικης τοτε πρεπει να σκεφτεις σοβαρα το ντιζελ. Μια χαρα ετοιμη ειμαστε για τα ντιζελ μη φοβασαι.


Για το 116 που λεμε ειναι οντως μετριο σε αισθηση επιδοσεων. Οδηγησα το 116 ετους 2009 με 10000χλμ περιπου στο κοντερ ενος φιλου. Η βολτα που κανα αρκετα μεγαλη ωστε να εχω αποψη. Ωραιο πατημα μεν, ωραια αισθηση και θεση, ισως λιγο στενο μεσα αλλα δυστυχως με απογοητευσε στις επιταχυνσεις παρα το 6αρι κιβωτιο. Παντως το κιβωτιο πολυ ωραιο κι αυτο με ευχαριστο κουμπωμα. Δεν ξερω αν το 120 που κοιτας εχει εξαρι η πενταρι αλλα το εξαρι απλα γ@μει και σωζει καπως τις επιδοσεις. Στο θεμα μας ομως τη σπορ αισθηση την ξεχνας με το 116. Ειναι πολλα τα κιλα για τα αλογα του. Προσπαθησα πολυ να πεταξω κωλο ετσι για να χαρω λιγακι και απογοητευτηκα απο την ελλειψη δυναμης. Και με συμπλεκταρισμα παλι ζοριζεται αρκετα και βγαλει δυναμη και να σου χαρισει το χαμογελο. Φυσικα και το ελευθερο διαφορικο δε βοηθαει αλλα δεν ειμαι και κουλαδι απο πισωκινητα, το ξερα απο πριν. Δυστυχως για μενα δεν εχεις τη χαρα της οδηγησης ενος πισωκινητου με το 116.

kostase28
09-10-09, 00:22
Ελα ρε πατριδα... Εγω απο Βλαχερνα καταγομαι ;)

Γεια σου πατριδα,ξερω πολλα παιδια απο Βλαχερνα.Για πες 116 καινουριο η 120 4ετιας?

MaSt0RaS
09-10-09, 00:29
120 4ετιας με κλειστα ματια... αρκει να εινια κλο... δεν αξιζει να δωσει τοσα χρηματα για το 116..

Η αλλιως παρε το 116 σε μεταχειρριμσενο στα 15κ μην δωσεις 25κ για το 1600...

kostase28
09-10-09, 00:30
Αν οντως εισαι εκτος αθηνων και θεσσ/νικης τοτε πρεπει να σκεφτεις σοβαρα το ντιζελ. Μια χαρα ετοιμη ειμαστε για τα ντιζελ μη φοβασαι.


Για το 116 που λεμε ειναι οντως μετριο σε αισθηση επιδοσεων. Οδηγησα το 116 ετους 2009 με 10000χλμ περιπου στο κοντερ ενος φιλου. Η βολτα που κανα αρκετα μεγαλη ωστε να εχω αποψη. Ωραιο πατημα μεν, ωραια αισθηση και θεση, ισως λιγο στενο μεσα αλλα δυστυχως με απογοητευσε στις επιταχυνσεις παρα το 6αρι κιβωτιο. Παντως το κιβωτιο πολυ ωραιο κι αυτο με ευχαριστο κουμπωμα. Δεν ξερω αν το 120 που κοιτας εχει εξαρι η πενταρι αλλα το εξαρι απλα γ@μει και σωζει καπως τις επιδοσεις. Στο θεμα μας ομως τη σπορ αισθηση την ξεχνας με το 116. Ειναι πολλα τα κιλα για τα αλογα του. Προσπαθησα πολυ να πεταξω κωλο ετσι για να χαρω λιγακι και απογοητευτηκα απο την ελλειψη δυναμης. Και με συμπλεκταρισμα παλι ζοριζεται αρκετα και βγαλει δυναμη και να σου χαρισει το χαμογελο. Φυσικα και το ελευθερο διαφορικο δε βοηθαει αλλα δεν ειμαι και κουλαδι απο πισωκινητα, το ξερα απο πριν. Δυστυχως για μενα δεν εχεις τη χαρα της οδηγησης ενος πισωκινητου με το 116.thnx για την βοηθεια Dimzan,θα τα λαβω υπ οψη και αυτα

E36 RULES!!
09-10-09, 00:30
Κοιτα, το ενα ειναι καινουριο με λιγα αλογα, το αλλο μεταχειρισμένο με περισσοτερα... Το καινουριο αμαξι ειναι καινουριο αμαξι... Αλλα θα τσουλαει καθολου ή μπα? ;)

Δεν ξερω... Δυσκολη επιλογη...

Dimzan
09-10-09, 00:33
thnx για την βοηθεια Dimzan,θα τα λαβω υπ οψη και αυτα

Τιποτα να σαι καλα.

Απλα μην παραλειψεις το πιο βασικο: Στην πρωτη ευκαιρια που θα βρεις κανε τεστ ντραιβ και τα δυο μοντελα. Τοτε και μονο τοτε θα καταλαβεις τι πραγματικα σου ταιριαζει κατι.

kostase28
09-10-09, 00:34
120 4ετιας με κλειστα ματια... αρκει να εινια κλο... δεν αξιζει να δωσει τοσα χρηματα για το 116..

Η αλλιως παρε το 116 σε μεταχειρριμσενο στα 15κ μην δωσεις 25κ για το 1600...

Αυτο που με φοβιζει για το 120 ειναι αν θα ειναι καλο γιατι εδω διαβαζω για προβληματακια της σειρας 1 προ φεις λιφτ.

kostase28
09-10-09, 00:37
Ποσο 0-100 και τελικη ειχε το 120 με τα 150 αλογα? Το 116 εχει 10.1 και 205

Alexandros18
09-10-09, 00:41
θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες για το 116. αλλα θα μιλισω κ ως κατοχος καταλαβαινω οτι ολοι οι
συμφορουμιστες ειναι οδηγοι αγωνων ραλυ οποτε δεν τουσ κακολογω. Για μενα που δεν ειμαι το 116 ειναι
οτι πρεπει καθως με κινει αξιοπρεπεστατα. Επειδη η αγορα αυτοκινητου ειναι υπκειμενικο θεμα, καθαρα
κοιτωντας την μεταπωλικη αξια και την επενδυση σου θα σ προτεινα καινουριο να ναι κ οτι να ναι. ενα
αυτοκινητο 4 ετων σε λιγο θα ειναι αδυνατον να πουληθει. Αν θελεις γκαζι παρε γολφακι tsi.

Πατσίκας Βασίλειος
09-10-09, 00:43
ντισελ και απο εμενα!!!!!το 116 μετα απο ενα μηνα θα ειναι πολυ λιγο σε θεματα επιδοσεων και θα το μετανοιοσεις.........αν μπορεις διλιτρο με 1000!!!!!!!!!!!το 116 συμβιβασμος εφοσον σκεφτεσαι και το 120...............

kostase28
09-10-09, 00:46
Δεν ειναι οδηγοι αγωνων απλα την γνωμη τους λενε,για πες εντυπωσεις απο τον ασσο σου? με τα 122 ειναι?

ax1ss
09-10-09, 00:47
Εγω εχω το 116 (face lift, 6 speed) και ειμαι υπερευχαριστημένος. Τα αλογα μου αρκουνε και για πιο σπορ οδήγηση τοσο ωστε να με κανει να νιώθω παρα πολυ καλα. Σαφώς και τα 170 αλογα ειναι καλυτερα, αλλα κατα την γνωμη μου για all around αμαξι με εντονο (κατα την γνωμη μου) σπορ χαρακτηρα το 116 ειναι οτι πρεπει .
Αχιλλέας.

jimmys199
09-10-09, 00:48
μια χαρα ειναι φιλε μου το 116 για τον επαρχιακο που το θες (λεβιδι-τριπολη φανταζομαι) εκτος κι αν το θες για ξεκ@βλωμ@ και παντιλικια.... απλα τα πραματα

Alexandros18
09-10-09, 00:50
αστειακι ηταν..κοιτα φιλε μ. Εγω πηρα καινουριο το 116 πριν κατι μηνες μεχρι τωρα το γουσταρω πολυ.
δεν μ λειπει κατι. αν ειχε λιγη ροπη παραπανω θα ηταν καλα. Απλα για μενα ειναι βασικο αν θα παρεις
καινουριο η μεταχειρισμενο και οχι 116 η 120. αν σκεφτεσαι το 116 πρεπει να το παρεις αποφαση οτι δεν
θα το στηνεισ στο φαναρι. αντοθετωσ αν αυτο θελεις παρε ενα τσι με τα 160 αλογατακια να χεις και το 116
και το 120 απο κατω σου.Αν κοιτας για μεταχειρισμενο κοιτα να παρεισ το φεισλιφτ.

george kaleas
09-10-09, 00:54
εγω παντως η θα επερνα και τα 2 μεταχ.. υπαρχουν τρελες ευκαιριες στην
αγορα αμα ψαξεις!! δεν υπαρχει κανενας λογος να παρεις κουτα πολα λεφτα και ποσο
μαλον για να παρεις ενα αμαξι 1600 με 122 αλογα (που δεν ανεβενει αλογα με τιποτα)
για μενα ψαξε και τα 2 μεταχ.. και οτι σου αρεσει ποιο πολυ και πιστευεις οτι με της απετηση
σου θα εισαι οκ!! παρτο... αν και εγω αμα θα πηγενα σε κουτα δεν ειναι καθολου ασχημο το golf
που λεει ο φιλος ποιο πανω και θα το χαρεις και καλητερα!! απλα για να καταλαβεις 1400 το καινουργιο με τα 122 το golf παει με προγραμα 205! :)

ax1ss
09-10-09, 00:54
Αν κοιτας για μεταχειρισμενο κοιτα να παρεισ το φεισλιφτ.

Συμφωνώ. .

kostase28
09-10-09, 00:56
αστειακι ηταν..κοιτα φιλε μ. Εγω πηρα καινουριο το 116 πριν κατι μηνες μεχρι τωρα το γουσταρω πολυ.
δεν μ λειπει κατι. αν ειχε λιγη ροπη παραπανω θα ηταν καλα. Απλα για μενα ειναι βασικο αν θα παρεις
καινουριο η μεταχειρισμενο και οχι 116 η 120. αν σκεφτεσαι το 116 πρεπει να το παρεις αποφαση οτι δεν
θα το στηνεισ στο φαναρι. αντοθετωσ αν αυτο θελεις παρε ενα τσι με τα 160 αλογατακια να χεις και το 116
και το 120 απο κατω σου.Αν κοιτας για μεταχειρισμενο κοιτα να παρεισ το φεισλιφτ.

Πανεμορφο το 116 σου να το προσεχεις,ιδιο θα το παραγγειλω αν τελικα κατασταλαξω στο 116,εχω κοιταξει και τα γκολφ με τα 122-160 αλλα δεν εχουν την αισθηση της μπεμπας μεσα.

jimmys199
09-10-09, 00:57
εγω παντως η θα επερνα και τα 2 μεταχ.. υπαρχουν τρελες ευκαιριες στην
αγορα αμα ψαξεις!! δεν υπαρχει κανενας λογος να παρεις κουτα πολα λεφτα και ποσο
μαλον για να παρεις ενα αμαξι 1600 με 122 αλογα (που δεν ανεβενει αλογα με τιποτα)
για μενα ψαξε και τα 2 μεταχ.. και οτι σου αρεσει ποιο πολυ και πιστευεις οτι με της απετηση
σου θα εισαι οκ!! παρτο... αν και εγω αμα θα πηγενα σε κουτα δεν ειναι καθολου ασχημο το golf
που λεει ο φιλος ποιο πανω και θα το χαρεις και καλητερα!! απλα για να καταλαβεις 1400 το καινουργιο με τα 122 το golf παει με προγραμα 205! :)

καλα κ γρηρορα ειναι τα γκολφακια αλλα στα αλογα που αναφερεις με προγραμμα φτανει το 160αρι, το 122αρι αρκειται γυρω στα 160 με προγραμμα...

Πατσίκας Βασίλειος
09-10-09, 00:59
Πανεμορφο το 116 σου να το προσεχεις,ιδιο θα το παραγγειλω αν τελικα κατασταλαξω στο 116,εχω κοιταξει και τα γκολφ με τα 122-160 αλλα δεν εχουν την αισθηση της μπεμπας μεσα.
θα διαφωνισω λιγο εδω περα....το υλικο του γολφ στο ταμλο απεχει πολυ με το 116...ακομα και το γολφ μκ 5 ειχε πιο ποιοτικο εσωτερικο...το καινουριο δε ξεφυγε τελιως....πηγαινε αγγιξε τα και θα καταλαβεις............

george kaleas
09-10-09, 00:59
την αισθηση δεν την εχουνε με τιποτα μην το ψαξεις καν..
εχει φιλος μου και το ξερω.. απλα ειναι τη ζητας και τη σε ενδιαφερει απο ενα αμαξι
παντως μην βιαστεις..!! σου ξανα λεω υπαρχουν και ευκαιριες στα μεταχ. και ειναι καλη διαφορα στην τιμι..

george kaleas
09-10-09, 01:01
jimmys199 σημερα το κηταγα και επαθα πλακα τοσο το
δινει η revo

Alexandros18
09-10-09, 01:03
θα διαφωνισω λιγο εδω περα....το υλικο του γολφ στο ταμλο απεχει πολυ με το 116...ακομα και το γολφ μκ 5 ειχε πιο ποιοτικο εσωτερικο...το καινουριο δε ξεφυγε τελιως....πηγαινε αγγιξε τα και θα καταλαβεις............

καλα δες γκολφακι μκ5 4αετιας και ξαναπες μ για εσωτερικο..λες και αλιωνονται ειναι
οπως και να το κανουμε αλλη αισθηση δινει το εσωτερικο της μπεμπασ. το τιμονι θες? το λεβιε
θες? ολα καλυτερα

Πατσίκας Βασίλειος
09-10-09, 01:05
καλα δες γκολφακι μκ5 4αετιας και ξαναπες μ για εσωτερικο..λες και αλιωνονται ειναι
οπως και να το κανουμε αλλη αισθηση δινει το εσωτερικο της μπεμπασ. το τιμονι θες? το λεβιε
θες? ολα καλυτερα
μιλαο μονο για ποιοτητα ταμλπο και τιποτα παραπανω....ποσο μαλακαο και ποιοτικο ειναι....το ταμλο στο 116 ειναι θεοσκληρο.......ενω στο γολφ πολυ μαλακο.....

jimmys199
09-10-09, 01:05
νταξ,μη τ αδικουμε τα γκολφακια.. κ τιμονι εχουν κ ψιλοαισθηση κ γενικως παρα πολυ καλο value for money,ΑΛΛΑ δεν ειναι bmw...

Alexandros18
09-10-09, 01:08
μιλαο μονο για ποιοτητα ταμλπο και τιποτα παραπανω....ποσο μαλακαο και ποιοτικο ειναι....το ταμλο στο 116 ειναι θεοσκληρο.......ενω στο γολφ πολυ μαλακο.....

ναι οντως.. λες και θα χτυπεισεις αν το ακουμπησεις το λες...Τελοςπαντων..οτι και να λεμε εμεις ο φιλος αποφασιζει..

Πατσίκας Βασίλειος
09-10-09, 01:13
ναι οντως.. λες και θα χτυπεισεις αν το ακουμπησεις το λες...Τελοςπαντων..οτι και να λεμε εμεις ο φιλος αποφασιζει..
τα λεω οπως ειναι.........επειδη και γω κοιτουσα για 116,α3,σιβικ 1,8,μινι 1,6 και γολφ......τα ειδα ολα εξονυχιστικα και χερω.εχω δει φιλε μου 116 τριετιασ και τα αλουμινενια φιλετα στο τιμονι και στα λεβιε ειχαν ξεφτθσει και πραγματικα ειπα δε γινεται......μπε εμ βε ειναι....αλλα πιστευω οτι εχει να κανει με το ποσο το προσεχει ο καθενας αυτο............και με τι το καθαριζει...........τι λεσ???

Alexandros18
09-10-09, 01:17
γιαυτο επελεξες το μινι? επειδη δεν εχει ταμπλο? αστειευομαι..
κοιτα αποσο βλεπω και ο πατερας σ ιδιο τιμονι και λεβιε εχει..ελπιζω να μην ξεφτισουν γρηγορα..
οφτοπικ ειμαστε και οι 2..ο καθης με τις επιλογες του και τα κρητιρια του!

TAZ118!
09-10-09, 02:15
Koιταξε για 118i 2ετιας με τους 143 ιππους...
Ποιο γρηγορη απο 116i 122hp και πιο αξιοπιστη απο 120i 150hp....
Οσο αφορα τις επιδοσεις,η διαφορα 118i 143hp με 120i 150hp ειναι πολυ μικρη...
Η 118i μου εχει αποδωσει σε δυναμομετρο 155hp στην 1η και 145hp στην 2 δυναμομετρηση
ενω η 120i prof/l απεδιδε 152 ιππους....
Περιττο να σου πω οτι η 2πορτη ειναι καλυτερη αγορα....Πιο φθηνη και πιο ομορφη...

tottasp
09-10-09, 02:16
Ως κάτοχος και εγώ μιας 116i και επειτα απο την παροτρυνση του φίλου μου Alexandros18 να συμμετάσχω στην "συζήτηση", θα ήθελα να σχολιάσω και εγώ κανα δύο πραγμάκια.. Αρχικά το θέμα μας δεν είναι Series 1 VS Golf!. Απλά επειδή υπόθηκαν πολλά πράγματα περι ποιότητας υλικών και αισθητικής, ήθελα να πώ οτι δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα σύγκρισης μεταξύ των δύο αυτών αμαξιών.. Η αίσθηση της Series 1 είναι απλά κορυφαία και με πολύ ωραία υλικά, σε αντίθεση με το Golf που είναι κοινά και αδιάφορα (ακόμη και στο καινολυργιο GTI!!).. Οσον αφορά τώρα την επιλογή ανάμεσα στην 116 (new) και 120(used), θα συμφωνίσω με τον Αλέξανδρο ως προς την αξία μεταπώλησης.. Απο την άλλη μεριά όμως έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι είναι προτιμώτερο (τουλάχιστον στην ηλικία μου 20 χρονών και με την χρήση που του κάνω) να επιλέγω καλά μεταχειρησμένα αμάξια.. Ειδικά σε αυτές τις κατηγορίες τιμής πιστεύω ότι είναι η καλύτερη λύση. Δεν θα σε συμβούλευα λοιπόν να πάρεις καινούργιο γιατί με το που περαστούν οι πινακίδες, χάνεις ένα πολύ μεγάλο μέρος της αξίας του αυτοκινήτου. Εγώ για παράδειγμα πήρα το αμάξι μου 30.000Ε, του έβαλα ένα σορό extras (ζαντες, προφυλακτήρες κλπ.) και αν καταφέρω να το πουλήσω (μετά απο 11 μήνες απο την ημέρα αγοράς) 23.000Ε θα κάνω πάρτυ!! Με τα λεφτά που σου ζητάνε για το 116 βρίσκεις ότι θες στην αγορά μεταχειρησμένων.. Τέλος όσον αφορά την υποδύναμη δεν νομίζω οτι έχω να πώ κάτι.. 122ps ειναι 122ps και 170ps ειναι 170ps.. Στην τελική έχε τα στο καπό σου και άστα να κοιμούνται!!! Αυτά απο εμένα. Καλές αγορές και μην βιαστείς....!

TAZ118!
09-10-09, 02:19
Η 120 που κοιτα ο φιλος μας δεν ειναι με τα 170 αλλα με τα 150 αλογα....

george kaleas
09-10-09, 03:08
ο φιλος βασικα δεν λεει για golf καθολου εμεις το λεμε.!!!
μας ρωταει τη γνωμη 116 και 120.....
116 για μενα λοιπον απο θεμα τη σηντη.. κτλπ..

nassosbmw1
09-10-09, 07:01
Ελα ρε πατριδα... Εγω απο Βλαχερνα καταγομαι ;)

Βλαχερνα;α,ρε φιλε τι μου θύμισες....ο δάσκαλός μου στο δημοτικό κατάγεται από κει...!!!! ;)

Nikos120i
09-10-09, 07:52
Θα ειμαι συντομος,σκεφτομαι την αγορα μιας 116 καινουριας, 3πορτη, εκδοση life style με 23000 ευρω περιπου.Σκεφτομαι ομως και την ιδεα μιας 120 του 2005/06 φουλ εξτρα με 50000-70000χλμ,και τιμη στα 17500-19000.Εσεις τι θα διαλεγατε και γιατι?

120i σίγουρα!!!

Το αυτοκίνητο είναι απόλαυση σκέτη!!! :ylsuper::bowdown:

Αν μπορείς πάρε με τα 170. Θα τη βρεις 20-25.000 μεταχειρισμένη και με λίγα χιλιόμετρα.

Η δικιά μου έχει 21.000 κμ και ΑΝ τη πούλαγα, θα την έδινα 25.000.

nassosbmw1
09-10-09, 07:59
...και μετά τις αναμνήσεις περί Βλαχέρνας (άραγε να ζει ο γερο-δάσκαλος; ) πάμε στο θέμα μας...: 116 αν είσαι χαλαρός και θες ένα καινούργιο πρώτο αμάξι...ή μτχ 120άρι αν οδηγείς πιο "πλάγια"από το σύνηθες...;) οι επιλογές είναι ξεκάθαρες,και έχε υπόψιν σου πως η καινουργίλα δεν πληρώνεται με κανένα άλογο...αν βάλεις κάτω τις απαιτήσεις σου και δεις τι πραγματικά θες τότε έχεις αβίαστα και την απάντηση...και στο λέω σαν παλιός οδηγός (που λυσσάει για γκάζια) και κάτοχος 116 5-τάχυτου με οικογένεια και με πολλά ταξιδάκια με τον άσσο...μια χαρά είναι,παρά τα κάποια αρχικά παιδικά θέματα που είχε,η αίσθηση στο δρόμο είναι ανεκτίμητης αξίας,όχι πως οι άλλες εταιρείες πάσχουν,αλλά πως να το πω διαφορετικά: όταν ανάβεις φώτα σε κούπρα στις στροφές της ορεινής ολυμπίας,και στις κατηφόρες είσαι έτοιμος να τον καταπιείς (ε,ναι στις κατηφόρες μη τρελαθούμε...)με τα 115 άλογα,λιωμένα λάστιχα (τα γνωστα της Ζ3χιχι) αλλά με πλαίσιο/στήσιμο/συμπεριφορά σχεδόν κάρτ καταλαβαίνεις τι θέλω να πω...κι όπως λέει και συμφορουμίτης εδώ μέσα, "αν δε μπορείς να πας γρήγορα με 100 άλογα δε πας ούτε με 200"... :) όταν γράφει στα δικά μου χέρια 1:22:35 στα Μέγαρα με τα μαμά λάστιχα και πιέσεις χωρίς δράματα και νομίζεις πως είσαι εκδρομή,τότε καταλαβαίνεις για τι πλαίσιο-βράχο μιλάμε!...Πάντως όποιο και να πάρεις τα BMW έχουν ένα κακό: δεν μπορείς να ξαναοδηγήσεις άλλη μάρκα...ακόμα και με περισσότερα άλογα...:wub:

καλές επιλογές!!!:)

bimmer-corfu
09-10-09, 08:05
Με ότι 316 υπάρχει και μάλιστα φορτωμένη έχω κάνει όλη την Ευρώπη σφαίρα φίλε μου, μάλιστα η 116 είναι και λίγο πιο γρήγορη. Όποιος έχει πρόβλημα με την 116 ας δει την υπογραφή μου.
Πρόβλημα δεν θα έχεις εκτός και είσαι τόσο κολλημένος με τα γκάζια.

Από την άλλη έχω και 320 με 170 άλογα. Σίγουρα είναι πιο ωραία να έχεις δύναμη διαθέσιμη όταν οδηγάς και να κάνεις και κάνα παντιλίκι αν το πιέσεις (για άνετα παντιλίκια και πάλι δεν είναι αρκετά τα 170 άλογα γιατί τα βγάζει ψηλά).

Συμπέρασμα: όλα θα τα κάνει η 116 και είναι και καινούργια. Πάρε 120 μόνο αν η ΠΡΩΤΗ σου προτεραιότητα είναι τα γκάζια

Γνώμη μου: Θα πήγαινα για 116 καινούργια ή 120 στα λεφτά της καινούργιας 116. Πιο καινούργια 120 δηλαδή. Για 120 pro facelift με 50.000+ χιλιόμετρα δεν θα έδινα τόσα χρήματα μόνο λόγο αξιοπιστίας (όχι ότι ο ανταγωνισμός είναι καλύτερος)

peter79
09-10-09, 08:10
Ήθελα να ξέρω τα γκάζια τι θα τα κάνει κανείς μέσα στην πόλη που το start/stop κάνει υπερωρίες έτσι κ αλλιώς.... :bricks1:


εκτός αν ζεις η την χρησιμοποιείς εκτός πόλης που και πάλι....

fast-enough
09-10-09, 09:19
Ήθελα να ξέρω τα γκάζια τι θα τα κάνει κανείς μέσα στην πόλη που το start/stop κάνει υπερωρίες έτσι κ αλλιώς.... :bricks1:


εκτός αν ζεις η την χρησιμοποιείς εκτός πόλης που και πάλι....


Είπε το παιδί πως θα το χρησιμοποιεί σε ορεινό επαρχιακό οδικό δίκτυο. Άρα σίγουρα τα άλογα είναι πιο απαραίτητα.
Προσωπικά θα πήγαινα ασυζητητί στο 120 μτχ.
Μέχρι σήμερα έχω αλλάξει 5 αυτοκίνητα και ήταν όλα μεταχειρισμένα. Ούτε ένα δε μου έβγαλε πρόβλημα...
Απαραίτητο είναι να γίνει ενδελεχής έλεγχος στο μτχ. κυρίως για χτυπήματα τρακαρίσματα και γενικά κακή χρήση.
Όσο για την "καινουργίλα", προτιμώ να αφήνω να την χαίρονται άλλοι και μετά από 2-3 χρόνια να αγοράζω εγώ το αυτοκίνητό τους με 20-30% λιγότερα χρήματα...

MaSt0RaS
09-10-09, 09:35
θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες για το 116. αλλα θα μιλισω κ ως κατοχος καταλαβαινω οτι ολοι οι
συμφορουμιστες ειναι οδηγοι αγωνων ραλυ οποτε δεν τουσ κακολογω. Για μενα που δεν ειμαι το 116 ειναι
οτι πρεπει καθως με κινει αξιοπρεπεστατα. Επειδη η αγορα αυτοκινητου ειναι υπκειμενικο θεμα, καθαρα
κοιτωντας την μεταπωλικη αξια και την επενδυση σου θα σ προτεινα καινουριο να ναι κ οτι να ναι. ενα
αυτοκινητο 4 ετων σε λιγο θα ειναι αδυνατον να πουληθει. Αν θελεις γκαζι παρε γολφακι tsi.

ακουσε να δεις φιλε μου σου ειπε κανεις οτι ειμαστε ολοι οδηγοι αγωνων? επειδη μας αρεσει η δυναμη λιγο παραπανω?
Και να ξερεις γιατι μαλλον ακομα δεν εχεις ψαχτει με τις μεταπωλητικες αξιες.. σε 2 χρονια απο τωρα το 116 που θα παρει θα πωλειται 15000 και το 120(μεταχειρισμενο) παλι 15000...

Και επισης οταν αγορασεις ακριβο αυτοκινητο θα με θυμηθεις κατα ποσο το αμαξι ειναι επενδυση.... θα αλλαξεις ολη την σκεπτιστικη σου σε αυτο το θεμα...!
Μακαρι να ειχα παρει το Ζ μου μεταχειρισμενο και οχι καινουριο να χανω σε 2 χρονια το λιγοτερο 30.000ευρς ετσι για πλακα..!

Φιλικα...!

manos///3
09-10-09, 10:16
Aν εισαι γληγορος* να πας σε 120

Αν εισαι γληγορος* αλλα δεν θες να ανεβεις ψηλα σε κοστος να πας σε golft tsi (πολυ καλο)

Aν δεν εισαι γληγορος* να πας σε 116

Η σειρα 1 εχει ολα καλα του θεου πανω της (τα καλυτερα στην κατηγορια της) αλλα το κοστος αποκτησης αρκετα υψηλο,ειδικα στην εκδοση 116 σε σχεση με τον ανταγωνισμο.

Και να πας για ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ!!!



*θες να νιωθεις τη δυναμη του μοτερ σου

NINJA2
09-10-09, 11:33
Παρε ενα 116! με λιγα χιλιομετρα,Περιπου στα 19.000Ε με 7-8000 χιλ. και θα εισε οκ.
Τωρα το 120 θα ελεγα οτι λωγο του οικονομικου του θα το διαλεγες,Και εδω που τα λεμε το 116 δεν ειναι και τοσο μαπα απαλα ειναι το ποιο μικρω αμαξη της Βmw και το παρεξιγουνε !!! τι να πουνε και τα 316 και 318 για επιδοσης !!!!!!.

ΓΙΑΝΝΗΣ
09-10-09, 11:43
Εγω με το 116 που ειναι και αυτοματο ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος

gnx
09-10-09, 12:54
Θα ειμαι συντομος,σκεφτομαι την αγορα μιας 116 καινουριας, 3πορτη, εκδοση life style με 23000 ευρω περιπου.Σκεφτομαι ομως και την ιδεα μιας 120 του 2005/06 φουλ εξτρα με 50000-70000χλμ,και τιμη στα 17500-19000.Εσεις τι θα διαλεγατε και γιατι?

Aυτα τα 16.6κατι ευρω που διαφημιζουν για καινουργιο 3πορτο 116 ειναι μπαρουφα; Περιλαμβανει και αποσυσρση;

MaSt0RaS
09-10-09, 14:04
Aυτα τα 16.6κατι ευρω που διαφημιζουν για καινουργιο 3πορτο 116 ειναι μπαρουφα; Περιλαμβανει και αποσυσρση;

ναι ναι με αποσυρση και γυμνο εννοειται...!

Alexandros18
09-10-09, 14:50
ακουσε να δεις φιλε μου σου ειπε κανεις οτι ειμαστε ολοι οδηγοι αγωνων? επειδη μας αρεσει η δυναμη λιγο παραπανω?
Και να ξερεις γιατι μαλλον ακομα δεν εχεις ψαχτει με τις μεταπωλητικες αξιες.. σε 2 χρονια απο τωρα το 116 που θα παρει θα πωλειται 15000 και το 120(μεταχειρισμενο) παλι 15000...

Και επισης οταν αγορασεις ακριβο αυτοκινητο θα με θυμηθεις κατα ποσο το αμαξι ειναι επενδυση.... θα αλλαξεις ολη την σκεπτιστικη σου σε αυτο το θεμα...!
Μακαρι να ειχα παρει το Ζ μου μεταχειρισμενο και οχι καινουριο να χανω σε 2 χρονια το λιγοτερο 30.000ευρς ετσι για πλακα..!

Φιλικα...!

το περι αγωνων εξηγησα πως ηταν αστειο..λιγο υπερβολικο βεβαια, γνωριζω καλα πω ενα
αυτοκινητο ειναι επενδυση, χωρις βεβαια να εχω αγορασει ποτε ο ιδιος καθως ειμαι
φοιτητης και δεν δουλευω, οσο για τα ακριβα αυτοκινητα που λεσ...Για μενα το 116 ειναι
ενα αμαξι για να μαθω να οδηγαω ωστοσο ηταν καλη επενδυση του πατερα μ, σε κανα δυο
χρονακια 325 καμπριο τουλαχιστον. Φιλικα παντα

Aυτα τα 16.6κατι ευρω που διαφημιζουν για καινουργιο 3πορτο 116 ειναι μπαρουφα; Περιλαμβανει και αποσυσρση;

πρεπει να πετυχεις αυτοκινητο τερμα γυμνο το οποιο εχει εκτελωνιστει μεχρι τελη
αβγουστου ωστε να χει μειομενο τελοσ...πραγμα απιθανο, καθαρα διαφιμιστικο κολπο

giannis 116
09-10-09, 18:21
Φιλε μου πηγαινε για 120i. Μιλαω ως ενας απογοητευμενος κατοχος 1600αριου. Η απογοητευση μου ειναι καθαρα και μονο απ την ανεπαρκεια της δυναμης του κινητηρα να κινησει αξιοπρεπως αυτο το αμαξωμα. Αλλιως κατα τ αλλα τ αμαξι το χω καταευχαριστηθει σε ολους τους αλλους τομεις οπως φρενα, στησιμο, ποιοτητα, αξιοπιστια (ημουν τυχερος φαινεται κ μου βγαλε μονο ψιλοπραγματα κ τα περισσοτερα απο φθορα και χρηση).
Εγω παντως στη θεση σου λογω επαρχιας θα παιρνα 118d η 120d
για τη ροπη, τη χαμηλη καταναλωση, τα αραιοτερα διαστηματα σερβις και τη μεγαλυτερη διαρκεια ζωης του μοτερ γενικοτερα σε σχεση με τα βενζινης.

MaSt0RaS
09-10-09, 18:25
το περι αγωνων εξηγησα πως ηταν αστειο..λιγο υπερβολικο βεβαια, γνωριζω καλα πω ενα
αυτοκινητο ειναι επενδυση, χωρις βεβαια να εχω αγορασει ποτε ο ιδιος καθως ειμαι
φοιτητης και δεν δουλευω, οσο για τα ακριβα αυτοκινητα που λεσ...Για μενα το 116 ειναι
ενα αμαξι για να μαθω να οδηγαω ωστοσο ηταν καλη επενδυση του πατερα μ, σε κανα δυο
χρονακια 325 καμπριο τουλαχιστον. Φιλικα παντα



πρεπει να πετυχεις αυτοκινητο τερμα γυμνο το οποιο εχει εκτελωνιστει μεχρι τελη
αβγουστου ωστε να χει μειομενο τελοσ...πραγμα απιθανο, καθαρα διαφιμιστικο κολπο

Φιλε μου και εγω ειμαι φοιτητης αλλα θα επρεπε σαν φοιτητης γιατι εχεις μια σωστη ηλικια πλεον να ξερεις οτι δεν ειναι επενδυση ενα αμαξι απο την στιγμη που μολις το παρεις εχεις πτωση 30% στην μεταπωληση του...
Σου ξανα λεω το Ζ μου επρεπε να το ειχα παρει μεταχειρισμενο.. ΣΟβαρα...! ακουσε με και να προσεξεις μην το μετανιωσεις.. ημουν κατα των μεταχειρισμενων αλλα σε τετοιο επιπεδο αμαξιων και αν εχεις και μια καλη αντιπροσωπια που σου δινουν εγγυησεις κτλ κτλ εισαι οκ...
αντε και στο 325...:):) αλλα καλυτερα 335 το αξιζει..!

topmar
09-10-09, 21:35
Φιλε μου πηγαινε για 120i. Μιλαω ως ενας απογοητευμενος κατοχος 1600αριου. Η απογοητευση μου ειναι καθαρα και μονο απ την ανεπαρκεια της δυναμης του κινητηρα να κινησει αξιοπρεπως αυτο το αμαξωμα. Αλλιως κατα τ αλλα τ αμαξι το χω καταευχαριστηθει σε ολους τους αλλους τομεις οπως φρενα, στησιμο, ποιοτητα, αξιοπιστια (ημουν τυχερος φαινεται κ μου βγαλε μονο ψιλοπραγματα κ τα περισσοτερα απο φθορα και χρηση).
Εγω παντως στη θεση σου λογω επαρχιας θα παιρνα 118d η 120d
για τη ροπη, τη χαμηλη καταναλωση, τα αραιοτερα διαστηματα σερβις και τη μεγαλυτερη διαρκεια ζωης του μοτερ γενικοτερα σε σχεση με τα βενζινης.

+10000 :nod:

kostase28
09-10-09, 22:47
Παιδια σας ευχαριστω ολους για την γνωμη και το ενδιαφερον σας,διαβασα με προσοχη ολες τις αποψεις, αν δεν βρω κατι πολυ καλο σε 120 μτχ, θα παω σε νεο 116.Σημερα μου ηρθε προσφορα απο εξουσιοδοτημενο εμπορο για 118 του '08 με 10000 χλμ στα 20500ευρω,λευκο 5πορτο.Καλη περιπτωσουλα.

Nikos120i
10-10-09, 01:01
Παιδια σας ευχαριστω ολους για την γνωμη και το ενδιαφερον σας,διαβασα με προσοχη ολες τις αποψεις, αν δεν βρω κατι πολυ καλο σε 120 μτχ, θα παω σε νεο 116.Σημερα μου ηρθε προσφορα απο εξουσιοδοτημενο εμπορο για 118 του '08 με 10000 χλμ στα 20500ευρω,λευκο 5πορτο.Καλη περιπτωσουλα.


Καλό το 118i, αλλά επειδή ψάχνεις για μεταχειρισμένο δε θα έχουν μεγάλες διαφορές με το 120i. Καλύτερα πάρε 120i.

giannis 116
10-10-09, 04:55
Παιδια σας ευχαριστω ολους για την γνωμη και το ενδιαφερον σας,διαβασα με προσοχη ολες τις αποψεις, αν δεν βρω κατι πολυ καλο σε 120 μτχ, θα παω σε νεο 116.Σημερα μου ηρθε προσφορα απο εξουσιοδοτημενο εμπορο για 118 του '08 με 10000 χλμ στα 20500ευρω,λευκο 5πορτο.Καλη περιπτωσουλα.

Καλο μου ακουγεται κ εμενα. Ενταξει καλυτερο (δυνατοτερο αλλα και ακριβοτερο) το 120i αλλα και το 118i να μη το υποτιμουμε ετσι...Πολλες φορες καλυτερο απο 1600αρι. Μια χαρα μου φαινεται, ασε οτι θα σαι κ απ τους λιγους εως σπανιους στην Ελλαδα!

kostase28
10-10-09, 15:20
Μια χαρα το 118,πλησιαζει σε επιδοσεις το 120 με τα 150 αλογα που με ενδιαφερει,ειναι και φεις λιφτ.Το σκεφτομαι σοβαρα..

Nikos120i
10-10-09, 17:34
Μια χαρα το 118,πλησιαζει σε επιδοσεις το 120 με τα 150 αλογα που με ενδιαφερει,ειναι και φεις λιφτ.Το σκεφτομαι σοβαρα..

Αφού κοιτάς όμως για μτχ κοίτα πόσο έχει μτχ 120i. Δε θα βρεις μεγάλες διαφορές.

Εγώ πχ θα το έδινα 24-25Κ και έχω 21.000κμ με xenon, BMW Performance Pack, Μ αναρτήσεις κλπ.

Αν ψάξεις, θα βρεις.

nickvas19
15-10-09, 13:32
118 και απο μενα ... στα χαρτια και λιγοτερο και απο 116(δεν ξερω αν ισχυει)