PDA

Επιστροφή στο Forum : ξερει κανενας τι γινεται????


tasosbmwe30
25-08-05, 15:20
μετα απο πολυ καιρο που εψαχνα κοντερ για το Ε30 με στροφομετρο(το δικο μου ειναι με ρολοι)....βρηκα εχθες στην ΦΡΑΝΤΖΗ(στο ιδιο μαγαζι που ειχα αγορασει και τα δισκοφρενα) ενα κοντερακι πολυ "καθαρο" και με λιγα χλμ και φυσικα με στροφομετρο....!!!σημερα κιολας το τοποθετησα μονος μου και ειδα οτι δουλευουν ολα μια χαρα και οι ενδειξεις του στροφομετρου ειναι αψογες(οχι οπως οταν εβαζα απο 6κυλινδρα μοντελα που εδειχνε 300 rpm για ρελαντι και κοφτιαζε στις 4500 rpm)....το μονο προβλημα που μου εβγαλε ειναι......μετα απο 1 ωρα λειτουργειας μου αναψε το κοκκινο(μονο το κοκκινο και οχι το πορτοκαλι ή κανενα απο τα πρασινα) λαμπακι του oilservice και δεν σβηνει ουτε οταν κλεινω τον διακοπτη και βγαζω τα κλειδια....!!!!τι γινεται....ξερει κανενας????υπαρχει "ασυμβατοτητα" στο κοντερ και τον εγκεφαλο του αυτοκινητου επειδη εχει βγει απο το εργοστασιο με ρολοι αντι για στροφομετρο.....ή γινεται κατι αλλο....το οποιο φτιαχνεται???να πω την αληθεια τα λαμπακια του oilservice δεν με ενδιαφερουν και τοσο πολυ(ουτως η αλλως αλλαζω λαδια καθε 3000 χλμ)...αν γινοταν με καποιο τροπο να τα "απομονωσουμε" και να μην δουλευουν καθολου(για να σβησει επιτελους η "μαμακια")...θα ημουν ευχαριστημενος.....απλα μου κανει εντυπωση που δεν σβηνει το κοκκινο λαμπακι ουτε οταν βγαζω τα κλειδια και σβηνει "τελειως" το αμαξι........!!!οποιος ξερει....ας βοηθησει παιδια....!!!

M535 E28
25-08-05, 15:27
μετα απο πολυ καιρο που εψαχνα κοντερ για το Ε30 με στροφομετρο(το δικο μου ειναι με ρολοι)....βρηκα εχθες στην ΦΡΑΝΤΖΗ(στο ιδιο μαγαζι που ειχα αγορασει και τα δισκοφρενα) ενα κοντερακι πολυ "καθαρο" και με λιγα χλμ και φυσικα με στροφομετρο....!!!σημερα κιολας το τοποθετησα μονος μου και ειδα οτι δουλευουν ολα μια χαρα και οι ενδειξεις του στροφομετρου ειναι αψογες(οχι οπως οταν εβαζα απο 6κυλινδρα μοντελα που εδειχνε 300 rpm για ρελαντι και κοφτιαζε στις 4500 rpm)....το μονο προβλημα που μου εβγαλε ειναι......μετα απο 1 ωρα λειτουργειας μου αναψε το κοκκινο(μονο το κοκκινο και οχι το πορτοκαλι ή κανενα απο τα πρασινα) λαμπακι του oilservice και δεν σβηνει ουτε οταν κλεινω τον διακοπτη και βγαζω τα κλειδια....!!!!τι γινεται....ξερει κανενας????υπαρχει "ασυμβατοτητα" στο κοντερ και τον εγκεφαλο του αυτοκινητου επειδη εχει βγει απο το εργοστασιο με ρολοι αντι για στροφομετρο.....ή γινεται κατι αλλο....το οποιο φτιαχνεται???να πω την αληθεια τα λαμπακια του oilservice δεν με ενδιαφερουν και τοσο πολυ(ουτως η αλλως αλλαζω λαδια καθε 3000 χλμ)...αν γινοταν με καποιο τροπο να τα "απομονωσουμε" και να μην δουλευουν καθολου(για να σβησει επιτελους η "μαμακια")...θα ημουν ευχαριστημενος.....απλα μου κανει εντυπωση που δεν σβηνει το κοκκινο λαμπακι ουτε οταν βγαζω τα κλειδια και σβηνει "τελειως" το αμαξι........!!!οποιος ξερει....ας βοηθησει παιδια....!!!
φυσικά και δεν υπάρχει ασυμβατότητα...
τα κοντερ έχουν μπαταρίες και διατηρούν μνήμη, γι'αυτό και σου ανάβει χωρίς λόγο.
αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να λύσεις το κοντέρ και να αφαιρέσεις τα λαμπάκια του σερβις
να είσαι σίγουρος πως δεν θα ξαναναψουν ποτε :D

moutraklas
25-08-05, 15:27
Δεν θυμάμαι αν τελειώνοντας η μπαταρία από το SI έκανε κάτι τέτοιο, μήπως έιναι αυτή η αιτία δηλαδή. Αυτό μπορώ να το τσεκάρω αργοτερα. Πάντως, αν θες να τα καταργήσεις αυτά, είναι εύκολο, αρκεί να αφιερώσεις ένα μισαωράκι.

tasosbmwe30
25-08-05, 17:18
Δεν θυμάμαι αν τελειώνοντας η μπαταρία από το SI έκανε κάτι τέτοιο, μήπως έιναι αυτή η αιτία δηλαδή. Αυτό μπορώ να το τσεκάρω αργοτερα. Πάντως, αν θες να τα καταργήσεις αυτά, είναι εύκολο, αρκεί να αφιερώσεις ένα μισαωράκι.


για ποια μπαταρια μιλας???αυτην που εχει το αμαξι για να παιρνει μπροστα ή για αυτην που εχει πισω το κοντερ που μοιαζει με ρολογιου(γιατι αν δεν δουλευει αυτη...τοτε δεν θα δουλευε καθολου και το κοντερ)???αν μιλας για την 1η......ειναι στα τελευταια της.....εχω προγραμματησει να την αλλαξω το Σαββατο το πρωι.....λες να σβησει???

Fad3In
25-08-05, 23:47
μετα απο πολυ καιρο που εψαχνα κοντερ για το Ε30 με στροφομετρο(το δικο μου ειναι με ρολοι)....βρηκα εχθες στην ΦΡΑΝΤΖΗ(στο ιδιο μαγαζι που ειχα αγορασει και τα δισκοφρενα) ενα κοντερακι πολυ "καθαρο" και με λιγα χλμ και φυσικα με στροφομετρο....!!!σημερα κιολας το τοποθετησα μονος μου και ειδα οτι δουλευουν ολα μια χαρα και οι ενδειξεις του στροφομετρου ειναι αψογες(οχι οπως οταν εβαζα απο 6κυλινδρα μοντελα που εδειχνε 300 rpm για ρελαντι και κοφτιαζε στις 4500 rpm)....το μονο προβλημα που μου εβγαλε ειναι......μετα απο 1 ωρα λειτουργειας μου αναψε το κοκκινο(μονο το κοκκινο και οχι το πορτοκαλι ή κανενα απο τα πρασινα) λαμπακι του oilservice και δεν σβηνει ουτε οταν κλεινω τον διακοπτη και βγαζω τα κλειδια....!!!!τι γινεται....ξερει κανενας????υπαρχει "ασυμβατοτητα" στο κοντερ και τον εγκεφαλο του αυτοκινητου επειδη εχει βγει απο το εργοστασιο με ρολοι αντι για στροφομετρο.....ή γινεται κατι αλλο....το οποιο φτιαχνεται???να πω την αληθεια τα λαμπακια του oilservice δεν με ενδιαφερουν και τοσο πολυ(ουτως η αλλως αλλαζω λαδια καθε 3000 χλμ)...αν γινοταν με καποιο τροπο να τα "απομονωσουμε" και να μην δουλευουν καθολου(για να σβησει επιτελους η "μαμακια")...θα ημουν ευχαριστημενος.....απλα μου κανει εντυπωση που δεν σβηνει το κοκκινο λαμπακι ουτε οταν βγαζω τα κλειδια και σβηνει "τελειως" το αμαξι........!!!οποιος ξερει....ας βοηθησει παιδια....!!!

Ειναι καθαρα θεμα του ζευγους μπαταριων που υπαρχουν σε καθε SI cluster
(ειναι ουσιαστικα δυο ΑΑ επαναφορτιζομενες),οι οποιες οταν μετα απο χρονια τα παιξουν εντελως το SI τα παιζει και δειχνει συνεχεια τα κοκκινα ανοιχτα!
Τροπος αντιμετωπισης : Αλλαγη μπαταριων κ reset!
(Οσο το κανεις αυτο,κανε και την μαγκια και βγαλε τις μπαταριες εκτος του ταμπλω με καποιο καλωδιο προεκταση,οποτε την επομενη φορα οι μπαταριες θα ναι ευκολα προσβασιμες-δεν θα ξαναβγαζεις τιμονια κτλ κτλ

Απο κει και περα,αν συνεχισει το σκηνικο,σημαινει οτι καποια απ τις ηλεκτρικες επαφες/συνδεσεις μεσα στο ιδιο το cluster ειναι στα τελευταια της,οποτε το Ispection πχ θ αναβοσβηνει ή δεν θα σβηνει πανω απο μia μερα μετα απο καθε reset!
Τροπος αντιμετωπισης : Αλλαγη ολοκληρου του SI board ή αν εχεις υπομονη ελεγχεις και διορθωνεις μονος σου οποια συνδεση/επαφη εχει προβλημα...

ΚΑλη τυχη οτι και να ναι!

Αν σκεφτεις να τις βγαλεις εντελως τις μπαταριες,μπορει-αναλογα την προελευση-ειτε να σταματησει να δουλευει πχ το στροφομετρο ή ο δεικτης βενζινης,ειτε απλα να μην συμβει τιποτα και απλα να σβησουν τα ενοχλητικα dummy lights! Δοκιμασε το!

Ν.

tasosbmwe30
26-08-05, 00:26
τι μου κανετε ρε παιδια????εγω νομιζα πως θα την εβγαζα "λαδι" και μου λετε πως πρεπει να ξαναλυσω τιμονια κτλ......!!!!παντως σημερα το βραδακι μου εσβησε για κανα 2 ωριτσες το κοκκινο λαμπακι και ηταν αναμενο μονο το πορτοκαλι......αλλα μολις πριν λιγο που "αραξα" το αμαξι,μου ξαναναψε και το κοκκινο λαμπακι και εμειναν και τα 2 αναμενα...παρολο που εβγαλα τα κλειδια....!!!μηπως αν το πηγαινα σε εξουσιοδοτημενο να μου "εσβηναν" το oilservice οπως θα εκαναν οταν θα αλλαζα τα λαδια....λετε να γινει τιποτα???σε οποιον δουλευουν τα λαμπακια......μηπως θυμαται να μας πει αν μενουν ανοιχτα και οταν σβηνει το αμαξι και βγαζεις τα κλειδια(το κοκκινο λαμπακι...οχι τα πρασινα)???σας τα "πρηζω"......γιατι μολις το εβαλα επανω το κοντερ....δεν ειχε αναψει τιποτα,κανενα λαμπακι ρε παιδια......αν ειχε προβλημα στις μπαταριες του.....δεν θα αναβαν απο την αρχη τα λαμπακια(κοκκινο-πορτοκαλι)??????????????????????????????

Fad3In
26-08-05, 00:59
τι μου κανετε ρε παιδια????εγω νομιζα πως θα την εβγαζα "λαδι" και μου λετε πως πρεπει να ξαναλυσω τιμονια κτλ......!!!!παντως σημερα το βραδακι μου εσβησε για κανα 2 ωριτσες το κοκκινο λαμπακι και ηταν αναμενο μονο το πορτοκαλι......αλλα μολις πριν λιγο που "αραξα" το αμαξι,μου ξαναναψε και το κοκκινο λαμπακι και εμειναν και τα 2 αναμενα...παρολο που εβγαλα τα κλειδια....!!!μηπως αν το πηγαινα σε εξουσιοδοτημενο να μου "εσβηναν" το oilservice οπως θα εκαναν οταν θα αλλαζα τα λαδια....λετε να γινει τιποτα???σε οποιον δουλευουν τα λαμπακια......μηπως θυμαται να μας πει αν μενουν ανοιχτα και οταν σβηνει το αμαξι και βγαζεις τα κλειδια(το κοκκινο λαμπακι...οχι τα πρασινα)???σας τα "πρηζω"......γιατι μολις το εβαλα επανω το κοντερ....δεν ειχε αναψει τιποτα,κανενα λαμπακι ρε παιδια......αν ειχε προβλημα στις μπαταριες του.....δεν θα αναβαν απο την αρχη τα λαμπακια(κοκκινο-πορτοκαλι)??????????????????????????????

Για να ειμαι πιο ακριβης,οταν εχουν προβλημα οι μπαταριες ειτε το ISPECTION αρχιζει και αναβοσβηνει/μενει ανοικτο ακομα και μετα απο RESET (με το ειδικο εργαλειο).Επομενως κανε ενα κοπο να το πας για RESET και ξαναποσταρε να πεις αποτελεσματα!

Επισης,απ οσο θυμαμαι (τα χω πλεον απενεργοποιησει βλεπεις...) με το που γυρναγα το κλειδι (διακοπτη στο Ι ή στο ΙΙ νομιζω-ακριβως πριν κανω την κινηση να αναψω την μηχανη) ,αναβαν πχ τα πρασινα λαμπακια και εσβηναν με το που αναβα την μηχανη!

Ελπιζω να βοηθησα...

Ν.

M535 E28
26-08-05, 10:50
άλλαξα πριν λίγο καιρο τις δύο μπαταρίες του SI και πιστέψτε με δεν ήταν ότι πιο εύκολο...

moutraklas
26-08-05, 11:24
Λογικά πρέπει να είναι αυτό το πρόβλημα πάντως... Κοίτα, μπορεί να γίνει με 2 τρόπους αυτό (το να βγάλεις έξω τον πίνακα στην ε30 δεν είναι και τίποτα δυσκολο ρε Τασούλη, τιμόνι, 2 βίδουλες και το πλαισιάκι - αν και τιμόνι να μη βγάλεις, από το δικό σου χωράει να περάσει ο πίνακας, το χω κάνει). Είτε παίρνεις 2 μπαταρίες εμπορίου αλλά παιδεύεσαι ώρα διότι είναι με καλάι εκεί κολλημένες (Στέφανε αυτό έκανες εσύ?), είτε πας σε μια ωραία αντιπροσωπεία και παίρνεις το ανταλλακτικό, το οποίο όμως δεν έιναι οι μπαταρίες μόνες τους αλλά όλο το SI. Έτσι όμως γλιτώνεις και από την περίπτωση να μην είναι απλά μπαταρίες αλλά στο SI το ίδιο το πρόβλημα αν και δύσκολο. Αν πάλι δεν σ ενδιαφέρει να το έχεις, κάνε την ίδια δουλειά μέχρι τη μέση, δηλαδή απλά ξήλωσέ το!! Για το πως θα ανοίξεις το SI υπάρχουν πολλά DIY στο net. Ή ψάξε λίγο ή πες μου να σου στείλω το απόγευμα.

M535 E28
26-08-05, 11:35
Τάσο αυτό έκανα...
πάντως δύσκολο να φταίει το SI, οι μπαταρίες κάνουν τη βρωμοδουλειά

m3power
26-08-05, 11:56
τασο μου εχεις αναψει τα λαμπακια!!!!!!!! :party: πηγαινε ρε παιδακι μου σε εναν ηλεκτρολογο να τελειωνεις και ασε τις αλχημιες!!!
αντε αγορι μου εσυ που εισαι και καλο παιδακι... :party: :p:

Action Man
26-08-05, 11:56
Nααα και τα τεχνολογικα προβληματακια της Ε30........... :loser:

manosm3
26-08-05, 11:59
Nααα και τα τεχνολογικα προβληματακια της Ε30........... :loser:
Σε λιγο θα εχει προβλημα και το DSC του! :ices_ange :p: :party:

tasosbmwe30
26-08-05, 12:26
εκει που δεν ειχαμε προβληματα στο κεφαλι μας......βαλαμε το σκατοκοντερ και μπλεξαμε......!!!!που ειναι το προηγουμενο κοντερακι που δεν δουλευε κανενα λαμπακι και ημουν απολυτα ηρεμος-χαλαρος.......τωρα τα νευρα μου "τσαταλια"!!!!γι'αυτο δεν παιρνω καινουριο μοντελο.....δεν μου πολυαρεσουν τα πολλα ηλεκτρονικα....ουτε τους εχω πολυ εμπιστοσυνη....!!!τωρα που θα βγαλω το κοντερ...να κανω τις "αλχημιες'' μου....θα βγαλω και το λαμπακι που δειχνει τα τακακια γιατι εχω βαλει racing τακακια και δεν ειχαν το καλωδιακι για να σβησει και μενει κι αυτο ανοιχτο.....ΘΑ ΤΑ ΣΠΑΣΩ ΤΑ ΓΑΜΩΗΛΕΚΤΡΙΚΑ...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

moutraklas
26-08-05, 12:28
Τάσο, πέτα το τελείως το καντράν ρε!!! Θα ελαφρύνει και τ αμάξι!!! :party:

tasosbmwe30
26-08-05, 12:39
Τάσο, πέτα το τελείως το καντράν ρε!!! Θα ελαφρύνει και τ αμάξι!!! :party:



το σκεφτηκα κι αυτο.....αλλα μου φανηκε λιγο υπερβολικο....μετα την απαγορευση που εχω επιβαλει στην κοπελια μου......να μην ερχεται με το δικο μου αμαξι οταν παμε βολτα για να εχω λιγοτερο βαρος και να παω γρηγοροτερα......!!!!

georgeE30
31-08-05, 22:41
Αφού το παλιό σου κοντέρ δεν είχε πρόβλημα, δοκίμασε να αντικαταστήσεις το ρολόι με το στροφόμετρο από το καινούριο. Είναι πολύ πιθανό να μπαίνει και θα δουλεύει κανονικά. Και αφού θα το έχεις κάνει βίδες, βάλε και το τζαμάκι με το εμπρός πλαστικό από το καινούριο, για να μην υπάρχει η τρύπα από το ρυθμιστικό του ρολογιού.

moutraklas
01-09-05, 09:32
Αφού το παλιό σου κοντέρ δεν είχε πρόβλημα, δοκίμασε να αντικαταστήσεις το ρολόι με το στροφόμετρο από το καινούριο. Είναι πολύ πιθανό να μπαίνει και θα δουλεύει κανονικά. Και αφού θα το έχεις κάνει βίδες, βάλε και το τζαμάκι με το εμπρός πλαστικό από το καινούριο, για να μην υπάρχει η τρύπα από το ρυθμιστικό του ρολογιού.

Ή κατά την ίδια λογική, αντικατέστησε το SI του καινούργιου με το παλιό...

tasosbmwe30
05-09-05, 20:08
δεν σας εγραψα τιποτα τοσο καιρο.....γιατι πολυ απλα το στροφομετρο....πριν λιγες μερες ...... "πεθανε"...μαζι με το οικονομομετρο...!!!ναι.....καλα καταλαβατε......σταματησαν να δουλευουν εντελως ξαφνικα(επιτηδες το κανουν οι πουστηδ....ς οι μαντραδες???)ενω τι πρωτες 3-4 μερες δουλευαν ολα αψογα......ξαφνικα ενα πρωινο οταν εβαλα εμπρος το Ε30 παρατηρησα πως δεν δουλευε το οικονομομετρο και μετα απο 5-6 χλμ που εκανα...σταματησε και το στροφομετρο....!!!!!μονο οταν εφτασα λιγω εξω απο την Αθηνα(ανεβαινα Αθηνα για να φτιαξω το δερματινο σαλονι) ξαφνικα αρχισε και παλι να δουλευει μονο το στροφομετρο(το οικονομομετρο δεν εχει κανει ρουπι μεχρι αυτη την στιγμη που μιλαμε) αλλα μολις εφτασα στον προορισμο μου και εσβησα το αμαξι......οταν το ξαναεβαλα "μπροστα" δεν δουλευε και παλι στο στροφομετρο......μου ξαναδουλεψε παλι μετα την Κορινθο και παλι μολις το εσβησα στο Ναυπλιο και το ξαναεβαλα ηταν "νεκρο" μεχρι και σημερα που σας γραφω.....!!!!γαμ... την γκαντεμια μου ρε παιδια.....εχω αλλαξει πανω απο 15 κοντερ(χωρις μαλακιες τωρα) και ηταν το μονο που δουλευε σωστα....αλλα μετα απο 5-6 μερες......τα εφτυσε...!!!ξερετε κανεναν να το παω(να το κοιταξει) και να ξεμπερδευω μια και καλη...???αν φτιαχνεται βεβαια......!!!μου ειχαν πει για καποιον στην Ιερα Οδο που εχει μια μικρη αντιπροσωπια BMW και οτι ειναι ο μονος που ασχολειται με τετοια κοντερ.....!!!!


μιλατε ρεεεεεε......θα το σπασω το γαμημεν.......!!!!ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑ........

m3power
05-09-05, 21:40
τασουλη οποτε κατεβεις αθηνα παρε με τηλεφωνο να σε παω στον μηχανικο μου να ξεμπερδευεις!!!!η τουλαχιστον να σου πει τι χρειαζεται για να μην εχεις προβληματα!!!!

tasosbmwe30
05-09-05, 23:56
τασουλη οποτε κατεβεις αθηνα παρε με τηλεφωνο να σε παω στον μηχανικο μου να ξεμπερδευεις!!!!η τουλαχιστον να σου πει τι χρειαζεται για να μην εχεις προβληματα!!!!



οκ.....θα τα πουμε κι απο κοντα κιολας...!!!!!

God
06-09-05, 00:10
δεν σας εγραψα τιποτα τοσο καιρο.....γιατι πολυ απλα το στροφομετρο....πριν λιγες μερες ...... "πεθανε"...μαζι με το οικονομομετρο...!!!ναι.....καλα καταλαβατε......σταματησαν να δουλευουν εντελως ξαφνικα(επιτηδες το κανουν οι πουστηδ....ς οι μαντραδες???)ενω τι πρωτες 3-4 μερες δουλευαν ολα αψογα......ξαφνικα ενα πρωινο οταν εβαλα εμπρος το Ε30 παρατηρησα πως δεν δουλευε το οικονομομετρο και μετα απο 5-6 χλμ που εκανα...σταματησε και το στροφομετρο....!!!!!μονο οταν εφτασα λιγω εξω απο την Αθηνα(ανεβαινα Αθηνα για να φτιαξω το δερματινο σαλονι) ξαφνικα αρχισε και παλι να δουλευει μονο το στροφομετρο(το οικονομομετρο δεν εχει κανει ρουπι μεχρι αυτη την στιγμη που μιλαμε) αλλα μολις εφτασα στον προορισμο μου και εσβησα το αμαξι......οταν το ξαναεβαλα "μπροστα" δεν δουλευε και παλι στο στροφομετρο......μου ξαναδουλεψε παλι μετα την Κορινθο και παλι μολις το εσβησα στο Ναυπλιο και το ξαναεβαλα ηταν "νεκρο" μεχρι και σημερα που σας γραφω.....!!!!γαμ... την γκαντεμια μου ρε παιδια.....εχω αλλαξει πανω απο 15 κοντερ(χωρις μαλακιες τωρα) και ηταν το μονο που δουλευε σωστα....αλλα μετα απο 5-6 μερες......τα εφτυσε...!!!ξερετε κανεναν να το παω(να το κοιταξει) και να ξεμπερδευω μια και καλη...???αν φτιαχνεται βεβαια......!!!μου ειχαν πει για καποιον στην Ιερα Οδο που εχει μια μικρη αντιπροσωπια BMW και οτι ειναι ο μονος που ασχολειται με τετοια κοντερ.....!!!!


μιλατε ρεεεεεε......θα το σπασω το γαμημεν.......!!!!ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑ........


Ρε συ, και εγω ειχα το ιδιο ακριβως προβλημα (καλα εγω σταματησα στο 6 κοντερ) και ψοφαγαν μονα τους μετα απο λιγες μερες οσα εβαζα ωσπου εκανα το εξης απλο. Εβγαλα το στροφομετρο απο το 6ο κοντερ που βρηκα το οποιο ηταν 6κυλινδρου και εμενα εξαλου εδειχνε αλλα αντι αλλων, το εβαλα στο ΠΡΩΤΟ μου κοντερ που ηταν το δικο του και τα επαιξε και δουλευει μια χαρα για μηνες τωρα (φτου μην το ματιασω). Βεβαια μπορει να ηταν και καθαρη τυχη.

Πρεπει να εχω κρατησει και ενα στροφομετρο ρεζερβα νομιζω, για τις δυσκολες μερες.... :icon02: