PDA

Επιστροφή στο Forum : Το project 316 turbo σχεδον Τελειωσε


bmw316turbo
29-10-09, 14:22
Καλημέρα σας Κύριοι!
Υστερα απο απουσια περιπου 1,5 χρονου απο το forum δηλωνω παλι παρων με το σχεδον τελειωμενο μου project.
To απλο μου 316 compact, που καποιοι εγδυσαν σε καποια μάντρα που ηταν προς πωληση , εγινε απείρως καλυτερο, με τελείως αλλο εσωτερικο (οπως ειχα υποσχεθει στον εαυτο μου) και με αλλαγμενο-βελτιωμενο μοτερ κατα 80%.
Το project αρχισε το φεβρουαριο του 2009 και εχει σχεδον ολοκληρωθει.Μολις χθες το εβγαλα στο δρομο για τα πρωτα στρωσιματα μαζι με την παρελαση της 28ης.
Το ρεζουμέ της υποθεσης ειναι οτι μου εφυγαν μόνο 700 ευρω για τα ανταλακτικα και τις πρώτες ύλες αλλά ΆΠΕΙΡΕΣ ΏΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ και κούρασης αφου όλα ειναι χειροποιητα απο μενα απο πλακακια τουρμπινας και βιδες μεχρι προγραμματισμος κλπ.....και με δικη μου σχεδιαση.Απέδειξα οτι ειμαι αρκετα τρελος για να ξεκινησω ενα τετοιο τρελο ονειρο,τη στιγμη που δεν το ειχα ξανακανει και δεν ειναι το επαγγελμα μου , και αρκετα ευτυχης που το αμαξι πηρε τελικα μπρος και τσουλαει.Τωρα για ηπποδυναμη??? μολις στρωσω θα δουμε ΑΝ βγαλω λιγοτερα , παραπανω ή πολυ παραπανω απο 215 αλογα που ειχα......
Βεβαια δεν ειμουν συνεπης με αλλα παιδια του φορουμ που τους ειχα πει οτι θα το εκανα διτουρμπινο σε σειρα αλλα ο χρονος και το ΧΡΗΜΑ ειναι σοβαροι ανασταλτικοι παραγοντες.
Λοιπον να σας πω λιγα πραγματα για το εγχειρημα...που εκανα
Bmw e36 1.6 turbo Μ43
1) Σκαψιμο και τροποποιηση θαλαμου καυσης στα 34,5ml με ταυτοχρονη ογκομετρηση καθε θαλαμου.Υπολογισμένη καiνουρια σχεση συμπιεσης που κυμαινεται απο 9,0 εως 9,45 αναλογα με την συμπιεση που υπέστει η φλαντζα (2,1mm) κατα το σφιξιμο.
2) Φυτευτα μπουζόνια ARP
3) καινουρια ελατηρια μαμα εμβολων.
4) τσιμουχακια βαλβιδων
5) γυαλιασμα και τριψιμο βαλβιδων
6) ανοιγμα αυλων εισαγωγης - εξαγωγης κεφαλης
7) τριμεταλικα κουζινετα μπιελων ACL
8) Ελαφρωμα κατα 32gr και ζυγισμα στο γραμμαριο για καθε μπιελα και Γιαλυσμα αυτων.
9) Ανοξειδωτο χταποδι με external wastegate με σωληνα 38,4mm εσωτερικη διαμετρο και τουρμπινα IHI VF23 με καινουρια ρουλεμαν (μεγαλο το ρισκο που πηρα για να τα αλλαξω...) και 420cfm 1bar.Μελοντικα θα κουμπωσω td05 20g με πατημα IHI στα 640 cfm.
10) Down pipe 70ρι και τουρμπινα τοποθετημενη ψηλα στο κινητηρα και οχι να κρεμεται απο κατω.
11) Εισαγωγη-plenum χειροποιητη με ογκο plenum στα 3.5lt και straight αυλους εισαγωγης μηκους 30cm και διαμετρου 38,4mm
12) Εγκεφαλος EMS 4424 V4 και ems igniters
13) WATER INJECTION ERL το οποιο θα χρησιμοποιηθει με 50% μεθανολη και fast responce valve που θα οδηγηθει απο pwm της ECU
14) FUEL INJECTORS ACCEL 44LB - 461CC/MIN 3BAR

Το τι θα προκυψει στο δυναμομετρο υστερα απο στρωσιμο με ολο αυτον τον συφερτο μονο ο θεος το ξερει.
Παντως το χομπυ μου καλα το εκανα καιρος να ξεκουραστω......
Αραια και που, θα υπαρχει ενημερωση ετσι για το χαβαλε. Φωτος εχω, αλλα υστερα απο αυτο που επαθα στο παρελθον δεν...
Τα λεμε παιδες..

fz21
29-10-09, 14:33
Καλημέρα σας Κύριοι!
Υστερα απο απουσια περιπου 1,5 χρονου απο το forum δηλωνω παλι παρων με το σχεδον τελειωμενο μου project.
To απλο μου 316 compact, που καποιοι εγδυσαν σε καποια μάντρα που ηταν προς πωληση , εγινε απείρως καλυτερο, με τελείως αλλο εσωτερικο (οπως ειχα υποσχεθει στον εαυτο μου) και με αλλαγμενο-βελτιωμενο μοτερ κατα 80%.
Το project αρχισε το φεβρουαριο του 2009 και εχει σχεδον ολοκληρωθει.Μολις χθες το εβγαλα στο δρομο για τα πρωτα στρωσιματα μαζι με την παρελαση της 28ης.
Το ρεζουμέ της υποθεσης ειναι οτι μου εφυγαν μόνο 700 ευρω για τα ανταλακτικα και τις πρώτες ύλες αλλά ΆΠΕΙΡΕΣ ΏΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ και κούρασης αφου όλα ειναι χειροποιητα απο μενα απο πλακακια τουρμπινας και βιδες μεχρι προγραμματισμος κλπ.....και με δικη μου σχεδιαση.Απέδειξα οτι ειμαι αρκετα τρελος για να ξεκινησω ενα τετοιο τρελο ονειρο,τη στιγμη που δεν το ειχα ξανακανει και δεν ειναι το επαγγελμα μου , και αρκετα ευτυχης που το αμαξι πηρε τελικα μπρος και τσουλαει.Τωρα για ηπποδυναμη??? μολις στρωσω θα δουμε ΑΝ βγαλω λιγοτερα , παραπανω ή πολυ παραπανω απο 215 αλογα που ειχα......
Βεβαια δεν ειμουν συνεπης με αλλα παιδια του φορουμ που τους ειχα πει οτι θα το εκανα διτουρμπινο σε σειρα αλλα ο χρονος και το ΧΡΗΜΑ ειναι σοβαροι ανασταλτικοι παραγοντες.
Λοιπον να σας πω λιγα πραγματα για το εγχειρημα...που εκανα
Bmw e36 1.6 turbo Μ43
1) Σκαψιμο και τροποποιηση θαλαμου καυσης στα 34,5ml με ταυτοχρονη ογκομετρηση καθε θαλαμου.Υπολογισμένη καiνουρια σχεση συμπιεσης που κυμαινεται απο 9,0 εως 9,45 αναλογα με την συμπιεση που υπέστει η φλαντζα (2,1mm) κατα το σφιξιμο.
2) Φυτευτα μπουζόνια ARP
3) καινουρια ελατηρια μαμα εμβολων.
4) τσιμουχακια βαλβιδων
5) γυαλιασμα και τριψιμο βαλβιδων
6) ανοιγμα αυλων εισαγωγης - εξαγωγης κεφαλης
7) τριμεταλικα κουζινετα μπιελων ACL
8) Ελαφρωμα κατα 32gr και ζυγισμα στο γραμμαριο για καθε μπιελα και Γιαλυσμα αυτων.
9) Ανοξειδωτο χταποδι με external wastegate με σωληνα 38,4mm εσωτερικη διαμετρο και τουρμπινα IHI VF23 με καινουρια ρουλεμαν (μεγαλο το ρισκο που πηρα για να τα αλλαξω...) και 420cfm 1bar.Μελοντικα θα κουμπωσω td05 20g με πατημα IHI στα 640 cfm.
10) Down pipe 70ρι και τουρμπινα τοποθετημενη ψηλα στο κινητηρα και οχι να κρεμεται απο κατω.
11) Εισαγωγη-plenum χειροποιητη με ογκο plenum στα 3.5lt και straight αυλους εισαγωγης μηκους 30cm και διαμετρου 38,4mm
12) Εγκεφαλος EMS 4424 V4 και ems igniters
13) WATER INJECTION ERL το οποιο θα χρησιμοποιηθει με 50% μεθανολη και fast responce valve που θα οδηγηθει απο pwm της ECU
14) FUEL INJECTORS ACCEL 44LB - 461CC/MIN 3BAR

Το τι θα προκυψει στο δυναμομετρο υστερα απο στρωσιμο με ολο αυτον τον συφερτο μονο ο θεος το ξερει.
Παντως το χομπυ μου καλα το εκανα καιρος να ξεκουραστω......
Αραια και που, θα υπαρχει ενημερωση ετσι για το χαβαλε. Φωτος εχω, αλλα υστερα απο αυτο που επαθα στο παρελθον δεν...Τα λεμε παιδες..

Μπράβο σου φιλε μου.συγχαρητήρια!Μακάρι να βγει έτσι όπως το θέλεις!
Αν επιτρέπεται τι ακριβώς θέλεις να πεις με το παραπάνω?

stratos
29-10-09, 14:37
Μπράβο φίλε μου. Περιμένουμε φωτογραφίες απο το τέρας.

Water-alcohol injection ? Ενδιαφέρον και φουντωτικό

bmw316turbo
29-10-09, 14:48
Μπράβο φίλε μου. Περιμένουμε φωτογραφίες απο το τέρας.

Water-alcohol injection ? Ενδιαφέρον και φουντωτικό

Ναι θελω να χρησιμοποιησω ,οπως εκανα στο παρελθον μονο 95 οκτανια για οικονομια στο γεμισμα και water injection ως υποκαταστατο της 100σταρας και βαλε βενζινης για να τσιτωσω το adnavce στα πανω απο 0.9 πιεσεις

stratos
29-10-09, 14:49
Πολύ ενδιαφέρον γιατί κυκλοφόρησε κάτι παρόμοιο για τα 335. Θέλω πολύ να ακούσουμε εντυπώσεις όταν μπεί...

bmw316turbo
29-10-09, 14:50
Μπράβο σου φιλε μου.συγχαρητήρια!Μακάρι να βγει έτσι όπως το θέλεις!
Αν επιτρέπεται τι ακριβώς θέλεις να πεις με το παραπάνω?


Εβαλα αρκετες φωτος στο γκαραζ μου απο το εσωτερικο του αυτοκινητου οταν το πουλαγα και το βρηκα μονο με λαμαρινες απο κλοπη.Δεν λεω οτι σωνει και καλα οτι οι φωτογραφιες ειναι υπευθυνες αλλα φυλαγε τα ρουχα σου....

bmw316turbo
29-10-09, 15:00
Πολύ ενδιαφέρον γιατί κυκλοφόρησε κάτι παρόμοιο για τα 335. Θέλω πολύ να ακούσουμε εντυπώσεις όταν μπεί...

Το εχω φερει used απο αγγλια .Το φορουσε ενα wrc subaru.Η διαφορα σε σχεση με τα αλλα συστηματα water injection ειναι οτι περιλαμβανει την καραπανακριβη fast responce valve που ειναι υποκαταστατο ενος fuel injector μονο που χρησιμοποιει νερο.Λειτουργει με pulse width modulation που μπορει να το οδηγησει μονο ενας αγραφος που εχει εξοδο pwm ή οποιοσδηποτε driver pwm. Ετσι αυτη η βαλβιδα ειναι σαν ενα μπεκ νερου και αναλογα το ευρος παλμου αυξανει την ποσοτητα του νερου.Ακριβως οπως ενα 5ο μπεκ που χρησιμοποιουσαμε παλια.Τα αλλα συστηματα απλα αυξανουν την ταση στην αντλια νερου και αυξομειωνουν τις στροφες με αποτελεσμα ετσι να πετυχαινουν αυξομειωση της παροχης.Δηλαδη καμια σχεση.

stratos
29-10-09, 15:10
Ενδιαφέρον και σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Που τοποθετήται αυτό το μπέκ? Πρίν το intercooler ¨η μετά κοντά στην πεταλούδα? Το Δοχείο και η αντλία στο πορτ μπαγκάζ? Δουλεύει συνεχώς ή όποτε χρειαστεί? Τι αυτονομία έχει δηλαδή κάθε πότε θέλει γέμισμα? Το μείγμα είναι καθαρή μεθανόλη ή αποσταγμένο νερό? Ή μείγμα? Συγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις...

bmw316turbo
29-10-09, 16:45
Ενδιαφέρον και σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Που τοποθετήται αυτό το μπέκ? Πρίν το intercooler ¨η μετά κοντά στην πεταλούδα? Το Δοχείο και η αντλία στο πορτ μπαγκάζ? Δουλεύει συνεχώς ή όποτε χρειαστεί? Τι αυτονομία έχει δηλαδή κάθε πότε θέλει γέμισμα? Το μείγμα είναι καθαρή μεθανόλη ή αποσταγμένο νερό? Ή μείγμα? Συγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις...

1) Αυτο τοποθετηται πριν την πεταλουδα.Σκοπος μας ειναι η καλυτερη ομογενοποιηση του μιγματος οποτε οσο πιο απομακρυσμενα απο πεταλουδα τοσο καλυτερα.
Αλλοι ψεκαζουν και μεσα στο plenum ενω αλλοι παιρνουν 4 μπεκ και τα τοποθετουν σε καθε ενα αυλο εισαγωγης πριν τα μπεκ βενζινης για 4 κυλινδρα.
Αυτο βεβαια οταν ψυχεις τον αερα εισαγωγης εμπλουτίζοντάς τον με το μιγμα νερου - αλκοόλης.
Μπορεις ομως να το τοποθετησεις και πχ εξωτερικα της επιφανειας ενός intercooler ψυχοντας εμμεσα τον αερα εισαγωγης με την αυξηση της αποδοσης του intercooler.
πχ subaru σε νορμαλ αμαξια
Σε αυτην την περιπτωση ειναι αχρειαστο το τοσο εξεζητημενο συστημα της αντλιας υψηλης πιεσης και του παραπανω ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ μπεκ αφου παρομοια δουλεια μπορει να κανει και η αντλια των υαλοκαθαριστηρων αφου δεν μας ενδιαφερει τοσο η στοιχειομετρικη αναλογια του μιγματος νερου-αλκοολης και ο χρονος αποκρισης του συστηματος.
2) Η αντλια κατω απο δοχειο διοτι δεχεται και συμπιεζει το νερο .Δεν αναροφαει και συμπιεζει.
Οσο πιο κοντα μεταξυ τους θεωρω τοσο πιο καλη λειτουργια με μειωμενη πτωση πιεσης
3) Δουλευει συνηθως οπως το προγραμματισεις.Συνηθως ανοιγει το συστημα απο ενα ποσο φορτιου - στροφων -γωνια πεταλουδας ή συνδιασμος των παραπανω αναλογα τον controler που θα το οδηγησεις και το ειδικο βαρος του controller.
4) Η αυτονομια εξαρταται απο το ποσο συχνα εχει προγραμματιστει να λειτουργει το συστημα και ποσο μεγαλο δοχειο εχεις
5) Το μιγμα μπορει να ειναι αποσταγμενο νερο ή μιγμα νερου και αλκοολης σε αναλογια απο 70-30 σε νερο έως και 70-30 μεθανολη.Εχει παρατηρηθει οτι σε θνητα αμαξια σαν τα δικα μας εχουμε κερδος σε 50-50 μιγμα 30 αλογα.Το κερδος απο χρηση μονο με νερο προερχεται απο την αυξηση της αντικροτικοτητας οποτε μπορει να γινει χρηση μεγαλυτερου advance.

stratos
29-10-09, 16:47
1) Αυτο τοποθετηται πριν την πεταλουδα.Σκοπος μας ειναι η καλυτερη ομογενοποιηση του μιγματος οποτε οσο πιο απομακρυσμενα απο πεταλουδα τοσο καλυτερα.
Αλλοι ψεκαζουν και μεσα στο plenum ενω αλλοι παιρνουν 4 μπεκ και τα τοποθετουν σε καθε ενα αυλο εισαγωγης πριν τα μπεκ βενζινης για 4 κυλινδρα.
Αυτο βεβαια οταν ψυχεις τον αερα εισαγωγης εμπλουτίζοντάς τον με το μιγμα νερου - αλκοόλης.
Μπορεις ομως να το τοποθετησεις και πχ εξωτερικα της επιφανειας ενός intercooler ψυχοντας εμμεσα τον αερα εισαγωγης με την αυξηση της αποδοσης του intercooler.
πχ subaru σε νορμαλ αμαξια
Σε αυτην την περιπτωση ειναι αχρειαστο το τοσο εξεζητημενο συστημα της αντλιας υψηλης πιεσης και του παραπανω ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ μπεκ αφου παρομοια δουλεια μπορει να κανει και η αντλια των υαλοκαθαριστηρων αφου δεν μας ενδιαφερει τοσο η στοιχειομετρικη αναλογια του μιγματος νερου-αλκοολης και ο χρονος αποκρισης του συστηματος.
2) Η αντλια κατω απο δοχειο διοτι δεχεται και συμπιεζει το νερο .Δεν αναροφαει και συμπιεζει.
Οσο πιο κοντα μεταξυ τους θεωρω τοσο πιο καλη λειτουργια με μειωμενη πτωση πιεσης
3) Δουλευει συνηθως οπως το προγραμματισεις.Συνηθως ανοιγει το συστημα απο ενα ποσο φορτιου - στροφων -γωνια πεταλουδας ή συνδιασμος των παραπανω αναλογα τον controler που θα το οδηγησεις και το ειδικο βαρος του controller.
4) Η αυτονομια εξαρταται απο το ποσο συχνα εχει προγραμματιστει να λειτουργει το συστημα και ποσο μεγαλο δοχειο εχεις
5) Το μιγμα μπορει να ειναι αποσταγμενο νερο ή μιγμα νερου και αλκοολης σε αναλογια απο 70-30 σε νερο έως και 70-30 μεθανολη.Εχει παρατηρηθει οτι σε θνητα αμαξια σαν τα δικα μας εχουμε κερδος σε 50-50 μιγμα 30 αλογα.Το κερδος απο χρηση μονο με νερο προερχεται απο την αυξηση της αντικροτικοτητας οποτε μπορει να γινει χρηση μεγαλυτερου advance.

Φίλε μου σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου. Μου έλυσες κάποιες απορίες που δεν ήμουν σίγουρος.

Και πάλι σε ευχαριστώ... :cheers:

Panoz_335i
29-10-09, 16:52
Πολυ ωραιο ποστ...

Θα ηθελα να σε ρωτησω, σε εχουν προβληματισει οι διαβρωτικες/οξειδωτικες (για το μεταλλο) ιδιοτητες του μιγματος νερου-μεθανολης?

bmw316turbo
29-10-09, 19:57
Πολυ ωραιο ποστ...

Θα ηθελα να σε ρωτησω, σε εχουν προβληματισει οι διαβρωτικες/οξειδωτικες (για το μεταλλο) ιδιοτητες του μιγματος νερου-μεθανολης?

Το εχω τοποθετησει αλλα δεν το εχω δουλεψει ακομα αφου τωρα αρχισα στρωσιμο πόσο μαλλον για οξειδωση που θα φανει σε βαθος χρονου. Παντως θα προσπαθησω όσο ποιο πολυ να διασπαρει το νερο και να ομογενοποιηθει καλυτερα το μιγμα για να αποφυγω το ξεπλυμα των κυλινδρων όσο το δυνατον περισσότερο

BILL007
29-10-09, 20:13
Μπράβο φίλε μου...ΤΕΛΕΙΑ!!!:D:D:D

Μπάξε μας φωτό και απο το μηχανοστάσιο...hehehe:D

bmw316turbo
29-10-09, 20:44
Μπράβο φίλε μου...ΤΕΛΕΙΑ!!!:D:D:D

Μπάξε μας φωτό και απο το μηχανοστάσιο...hehehe:D

Ασε ειναι σκετο robocop!
Σε λιγο καιρο..

gant
30-10-09, 11:52
Τόσα πράγματα μόνος!!! και δεν είσαι και του επαγγέλματος όπως γράφεις!!!!!
Μόνο που διάβασα το όλο εγχείρημα σου μου φάνηκε βουνό ολόκληρο.
Μπράβο σου, εύχομαι να υπάρχει η ανάλογη αξιοπιστία στην όλη κατασκευή και να το χαίρεσαι με το παραπάνω,

andreas_R
30-10-09, 11:57
Μπιελες εμβολα ειναι εργοστασιακα?

bmw316turbo
30-10-09, 12:54
Μπιελες εμβολα ειναι εργοστασιακα?

Εχω δουλεψει μεχρι 1.55 bar χωρις κανενα προβλημα με αυτα τα εμβολα και μπιελες πραγμα που ειδα στη πραξη οταν ελυσα το μοτερ.Τελεια κατασταση ακομη και στις φουστες.
Απο την αλλη ποιος ο λογος να βαλω σφυριλατα οταν¨
1) το βαρος των μαμα ειναι 432 gr αρκετα ελαφρα
2) εχουν δυνατους πειρους
3) Εχουν αποδειχτει οτι δουλευουν μεχρι και 33psi πιεση (σε ενα καραμαμα μπλοκ στο εξωτερικο) και πανω απο 300αλογα
4) ειναι τσαμπα αφου τα φοραω ενω τα σφυριλατα αρχιζουν απο 400ευρω η τετραδα.
Απο την αλλη οι μαμα μπιελες λεγεται οτι ειναι σφυριλατες στα μοτερ μ43 και πισω.
Του μ40 ειναι ακομη καλυτερες....
Αν σπασει τοτε θα σκεφτω τι θα κανω.
Προς το παρον στρωνω..

bmw316turbo
30-10-09, 12:57
Τόσα πράγματα μόνος!!! και δεν είσαι και του επαγγέλματος όπως γράφεις!!!!!
Μόνο που διάβασα το όλο εγχείρημα σου μου φάνηκε βουνό ολόκληρο.
Μπράβο σου, εύχομαι να υπάρχει η ανάλογη αξιοπιστία στην όλη κατασκευή και να το χαίρεσαι με το παραπάνω,

Εχω γραψει απο εκει που τελειωσα το προηγουμενο project.Τα πραγματα που εχω κανει ειναι πολυ περισσοτερα.
Εχω να παω σε συνεργειο απο τοτε που το αγορασα δηλαδη 2001 και ευτυχως δεν χρειαστηκε να επιστρατευσω την οδικη βοηθεια.

NIKOS Z3
30-10-09, 19:27
μπραβο για την δουλεια που εκανες!!!να σε ρωτησω φλαντζα τι εχεις βαλει?τα μπουζονια ποσο σου κοστησαν?

oldcarskickass
30-10-09, 21:59
Μπράβο ρε Ζώη!!!

Καλή συνέχεια εύχομαι.

bmw316turbo
31-10-09, 10:09
μπραβο για την δουλεια που εκανες!!!να σε ρωτησω φλαντζα τι εχεις βαλει?τα μπουζονια ποσο σου κοστησαν?

Φλαντζα ειχα στο προηγουμενο project φτιαχτεί απο την gemo flange (μαγαζι στη θηβων)
σε παχος περιπου 4mm ασυμπιεστη, για να μειωσω τη συμπιεση γυρω στο 8 με μαμα κορμο και κοστος 150 ευρω.Πραγματι ποτε δεν ειχα προβλημα με μαμα βιδες με αυτη την φλαντζα σε πιεσεις ακομα και 1.5μπαρ ..
Σε αυτο το project εβαλα λεπτοτερη μαμα original (πρωτου ρεκτιφιε 2.1mm el ring) η οποια ειδα στην πραξη οτι ειναι ιδιας ποιοτητας με αυτη που ειχα αλλα ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΦΤΗΝΗ (50 ευρω) προκειμενου να ανεβασω συμπιεση γυρω στο 9.Επειδη ομως θα μου ανεβαζε συμπιεση στο μαμα νουμερο περιπου 9,7 με μαμα κορμο επρεπε να τροποποιησω τον θαλαμο καυσης και να τη φτασω στο νουμερο που επιθυμουσα.Δεν εβαλα cometic λογω κοστους (140-170ευρω) και επειδη δεν υπαρχει στοχος τα 1.6-2.5 bar λειτουργιας.Για περισσοτερη αξιοπιστια εβαλα φυτευτα μπουζονια απο arp, γιατι ειχα θεματα με σφιξιματα με την προηγουμενη φλαντζα.Υποψιν δεν υπαρχει νουμερο να ειναι συμβατο για Μ43 μοτερ απο ARP.Επειδη τα εφερα απο εξω με κοστος 100ευρω αλλα δεν κανανε τα πηγα στο δρακο για να μου πει πια κανουν για Μ43 , και μου ειπε οτι συμβατα ειναι μονο απο ford focus st.,OΠΟΤΕ ΤΑ ΕΣΤΕΙΛΑ ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΝΟΥΜΕΡΑ ΑΠΟ FOCUS.Συνολικο κοστος 150ευρω.
Αυτα

BILL007
31-10-09, 12:50
Αυτά είναι φίλε μου...Πραγματικά χαράς το κουράγιο σου!!!!:):):)

BMW523i
31-10-09, 13:11
RESPECT!!:bowdown::bowdown:

E36 RULES!!
31-10-09, 21:44
Respect στο DIY.... Καλά αποτελέσματα να έχεις.... 4cyl turbo FTW!! :D ;)

Ισως να χρειαστεί να σε ρωτήσω 2-3 πραγματάκια, ελπιζω να μην σε πειράξει...

E30MANIAC
31-10-09, 22:22
Συγχαρητηρια για την προσπαθεια,το κουραγιο και τις γνωσεις σου!Με το καλο να ολοκληρωθει!!

panos 316T
02-11-09, 07:39
Μπράβο ρε συνάδελφε ,
χάρηκα πολύ με το μπάξιμο σου!
ο γάιδαρος που έγινε αραβικό άτι!
καλό στρώσιμο...

bmw316turbo
02-11-09, 07:46
Μπράβο ρε συνάδελφε ,
χάρηκα πολύ με το μπάξιμο σου!
ο γάιδαρος που έγινε αραβικό άτι!
καλό στρώσιμο...

Ευχαριστω τουρμπιστε.
Τωρα αντιμετωπιζω ενα σπασιμο νευρων με τον lc1. Δεν μπορω να κανω της προκοπης data logging στην ecu μου.

bmw316turbo
18-01-10, 12:25
Καλημερα σας Παιδια.
Επειδη ζηλεψα απο τον φιλο μου pano 316turbo για τα μπαξιματα του, θα αναφερω και εγω τα δικα μου ετσι για τον χαβαλε.

1) Αγορασα INNOVATE SCI-4 για realtime data logging .Τωρα καταγραφω wideband , πιεση, στροφες ,knock sensor ταυτοχρονα.Επειδη ειμαι στο στρωσιμο ασχολουμαι με ρυθμιση κυριως στο ρελαντι για καυσαερια και κτεο.Κοφτης ακομα 4500στρ.

2) Μπηκε καινουρια τουρμπινα, μεγαλυτερη της IHI VF23 που φοραγα, TD05 - BIG 16G EVOIII. Οχι ρουλεμαν οπως η προηγουμενη , αλλα ευκολα-φτηνα επισκευασιμη με γνησια κουζινετα της ΚΑΜΑΚ ή mitsubishi σε περιπτωση αστοχιας της .Μεχρι στιγμης ειναι λουλουδι.
Σε σχεση με την προηγουμενη τουρμπινα , με το υπαρχον setup ,μαζευω την ιδια πιεση σε 200-300 στροφες ψηλοτερα.Δεν θα το βαφτιζα lag ,παρα στροφαρει αργοτερα λογω το μεγαλυτερου μεγεθους.
Σε σχεση ομως με το προηγουμενο setup (χταποδια -εισαγωγες, εκτος τουρμπινας κλπ) δειχνει το αμαξι να εχει περισσοτερη ροπη απο 1000-3500στροφες σαν οροπεδιο, μαλλον λογω αυξημενης συμπιεσης, με πιο ηρεμο ξεσπασμα μετα τις 3500 .Βεβαια το σταματαω στις 4500 κοφτη εκει που μαζευει πιεση και περιμενω-βλεπω να γινεται του κουτρουλι ο γαμος....

3) Το στροφαρισμα σε σχεση με πριν ειναι καμια σχεση.Λιγοτεροι κραδασμοι και μεγαλυτερη ευστροφια που φαινεται στο ποδι.

Αυτα τα ολιγα απο ενα DIY PROJECT συζητηση να γινεται...

panos 316T
21-01-10, 13:35
".Βεβαια το σταματαω στις 4500 κοφτη εκει που μαζευει πιεση και περιμενω-βλεπω να γινεται του κουτρουλι ο γαμος....

3) Το στροφαρισμα σε σχεση με πριν ειναι καμια σχεση.Λιγοτεροι κραδασμοι και μεγαλυτερη ευστροφια που φαινεται στο ποδι."

συνάδελφε περίπου ίδια φάση είμαι και γω...
να δω πότε και πως θα κάνω τα χλμ που πρέπει...

όπως και να χει συγχαρητήρια...

zarkosbmwturbo
21-01-10, 17:55
Παιδες καντε υπομονη και μετα το στρωσιμο θα δειτε ποσο αξιζε τελικα!!! Το εχω περασει και σας καταλαβαινω! Ευχομαι πολλα και αξιοπιστα αλογα!!!:drive2:

yodas
21-01-10, 18:42
Αυτά να τα ακούνε κάποιοι που θεωρούσαν απίθανο να τουρμπιστεί και να δουλεύει το συγκεκριμένο μοτέρ..μπράβο για το αναλυτικό πόστ αλλά και για όλη την δουλειά...εύγε

NIKOS Z3
15-03-10, 23:07
και εγω σε ευχαριστω για την βοηθεια σου αν και θα την χρειαστω πολλες φορες ακομα χα χα!!

bmw316turbo
09-12-11, 08:53
Ενα τελευταιο update στο αμαξι μου που ολοκληρωθηκε πριν 15 ημερες

1) Εφτιαξα αλλο χταποδι και ξαναεβαλα κατω την τουρμπινα ή οποια ειναι μια td05, τωρα αλλαζω ανετα μπουζοκαλωδια
2) Εβγαλα το external στο εδαφος και οχι μεσα στην εξατμιση
3) Εφτιαξα αλλη εξατμιση - huge 76mm - και σε αντιθεση ολων δεν εχω χασει σε κανενα μερος του φασματος αλλα ειναι και αρκετα ησυχη τηρουμενων των αναλογιων
4) εβαλα τετραπεταλουδη εισαγωγη απο μοτοσυκλετα gsxr k6 και δουλευει αψογα
5) αγορασα καινουριο wideband με data logging
Το εχω σχεδον ρυθμισει μεχρι 1.1 μπαρ (ευτυχως δεν εχω σπασει ακομα....) και μου δινει την εντυπωση οτι ειναι πολυ πιο γραμμικο σε ολο το φασμα σε σχεση με πριν με το μονοπεταλουδο.Αποκριση δε, σε συνθηκες υποπιεσης καμια σχεση με πριν.Αλογα ακομα δεν ξερω .
Μεχρι να το βαρεθω το υπαρχον project δεν θα κανω τιποτα.Απλα γυρω στο μαρτιο θα τοποθετησω και το κιτ water injection που εχω αγορασει εδω και δυο χρονια.
Αυτα απο μενα καλημερα

panos 316T
09-12-11, 09:58
Μου αρέσει ρε Ζώη που τα αναφέρεις λες και έχεις πάει σε ταβέρνα να παραγγείλεις ! χαχαχα

Κάτι άτομα σαν τον Ζώη σε κάνουν να νιώθεις ότι είσαι για το πικπα όταν βλέπεις από κοντά το όραμα του, την μελέτη ,την τεχνογνωσία και προπαντώς την άψογη εφαρμογή τους με ερασιτεχνικά κιόλας εργαλεία!

Για να καταλάβουν τα μέλη ενδεικτικά, όταν λέει ότι "έφτιαξα χταπόδι", ο τύπος έκατσε το σχεδίασε , αγόρασε τα απαιτούμενα υλικά , τα κόλησε και τα τοποθέτησε ΟΛΑ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ!
δεν εμπλάκησαν ούτε μηχανικοί ούτε μηχανουργοί ούτε τίποτα ...

Το δε κόστος για τα παραπάνω δεν θα το βρείτε πουθενά, δεν υπάρχει...

Όσον αφορά περί αξιοπιστίας του project ενδεικτικά σας αναφέρω ότι σχεδόν κάθε κυριακή του πίνει το αίμα κάνοντας δοκιμές και ρυθμίσεις!

Ζώη, μου δίνεται η ευκαιρία να πω και από αυτό το βήμα, πόσο πραγματικά χαίρομαι για σένα, για την γνωριμία μας και πλέον για την φιλία μας.


υγ: θα παίξεις 1.5 με νερά και βλέπουμε...

Dim77
09-12-11, 10:21
Μου αρέσει ρε Ζώη που τα αναφέρεις λες και έχεις πάει σε ταβέρνα να παραγγείλεις ! χαχαχα

Κάτι άτομα σαν τον Ζώη σε κάνουν να νιώθεις ότι είσαι για το πικπα όταν βλέπεις από κοντά το όραμα του, την μελέτη ,την τεχνογνωσία και προπαντώς την άψογη εφαρμογή τους με ερασιτεχνικά κιόλας εργαλεία!

Για να καταλάβουν τα μέλη ενδεικτικά, όταν λέει ότι "έφτιαξα χταπόδι", ο τύπος έκατσε το σχεδίασε , αγόρασε τα απαιτούμενα υλικά , τα κόλησε και τα τοποθέτησε ΟΛΑ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ!
δεν εμπλάκησαν ούτε μηχανικοί ούτε μηχανουργοί ούτε τίποτα ...


:icon18:

4) εβαλα τετραπεταλουδη εισαγωγη απο μοτοσυκλετα gsxr k6 και δουλευει αψογα


Ο άνθρωπος φτιάχνει τουρμπο πολυπετάλουδο...:embarassmόνειδος στο Μ-division...Τους ξεβράκωσε.:owned:

Δε σκέφτεσαι να αγοράσεις ένα υπέροχο 318 E46 N42B20 να δεί ο κόσμος άσπρη μέρα?:embarassm

bmw316turbo
09-12-11, 10:34
Ευχαριστω ρε παιδια για τα καλα σας λογια.Δεν νομιζω τελικως οτι να φτιαξεις ενα αμαξι να δουλευει καλα ειναι σαν να πετας πυραυλο ειναι πολυ πιο απλα τα πραγματα απο οτι μερικοι θελουν να παρουσιαζουν.Μερακι και οραμα χρειαζεται.Ευχαριστω

bmw316turbo
09-12-11, 10:38
:icon18:



Ο άνθρωπος φτιάχνει τουρμπο πολυπετάλουδο...:embarassmόνειδος στο Μ-division...Τους ξεβράκωσε.:owned:

Δε σκέφτεσαι να αγοράσεις ένα υπέροχο 318 E46 N42B20 να δεί ο κόσμος άσπρη μέρα?:embarassm

Δεν ετυχε να εχω 318 E46 N42B20 αλλα αμα ειχα θα το ειχα σκαλισει σιγουρα.Αν κατι δεν εχω κανει δεν μπορω να το παιξω ξερολας και εξω απο το χορο αλλα μου φαινονται ακατανοητες οι δυσκολιες το να το τσιγκλισεις .Ειχα διαβασει κατι στο παρελθον για συμπιεσεις 10αρια και στεγνωματα και απορουσα....

gsova
09-12-11, 10:50
Δεν ετυχε να εχω 318 E46 N42B20 αλλα αμα ειχα θα το ειχα σκαλισει σιγουρα.Αν κατι δεν εχω κανει δεν μπορω να το παιξω ξερολας και εξω απο το χορο αλλα μου φαινονται ακατανοητες οι δυσκολιες το να το τσιγκλισεις .Ειχα διαβασει κατι στο παρελθον για συμπιεσεις 10αρια και στεγνωματα και απορουσα....

Πολύ σωστός ο παίκτης! Άν με πιάσουν ποτέ τίποτα ανησυχίες για το M40 θα χρειαστώ συμβουλευτικές υπηρεσίες... :dance: (και μετά κράνος για το ξύλο που θα φάω απ'τη γυναίκα -χαχαχα)

rapid_fast
12-12-11, 20:40
Δεν ετυχε να εχω 318 E46 N42B20 αλλα αμα ειχα θα το ειχα σκαλισει σιγουρα.Αν κατι δεν εχω κανει δεν μπορω να το παιξω ξερολας και εξω απο το χορο αλλα μου φαινονται ακατανοητες οι δυσκολιες το να το τσιγκλισεις .Ειχα διαβασει κατι στο παρελθον για συμπιεσεις 10αρια και στεγνωματα και απορουσα....

Βρές ένα και σκάλισε το....
Το μανίκι είναι να να φτιάξεις νέα αντλία υποπίεσης, γιατί με τη μανίσια τούρμπο δεν παίζει..

Stunt Mike
12-12-11, 21:12
Μπραβο ρε Ζώη για το project σου!!Πραγματικα απιστευτη δουλεια εχεις κανει!Κι εγω μονος μου το φτιαχνω σε μεγαλο ποσοστο,αλλα καποια πραγματα δεν τ'αγγιζω!Αντε Πανο κανονισε καφεδακι συντομα φιλε!

paganis
13-12-11, 18:56
o Zωης....πολυ απλα κανει λαθος εργασια! θα επρεπε να ηταν κατοχος μιας καταξιωμενης εταιριας βελτιωσεων...μιας και τα ατομα που ηδη κατεχουν μια...δεν τον φτανουν στις γνωσεις , στην ευστροφια, στην υπομονη και την φαντασια-οραμα! οσοι δουνε το μηχανοστασιο του , θα καταλαβουν...πως το μερακι και η απιστευτη μελετη πανω στο θεμα...βαζουν τα γυαλια σε ολους τους ''δηθεν'' μετρ ακριβοπληρωμενων βελτιωσεων!
Ζωη...μιας και πλεον γνωριζομαστε...ξερω πολυ καλα, πως αν και δηλωνεις πως το ταξιδι σχεδον τελειωσε..,,,η αναζητηση σου θα συνεχιστει...οπως συμβαινει και οσους εχουν οραμα!

bmw316turbo
18-04-12, 21:21
UPDATE

Μια και βλεπω το motorsport να ξαναζωντανευει ας ριξω και εγω λιγο λαδι στη φουντωση του φορουμ....
Εδω και μια εβδομαδα εχω τοποθετησει στην κασα μου το συστημα της ERL 2C, water injection και για αρχη το δουλευω μονο με νερο.Να γινω λιγο ποιο λεπτομερης προκειται για progressive συστημα που οδηγειται απο μια pwm εξοδο του αγραφου.Επειδη θελω με αυτο το συστημα να υποκαταστησω την αντικροτικοτητα της 100αρας με 95αρα βενζινη ετσι ωστε να δουλεψω το αμαξι σε πιεσεις 100αρας θεωρησα επιτακτικο να παρω και ενα συστημα failsafe (στην ουσια ειναι flow meter) της snow performance που θα σβηνει το boost controller σε περιπτωση απωλειας των υπο ψεκασμο προγραματισθεντων ml νερου.Δυστυχως το failsafe παρεδωσε πνευμα κατα τη διαρκεια Των πειραματων σε ογκομετρικο ποτηρι και ετσι το WI ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΧΩΡΙς ΑΥΤΟ στο αυτοκινητο , με το φοβο η μηχανη να γινει ρυζι με την πρωτη δυσλειτουργια.Μεχρι στιγμη παμε καλα και Απο αποδοση να πω οτι το νερο εξαφανιζει πειρακια και τριχες....Η πιεση ανεβαινει ...απο 1.15 πηγαμε σημερα 1.5 χωρις παρατραγουδα ομορφα και ωραια φυσικα με εκο 95αρα
Με την χρηση νερου για οσους ενδιαφερονται , βλεπω Αερα εισαγωγης 2-5 βαθμους πανω απο την εξωτερικη, πυρομετρο 50-70 βαθμους κατω ,και wideband ειδα με τη χρηση νερου κατω απο 11.5 ενω το ειχα ρυθμισει γυρω στο 11.8-12.3. Advance Δεν εχω πειραξει και ουτε προκειται ,αν και ξερω οτι οι ροπες!!!! απο εκει ερχονται αλλα βαζω σε ακομη μεγαλυτερο κινδυνο το μοτερ θυσιαζοντας αλογα, οπως και αποκλειω χρηση μεθανολης.
Αυτα για σημερα...
Συνεχιζουμε ...

J.MULLER
18-04-12, 21:58
εχω χασει καποια επεισοδια στο project σου μου φαινεται, σωστα? αυτο με το νερο στην εισαγωγη γινεται ολο και περισσοτερο της μοδας...λες ν βρω και αλλα αλογα κρυμμενα?

bmw316turbo
18-04-12, 22:19
εχω χασει καποια επεισοδια στο project σου μου φαινεται, σωστα? αυτο με το νερο στην εισαγωγη γινεται ολο και περισσοτερο της μοδας...λες ν βρω και αλλα αλογα κρυμμενα?

Επειδη χρησιμοποιεις αγωνιστικη βενζινη πιθανον να εχεις εξαντλησεις τα περιθωρια να παρεις και αλλη ροπη (=αλογα) απο advance.Απλα επειδη βλεπω οτι παιζεις σε υψηλες πιεσεις πανω απο 2.5 μπαρ πιστευω οτι παρεις θα παρεις απο μειωση της θερμοκρασιας αερα και ψυξης,.Που οσο να' ναι τα 2.5 μπαρ θερμαινουν τον αερα.Το νερο περισσοτερο ψυχει τον αερα .Η αλκοολη περισσοτερο προσανατολιζεται στην αυξηση οκτανιων.Το Δικο μου project ειναι τελειως διαφορετικο απο αυτο που ειχα το 2008...

J.MULLER
19-04-12, 08:17
Επειδη χρησιμοποιεις αγωνιστικη βενζινη πιθανον να εχεις εξαντλησεις τα περιθωρια να παρεις και αλλη ροπη (=αλογα) απο advance.Απλα επειδη βλεπω οτι παιζεις σε υψηλες πιεσεις πανω απο 2.5 μπαρ πιστευω οτι παρεις θα παρεις απο μειωση της θερμοκρασιας αερα και ψυξης,.Που οσο να' ναι τα 2.5 μπαρ θερμαινουν τον αερα.Το νερο περισσοτερο ψυχει τον αερα .Η αλκοολη περισσοτερο προσανατολιζεται στην αυξηση οκτανιων.Το Δικο μου project ειναι τελειως διαφορετικο απο αυτο που ειχα το 2008...

σωστό μου ακούγεται...

panos 316T
19-04-12, 08:34
άγραφο έχεις
τούρμπο έχεις
φούλ περιφερειακά έχεις
4πετάλουδο έχεις
νερά έχεις

βάλε τα μαμημένα σφυρίλατα να τελειώνουμε !!!


υγ:Γιάννη αυτό που λέει ο Ζώης περί μείωσης θερμοκρασιών είναι απόλυτο σωστό

bmw316turbo
19-04-12, 08:47
άγραφο έχεις
τούρμπο έχεις
φούλ περιφερειακά έχεις
4πετάλουδο έχεις
νερά έχεις

βάλε τα μαμημένα σφυρίλατα να τελειώνουμε !!!


υγ:Γιάννη αυτό που λέει ο Ζώης περί μείωσης θερμοκρασιών είναι απόλυτο σωστό

Θα σε δω σημερα.......
υγ¨
Γιαννη ,κατα τη γνωμη μου,ακολουθα την μοδατη κατευθυνση που χαραξε ο Σπυρος πανοπουλος.Αν θελεις να παρεις και αλλο, αυξησε συμπιεση αρκετα ,βαλε δικο του εκκεντροφορο για 9000-10000 (το πως θα το κανεις αυτο , αυτος και ο μηχανικος σου το ξερει) και με λιγοτερη πιεση (λιγοτερες θερμοκρασιες μοτερ καλυτερη θερμοδυναμικη αποδοση τουρμπινας) θα βγαλεις περισσοτερα αλογα γεμιζοντας αρκετα τις μεσαιες με πολυ πιο γραμμικη ροπη και συνεπως λιγοτερο εκρηξη και ελεγχομενο σπινιαρισμα .

J.MULLER
19-04-12, 11:28
Θα σε δω σημερα.......
υγ¨
Γιαννη ,κατα τη γνωμη μου,ακολουθα την μοδατη κατευθυνση που χαραξε ο Σπυρος πανοπουλος.Αν θελεις να παρεις και αλλο, αυξησε συμπιεση αρκετα ,βαλε δικο του εκκεντροφορο για 9000-10000 (το πως θα το κανεις αυτο , αυτος και ο μηχανικος σου το ξερει) και με λιγοτερη πιεση (λιγοτερες θερμοκρασιες μοτερ καλυτερη θερμοδυναμικη αποδοση τουρμπινας) θα βγαλεις περισσοτερα αλογα γεμιζοντας αρκετα τις μεσαιες με πολυ πιο γραμμικη ροπη και συνεπως λιγοτερο εκρηξη και ελεγχομενο σπινιαρισμα .

ναι αλλα η τουρμπίνα που φοραω δουλευει σε αυτές τις πιεσεις.