Επιστροφή στο Forum : δυναμομετρηση 120i
εχθες πηγα για δυναμομετρηση τον ασσο μου (120i 2005)
τρεις μηνες τωρα βαζω την ιδια εκατοσταρα εκο
τα αποτελεσματα
158,4PS/6040στρ/λ
200NM/5080στρ/λ
σε σχεση με τα εργοστασιακα 150PS/6200στρ/λ
200NM/3600στρ/λ
Κάτι δεν πάει καλά....
τόσή διαφορά στη Ροπή; τόσο ψηλά;
είναι δυνατόν να έχεις μέγιστη ισχύ και μέγιστη Ροπή με ένα έυρος μόνο 1000 στροφών;
Πολυ καλα νουμερα....Σε ποιο δυναμομετρο πηγες?
///M_Spartan
03-11-09, 16:52
Σε ποιον εκανες δυναμομετριση φιλε μου ?
Ηξερε να το χειριζεται καλα ο τυπος το δυναμομετρο?
Κάτι δεν πάει καλά....
τόσή διαφορά στη Ροπή;
είναι δυνατόν να έχεις μέγιστη ισχύ και μέγιστη Ροπή με ένα έυρος μόνο 1000 στροφών;
στο διαγραμμα βλεπω οτι εχω 190NM στις 3600στρ/λ
Σε ποιον εκανες δυναμομετριση φιλε μου ?
Ηξερε να το χειριζεται καλα ο τυπος το δυναμομετρο?
στην χρυσαυγη λαγκαδα στον Σταθη
το σοβαρο δεν ειναι ποσα εβγαλες ακριβως αλλα..
1)κατα ποσο το δυναμομετρο ειναι αυστηρο (συνεκρινε και με αλλα αμαξια εννοω..)
2)αν ο μαγκας ιδιοκτητης πατησε κανα φρενο κατα την διαρκεια....δυναμομετρησης
3)ποσα αλογα αναλωνονται μεχρι να φτασουν στους τροχους..
4)οτι αλλαγες κανεις απο δω και περα (φιλτρα, εξατμισεις, προγραμμα κτλ κτλ)..θα πηγαινεις στο ιδιο δυναμομετρο για να συγκρινεις..καμπυλες, μεγιστες αποδοσεις, απωλειες..
εχθες πηγα για δυναμομετρηση τον ασσο μου (120i 2005)
τρεις μηνες τωρα βαζω την ιδια εκατοσταρα εκο
τα αποτελεσματα
158,4PS/6040στρ/λ
200NM/5080στρ/λ
σε σχεση με τα εργοστασιακα 150PS/6200στρ/λ
200NM/3600στρ/λ
Μάλιστα...το πισωκίνητο πόσες απώλειες έχει?
Μάλιστα...το πισωκίνητο πόσες απώλειες έχει?
η πικρη αληθεια ειναι 96,5PS στον τροχο στα 215,6χλμ και 6040 στρ/λ με πεμπτη
φοραω 18αρες με toyo T1R 225/40ZR18 πισω δηλαδη απωλειες 61,9PS στις ταχυτητες αυτες
το σοβαρο δεν ειναι ποσα εβγαλες ακριβως αλλα..
1)κατα ποσο το δυναμομετρο ειναι αυστηρο (συνεκρινε και με αλλα αμαξια εννοω..)
2)αν ο μαγκας ιδιοκτητης πατησε κανα φρενο κατα την διαρκεια....δυναμομετρησης
3)ποσα αλογα αναλωνονται μεχρι να φτασουν στους τροχους..
4)οτι αλλαγες κανεις απο δω και περα (φιλτρα, εξατμισεις, προγραμμα κτλ κτλ)..θα πηγαινεις στο ιδιο δυναμομετρο για να συγκρινεις..καμπυλες, μεγιστες αποδοσεις, απωλειες..
δεν πατησε φρενο παρα μονο προς το τελος
ειναι κατι που εγινε λαθος..
η πικρη αληθεια ειναι 96,5PS στον τροχο στα 215,6χλμ και 6040 στρ/λ με πεμπτη
φοραω 18αρες με toyo T1R 225/40ZR18 πισω δηλαδη απωλειες 61,9PS στις ταχυτητες αυτες
Αυτο φιλε δεν παιζει...30+% απωλειες ειναι υπερβολικα πολλες για πισωκινητο...
Υπολογισε πολυ χοντρικα 15%...
Αυτο φιλε δεν παιζει...30+% απωλειες ειναι υπερβολικα πολλες για πισωκινητο...
Υπολογισε πολυ χοντρικα 15%...
τονιζω οτι η απωλειες ειναι αναλογες τησ ταχυτητας που επιτυγχανει το αυτοκινητο στην ραμπα
αν εβγαζα με πεμπτη παραδειγμα 150 χλμ/ω θα ειχα περιπου 43PS απωλειες..
Οι απώλειες στο πισωκίνητο είναι συγκεκριμένες, δεν αυξομειώνονται ανάλογα με το ταχύτητα έχεις.
Nick_E60_GR
03-11-09, 20:43
Αυτο φιλε δεν παιζει...30+% απωλειες ειναι υπερβολικα πολλες για πισωκινητο...
Υπολογισε πολυ χοντρικα 15%...
Σωστά. Κάπου έχει λάθος. 15-20% max είναι το εύρος.
αν ειναι σωστο το μηχανημα του και αν εγινε σωστα η εργασια
να μην απορεις καθολου
δεν εχει να κανει με την μαρκα της βενζινης ουτε αν ειναι 100αρα η 200αρα
αλλα εχει να κανει με τον τροπο που δυναμομετρουν οι βαβαροι τα αυτοκινητα τους
ο οποιος διαφερει απο αλλους
εγω σε πιστευω και πιστευω οτι οντως τοσα εχει
Σωστά. Κάπου έχει λάθος. 15-20% max είναι το εύρος.
δεν μπορω να σκαναρω το διαγραμμα
αλλιως θα βλεπατε οτι ειναι συναρτηση της ταχυτητας...
Nick_E60_GR
03-11-09, 20:52
αν ειναι σωστο το μηχανημα του και αν εγινε σωστα η εργασια
να μην απορεις καθολου
δεν εχει να κανει με την μαρκα της βενζινης ουτε αν ειναι 100αρα η 200αρα
αλλα εχει να κανει με τον τροπο που δυναμομετρουν οι βαβαροι τα αυτοκινητα τους
ο οποιος διαφερει απο αλλους
εγω σε πιστευω και πιστευω οτι οντως τοσα εχει
96.5 τροχό και 158.4 στρόφαλο?
Τουλάχιστον 125 με 130 άλογα έπρεπε να δώσει τροχό.
αν ειχες 95 αλογα στον τροχο με τα κιλα του αμαξιου σου θα εκανες 11-12 για τα 100....
Σημασια εχει ποσα αλογα φτανουν στους τροχους ωστε να μπουν κατω στο δρομο και να σπρωξουν το αμαξι. Αν εχεις πχ ενα αμαξι με 200 αλογα στροφαλο και 170 τροχο ειναι πιο γρηγορο απο ενα αλλο με 240 στροφαλο και 150 τροχο (με ιδιες ολες τις αλλες παραμετρους δηλαδη κιλα κιβωτια κλπ). Τα νουμερα ειναι τυχαια απλα εξηγουν ποιοτικα αυτο που σου λενε και οι υπολοιποι: Δεν γινεται να εχεις 95 αλογα τροχο στο 120.
Το οτι βλεπεις να αυξανονται οι απωλειες ειναι λογικο, καθως αυξανονται οι στροφες. Το ποσοστο απωλειων ομως (που καλως αναφερθηκε περι τα 15%) παραμενει σταθερο. Εξηγουμαι: οταν ο κινητηρας αποδιδει 100 αλογα στο στροφαλο (ας πουμε στις 4000σαλ) στους τροχους φτανουν τα 85. Στις 6500 που ο κινητηρας αποδιδει 150 αλογα φτανουν στους τροχους 150-150*15%=127,5 αλογα.
εχθες πηγα για δυναμομετρηση τον ασσο μου (120i 2005)
τρεις μηνες τωρα βαζω την ιδια εκατοσταρα εκο
τα αποτελεσματα
158,4PS/6040στρ/λ
200NM/5080στρ/λ
σε σχεση με τα εργοστασιακα 150PS/6200στρ/λ
200NM/3600στρ/λ
για αυτες τις τιμες μιλαω..
το ποσα αλογα καταναλωνονται στην μεταδοση στην τριβη και ποσα φτανουν στον δρομο δεν ξερω...και ουτε μπορω να υπολογισω σωστα
οντως πολυ μεγαλη η απωλεια...σε οσες δυναμομετρησες εχω κανει αλλα και εδω Πατρα που ειχαμε κανει ολοι μαζι δυναμομετρηση κανενας δεν ειχε τοσες απωλειες....!
μηπως δεν ειναι σωστα σεταρισμενο το δυναμομετρο?
Το μηχάνημα δε μπορεί να βγάλει τροχό νομίζω από μόνο του. Για να βγάλει τροχό πρέπει να μπει επάνω στους τροχούς μια τροχαλία που θα μετρήσει εκεί.
Νομίζω κάπως έτσι βγαίνει.
Οι απώλειες σε πισωκίνητο είναι 12-15%.
Το μηχάνημα δε μπορεί να βγάλει τροχό νομίζω από μόνο του. Για να βγάλει τροχό πρέπει να μπει επάνω στους τροχούς μια τροχαλία που θα μετρήσει εκεί.
Νομίζω κάπως έτσι βγαίνει.
Οι απώλειες σε πισωκίνητο είναι 12-15%.
συνηθως δειχνει τροχο την ωρα που μετραει και μετα σου δειχνει στροφαλο.Αυτο ομως ειναι θεμα τι θελει να σου δειξει,μια απλη επιλογη κανει...για δυναμομετρο που πιανει στο μουαγιε μιλαω παντα(Dynapack)...
ρε παιδια εντελως φιλικα να ρωτησω κατι???
εσεις που ξερετε ποσες απωλειες εχει ενα αυτοκινητο..ξερετε το μηκος του διαφορικου την ελαστικοτητα του?τις τριβες στα ρουλεμαν? την τριβη του δισκου?
εγω πιστευω οτι οι τριβες μπορει να αλλαζουν και απο μερα σε μερα..απο κλιμα σε κλιμα..απο λαδι σε λαδι
δηλαδη θελω να πω οτι ειναι κατι πολυ ειδικο για να το χαρακτηρησεις τοσο γενικα λεγοντας μια τιμη και και εντασοντας ολου του κοσμου τα πισωκινητα σε αυτη
πειτε μου γιατι ειναι κατι που δεν μελετησα ουσιαστικα ποτε και αισθανομαι αδαης
ρε παιδια εντελως φιλικα να ρωτησω κατι???
εσεις που ξερετε ποσες απωλειες εχει ενα αυτοκινητο..ξερετε το μηκος του διαφορικου την ελαστικοτητα του?τις τριβες στα ρουλεμαν? την τριβη του δισκου?
εγω πιστευω οτι οι τριβες μπορει να αλλαζουν και απο μερα σε μερα..απο κλιμα σε κλιμα..απο λαδι σε λαδι
δηλαδη θελω να πω οτι ειναι κατι πολυ ειδικο για να το χαρακτηρησεις τοσο γενικα λεγοντας μια τιμη και και εντασοντας ολου του κοσμου τα πισωκινητα σε αυτη
πειτε μου γιατι ειναι κατι που δεν μελετησα ουσιαστικα ποτε και αισθανομαι αδαης
εγω μιλαω καθαρα εμπειρικα,δεν το παιζω πονηρος...αν ομως υπαρχουν τοσο μεγαλες απωλειες ισως να παιζει κατι αλλο,δεν εχω δει πουθενα τετοιες απωλειες σε αυτα τα αλογα......σε πιο πολλα ναι,αλλα πολλααα...
δεν λεω για σενα..απλα διαβασα για 12-15-20% και ρωτησα πως το ξερουν για να μαθω
δεν λεω για σενα..απλα διαβασα για 12-15-20% και ρωτησα πως το ξερουν για να μαθω
προκυπτει απο στατιστικα. Τα περισσοτερα πισωκινητα εκει παιζουν.
οριστε μια αλλη δυναμομετρηση απο golf tsi
εγινε το dyno σημερα στο maha unlimited exelixis.
Διορθωμενη ισχυ 154,0 BHP / 113.3 KW
Ισχυς κινητιρα 144,8 BHP / 106,5 KW
Ισχυς τροχου 107,5 BHP / 79,0 KW
Μεγιστη ροπη 262,9 Nm
Θερμοκρασια περιβαλλοντος 34,4 oC
Θερμοκρασια αερα εισαγωγης 33,2 oC
ess,active autowerke,horsepower freak για Bmw δινουν ~15% απωλειες
ess,active autowerke,horsepower freak για Bmw δινουν ~15% απωλειες
αν η δυναμομετρηση γινει με πρωτη η δευτερα ναι τοσες ειναι οι απωλειες..
αν η δυναμομετρηση γινει με πρωτη η δευτερα ναι τοσες ειναι οι απωλειες..
με την 1:1 μετραμε και μετρανε!!
την 5η δηλαδη
με την 1:1 μετραμε και μετρανε!!
την 5η δηλαδη
ΜΥΣΤΗΡΙΟ και εγω με την πεμπτη μετρησα
ναι αλλα στο παραδειγμα με το γκολφ ειχε απωλειες 47,5 αλογα δηλαδη 30% απωλειες..
http://http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=344&article=10079 (http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=344&article=10079)
Εδώ οι 4 τροχοί λένε ότι η 120 βγάζει στους τροχούς 137,5 άλογα με απώλεια απο 12% μέχρι 15% στον στρόφαλο πάμε στους 154 μέχρι 158,1
Όταν μπορείς βάλε και τις καμπύλες σου να τις δούμε μία
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.