PDA

Επιστροφή στο Forum : εξατμιση σε ε46 330


gesouras
01-12-09, 01:39
παιδια μηπως ξερει κανεις καμια καλη εξατμιση και οικονομικη για 330???? γιατι μου εχουν πει τρελα νουμερα!!!!!!!

deepblue
01-12-09, 07:03
παιδια μηπως ξερει κανεις καμια καλη εξατμιση και οικονομικη για 330???? γιατι μου εχουν πει τρελα νουμερα!!!!!!!

Mιλας για after market μαλλον.
Το μονο που μπορεις να βρεις φθηνο ειναι καποια απομιμηση επωνυμης σε κινεζικη στο ebay.
Τωρα αν θες επωνυμη πιο φθηνα παλι απο ebay θα κοιταξεις.

STR
01-12-09, 08:30
Καλη και οικονομικη μπορει να ειναι και μια custom σε εναν απο τους αρκετους εξατμισαδες που υπαρχουν.

Αν δεν σε ενδιαφερει να γραφει πανω φιρμα για την μουρη , κι επειδη απο αποδοση δεν θα δεις και κατι νομιζω ειναι μια καλη λυση.

m-power_01
01-12-09, 08:40
Καλη και οικονομικη μπορει να ειναι και μια custom σε εναν απο τους αρκετους εξατμισαδες που υπαρχουν.

Αν δεν σε ενδιαφερει να γραφει πανω φιρμα για την μουρη , κι επειδη απο αποδοση δεν θα δεις και κατι νομιζω ειναι μια καλη λυση.

Αν δεν θες να βαλεις το χερι βαθια στην τσεπη ...ειναι η μονη λυση!
Εκτος αν βρεις καμια μεταχειρισμενη ...αλλα πολυ δυσκολο το κοβω

gesouras
01-12-09, 14:32
δηλαδη ποιον προτινεται ρε παιδια???

HULK
01-12-09, 14:40
Να υπολογιζεις καπου 300-400 ευρω για μια χειροποιητη π.χ Zapatinas,NS racing(ποπαυ) κτλ κτλ.

VanVIC
02-12-09, 22:26
ΝS-Racing (ο γνωστός) για το Ζ3 (που φοράει τον ίδιο κινητήρα με το 330 ci) μου ζήτησε 600 παρακαλώ (και τα πλήρωσα) και μετά την πούλησα για τα μισά λεφτά (ούτε 10 μέρες φορεμένη).
Μιλάμε μόνο για τελικό.

z3 2.2
02-12-09, 23:01
Ο Ζαπατινας στην Λ.Δημοκρατιας κανει παρα πολυ καλη δουλεια και ειναι και σχετικα οικονομικος.
Μπορει να σου φτιαξει οτι ΑΚΡΙΒΩΣ του ζητησεις.
Δεν νομιζω να θεωρηθει διαφημηση το ποστ μου αυτο.Οι καλοι επαγγελματιες ειναι λιγοι.

saikoE39
03-12-09, 00:34
Ο Ζαπατινας στην Λ.Δημοκρατιας κανει παρα πολυ καλη δουλεια και ειναι και σχετικα οικονομικος.
Μπορει να σου φτιαξει οτι ΑΚΡΙΒΩΣ του ζητησεις.
Δεν νομιζω να θεωρηθει διαφημηση το ποστ μου αυτο.Οι καλοι επαγγελματιες ειναι λιγοι.

Διαφωνωωωωωωω......για καμια μαμα να φτιασει καμια τρουπα καλος ειναι..!!!!

ΜΑΥΡΟΙΔΑΚΟΣ....!!!!!!!!!!!!!!!!ΤΕΛΟΣ........!!!!!! !!!!!!!:ylsuper:

beatsonic
03-12-09, 01:31
eisenmann 330 e46 ----- 2 x 70 mm ----- 636.- €

z3 2.2
03-12-09, 11:14
Διαφωνωωωωωωω......για καμια μαμα να φτιασει καμια τρουπα καλος ειναι..!!!!

ΜΑΥΡΟΙΔΑΚΟΣ....!!!!!!!!!!!!!!!!ΤΕΛΟΣ........!!!!!! !!!!!!!:ylsuper:

Για να το λες κατι παραπανω θα ξερεις......εγω παντως πηγα...του ειπα τι ακριβως θελω και μου εφτιαξε ακριβως αυτο που του ειπα.....και το επαγγελμα μου μου δινει ενα παραπανω λογο να κρινω καλυτερα.Αυτα...

zaharias
14-03-10, 21:24
Βλεπω στο εξωτερικο οι 6κυλινδροι να αφαιρουν εντελως το τελικο καζανακι και να ταιριαζουν σωληνες με αποληξεις μεχρι την εξοδο του προφυλακτηρα..
Ή μετα το χταποδι να καταργουν τη διπλη σωληνα και τους διπλους καταλυτες και να φτιαχνουν ΜΙΑ σωληνα μεγαλυτερης διατομης (μεχρι πισω) με εναν καταλυτη..
Ποια ειναι τα + και τα - αυτων των μετατροπων, ξερει κανεις..??

zaharias
15-03-10, 12:18
Βλεπω στο εξωτερικο οι 6κυλινδροι να αφαιρουν εντελως το τελικο καζανακι και να ταιριαζουν σωληνες με αποληξεις μεχρι την εξοδο του προφυλακτηρα..
Ή μετα το χταποδι να καταργουν τη διπλη σωληνα και τους διπλους καταλυτες και να φτιαχνουν ΜΙΑ σωληνα μεγαλυτερης διατομης (μεχρι πισω) με εναν καταλυτη..
Ποια ειναι τα + και τα - αυτων των μετατροπων, ξερει κανεις..??

????????????

Dim77
15-03-10, 12:31
Βλεπω στο εξωτερικο οι 6κυλινδροι να αφαιρουν εντελως το τελικο καζανακι και να ταιριαζουν σωληνες με αποληξεις μεχρι την εξοδο του προφυλακτηρα..


Αυτό μάλλον θα προσφέρει ανυπόφορο θόρυβο...(εκτός αν θέλεις να ακούς καλά το μοτέρ με ωτοασπίδες+κράνος):icon_kidr

zaharias
15-03-10, 12:59
Αυτό μάλλον θα προσφέρει ανυπόφορο θόρυβο...(εκτός αν θέλεις να ακούς καλά το μοτέρ με ωτοασπίδες+κράνος):icon_kidr

χαχαχαχαχαχα.. :D:D:D

http://www.youtube.com/watch?v=ofYhRq0T3eI&feature=player_embedded

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=745244&highlight=muffler+delete

zaharias
28-09-11, 22:03
Εχει διαφορά στα 6κυλινδρα οπου ερχονται 2 σωληνες απο μπροστα, αν μετα τους καταλυτες εχουμε 2 ανεξαρτητους σωληνες με ανεξαρτητα καζανια σε καθε σωληνα μεχρι πισω ή οταν ερχονται οι σωληνες και μπαινουν σε κοινα καζανια..??

Δειτε τις φωτο και θα καταλαβετε..
Ειναι απο 330d, η διαφορα τους ειναι οτι εχουν ενα παραπανω καζανι τα 6κυλ βενζινη..

327613276232763

ThaNOS E46coupe
28-09-11, 23:55
zaho πιστευω οτι πιο καλο μπακ πρεσουρ θα εχεις με τα διπλα καζανια. Μιας και ειναι πιο μικρα σε σχεση με το ενα μεγαλο....δεν ξερω πως να το εξηγησω αλλα μου φαινεται πιο σωστη αυτη η λυση....

giannis 116
29-09-11, 00:39
Τα ντηζελ εχουν διαφορετικο συστημα εξατμισης απ τα βενζινης, μαλιστα τα πιο συγχρονα εχουν και φιλτρα αιθαλης ή φιλτρα σωματιδιων (soot filters, particle filters) για να κατακρατουν τη μαυριλα, τα στερεα αιωρουμενα σωματιδια, αποτελεσμα της καυσης του ντηζελ. Γι αυτο ισως αλλο ενα 'καζανι' στην εξατμιση.

Dim77
29-09-11, 01:37
Ζαχαρία αυτή η εξάτμιση με τα διπλά καζάνια, μοιάζει ''racing''. Σαν για 4κύλινδρο αγωνιστικό με μια ''φυσούνα'' αντί για σιλανσιέ, απλά λόγω του 6 κύλινδρου και των διπλών σωλήνων...μια φυσούνα για το καθένα.

Λογικά ο ήχος δεν θα αντέχεται.

zaharias
29-09-11, 08:44
Ζαχαρία αυτή η εξάτμιση με τα διπλά καζάνια, μοιάζει ''racing''. Σαν για 4κύλινδρο αγωνιστικό με μια ''φυσούνα'' αντί για σιλανσιέ, απλά λόγω του 6 κύλινδρου και των διπλών σωλήνων...μια φυσούνα για το καθένα.

Λογικά ο ήχος δεν θα αντέχεται.

Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις..

Δημητρη, ειναι ενα φθηνο cat back system.. Απο βιντεακια που ακουσα δεν μπορω να πω οτι βγαζει και πολυ καλο ηχο..
Το ερωτημα ειναι αν ειναι καλυτερο (ή οχι) απο θεμα ηχου & αποδοσης αυτο το κολπο..
Γιατι ας πουμε αλλες εταιρειες προσφερουν cat back συστηματα με σωληνες και ΚΟΙΝΑ καζανια..?? (3 καζανια στο συνολο δηλ οπως η ΟΕΜ εξατμιση αλλα μαλλον με λιγο μεγαλυτερη διατομη και λογικα πιο ελευθερα καζανια..)

Dim77
29-09-11, 10:19
Ζαχαρία...όχι. Είναι αηδία βασικά. Τι απόδοση να προσφέρει πια? Απλά έχει μικρότερο όγκο το σιλανσιέ = περισσότερος θόρυβος = ανυπόφορος θόρυβος.

Σε 106R είναι εώς και ωραίο ίσως (λόγω του αγωνιστικού παλμαρέ του αυτοκινήτου).

Σε BMW...:nixweiss:

Έχεις ωραία εξάτμσιη παρεμπιπτόντως, μην βασανίζεσαι άδικα. Αν θές κάτι άλλο πάρε μια...Supersprint :owned:

Nick_compact
29-09-11, 11:55
Εγώ θα την δοκίμαζα πάντως αν δεν είναι ακριβή!

zaharias
29-09-11, 20:21
Απο ηχο παντως ειναι ψιλο-μαπα...

http://www.youtube.com/watch?v=7BEGrtg8LsA


Δημητρη, τελικο δεν αλλαζω.. Αν βρω φτηνο cat back (δεν λεω για αμεσα) σκεφτομαι να το παρω.. ΑΛΛΑ τελικο θα παραμεινει Μαυροειδακος.. :D

zaharias
29-09-11, 21:36
Κοιταω το site της supersprint και βλεπω οτι μετα το χταποδι-καταλυτες, καταργει αυτο το κομματι http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/330Ci-M54/browse/exhaust_system/catalytic_converter_front_silencer-3/ και στη θεση του βαζει σωληνα και το x pipe http://www.supersprint.com/en/prod-c-54-5831-7692-front_pipes_kitbrcompatible_with_oem_pre_kat.aspx Τι πετυχαινει με το x pipe..??

zaharias
02-10-11, 15:39
Κοιταω το site της supersprint και βλεπω οτι μετα το χταποδι-καταλυτες, καταργει αυτο το κομματι http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/330Ci-M54/browse/exhaust_system/catalytic_converter_front_silencer-3/ και στη θεση του βαζει σωληνα και το x pipe http://www.supersprint.com/en/prod-c-54-5831-7692-front_pipes_kitbrcompatible_with_oem_pre_kat.aspx Τι πετυχαινει με το x pipe..??

Εχει κανεις ιδεα ρε παιδες τι κανει το x-pipe...???

Απ'οτι βλεπω δεν υπαρχει κωδικος για καζανια σε εκεινο το σημειο στο site της supersprint (ενω παλιοτερα υπηρχε αν θυμαμαι καλα), σε εκεινο το σημειο δινει ΜΟΝΟ το x-pipe μετα μεσαιο και τελικο..

M535 E28
02-10-11, 16:06
Εχει κανεις ιδεα ρε παιδες τι κανει το x-pipe...???

Απ'οτι βλεπω δεν υπαρχει κωδικος για καζανια σε εκεινο το σημειο στο site της supersprint (ενω παλιοτερα υπηρχε αν θυμαμαι καλα), σε εκεινο το σημειο δινει ΜΟΝΟ το x-pipe μετα μεσαιο και τελικο..

κι εγώ θα ήθελα να ξέρω...

εμένα το 530 έχει δύο σωλήνες μετά τους καταλύτες, χωρίς ενδιάμεσα καζανάκια, που καταλήγουν σε δύο τελικά αριστερά και δεξιά, όπως το Μ5
από θόρυβο έχω αρκετό αλλά υποφερτό...δεν ξέρω όμως από απόδοση τι γίνεται :nixweiss:

zaharias
02-10-11, 16:51
κι εγώ θα ήθελα να ξέρω...

εμένα το 530 έχει δύο σωλήνες μετά τους καταλύτες, χωρίς ενδιάμεσα καζανάκια, που καταλήγουν σε δύο τελικά αριστερά και δεξιά, όπως το Μ5
από θόρυβο έχω αρκετό αλλά υποφερτό...δεν ξέρω όμως από απόδοση τι γίνεται :nixweiss:

Εμενα μετα τα χταποδια και τους καταλυτες εχει αυτο οπως ακριβως το βλεπεις http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/330Ci-M54/browse/exhaust_system/catalytic_converter_front_silencer-3/ και μετα αυτο (επισης οπως το βλεπεις) μεσαιο & τελικο http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/330Ci-M54/browse/exhaust_system/centre_and_rear_silencer/ και εγω απλα εχω αλλαξει μονο το τελικο με ενα χειροποιητο.. Το σκεφτομαι για το x-pipe.. Το θεμα ειναι τί κανει απο θορυβο..?? Και απο αποδοση αμα πηγαινει καλυτερα οκ, χειροτερα δεν θελω.. :D (που δεν το νομιζω)

Εσυ αμα το βαλεις μαλλον δεν θα εχεις διαφορά στο θορυβο.. Δεν ξερω απο αποδοση..