Επιστροφή στο Forum : Αναβάθμιση: 330 Front Brakes, Fluid, Pads, Brake Lines σε 320
paris320ci
18-12-09, 08:16
Καλημέρα!!!!
Έχω ολοκληρώσει την αναβάθμιση φρένων στο ESS TS2 320ci μου μετά από αρκετό ψάξιμο. Έχουμε:
330 Front Calipers + Carriers
330 Front Disks
StopTech Stainless Steel brake lines (Front+Rear)
Motul RBF600 Brake Fluid
AXXIS ULT Brake Pads (Front+Rear)
Τα stainless steel brake lines είναι τα ίδια στο 320 με το 330.
http://www.argyrides.eu/bmw/mods/330_brake_conv/images/DSCF9709.JPG
Καθάρισμα..
http://www.argyrides.eu/bmw/mods/330_brake_conv/images/DSCF9713.JPG
Η μπογιά αντέχει μέχρι 700 βαθμούς
http://www.argyrides.eu/bmw/mods/330_brake_conv/images/DSCF9714.JPG
http://www.argyrides.eu/bmw/mods/330_brake_conv/images/DSCF9715.JPG
paris320ci
18-12-09, 08:17
http://www.argyrides.eu/bmw/mods/330_brake_conv/images/DSCF9716.JPG
http://www.argyrides.eu/bmw/mods/330_brake_conv/images/DSCF9718.JPG
Εννοείται ότι ΔΕΝ χρησιμοποίησα αυτό...
http://www.argyrides.eu/bmw/mods/330_brake_conv/images/DSCF9780.JPG
Αλλά αυτό
http://www.argyrides.eu/bmw/mods/330_brake_conv/images/DSCF9773.JPG
paris320ci
18-12-09, 08:17
Ετοιμα τα εξαρτήματα..
http://www.argyrides.eu/bmw/mods/330_brake_conv/images/DSCF9771.JPG
16mm για τα calipers retaining bolts
17mm για τροχούς
15.5mm (British standard) για τα brake lines.
http://www.argyrides.eu/bmw/mods/330_brake_conv/images/DSCF9772.JPG
Πρόσθετη ασφάλεια.
http://www.argyrides.eu/bmw/mods/330_brake_conv/images/DSCF9781.JPG
Παρακολουθούμε τη στάθμη του υγρού
http://www.argyrides.eu/bmw/mods/330_brake_conv/images/DSCF9774.JPG
paris320ci
18-12-09, 08:18
Αφαίρεση δίσκου.
http://www.argyrides.eu/bmw/mods/330_brake_conv/images/DSCF9775.JPG
Αφαίρεση των 2 x 16mm caliper bolts.
http://www.argyrides.eu/bmw/mods/330_brake_conv/images/DSCF9776.JPG
330 Vs 320 disks.
http://www.argyrides.eu/bmw/mods/330_brake_conv/images/DSCF9777.JPG
Η τοποθέτηση είναι ακριβώς το αντίθετο με ότι προηγήθηκε. Επίσης λίγο anti-squeel grease σε κάθε τακάκι για να μην κάνει θόρυβο.
http://www.argyrides.eu/bmw/mods/330_brake_conv/images/DSCF9778.JPG
paris320ci
18-12-09, 08:18
Για εξαερισμό (English version).
1. Press brake pedal a couple of times till it becomes stiff and then just keep pressing it
2. While being pressed, loosen the bleed screw, fluid and air will start to spit and pedal will start moving again.
3. Before pedal reaches the end of its travel, close the bleed screw and observe the brake fluid level while the other person releases the pedal
4. Fluid will go down, make sure to top it off so that no air is introduced into the circuit.
http://www.argyrides.eu/bmw/mods/330_brake_conv/images/DSCF9779.JPG
Μετά το τέλος της εγκατάστασης πήγα μια βόλτα για να κάνω το σοστό brake bedding.
paris320ci
18-12-09, 08:20
Τα torque settings είναι απαράιτητα.. Ολα από το TIS
http://www.argyrides.eu/bmw/mods/brakes/images/DSCF9023.JPG
http://www.argyrides.eu/bmw/mods/brakes/images/DSCF9029.JPG
Φωτό από τα πίσω φρένα..
http://www.argyrides.eu/bmw/mods/brakes/images/DSCF9034.JPG
///M_Spartan
18-12-09, 08:24
Λεπτομερες και κατατοπιστικο το thread αυτο.
Μπραβο σου φιλε μου που μας εδειξες αναλυτικα αυτη την διαδικασια.
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ δουλεια.παντα ημουν φανατικος των φρενων,το βαψιμο ειναι αψογο οπως και τα πισω τρυπητα φρενα.εμπρος ειναι τρυπητοςη απλος?
Nick_E60_GR
18-12-09, 08:26
Γεια σου Πάρη! Καλή κίνηση!! Δεν είχαν τρυπητούς για εμπρός ώστε να είναι ομοιόμορφο το look??
///M_Spartan
18-12-09, 08:28
Το κοστος μπορεις να μας το πεις ?
paris320ci
18-12-09, 08:41
Δεν είχανε μπροστά τρυπητούς και δεν ήθελα να περιμένω 2 μήνες.
Κόστα:
330 Calipers + Carriers: €95 - Ebay USA (Μεταφορίκά δεν πλήρωσα, γύρω στα $95)
StopTech Stainless Steel Lines, 3L Brake fluid, Axxis Pads, Shipping: €400 - CA Auto
Disks: €220
ΩΠΑ ΩΠΑ...ποσο σου βγηκαν οι δαγκανες και οι βασεις?
Λιγα λογια για την διαδικασια της βαφης? Προετοιμασια και μπογιες?
fast-enough
18-12-09, 09:52
Για εξαερισμό (English version).
1. Press brake pedal a couple of times till it becomes stiff and then just keep pressing it
2. While being pressed, loosen the bleed screw, fluid and air will start to spit and pedal will start moving again.
3. Before pedal reaches the end of its travel, close the bleed screw and observe the brake fluid level while the other person releases the pedal
4. Fluid will go down, make sure to top it off so that no air is introduced into the circuit.
http://www.argyrides.eu/bmw/mods/330_brake_conv/images/DSCF9779.JPG
Μετά το τέλος της εγκατάστασης πήγα μια βόλτα για να κάνω το σοστό brake bedding.
Δηλώνω άγνοια και για το λόγο αυτό ρωτάω:
Μήπως το υγρό φρένων είναι πολύ περισσότερο από όσο πρέπει?
Δεν πρέπει να είναι μέχρι τη γραμμή max?
Αν ζεσταθούν τα υγρά δε θα αυξηθεί ο όγκος τους με συνέπεια αυξημένη πίεση στο σύστημα???
Nick_E60_GR
18-12-09, 09:58
Δηλώνω άγνοια και για το λόγο αυτό ρωτάω:
Μήπως το υγρό φρένων είναι πολύ περισσότερο από όσο πρέπει?
Δεν πρέπει να είναι μέχρι τη γραμμή max?
Αν ζεσταθούν τα υγρά δε θα αυξηθεί ο όγκος τους με συνέπεια αυξημένη πίεση στο σύστημα???
Προφανώς ή φωτο βγήκε πριν την εξαέρωση για να έχει υγρό, μιας και απ' ότι κατάλαβα άλλαξε και όλο το υγρό στο κύκλωμα, και να μη γεμίζει συνέχεια... αλλά πάλι θέλει προσοχή γιατί αν χυθεί υγρό γύρω (με τις πεταλιές φουσκώνει και ξεφουσκώνει) θέλει πλύσιμο άμεσα!! ....αλλιώς θα δεις τι χρώμα έχει η λαμαρίνα από κάτω... Τάπωμα κάθε φορά κι ένα βαμβακερό πανάκι γύρω από το στόμιο βοηθάει πολύ.
paris320ci
18-12-09, 10:07
Προετοιμασία:
Καθαρισμός με dremel / ατσάλινο βουρτσάκι
Μπογίατισμα:
Wurth Stove Paint (Μπογία για φούρνους) - Silver up to 700 Degrees Celcius
paris320ci
18-12-09, 10:09
Προφανώς ή φωτο βγήκε πριν την εξαέρωση για να έχει υγρό, μιας και απ' ότι κατάλαβα άλλαξε και όλο το υγρό στο κύκλωμα, και να μη γεμίζει συνέχεια... αλλά πάλι θέλει προσοχή γιατί αν χυθεί υγρό γύρω (με τις πεταλιές φουσκώνει και ξεφουσκώνει) θέλει πλύσιμο άμεσα!! ....αλλιώς θα δεις τι χρώμα έχει η λαμαρίνα από κάτω... Τάπωμα κάθε φορά κι ένα βαμβακερό πανάκι γύρω από το στόμιο βοηθάει πολύ.
Σωστά :) Τώρα είναι στο απλά στο Max
Απτις καλυτερες αναβθμισεις ever που εχω κανει και εγω στο αμαξι μου
Δεν εχω μεινει πουθενα απο φρενα,τα εχω πιεσει παρα πολυ και στον δρομο και στην πιστα,το φρεναρισμα ειναι γενικοτερα παρα πολυ ανωτερο απο τα προηγουμενα 286χ22,και μετα απο περιπου 17.000 σκληρα χλμ επανω,το τακακι εχει ακομα 11 χιλιοστα παχος (αν θυμαμαι καλα σαν καινουργιο εχει 12-13 και στα 3 αναβει το τεστ)
:+1: και απο μενα για τα φρενα του 330!!!
5 χρόνια προσπαθώ να βρώ μεταχειρισμένες βάσεις για τις εμπρός δαγκάνες....
Είναι επιεικώς δυσεύρετες κι αν βρεις κανένα σετ, σου ζητάνε τρέλα λεφτά....
:bs:
paris320ci
18-12-09, 10:53
Μόνο από Αμερική αν θα βρεις κάτι οικονομικό όπου εκεί τα 330 είναι σαν τα Punto στην Ελλάδα. Εγώ έψαχνα σχεδόν 1 χρόνο μέχρι να πετύχω κάτι.
Action Man
18-12-09, 11:00
+1 Pari!
Ωραίες δουλειές.
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.