PDA

Επιστροφή στο Forum : mini cooper θορυβος (σαζμαν?)


panos90
20-12-09, 13:26
ακου ενα θορυβο μερικες φορες.. κυριως οταν εχω κουμπωμενη ταχυτητα (2α συνηθως) και το αφηνω να τσουλαει.. με σχετικα ψηλες στροφες (4-5)..

ακουγεται σαν γουργουρητο.. γρρργκκ.. οι ταχυτητες κουμπωνουν μια χαρα εκτος απο την οπισθεν που καμια φορα θελει πατημα αφημα συμπλκετη..

τι λετε? θα μου μεινει στα χερια?

μπορει, μπορει λεω. να ειναι και απο την εξατμιση γιατι και αυτη εκανε θορυβο (παλι νομιζα οτι ηταν απο σαζμαν) και ηθελε σφιξιμο μια βιδα... βεβαια τωρα ο θορυβος ειναι διαφορετικος.. αλλα θα μπορουσε να ειναι και απο κει.. ελπιζω να ειναι αυτο.. γιατι και τοτε σε ψηλες στροφες και με αφημα γκαζιου εκανε θορυβο...

(αυτος ειναι ενας απο τους πολλους θορυβους που κανει γενικα το αυτοκινητο, απλα τους συνιθιζω και με προβληματιζουν οι καινουργιοι.... δεν ειναι bmw το Mini cooper...)

Nick_E60_GR
20-12-09, 13:31
ακου ενα θορυβο μερικες φορες.. κυριως οταν εχω κουμπωμενη ταχυτητα (2α συνηθως) και το αφηνω να τσουλαει.. με σχετικα ψηλες στροφες (4-5)..

ακουγεται σαν γουργουρητο.. γρρργκκ.. οι ταχυτητες κουμπωνουν μια χαρα εκτος απο την οπισθεν που καμια φορα θελει πατημα αφημα συμπλκετη..

τι λετε? θα μου μεινει στα χερια?



Δυστυχώς ναι, έχουν θέμα με σασμάν/διαφορικό κάποιες version (νομίζω μέχρι το '06)

Πατσίκας Βασίλειος
20-12-09, 13:31
καλυτερα θα ηταν να γραψεισ στο σαιτ με μινι κουπερ για τα προβληματα και οχι εδω....ποιο μινι εχεις???

Nick_compact
20-12-09, 13:46
Το έκανε και μένα αυτό, εδώ και πολύυυυυυ καιρό τώρα, μέχρι που χθες με λίγη ενθουσιώδη οδήγηση, η 2α παρέδωσε πνεύμα... Τώρα είναι τετρατάχυτο ....
Τα σασμάν των MINI One/Cooper παραγωγής εως τον 06/2004 έχουν σοβαρά θέματα αξιοπιστίας, ειδικά σε σπορ οδήγηση, παραδίδουν πνεύμα για πλάκα. Προέρχονται από κάποια παλιά μοντέλα της Rover, R65 λέγονται, μάλιστα η Rover δεν τα τοποθετούσε σε κανένα μοντέλο πάνω από 1.4lt. Και με την σειρά τους τα Rover/Midland R65 βασίστηκαν στα κιβώτια ΜΑ της Peugeot/Citroen, με τα οποία μοιράζονται και κάποια μέρη.
Όσον αφορά την ανακατασκευή αυτών των κιβωτίων, η ίδια η BMW δεν δίνει ανταλακτικά παρά μόνο ανακατασκευασμένο σασμάν με κόστος ... 3300+ ευρώ... χωρίς την εργασία, και ποτέ δεν αναγνώρισε επίσημα την μαλακία που έχει κάνει με αυτά τα σασμάν. Ανταλακτικά παρόλα αυτά, βρίσκονται στο εμπόριο από Rover, και μπορείς να κάνεις ανακατασκευή με το 1/3 του ποσού που ζητάει η BMW, με την εργασία μαζί.
Απόδειξη του προβλήματος, η ίδια η BMW άλλαξε σασμάν μετά τον 07/2004 με Getrag, τα οποία είναι πολύ καλύτερα και αξιόπιστα, αλλά για να μπει αυτό το σασμαν, χρειάζεται να αλλάξεις και ημιαξόνια, βολάν, συμπλέκτη, ντίζες επιλογέα και το μοχλικό του επιλογέα, και τον διακόπτη της όπισθεν. Επίσης μπαίνει και εξατάχυτο από S, με ότι αναφέρω παραπάνω, και επιπλέον μίζα.

745power
20-12-09, 13:46
Καλησπέρα είχα Μινι μέχρι πριν απο ένα μήνα και πάνω κάτω τα έχω περάσει όλα!! Αν έχεις R56 δλδ με Facelift τότε κοίτα μήπως ο θόρυβος προέρχεται απο τις βάσεις του σασμάν. Αλλά γενικά τα Cooper στην 2α έχουν ένα θεματάκι. Αν γίνεις πιο συγκεκριμένος στο θόρυβο ίσως μπορέσω να σε βοηθήσω.

panos90
20-12-09, 14:31
r50 ειναι.. μαλιστα καταλαβα....

tomiss
20-12-09, 15:15
ακου ενα θορυβο μερικες φορες.. κυριως οταν εχω κουμπωμενη ταχυτητα (2α συνηθως) και το αφηνω να τσουλαει.. με σχετικα ψηλες στροφες (4-5)..

ακουγεται σαν γουργουρητο.. γρρργκκ.. οι ταχυτητες κουμπωνουν μια χαρα εκτος απο την οπισθεν που καμια φορα θελει πατημα αφημα συμπλκετη..

τι λετε? θα μου μεινει στα χερια?

μπορει, μπορει λεω. να ειναι και απο την εξατμιση γιατι και αυτη εκανε θορυβο (παλι νομιζα οτι ηταν απο σαζμαν) και ηθελε σφιξιμο μια βιδα... βεβαια τωρα ο θορυβος ειναι διαφορετικος.. αλλα θα μπορουσε να ειναι και απο κει.. ελπιζω να ειναι αυτο.. γιατι και τοτε σε ψηλες στροφες και με αφημα γκαζιου εκανε θορυβο...

(αυτος ειναι ενας απο τους πολλους θορυβους που κανει γενικα το αυτοκινητο, απλα τους συνιθιζω και με προβληματιζουν οι καινουργιοι.... δεν ειναι bmw το Mini cooper...)

Εγω ειχα προβλημα στο σασμαν με τετοιο θορυβο..Απο 2α ακουγοταν και στην 3 και 4η..Ελπιζω να εισαι τυχερος και να ειναι κατι αλλο γιατι εσκασα 450 ευρω...Και λιγα ηταν

panos90
20-12-09, 15:35
450 μονο??? και τι εφταιγε?

εδω δωσαμε 680 για την αντλια τιμονιου!...................

madja
16-01-10, 16:33
file pano exoume kanena neo me to provlima sou????

panos90
16-01-10, 16:53
εσπασε η 2α, μετα εσπασε η 1η και μετα οι υπολοιπες :p

πλακα κανω.. κανενα νεο.. απλα οταν το οδηγω δεν ζοριζω 1η και 2α..

panos90
16-01-10, 18:33
να ρωτησω κατι... αν και δεν ειναι καταλληλο μερος αλλα οκ...

επειδη σκεφτομαστε να παρουμε ενα Mini cooper S αλλα facelift , εχουν αντιστοιχα προβληματα?

αν και το μυαλο δεν μου λεει να διαλεξω ιδια μαρκα, καθως εχει βγαλει απαραδεκτα προβληματα, η καρδια λεει mini cooper S!!

ειναι ωραιο αμαξακι το ατιμο.... και στην εμφανιση και στην οδηγηση και σε ολα του..

Πατσίκας Βασίλειος
16-01-10, 18:42
να ρωτησω κατι... αν και δεν ειναι καταλληλο μερος αλλα οκ...

επειδη σκεφτομαστε να παρουμε ενα Mini cooper S αλλα facelift , εχουν αντιστοιχα προβληματα?

αν και το μυαλο δεν μου λεει να διαλεξω ιδια μαρκα, καθως εχει βγαλει απαραδεκτα προβληματα, η καρδια λεει mini cooper S!!

ειναι ωραιο αμαξακι το ατιμο.... και στην εμφανιση και στην οδηγηση και σε ολα του..

ρ53 facelift???αυτο ενοεισ????

Nick_compact
16-01-10, 20:31
να ρωτησω κατι... αν και δεν ειναι καταλληλο μερος αλλα οκ...

επειδη σκεφτομαστε να παρουμε ενα Mini cooper S αλλα facelift , εχουν αντιστοιχα προβληματα?

αν και το μυαλο δεν μου λεει να διαλεξω ιδια μαρκα, καθως εχει βγαλει απαραδεκτα προβληματα, η καρδια λεει mini cooper S!!

ειναι ωραιο αμαξακι το ατιμο.... και στην εμφανιση και στην οδηγηση και σε ολα του..

Tα Cooper S FL δεν έχουν σημαντικά προβλήματα αξιοπιστίας, είναι βελτιωμένα εφόλης της ύλης, σχεδόν όλα τα part number είναι διαφορετικά από το προ facelift. Έχουν βελτιωμένο εσωτερικό σε σχεδίαση, υλικά και συναρμογή, αλλαγές στην πίσω ανάρτηση, αλλαγές στο μοτέρ (κομπρέσορα με κεραμική επίστρωση στους κοχλίες) και άλλη χαρτογράφηση, σασμάν με κοντύτερες σχέσεις, από 01/2005 παραγωγή και μετά είχαν στον έξτρα εξοπλισμό μπλοκέ διαφορικό, και όσα είναι chilli packet το έχουν στάνταρ, και πολλά άλλα μικροπροβλήματα διορθωμένα. Από τα πλέον fun to drive αυτοκίνητα της τελευταίας δεκαετίας :)

panos90
16-01-10, 22:07
ωραια,

αν και μην με παρετε με τις πετρες οπτικα μ'αρεσει περισσοτερο το ρ50, το καινουργιο "παραφουσκωμενο" ειναι... πιο αυτοκινητο το κανανε.. ελπιζω οχι και στην αισθηση

καρτακι ftw!!

Nick_compact
16-01-10, 23:14
ωραια,

αν και μην με παρετε με τις πετρες οπτικα μ'αρεσει περισσοτερο το ρ50, το καινουργιο "παραφουσκωμενο" ειναι... πιο αυτοκινητο το κανανε.. ελπιζω οχι και στην αισθηση

καρτακι ftw!!

Το καινούριο στο οποίο αναφέρεσαι, το οποίο είναι όντως πιο άσχημο, δεν είναι facelift, είναι καινούριο μοντέλο, που βγήκε από το 2007.

R50 --> Mini One, Mini One D, Mini Cooper εως 11/2006
R52 --> Μini One, Mini Cooper, Mini Cooper S cabrio απο 2004 εως 07/2008
R53 --> Mini Cooper S εως 11/2006, Μini Cooper S GP
R56 --> Μini One, Μini Cooper D, Mini Cooper, Mini Cooper S, Mini Cooper S JCW εως και σήμερα
R55 --> Μini Clubman
R57 --> Mini cabrio από 2009 εως σήμερα

Τα R55, R56, R57, είναι νέα μοντέλα.
Τα R50 και R53 υπέστησαν facelift τον 07/2004.
Το R52 παρουσιάστηκε ταυτόχρονα με το facelift των R50, R53.

Τα R53 και R52 κυκλοφόρησαν με το κομπρεσοράτο μοτέρ, το οποίο απέδιδε 163ps μέχρι το facelift, 170ps μετά το facelift, 200ps τα John Cooper Works, 210ps με το upgraded kit John Cooper Works. Επίσης κυκλοφόρησε και John Cooper Works kit, για τα R50 Cooper, το οποίο απέδιδε 132ps στην πρώτη του εκδοχή από τον John Cooper garages, και έπεσε στα 126ps αργότερα, όταν η John Cooper Garages αγοράστηκε από την BΜW και το κιτ τροποποιήθηκε από την BMW. To Cooper S John Cooper Works GP kit (Grand Prix), είναι μεντέλο περιορισμένης παραγωγής με εκτεταμένες αλλαγές και 211ps, και εξακολουθεί να είναι το πιο δυνατό Mini παραγωγής μέχρι στιγμής, η BMW το χαρακτήρισε ως baby CSL, και δεν είχε καθόλου άδικο όπως αποδείχθηκε. Τα R50 Οne 1.4i κυκλοφόρησαν μόνο για την Ελλάδα και για την Πορτογαλία και απέδιδαν 75ps. Τα One 1.6i απέδιδαν 90ps, και η μόνη διαφορά στα μοτέρ με το Cooper, είναι η χαρτογράφηση του εγκεφάλου, πολλές αντιπροσωπείες περνούσαν-περνάνε το λογισμικό του Cooper και γίνεται 115ps. Ο κινητήρας όλων των Mini πρώτης γενιάς, είναι εξελιγμένος από την Chrysler, και κατασκευάστηκε σε ένα εργοστάσιο στην Βραζιλία, κάτω από την ονομασία Tritec engines.

Όλα τα Mini 2ης γενιάς, φόρανε τα μοτέρ που φτιάχτηκαν από την BMW σε συνεργασία με το PSA group. Το One 1.4i αποδίδει 95ps, το Cooper 120ps, το Cooper S 175ps, και το Cooper S John Cooper Works, 211ps. Μέσα στο 2009, υπέστησαν ένα πολύ μικρό facelift, μόλις ένα χρόνο μετά από την κυκλοφορία τους, στο οποίο ενσωματώθηκε το σύστημα start/stop, και κάποιες μικρές εξωτερικές αλλαγές.

Αυτά συνοπτικά.

Πατσίκας Βασίλειος
17-01-10, 00:12
Το καινούριο στο οποίο αναφέρεσαι, το οποίο είναι όντως πιο άσχημο, δεν είναι facelift, είναι καινούριο μοντέλο, που βγήκε από το 2007.

R50 --> Mini One, Mini One D, Mini Cooper εως 11/2006
R52 --> Μini One, Mini Cooper, Mini Cooper S cabrio απο 2004 εως 07/2008
R53 --> Mini Cooper S εως 11/2006, Μini Cooper S GP
R56 --> Μini One, Μini Cooper D, Mini Cooper, Mini Cooper S, Mini Cooper S JCW εως και σήμερα
R55 --> Μini Clubman
R57 --> Mini cabrio από 2009 εως σήμερα

Τα R55, R56, R57, είναι νέα μοντέλα.
Τα R50 και R53 υπέστησαν facelift τον 07/2004.
Το R52 παρουσιάστηκε ταυτόχρονα με το facelift των R50, R53.

Τα R53 και R52 κυκλοφόρησαν με το κομπρεσοράτο μοτέρ, το οποίο απέδιδε 163ps μέχρι το facelift, 170ps μετά το facelift, 200ps τα John Cooper Works, 210ps με το upgraded kit John Cooper Works. Επίσης κυκλοφόρησε και John Cooper Works kit, για τα R50 Cooper, το οποίο απέδιδε 132ps στην πρώτη του εκδοχή από τον John Cooper garages, και έπεσε στα 126ps αργότερα, όταν η John Cooper Garages αγοράστηκε από την BΜW και το κιτ τροποποιήθηκε από την BMW. To Cooper S John Cooper Works GP kit (Grand Prix), είναι μεντέλο περιορισμένης παραγωγής με εκτεταμένες αλλαγές και 211ps, και εξακολουθεί να είναι το πιο δυνατό Mini παραγωγής μέχρι στιγμής, η BMW το χαρακτήρισε ως baby CSL, και δεν είχε καθόλου άδικο όπως αποδείχθηκε. Τα R50 Οne 1.4i κυκλοφόρησαν μόνο για την Ελλάδα και για την Πορτογαλία και απέδιδαν 75ps. Τα One 1.6i απέδιδαν 90ps, και η μόνη διαφορά στα μοτέρ με το Cooper, είναι η χαρτογράφηση του εγκεφάλου, πολλές αντιπροσωπείες περνούσαν-περνάνε το λογισμικό του Cooper και γίνεται 115ps. Ο κινητήρας όλων των Mini πρώτης γενιάς, είναι εξελιγμένος από την Chrysler, και κατασκευάστηκε σε ένα εργοστάσιο στην Βραζιλία, κάτω από την ονομασία Tritec engines.

Όλα τα Mini 2ης γενιάς, φόρανε τα μοτέρ που φτιάχτηκαν από την BMW σε συνεργασία με το PSA group. Το One 1.4i αποδίδει 95ps, το Cooper 120ps, το Cooper S 175ps, και το Cooper S John Cooper Works, 211ps. Μέσα στο 2009, υπέστησαν ένα πολύ μικρό facelift, μόλις ένα χρόνο μετά από την κυκλοφορία τους, στο οποίο ενσωματώθηκε το σύστημα start/stop, και κάποιες μικρές εξωτερικές αλλαγές.

Αυτά συνοπτικά.
το R56 απο τελος 2006 και μετα για ολα τα μοντελα....Ετσι οπως το λες ειναι σαν να λες οτι εγω εχω το R52 ενω εχω το R56 απο 2007 μηνα αυγουστο....

Nick_compact
17-01-10, 00:33
το R56 απο τελος 2006 και μετα για ολα τα μοντελα....Ετσι οπως το λες ειναι σαν να λες οτι εγω εχω το R52 ενω εχω το R56 απο 2007 μηνα αυγουστο....

Mια χαρά τα λέω, μέχρι πριν λίγο καιρό, το Mini cabrio ήταν το R52, δηλαδή το προηγούμενο μοντέλο. Πριν λίγο παρουσιάστηκε το R57 cabrio, δηλαδή το R56 cabrio με άλλα λόγια.

Πατσίκας Βασίλειος
17-01-10, 09:49
Το καινούριο στο οποίο αναφέρεσαι, το οποίο είναι όντως πιο άσχημο, δεν είναι facelift, είναι καινούριο μοντέλο, που βγήκε από το 2007.

R50 --> Mini One, Mini One D, Mini Cooper εως 11/2006
R52 --> Μini One, Mini Cooper, Mini Cooper S cabrio απο 2004 εως 07/2008
R53 --> Mini Cooper S εως 11/2006, Μini Cooper S GP
R56 --> Μini One, Μini Cooper D, Mini Cooper, Mini Cooper S, Mini Cooper S JCW εως και σήμερα
R55 --> Μini Clubman
R57 --> Mini cabrio από 2009 εως σήμερα

Τα R55, R56, R57, είναι νέα μοντέλα.
Τα R50 και R53 υπέστησαν facelift τον 07/2004.
Το R52 παρουσιάστηκε ταυτόχρονα με το facelift των R50, R53.

Τα R53 και R52 κυκλοφόρησαν με το κομπρεσοράτο μοτέρ, το οποίο απέδιδε 163ps μέχρι το facelift, 170ps μετά το facelift, 200ps τα John Cooper Works, 210ps με το upgraded kit John Cooper Works. Επίσης κυκλοφόρησε και John Cooper Works kit, για τα R50 Cooper, το οποίο απέδιδε 132ps στην πρώτη του εκδοχή από τον John Cooper garages, και έπεσε στα 126ps αργότερα, όταν η John Cooper Garages αγοράστηκε από την BΜW και το κιτ τροποποιήθηκε από την BMW. To Cooper S John Cooper Works GP kit (Grand Prix), είναι μεντέλο περιορισμένης παραγωγής με εκτεταμένες αλλαγές και 211ps, και εξακολουθεί να είναι το πιο δυνατό Mini παραγωγής μέχρι στιγμής, η BMW το χαρακτήρισε ως baby CSL, και δεν είχε καθόλου άδικο όπως αποδείχθηκε. Τα R50 Οne 1.4i κυκλοφόρησαν μόνο για την Ελλάδα και για την Πορτογαλία και απέδιδαν 75ps. Τα One 1.6i απέδιδαν 90ps, και η μόνη διαφορά στα μοτέρ με το Cooper, είναι η χαρτογράφηση του εγκεφάλου, πολλές αντιπροσωπείες περνούσαν-περνάνε το λογισμικό του Cooper και γίνεται 115ps. Ο κινητήρας όλων των Mini πρώτης γενιάς, είναι εξελιγμένος από την Chrysler, και κατασκευάστηκε σε ένα εργοστάσιο στην Βραζιλία, κάτω από την ονομασία Tritec engines.

Όλα τα Mini 2ης γενιάς, φόρανε τα μοτέρ που φτιάχτηκαν από την BMW σε συνεργασία με το PSA group. Το One 1.4i αποδίδει 95ps, το Cooper 120ps, το Cooper S 175ps, και το Cooper S John Cooper Works, 211ps. Μέσα στο 2009, υπέστησαν ένα πολύ μικρό facelift, μόλις ένα χρόνο μετά από την κυκλοφορία τους, στο οποίο ενσωματώθηκε το σύστημα start/stop, και κάποιες μικρές εξωτερικές αλλαγές.

Αυτά συνοπτικά.

ναι σωστα τα λες τελικα....απλα ειδα οταν μιλουσες για τα R52 που τη λεξη cabrio την ειχες στο τελος νομιζα οτι πηγαινε μονο στο τελος αλλα τελικα αναφερεσαι σε ολη τη γκαμα cabrio....Σωστα...διαβαζα χθες ολη μερα και δεν το διαβασα σωστα....

XT660
17-01-10, 22:20
Το καινούριο στο οποίο αναφέρεσαι, το οποίο είναι όντως πιο άσχημο, δεν είναι facelift, είναι καινούριο μοντέλο, που βγήκε από το 2007.

R50 --> Mini One, Mini One D, Mini Cooper εως 11/2006
R52 --> Μini One, Mini Cooper, Mini Cooper S cabrio απο 2004 εως 07/2008
R53 --> Mini Cooper S εως 11/2006, Μini Cooper S GP
R56 --> Μini One, Μini Cooper D, Mini Cooper, Mini Cooper S, Mini Cooper S JCW εως και σήμερα
R55 --> Μini Clubman
R57 --> Mini cabrio από 2009 εως σήμερα

Τα R55, R56, R57, είναι νέα μοντέλα.
Τα R50 και R53 υπέστησαν facelift τον 07/2004.
Το R52 παρουσιάστηκε ταυτόχρονα με το facelift των R50, R53.

Τα R53 και R52 κυκλοφόρησαν με το κομπρεσοράτο μοτέρ, το οποίο απέδιδε 163ps μέχρι το facelift, 170ps μετά το facelift, 200ps τα John Cooper Works, 210ps με το upgraded kit John Cooper Works. Επίσης κυκλοφόρησε και John Cooper Works kit, για τα R50 Cooper, το οποίο απέδιδε 132ps στην πρώτη του εκδοχή από τον John Cooper garages, και έπεσε στα 126ps αργότερα, όταν η John Cooper Garages αγοράστηκε από την BΜW και το κιτ τροποποιήθηκε από την BMW. To Cooper S John Cooper Works GP kit (Grand Prix), είναι μεντέλο περιορισμένης παραγωγής με εκτεταμένες αλλαγές και 211ps, και εξακολουθεί να είναι το πιο δυνατό Mini παραγωγής μέχρι στιγμής, η BMW το χαρακτήρισε ως baby CSL, και δεν είχε καθόλου άδικο όπως αποδείχθηκε. Τα R50 Οne 1.4i κυκλοφόρησαν μόνο για την Ελλάδα και για την Πορτογαλία και απέδιδαν 75ps. Τα One 1.6i απέδιδαν 90ps, και η μόνη διαφορά στα μοτέρ με το Cooper, είναι η χαρτογράφηση του εγκεφάλου, πολλές αντιπροσωπείες περνούσαν-περνάνε το λογισμικό του Cooper και γίνεται 115ps. Ο κινητήρας όλων των Mini πρώτης γενιάς, είναι εξελιγμένος από την Chrysler, και κατασκευάστηκε σε ένα εργοστάσιο στην Βραζιλία, κάτω από την ονομασία Tritec engines.

Όλα τα Mini 2ης γενιάς, φόρανε τα μοτέρ που φτιάχτηκαν από την BMW σε συνεργασία με το PSA group. Το One 1.4i αποδίδει 95ps, το Cooper 120ps, το Cooper S 175ps, και το Cooper S John Cooper Works, 211ps. Μέσα στο 2009, υπέστησαν ένα πολύ μικρό facelift, μόλις ένα χρόνο μετά από την κυκλοφορία τους, στο οποίο ενσωματώθηκε το σύστημα start/stop, και κάποιες μικρές εξωτερικές αλλαγές.

Αυτά συνοπτικά.

:bowdown::bowdown::bowdown::bowdown: