PDA

Επιστροφή στο Forum : bmw E30-V12 engine,need help!!


mre30
21-12-09, 02:49
χαιρετω ολα τα μελη του forum μιας και ειμαι καινουργιος στην παρεα σας!!μετα απο την πωληση ενος opel calibra που ειχα απεκτησα εδω και λιγο καιρο ενα ε30 316!το θεμα ειναι πως ενας φιλος μου εδωσε ενα κινητηρα απο 750 με ολα τα παρελκομενα και σκεφτομαι να τα παντρεψω!σκοπο εχω να στισω καταλληλα το αμαξι για αγωνες drift!!ζηταω λοιπον τις συμβουλες σας σαν πιο εμπειροι και πιο παλιοι για το τι επιπλεον θα χρειαστω!!απο αναρτηση φρενα και σασμαν δεν υπαρχει προβλημα,εχω στο μυαλο μου καποιες λυσεις!αυτο που δεν ξερω ειναι σχετικα με την επιλογη γεφυρας,ψαλιδιων,κρεμαργιερας,πισω αξονα και διαφορικου!υπαρχει καποιο διαφορικο που να βγαινει σε μπλοκε απο καποιο μοντελο της bmw??οποιος γνωριζει ας μου πει κ αν εχει και foto η χρησιμα links ας μας τα παραθεσει!!

ευχαριστω

E30MANIAC
21-12-09, 06:52
Καλημερα!Αυτη η μετατροπη εχει γινει σε αρκετα Ε30,οποτε δεν θα δυσκολευτεις ιδιαιτερα.Απο θεμα κρεμαγιερας και ψαλιδιων θα χρησιμοποιησεις τα δικα σου,Αν θες κατι καλυτερο μπορεις να βαλεις κρεμαγιερα απο Ε36(ειναι πιο κοντη) και αλουμινενια ψαλιδια.Τα παραπανω δεν εχουν σχεση με την μετατροπη,ουτε τα 'μαμα' θα σου δημιουργησουν προβλημα με την τοποθετηση της.Απο θεμα,τωρα,πισω συστηματος μπορεις να αφησεις τα 'μαμα'(απο 325i ομως)η να βαλεις ολοκληρη γεφυρα απο Μ5(πιο χοντρα ημιαξονια,μεγαλυτερα διπλα δισκοφρενα,'τερας' μπλοκε).Αυτη η επιλογη θελει πατεντα στην γεφυρα για να κατσει στο σασι του Ε30 αλλα μπορει να διαχειρηστει απροβληματιστα την ροπη του V12.

thomelef
21-12-09, 08:00
νομίζω πως χρειάζεσαι τη βοήθεια του gss ή αλλιώς του γιώργου σαράφη φίλε...
δε νομίζω να υπάρχει κάποιος για να σε κατατοπίσει καλύτερα...

mre30
21-12-09, 22:39
e30maniac ησουν πολυ κατατοπιστικος,καπου εκει θα κινηθω και γω,επεσες ακριβως στη σκεψη μου,γνωριζεις τι μετατροπη χρειαζεται για τον πισω αξονα του Μ5?homeleft ας ελπισουμε ο gss να δει το post και να μας δωσει και εκεινος τη συμβουλη του!!σας ευχαριστω παντως για το ενδιαφερον σας!!

panagakiss
21-12-09, 23:19
Απαπαααα!!! Τι φωτιες βαζεις βραδιατικα..!! Ο Σαραφης δεν ξερω αν μπαινει συχνα στο forum, αλλα αν θες να επικοινωνησεις μαζι του πιο αμεσα, θα τον βρεις σιγουρα στο forum του driftclub.. (ειναι ο περσινος νικητης των driftwars). Καλωσηρθες, να χαιρεσαι την κουκλα σου, και να τη δεις οπως επιθυμεις!

E30MANIAC
22-12-09, 06:12
Ο Σαραφης δεν φοραγε στο αμαξι του Μ70 απο 750 αλλα V8 απο Μ5.Τα δυο μοτερ εχουν πολλες διαφορες μεταξυ τους.
Δυστυχως,δεν γνωριζω πολλες λεπτομερειες.Θελει κοψιμο 5 ποντους απο δεξια και αριστερα και στρεψιμο τα σημεια που μπαινουν τα συνεμπλοκ καποιες μοιρες προς τα πισω.Εχω δει την δουλεια απο κοντα και αν το αποφασισεις ισως να μπορεσω να βρω περισσοτερες πληροφορειες.

TSAF
22-12-09, 09:34
Για το V8 Μ5 σε Ε30 καροτσι μπαινει κανονικα χωρις κοψιμο. Το ειχε ο μηχανικος μου στο αυτοκινητο του. Για V12 δεν εχω ιδεα.

nik200
22-12-09, 11:00
χαιρετω ολα τα μελη του forum μιας και ειμαι καινουργιος στην παρεα σας!!μετα απο την πωληση ενος opel calibra που ειχα απεκτησα εδω και λιγο καιρο ενα ε30 316!το θεμα ειναι πως ενας φιλος μου εδωσε ενα κινητηρα απο 750 με ολα τα παρελκομενα και σκεφτομαι να τα παντρεψω!σκοπο εχω να στισω καταλληλα το αμαξι για αγωνες drift!!ζηταω λοιπον τις συμβουλες σας σαν πιο εμπειροι και πιο παλιοι για το τι επιπλεον θα χρειαστω!!απο αναρτηση φρενα και σασμαν δεν υπαρχει προβλημα,εχω στο μυαλο μου καποιες λυσεις!αυτο που δεν ξερω ειναι σχετικα με την επιλογη γεφυρας,ψαλιδιων,κρεμαργιερας,πισω αξονα και διαφορικου!υπαρχει καποιο διαφορικο που να βγαινει σε μπλοκε απο καποιο μοντελο της bmw??οποιος γνωριζει ας μου πει κ αν εχει και foto η χρησιμα links ας μας τα παραθεσει!!

ευχαριστω

πηγαινε μια βολτα απο το λαφογιαννη (ασπροπυργος)...ειδικευεται σε αυτα τα τερατοποιημενα bmw...

E30MANIAC
22-12-09, 15:02
Σε καμια απο της μετατροπες που ξερω,(απο απλο 2.5 μεχρι V12)δεν χρειαζεται κοψιμο το σασι.

Ο Λαφογιαννης εχει κανει αρκετες τετοιες μετατροπες αλλα θα μου επιτρεψετε να εχω τις επιφυλαξεις μου!

panagakiss
22-12-09, 15:36
Ο Σαραφης δεν φοραγε στο αμαξι του Μ70 απο 750 αλλα V8 απο Μ5..
Δεν ειπε κανεις οτι ο Σαραφης φοραγε V12.. Την εχει ποσταρει τη δουλεια που εγινε στο e30 με λεπτομεριες (παραλειπει βεβαια καποια κομματια για ευνοητους λογους) εδω στο forum μας.

..Θελει κοψιμο 5 ποντους απο δεξια και αριστερα..
Σε καμια απο της μετατροπες που ξερω,(απο απλο 2.5 μεχρι V12)δεν χρειαζεται κοψιμο το σασι.
:confused:

nik200
22-12-09, 17:58
Ο Λαφογιαννης εχει κανει αρκετες τετοιες μετατροπες αλλα θα μου επιτρεψετε να εχω τις επιφυλαξεις μου!

γιαυτο ειπα πηγαινε, και οχι φτιαξε το αμαξι εκει....να παρεις καμια ιδεα....
ποτε δεν συστηνω...αν και φιλος μου μολις εφτιαξε ε30 3.5 στο λαφογιαννη και το αμαξι δουλευει μια χαρα..
με καθε επιφυλαξη λοιπον...
αληθεια ποιος αλλος βαζει v12?

saikoE39
22-12-09, 18:29
Σε καμια απο της μετατροπες που ξερω,(απο απλο 2.5 μεχρι V12)δεν χρειαζεται κοψιμο το σασι.

Ο Λαφογιαννης εχει κανει αρκετες τετοιες μετατροπες αλλα θα μου επιτρεψετε να εχω τις επιφυλαξεις μου!

+100000.....


αληθεια...το οχημα ειναι μπλε....με κλουβι μεσα φιλε...???και το μοτερ και το εχετε κατσει πανω στην γεφυρα..??)

E30MANIAC
22-12-09, 21:03
Δεν ειπε κανεις οτι ο Σαραφης φοραγε V12.. Την εχει ποσταρει τη δουλεια που εγινε στο e30 με λεπτομεριες (παραλειπει βεβαια καποια κομματια για ευνοητους λογους) εδω στο forum μας.



:confused:



Αυτο που λεω οτι θελει κοψιμο(και πιστευω οτι αν διαβασει κανεις προσεκτικα το post μου θα το καταλαβει)ειναι η γεφυρα του Μ5 και οχι το σασι!
Επισης το να βαλεις την συγκεκριμενη γεφυρα και γενικως το πισω συστημα απο Μ5 Ε34 δεν εχει καμια σχεση με την μετατροπη του μοτερ που ειπα οτι δεν χρειαζεται πουθενα 'κοψιμο'.

panagakiss
22-12-09, 21:58
Αυτο που λεω οτι θελει κοψιμο(και πιστευω οτι αν διαβασει κανεις προσεκτικα το post μου θα το καταλαβει)ειναι η γεφυρα του Μ5 και οχι το σασι!
Επισης το να βαλεις την συγκεκριμενη γεφυρα και γενικως το πισω συστημα απο Μ5 Ε34 δεν εχει καμια σχεση με την μετατροπη του μοτερ που ειπα οτι δεν χρειαζεται πουθενα 'κοψιμο'.
Α οκ, λαθος μου.

mre30
23-12-09, 01:30
+1 για τον E30MANIAC,ειναι σωστα αυτα που λεει σχετικα με την πισω γεφυρα του Μ5,μιλησα τηλεφωνικος και με γνωτο βελτιωτη και μου πε πως κατι τετοιο χρειαζεται,αν και δεν εμαθα λεπτομερειες,μετα το νεο ετος που θα ξεκινησω την μετατροπη θα σας ενημερωσω για το τι συναντησα!!παντως ωφειλο να ομολογισω πως η υποδοχη απο το club σας ειναι πολυ καλη,σας ευχαριστω ολους,αα και οποιος εχει καμια καλη ιδεα για ακομα καλυτερο στησιμο και γενικα βελτιωση(εκτος μοτερ μιας και αυτο το αποφασισαμε)του αυτοκινητου ειναι αποδεκτη και σεβαστη,αυτα!!!

nik200
23-12-09, 11:26
Αυτο που λεω οτι θελει κοψιμο(και πιστευω οτι αν διαβασει κανεις προσεκτικα το post μου θα το καταλαβει)ειναι η γεφυρα του Μ5 και οχι το σασι!
Επισης το να βαλεις την συγκεκριμενη γεφυρα και γενικως το πισω συστημα απο Μ5 Ε34 δεν εχει καμια σχεση με την μετατροπη του μοτερ που ειπα οτι δεν χρειαζεται πουθενα 'κοψιμο'.

εγω απο οσο εχω δει μπροστα μου..ολα τα ε30 εχουν κοπει μπροστα (οχι καθρεφτη) για να χωρεσει ο v12 και τα ψυγεια φυσικα...εδω στον 3.5 δεν περναει καρφιτσα....αν ειναι σωστο η λαθος δεν γνωριζω καθως δεν εχω αυτο το αμαξι..αλλα ετσι κανουν...φυσικα και δεν συμφωνω με το κοψιμο της μετωπης...αλλα αν δεν μπαινει το προτιμω απο το να κοψεις καθρεψτη, οπου χαλαει ολη η ακαμψια του σασι...

patrinos
23-12-09, 12:20
,πισω αξονα και διαφορικου!υπαρχει καποιο διαφορικο που να βγαινει σε μπλοκε απο καποιο μοντελο της bmw??οποιος γνωριζει ας μου πει κ αν εχει και foto η χρησιμα links ας μας τα παραθεσει!!

ευχαριστω

Μ5 αξονας και πιο χοντρα ημιαξονια. διαφορικο παλι Μ5 40% εμπλοκη.. υπαρχει και τετοιο απο δω μερια αν σε ενδιαφερει.. γενικα αν χρειαστεις κατι στειλε pm μηπως μπορουμε να βοηθησουμε να αγορασεις σα καλυτερες τιμες.

MSF
23-12-09, 13:00
Μπράβο φίλε που έχεις το κουράγιο και την αντοχή να ξεκινήσεις κάτι τέτοιο!Καλή υπομονή και ελπίζω σύντομα να σε δούμε σε πίστα να το λειώνεις....και πάλι μπράβο!

gsova
23-12-09, 14:13
μπράβο κι από εμένα για την απόφαση... μας φουντώνεις αγρίως... :nutkick:

kplc16
23-12-09, 14:54
νομίζω πως χρειάζεσαι τη βοήθεια του gss ή αλλιώς του γιώργου σαράφη φίλε...
δε νομίζω να υπάρχει κάποιος για να σε κατατοπίσει καλύτερα...

Συμβουλεψου οπωσδηποτε το ΣΑΡΑΦΗ.

E30MANIAC
23-12-09, 19:31
εγω απο οσο εχω δει μπροστα μου..ολα τα ε30 εχουν κοπει μπροστα (οχι καθρεφτη) για να χωρεσει ο v12 και τα ψυγεια φυσικα...εδω στον 3.5 δεν περναει καρφιτσα....αν ειναι σωστο η λαθος δεν γνωριζω καθως δεν εχω αυτο το αμαξι..αλλα ετσι κανουν...φυσικα και δεν συμφωνω με το κοψιμο της μετωπης...αλλα αν δεν μπαινει το προτιμω απο το να κοψεις καθρεψτη, οπου χαλαει ολη η ακαμψια του σασι...


Το μηκος του V12 ειναι ιδιο με του Μ30!Μην σε μπερδευουν οι δωδεκα κυλινδροι,το μοτερ ειναι σαν ενα μπλοκ Μ30 με δυο κεφαλες!
Εννοειται οτι το ψυγειο θα ειναι μεσα στην μετωπη και ξεχνας την εκδοχη να εχεις aircondition!

mre30
23-12-09, 22:56
και παλι σωστος ο e30maniac,παντως ετσι και αλλιως δεν εχω σκοπο να κρατησω aircondition και αλλα τετοια μιας και το αμαξι προοριζεται κυριως για πιστα,και παλι σας ευχαριστω για τις ευχες σας και για το ενδιαφερον σας,εχω μεινει εκπληκτος απο τη θερμη υποδοχη!!να ρωτησω και κατι αλλο,με ζαμφορ τι παιζει?γνωριζει καποιος τι μπορω να βαλω και κατα ποσο θα ωφελισει στο στησιμο του αυτοκινητου??πατρινε θα σε εχω στα υποψιν μιας και θα χρειαστω αρκετα πραγματακια!!

E30MANIAC
24-12-09, 16:42
Οι πιο χοντρες που υπαρχουν απο την 'μαμα' BMW ειναι του cabrio.21mm μπροστα και 15 πισω.Μετα,υπαρχουν και aftermarket πχ.Eibach με τιμες γυρω στα 400 και πιο παχες φυσικα.

nik200
25-12-09, 10:30
Το μηκος του V12 ειναι ιδιο με του Μ30!Μην σε μπερδευουν οι δωδεκα κυλινδροι,το μοτερ ειναι σαν ενα μπλοκ Μ30 με δυο κεφαλες!
Εννοειται οτι το ψυγειο θα ειναι μεσα στην μετωπη και ξεχνας την εκδοχη να εχεις aircondition!

φιλε ε30 maniac...δεν εχω καμια προθεση να μην πιστεψω οσα λες...εξαλλου οπως δηλωσα δεν γνωριζω επι του θεματος, καθως δεν εχω αυτο το αμαξι,

εγω απλα ειπα οτι σε ολα οσα εχω δει..του λαφογιαννη (λευκο), νικου (κοκκινο)...ολα ειναι κομμενα μπροστα...βεβαια και στις 2 περιπτωσεις, υπαρχει αντιστοιχα κομπρεσσορας και turbo...αρα πιθανον γιαυτο να μην χωραγε το ψυγειο.....(και το intercooler φυσικα)

E30MANIAC
25-12-09, 11:19
No problem,κουβεντα κανουμε!
Οντως με την προσθηκη υπερτροφοδοτησης τα παρελκομενα αυξανονται οποτε ο χωρος περιοριζεται.
Υπαρχει φυσικα η λυση(που δεν την προτιμησαν οι προαναφερωμενοι),να βγαλεις το I/C εξω απο τον προφυλακτηρα(η να τον κοψεις)αλλα αυτα ειναι γουστα του καθενος.

mre30
25-12-09, 22:23
ναι βρε παιδια κουβεντα κανουμε,ολες οι γνωμες και οι αποψεις ειναι δςκκτες!o νικου του εβαλε τουρμπινα?εγω το θυμαμαι ατμοσφαιρα,αα εχω μεινει πολυ πισω!!παντως οταν με το καλο το φτιαξω θα το σκεφτω για την προσθηκη κομπρεσορα!ο λαφογιαννης εβαλε κομπρεσορα χωρις να ανοιξει το μοτερ?αντεχει ο κινητηρας για τοσα αλογα?γιατι αν πεις να κανεις σφυριλατο αυτο το μοτερ το κοστος θα ναι τρελο,θα ναι σχεδον σαν να φτιαχνεις 3 μοτερ!!

nik200
31-12-09, 15:26
αρα δεν το κανεις σφυρηλατο..δουλευεις 0.5 bar...και αν σπασει βαζεις ενα αλλο μπλοκ...ερχεται πολυ πιο φτηνα!!!!

XT660
31-12-09, 16:09
http://carscoop.blogspot.com/2007/06/bmw-350i-e30-3-series-with-350hp-bmw.html

mre30
31-12-09, 19:43
περασα απο το λαφογιαννη χθες μιας και με εφερε ο δρομος,μου ελυσε αρκετες αποριες που ειχα,οσο για το v12 μου ειπε πως αντεχει για πολλα!ειναι π[αρα πολυ αξιοπιστο μοτερ,επεισης εχει χαμηλη συμπιεση καπου στο 8-8.5 οποτε δουλευει απροβληματιστα με χρηση τουρμπινας η κομπρεσορα,συνεπως δε παιζει προβλημα με το μοτερ!μου ειπε και ειναι κ λογικο πως θα χρειαστει να κανω κατασκευη χελωνας για να ταιριαξει το μοτερ με το σασμαν και φυσικα βολαν αφου αυτο ειναι για αυτοματο αλλα δεν ειχε εκει για να μου δειξει τι παιζει ακριβως!γνωριζει καποιος καμια σελιδα με photo για αυτη τη μετατροπη?ευχαριστω!

nik200
02-01-10, 13:04
περασα απο το λαφογιαννη χθες μιας και με εφερε ο δρομος,μου ελυσε αρκετες αποριες που ειχα,οσο για το v12 μου ειπε πως αντεχει για πολλα!ειναι π[αρα πολυ αξιοπιστο μοτερ,επεισης εχει χαμηλη συμπιεση καπου στο 8-8.5 οποτε δουλευει απροβληματιστα με χρηση τουρμπινας η κομπρεσορα,συνεπως δε παιζει προβλημα με το μοτερ!μου ειπε και ειναι κ λογικο πως θα χρειαστει να κανω κατασκευη χελωνας για να ταιριαξει το μοτερ με το σασμαν και φυσικα βολαν αφου αυτο ειναι για αυτοματο αλλα δεν ειχε εκει για να μου δειξει τι παιζει ακριβως!γνωριζει καποιος καμια σελιδα με photo για αυτη τη μετατροπη?ευχαριστω!

για να προφυλαξω...μια κλασικη πιπιλα "καποιων" ειναι.... ειναι με αυτοματο σασμαν αυτα τα μοτερ..που στην περιπτωση του v12 ισχυει...οχι ομως και στον 3.5lt....

BMW850i
02-01-10, 13:55
Φίλε μου μεγάλη προσοχή στο μοτέρ. Επειδή το έχω ψάξει πολύ το θέμα τα τελευταία 7 χρόνια που έχω το 850 (φοράει το ίδιο μοτέρ με το 750 – Μ70) βγάζουν αρκετά προβλήματα.

Προσοχή λοιπόν, πριν το ρήξεις πάνω, προσωπικά πιστεύω πως πρέπει να το ανοίξεις και να ελέγξεις τα πάντα και ιδιαίτερα τα ελατήρια. Τα συγκεκριμένα μοτέρ τσιμπάνε πολύ εύκολα λάδι – σε κάποιες περιπτώσεις φτάνουν και το 1 λίτρο / 500 χιλιόμετρα.

Πρώτα ένας έλεγχος και πιθανόν επισκευή του μοτέρ (ελατήρια) και μετά το βάζεις πάνω. Και μην σου πει κανείς για ρεκτιφιέ. Οι αλουμινιένοι κινητήρες έχουν πολύ μικρά ποσοστά επιτυχίας σε ρεκτιφιέ...

mre30
02-01-10, 18:40
θα εχω στο νου μου αυτο που μου ειπες bmw850ι αν και επειδη το ξερω το αμαξι που ειχε αυτο το μοτερ επανω μιας και ειναι φιλος μου ειναι πολυ καθαρο και δεν ειχε προβληματα με λαδια και τετοια,ισως ομως το ανοιξω για να δω τι παιζει!παντως ο μαστορας που συναντησα στο λαφογιαννη ηταν καθετος για την αξιοπιστια αυτου του μοτερ,ο γερμανος μου πε το δινει με εγγυηση για 1000000 χλμ,τωρα τι να πω?για αυτον τον κινητηρα δε βγαινει καποιο χειροκινητο σασμαν που να κουμπωνει κατευθειαν?χωρις μετατροπες και τετοια!

BMW850i
02-01-10, 19:12
θα εχω στο νου μου αυτο που μου ειπες bmw850ι αν και επειδη το ξερω το αμαξι που ειχε αυτο το μοτερ επανω μιας και ειναι φιλος μου ειναι πολυ καθαρο και δεν ειχε προβληματα με λαδια και τετοια,ισως ομως το ανοιξω για να δω τι παιζει!παντως ο μαστορας που συναντησα στο λαφογιαννη ηταν καθετος για την αξιοπιστια αυτου του μοτερ,ο γερμανος μου πε το δινει με εγγυηση για 1000000 χλμ,τωρα τι να πω?για αυτον τον κινητηρα δε βγαινει καποιο χειροκινητο σασμαν που να κουμπωνει κατευθειαν?χωρις μετατροπες και τετοια!

Ταιριάζει χωρίς κανένα πρόβλημα το σασμάν από το Ε31 (BMW 850) όπως αυτό που φοράει το δικό μου.

Όμως είναι πολύ δυσεύρετο (μεμονωμένο δεν νομίζω να το βρεις εύκολα ούτε στη Γερμανία), μόνο αν αγοράσεις ολόκληρο BMW 850 με 6τάχυτο σασμάν και το χρησιμοποιήσεις για ανταλλακτικά.

Όσο για την αξιοπιστία, μην ακούς τα παραμύθια για εγκυήσεις κτλ. Το συγκεκριμένο μοτέρ ήταν αρκετά προβληματικό (Μ70) και μόνο όσα είχαν πολύ καλή και σχολαστική συντήρηση δεν έβγαζαν προβλήτα.

Το Μ73 (βγήκε μετά το 1995) ήταν πιο αξιόπιστο.

nik200
07-01-10, 11:45
θα εχω στο νου μου αυτο που μου ειπες bmw850ι αν και επειδη το ξερω το αμαξι που ειχε αυτο το μοτερ επανω μιας και ειναι φιλος μου ειναι πολυ καθαρο και δεν ειχε προβληματα με λαδια και τετοια,ισως ομως το ανοιξω για να δω τι παιζει!παντως ο μαστορας που συναντησα στο λαφογιαννη ηταν καθετος για την αξιοπιστια αυτου του μοτερ,ο γερμανος μου πε το δινει με εγγυηση για 1000000 χλμ,τωρα τι να πω?για αυτον τον κινητηρα δε βγαινει καποιο χειροκινητο σασμαν που να κουμπωνει κατευθειαν?χωρις μετατροπες και τετοια!

επισης, μια κλασικη χαζη κινηση που κανουν σε αυτα τα μοτερ ειναι να καταργουν τους αισθητηρες και να αλλαζουν τις πεταλουδες...στις μετατροπες....ο εγκεφαλος διαβαζει οτι να ναι..και το αυτοκινητο δεν παει....

mre30
08-01-10, 22:24
τι να πω δε ξερω,εχω αρχισει να μπαινω σε σκεψεις πια για αυτο το μοτερ,εμαθα και απο αλλου οτι δεν ειναι και οτι καλυτερο!παιζει και ενα μοτερ κομπλε απο ενα 525 12v με τα 170 hp,αξιζει για πληρη ανακατασκευη και τουρμπισμα?περιμενω τις γνωμες σας!!!

E30MANIAC
09-01-10, 07:39
Καλη σκεψη το τουρμπισμα του Μ20 αλλα δεν ειναι ουτε απλη ουτε φθηνη λυση!Αν ενδιαφερεσαι για κατι αλλο εκτος απο V12 υπαρχουν αυτη την στιγμη 2 μετατροπες κομπλε.Η μια 3500,φορεμενη τωρα σε Ε30,κομπλε,και μια 2500 και αυτη φορεμενη σε αμαξι αυτη την στιγμη.Λεπτομερειες σε Π.Μ

nik200
09-01-10, 16:41
συμφωνω με maniac....2500λτ 24v η 3500...αν θες την γνωμη μου...3500, δεν στροφαρει αλλα εχει πολλη ροπη...ειναι πολυ αξιολογη λυση..
μια αλλη λυση που δεν ακουσα καθολου ειναι ο παλιος m5..3.4lt και 3.8lt...ιδιως ο 3.4 ειναι σκυλι....και μην πιστεψεις οτι σαν τιμες απεχει πολυ απο το 3500....γυρω στο χιλιαρικο πανω ακουσα....για ψαξε και θα δεις..

mre30
09-01-10, 19:56
ο maniac μιλαει νομιζω για 2.5 8v,αυτο δε λεει πολλα?για τον παλιο m5 θα με ενδιεφερε ακομα πιο πολυ,ηταν η αρχικη μου σκεψη αλλα τον ειχα για πιο ακριβο,οποιος γνωριζει καποιον με τετοιο μοτερ σαυτα τα λεφτα ας μου στειλει

panagakiss
09-01-10, 20:49
ο maniac μιλαει νομιζω για 2.5 8v,αυτο δε λεει πολλα?για τον παλιο m5 θα με ενδιεφερε ακομα πιο πολυ,ηταν η αρχικη μου σκεψη αλλα τον ειχα για πιο ακριβο,οποιος γνωριζει καποιον με τετοιο μοτερ σαυτα τα λεφτα ας μου στειλει
:confused: Υπαρχει bmw 2.5lt τετρακυλινδρο?

E30MANIAC
09-01-10, 21:07
ο maniac μιλαει νομιζω για 2.5 8v,αυτο δε λεει πολλα?για τον παλιο m5 θα με ενδιεφερε ακομα πιο πολυ,ηταν η αρχικη μου σκεψη αλλα τον ειχα για πιο ακριβο,οποιος γνωριζει καποιον με τετοιο μοτερ σαυτα τα λεφτα ας μου στειλει


Ο Μ20 2.5 ειναι εξακυλινδρος 12v.Αυτον ειχα στον νου μου,αλλα οχι μαμα!Φυσικα το ενδεχομενο του 24v ειναι καλη φαση,επισης.Το θεμα ειναι ποσα λεφτα διαθετεις!!Το να βρεις Μ5 Ε34 με 1000Ε πανω απο τον 3.5 μου φαινεται αδυνατο!Αν ο nik200 ξερει καποιον προσωπικα που να πουλαει κατι τετοιο μπορει να σου το πει.Η μετατροπη για 3.5 παιζει γυρω περιπου στα 1500Ε+τοποθετηση ενω δεν εχω ακουσει ποτε μου για μηχανικα απο Μ5 Ε34(φυσικα για Β36) με 2500Ε.

///m power
09-01-10, 21:15
:confused: Υπαρχει bmw 2.5lt τετρακυλινδρο?

μηπως εννοει τ μ3 ε30?

BMWFOREVER!
09-01-10, 21:17
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/516277/
(μετά από μια πρόχειρη αναζήτηση που έκανα)
mre30 για ρίξε μια ματιά εδώ....;)

mre30
09-01-10, 21:19
και γω καποy κει ξερω οτι παιζουν αυτα,μη σου πω και ακομα παραπανω,οταν ειπε ο φιλος για 1000 ευρω εμεινα λιγο!και αν αποφασισω για 2.5 12v τη βελτωση προτινεις ε30maniac?

giannis_compact
09-01-10, 21:20
Το μοναδικο 2,5 τετρακυλινδρο Ε30..Στν αρχη ηταν 2,3 195 ως 200 ιππους και μετα ανεβηκε στα 2,5 λιτρα απο 215 εως 238 ιππους στην τελικη και πιο δυνατη του μορφη..Ο επονομαζεμενος S14...S14Β23 ολο το ονομα του κινητηρα...

giannis_compact
09-01-10, 21:20
Μ3 Ε30 εννοω παιδια..Δεν ηταν εξακυλινδρη παρα τετρακυλινδρη...

E30MANIAC
09-01-10, 23:01
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/516277/
(μετά από μια πρόχειρη αναζήτηση που έκανα)
mre30 για ρίξε μια ματιά εδώ....;)


Απο την αγγελια μου φαινετε οτι η τιμη ειναι μονο για το μοτερ!

E30MANIAC
09-01-10, 23:05
Το μοναδικο 2,5 τετρακυλινδρο Ε30..Στν αρχη ηταν 2,3 195 ως 200 ιππους και μετα ανεβηκε στα 2,5 λιτρα απο 215 εως 238 ιππους στην τελικη και πιο δυνατη του μορφη..Ο επονομαζεμενος S14...S14Β23 ολο το ονομα του κινητηρα...


Ενηημερωτικα μονο,αν και off topic,ο 2.5 βγαινει μονο με 238 και ο κωδικος του ειναι S14B25.

BMWFOREVER!
09-01-10, 23:09
Απο την αγγελια μου φαινετε οτι η τιμη ειναι μονο για το μοτερ!

Και μένα έτσι μου φαίνεται ε30maniac... απλά ήθελα να πω πως ένα m5 μοτέρ δε νομίζω να στοιχίζει ένα χιλιάρικο μόνο..εδώ ένα 335 12βάλβιδο παίζει ανάμεσα στα 1000-1500 ευρώ. Αν είμαι λάθος διορθώστε με. :)

giannis_compact
09-01-10, 23:27
Ενηημερωτικα μονο,αν και off topic,ο 2.5 βγαινει μονο με 238 και ο κωδικος του ειναι S14B25.

Σωστοτατος..Τα υπολοιπα ηταν 2,3 μεχρι 214 ιππους με κωδικο κινητηρα S14B23..Eγω ξεχασα να επισημανω τη διαφορα...

nik200
11-01-10, 00:40
παιδια αυτες ειναι τιμες λαφογιαννη..που ανεφερα..
το φιλαρακι μου που εβαλε 3.5 ειπε οτι με ενα 1000ρικο ακομα εβαζα μ5...εχετε τιποτα να χασετε να παρετε ενα τηλ?