PDA

Επιστροφή στο Forum : κομπρεσορας


ΣΤΕΦΑΝΟΣ
04-01-10, 19:26
παιδια ξερετε αν μπαινει κομπρεσορας σε 320 ε46΄΄:bugeye:

EVANGELOS
04-01-10, 19:28
παιδια ξερετε αν μπαινει κομπρεσορας σε 320 ε46΄΄:bugeye:

για το air condition ???

KATSAMPOXAKIS
04-01-10, 19:30
αν ειναι εξακυλινδρο βεβαιος μπενει.. υπαρχουν και αναλογα ποστς αναλυτικα ειδικα σε 330 που ειναι περιπου το ιδιο πραγμα..

ΣΤΕΦΑΝΟΣ
04-01-10, 19:33
και το κοστος΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄

leyteris
04-01-10, 19:47
και το κοστος΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄

o καφουνης βαζει με κοστος 5000 ευρω περιπου

Dark_Niaou
04-01-10, 21:11
Ess.......!!!

manosbmw330
11-04-10, 19:58
αναλογα τι ακριβοσ θελισ να κανισ και τι χριματα διαθετισ ειπαρχουν αρκετα κιτακια

manosbmw330
11-04-10, 20:01
και εγο φοραο esstunig kai ξεπερασα 20000 χιλιαρικακια μοτερ

Κωνσταντίνος
11-04-10, 21:22
και εγο φοραο esstunig kai ξεπερασα 20000 χιλιαρικακια μοτερ

Είκοσι χιλιάδες χιλιαρικάκια χιλιόμετρα είναι πραγματικά ένα τεράστιο νούμερο. Τέτοιο που δεν θα συμπλήρωναν ποτέ εσύ, και 12 γενεές μετά απο σένα........:p::owned:

manosbmw330
12-04-10, 10:47
για σου κασταντιωνε ναι και στισ 100000 το αλαξα τα μπιστονια για να το ανεβασο κιαλο στο τσ3 και οχι απο ζιμια ενα προβλιμα παροσιαστικε οταν κατεβασα τον κοφτι στισ 7500 με σπασε βαλβιδα εισαγογισ απο στροφαρισμα και το εχο 7200 το αμαξι εκανε 100000 χιλιομετρακια με τον κομπρεσορα και σιν 70000 με το εκεντροφοργια σινολα 170000 το προτο σταδιο ξεκινισα με στισιμο το προτο ειταν αναρτισισ blistain pss9 ζιγαργεσ HR μπροσ και πισο μπαρεσ θολον πσαλιδια m paket φρενα mouvit τετραπιστονα κατι γαιδουργια και σε ολλα το σιμια π.χ σινεπλοκ POWER FLEX στα ψαλιδια μπροσ και πισο στο διαφορικο στο σασμαν στιν γεφιρα πισο διαφορικο QUAIFE 0-100 AFTO TO STISIMO STO DROMO DEN EXEI NA ZILEPSI AYTOKINITA SUPER KAR ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΙΝΕ ΜΕΓΑΛΟ ΑΛΛΑ ΑΞΙΖΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ ΣΤΙΧΙΣΑΝ ΓΙΡΟ ΣΤΑ 9000 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΙΝ ΤΙΣ ΖΑΝΤΕΣ ΠΟΥ ΜΙΑ ΚΑΛΙ 19 ΣΤΙΧΙΖΙ ΑΡΚΕΤΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΙΜΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΕΙΝΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΕ ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΓΙΑ SCHRICK ΧΤΑΠΟΔΙ ΜΟΤΟR SPORT ΠΟΛΙ ΠΣΑΓΜΕΝΟ ΔΕ ΡΑΓΙΖΙ ΚΑΙ ΚΑΛΙΤΕΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΠΟ ΤΑ SUPER SPRINT ME DIAFORA KAI TO ΙΠΟΛΙΠΟ EISMANN RED SPORT KAI KATALITES M3 E46 PARALILO EKEFALO APO AFSTRALIA POLI PSEGMENO MEXRI KAI NITRA ΔOULEBI ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΜΑΜΑ ΕΚΓΕΦΑΛΟ ΠΑΠΑΣ TUNIG ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΙ ΦΙΛΤΡΟ ΑΠΟ ΑΜΕΡΙΚΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟΤΟΥ TUNIG ΚΟΥΤΙ ΜΑΡΚΑΣ ITG TO PAKETO ΑΦΤΟ ΣΤΙΧΙΣΕ ΓΙΡΟ 7500 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ 274 ΑΛΟΓΑΚΙΑ ΚΑΙ 35 ΡΟΠΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤΟ ΑΠΟ Μ3 ΠΛΑΤΟ ΚΑΙ ΣΑΚΣ ΔΙΣΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ Ο ΠΙΟ ΠΣΑΓΜΕΝΟΣ ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟ 330 ΚΑΙ Ο ΠΙΟ ΔΙΝΑΤΟΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΙΜΕΡΑ ΤΙΝ ΒΙΔΑ ΤΙΣ ESSTUNIG TWINSCREW ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΑΠΟ ΤΙ ACTIVE WORKS ΣΤΙ ΑΓΓΛΙΑ 9000 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΤΣ2+ΜΕ ΟΛΛΑ ΤΑ ΠΑΡΕΛΧΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΦΟΡΑΟ ΕΣΤΙΛΑ ΤΟΝ ΕΚΓΕΦΑΛΟ ΣΤΙΝ ΑΓΓΛΙΑ ΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΚΙΑ ΑΦΕΡΕΣΑ ΤΟΣ ΚΑΤΑΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΣΑ ΤΟΣ ΛΑΜΔΑ ΤΟΣ ΠΙΣΙΝΟΥΣ ΣΤΟ ΝΑ ΔΟΘΛΕΒΟΥΝ ΣΤΟ 30 ΤΙ ΑΚΑΤΟ ΚΑΙ ΒΓΑΖΙ Ι EISMAN ΑΠΟ ΧΤΑΠΟΔΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΙΚΟ ΧΑΡΙΣ ΜΕΣΕΟ ΟΤΕ ΠΡΟΚΑΤΑΛΙΤΕΣ ΑΝΙΧΤΟ ΜΕ ΕΝΟΜΑΤΑ ΑΝΑΜΕΤΑΞΙΤΟΥΣ ΠΟΛΙ ΚΑΛΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΦΟΦΕΡΟΣ ΙΧΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΧΑΣΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΣΤΙΝ ΑΓΓΛΙΑ ΠΕ ΚΑΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ VANOS ΠΟΛΙ ΣΙΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΣΙΚΟΣΙΣ ΔΙΝΑΜΙ ΑΠΟ VANOS ΑΝΛΙΑ ΑΠΟ Μ3 Ε46 Ι ΜΠΕΜΠΑ ΕΒΓΑΛΕ 427 ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΚΟΦΤΙ ΕΞΟΦΡΕΝΙΚΟ ΣΤΡΟΦΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ 53 ΡΟΠΙ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟ ΚΟΦΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΤΕΛΙΟΣΕ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ 11000 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΦΤΕΟ ΑΛΑΖΟ ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΙΣ BOSH ΠΑΡΟΧΙ 300ΛΤ ΜΠΕΚ 1000 ΜΠΙΣΤΟΝΙΑ JE ΦΛΑΤΣΑ 9.1.0 ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΛΟΣΙΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΙ ΝΑ ΑΛΑΞΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΟΤΕΡ ΕΚΤΟΣ ΜΠΙΕΛΕΣ ΚΑΙ ΣΤΡΟΦΑΛΟ ΚΑΙ ΣΙΝ ΔΙΟΡΘΟΣΙΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΤΙΧΙΣΕ ΣΤΟ 7500ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΚΑΙ ΣΙΝ 1500 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΚΑΙ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΙΑ ΤΟΡΑ ΤΟ ΣΤΡΟΝΟ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΘΑ ΔΟΘΠΣΙ ΣΤΟ 1,1 ΠΑΡ 14=16 PSI GIA 500 KAI PANO PERIMENOUME

Fairytale
12-04-10, 10:50
Άρα τα 20.000 είναι λεφτά για τη βελτίωση και όχι χλμ

Μην γράφεις κεφαλαία και greeklish, διάβασε τους κανόνες του forum.
C U out there

paganis
12-04-10, 11:07
Άρα τα 20.000 είναι λεφτά για τη βελτίωση και όχι χλμ

Μην γράφεις κεφαλαία και greeklish, διάβασε τους κανόνες του forum.
C U out there

αποτι γνωριζω μπαινει (πχ o ESS)...τωρα τα 20.000 που αναφερθηκαν περιλαμβανουν κυριως περιφερειακες βελτιωσεις-αναβαθμισεις...και οχι μονο το πρωτο σταδιο...

Fairytale
12-04-10, 11:20
Ναι, τα γραψε το μέλος παραπάνω (αν μπορέσεις να τα διαβάσεις δηλ.)
C U out there

paganis
12-04-10, 11:28
Ναι, τα γραψε το μέλος παραπάνω (αν μπορέσεις να τα διαβάσεις δηλ.)
C U out there

ξεκινησα να το διαβαζω...αλλα καπου στην μεση με επιασε πονοκεφαλος...!!!

manosbmw330
12-04-10, 19:40
παιδια σορι για τα ορθογραφικα λαθακια οτι απορια ροτιστεμε ευχαριστο

paganis
12-04-10, 20:18
παιδια σορι για τα ορθογραφικα λαθακια οτι απορια ροτιστεμε ευχαριστο

δεν ειναι τα ορθογραφικα...ειναι οτι τα εχεις γραψει κεφαλαια...ως κατι εννιαιο.///χωρις τελειες, κομμα..και κενα...!! εμενα μου ειναι σχεδον αδυνατο ,να το διαβασω, χωρις να με πιασει πονοκεφαλος!

manosbmw330
12-04-10, 20:28
πιγα να τα διορθοσο αλλα δε βγαζο ακρι

paganis
12-04-10, 20:43
ποσο μαλλον εμεις....τωρα φανταζομαι, καταλαβες τι τραβηξαμε ,για να το διαβασουμε!

manosbmw330
13-04-10, 12:37
παιδια σορι που σασ ταλεπορισα.
ΕΧΟ το 330 ci το οπιο το εχο κανι τουμπανο,
ξεκινισα προτα απο στισιμο,
blistain pss9,
ζανφοργια HR,
power flex σινεπλοκ σε ολλα τα κινιτα σιμια,πσαλιδια μπροσ και πισο, σασμαν,διαφορικο,γεφιρα.
Πσαλιδια απο m paket,
μπαρεσ θολον μπροσ και πισο,
διαφορικο QAIFE 0-100,
φρενα MOVIT τετραπιστονα.
Τα οπια στιχισαν 9000 ευρο.
Τρενο το μπεμβεδακι δεν εχει να ζιλεψι αφτοκινιτα που εχουν πολι μεγαλιτερι αξια.

Μετα το στισιμο παμε για μοτερ.
SHRIK εκεντροφοργια,
παραλιλο εκγεφαλο απο αυστραλια πολι καλοσ και αρκετα τσουχτεροσ,
σιν προγραμα και στο μαμα papas tunig θεσσαλονικι,
χταποδι MOTO SPORT καταλιτεσ Μ3 ε46 και ελεφθερο απο καταλιτεσ και πισο, eisman RED SPORT.
Το σινολο τισ εξατμισισ εινε ενα απο τα καλιτερα αποτελεσματα τα super sprint δεν θα ελεγα οτι εχει καλα αποτελεσματα,οσι τα βαλανε τα βγαλανε γιατι ραγιζου και σπανε και επιδοσισ ετσι και ετσι.
Φιλτρο αεροσ μαζι με το κουτι του tunig ITG.
274HP 35 ροπι πολι καλο νουμερο εξιοπιστα.το κοστοσ αγκιξε 7000ευρο.

Το επομενο βιμα εινε κομπρεσσορ και ο τιχεροσ ειταν esstunig ts2+ που τον αγορασα απο αγγλια active works,τουσ ειπα τι φοραο τουσ εστιλα τον μαμα εγκεφαλο στιν αγγλια και μου το καναν λογισμικο χορισ καταλιτεσ,μονο 100 οκτανια,τουσ λαμδα πισο τουσ κατεβασανε στο 30% να δουλεβουν,και προγραμα τα vanos και σιν ο παραλιλοσ εγκεφαλοσ που κανι τιν δουλιατου πισο απο τον ΜΑF.
427HP 53POΠΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΚΟΦΤΙ 7200,εκανα 100000 χιλιομετρα ταπα κιχ δεν εκανε,με παρουσιαστικε ενα προβλιμα τον κατεβασα τον κοφτι 7500 στροφεσ και εκαψε βαλβιδα εξαγογισ.
ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΣ2+ 11000ΕΥΡΟ.
Μολισ επαθα τιν ζιμια αποφασισα για τσ3 τα αλαξα τα παντα εκτοσ μπιελεσ και στροφαλο και στιν κεφαλι
ολλα,μπιστονια JE,
φλατζα 9.1.0 σιμπιεσι,
αντλια bosh 300lt πιο μεγαλι τισ bosh,
μπεκ 1000 παροχισ,
τροχαλια και λογισμικο και παμε περισοτερα απο 500 αλογα 65 ροπι,
εχο κανι 3000 χιλιομετρα στισ 5000 θα εινε ετιμο.
το κοστοσ επισκεβισ 8000ευρο.

ΣΙΝΟΛΟ 35000 ΟΛΟ ΤΟ TUNING.MIA ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΙΤΕΡΕΣ ΒΕΛΤΙΟΣΙΣ ΚΑΙ ΠΣΑΓΜΕΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 330CI ΠΟΥ ΚΛΕΝΕ ΑΡΚΕΤΑ SUPER CAR ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΟΠΛΙΡΟΜΕΝΑ.

STR
13-04-10, 12:50
Συγγνωμη για το off-topic αλλα καποια post μου θυμισαν αυτο...
http://www.youtube.com/watch?v=Vm2oyynssEQ

Fairytale
13-04-10, 12:55
Μάνο σε ποιά πόλη είναι το αμάξι μήπως και το δούμε από κοντά;
C U out there

Κωνσταντίνος
13-04-10, 17:07
E βάλε καμμιά φώτο στο γκαράζ σου να καμαρώσουμε το εργαλείο.........

manosbmw330
13-04-10, 18:57
οχι και τοσο χαλια :lamer::kissass:

manosbmw330
13-04-10, 18:59
χρυσουπολι διπλα στιν καβαλα

manosbmw330
13-04-10, 19:18
πατιστε στο YouTube m3 vs 330 compressor xrysoupoli 1 m3 csl 1000 μετρακια 200 μετρα πισο για να καταλαβετε

manosbmw330
13-04-10, 19:25
και ακριβοσ απο κατο με το subaro 450 αλογα με πατιναζ μεχρι και τιν τριτι στα 400 διπλα ειμουνα διτε και πιτεμου. youtube m3 vs 330 compressor xrysoupoli1

apovas
13-04-10, 21:14
Αλλα για άλλα. Για διλιτρο εξακυλινδρο ξεκινησαμε... Αν ειναι να σκασουμε 10000 ευρω για να φτιαξουμε ενα αυτοκινητο δεκαετιας...Τελικα ξερει κανεις για τον Μ52 τον διλιτρο του Ε46 τι παιζει απο κομπρεσσορα και ποσο?

manosbmw330
13-04-10, 21:41
παλικαρι κομπρεσσορ με λιγα δεν γινετε αλαξε μαρκα

stavr
18-04-10, 10:06
Αλλα για άλλα. Για διλιτρο εξακυλινδρο ξεκινησαμε... Αν ειναι να σκασουμε 10000 ευρω για να φτιαξουμε ενα αυτοκινητο δεκαετιας...Τελικα ξερει κανεις για τον Μ52 τον διλιτρο του Ε46 τι παιζει απο κομπρεσσορα και ποσο?


Παρε μια ιδεα απο το παρακατω λινκ, το θεμα ειναι ειναι οτι με 250 αλογα και παραπανω ροπες δεν θα χρειαστεις να φτιαξεις λιγακι και τα περιφεριακα????? (πχ φρενα!!!! και οχι μονο)

http://www.esstuning.com/products/M52TUB20-Twin-Screw-Stage-2-%28TS2%29-.html

(ελπιζω να μην θεωρηθει διαφημιση!)

paris320ci
26-04-10, 10:01
Παρε μια ιδεα απο το παρακατω λινκ, το θεμα ειναι ειναι οτι με 250 αλογα και παραπανω ροπες δεν θα χρειαστεις να φτιαξεις λιγακι και τα περιφεριακα????? (πχ φρενα!!!! και οχι μονο)

http://www.esstuning.com/products/M52TUB20-Twin-Screw-Stage-2-%28TS2%29-.html

(ελπιζω να μην θεωρηθει διαφημιση!)

Αν φρενάρεις από 100-0 με 250 άλογα, η από 100-0 με 150 άλογα, έχει σημασία? Τα φρένα του 320, stock engine/brakes, μετά από 7-8 απότομα φρεναρίσματα από ψηλές ταχύτητες θα χάσουν πάνω από 50% της αποδοτικότητας τους. Στα 10+ φρεναρίσματα δεν θα μπορείς καν να ενεργοποιήσεις το ABS. Αν σκοπεύεις να σπρώχνεις το αυτοκίνητο συνέχεια λόγω της αυξημένης ιπποδύναμης, τοτε ναι, μια αναβάθμιση ειναι υποχρεωτική.

Εγώ εχω το TS2 εδώ και 2.5 χρόνια, και δεν χρειάστηκα νέα φρένα παρα μόνο οταν αρχισα να "εκμεταλλεύομαι" την αυξημένη ροπή/ιπποδύναμη. Τώρα έχω φρένα του 330 με Axxis ultimate pads, Motul υγρό και SS σωληνάκια και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα

stavr
27-04-10, 01:03
Αν φρενάρεις από 100-0 με 250 άλογα, η από 100-0 με 150 άλογα, έχει σημασία? Τα φρένα του 320, stock engine/brakes, μετά από 7-8 απότομα φρεναρίσματα από ψηλές ταχύτητες θα χάσουν πάνω από 50% της αποδοτικότητας τους. Στα 10+ φρεναρίσματα δεν θα μπορείς καν να ενεργοποιήσεις το ABS. Αν σκοπεύεις να σπρώχνεις το αυτοκίνητο συνέχεια λόγω της αυξημένης ιπποδύναμης, τοτε ναι, μια αναβάθμιση ειναι υποχρεωτική.

Εγώ εχω το TS2 εδώ και 2.5 χρόνια, και δεν χρειάστηκα νέα φρένα παρα μόνο οταν αρχισα να "εκμεταλλεύομαι" την αυξημένη ροπή/ιπποδύναμη. Τώρα έχω φρένα του 330 με Axxis ultimate pads, Motul υγρό και SS σωληνάκια και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα

Φιλε παρη τα ιδια λεμε.....απο τη στιγμη που θα εχεις +100 ενοειτε οτι θα τα εκμεταλλευεσαι !! Αρα τα φρενα τα θες στανταρ κατα την γνωμη μου!

k0panos
09-05-10, 19:22
Φιλε παρη τα ιδια λεμε.....απο τη στιγμη που θα εχεις +100 ενοειτε οτι θα τα εκμεταλλευεσαι !! Αρα τα φρενα τα θες στανταρ κατα την γνωμη μου!

+1
Μπορει να θες και άγκυρα γιατι τα ΒMW είναι συνήθως και λίγο βαριά αμάξια