PDA

Επιστροφή στο Forum : Aγορα Ε36 318i "καινουργιας" και μετατροπη της ,Ή αγορα "ετοιμης" Ε36 318is-325???


aggelosmk2
23-01-10, 19:28
Καλησπερα :dblthumb2 ! Ειμαι νεο μελος κ ειναι το πρωτο μου ποσταρισμα σε αυτο το forum το οποιο κ βρισκω παρα πολυ ενδιαφερον και ωραιο! Συγχαρητηρια ! Θα παρακαλουσα την βοηθεια σας,μιας κ τις εχετε ξεψαχνισει οσο δεν παιρνει τις μπεμπες :wub: οπως εμεις τα golf.


Πωλειται απο συγγενικο μου προσωπο μια κατασπρη ΥΠΕΡΑΡΙΣΤΗ sedan Ε36 318i μοντελο '91 .

Το αυτοκινητο εχει 100.000 πραγματικα χιλιομετρα στη πλατη του και ολα σε εθνικο δικτυο,κατα τα αλλα ηταν μονιμα σε γκαραζ.

Αν κ ειμαι κατοχος ενος πολυ προσεγμενου Golfmk2 Gti κ παλια ενος Golfmk3 6κυλινδρου,λατρευω την πισω κινηση με οσα αυτο συναπεγεται :ylsuper: .

Επειδη λατρευω λοιπον τα Ε36 ,εχω βαλει σκοπο να αποκτησω ενα.

Η απορια μου ειναι η εξης :
1 ) Ειναι "καλυτερα" να παρω αυτη την Ε36 που ειναι αταλαιπωρητη κ να την μετατρεψω μετα ?

Με τι κοστος ομως θα ειναι αυτο ?

Συμφερει η μετατροπη η θα πρεπει να αλλαξω ολοκληρο το αμαξι ? ειναι δηλαδη ευκολες οι μεταμοσχευσεις σ'αυτα τα αυτοκινητα?

Τι αλλο θελει εκτος απο μοτερ-σασμαν-πλεξουδα-εγκεφαλο ??

2 ) Ή να βρω να αγορασω μια ηδη ετοιμη 318is (κατα τη γνωμη μου πολυ αργη για το βαρος του αυτοκινητου) η μια αδηλωτη μετατροπη 325 (λατρευω τους 6κυλινδρους ) οπου θα ειναι ικανοποιητικη η δυναμη ως προς το βαρος. Το προβλημα εδω ειναι οτι που θα βρεις μια αριστη Ε36 με μια αριστη μετατροπη....δυσκολο αλλα οχι ακατορθωτο.

Στην πρωτη περιπτωση,θα παρω το αμαξι με "ευκολιες" πληρωμης κ σιγα σιγα που θα μαζευω λεφτα θα μπορω να φτιαχνω,ενω στη δευτερη μπλεκω με τραπεζες :nono: ...Διευκρινιζω οτι το budget μου ειναι περιορισμενο.

Ευχαριστω εκ των προτερων κ αναμενω τις γνωμες κ τις αποψεις σας !

alexk
23-01-10, 19:45
Γεια σου φίλε και καλώς ήρθες.

Το Ε36 είναι ωραίο 'πλαίσιο'.
Εγώ προσωπικά θα πρότεινα να πάρεις το καλό 316 που ξέρεις και αργότερα να το μετατρέψεις σε 328 (και λίγο τσίγκλισμα).
Υπάρχουν και καλές μετατροπές, αλλά είναι λίγο λαχείο το θέμα.

kloukakis
23-01-10, 19:55
Το αυτοκίνητο το θέλεις για πίστα, για βολτες ή και τα δυο?

aggelosmk2
23-01-10, 19:59
Το αυτοκίνητο το θέλεις για πίστα, για βολτες ή και τα δυο?

Το θελω για το δρομο,κ μ'αρεσουν οι φιδισιες ορεινες διαδρομες....

DiMiTrIs_
23-01-10, 20:01
Καλύτερα το πρώτο...αφού το ξέρεις το αμάξι,,,και κανε μετά σιγά σιγά οτι θές.....δεν ειναι καιροί για τράπεζες....

Dimzan
23-01-10, 20:14
μοντελο του 91 με 100000χλμ μονο? εμενα αυτη ηταν η βασικη μου απορια... σχεδον 5000χλμ το χρονο..


σαφως και σου συνιστω να μη μπλεξεις με τραπεζες...

μην κανεις τη βλακεια του ελληνα να χρεωνεσαι για ενα αμαξι που στην πραγματαικοτητα δε μπορεις να εχεις.

Μαζεψε λεφτα και παρε το οταν τα μαζεψεις, διοτι αν μπλεξεις με τραπεζες και μαλιστα για αμαξι-μετατροπη αγνωστης καταστασης τοτε κλαφτα χαραλαμπε..

γνωμη μου παντα!

E36 RULES!!
23-01-10, 20:19
Κατ'αρχάς καλωσήρθες! Πρώτα απ'όλα να βάλεις φωτό του mkII. Άμεσα.


Γνώμη μου κ εμένα, παρε το χαρτί 318 και σιγά σιγά την κάνεις τη μετατροπή. Τώρα είναι η χειρότερη περίοδος για να μπλέξεις με τράπεζες... Και σίγουρα μια καθαρή καρότσα είναι το Α και το Ω ;)

aggelosmk2
23-01-10, 20:58
μοντελο του 91 με 100000χλμ μονο? εμενα αυτη ηταν η βασικη μου απορια... σχεδον 5000χλμ το χρονο..


κ ομως ! :bigthumb: ! εβγαινε απο το γκαραζ στο συνταγμα για να παει Ηγουμενιτσα,γυρνουσε κ ξανακλειδωνοταν στο γκαραζ μεχρι το επομενο ταξιδι !

aggelosmk2
23-01-10, 21:00
Κατ'αρχάς καλωσήρθες! Πρώτα απ'όλα να βάλεις φωτό του mkII. Άμεσα.




ok :) θα ψαξω πως λειτουργει το φορουμ κ θα ανεβασω ! !

nikos12
23-01-10, 21:29
επίσης έχε υπόψην το θέμα μοτέρ. Δηλαδής, καλύτερα να έχεις καβάτζα ένα 18άρι καθαρό που μπορεί να σηκώσει χιλιόμετρα στην πλάτη του, παρά να μείνεις με ένα 25άρι ξεσκισμένο (από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη) που καίει περισσότερο λάδι από ότι βενζίνη! (και μετά να ψάχνεις όχημα) +αυτά που ανέφεραν οι προηγούμενοι

Κωνσταντίνος
24-01-10, 00:18
Καλωσήρθες Αγγελε,
πες μας αν θες πόσο κοστίζει η 318i του 1991 για να έχουμε και μέτρο σύγκρισης.
Επίσης τα λίγα χιλιόμετρα στο Εθνικό δίκτυο δεν σημαίνει πως το αυτοκίνητο δεν έχει φθορά.
Ακόμα και η ακινησία έχει τις φθορές της.
Και κάτι ακόμα. Οσο πέρναγαν τα χρόνια, τα Ε36 ήταν όλο και πιο φορτωμένα σε βασικό εξοπλισμό. Οπότε με ένα μοντέλο 96-98 θα έχει μερικά ακόμα "καλούδια" (που πλέον θεωρούνται αυτονόητα και απαραίτητα) που ίσως λείπουν απο το μοντέλο του 91΄.

agrotis328
24-01-10, 00:34
χτυπα ενα εξακυλινδρο
για τα λεφτα μην αγχωνεσαι θα το βρεις πραγματικα τσαμπα πιστευω ανετα με 4000 χιλιαρικα παιρνεις ενα 25αρι σενταν και με κατι παραπανω ενα κουπε

με λιγο παζαρι εχουμε τιμες γερμανιας και με πολυ αστα...

αλλα οπωσδηποτε ελεγχος απο μηχανικο που κατεχει γιατι οσο να ναι εχει καποια χρονακια

aggelosmk2
24-01-10, 01:59
Καλωσήρθες Αγγελε,
πες μας αν θες πόσο κοστίζει η 318i του 1991 για να έχουμε και μέτρο σύγκρισης.
Επίσης τα λίγα χιλιόμετρα στο Εθνικό δίκτυο δεν σημαίνει πως το αυτοκίνητο δεν έχει φθορά.
Ακόμα και η ακινησία έχει τις φθορές της.
Και κάτι ακόμα. Οσο πέρναγαν τα χρόνια, τα Ε36 ήταν όλο και πιο φορτωμένα σε βασικό εξοπλισμό. Οπότε με ένα μοντέλο 96-98 θα έχει μερικά ακόμα "καλούδια" (που πλέον θεωρούνται αυτονόητα και απαραίτητα) που ίσως λείπουν απο το μοντέλο του 91΄.

Καλως σας βρηκα Κωνσταντινε.

Θα την παρω max 3000Ευρω,με πληρωμενο σημα,κ κτεο μεχρι το 2011. Εντωμεταξυ πριν κανα 3 χρονια ξαναβαφτηκε ,ετσι για ενα refresh . Οσο για εξοπλισμο,απο οτι ξερω εχει ηλ.παραθυρα,υδραυλικο τιμονι,ηλ.κλειδαριες,air condition. Μου φτανουν αυτα,δεν εχω ιδιαιτερες απαιτησεις.

Για παμε στο ζουμι τωρα που εχουμε μετρο συγκρισης......

aggelosmk2
24-01-10, 02:21
25214

Βρηκα κ μια φωτο δεν φαινονται κ πολλα βεβαια,απλα διακρινεται η κατασταση της

giannis_compact
24-01-10, 02:21
Εγω λεω το 18αρι..Αν οντως το ξερεις και ειναι πενα οπως λες..Τι καλυτερο απο ενα ''καθαρο'' εργοστασιακο αμαξι...

giannis_compact
24-01-10, 02:22
Εχει και ωραιο ασπρο χρωματακι....;)

kloukakis
24-01-10, 02:24
1)To 3.18 είναι κουπε ή τετραθυρο? παρε μονο αυτο που σου αρεσει!!

2)αν ολα ειναι όπως δείχνουν 3.000 ειναι καλα λεφτα πιστευω! τσεκαρε το πολυ καλα πριν και σε επισημη αντιπροσωπία μονο

3)για μετατροπη σε 28αρι δεν νομιζω να θελεις πααπανω απο 4000.

το 3.18ις φαντάζομαι πως εχει αισθητη διαφορα με το 3.18, 25 αλογα αν θυμαμαι, και μπορεις να το βρεις μεταξυ 5000 και 6000 σε καλη κατασταση. εχε υποψην οτι τα πραγματα που θα βγαλεις για να κανεις την μετετροπη απο το ις μπορεις νατα πουλησεις πιο ακριβα απο το απλο 3.18 (κανα χιλιαρικο τουλαχιστον πιστευω πως παει η μετατροπη σε ις). Ολα αυτα ειναι σχετικα που σου λεω!!!

Αν ημουν στην θεση σου, αφου εχεις τρελα με 6κυλ. θα έκανα μια πολυ πολυ καλη έρευνα αγωρας πριν κανω οτιδηποτε.Μην βιαστεις αν και στη βραση κωλαει το σιδερο......

Δες σε τι τιμες παιζουν τα Ε36 αναλογα με τα κυβικα και δρασε αναλόγος, τιμη για μετατροπη σου είπα. κανονισε τα οικονομικα σου ετσι ωστε να μπορεις να απολαυσεις οτι παρεις. Το Ε36 ειναι ερωτας κυνηγα το

kloukakis
24-01-10, 02:27
Α τετράθυρο ειναι τωρα ειδα την φωτο.... αν θελεις τετραθυρο τοτε εισαι οκ

Παντως ειναι κουκλι το ατιμο...

aggelosmk2
24-01-10, 02:36
Κοιτα κατα βαση κουπε ηθελα,ΑΛΛΑ επειδη εχω φαει 5-6 χρονια λογω παρεας κ δουλειας σε φαναρτζιδικα κ συνεργεια,κολωνω να στο πω κ ετσι να παω τετοιες εποχες να παρω δανειο για να βρω ενα μετατροπη κ αδηλωτο 6κυλινδρο. Το φοβαμαι ειλικρινα.
Θα θελα να ναι κουπε αλλα συμβιβαζομαι με το 4πορτο μιας και ειναι κατασπρο ! κ φτιαχνετε ομορφα,μεταχειρισμενη διαιρουμενη ζαντουλα BBS ,μαυρα κεντρα -βουρτσισμενη πατουρα ,χαμηλωμα κ ετοιμη.

Στα μηχανικα τι κανουμε ειναι το θεμα . Αν χρειαζονται 4000 για να γινει 328 τη βαψαμε :banghead:

E36 RULES!!
24-01-10, 02:36
Βρηκα κ μια φωτο δεν φαινονται κ πολλα βεβαια,απλα διακρινεται η κατασταση της

To golf να δουμε :p:

TAZ118!
24-01-10, 02:49
Προχωρα στην αγορα της 318i και μετα τουρμπο.
Γνωμη μου ειναι να μην μπλεξεις με μετατροπες και πολλα κυβικα.
Ενα light turbo και εισαι αρχοντας...

aggelosmk2
24-01-10, 02:53
Προχωρα στην αγορα της 318i και μετα τουρμπο.
Γνωμη μου ειναι να μην μπλεξεις με μετατροπες και πολλα κυβικα.
Ενα light turbo και εισαι αρχοντας...

Δεν ειναι κακη ιδεα,αλλα κοστος ? κ το οτι ειναι με 1 εκκεντροφορο κ 8 βαλβιδες δεν ειναι σημαντικο μειον ?

E36 RULES!!
24-01-10, 02:58
Όχι, τα μοτέρ αυτά (για να ειναι 91 θα έχεις Μ40Β18) είναι αρκετά ανθεκτικά σε τουρμπισμα... Κυκλοφορούν ορισμένα τετρακυλινδρα 8βαλβιδα τουρμπατα εδω γυρω στο forum ;)

rapid_fast
24-01-10, 04:13
Καλησπερα :dblthumb2 !

Αν κ ειμαι κατοχος ενος πολυ προσεγμενου Golfmk2 Gti κ παλια ενος Golfmk3 6κυλινδρου,λατρευω την πισω κινηση με οσα αυτο συναπεγεται :ylsuper: .

Επειδη λατρευω λοιπον τα Ε36 ,εχω βαλει σκοπο να αποκτησω ενα.

Ευχαριστω εκ των προτερων κ αναμενω τις γνωμες κ τις αποψεις σας !

Είχες VR6????
Το αυτοκίνητο απο τον θείο να πάρεις....
Και όταν θα έχεις λεφτά, θα κάνεις και μετατροπή... κανα 6.000 θα σου βγεί.
Κινητήρας-κιβώτιο-κεντρικός-διαφορικό-πλεξούδες-φρένα μπρός-πίσω..

aggelosmk2
24-01-10, 10:20
Είχες VR6????

ειχαμε 1-2 στη παρεα κ ετσι πηρα κ εγω :p: :D !

TAZ118!
24-01-10, 11:02
Δεν ειναι κακη ιδεα,αλλα κοστος ? κ το οτι ειναι με 1 εκκεντροφορο κ 8 βαλβιδες δεν ειναι σημαντικο μειον ?

Αυτο ειναι μειον στην ατμοσφαιρικη λειτουργια.Στην υπερτροφοδοτουμενη φαση δεν υπαρχει προβλημα.

PETROST
24-01-10, 11:38
Θα συμφωνισω με τους υπολοιπους,γιατι την ιδια κινιση εκανα κι εγω.ειναι πολυ σημαντικο να εχεισ μια αψογη καροτσα και να την βελτιωσεις αναλογα με τα γουστα και τισ απαιτησεις σου.Πιστευω πωσ και ετοιμο 28αρι να παρεις παλι θα μπεις στο τρυπακι του μπαξιματος οποτε καντο απο την αρχη ,να το διασκεδασεισ κιολας!!!

*επειδη ειμαι απο ηγουμενιτσα μηπως ξερω και το θειο και το αυτοκινητο?

Κωνσταντίνος
24-01-10, 11:43
Καλως σας βρηκα Κωνσταντινε.

Θα την παρω max 3000Ευρω,με πληρωμενο σημα,κ κτεο μεχρι το 2011. Εντωμεταξυ πριν κανα 3 χρονια ξαναβαφτηκε ,ετσι για ενα refresh . Οσο για εξοπλισμο,απο οτι ξερω εχει ηλ.παραθυρα,υδραυλικο τιμονι,ηλ.κλειδαριες,air condition. Μου φτανουν αυτα,δεν εχω ιδιαιτερες απαιτησεις.

Για παμε στο ζουμι τωρα που εχουμε μετρο συγκρισης......

Τότε εγώ κλίνω προς την αγορά της γνωστής 318i και πλήρη μετατροπή σε 325-328.
Δηλωμένο όμως.
Δε μπορούμε να τα έχουμε όλα. Και τα γούστα μας και τέλη για 1,800.
Μη παίζεις με την φωτιά.....................

aggelosmk2
24-01-10, 11:49
Θα συμφωνισω με τους υπολοιπους,γιατι την ιδια κινιση εκανα κι εγω.ειναι πολυ σημαντικο να εχεισ μια αψογη καροτσα και να την βελτιωσεις αναλογα με τα γουστα και τισ απαιτησεις σου.Πιστευω πωσ και ετοιμο 28αρι να παρεις παλι θα μπεις στο τρυπακι του μπαξιματος οποτε καντο απο την αρχη ,να το διασκεδασεισ κιολας!!!

*επειδη ειμαι απο ηγουμενιτσα μηπως ξερω και το θειο και το αυτοκινητο?

Πιστεψε με καταλαβαινω αυτο που λες.
Εχω ηδη κανει μια ολοκληρη ανακατασκευη μονος μου,κ εχω ανεβοκατεβασει κ 2 μοτερ ως τωρα.

Κατα'ρχην δεν ειναι θειου,ειναι της νονας μου :) :) ! Αθηνα μενει ,απλα Ηγουμενιτσα εκανε ταξιδια .

aggelosmk2
24-01-10, 13:36
Πηγα το ειδα κ απο κοντα γτ δε το θυμονουν κ ειναι ΑΡΙΣΤΟ :bowdown: !

Θα ανεβασω κ φωτο σε λιγη ωρα !

aggelosmk2
24-01-10, 17:59
Να και φωτο σημερινες,αν κ βρωμικο .

25217 25218

Bassakos
24-01-10, 21:02
βρε! βρε! καλως τον Αγγελο!! χαχαχαχαχαχαχαχαχα
τα ειπαμε και απο το τελ! αντε με το καλο Αγγελε!:friday:

aggelosmk2
25-01-10, 00:17
βρε! βρε! καλως τον Αγγελο!! χαχαχαχαχαχαχαχαχα
τα ειπαμε και απο το τελ! αντε με το καλο Αγγελε!:friday:

:ylsuper: Ολα τα καλα παιδια μαζεμενα ! ! !

giannis_compact
25-01-10, 00:20
Αγγελε παρτο το εργαλειο λεμεεε......Το ασπρο ε!!Μην μπλεξεις με κανενα λυκο....;)

trifonas
25-01-10, 08:34
φιλε μου θα σε προετοιμασω για να μην κλαις μετα.
3000 το αυτοκινητο,
3000 η μετατροπη,και αν κανεις φουλ με φρενα αναρτησεις μπλοκε πας κοντα στα 4500 και βαλε,
δεν θα θελεις και εμφανιση?
1000-2000 για Μlook και ζαντες φαναρια και αλλα μπιχλιμπιδια.
πας κοντα στα 10000 για ενα αυτοκινητο του 91' 2.5-2.8 αδηλωτο και να κινδυνευεις να μπεις ισοβια οταν ερθει αυτη η κακια στιγμη.
επειδη και εχω προσφατα εδωσα 6500 για να φρεσκαρω το αμαξι μου χωρις να το πειραξω μηχανικα σε αποτρεπω να κανεις αυτη τη κινηση.
αξιζει μονο αν σου περισσευουν και οχι να μπαινεις σε δανεια για κατι τετοιο.
υπαρχουν και Ε46 σε τετοια τιμη.
φιλικα παντα.

george316
25-01-10, 08:40
μμμ.να ενα ωραιο διλλημα..
η πιο σοφη γνωμη θα ηταν να παρεις το 318 του θειου,μια και το γνωριζεις.
ομως αφου λες οτι επιθυμεις να κανεις μετατροπη,θα πρεπει ομοιως να ψαξεις να βρεις ενα τροπτε που να ειναι καλο.....δηλαδη λαχειο....
και αν το παρεις διαφορετικα...τοσο λιγοδουλευτο μοτερ δεν ειανι κριμα να το πεταξεις για να βαλεις κατι που δεν γνωριζεις?
παρε το 318 του θειου και κρατα το κανενα τριχρονο ακομα..μετα βλεπεις...

aggelosmk2
25-01-10, 15:59
φιλε μου θα σε προετοιμασω για να μην κλαις μετα.
3000 το αυτοκινητο,
3000 η μετατροπη,και αν κανεις φουλ με φρενα αναρτησεις μπλοκε πας κοντα στα 4500 και βαλε,
δεν θα θελεις και εμφανιση?
1000-2000 για Μlook και ζαντες φαναρια και αλλα μπιχλιμπιδια.
πας κοντα στα 10000 για ενα αυτοκινητο του 91' 2.5-2.8 αδηλωτο και να κινδυνευεις να μπεις ισοβια οταν ερθει αυτη η κακια στιγμη.
επειδη και εχω προσφατα εδωσα 6500 για να φρεσκαρω το αμαξι μου χωρις να το πειραξω μηχανικα σε αποτρεπω να κανεις αυτη τη κινηση.
αξιζει μονο αν σου περισσευουν και οχι να μπαινεις σε δανεια για κατι τετοιο.
υπαρχουν και Ε46 σε τετοια τιμη.
φιλικα παντα.

Ευχαριστω για την αποψη σου,ειναι πολυ σωστη κ υπολογισιμη. Οπως ανεφερα κ πιο πανω ξερω απο μετατροπες,κοστος κ ατελειωτα ξενυχτια,αλλα σε αλλα αυτοκινητα. Για το συγκεκριμενο ομως μοντελο απευθυνθηκα σε εσας που τα γνωριζετε καλα κ θα πειτε μια αποψη τεκμηριωμενη παραπανω.
Θα το παρω με το καλο κ σιγα σιγα θα αρχισω. Οχι ομως με τα μηχανικα ,μιας κ ειναι μια κινηση που απαιτει κ χρημα πολυ συν τα ρισκα που αναφεραμε.
Θα κανω 2-3 εξωτερικες βελτιωσεις που ας ειναι καλα το EBAY.DE ,ερχονται στη πορτα μας κοψοχρονια ! κ απο ζαντες.....βρωμαει ο τοπος ! Οταν με το καλο το παρω γτ μαλλον κατεληξα,θα ανοιξω το σχετικο τοπικ !

TAZ118!
25-01-10, 16:10
Να και φωτο σημερινες,αν κ βρωμικο .

25217 25218

Tι μου θυμηζεις τωρα....
Κανε μονο ενα light turbo και ξεχνα 6κυλινδρα και μετατροπες.
Με χαμηλη πιεση να κερδισεις λιγα αλογα και,το κυριοτερο,ροπη.
Η 36αρα ειναι σχετικα ελαφρυ αυτοκινητο για το μεγεθος της.
Ωραιο το look και το κεφαλογυρισμα αλλα αυτα θα σου λειψουν μια φορα,
τα αλογα και η ροπη 10...

trifonas
25-01-10, 18:09
Ευχαριστω για την αποψη σου,ειναι πολυ σωστη κ υπολογισιμη. Οπως ανεφερα κ πιο πανω ξερω απο μετατροπες,κοστος κ ατελειωτα ξενυχτια,αλλα σε αλλα αυτοκινητα. Για το συγκεκριμενο ομως μοντελο απευθυνθηκα σε εσας που τα γνωριζετε καλα κ θα πειτε μια αποψη τεκμηριωμενη παραπανω.
Θα το παρω με το καλο κ σιγα σιγα θα αρχισω. Οχι ομως με τα μηχανικα ,μιας κ ειναι μια κινηση που απαιτει κ χρημα πολυ συν τα ρισκα που αναφεραμε.
Θα κανω 2-3 εξωτερικες βελτιωσεις που ας ειναι καλα το EBAY.DE ,ερχονται στη πορτα μας κοψοχρονια ! κ απο ζαντες.....βρωμαει ο τοπος ! Οταν με το καλο το παρω γτ μαλλον κατεληξα,θα ανοιξω το σχετικο τοπικ !

Mε το καλο να ερθεις και επισημα στη παρεα μας τοτε.

aggelosmk2
27-01-10, 17:17
:bullhorn: .... Αυριο μεταβιβασηηηηηηηη..!!!!! ..... :party: :yippee: .... :clap: !!!!!!

DiMiTrIs_
27-01-10, 17:25
αντε με το καλο

aggelosmk2
28-01-10, 18:33
Το αμαξι αγοραστηκε,ειναι 316i τελικα κ οχι 318i . Πραγματικα ειναι αστερι :ylsuper: .

Θα ανοιξω κ σχετικο thread για να το παρουσιασω !

Ευχαριστω ολους σας για την βοηθεια κ τις αποψεις σας ;) .

kloukakis
28-01-10, 18:57
Μπράβο φίλε! Εύχομαι απ καρδιάς να το ευχαριστηθείς στο έπακρο!!

giannis_compact
28-01-10, 20:19
Φιλε και απο μενα να το χαρεις οσο δεν παει!Φαινεται και απο τις 3 φωτο οτι ειναι αψογο!Καλοριζικο!

Airness
28-01-10, 20:24
Καλοτάξιδο φίλε Άγγελε! Πολλά, καλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα!

Αντών///is
28-01-10, 22:17
Φίλε μου καλοτάξειδο!
Και καλωσήρθες στο Ε36 fan club!
Κατά τα λοιπά, συμφωνώ με trifonas & george316. Αφού αποφάσισες να το πάρεις, κράτα το 316 και αργότερα ψάχνεις κάτι άλλο...

Μπαίνοντας στην δαδικασία μετατροπής του σε 325, πρέπει ν' αλλάξεις σχεδόν όλα τα ηλεκτρομηχανικά του συστήματα. Που σημαίνει πως θα ξεκινήσεις αγοράζοντας ένα 325 (λαχείο, όπως γράφτηκε) που θα χρησιμοποιηθεί ως δότης... προκειμένου να γίνει η μεταμόσχευση σε ένα αμάξωμα του 1991... ήδη 20 ετών δηλαδή. Κι' όλ' αυτά θα τα κάνεις σιγά - σιγά, ένεκα τα οικονομικά... Το 325 και το συνεργείο που θα κάνουν τη μετατροπή πόσο "σιγά - σιγά" θα τα πληρώσεις; Η μετατροπή δεν θα νομιμοποιηθεί; Τα ασφάλιστρα και τα τέλη κυκλοφορίας που θα πληρώνεις κάθε χρόνο "παγκουΐ", τα έχεις υπολογίσει;

Όταν θα έχεις τελειώσει θα έχεις μια 325 μετατροπή σε αμάξωμα ηλικίας 23 - 25 ετών. Το δε αμάξι ταυτόχρονα θα "ζητάει" συνέχεια επισκευές και αποκαταστάσεις των φυσιολογικών φθορών και του κύκλου ζωής των τόσων χρόνων... Φρένα, αναρτήσεις, κλιματισμός, σύστημα ψύξης, ηλεκτρικό σύστημα, "περιφερειακά" κινητήρα, καταλύτης, εξάτμιση... Και μόλις θα τα έχεις "φέρει βόλτα" κάπως, θα αρχίσει να σου "ζητάει" το, έστω άριστα συντηρημένο μέχρι σήμερα, αμάξωμα: Λάστιχα θυρών και παραθύρων, ταπετσαρία, επενδύσεις τιμονιού και επιλογέα, πίσω φανάρια... Και μέσα σ' όλα θα θέλεις να κάνεις και κανένα μπαξιματάκι - κάποιο αξεσσουάρ που δεν έχει, πιθανόν body kit, ζάντες κ.λ.π (σύντομα θα συνειδητοποιήσεις πως, καθώς πρόκειται για την "πρώιμη" έκδοση της Ε36, το αμάξι είναι τρομερά στερημένο από εξοπλισμό - ακόμα και σε σχέση με άλλες Ε36 του '96 ή του '98 π.χ. -, αξεσσουάρ πολλά από τα οποία δεν μπορείς καν να τα βάλεις εκ των υστέρων, ενώ άλλα θέλουν ψάξιμο ή / και χρήμα...

Για να μην μιλήσουμε για την πιθανότητα κάποιας ζημιάς (μακρυά από 'μας, αλλά...)
Φοβάμαι πως θα το πληρώσεις τριπλό και τετραπλό...

Η γνώμη μου: Κράτα το 316 και μάζευε λεφτά για επισκευές - αποκαταστάσεις και μετρημένα "μπαξιματάκια" που θα το ανανεώνουν στα μάτια σου!