PDA

Επιστροφή στο Forum : Short Shift E36


Κωνσταντίνος
28-01-10, 17:09
Εψαξα το παλιό thread όπου είχαν αναφερθεί απορίες και κάποιες λύσεις για short shift για Ε36, αλλά δεν το βρήκα. Μάλλον θα έχει σχέση με το πρόβλημα που αντιμετώπισε το site τις προηγούμενες μέρες και threads που χάθηκαν.
Λοιπόν, η λύση που κατέληξα εγώ ύστερα και απο συμβουλές του μηχανικού ήταν το short shift που φόραγε το E36 M3.
Κόστος = 50 € + εργασία (δεν αναφέρω κόστος εργασίας που πλήρωσα εγώ, γιατί ήταν πολύ μικρό, συμβολικό θα έλεγα, άρα όχι και ενδεικτικό)
Το αποτέλεσμα. Οπως ακριβώς το ήθελα. Μειώθηκε αρκετά η διαδρομή του επιλογέα όχι σε σημείο να γίνει "απόλυτο" και μη χρηστικό. Επίσης βελτιώθηκε σαφώς η αίσθηση.
Για όσους ψάχνουν σχετικά ήπιες λύσεις και όχι extreme επιλογέα-διακόπτη, το συστήνω ανεπιφύλακτα. Είναι φθηνή λύση και επίσης..............εργοστασιακή ;)

Αντών///is
28-01-10, 17:37
Κωνσταντίνε, μπορείς να γράψεις ποιά ανταλλακτικά αλλάζουν;
Θα μπορούσες, ακόμα καλύτερα, να κάνεις αναφορά στη σχετική σελίδα του bmwfan ή realOEM.

kloukakis
28-01-10, 17:38
Πολύ ενδιαφέρων! Για δωσε καμία φωτο στο κινό να παίρνουμε και εμεις σειρά αν είναι...

Κωνσταντίνος
28-01-10, 17:51
Τώρα με πιάσατε αδιάβαστο.
Δεν ασχολήθηκα καθόλου με την παραγγελία του ανταλλακτικού, μιας και το ανέλαβε το συνεργείο που συντηρώ το αυτοκίνητο.
Απλά έδωσα το οκ στην πρόταση του, το παρήγγειλε ο μηχανικός και πήγα να μου το περάσει.
Κοιτάζοντας τώρα στο http://www.bmwfans.info και συγκρίνοντας (απο μνήμης) αυτά που κρατούσε ο μηχανικός πρέπει να είναι τα εξής :
5 Shift lever 25 11 7 527 247
11 Circlip 25 11 1 220 379
11 Securing clip 25 11 7 571 899
http://static.bmwfans.info/images/epc/MTUxNDY2X3A=.png

kloukakis
28-01-10, 17:55
Δηλαδή κρατάμε τον λεβιέ που έχουμε και αλάζει ο μηχανισμός απο κάτω, κάνοντας την διαδρομή του λεβιέ πιο μικρή??

Κωνσταντίνος
28-01-10, 18:01
Ναι, δεν υπάρχει λόγος να αλλάξουμε και αυτό που αποκαλούμε εμείς "λεβιέ", αυτό που πιάνουμε δηλαδή. Το "μαρκούτσι" (Νο.5 στο σχέδιο) αλλάζει.

kloukakis
28-01-10, 18:17
Μόνο?? Καλή φάση τότε.

Ερώτηση 1: Απο που μπορούμε να το προμηθευτούμε?:scratchch
Ερώτηση 2: Μετα την τοποθέτηση θα μειωθεί και ο τζόγος(ο παράνομος) του λεβιέ? Ο δικός μου πάει σαν κουτάλα που αναδεύει την σουπα...:icon_pai:

Κωνσταντίνος
28-01-10, 18:29
Μόνο?? Καλή φάση τότε.

Ερώτηση 1: Απο που μπορούμε να το προμηθευτούμε?:scratchch
Ερώτηση 2: Μετα την τοποθέτηση θα μειωθεί και ο τζόγος(ο παράνομος) του λεβιέ? Ο δικός μου πάει σαν κουτάλα που αναδεύει την σουπα...:icon_pai:

1. Απο όλες τις επίσημες αντιπροσωπείες της BMW
2. Λογικά ναι. Στο ανταλλακτικό Ν.5 του σχεδίου στο κάτω μέρος μέσα στον κύκλο, κουμπώνει ένα κυκλικό πλαστικό. Αν ο τζόγος σου οφείλεται απο φθορά αυτού του πλαστικού, αυτό αντικαθίσταται

kloukakis
28-01-10, 18:51
Με κάλυψες πλήρως συνονόματε και καταξιωμένε οδηγέ ις και σε ευχαριστώ πολύ:bigthumb:! Παω να ψαξω το ανταλακτικό με τον τυχερό αριθμό Νο5....:yippee:

ΥΓ: Πάντως πες μας και καμία εντύπωση από το καργκούτσι σου

Αντών///is
28-01-10, 18:55
Λοιπόν, τι αποκάλυψε μια γρήγορη έρευνα στο ΕΤΚ:
Εφόσον ο φίλος Κωνσταντίνος θυμάται καλά πως σίγουρα αυτά είναι τα ανταλλακτικά που αλλάζουν (και, φυσικά, πως είναι μόνο αυτά...), τότε:

(α) Αντικαθιστούμε το ανταλλακτικό Shift Lever, με αριθ. 5 στο σχέδιο, που φέρει Ρ/Ν 25 11 7 527 247 (στα δικά μας) με το αντίστοιχο της Μ3 3.2 (κινητήρας S50), γνωστής και ως "Evo", το οποίο φέρει Ρ/Ν 25 11 7 527 255.
Αυτό διότι όλα τα υπόλοιπα μοντέλα Ε36 (περιλαμβανομένης της Μ3 3.0 (κινητήρας S50), μοιράζονται τον στάνταρ μοχλό (βλ. πρώτο ανταλλακτικό).

(β) Κατά την εγκατάσταση αντικαθίστανται δύο (2) ασφάλειες (Securing Clips, με αριθ. 11 στο σχέδιο) με καινούργιες. Εδώ το Ρ/Ν είναι ίδιο (25 11 7 571 899), σε όλες τις περιπτώσεις.

Κωνσταντίνε θα ήταν εφικτό για 'σένα να διασταυρώσεις όλα τα παραπάνω με το συνεργείο σου, αύριο πρωί - πρωί; :bigthumb:

Κωνσταντίνος
28-01-10, 19:01
Με κάλυψες πλήρως συνονόματε και καταξιωμένε οδηγέ ις και σε ευχαριστώ πολύ:bigthumb:! Παω να ψαξω το ανταλακτικό με τον τυχερό αριθμό Νο5....:yippee:

ΥΓ: Πάντως πες μας και καμία εντύπωση από το καργκούτσι σου

Γνώμη μου είναι να πας σε επίσημο συνεργείο BMW, ή έστω σε συνεργείο που ειδικεύεται σε BMW και να τους πεις τι θέλεις ακριβώς. Μη παραγγείλεις μόνος σου μόνο το ανταλλακτικό Ν.5 Ισως να λείπει και κάτι άλλο (κάποια ροδέλα π.χ).

Τις εντυπώσεις μου τις έγραψα στο πρώτο post. Εχει πλέον μειωθεί η διαδρομή του λεβιέ αποκτώντας πιο "σπορτίφ" αίσθηση. Οχι δραματικά όμως ώστε να ψάχνεις να βρεις την νεκρά ανάμεσα σε πρώτη και δευτέρα. Για τα δικά μου γούστα, είναι...........just perfect ;)

Αντών///is
28-01-10, 19:27
Γνώμη μου είναι να πας σε επίσημο συνεργείο BMW, ή έστω σε συνεργείο που ειδικεύεται σε BMW και να τους πεις τι θέλεις ακριβώς. Μη παραγγείλεις μόνος σου μόνο το ανταλλακτικό Ν.5 Ισως να λείπει και κάτι άλλο (κάποια ροδέλα π.χ).
Αυτό που γράφει ο Κωνσταντίνος είναι απολύτως σωστό! Προς Θεού, μην παραγγείλει κάποιος τα 3 αυτά ανταλλακτικά και μετά - αφού τα πληρώσει βέβαια - με το μαρκούτσι στο χέρι, ψάχνει να βρει μάστορα να κάνει τη δουλειά, γιατί μπορεί να του μείνει το μαρκούτσι...

Ξανακοιτώντας προσεκτικότερα τις διαφορές σε όλο το σύστημα του μοχλού του επιλογέα, διαπίστωσα πως τα ανταλλακτικά με αριθ. 1, 2, 3, 4, 5, 9 και, σε ορισμένα μοντέλα, το 12, έχουν διαφορετικά Ρ/Ν στην Μ3 3.2 σε σχέση με την 318is (Μ42) Coupe 09/1995.

Άρα, προσοχή! Βρείτε πρώτα το συνεργείο που θα αναλάβει υπεύθυνα τη δουλειά και βάλτε αυτούς να παραγγείλουν τα χρειαζούμενα ανταλλακτικά - αφού σας ενημερώσουν, εννοείται, ποιά είναι και τι κόστος έχουν...
Ενδεχομένως ο Κωνσταντίνος να μπορούσε να εξυπηρετήσει όποιον ενδιαφέρεται, στέλνοντας του με Ρ.Μ. τα στοιχεία του συνεργείου που έκανε εκείνος τη δουλειά, αφού είναι δεδομένο πως εκεί την ξέρουν και την κάνουν αποτελεσματικά...

kloukakis
28-01-10, 19:39
γιατί μπορεί να του μείνει το μαρκούτσι...

χααχααχ
οκ το πιάσαμε το υπονούμενο, θα έχουμε το νού μας:bigthumb:

Κωνσταντίνος
28-01-10, 19:43
Ναι, και επειδή τελευταία με τις κρίσεις δεν έχουμε καμμία ανάγκη απο επιπλέον "μαρκούτσια", απαιτούνται σώφρων και προσεκτικές κινήσεις :icon11:
Οποιος θέλει, ευχαρίστως να του στείλω στοιχεία επικοινωνίας του μηχανικού μου να ρωτήσει ακριβώς τι χρειάζεται για την αλλαγή αυτή.

E36 RULES!!
28-01-10, 19:58
Aπορία... Με αρκετά short shift kits της αγοράς, μειωνεται μεν η διαδρομή, αλλα ψιλοσκληραίνει και ο επιλογέας, με αποτέλεσμα στο τελος ουσιαστικά να γινονται πιο αργές οι αλλαγες...

Δεν πιστεύω να ισχύει το ίδιο και εδω ε? :D

Αντών///is
28-01-10, 19:58
Κωνσταντίνε, τώρα η λαβή του επιλογέα σου (αυτό που... πιάνουμε), έχει κατέβει πιό χαμηλά σε σχέση με πριν; Εννοώ είναι πιό "χωμένος" μέσα στη "φούσκα" και στην κεντρική κονσόλα;

Κωνσταντίνος
28-01-10, 20:07
Aπορία... Με αρκετά short shift kits της αγοράς, μειωνεται μεν η διαδρομή, αλλα ψιλοσκληραίνει και ο επιλογέας, με αποτέλεσμα στο τελος ουσιαστικά να γινονται πιο αργές οι αλλαγες...

Δεν πιστεύω να ισχύει το ίδιο και εδω ε? :D

Οχι, η αίσθηση βελτιώθηκε. Μιλώντας κυριολεκτικά αφού υπάρχει πλέον "αίσθηση" στο κούμπωμα και όχι η ασάφεια (λίγη μεν, υπαρκτή δε) που πήρχε. Με λίγα λόγια έσφιξε ελάχιστα, όσο έπρεπε δηλαδή.

Κωνσταντίνε, τώρα η λαβή του επιλογέα σου (αυτό που... πιάνουμε), έχει κατέβει πιό χαμηλά σε σχέση με πριν; Εννοώ είναι πιό "χωμένος" μέσα στη "φούσκα" και στην κεντρική κονσόλα;

Αντώνη προσπαθώντας και εγώ να καταλάβω κοιτάζοντάς τον αρκετή ώρα, κατέληξα στο ότι έχει χαμηλώσει ανεπαίσθητα. Καταλαβαίνεις για τι διαφορά μιλάμε.

Οπως προείπα, δεν ήθελα με τίποτα κάτι δύσχρηστο, να με δυσκολεύει στις αλλαγές. Και το αποτέλεσμα ήταν πολύ ισορροπημένο, όπως ακριβώς το ήθελα. Το αυτοκίνητο είναι για μένα αποκλειστικά οικογενειακό μέσο μετακίνησης.

Ακουμπώντας το χέρι στον τεμπέλη, οι αλλαγές γίνονται απλά και με την κίνηση του καρπού. Πιστεύω πιο κατατοπιστικό παράδειγμα δεν μπορω να φέρω...............

Fairytale
28-01-10, 22:30
Ξυλώστε τους τεμπέληδες λέμε !!!

Λοιπόν μιας και σας βλέπω πολύ φουντωμένους, επανέφερα όσα thread βρήκα ενδιαφέροντα και γεμάτα πληροφορίες με θέμα short shift για Ε36. Υπάρχουν σημαντικά πράγματα γραμμένα γιαυτό κάντε μια περιήγηση:
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=19899
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=18819
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=16547
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=11876
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=10862
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=1133
C U out there

kloukakis
28-01-10, 22:49
χαχαχα γι αυτο εισαι SUPER moderator...
εριξα μια γρηγορη ματια και θα τα ξαναδω αυριο με το πασο μου, η παρούσα λύση μου φαίνεται ιδανικη πάντως!

E36 RULES!!
28-01-10, 22:53
Ξυλώστε τους τεμπέληδες λέμε !!!

Λοιπόν μιας και σας βλέπω πολύ φουντωμένους, επανέφερα όσα thread βρήκα ενδιαφέροντα και γεμάτα πληροφορίες με θέμα short shift για Ε36. Υπάρχουν σημαντικά πράγματα γραμμένα γιαυτό κάντε μια περιήγηση:
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=19899
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=18819
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=16547
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=11876
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=10862
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=1133
C U out there

Mπράβο κύριε Νίκο μας!

Άσχετο-σχετικό: Υπαρχει τρόπος να ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ να ξυλώνονται οι λεβιέδες καθε τοσο? (εκτος της παρμπριζόκολλας) Ειναι κ ακριβοι :D

Fairytale
28-01-10, 23:02
χαχαχα γι αυτο εισαι SUPER moderator...
εριξα μια γρηγορη ματια και θα τα ξαναδω αυριο με το πασο μου, η παρούσα λύση μου φαίνεται ιδανικη πάντως!Πέρα από το λογοπαίγνιο σου...
το Super σημαίνει απλά ότι έχω (εκ συστήματος) πρόσβαση να κάνω moderation σε όλες τις ενότητες, τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο...
και ναι είμαστε όλοι μας Super οι mods (για να μην γίνονται παρανοήσεις ή να μην εγείρονται παράπονα από users γιατί ασχολειται μαζί τους ο εκάστοτε moderator) άσχετα με το τι ευφάνταστο τίτλο γράφει ο καθένας μας κάτω από το username του.
Δηλ. και ο EVANGELOS θα κάνει moderation ΠΑΝΤΟΥ :D:D:D
C U out there

Κωνσταντίνος
28-01-10, 23:17
Ξυλώστε τους τεμπέληδες λέμε !!!


off topic :
Στο προηγούμενο αυτοκίνητο (Honda Civic), το πρώτο πράγμα που έβαλα αμέσως μόλις το πήρα ήταν ο τεμπέλης (απο Αμερική 15 $ :bigthumb:)
Οταν πήρα την κυρά-Ε36 το πρώτο πράγμα που έψαξα τι ήταν ;
Σωστά μάντεψες. Τεμπέλης !
Ε ναι, είμαι αρχιτεμπέλαρος !!! :ices_ange

kloukakis
28-01-10, 23:31
Άσχετο-σχετικό: Υπαρχει τρόπος να ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ να ξυλώνονται οι λεβιέδες καθε τοσο? (εκτος της παρμπριζόκολλας) Ειναι κ ακριβοι :D

Ναι βάζεις AFTERMARKET:bananasmi

valantis544
29-01-10, 01:12
Ναι βάζεις AFTERMARKET:bananasmi

Έτσι ακριβώς.

Υ.Γ. Τι είναι αυτό το πράγμα με τον τζόγο του λεβιέ κιόλας ρε παιδιά. Αν το έχει λύσει κανείς με πραγματάκια εκτός της μαμάς bmw, ας μας ενημερώσει μπας και ησυχάσουμε κι από αυτό.

manosm3
29-01-10, 01:29
Ξυλώστε τους τεμπέληδες λέμε !!!

Λοιπόν μιας και σας βλέπω πολύ φουντωμένους, επανέφερα όσα thread βρήκα ενδιαφέροντα και γεμάτα πληροφορίες με θέμα short shift για Ε36. Υπάρχουν σημαντικά πράγματα γραμμένα γιαυτό κάντε μια περιήγηση:
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=19899
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=18819
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=16547
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=11876
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=10862
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=1133
C U out there

Φερτε μου εναν τεμπελη παρακαλω :dupe:

Κωνσταντίνος
29-01-10, 10:46
Φρέσκα νέα. Επικοινώνησα μόλις με τον μηχανικό μου και του ζήτησα να βρει τα P/N απο τα ανταλλακτικά που χρησιμοποίησε. Η απάντηση ήταν η εξής :
1) 25 11 7 527 247
2) 25 11 1 220 600

Προφανώς στην αλλαγή που έκανα θα χρησιμοποίησε και υπάρχοντα "ψιψιψίνια-κοκοψόψαρα" π.χ ροδέλες, ασφάλειες, αφου θα είναι κοινά, άσχετα με το shift.
Με δεδομένο ότι δε θα πάτε σε "άσχετο" συνεργείο, ο εκεί μηχανικός αφού του πείτε τι θέλετε μπορεί να διασταυρώσει εάν είναι σωστά τα άνωθεν P/N.

Επίσης : Σε ένα απο τα link που παρέθεσε ο Fairytale (thanks Fairy) και συγκεκριμένα σε αυτό : http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=10862&page=4
ο χρήστης bmw316turbo αναφέρει : "Το μονο οτι θα χρειαστει λιγο στραβωμα η μπαρα που συνδεει το λεβιε με τις ταχυτητες του κιβωτιου προκειμενου να μην ακουμπαει στον αξονα που περιστρεφεται και μεταφερει την κινηση του κιβωτιου στο διαφορικο"
Αυτό είναι σωστό μιας και το αντιμετώπισα και εγώ. Στη πρώτη δοκιμή που έγινε, υπήρχε κραδασμός στο λεβιέ αποτέλεσμα της επαφής της μπάρας με τον άξονα. Το πρόβλημα λύθηκε σε 2-3 λεπτά. Μπάρα στη μέγγενη, 2 χτυπήματα με το σφυρι για να αποκτήσει ελάχιστη κλιση και οι κραδασμοί έφυγαν.
Καλή "μπάξιμο".............:)

kloukakis
29-01-10, 13:00
Ναι αλλα αυτα είναι τα δικλά μας ανταλακτικά απο το ις. Αυτα τα αντικατέστησε με τα αντιστοιχα?

Αντών///is
29-01-10, 14:02
Ναι αλλα αυτα είναι τα δικλά μας ανταλακτικά απο το ις. Αυτα τα αντικατέστησε με τα αντιστοιχα?
Σωστή η παρατήρηση... Αυτά είναι τα δικά μας! Το ερώτημα είναι με ποιά τα αντικατέστησε... Εμείς ξέρουμε τι έχουμε! :)

Κωνσταντίνος
29-01-10, 14:12
Ναι αλλα αυτα είναι τα δικλά μας ανταλακτικά απο το ις. Αυτα τα αντικατέστησε με τα αντιστοιχα?

Υστερα απο την σωστή παρατήρηση του kloukakis κοίταξα στο www.bmwfans.info και δίνει το ίδιο P/N τόσο για το 318is όσο και για το Μ3 (τουλάχιστον για τα μοντέλα που έβαλα εγώ στην αναζήτηση, M3 μοντ. 95' και 318is μοντ. 95'). Δεν ξέρω γιατί, ίσως πρόκειται περι λάθους.

Και επειδή πολλές φορές η "λαική" έχει καλλίτερα αποτελέσματα απο τα P/N και τα σχεδιαγράμματα, ίσως το καλλίτερο είναι να πάτε στον μηχανικό σας και να του πείτε πολύ λαικά "Θέλω το shirt shift απο το Ε36 Μ3" :bigthumb:

Αντών///is
29-01-10, 14:18
...(α) Αντικαθιστούμε το ανταλλακτικό Shift Lever, με αριθ. 5 στο σχέδιο, που φέρει Ρ/Ν 25 11 7 527 247 (στα δικά μας) με το αντίστοιχο της Μ3 3.2 (κινητήρας S50), γνωστής και ως "Evo", το οποίο φέρει Ρ/Ν 25 11 7 527 255.
Αυτό διότι όλα τα υπόλοιπα μοντέλα Ε36 (περιλαμβανομένης της Μ3 3.0 (κινητήρας S50), μοιράζονται τον στάνταρ μοχλό (βλ. πρώτο ανταλλακτικό).
Κωνσταντίνε, σε πιάνω αδιάβαστο!
Επανάληψη ΕΤΚ, όλο το Σαββατοκύριακο!!! :rofl2:

Αντών///is
29-01-10, 14:24
Να επισημάνω πως τα παραπάνω είναι μέρος υπόθεσής μου που στηρίζεται στην πληροφορία του Κωνσταντινου πως αντικαθίσταται το ανταλλακτικό 5. Αυτή την υπόθεση - μαζί με τα Ρ/Ν του/των ανταλλακτικών παλιών και νέων, περιμέναμε να μας επιβεβαιώσει ο μηχανικός σου - ή να μας πει κάτι διαφορετικό...

Κωνσταντίνος
29-01-10, 14:35
Κωνσταντίνε, σε πιάνω αδιάβαστο!
Επανάληψη ΕΤΚ, όλο το Σαββατοκύριακο!!! :rofl2:

Λοιπόν. Απ΄ότι έχω καταλάβει, και ο μηχανικός μου δε τα πάει καλά με τα P/N. Αφου σήμερα μου έδωσε το ίδιο P/N, με το shift που φοράμε εμείς.
Δεδομένου ότι το shift άλλαξε, και αυτό το βεβαιώνω εγώ, πρέπει να φορέθηκε το shift με P/N 25 11 7 527 255 που αναφέρει ο φίλος Αντώνης. Δηλαδή απο Μ3 Evo.
Τώρα, για να μην έχουμε περισσευούμενα μαρκούτσια να περιφέρονται λόγω λάθους ξαναλέω : Πέστε του μηχανικού σας τι θέλετε και αυτός θα το παραγγείλει. Ο δικός μου θες με ζωγραφιές, θες με σήματα μορς, θές με γραφή μπράιλ παρήγγειλε το σωστό.


Υ.Γ Αντώνη σε παρακαλώ εύκολα θέματα. Θα διαβάζω μέχρι και στο αυτοκίνητο τις νύχτες. Τώρα που απέκτησα και το OEM φακό της BMW με ισχύ.................1 κερί :jester::ices_ange

Αντών///is
29-01-10, 14:50
Ωραία! Έγινε κι' αυτό!
Πάμε για compressor τώρα!!! :D
-> http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=13257 (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=13257)

Fairytale
29-01-10, 14:50
Αυτό http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=176138#post176138 είναι ένα πάρα πολύ καλό post. Μελετήστε το !!!
C U out there

Κωνσταντίνος
29-01-10, 15:01
Ωραία! Έγινε κι' αυτό!
Πάμε για compressor τώρα!!! :D
-> http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=13257 (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=13257)



Αρχική Δημοσίευση από tsilis
Δεν μάς μένουν και πολλά λοιπόν...
-Το "κάτσε στα αυγά σου" είναι μια καλή επιλογή,

:deal::deal:

kloukakis
29-01-10, 18:05
Εχω πλέξει τα μπούτια μου!!

Σήμερα πήγα στον μηχανικό μου εδώ στα Χανια να δω τι παίζει>
Του είπα λοιπόν το concept και μου λεει "γινεται δεν είναι τίποτα, αλλάζεις το μαργκούστι και το εδρανο και είσαι κομπλε". Ωραία ως εδώ!
Μπήκαμε στο ΕΤΚ και είδαμε τους ίδιους κωδικούς σε όλα τα Ε36.
Τωρα αν το ΕΤΚ δείχνει αν ταιριάζει απλα, δεν ξερω.

Πάντως ρε παιδια δεν εμπιστεύομαι κανέναν γιατι ο άλλος μου θ αμου βάλει shift απο Μ3, θα μου βάλει απο το σωστο Μ3?
Αρχικά θα ψαξω να το βρω μόνος μου.....

Κωνσταντίνος
29-01-10, 18:28
Εχω πλέξει τα μπούτια μου!!

Σήμερα πήγα στον μηχανικό μου εδώ στα Χανια να δω τι παίζει>
Του είπα λοιπόν το concept και μου λεει "γινεται δεν είναι τίποτα, αλλάζεις το μαργκούστι και το εδρανο και είσαι κομπλε". Ωραία ως εδώ!
Μπήκαμε στο ΕΤΚ και είδαμε τους ίδιους κωδικούς σε όλα τα Ε36.
Τωρα αν το ΕΤΚ δείχνει αν ταιριάζει απλα, δεν ξερω.

Πάντως ρε παιδια δεν εμπιστεύομαι κανέναν γιατι ο άλλος μου θ αμου βάλει shift απο Μ3, θα μου βάλει απο το σωστο Μ3?
Αρχικά θα ψαξω να το βρω μόνος μου.....

Εφ΄όσον ο μηχανικός είναι βέβαιος ότι μπορεί να κάνει την αλλαγή που συζητάμε, ανέθεσέ το σε αυτόν. Να μη σου βάλει το σωστό και να σου πει ότι είναι οκ χλωμό το βλέπω γιατί θα είναι ακριβώς όπως του το πήγες. Το πιθανότερο είναι αυτό που έγραψε ο Αντώνης

Αρχική Δημοσίευση από Αντών///is Εμφάνιση μηνυμάτων
...(α) Αντικαθιστούμε το ανταλλακτικό Shift Lever, με αριθ. 5 στο σχέδιο, που φέρει Ρ/Ν 25 11 7 527 247 (στα δικά μας) με το αντίστοιχο της Μ3 3.2 (κινητήρας S50), γνωστής και ως "Evo", το οποίο φέρει Ρ/Ν 25 11 7 527 255.
Αυτό διότι όλα τα υπόλοιπα μοντέλα Ε36 (περιλαμβανομένης της Μ3 3.0 (κινητήρας S50), μοιράζονται τον στάνταρ μοχλό (βλ. πρώτο ανταλλακτικό).

Επίσης στο τμήμα ανταλλακτικών κάποιας αντιπροσωπείας BMW μπορεί να γνωρίζουν και να βεβαιώσουν ότι το P/A 25 11 7 527 255 ταιριάζει και στα μη Μ3.

Στη τελική, για όποιον δυσκολεύεται ή δεν μπορεί να βγάλει άκρη, το παραγγέλνω εγώ μέσω του μηχανικού μου και το στέλνω.

kloukakis
29-01-10, 18:40
Ο μηχανικός αυτός δεν είναι επίσημος, αλλα είναι μανούλα σε οτι εχει να κανει με μετατροπες και βελτιώσεις...
Το θέμα είναι πως μου είπε οτι δεν μπορει να μου το παραγκείλει αυτός. Στο νετ τελικά προκοπή δεν βγάζω οπότε μαλλον θα παω καπου πιο επισημα. Τέλος πάντων δεν είναι εκει το θέμα..

ΝΑ ρωτήσω κάτι τώρα: Ο λεβιές μου μετά τις 6.200 rpm συντονίζει και κάνει πολύ θόρυβο-τρίξιμο. Λέτε να θέλει αυτό το μικρό στράβωμα που προαναφέρθηκε??
Το shift boot (αν λέγεται ετσι) είναι ACschnitzer μεταλικό και βηδώνει πάνω στο γνωστό μας "μαργκούτσι" με αλεν.

gregE36
24-02-10, 09:46
το επαναφερω γιατι θελω να παραγγειλω το short shift το κοντο τελικα ποιος ειναι ο κωδικος για να το ζητησω ?

Κωνσταντίνος
24-02-10, 11:40
Είναι ο κωδικός "25 11 7 527 255" απο Μ3 3.2.
Σύμφωνα με το http://bmwfans.info η Μ3 3.0 μοιραζόταν τον ίδιο λεβιέ με τα μη ///Μ μοντέλα (κωδ. 25 11 7 527 247).
Ομως καλό θα ήταν να το σιγουρέψεις σε μηχανικό της BMW.
Εγώ έκανα την αλλαγή πριν λίγο καιρό, αλλά δεν ασχολήθηκα με την παραγγελία.
Το ανέλαβε ο μηχανικός μου.

gregE36
25-02-10, 08:41
αυτο που μου δινεις ειναι απο Ε46 ΚΑΙ ΑΠΟ Ε39 ειναι ιδια με το Ε36?

Κωνσταντίνος
25-02-10, 09:26
Δεν γνωρίζω αν είναι κοινός σε Ε46 και Ε39. Στην αναζήτηση στο bmwfans.info έβαλα τα εξής :
\ BMW parts catalog \ BMW 3' E36 \ Europe, Sedan \ M3 3.2 (S50) \ Part groups \ Gearshift \ Gearbox shifting parts.
Να και το link της αναζήτησης :
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Sedan/Europe/M3_3.2-S50/LHD/M/1997/september/browse/gearshift/gearbox_shifting_parts/

gregE36
25-02-10, 09:30
λοιπον ειναι ιδιο και για Ε36 και για ε46

gregE36
25-02-10, 22:00
το παραγγειλα:dblthumb2

Κωνσταντίνος
25-02-10, 22:31
το παραγγειλα:dblthumb2

Καλοφόρετο και σε σένα ;)
Γράψε και εσύ τις εντυπωσεις σου. Να υπάρχει και 2η άποψη πέρα απο την δική μου.

gregE36
26-02-10, 08:39
την τριτη παραλαμβανω οποτε υπομονη:D

gregE36
05-03-10, 19:26
το εβαλα σημερα ολα καλα με καλυτερη αισθηση και διαδρομη

Κωνσταντίνος
05-03-10, 20:18
Μεγειές μεγειές, άντε να πέρνετε και οι υπόλοιποι σειρά................:bigthumb:

kloukakis
07-03-10, 23:22
το εβαλα σημερα ολα καλα με καλυτερη αισθηση και διαδρομη

Να τον χαρείς φίλε μου:clap:, αντε και στα δικά μας

kloukakis
19-05-10, 21:00
Πέρνω σειρά στο μπάξιμο, καθώς μου το κάνει δώρο η κοπέλα μου(καλα κάνει τόσες βενζίνες έχω κάψει Χανιά-Ρεθυμνο και τουμπαλι...)! Πάω λοιπόν να ζητήσω το 25 11 7 527 255, + το 11 + το 7 γιατι τα έχει πάιξει. Γιούπι

x318big
19-05-10, 23:55
Κωνσταντίνε, τώρα η λαβή του επιλογέα σου (αυτό που... πιάνουμε), έχει κατέβει πιό χαμηλά σε σχέση με πριν; Εννοώ είναι πιό "χωμένος" μέσα στη "φούσκα" και στην κεντρική κονσόλα;
παντως "κανονικα" βολευει να ειναι πιο ψηλα και οχι το ιδιο Η πιο χαμηλα.

kloukakis
20-05-10, 20:10
Λοιπόν πήγα σήμερα στην BMW και έκανα παραγκελιά, τα ανταλακτικά υπάρχουν στην Αθήνα οπότε θα τα έχω Δευτέρα......

Θα βγάλω και μερικές φώτο για να εμπλουτιστεί το θρεντ!
Πάω να ζεστάνω τα κατσαβήδια:yippee:

kloukakis
27-05-10, 01:43
Μπάξινγκ κομπλιτεντ!
Λοιπόν σήμερα έγινε η εγκατάσταση καθώς και οι απαραίτητες δοκιμές.
Το νούμερο 5 κόστισε 55 Ευρώ και το 7, 9 Ευρώ. Εκτός αυτών το μόνο που άλλαξα ήταν και οι ροδελίτσες(χ2) με τις ασφάλειες(χ2) (τα 10 και 11). Εκτός του 5 τα άλλα άλλαξαν για λόγους τζόγων , δηλαδή αν τα δικά σας είναι σε τέλεια κατάσταση δεν τα αλλάζεται (αν και καλό θα ταν)
Έχουμε και λέμε,
Αρκετά πιο γρήγορες οι αλλαγές και πολύ καλύτερη αίσθηση. Ο λεβιές ήρθε λίγο πιο πάνω χαλώντας λίγο την αισθητική, αυτό με χάλασε λίγο αρχικά, αλλά μόλις το συνήθισα ήθελα να το ανεβάσω κι άλλο. Οι αλλαγές θέλουν την ίδια δύναμη σχεδόν με πριν και μικρότερη διαδρομή, καθόλου κουραστικό! Βολεύει πάρα πολύ, όσο υπερβολικό και αν φαίνεται νιώθεις ότι έχει σφίξει όλη η μετάδοση!! Το μόνο πλην είναι το αισθητικό κομμάτι κατ εμέ!

Ούτε αγωνιστικό ούτε λαπουρδέ!!
Θέμα 20 λεπτών σε ανοβατόριο

Σορρυ δεν μπορούσα να βγάλω φώτος…..

Κωνσταντίνος
27-05-10, 08:42
Μεγειές συνονόματε. Απορώ όμως με αυτό που λες οτι άλλαξε ως προς το ύψος ο λεβιές. Σε μένα δεν παρατήρησα κάτι τέτοιο. Το αντίθετο μάλιστα, νομίζω ότι κατέβηκε ανεπαίσθητα.

gregE36
27-05-10, 09:31
και εγω νομιζω οτι το υψος δεν αλαξε

Αντών///is
27-05-10, 12:53
Κώστα (kloukakis), τράβα μια - δυό φωτό που να φαίνεται το ύψος του λεβιέ και ανέβασέ τις...

kloukakis
27-05-10, 15:10
Sorry αν σας το χαλάσω, αλλα πιστεύω (για να μην πω είμαι σίγουρος) οτι ο λεβιές έρχεται πιο πάνω και είναι και λογικό, καθώς αν έμενε στο ίδιο ύψος θα έπρεπε να βάζαμε πολύ περισσότερη δύναμη απ οτι πριν, ενώ τώρα θέλουμε σχεδον την ίδια.

Θα βγάλω φωτος και θα τις ανεβάσω, ελπίζω το βραδάκι.....

Αντών///is
27-05-10, 18:08
Κωνσταντίνε, τώρα η λαβή του επιλογέα σου (αυτό που... πιάνουμε), έχει κατέβει πιό χαμηλά σε σχέση με πριν; Εννοώ είναι πιό "χωμένος" μέσα στη "φούσκα" και στην κεντρική κονσόλα;

...Αντώνη προσπαθώντας και εγώ να καταλάβω κοιτάζοντάς τον αρκετή ώρα, κατέληξα στο ότι έχει χαμηλώσει ανεπαίσθητα. Καταλαβαίνεις για τι διαφορά μιλάμε...
Ο Κωνσταντίνος είχε διαπιστώσει χαμήλωμα... Βρε μπας και δεν χρησιμοποιήσατε το ίδιο ανταλλακτικό; Κωνσταντίνε, απ' όσο θυμάμαι, ο μηχανικός σου δεν μας αποκάλυψε ποτέ το Ρ/Ν που χρησιμοποίησε... :D

Κωνσταντίνος
27-05-10, 23:03
Αύριο θα τραβήξω φώτο για να δείτε και μόνοι σας. Θα πάρω και πασέτο να παραθέσω και μετρήσεις :D

XBEAT
09-06-10, 21:12
Σημερα λοιπον πηγα και γω στην BMW στην Θησεως χαμηλα ;) και τους ειπα ολο το παραπανω project επισης τους εδειξα ακριβως και τι χρειαζετε μου ειπαν πως θα με παρουν αυριο να μου πουν αν υπαρχουν ετοιμοπαραδοτα και αν ναι προχωραμε.Αυτο που ηθελα να μου επισυμανθει γιατι ειναι πολυ σημαντικο ειναι οτι πρεπει να στραβωθει η μπαρα που συνδεει το λεβιε με τις ταχυτητες του κιβωτιου προκειμενου να μην ακουμπαει στον αξονα που περιστρεφεται και μεταφερει την κινηση του κιβωτιου στο διαφορικο??? ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΝΤΑΡ!!!!????????????? Ωστε να ξερω να τους το πω.......

kloukakis
09-06-10, 22:24
Σημερα λοιπον πηγα και γω στην BMW στην Θησεως χαμηλα ;) και τους ειπα ολο το παραπανω project επισης τους εδειξα ακριβως και τι χρειαζετε μου ειπαν πως θα με παρουν αυριο να μου πουν αν υπαρχουν ετοιμοπαραδοτα και αν ναι προχωραμε.Αυτο που ηθελα να μου επισυμανθει γιατι ειναι πολυ σημαντικο ειναι οτι πρεπει να στραβωθει η μπαρα που συνδεει το λεβιε με τις ταχυτητες του κιβωτιου προκειμενου να μην ακουμπαει στον αξονα που περιστρεφεται και μεταφερει την κινηση του κιβωτιου στο διαφορικο??? ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΝΤΑΡ!!!!????????????? Ωστε να ξερω να τους το πω.......

εγω δεν στράβωσα τίποτα πάντως.... Εβγαλα το παλιό και έβαλα το καινούργειο. Χωρίς πατέντες

Αντε με το καλό το μπάξιμο!!:bigthumb:

XBEAT
09-06-10, 22:48
εγω δεν στράβωσα τίποτα πάντως.... Εβγαλα το παλιό και έβαλα το καινούργειο. Χωρίς πατέντες

Αντε με το καλό το μπάξιμο!!:bigthumb:

OOOOOΛΕΕΕΕΕΕ :dblthumb2 Ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση. Αναμεινετε και τις δικα μου σχολια μετα το μπαξιμο!!!!!

Αντών///is
09-06-10, 22:58
Καμμιά φωτό ρε παιδιά για το ύψος του λεβιέ; Κώστα και Κωνσταντίνε, υποσχεθήκατε, αλλά... :confused:

kloukakis
09-06-10, 23:07
Είνα φανοποιό το αμάξι γιατι είχα μια γερή συγκρουση με γατα. Μεχρι Κυριακή θα έχω ανεβάσει, πάντως κατα 99% το λεβιεδάκι έχει ανέβει λίγο. Τωρα που το συνήθησα δε το αλλάζω, ειδικά σε κλειστά κομμάτια το λατρεύω

Fairytale
09-06-10, 23:54
Είνα φανοποιό το αμάξι γιατι είχα μια γερή συγκρουση με γατα.http://www.monthlyjoongang.com/wp-content/uploads/2009/07/hello-kitty-ferrari.jpg
C U out there

kloukakis
10-06-10, 00:10
Μπαααα, η δικιά μου δεν έδειχνε τόσο χαρητομένη μετα.....
χαχαχααχαχα Έχω λιώσει στο γέλιο, δεν υπάρχει η τύπισα!!!!!

Όχι οτι και έτσι το έπερνα βέβαια.....
Απίστευτη χαχααχαχ.

Έχουμε μια τύπισα εδώ με ένα φούλ ροζ 106, φτιαγμενο κτλ που είχε λυσάξει να βρει και ροζ sparco bucket!! Το δεν υπάρχουν δεν το καταλάβαινε....

dimimav
10-06-10, 11:12
http://www.monthlyjoongang.com/wp-content/uploads/2009/07/hello-kitty-ferrari.jpg
C U out there

στην λαρισα εχουμε ενα μρ2 της τογιοτα ολα ροζ μεσα εξω φτιαγμενο με δυο ξανθιες κουκλαρες που τις βλεπω(λογω το οτι ειναι πισωκινητο) να σκανε παντιλικια!!!!!!!!αλλη φαση μαγκες!!!

Κωνσταντίνος
10-06-10, 12:05
Σημερα λοιπον πηγα και γω στην BMW στην Θησεως χαμηλα ;) και τους ειπα ολο το παραπανω project επισης τους εδειξα ακριβως και τι χρειαζετε μου ειπαν πως θα με παρουν αυριο να μου πουν αν υπαρχουν ετοιμοπαραδοτα και αν ναι προχωραμε.Αυτο που ηθελα να μου επισυμανθει γιατι ειναι πολυ σημαντικο ειναι οτι πρεπει να στραβωθει η μπαρα που συνδεει το λεβιε με τις ταχυτητες του κιβωτιου προκειμενου να μην ακουμπαει στον αξονα που περιστρεφεται και μεταφερει την κινηση του κιβωτιου στο διαφορικο??? ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΝΤΑΡ!!!!????????????? Ωστε να ξερω να τους το πω.......

Σε μένα χρειάστηκε πάντως. Εβρισκε και μετέφερε κραδασμούς στον λεβιέ.

Καμμιά φωτό ρε παιδιά για το ύψος του λεβιέ; Κώστα και Κωνσταντίνε, υποσχεθήκατε, αλλά... :confused:

Ομολογώ πως το ξέχασα. Μέχρι το βράδυ θα έχουν ανέβει οι φώτο :rolleyes:

E36 RULES!!
10-06-10, 13:21
http://www.monthlyjoongang.com/wp-content/uploads/2009/07/hello-kitty-ferrari.jpg
C U out there

είναι τοτοτσοπ :D

Κωνσταντίνος
10-06-10, 17:33
Λοιπόν να και η φώτο. Στην μια μέτρηση (απο τα πλάγια) η άκρη του πασέτου ακούμπαγε στο μικρό κενό που υπάρχει ανάμεσα στο κουμπί που κλειδώνει τα πίσω τζάμια και το πλαίσιο που πιάνει η δερμάτινη φούσκα του λεβιέ. Η απόσταση ήταν 12.6 - 12.7 cm.
Στην άλλη μέτρηση (στο κάτω μέρος) πάνω ακριβώς απο τo κουμπί των alarm και η απόσταση ήταν 12.5 - 12.6 cm
Αφησα 1 απόκλιση στην μέτρηση, επειδή ο λεβιές κάνει "κούρμπα" στο πάνω μέρος, οπότε δεν γίνεται μέτρηση με 100 % ακρίβεια
27158

Εβαλα τις μετρήσεις γιατί "με το μάτι" αποκλείεται να βγάζατε ασφαλή συμπεράσματα. Ξεγελάει ανάλογα την γωνία λήψης, την απόσταση του φακού απο το αντικείμενο κ.α
Θα επανέρθω το βράδυ με 1-2 φώτο ακόμα απο μεγαλύτερη απόσταση

Αντών///is
10-06-10, 18:53
Κωνσταντίνε έχεις δίκιο, μην παιδεύεσαι άλλο με τις φωτό...
Μια τόσο μικρή διαφοροποίηση δεν πρόκειται να φανεί ποτέ, όποια γωνία λήψης και αν χρησιμοποιήσεις. Μοναδική περίπτωση, ίσως, αν μπορούσες να φωτογραφίσεις εντελώς από το πλάϊ (να φοντάρει στο εσωτερικό της απέναντι πόρτας δηλ.) με τη μηχανή στο ύψος του λεβιέ - ούτε πιο πάνω, ούτε πιο κάτω - και να φαίνεται και λίγο από την κονσόλα - ταμπλώ στην άκρη.
Άσε, θα μετρήσω κι' εγώ τα αντίστοιχα ύψη στο δικό μου (που είναι μαμά) και θα τα γράψω αύριο... (γιατί εδώ που είμαι τώρα δεν έχω μεζούρα!)

Κωνσταντίνος
10-06-10, 19:06
Θα τραβήξω το βράδυ εντελώς απο το πλάι, και να φαίνονται η ποτηροθήκη και ο τεμπέλης και το ταμπλό. Τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως "σημεία αναφοράς".

Κωνσταντίνος
10-06-10, 21:10
Και μερικές ακόμα. Ελπίζω να βοηθήσουν περισσότερο
27159
27160

Εδώ δεν είναι ο λεβιές. Απλά ήθελα να δείξω την φωταγώγηση της ποτηροθήκης :D:ylsuper:
27161

XBEAT
10-06-10, 21:34
Το μπαξιμο εγινε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! σημερα το μεσημερι λοιπον το παρελαβα, το πηγα 2:00μμ και το πηρα 3μιση η διαφορα αρκετα εσθητη,η διαδρομη κοντηνε αρκετα τουλαχιστον απο το παλιο το δικο μου, πολυ καλη λειτουργεια τελειω κουμπωμα των ταχυτητων οσο για το υψος ειναι οντως πιο ψηλα και αυτο το καταλαβαινω απο το πως πιανω τον λεβιε οταν ακουμπαω το χερι μου στον τεμπελη απ οτι πριν, ενταξει δεν ειναι ουτε εμφανες αλλα ουτε και ασχημο μια χαρα ειναι!!!!! φυσικα ειμαι τσιιιιτα ευχαριστημενος το προτεινω ανεπιφυλακτα!!!!!!!!!

kloukakis
10-06-10, 22:52
Εύγε, καλομπαξίμωτο!!!
Εγω σιγουρεύτηκα οτι είναι λιγο πιο ψιλά, όταν πήγα να αλλάξω τραγούδι, θα βγάλω φώτος το ΣΚ...

Κωνσταντίνος
10-06-10, 23:26
Το μπαξιμο εγινε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .................

Καλοφόρετο και σε σένα :yippee:
Αντε να παίρνει σειρά και ο Αντώνης. Μέχρι στιγμής, άφησε θετικές εντυπώσεις σε όλους.

kloukakis
13-06-10, 00:18
Όπως υποσχέθηκα:

pablo
15-07-10, 21:10
επαναφερω το θεμα γιατιειναι εποχη μπαξιματος μπορεις καποιος να πει ακριβως τους κωδικους που χρειαζονται για ναξεκαθαρισει το τοπιο?επισης ειναι απαραιτητη η επισκεψη σε συνεργειο δεν μπορει να γινει η αλλαγη απο πανω?

harrisdriver
19-07-10, 10:04
Ποσο πηγε το κασε??? Τελικα ειναι βολικο ή οχι??

bmw318is
19-07-10, 20:46
Καλησπέρα σε όλους.Έχω εγκαταστήσει πριν 3 περίπου εβδομάδες στο αυτοκινητό μου (e36 318is) το ανταλλακτικό με τον κωδικό 25 11 7 527 254 που αντιστοιχεί στον επιλογέα ταχυτήτων της Ζ3Μ.Οι διαδρομές του επιλογέα έχουν μικρύνει σε μεγάλο βαθμό ενώ σου δίνει και μια πιο σφιχτή και στιβαρή αίσθηση κατά την διάρκεια των αλλαγών ταχυτήτων.Μου τον πρότειναν από την τοπική αντιπροσωπεία αδώ στα Γιάννενα που μένω όταν τους είπα τι ακριβώς ήθελα και ζήτησα τιμή για τον επιλογέα της e36 Μ3.Η τιμή που μου έδωσαν από την αντιπροσωπεία για τον επιλογέα της Ζ3Μ ήταν 58 € περίπου αλλά τελικά τον αγόρασα από το συνεργείο που πηγαίνω το αυτοκίνητο όπου και τον τοποθέτησα με συνολικό κόστος 50 €.Για να τοποθετηθεί χρειάστηκε να ανέβει στην ράμπα το αυτοκίνητο και ο συνολικός χρόνος τοποθέτησης δεν ήταν παραπάνω από 20 λεπτά.Προσωπικά έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος από την αλλάγη και την συνιστώ ανεπιφύλακτα.

joseph
21-07-10, 00:08
Φιλε μπηκε χωρις καμια πατεντα? δηλ δεν χρειαστηκε να στραβωσει η μπαρα που ενωνει τον επιλογεα με το κιβωτιο?

bmw318is
21-07-10, 08:20
Καλημέρα!Φίλε Joseph δεν χρειαστηκε να γίνει καμιά μετατροπή κατά την διάρκεια της τοποθέτησης, βγήκε ο παλιός επιλογέας και μπήκε ο καινούργιος.Ελέγχθηκε βέβαια αν ο καινούργιος έβρισκε κάπου αλλά τελικά είχε καθήσει όπως ο παλιός.

joseph
21-07-10, 14:34
Ευχαριστω, τελικα η διαφορα αξιζει απο οτι καταλαβαινω, οσο αναφορα την σκληροτητα πως ειναι με τον νεο μοχλο, ενταξει η πολυ σκληρο? η μονο η διαδρομη κοντυνε?

bmw318is
21-07-10, 14:54
Καλησπέρα!Φίλε Joseph σχετικά με τον επιλογέα που τοποθέτησα (Ζ3Μ) η αλήθεια είναι ότι έχει γίνει πιο σκληρός σε σχέση με πριν και χρειάζεται λίγο περισσότερη δύναμη κατά την διάρκεια των αλλαγών αλλά απ'ότι έχω παρατηρήσει αρχίζει σιγά-σιγά να γίνεται πιο μαλακός.Πάντως σου δίνει μια αίσθηση ακρίβειας και σιγουριάς ότι δεν θα ''χάσεις'' κάποια γρήγορη αλλαγή σε αντίθεση με τον προήγουμενο ο οποίος ναι μεν ήθελε λιγότερη δύναμη για να κινηθεί,ε'ιχε όμως μια πιο ''χαλαρή'' αίσθηση.

kostasdc
21-07-10, 22:41
Καλησπέρα!Φίλε Joseph σχετικά με τον επιλογέα που τοποθέτησα (Ζ3Μ) η αλήθεια είναι ότι έχει γίνει πιο σκληρός σε σχέση με πριν και χρειάζεται λίγο περισσότερη δύναμη κατά την διάρκεια των αλλαγών αλλά απ'ότι έχω παρατηρήσει αρχίζει σιγά-σιγά να γίνεται πιο μαλακός.Πάντως σου δίνει μια αίσθηση ακρίβειας και σιγουριάς ότι δεν θα ''χάσεις'' κάποια γρήγορη αλλαγή σε αντίθεση με τον προήγουμενο ο οποίος ναι μεν ήθελε λιγότερη δύναμη για να κινηθεί,ε'ιχε όμως μια πιο ''χαλαρή'' αίσθηση.

+1000 !!!!!

LEO328
05-07-12, 06:54
τελικα μπηκε ο λεβιες απο Ζ3Μ στο 328 μου...
το αποτελεσμα ηταν καταπληκτικο μπορω να πω.μεχρι και ο μηχανικος μου που το πηγε βολτα μου ειπε πως δεν περιμενε να ειναι τοσο καλο!
οι διαδρομες μικρυναν δραματικα,ο λεβιες εχει κατσει πιο χαμηλα απο πριν και ειναι ενα κλικ πιο σκληρο απο πριν (χωρις να κουραζει ομως).πιστευω ομως στην πορεια θα μαλακωσει κι αλλο.αυτο που μου αρεσει ειναι οτι πλεον οταν αλλαζω ειμαι σιγουρος σε σχεση με πριν που το ενιωθα πιο χαλαρο και ασαφης (με τα χρονια αποκταει και τζογους).αλλαζθηκαν και οι ασφαλειες του λεβιε και το δακτυλιδι και ειναι μπομπα...

μοναδικο ''μειονεκτημα'' ειναι πως ενω πριν ηταν ακριβως στην μεση της φουσκας ο λεβιες,τωρα καθησε λιγο δεξια....ο μηχανικος μου μου ειπε πως κανονικα ετσι ειναι για να βαζεις πιο ευκολα 1η και πως ο μαμα ετσι ηταν στην αρχη...στην χρηση ομως κανενα προβλημα...
εχει παρατηρησει κανεις αυτο οταν εβαλε λεβιε απο ζ3?πως καθησε?στο κεντρο η΄λιγο δεξια?

tsilis
05-07-12, 08:25
Στο δικό μου που έχω βάλει από Μ3 Ε36 3.0, δεν υπήρξε διαφορά στη θέση, "κάθεται" στη μέση , όπως πριν

LEO328
05-07-12, 12:17
Στο δικό μου που έχω βάλει από Μ3 Ε36 3.0, δεν υπήρξε διαφορά στη θέση, "κάθεται" στη μέση , όπως πριν

το 328 και και το 3λιτρο μ3 εχουν ιδιο λεβιε-σασμαν,αρα εσυ εβαλες αυτον που ειχα εγω....χμμμ και μενα ο μαμα 328 στο κεντρο καθοταν....(ηταν πιο ψηλος βεβαια....).
τωρα βεβαια ειναι λεπτομερεια .για να το καταλαβεις πρεπει να το παρατηρησεις πολλη ωρα....γιατι ομως?
κανας με Ζ3Μ μαμα να μας πει πως καθεται ο λεβιες?....

gearboxer
05-07-12, 13:53
ΛΕΩ δε μου δίνεις πλέον άλλο περιθώριο από το να σου φτιάξω και θυρεό...

http://img593.imageshack.us/img593/2442/leoz.png

BMW Power
05-07-12, 14:27
Έχει και συνέχεια http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=30296 :screwy:

teo21
05-07-12, 15:51
Χαχα!!! Λεο, δεν υπαρχεις λεμεεεεε!!! :clap:

LEO328
05-07-12, 19:08
ΛΕΩ δε μου δίνεις πλέον άλλο περιθώριο από το να σου φτιάξω και θυρεό...

χαχχαχα εχω λιωσει γιαννη.....:jester:

http://img593.imageshack.us/img593/2442/leoz.png

Έχει και συνέχεια http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=30296 :screwy:

ειπα τωρα που το χω μεσα να του βαλω ενα αλλα μαλλον του χρονου θα μπει σαν τελευταιο (πραγματικα ομως ) μπαξιμο....

Χαχα!!! Λεο, δεν υπαρχεις λεμεεεεε!!! :clap:
το ξερω.......χαχαααχαχα

LEO328
05-07-12, 19:18
γιαννη εβαλα το χειροποιητο σημα σου στην υπογραφη μου (εβγαλα τις γκομενες.....).
χαχαχαχαχα :clap::friday::icon_kidr

LEO328
05-07-12, 19:20
γιαννη εβαλα το χειροποιητο σημα σου στην υπογραφη μου (εβγαλα τις γκομενες.....).
χαχαχαχαχα :clap::friday::icon_kidr

χρωσταω πρασινη γιατι δεν με αφηνει....χαχαχαχαχα.πεθαινωωωωωω!χαχαχχαχαχα.

Lambros
05-07-12, 19:39
ειπα τωρα που το χω μεσα να του βαλω ενα αλλα μαλλον του χρονου θα μπει σαν τελευταιο (πραγματικα ομως ) μπαξιμο....


το ξερω.......χαχαααχαχα

:icon18::icon18::icon18: Το άλλο με το Τοτό το ξέρεις????

gearboxer
05-07-12, 20:24
γιαννη εβαλα το χειροποιητο σημα σου στην υπογραφη μου (εβγαλα τις γκομενες.....).
χαχαχαχαχα :clap::friday:

Χαχαχαχαχαχαχα το λιγότερο που μπορούσα να κάνω για τον μέγα ΛΕΩ!:bowdown:

Εκτός αυτού όμως πρέπει να πω ότι είναι ωραίο να διαβάζεις ιδέες και project από καλοπροαίρετους ανθρώπους που θέλουν απλά να μοιραστούν την τρέλα, τον ενθουσιασμό και την αγάπη τους για το αυτοκίνητο με τους άλλους...

Οπότε..και τα δύο LEOντάρια που έβαλα λίγο είναι!:jumpgirl:

bmw318is
06-07-12, 08:53
τελικα μπηκε ο λεβιες απο Ζ3Μ στο 328 μου...
το αποτελεσμα ηταν καταπληκτικο μπορω να πω.μεχρι και ο μηχανικος μου που το πηγε βολτα μου ειπε πως δεν περιμενε να ειναι τοσο καλο!
οι διαδρομες μικρυναν δραματικα,ο λεβιες εχει κατσει πιο χαμηλα απο πριν και ειναι ενα κλικ πιο σκληρο απο πριν (χωρις να κουραζει ομως).πιστευω ομως στην πορεια θα μαλακωσει κι αλλο.αυτο που μου αρεσει ειναι οτι πλεον οταν αλλαζω ειμαι σιγουρος σε σχεση με πριν που το ενιωθα πιο χαλαρο και ασαφης (με τα χρονια αποκταει και τζογους).αλλαζθηκαν και οι ασφαλειες του λεβιε και το δακτυλιδι και ειναι μπομπα...

μοναδικο ''μειονεκτημα'' ειναι πως ενω πριν ηταν ακριβως στην μεση της φουσκας ο λεβιες,τωρα καθησε λιγο δεξια....ο μηχανικος μου μου ειπε πως κανονικα ετσι ειναι για να βαζεις πιο ευκολα 1η και πως ο μαμα ετσι ηταν στην αρχη...στην χρηση ομως κανενα προβλημα...
εχει παρατηρησει κανεις αυτο οταν εβαλε λεβιε απο ζ3?πως καθησε?στο κεντρο η΄λιγο δεξια?

Καλημέρα σε όλους!Μετά από 2 χρόνια από την τοποθέτηση του λεβιέ του Ζ3Μ στο δικό μου αυτοκίνητο (e36 318is coupe) έρχομαι να επιβεβαιώσω απόλυτα τα γραφόμενα του φίλου Leo328 χωρίς να μπορώ να προσθέσω τίποτα περισσότερο.Όσον αφορά την θέση του λεβιέ ακριβώς το ίδιο παρατήρησα και εγώ μόλις το είδα αλλά στην ουσία δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αφού χρησιμοποιόντας τον λεβιέ δεν αντιλαμβάνεσαι καμία δυσλειτουργία του παρά μόνο οπτικά ίσως ''ξενίζει'' λίγο η θέση του σε σχέση με πριν.

LEO328
07-07-12, 17:39
Καλημέρα σε όλους!Μετά από 2 χρόνια από την τοποθέτηση του λεβιέ του Ζ3Μ στο δικό μου αυτοκίνητο (e36 318is coupe) έρχομαι να επιβεβαιώσω απόλυτα τα γραφόμενα του φίλου Leo328 χωρίς να μπορώ να προσθέσω τίποτα περισσότερο.Όσον αφορά την θέση του λεβιέ ακριβώς το ίδιο παρατήρησα και εγώ μόλις το είδα αλλά στην ουσία δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αφού χρησιμοποιόντας τον λεβιέ δεν αντιλαμβάνεσαι καμία δυσλειτουργία του παρά μόνο οπτικά ίσως ''ξενίζει'' λίγο η θέση του σε σχέση με πριν.

ουφ ανακουφιστηκα....και νομιζα οτι κατι δεν μπηκε καλα.αρα ειναι φυσιολογικο...thanks man!ο λεβιες τα σπαει παντως....:smokin:

E36 RULES!!
08-07-12, 10:06
Ελιωσα με το σημα χαχαχαχαχαχαχα

Λεό, στο βιβλιαράκι γράφει πως η νεκρά ειναι μεταξυ 3ης-4αρτης, και εχει και εχει μια μικρή εικόνα με το λεβιέ και μια βουλίτσα πανω στη γραμμη 3-4, οτι υποτίθεται εκει καθεται η νεκρά.

Το θυμαμαι γιατι μου είχε κανει εντύπωση όταν ημουν μικρός, γιατι στην πραγματικότητα κάθεται στη μέση.

LEO328
09-07-12, 10:01
Ελιωσα με το σημα χαχαχαχαχαχαχα

Λεό, στο βιβλιαράκι γράφει πως η νεκρά ειναι μεταξυ 3ης-4αρτης, και εχει και εχει μια μικρή εικόνα με το λεβιέ και μια βουλίτσα πανω στη γραμμη 3-4, οτι υποτίθεται εκει καθεται η νεκρά.

Το θυμαμαι γιατι μου είχε κανει εντύπωση όταν ημουν μικρός, γιατι στην πραγματικότητα κάθεται στη μέση.

το σημα ειναι all time cllasic!xχεχε. :ylsuper:
ευχαριστουμε για τις πληροφοριες....:bowdown:

Driftakos
11-07-12, 13:52
μιας και πολλοί απόρρησαν γιατί ο leo λέει θα σταματήσει τα μπαξίματα.... σας έχω το λόγο

http://i248.photobucket.com/albums/gg196/Driftis/leopantoufla.jpg

E36 RULES!!
11-07-12, 14:00
το σημα ειναι all time cllasic!xχεχε. :ylsuper:
ευχαριστουμε για τις πληροφοριες....:bowdown:

Ρε φιλε, το παρατηρησα τωρα που το ειχες αναφερει, και σ'εμενα καθεται πιο δεξιά, ακριβώς αναμεσα απο 3η και 4αρτη, οπως το λεει το manual. Αν τον κανω ακριβώς ευθεία επάνω, μπαίνει 3η.

Άλλαξες καθόλου λεβιέ? Με τον παλιό (απο 46αρι) δεν φαινόταν, ή δεν το ειχα παρει πρέφα.

μιας και πολλοί απόρρησαν γιατί ο leo λέει θα σταματήσει τα μπαξίματα.... σας έχω το λόγο

http://i248.photobucket.com/albums/gg196/Driftis/leopantoufla.jpg

ρόφλ ρε :rofl2:

LEO328
12-07-12, 06:51
μιας και πολλοί απόρρησαν γιατί ο leo λέει θα σταματήσει τα μπαξίματα.... σας έχω το λόγο

μπουαχαχαχαχα :rofl2::rofl2:.ειμαι χοντροκεφαλος και δεν φοβαμαι.....χεχχχε....
απλα λιγο οτι θα αλλαξουν τα πραματα και δεν θα εχω την οικονομικη δυνατοτητα λιγο οτι εχω πληρωσει τα αντερα μου ειπα να βαλω οριστικα ενα stop...(ετσι και αλλιως δεν εχει τιποτα αλλο να αλλαξω...χεχε...)

Ρε φιλε, το παρατηρησα τωρα που το ειχες αναφερει, και σ'εμενα καθεται πιο δεξιά, ακριβώς αναμεσα απο 3η και 4αρτη, οπως το λεει το manual. Αν τον κανω ακριβώς ευθεία επάνω, μπαίνει 3η.

Άλλαξες καθόλου λεβιέ? Με τον παλιό (απο 46αρι) δεν φαινόταν, ή δεν το ειχα παρει πρέφα.

μπορει να παιζει αναλογα το μοντελο....:nixweiss:
παντως πριν με τον μαμα 328 λεβιε καθονταν στο κεντρο ενω τωρα με τον Ζ3Μ λιγο δεξια.(και αλλος φιλος με Ζ3Μ ετσι καθεται οπως και ο δικος σου....).