PDA

Επιστροφή στο Forum : τοποθετηση εργοστασιακης ηλιοροφης


giannis_compact
10-02-10, 15:28
Παιδια εχω βρει Ε46 κομπακτ σαν το δικο μου χτυπημενο με ηλιοροφη.Πιστευω πως οπως εγω ετσι και πολλοι αλλοι συμφορουμιτες την εχουμε αχτι.Θελω να ρωτησω λοιπον:Ειναι δυνατον να εγκατασταθει η εργοστασιακη ηλιοροφη μιας και υπαρχουν ολα τα κομματια απο αλλο αμαξι?Το προβλημα ειναι.....η τρυπα που θα ανοιχτει.Καμια ιδεα απο κανεναν?

gyiama
10-02-10, 18:25
αγοραζεις φιλο ουρανου ολοκληρο με τρυπα για οροφη,ξεπονταρεις τον δικο σου βαζεις τον αλλον βαφεις βαζεισ ολα τα συμπραγκαλα απ το αλλο και εισαι ετυοιμος!!!!!!

fast-enough
10-02-10, 18:28
υδρορροές δε θέλει? υπάρχουν οι υποδοχές έτοιμες και απλά βάζει τα σωληνάκια???

zaharias
10-02-10, 18:30
Παιδια εχω βρει Ε46 κομπακτ σαν το δικο μου χτυπημενο με ηλιοροφη.Πιστευω πως οπως εγω ετσι και πολλοι αλλοι συμφορουμιτες την εχουμε αχτι.Θελω να ρωτησω λοιπον:Ειναι δυνατον να εγκατασταθει η εργοστασιακη ηλιοροφη μιας και υπαρχουν ολα τα κομματια απο αλλο αμαξι?Το προβλημα ειναι.....η τρυπα που θα ανοιχτει.Καμια ιδεα απο κανεναν?

Φυσικα και γινεται να μπει οπως λενε και τα παιδια, αλλα νομιζω ΔΕΝ αξιζει να μπεις σ'αυτη τη διαδικασια..

gyiama
10-02-10, 19:05
υδρορροές δε θέλει? υπάρχουν οι υποδοχές έτοιμες και απλά βάζει τα σωληνάκια???

δεν χρειαζεται τπτ παραπανω απ το φιλο ουρανου αν οπως λεει το τρακαρισμενο ειναι κομπλε με ολα, υδρορροες οπως ειπες κλπ!!!

Dathanaso
10-02-10, 19:54
αγοραζεις φιλο ουρανου ολοκληρο με τρυπα για οροφη,ξεπονταρεις τον δικο σου βαζεις τον αλλον βαφεις βαζεισ ολα τα συμπραγκαλα απ το αλλο και εισαι ετυοιμος!!!!!!

Συμφωνω με τον φιλο μας απο εδω ειναι η πιο σωστη λυση αλλα και πάλι δημοσιο κτεο ξεχνα το.!
Εκ πειρας...

KATSARAIOS
11-02-10, 02:33
Συμφωνω με τον φιλο μας απο εδω ειναι η πιο σωστη λυση αλλα και πάλι δημοσιο κτεο ξεχνα το.!
Εκ πειρας...

για ποιο λογο?
πρεπει να ανγραφεται στην αδεια κυκλοφοριας?
γιατι εχω παραδειγματα που δεν εχουν κανενα κολλημα

Geo_3D
11-02-10, 06:02
Κανονικα ναι Γιωργο.Δεν μπορει να περασει ΚΤΕΟ αν δεν αναγραφεται οτι φερει ηλιοροφη.Και φυσικα αν προχωρησει σε τετοια κινηση ο φιλος,με την οποια διαφωνω και δεν του το συστηνω,δεν θα μπορει ΠΟΤΕ να παρει χαρτι βεβαιωσης ηλιοροφης απτην ιδια την BMW γιατι πολυ απλα θα λεει οτι το αμαξι του δεν βγηκε ποτε απτο εργοστασιο με ηλιοροφη
Τωρα για τα παραδειγματα που λες δεν γνωριζω τι παιζει.Το μονο σιγουρο ειναι αυτο που εγραψα πιο πανω

Geo_3D
11-02-10, 06:04
Παιδια εχω βρει Ε46 κομπακτ σαν το δικο μου χτυπημενο με ηλιοροφη.Πιστευω πως οπως εγω ετσι και πολλοι αλλοι συμφορουμιτες την εχουμε αχτι.Θελω να ρωτησω λοιπον:Ειναι δυνατον να εγκατασταθει η εργοστασιακη ηλιοροφη μιας και υπαρχουν ολα τα κομματια απο αλλο αμαξι?Το προβλημα ειναι.....η τρυπα που θα ανοιχτει.Καμια ιδεα απο κανεναν?

Στειλε μου ενα πμ σε παρακαλω με πληροφοριες για το εν λογω κομπακτ,για να μην χαλαμε και το thread...δινει πραγματα ξεχωριστα??

fast-enough
11-02-10, 10:10
μα υπάρχουν εταιρείες που σου βάζουν ηλιοροφή εκ των υστέρων. αυτές δεν παίρνουν έγκριση τύπου?
Δεν περνάνε κτεο τα οχήματα αυτά?
Δε νομίζω να είναι έτσι όπως τα λέει ο φίλος...
Όλα γίνονται...

strof
11-02-10, 10:30
-Ηλιοροφή
-xenon
-navi (e9x)
Αν δεν τα έχει από μαμά το αυτοκίνητο ειναι ασύμφορο να μπουν μετά και το αποτέλεσμα καμία σχεση!

takis1983
11-02-10, 11:25
παιδια επιδη ημουν στο μεταφρορων γινεται αλλα θα πρεπει να κανεις ενα καρο χαρτια να ερθει να το επιθεωρησουν στο κτεο κ λιγο λαδι ισως κ γινετε! αν ομως ηταν after market πολυ πιο δυσκολα θα γινοταν!

Dathanaso
13-02-10, 20:49
Παιδια ειχα ενα opel με ηλιοροφη μαμα, η οποια δεν ειχε περαστει στην άδεια κυκλοφοριας.Ηθελαν απο το ΚΤΕΟ βεββαιωση απο opel οτι το αυτοκινητο το έφερε ηλιοροφη απο το εργοστασιο, και η opel ηθελε 80 ευρω για να μου τη δωσει.Τωρα σε περιπτωση που δεν εχει μαμα ηλιοροφη δεν παιζει να περαστει, και ο λογος ειναι οτι αλλαζει η ακαμψια του αυτοκινητου.

billakos-ti
16-02-10, 19:21
Το δικομου παντως που ειναι μαμα η ηλιοροφη δεν το γραφει στην αδεια.Το αυτοκινητο εχει περασει ΚΤΕΟ μιας και το πηρα μεταχειρο το καλοκαιρη!

Dathanaso
16-02-10, 19:42
Το δικομου παντως που ειναι μαμα η ηλιοροφη δεν το γραφει στην αδεια.Το αυτοκινητο εχει περασει ΚΤΕΟ μιας και το πηρα μεταχειρο το καλοκαιρη!

Εννοείς το περασε αυτος που στο έφερε ή εσυ?

billakos-ti
16-02-10, 20:06
Ο μαντρας.

billakos-ti
16-02-10, 20:10
Το αυτοκινητο ειναι ελληνικο.

Αντών///is
16-02-10, 20:17
Έχω κι' εγώ μια απορία σχετικά:
Μεγάλοι και γνωστοί οίκοι που κατασκευάζουν ηλιοροφές και προμηθεύουν την αυτοκινητοβιομηχανία (όπως η Webasto, η οποία νομίζω πως είναι υπεργολάβος της ΒMW), όταν διαφημίζουν και πραγματοποιούν εφαρμογές retrofit, διαφημίζουν και πραγματοποιούν κάτι το παράνομο;
Και αν κρίνεται παράνομο στο "ευέλικτο" Ελληνικό ΚΤΕΟ, να υποθέσω πως κρίνεται... τουλάχιστον εγκληματικό στο Γερμανικό TUV;
Ή οι μετατροπές αυτές γίνονται μόνο στην Ελλάδα; Αλλά αφού ούτε εδώ εγκρίνονται;

rapid_fast
16-02-10, 23:32
Το δικομου παντως που ειναι μαμα η ηλιοροφη δεν το γραφει στην αδεια.Το αυτοκινητο εχει περασει ΚΤΕΟ μιας και το πηρα μεταχειρο το καλοκαιρη!
Προτείνω να κοιτάξεις με τον αριθμό πλαισίου, αν είχε ηλιοροφή απο την κατασκευή του.
Αν το αυτοκίνητο είναι εκτελωνισμένο μετά το 2004 πρέπει στην άδεια να γράφει στις παρατηρήσεις ΦΕΡΕΙ ΗΛΙΟΡΟΦΗ. Ομοιως γράφει υποχρεωτικά αν είναι ΝΕΑ ΕΓΓΡΑΦΗ , μεταχειρισμένο ΕΟΚ κλπ..
Αν δε γράφει οτι φέρει ηλιοροφή, αυτομάτως για κάποιους σημαίνει οτι εκτελωνίστηκε χωρίς οροφή. Αυτομάτως για το κράτος, ή τον ιδιώτη που το πέρασε ΚΤΕΟ, σημαίνει οτι δεν είχε ηλιοροφή κατά τον έλεγχο.
Η άδεια κυκλοφορίας, συνυπογράφεται και απο την εφορία πλέον..
Πριν 3-4 χρόνια αν θυμάστε, είχε γίνει ντόρος με κακώς εκτελωνισμένα οχήματα στην Κατερίνη, όπου είχαν πληρώσει λιγότερους δασμούς, αποφευγοντας να εκτελωνίσουν τέτοιες "λεπτομέρεις".
Το ακραίο σενάριο, λέει οτι το αυτοκίνητο επι του παρόντως είναι λαθραίο..
Το αμέσως λιγότερο ακραίο σενάριο οτι το όχημα έχει υποστεί απαγορευμένη μετατροπή αμαξώματος και πρέπει να κατασχεθεί.
Σκέψου τώρα, οτι όντως το αυτοκινητο έχει οροφή μαμά.. Και σωστά εκτελωνισμένη λέω εγώ.. Και παίρνεις τη βεβαίωση στα χέρια σου..
Και κάνεις καταγγελία ενάντια στον προιστάμενο απο το κτέο και τον οικονομικό που υπέγραψε την άδεια κυκλοφορίας...
Προσωπικά, τους έχω για χαζούς, αλλά όχι τόσο...

rapid_fast
16-02-10, 23:39
Έχω κι' εγώ μια απορία σχετικά:
Μεγάλοι και γνωστοί οίκοι που κατασκευάζουν ηλιοροφές και προμηθεύουν την αυτοκινητοβιομηχανία (όπως η Webasto, η οποία νομίζω πως είναι υπεργολάβος της ΒMW), όταν διαφημίζουν και πραγματοποιούν εφαρμογές retrofit, διαφημίζουν και πραγματοποιούν κάτι το παράνομο;
Και αν κρίνεται παράνομο στο "ευέλικτο" Ελληνικό ΚΤΕΟ, να υποθέσω πως κρίνεται... τουλάχιστον εγκληματικό στο Γερμανικό TUV;
Ή οι μετατροπές αυτές γίνονται μόνο στην Ελλάδα; Αλλά αφού ούτε εδώ εγκρίνονται;
Και εδώ επιτρέπεται, αλλά θέλει έγκριση τύπου, χαρτομάνι και χρήμα..

KATSARAIOS
17-02-10, 01:18
Προτείνω να κοιτάξεις με τον αριθμό πλαισίου, αν είχε ηλιοροφή απο την κατασκευή του.
Αν το αυτοκίνητο είναι εκτελωνισμένο μετά το 2004 πρέπει στην άδεια να γράφει στις παρατηρήσεις ΦΕΡΕΙ ΗΛΙΟΡΟΦΗ. Ομοιως γράφει υποχρεωτικά αν είναι ΝΕΑ ΕΓΓΡΑΦΗ , μεταχειρισμένο ΕΟΚ κλπ..
Αν δε γράφει οτι φέρει ηλιοροφή, αυτομάτως για κάποιους σημαίνει οτι εκτελωνίστηκε χωρίς οροφή. Αυτομάτως για το κράτος, ή τον ιδιώτη που το πέρασε ΚΤΕΟ, σημαίνει οτι δεν είχε ηλιοροφή κατά τον έλεγχο.
Η άδεια κυκλοφορίας, συνυπογράφεται και απο την εφορία πλέον..
Πριν 3-4 χρόνια αν θυμάστε, είχε γίνει ντόρος με κακώς εκτελωνισμένα οχήματα στην Κατερίνη, όπου είχαν πληρώσει λιγότερους δασμούς, αποφευγοντας να εκτελωνίσουν τέτοιες "λεπτομέρεις".
Το ακραίο σενάριο, λέει οτι το αυτοκίνητο επι του παρόντως είναι λαθραίο..
Το αμέσως λιγότερο ακραίο σενάριο οτι το όχημα έχει υποστεί απαγορευμένη μετατροπή αμαξώματος και πρέπει να κατασχεθεί.
Σκέψου τώρα, οτι όντως το αυτοκινητο έχει οροφή μαμά.. Και σωστά εκτελωνισμένη λέω εγώ.. Και παίρνεις τη βεβαίωση στα χέρια σου..
Και κάνεις καταγγελία ενάντια στον προιστάμενο απο το κτέο και τον οικονομικό που υπέγραψε την άδεια κυκλοφορίας...
Προσωπικά, τους έχω για χαζούς, αλλά όχι τόσο...

σωστα τα λες,καταγγελια δεν καταλαβαινω για ποιο λογο να κανεις?
εννοεις αν σου κατασχεσουν το αμξι η αν σου ριξουν κανενα προστιμο?

Tomi
17-02-10, 10:55
Και εδώ επιτρέπεται, αλλά θέλει έγκριση τύπου, χαρτομάνι και χρήμα..
100E θέλει και κάποιον που να ξέρει ούτε χαρτιά ούτε τίποτα..Είχα βάλει εγώ στο Στάρλετ..

zami
17-02-10, 11:49
Προτείνω να κοιτάξεις με τον αριθμό πλαισίου, αν είχε ηλιοροφή απο την κατασκευή του.
Αν το αυτοκίνητο είναι εκτελωνισμένο μετά το 2004 πρέπει στην άδεια να γράφει στις παρατηρήσεις ΦΕΡΕΙ ΗΛΙΟΡΟΦΗ. Ομοιως γράφει υποχρεωτικά αν είναι ΝΕΑ ΕΓΓΡΑΦΗ , μεταχειρισμένο ΕΟΚ κλπ..
Αν δε γράφει οτι φέρει ηλιοροφή, αυτομάτως για κάποιους σημαίνει οτι εκτελωνίστηκε χωρίς οροφή. Αυτομάτως για το κράτος, ή τον ιδιώτη που το πέρασε ΚΤΕΟ, σημαίνει οτι δεν είχε ηλιοροφή κατά τον έλεγχο.
Η άδεια κυκλοφορίας, συνυπογράφεται και απο την εφορία πλέον..
Πριν 3-4 χρόνια αν θυμάστε, είχε γίνει ντόρος με κακώς εκτελωνισμένα οχήματα στην Κατερίνη, όπου είχαν πληρώσει λιγότερους δασμούς, αποφευγοντας να εκτελωνίσουν τέτοιες "λεπτομέρεις".
Το ακραίο σενάριο, λέει οτι το αυτοκίνητο επι του παρόντως είναι λαθραίο..
Το αμέσως λιγότερο ακραίο σενάριο οτι το όχημα έχει υποστεί απαγορευμένη μετατροπή αμαξώματος και πρέπει να κατασχεθεί.
Σκέψου τώρα, οτι όντως το αυτοκινητο έχει οροφή μαμά.. Και σωστά εκτελωνισμένη λέω εγώ.. Και παίρνεις τη βεβαίωση στα χέρια σου..
Και κάνεις καταγγελία ενάντια στον προιστάμενο απο το κτέο και τον οικονομικό που υπέγραψε την άδεια κυκλοφορίας...
Προσωπικά, τους έχω για χαζούς, αλλά όχι τόσο...


σωστα ολα αυτα που λες φιλε μου,αλλα το πιο πιθανο ειναι (παντα για Ελλαδα μιλαμε) να ειχε ο μαντρας καποιο γνωστο με την βοηθεια του οποιου περασε το αυτοκινητο ΚΤΕΟ απο την βιτρινα της μαντρας!!!χωρις να παει πουθενα το αυτοκινητο και χωρις να ελεχθει φυσικα..ετσι ο μαντρας ,με την χρηση του καταλληλου λιπαντικου(€) αποφευγει την ταλαιπωρεια και κερδιζει χρονο...την ταλαιπωρεια αυτη βεβαια την επωμιζεται ο αγοραστης ο οποιος θα κληθει να αποδειξει οτι δεν ειναι ελεφαντας στο επομενο ΚΤΕΟ...ακριβως ετσι μου ειχαν εκτελωνισει το δικο μου,σαν μαυρο,ενω ηταν ανθρακι!!!αποτελεσμα αυτου ηταν να δηλωσω οτι του αλλαξα εγω μετα χρωμα ,αφου για να αλλαξει απο μονο του ,ως εκ παραδρομης δηλωθεν,ηθελε ενα καρο χαρτια και ΥΔ απο τον εκτελωνιστη οτι ειχε κανει λαθος......ΕΛΛΑΣ το μεγαλειο σου!!!!!

rapid_fast
17-02-10, 12:09
σωστα τα λες,καταγγελια δεν καταλαβαινω για ποιο λογο να κανεις?
εννοεις αν σου κατασχεσουν το αμξι η αν σου ριξουν κανενα προστιμο?
Αν σε σταματήσει μεικτό κινητού ελέγχου ΚΤΕΟ, έχει επιτόπου αφαίρεση πινακίδων-άδειας..
Δεν είμαι σίγουρος αν ισχύει και το αυτόφωρο για λαθρεμπόριο..
Με έχουν σταματήσει τον 5/2009, είδα τι κοιτάνε, για αυτό το λέω..
Μέχρι και τη φορολογική μου δήλωση κοιτούσαν ηλεκτρονικά και επαλήθευαν..

Αντών///is
17-02-10, 13:42
Και εδώ επιτρέπεται, αλλά θέλει έγκριση τύπου, χαρτομάνι και χρήμα..

100E θέλει και κάποιον που να ξέρει ούτε χαρτιά ούτε τίποτα..Είχα βάλει εγώ στο Στάρλετ..
Υποθέτω πως την όποια διαδικασία θα πρέπει να την αναλαμβάνει η επιχείρηση που θα πραγματοποιήσει την μετατροπή, αφού είναι δική της ευθύνη να σου παραδώσει το αυτοκίνητο λειτουργικό και νόμιμο και έχει στην διάθεσή της όλα τα έγγραφα (πιστοποιήσεις, πραγματογνωμοσύνες, δοκιμές και εγκρίσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά κ.λ.π.) που μπορεί να ζητηθούν.
Εγώ άντε να πληρώσω τα 100 €...

billakos-ti
17-02-10, 19:41
Προτείνω να κοιτάξεις με τον αριθμό πλαισίου, αν είχε ηλιοροφή απο την κατασκευή του.
Αν το αυτοκίνητο είναι εκτελωνισμένο μετά το 2004 πρέπει στην άδεια να γράφει στις παρατηρήσεις ΦΕΡΕΙ ΗΛΙΟΡΟΦΗ. Ομοιως γράφει υποχρεωτικά αν είναι ΝΕΑ ΕΓΓΡΑΦΗ , μεταχειρισμένο ΕΟΚ κλπ..
Αν δε γράφει οτι φέρει ηλιοροφή, αυτομάτως για κάποιους σημαίνει οτι εκτελωνίστηκε χωρίς οροφή. Αυτομάτως για το κράτος, ή τον ιδιώτη που το πέρασε ΚΤΕΟ, σημαίνει οτι δεν είχε ηλιοροφή κατά τον έλεγχο.
Η άδεια κυκλοφορίας, συνυπογράφεται και απο την εφορία πλέον..
Πριν 3-4 χρόνια αν θυμάστε, είχε γίνει ντόρος με κακώς εκτελωνισμένα οχήματα στην Κατερίνη, όπου είχαν πληρώσει λιγότερους δασμούς, αποφευγοντας να εκτελωνίσουν τέτοιες "λεπτομέρεις".
Το ακραίο σενάριο, λέει οτι το αυτοκίνητο επι του παρόντως είναι λαθραίο..
Το αμέσως λιγότερο ακραίο σενάριο οτι το όχημα έχει υποστεί απαγορευμένη μετατροπή αμαξώματος και πρέπει να κατασχεθεί.
Σκέψου τώρα, οτι όντως το αυτοκινητο έχει οροφή μαμά.. Και σωστά εκτελωνισμένη λέω εγώ.. Και παίρνεις τη βεβαίωση στα χέρια σου..
Και κάνεις καταγγελία ενάντια στον προιστάμενο απο το κτέο και τον οικονομικό που υπέγραψε την άδεια κυκλοφορίας...
Προσωπικά, τους έχω για χαζούς, αλλά όχι τόσο...

Το αυτοκινητο ειναι 25/06/2004.Με τον αριθμο πλαισιου θα πρεπει να κανω τ/φ σε εναν εξουσιοδοτημενο εμπορο BMW?Στις παρατηρησεις μονο τον επομενο ελεγχο ΚΤΕΟ.

giannis_compact
17-02-10, 19:46
Θα παρεις τηλεφωνο σε εναν σε εναν εξουσιοδοτημενο εμπορο BMW και θα τους δωσεις τα τελευταια 7 νουμερα (2 γραμματα-5 νουμερα) του αριθμου πλαισιου και θα τους ρωτησεις αν στον εργοστασιακο εξοπλισμο υπαρχει η ηλιοροφη.Η πας απο κει και ζητας τον εξοπλισμο του αυτοκινητου σου εκτυπωμενο σε μια κολλα Α4.Ειναι υποχρεωμενοι να σου δωσουν,το χω κανει πολλες φορες χωρις αντιρρηση.

Dathanaso
19-02-10, 16:31
σωστα ολα αυτα που λες φιλε μου,αλλα το πιο πιθανο ειναι (παντα για Ελλαδα μιλαμε) να ειχε ο μαντρας καποιο γνωστο με την βοηθεια του οποιου περασε το αυτοκινητο ΚΤΕΟ απο την βιτρινα της μαντρας!!!χωρις να παει πουθενα το αυτοκινητο και χωρις να ελεχθει φυσικα..ετσι ο μαντρας ,με την χρηση του καταλληλου λιπαντικου(€) αποφευγει την ταλαιπωρεια και κερδιζει χρονο...την ταλαιπωρεια αυτη βεβαια την επωμιζεται ο αγοραστης ο οποιος θα κληθει να αποδειξει οτι δεν ειναι ελεφαντας στο επομενο ΚΤΕΟ...ακριβως ετσι μου ειχαν εκτελωνισει το δικο μου,σαν μαυρο,ενω ηταν ανθρακι!!!αποτελεσμα αυτου ηταν να δηλωσω οτι του αλλαξα εγω μετα χρωμα ,αφου για να αλλαξει απο μονο του ,ως εκ παραδρομης δηλωθεν,ηθελε ενα καρο χαρτια και ΥΔ απο τον εκτελωνιστη οτι ειχε κανει λαθος......ΕΛΛΑΣ το μεγαλειο σου!!!!!

+1000 Σωστοτατος ετσι γινονταιι.....