PDA

Επιστροφή στο Forum : Αξιζει 130 Μ packet απο Γερμανια??


koszyg
31-03-10, 19:21
καλησπερα σε ολους.... πολυ σοβαρη σκεψη για bmw 130i 265ps απο γερμανια... 104.300km... xenon, navi, m packet, δερματινο σαλονι, αισθητηρες παρκαρισματος... γενικα ΟΛΑ μεσα.... τιμη απο γερμανια 15,900 (16 πες).... ξερετε με ολα τα comfor που εχει μεσα ποσο παει το τελωνειο??? θα ''βαρεσουν'' πολυ πανω την τιμη??? επισης με τεκμηρια τι παιζει??? να ενημερωσω οτι ηδη υπαρχει μια 320 e90 στην οικογενεια (φοιτητης ειμαι).. αν ειναι να το παρω και να τρεχω με τα τεκμηρια μετα και με ελεγχους...??? εεε??? τι λετε???

με ολα τα παραπανω εγκρινετε την αγορα??? και ως φοιτητουδι θα το χαρω????

ευχαριστω πολυ...

intasg
31-03-10, 19:46
Εγώ παλικάρι μου, αν και μικρός σε ηλικία (29 έτη) ως φοιτητούδι είχα ένα honda civic του 1991 με 75 αλόγατα και εσύ ρωτάς αν θα το χαρείς;;;;;;;;;;;;;;
Ακόμη και σε αυτή την ηλικία και δεν έχουμε αξιωθεί για ένα τέτοιο θηριάκι....
Βεβαίως και θα το χαρείς παλικάρι μου αν βέβαια αντέχεις οικονομικά τη συντήρησή του και τα καύσιμά του. Από τελωνεία δεν γνωρίζω, αλλά να είσαι καλά και μακάρι να το αποκτήσεις και να το χαρείς.
Υ.Γ. Όχι extrme πράγματα. Δεν μας αρέσουν τα δυσσάρεστα.

aris nakos
31-03-10, 21:44
Υπολογισε να σου βγει κοντα στα 26000 αν εχει ολα τα μπιχλιμπιδια! Οσο για να το δικαιολογισεις ο ιδιος ουτε να το σκεφτεσαι αν δεν εχεις εστω εισοδημα στη φορολογικη σου δηλωση, και εφοσον υπαρχει ειδη 2λιτρο στην οικογενεια θα δυσκολευει ο πατερα σου να το δικαιολογισει! Οποτε ακουσε τον φιλο παραπανω οπου ανεφερε το HOnda! Και εγω σαν φοιτητης scoda felicia οδηγουσα! Τωρα αν εισαι ευκαταστατος με το καλο!

DimitrisZ4
01-04-10, 00:57
καλησπερα σε ολους.... πολυ σοβαρη σκεψη για bmw 130i 265ps απο γερμανια... 104.300km... xenon, navi, m packet, δερματινο σαλονι, αισθητηρες παρκαρισματος... γενικα ΟΛΑ μεσα.... τιμη απο γερμανια 15,900 (16 πες).... ξερετε με ολα τα comfor που εχει μεσα ποσο παει το τελωνειο??? θα ''βαρεσουν'' πολυ πανω την τιμη??? επισης με τεκμηρια τι παιζει??? να ενημερωσω οτι ηδη υπαρχει μια 320 e90 στην οικογενεια (φοιτητης ειμαι).. αν ειναι να το παρω και να τρεχω με τα τεκμηρια μετα και με ελεγχους...??? εεε??? τι λετε???

με ολα τα παραπανω εγκρινετε την αγορα??? και ως φοιτητουδι θα το χαρω????

ευχαριστω πολυ...

πολλα χιλιομετρα

pilot_1000RR
01-04-10, 01:19
αν δεν εχεις εισοδημα τοτε με τα νεα τεκμηρια δεν μπορεις να εχεις,οχι το 130, αλλα ΚΑΝΕΝΑ αυτοκινητο στο ονομα σου, δυστηχως...

gnx
01-04-10, 03:40
Εάν είναι μόνο το αμάξι, το τεκμήριό του μόνο είναι κάτω από το αφορολόγητο όριο.

koszyg
01-04-10, 04:45
δεν ξερω τι ακριβως παιζει με τα τεκμηρια... το μονο σιγουρο ειναι οτι δν θα παει στο ονομα μου γτ δν κανω καν φορολογικη δηλωση εσοδα=0.... σιγουρα στο ονομα του πατερα μου η της μανας μου.... το θεμα ειναι οτι εχουμε εκτος απο yaris (που θα φαει πουλημα για την 130) επιπλεον μια e90 320i.... εκει κολλαω... θα μπορεσουν να δικαιωλογηθουν???

stef
01-04-10, 08:57
Εάν είναι μόνο το αμάξι, το τεκμήριό του μόνο είναι κάτω από το αφορολόγητο όριο.


:+1:000000000000000

Πολύ πολύ σωστό!

m_power_lunatic
01-04-10, 09:27
Με το καλο οτι αποφασισεις,το αυτοκινητο θα βγει πιο πιανω απο 26χιλιαρικα τελειωμενο οπως γραφτηκε πιο πανω απο καποιο παιδι....κανενα 30αρι να υπολογιζεις αν στο φερει καποιος εμπορος,αν πας μονος σου θα γλυτωσεις το κερδος του εμπορου.Εχε υποψη σου οτι η βενζινη-τελη-ασφαλιστρα-σερβις κτλ ειναι στο θεο για αυτο το αυτοκινητο τους χαλαιπους αυτους καιρους......

oldcarskickass
01-04-10, 09:41
πολλα χιλιομετρα

Σε δρόμους αλφάδι...

Ούτε για το μοτέρ είναι πολλά χλμ. Τουλάχιστον ξέρεις ότι έχει κάνει τόσα.

Το μόνο είναι ότι ίσως χρειαστεί να κάνει ένα γερό σέρβις.

Και εγώ με 120.000 πήρα τον άσσο μου, και πραγματικά από άλλα 2 που οδήγησα (με 40 - 60Κ χλμ) είχε τους λιγότερους τριγμούς.

NINJA2
01-04-10, 10:11
Το αμαξει ειναι εξαιρετικο και θα το χαρης.
Τωρα στο τελονιο ολα τα εξτρα στα κοπανανε !!! αλλα μεχρη 28000Ε ειναι καλι τιμη για 130,Αν και με αυτα τα χρηματα μπορης να παρης αξιολογα bmw απο ελλαδα αν το ψαξης

EVERGET
01-04-10, 12:41
Τα χιλιόμετρα είναι αρκετά, κοίτα να αγοράσεις κάτι κάτω από το ψυχολογικό όριο των 100,000km. Πιο συγκεκριμένα δες πόσα km έχει κάνει το χρόνο, καλό είναι να μην υπερβαίνει τα 15,000!

Για να δεις εάν οι γονείς σου μπορούν να το δικαιολογήσουν, δεν πρέπει να κοιτάς μόνο το άλλο αμάξι που υπάρχει στην οικογένεια αλλά και τι ακίνητα έχετε αφού το τεκμήριο είναι συνολικό.

Γνώμη μου, τα κυβικά είναι πολλά για φοιτητή. Ενα αμάξι 3000cc είναι περισσότερο παιχνίδι για βόλτες και ταξίδια. Για τις καθημερινές σου μετακινήσεις δουλειές, σχολή κλπ θα χρειαστείς και δεύτερο αμάξι...αλλιώς τόσο τα καθημερινά σου έξοδα (καύσιμα) όσο και τα έξοδα συντήρησης, αλλά και ο βιασμός ενός 3λιτρου μοτέρ στην κίνηση της καθημερινότητας είναι δυσβάσταχτα.

Είμαι υπερ του να έχεις γρήγορο αμάξι σαν φοιτητής αλλά δες κάτι πιο προσγειωμένο, ένα υπερτροφοδοτούμενο hatchback ας πούμε είναι ιδανικό. Άλλωστε yaris απ ότι κατάλαβα οδηγάς...να έχεις πιο ομαλή μετάβαση!

dmyl
01-04-10, 22:36
ΚΑλησπερα

δες και αυτα ειναι σιγουρα πιο προσιτα σε Φοιτητη και για καθημερινη μετακινηση σιγουρα πιο οικονομικαι και σαφως BMW !!

http://www.car.gr/classifieds/cars/?c=2e&ot=sale&ca=v&ma=298&mo=924&va=&bpr=&tpr=&so=dm&or=d&bre=2008&tre=2011&rg=&bmi=&tmi=&bpo=&tpo=&ben=&ten=&fu=&co=&cr=&hi=&ag=&do=&nu=&tr=&dt=

pilot_1000RR
02-04-10, 02:17
:+1:000000000000000

Πολύ πολύ σωστό!

αα μαλιστα, δηλαδη το αφορολογητο οριο λαμβανεται υπ'οψιν για τον υπολογισμο του τεκμηριου??

b-q
02-04-10, 07:40
Δες τι πουλάνε και οι επίσημοι έμποροι BMW σε μεταχειρισμένα 130i και κάνε τους παζάρια.Νομίζω κάτι υπάρχει.Αν και αν είναι να δώσεις γύρω στα 30.000 ευρώ, με καθαρά αντικειμενικά κριτήρια, εγώ θα κοίταζα και σε κάτι καινούριο σε turbo του γκρουπ VAG (Cupra ή Cupra R, Golf Gti ή R, Scirocco TFSI ή R κλπ.).Δεν είναι πισωκίνητα, ούτε BMW, αλλά είναι καινούρια (πολύ σημαντικό) και με χαμηλότερο κόστος χρήσης (δίλιτρα γαρ).

ziaba
15-05-10, 23:15
Δες τι πουλάνε και οι επίσημοι έμποροι BMW σε μεταχειρισμένα 130i και κάνε τους παζάρια.Νομίζω κάτι υπάρχει.Αν και αν είναι να δώσεις γύρω στα 30.000 ευρώ, με καθαρά αντικειμενικά κριτήρια, εγώ θα κοίταζα και σε κάτι καινούριο σε turbo του γκρουπ VAG (Cupra ή Cupra R, Golf Gti ή R, Scirocco TFSI ή R κλπ.).Δεν είναι πισωκίνητα, ούτε BMW, αλλά είναι καινούρια (πολύ σημαντικό) και με χαμηλότερο κόστος χρήσης (δίλιτρα γαρ).
Τι να τα κανει τα VAG(FWD κ ολας) αυτοκ ειναι αυτα με τοσα μπορει να παρει κανενα :bowdown:EVO , ΙΜΒΖΕΖΑ η S2000 αξιοπιστα μαμανε:icon02: κ πιστευω ειναι πολυ πιο μουρικα κ πηγαινου πολυ καλυτερα απο 130i

ziaba
15-05-10, 23:28
Α και πριν παρεις τον ασσο διαβασε κ αυταhttp://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=8150

dmyl
16-05-10, 00:08
Καλυτερα μην παρεις Ασσο ,Εγω το μετανιωσα με μολις 22000 χλμ

jim_pas
16-05-10, 08:35
Τι να τα κανει τα VAG(FWD κ ολας) αυτοκ ειναι αυτα με τοσα μπορει να παρει κανενα :bowdown:EVO , ΙΜΒΖΕΖΑ η S2000 αξιοπιστα μαμανε:icon02: κ πιστευω ειναι πολυ πιο μουρικα κ πηγαινου πολυ καλυτερα απο 130i

αμφιβάλω αν τα παραπάνω θα πάνε καλύτερα από κάποιο 130....ίσως έχουν καλύτερο 0-100....όσο για το s2000 με τα 21 κιλά ροπής ούτε που θα το σκεφτόμουν μπροστά στο 130...Τα άλλα 2 έχουν πολύ μεγαλύτερα έξοδα συντήρησης(λάστιχα,κατανάλωση) λόγω 4χ4.....όσο για την αξιοπιστία του 130 είχε ανέβει άρθρο εδώ απο κάποιο περιοδικό που σε τεστ με 100000 χλμ δεν είχε βγάλει ουτε ένα πρόβλημα...τα 116-118 έχουν πολλά διαφορετικά μηχανικά μέρη...νομίζω πως δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας....

Driver M
16-05-10, 14:38
130 με τόσα έξτρα και τιμή γύρω στα 28 χιλιάρικα, είναι μια χαρά. Και τα χιλιόμετρα δεν είναι πολλά, αρκεί να έχουν γίνει τα σέρβις στα διαστήματα που πρέπει, οι αλλαγές λαδιών κλπ. Ο 6κύλινδρος είναι πραγματικό σκυλί. Μην κοιτάξεις όμως μόνο την τιμή αγοράς. Πρέπει να υπολογίσεις και το αυξημένο κόστος χρήσης, όπως βενζίνες, τέλη, τεκμήρια κλπ. Αν σε παίρνει, τότε χτύπα το.

Απο'κει και πέρα, εναλλακτικές σίγουρα υπάρχουν. Το s2000 είναι μια πολύ καλή, απλά είναι αρκετά δύστροπο αυτοκίνητο και θέλει πολλά χέρια για να το πας γρήγορα και καλά, ιδίως τα πρώτα μοντέλα που δεν είχαν σύστημα ευστάθειας. Και με 28 χιλιάρικα, λογικά τέτοιο θα βρεις. Συνεπώς, αφού ακόμα είσαι νέος και σχετικά άπειρος (όπως κι εγώ άλλωστε), δεν θα το συνιστούσα. Τα ίδια θα έλεγα και για evo-sti, που είναι ειδικά αυτοκίνητα, πολύ περισσότερο από την 130 και επίσης εντελώς σπαρτιάτικα, από άποψη εξοπλισμού άνεσης, σε αντίθεση με τη φουλ έξτρα 130 που βρήκες. Και όπως ειπώθηκε και προηγουμένως, υπάρχουν και καινούρια αυτοκίνητα στις τιμές αυτές με καλύτερο και πιο σπορ κατά τη γνώμη μου (αν και ελάχιστα πιο ακριβό από 28.000) το type R.

Πάντως και στην Ελλάδα έχουν πέσει τρελά οι τιμές στα μτχ αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού (δες πρόσφατο τοπικ με 330 του 2006 με 28.000 ευρώ), οπότε πριν κάνεις το οτιδήποτε, κάνε μια καλή έρευνα αγοράς κι εδώ. Μπορεί να βρεις πραγματικές ευκαιρίες...

giannis 116
16-05-10, 23:19
Αν μπορεις οικονομικα παρτο, ειναι ειδικο αμαξι και ισως να καταληξει και συλλεκτικο, πλεον οι 130i βγαινουν με 258 αλογα κι οχι 265 οπως οι πρωτες. Ασε οτι στην Ελλαδα κυκοφορουν ελαχιστα. Οσο για τα χιλιομετρα τουλαχιστον ειναι αληθινα και σιγουρα πιο ξεκουραστα απ οτι να εκανε πχ 70Κ χμ στην Ελλαδα.

ziaba
16-05-10, 23:49
αμφιβάλω αν τα παραπάνω θα πάνε καλύτερα από κάποιο 130....ίσως έχουν καλύτερο 0-100....όσο για το s2000 με τα 21 κιλά ροπής ούτε που θα το σκεφτόμουν μπροστά στο 130...Τα άλλα 2 έχουν πολύ μεγαλύτερα έξοδα συντήρησης(λάστιχα,κατανάλωση) λόγω 4χ4.....όσο για την αξιοπιστία του 130 είχε ανέβει άρθρο εδώ απο κάποιο περιοδικό που σε τεστ με 100000 χλμ δεν είχε βγάλει ουτε ένα πρόβλημα...τα 116-118 έχουν πολλά διαφορετικά μηχανικά μέρη...νομίζω πως δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας....

Το S2000 δεν εχει ουτε καλυτερο 0-100(που διορθωνεται) απλα το αυτοκ ειναι μουρη κ πολυ πιο παιχνιδιαρικο απο τι 130 μην ξεχναμε το παλικαρι ειναι ακομα φοιτητης(και αν δε του φτανουν οι επιδοσεις του S το παει οσα αλογα το θελει με μια απλη βελτιωση) κ με μικροτερα έξοδα συντήρησης.
Για τα 41 κιλα του ΕVO κ τα 300 αλογακια κ τα:bowdown: 47 κιλα κ 330ps του IMREZA δ ειπες τιποτα
Εδω τα περιοδικα βγαλαν το 207 κ το Getz τα πιο αξιοπιστ αμαξια:jester: δ θα βγαλουν το 130:icon_kidr

ziaba
17-05-10, 00:05
130 με τόσα έξτρα και τιμή γύρω στα 28 χιλιάρικα, είναι μια χαρά. Και τα χιλιόμετρα δεν είναι πολλά, αρκεί να έχουν γίνει τα σέρβις στα διαστήματα που πρέπει, οι αλλαγές λαδιών κλπ. Ο 6κύλινδρος είναι πραγματικό σκυλί. Μην κοιτάξεις όμως μόνο την τιμή αγοράς. Πρέπει να υπολογίσεις και το αυξημένο κόστος χρήσης, όπως βενζίνες, τέλη, τεκμήρια κλπ. Αν σε παίρνει, τότε χτύπα το.

Απο'κει και πέρα, εναλλακτικές σίγουρα υπάρχουν. Το s2000 είναι μια πολύ καλή, απλά είναι αρκετά δύστροπο αυτοκίνητο και θέλει πολλά χέρια για να το πας γρήγορα και καλά, ιδίως τα πρώτα μοντέλα που δεν είχαν σύστημα ευστάθειας. Και με 28 χιλιάρικα, λογικά τέτοιο θα βρεις. Συνεπώς, αφού ακόμα είσαι νέος και σχετικά άπειρος (όπως κι εγώ άλλωστε), δεν θα το συνιστούσα. Τα ίδια θα έλεγα και για evo-sti, που είναι ειδικά αυτοκίνητα, πολύ περισσότερο από την 130 και επίσης εντελώς σπαρτιάτικα, από άποψη εξοπλισμού άνεσης, σε αντίθεση με τη φουλ έξτρα 130 που βρήκες. Και όπως ειπώθηκε και προηγουμένως, υπάρχουν και καινούρια αυτοκίνητα στις τιμές αυτές με καλύτερο και πιο σπορ κατά τη γνώμη μου (αν και ελάχιστα πιο ακριβό από 28.000) το type R.

Πάντως και στην Ελλάδα έχουν πέσει τρελά οι τιμές στα μτχ αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού (δες πρόσφατο τοπικ με 330 του 2006 με 28.000 ευρώ), οπότε πριν κάνεις το οτιδήποτε, κάνε μια καλή έρευνα αγοράς κι εδώ. Μπορεί να βρεις πραγματικές ευκαιρίες...

Συμφωνω:boink: με τ αποψη καινουριου θα εχει κ τ εγγειηση του(στη περιπτοση του TypeR 7 χρονια) κ οχι μονο κ θα ξερει οτι κανενας δ το ειχε πριν ενω το 130 με τοσα χιλ και απ'εξω μπορει ν'αλλαξε 2 χερια κ περισσοτερα ποτε δ ξερεις:scratchch