PDA

Επιστροφή στο Forum : Γνώμη για Ζ3 1,8


dimis_gr
01-04-10, 19:51
Καλησπέρα σε όλους, θα ήθελα γνώμες για Ζ3 προ facelift μοντέλο 2000 γερμανικό με καμια 150000χλμ. Πιθανά προβλήματα, από κινητήρες τι λένε τα 1.8?, αξιοπιστία, τι να προσέξω σχετικά με τι κουκούλα(να προσθέσω ότι δεν είναι ηλεκτρική). έχει a/c και έχει και ASC

stelmaniac
01-04-10, 20:13
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/575874/ κατεβασε του λιγο την τιμη,βγαλε το σταυρουδακι το παλιοημερολογιτικο και τα χαιμαλια απο μεσα και παρ'το....δε θελει τιποτα...!!!!

NIKOS Z3
01-04-10, 20:40
πολυ ςραιο αυτο θα συμφωνησω!!!!

alxpro
01-04-10, 21:54
αναλογα ποσα δινεις αγαπητε.η αγορα ενος Ζ3 ειναι αρκετα δυσκολη.αν θες Ζ3 οπωσδηποτε ψαχτο πολυ καλα.μη ξεχνας ειναι ενα cabrio 10ατειας με οτι αυτο συνεπαγεται.
Πολυ ωραια η ζετα.αν κ αλμυρη η τιμη,αλλα πραγματικα ειναι πολυ προσεγμενο και ωραιο.

υγ.Παντως ενα φουσκωμενο Ζ3 pre-facelift ειναι ακομα το ονειρο μου.κτηνος...πρεπει να μπει το project μπροστα μου φαινεται

318is
02-04-10, 00:55
Φιλε το Ζ3 ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο... Κατα τη γνωμη μου ,προσπαθησε να αγορασεις ενα facelift... Προσεχε την κουκουλα να μην ειναι κομενη ,να δουλευει και να κλεινει καλα...τσεκαρε τα λαστιχα της κουκουλας να μην ειναι φθαρμενα.! Τωρα το πισω "τζαμι" και θολο να ειναι ...αλλαζει...! Επισης καλο θα ητανε το αμαξι να μην φοραει αναρτησεις "κουτσουρο" γιατι τα Ζ3 λιγο-πολυ τριζουνε και αυτο θα επιδινωνε την κατασταση... Ο κινητηρας ειναι αξιοπιοστος και με το παραπανω αλλα ειναι και ...πως να το πω... λιγο αργος...! Μην περιμενεις πολλα πραγματα ,βεβαια το παντιλικι σου θα το κανεις... Απο καταναλωση εχει περιπου 8-10 λιτρα
Παντως θελει ψαξιμο...και υπομονη. Καλη τυχη !

george316
02-04-10, 07:21
αν λαβω υπ οψιν οτι πριν κανενα εξαμηνο,ισως και λιγο παραπανω,"γειτονας"πουλουσε ενα ζ3 στα 10.000...
επισης ενας "γειτονας" απο τη δουλεια πουλαει παλι ζ3 με 9.000.
να διευκρινησω οτι το δευτερο δεν ξερω τι εξοπλισμος...αλλο στο πρωτο μεχρι και φραπιερα....
νομιζω οτι 15.000 ειναι πολλα...ψαξε λιγο..δ εθα βγεις χαμενος σιγουρα

alexko
02-04-10, 09:11
φιλε κι εγω ζ3 εχω 1800 του 97 ομως. εχει 154.000χλμ το δικο μου και δε καιει σταγονα λαδι. (ασε που ο προηγουμενος το επαιζε drifter) και παρολα αυτα ειναι μια χαρα.... Επισης θα συμφωνισω με τον 318is.... κατα τη γνωμη μου το πρωτο πραμα που θα δεις ειναι τη αναρτηση φοραει...αν φοραει κουτσουρο πολα χρονια τωρα να ξερεις οτι θα εχεις στη καλυτερη περιπτωση τριξιματα ..... φιλος αγορασε ζ3 1900cc (140hp) του 98 με 75.000χλμ μονο 7 χιλιαρικα...που σημαινει οτι αν ψαξεις θα βρεις και αρκετα φτηνα...

Z3_Roadster
06-04-10, 18:28
Καλησπέρα σε όλους και Χρόνια Πολλά!

Φίλε εγώ έχω ένα Ζ3 facelift και θα σου πρότεινα να ψαχτείς σε ένα facelift μοντέλο όπου έχει διαφορά στην τιμή αλλά αξίζει πιστεύω εκτός και αν φουσκώσεις τα φτερά απο το pre-facelift μοντέλο.

Ο 18άρης ο κινητήρας δεν βάζει φωτιές στους δρόμους και δύσκολα θα πηγαίνεις με το πλάι. Αυτό είναι δεδομένο, αν δεν σε πειράζει πάρτο!

Κάποιος έγραψε παραπάνω για το πίσω τζάμι που είναι πλαστικό, το "τζάμι" της κουκούλας. Αυτό με τα χρόνια "γαλακτώνει" και θολώνει. Είναι εύκολη η αλλαγή αλλά αν το αμάξι έχει "γαλακτωμένη" ζελατίνα στην κουκούλα, μπορείς να ρίξεις την τιμή.

Να κοιτάξεις για απώλεις λαδιού, για κατάσταση της κουκούλας (κυρίως εκεί που ενώνονται τα τζάμια με την κουκούλα) και τίποτε άλλο. Οι κινητήρες είναι αξιόπιστοι και γενικά δεν βγάζει προβλήματα. Αλλωστε μην ξεχνάς ότι πας να αγοράσεις αυτοκίνητο 10ετίας, οπότε δεν μπορείς να τα έχεις και όλα!

Καλή αγορά σε ότι κι αν επιλέξεις.

dimis_gr
19-05-10, 00:22
Συγγνώμη που δεν έγραψα το τι έκανα τελικά...Λοιπόν αγόρασα ένα Ζ3 1,8 κατασκευής 98 με άδεια του 2004. Το αμάξι με πάει πολύ καλά και τα χλμ του(170000) δεν του φαίνονται, Η κατάσταση του πάρα πολύ καλή μιας και δεν έχει ούτε γρατζουνιά εσωτερικά και απ' έξω θέλει ένα βαψιματάκι ο προφυλακτήρας. Το αμάξι έχει asc και a/c και καινούρια λάστιχα κουκούλας.

Το αμάξι το χω εδώ και κανα 2 βδομάδες και φυσικά κάποιος μου είπε το καλορίζικο με ένα ξήλωμα προφυλακτήρα και σαν κύριος που ήτανε την κοπάνησε και αύριο πάω λαμαρινά. Αλλά δεν πτοούμαστε!!!!

318is
19-05-10, 16:13
Οχι ρε φιλε...Τι ειπες τωρα...? Ακομα δεν το πηρες...
Καλοταξιδο να ειναι φιλαρακι...! Θα σου ελεγα και αγρατσουνιστο...αλλα μας προλαβε ενας μ@λ@κ@ς...! anyway... Για πες λιγο ποσο το πηρες τελικα? Χρωμα? Δερματινα εχει? Βαλε και καμια φωτο να το δουμε...
Αντε να το χαιρεσαι και καλα χιλιομετρα...!

Z3_Roadster
20-05-10, 21:11
Καλοτάξιδο και καλορίζικο ρε φίλε!

Καλώς όρισες στη σειρά Ζ...

vaspap
23-05-10, 17:40
Αν εισαι ελευθερος παρτο με χιλια,
την μηχανη φοβαμε μονο, συγουρεψου οτι ειναι πραγματικα τα χιλιομετρα, γιατι πολλα (οχι ολα) αλλαζουν μηχανη στις 180000χλμ.

SlimData
21-09-10, 14:21
Καλησπέρα κι από μένα και καλώς σας βρήκα...
Δεν ανοίγω καινούριο θέμα μιας και είμαι κι εγώ στη ίδια κατηγορία με τον φίλο dimis.

Εφηβικός έρωτας λοιπόν και... Z3 αλλά...
...κατά καιρούς έχω ακούσει πολλά και είναι απαραίτητες οι γνώσεις και η βοήθεια σας...
Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει να το πηγαίνω και πολύ με το πλαι το αυτοκίνητο οπότε είτε 120 ή 140 ίπποι μου είναι αρκετοί σε πρώτη φάση, θέλω ένα καλό όμορφο cruiser... Κινητήρας 18άρης ή 19άρης γιατί με τα τέλη δεν είναι και να ξεφεύγω πολύ... Μπατζετ σκεφτόμουνα γύρω στα 8000 αλλά βρήκα και μερικά facelift στα 9500 και το σκέφτομαι, αν και το βλέπω δύσκολο.. Με τίποτα παραπάνω όμως..

Διαβάζα λοιπόν ότι το εως '99 και με τον 18άρη πάνω είχε κάμποσα θέματα το αμάξι..
Εδώ όμως βλέπω αρκετούς φίλους με μοντέλα '97 και '98 να λένε πολύ καλά λόγια και μπερδεύομαι..

Τι πρέπει απαραίτητα να προσέξω??

dimis_gr
21-09-10, 15:18
λοιπόν φίλε μου, σαν σχετικά νέος κάτοχος Ζ3(προφασλιφτ) και έχοντας κάνει ταξίδια-χλμ αυτούς του μήνες δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα. Απλά υπάρχουν κάποια πράγματα που θέλουν συμβιβασμό. Πρώτα απ' όλα είναι ο θόρυβος, μετά είναι ότι το 1,8 που έχω είναι αργούτσικο και στο λέει άτομο που δεν τον νοιάζουν τα γκάζια. Από κατανάλωση μμμμμμμμ....αν πατήσεις το γκάζι δεν λειπάται την τσέπη σου. Από τριξίματα δεν έχω κάτι ιδιαίτερο....ειδικά για τα 180000χλμ που έχει δεν έχω τπτ. Απο κει και πέρα στο σύνολο δεν έχω μετανιώσει γιατί μ αρέσει πολύ οδηγικά. Το μόνο που θα σ λεγα θα ήταν να πάρεις το is και επίσης θα σου έλεγα να βρεις με ASR οποσδήποτε. Εμένα δεν έχει ηλ. κουκούλα., στην αρχή με ενοχλούσε λίγο αλλά τελικά δεν έχω κανένα πρόβλημα μιας και ανοιγοκλείνει σε 3 δευτερόλεπτα με 2 κινήσεις.

SlimData
21-09-10, 15:31
Έλεγε ένας άλλος φίλος εδώ
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=25890
για κομμένο σασι.. Είχες τέτοιο θέμα??
Και για το θέμα θορύβου τι εννοείς??
Τριξίματα ή εξάτμιση??

edit: Είπες ήδη ότι τριξίματα δεν έχεις άρα θα αναφέρεσαι στην εξάτμιση σωστά?

dimis_gr
21-09-10, 15:34
για κομμένο σασί πρώτη φορά το άκουσα αλλά απ' όσο έχω δει δεν έχω. Για θόρυβο εννοούσα όταν θα ταξιδεύεις που θα ακούς τον αέρα απ' έξω. Από τριξίματα σ είπα ότι έχω λίγα σε λογικά πλαίσια, βέβαια αυτό εξαρτάται και από την χρήση που έχει γίνει στο αμάξι.

SlimData
21-09-10, 19:41
Σωστός, φαντάζομαι λόγω σχετικά κακής αεροδυναμικής..
Τι ελέγχους του έκανες?

Παρεπιπτόντως επειδή τώρα ξαναδιάβασα το μήνυμα σου και δεν το είχα προσέξει, is εννοείς...???

gearboxer
21-09-10, 20:38
Αρχηγέ μου προσπάθησε να βρείς ενα 1.9 σε καλή κατάσταση με τα 140 αλογάκια...22 άλογα διαφορά με το 1.8 δεν είναι λίγα για ένα βαρύ roadster και μην ακούω ατάκες για πατιλίκια κτλ.Δεν είναι εκεί το θέμα. Η ενεργητική ασφάλεια σώζει ειδικά στα ταξίδια. Καλή τύχη και ΥΠΟΜΟΝΗ. Οχι το είδα, μου αρέσει, το πήρα..

SlimData
21-09-10, 20:58
Συμφωνώ μαζί σου και είμαι διατεθιμένος να ψάξω πολύ, γι'αυτό και ρωτάω πολύ..
Το θέμα είναι να ξέρω τα αδύνατα σημεία του για να ξέρω που ακριβώς να δώσω ιδιαίτερη προσοχή..

Επίσης συμφωνώ μαζί σου και θα προτιμούσα 19άρι με 140 άλογα, απλά σκέφτομαι ότι αν βρω προσεγμένο 18άρι στα 7000€ πχ και προσεγμένο 19άρι στα 11000€, ε, θα πάω στο 18άρι...

gearboxer
21-09-10, 21:07
Δε χρειαζεται να φτάσει τόσο ψηλά υπάρχουν και πιο οικονομικές λύσεις χωρίς να τους λέιπει τπτ.
π.χ στα γρήγορα βρήκα αυτό http://www.car.gr/classifieds/cars/view/896854/

Και μην ξεχνάς οι εποχές είναι δύσκολες και το παζάρι είναι ανελέητο...Ειδικά για cabrio που η εποχή τους μόλις πέρασε (καλοκαίρι)

SlimData
21-09-10, 21:33
Το συγκεκριμένο που βρήκες είναι όντως καλή περίπτωση αλλά βρίσκεται σέρρες και εγώ αθήνα...
Γενικά η αλήθεια είναι ότι επαρχεία έχω βρει πολύ καλύτερες τιμές...

Ξέρεις αν όντως υπάρχει ποιοτική διαφορά στο facelift από πριν?

dimis_gr
21-09-10, 21:54
φίλε αν χρειαστεί να φύγεις από αθήνα δεν έγινε και τπτ. Υποθέτω πως υπάρχουν πολλά παιδια στο κλαμπ ανα την ελλάδα που θα μπορέσουν να σε βοηθήσουν για τυχόν ελεγχους που θα θες να κάνεις. Καλήτερα κάνε και κανα ταξιδάκι αν δεις κάτι που σε καλύπτει και λίγη ταλαιπωρία δεν βλάπτει...εκεί είναι η όλη φάση χεχεχε

SlimData
21-09-10, 21:59
Μακάρι να προλάβαινα... Κάνω δυο δουλειές και είναι πολύ δύσκολο να μπορέσω να φύγω κι απ'τις δυο 2-3 μέρες ταυτόχρονα...
Τέλος πάντων, ερώτηση 1. Hard top ξεχωριστό σε τι τιμούλα μπορούμε να βρούμε??
Και 2, τελικά υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα σημεία που θέλουν ιδιαίτερη προσοχή στο αυτοκίνητο??

dimis_gr
21-09-10, 22:08
για το hardtop το φθηνότερο που έχω βρει μέχρι τώρα....μέχρι και στην κρήτη έχω ψάξει....είναι στα 1000 με τις βάσεις του.
Όσο για το τι να προσέξεις θα σου έλεγα να κοιτάξεις τα λάστιχα στις πόρτες για να μην μπάζει νερά και να βάλεις να δουλέψει και το a/c(αν έχει) ώστε να δεις μήπως κομπλάρει

SlimData
21-09-10, 22:21
Κατ'αρχάς να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη βοήθεια...
Τώρα για το hard top όντως ίδιες τιμές έχω βρει κι εγώ... Δεν ξέρω από εξωτερικό αν μπορεί να παίξει τίποτα..
Για αναρτήσεις υπάρχει κάτι που αν φοράει ήδη πάνω καλύτερα να το αποφύγω?

dimis_gr
21-09-10, 22:47
αν εχεις κανένα γνωστό να στο στείλει αγόρασέ το γιατί αλλιώς θα τα πρέπει να τα σκάσεις όπως είδες. Αν και απ' ότι έχω δει αρκετα Ζ3 τα πουλάνε με το hard top τους μαζί. Από αναρτήσεις εγώ φοράω billstein με hr ελατήρια. Για μένα δεν παίζει και μεγάλο ρόλο η ανάρτηση. αν δεν το οδηγήσεις να δεις το τι τριξίματα έχει όπως σου είπαν και τα παιδιά πιο πάνω δεν μπορείς να ξέρεις. Απλά αν φοράει σκληρές εναρτήσεις και το αμάξι είναι σαύρα με τίποτα 18''+++ ζάντες τότε πιθανότατα θα τρίζει. Δεν είναι ο κανόνας αλλά πιθανόν

SlimData
21-09-10, 22:52
Φίλε dimis τελευταία ερώτηση για την ώρα, μη σε ζαλίζω...
Τι εννοούσες να ψάξω για is??

dimis_gr
21-09-10, 22:56
is= 1900 140+ αλογα. Απλά πρόσεξε μην πιαστείς κορόιδο και πληρώσεις is και πάρεις ή 1,8 ή 1,9 απλό. Η διαφορά οπτικά του is με τους αλλους 2 είναι μέρα με νύχτα. Και στο λέω επειδή είχα γνωστό που την πάτησε. Ότι άλλο θελήσεις πες μου

SlimData
21-09-10, 22:59
Ok, θα ψάξω λεπρομέρειες... Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια, θα επανέλθω με νέες απορίες...

SlimData
22-09-10, 09:24
Φίλε dimis έψαξα λίγο το βράδυ αλλά δεν είχε μεγάλο αποτέλεσμα...
Υπάρχουν εικόνες που να φαίνονται οι οπτικές διαφορές των απλών μοτερ με το is??

///M_Spartan
22-09-10, 10:01
Υπάρχουν εικόνες που να φαίνονται οι οπτικές διαφορές των απλών μοτερ με το is??

Μοτερ IS 145 hp

http://users.belgacom.net/ddddv/engines/1900_gr.jpg

Μοτερ Μ43 118 hp

http://users.belgacom.net/ddddv/engines/1800_gr.jpg

SlimData
22-09-10, 10:18
Οκ, βλέπω κάποιες διαφορές αλλά δεν είμαι και ιδιαίτερα έμπειρος μέσα στη μηχανή..
Υπάρχουν συγκεκριμένα σημεία που βγάζουν μάτι??

Π.χ. στο ψάξιμο που έκανα βρήκα την εξής εικόνα για τον is (m44b19 σωστά?)...

http://img684.imageshack.us/img684/8318/1900m44b19.jpg

To κομμάτι που κυκλώνω (και δεν ξέρω τι είναι ) είναι στάνταρ έτσι στον is??

edit: Ok, δεν χρειάζεται καν απάντηση...
Σαν γιωτάς ρώτησα χωρίς να δω καλά την εικόνα...
Οι διαφορές είναι πάρα πολλές.. Ευχαριστώ φίλε spartan

///M_Spartan
22-09-10, 10:32
O M44 ειναι 16βαλβιδος ενω
ο Μ43 8 βαλβιδος.

Διαφορα που "βγαζει ματι" ειναι το μεγεθος της
κεφαλης (στα αριστερα).
Η 16 βαλβιδη ειναι πολυ μεγαλυτερη απο αυτη του Μ43 !

SlimData
22-09-10, 10:44
Έχεις δίκιο, τεράστια η διαφορά...
Νομίζω ότι έχουν καλυφθεί οι περισσότερες απορίες μου για το αυτοκίνητο..

Με το παζάρι τι λέτε να κάνω?? Εφ'όσον μηχανικά είναι οκ και το σασί επίσης, δυο σενάρια με προβληματίζουν..
1, αν το αμάξι θέλει λάστιχα πόσο να προσπαθήσω να το κατεβάσω?
2, αν βάζει νερά και θέλουν αλλαγή τα λαστιχάκια της οροφής??

edit: Επίσης απ'ότι κατάλαβα η φωτογραφία που έχω βάλει δεν είναι από is σωστά?

///M_Spartan
22-09-10, 10:45
Οκ, βλέπω κάποιες διαφορές αλλά δεν είμαι και ιδιαίτερα έμπειρος μέσα στη μηχανή..
Υπάρχουν συγκεκριμένα σημεία που βγάζουν μάτι??

Π.χ. στο ψάξιμο που έκανα βρήκα την εξής εικόνα για τον is (m44b19 σωστά?)...

http://img684.imageshack.us/img684/8318/1900m44b19.jpg

To κομμάτι που κυκλώνω (και δεν ξέρω τι είναι ) είναι στάνταρ έτσι στον is??

edit: Ok, δεν χρειάζεται καν απάντηση...
Σαν γιωτάς ρώτησα χωρίς να δω καλά την εικόνα...
Οι διαφορές είναι πάρα πολλές.. Ευχαριστώ φίλε spartan

H εικονα που εχεις βρει εδω ειναι λαθος γιατι αυτο το μοτερ ειναι το Μ43
που φορεσαν τα πρωτα Ε46 !!!

///M_Spartan
22-09-10, 10:48
Έχεις δίκιο, τεράστια η διαφορά...
Νομίζω ότι έχουν καλυφθεί οι περισσότερες απορίες μου για το αυτοκίνητο..

Με το παζάρι τι λέτε να κάνω?? Εφ'όσον μηχανικά είναι οκ και το σασί επίσης, δυο σενάρια με προβληματίζουν..
1, αν το αμάξι θέλει λάστιχα πόσο να προσπαθήσω να το κατεβάσω?
2, αν βάζει νερά και θέλουν αλλαγή τα λαστιχάκια της οροφής??

Οτι και να του ζητησεις του τυπου αυτος θα σου πει
"μεταχειρισμενο αμαξι παιρνεις τι ψαχνεις τωρα ? "
συμβαινει συχνα γιαυτο στο λεω.

Αν θελει λαστιχα το αυτοκινητο ψαξε στην αγορα και βρες την
τιμη τους σε καινουρια κατασταση και απο εκει και περα
"παιξε" λιγο με το κατεβασμα της τιμης του αυτοκινητου αν σε παιρνει βεβαια.

BMW Power
22-09-10, 10:49
Εδώ μπορείς να πάρεις μια ιδέα για το κόστος από τα λάστιχα της οροφής

http://bmwfans.info/parts/catalog/Z3/Roadster/Europe/Z3_1.8-M43/browse/sliding_roof_folding_top/folding_top_mounting_parts/

Οι τιμές είναι στην Γερμανία χωρίς ΦΠΑ

stelmaniac
22-09-10, 10:58
Αν μπορεις αποφυγε το Ζ3...ειναι ξεπερασμενο...φρικτα ξεπερασμενο πια...

///M_Spartan
22-09-10, 11:01
Αν μπορεις αποφυγε το Ζ3...ειναι ξεπερασμενο...φρικτα ξεπερασμενο πια...

Θα συμφωνησω με τον Στελιο αλλα αν σου αρεσει εσενα εμενα μου περισσευει φιλε μου...

SlimData
22-09-10, 11:09
@ spartan: Το κατάλαβα με τις δικές σου φωτογραφίες ότι ήταν λάθος, με βοήθησαν πολύ..
Τώρα στο θέμα του παζαριού έχεις δίκιο, αναλόγως και πόσο με παίρνει..

@ bmw power: Ευχαριστώ για το link φίλε μου, θα το ψάξω πολύ το site..

Τώρα όμως ρε παιδιά γιατί μου κόβεται τη φόρα??????????????????????????
Ξεπερασμένο ως προς τι??
Αν τίθεται θέμα εμφάνισης εγώ το θεωρώ αστέρι..
Αν είναι κάτι άλλο που θα πρέπει να με ανησυχεί, είμαι όλος αυτιά...
Ειλικρινά και οι γνώσεις μου είναι περιορισμένες αλλά και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν έτυχε να το έχει κάποιος συγγενής/φίλος για να ξέρω και 5 πράγματα παραπάνω.. Κάθε βοήθεια δεκτή...

Nickolas_s2k
22-09-10, 11:15
Φιλε μου σου ευχομαι καλη επιτυχια με την αγορα σου οτι και αν παρεις τελικα..Λοιπον μερικα πραγματακια και απο μενα μιας και εχω το αυτοκινητο 2 χρονακια και εχω ψαχτει αρκετα πανω στο θεμα Ζ3..Πρωτον η φωτο που ανεβασες εσυ ειναι απο κινητηρα Μ43Β19 (1900 κ.ε) με τα 118 αλογα και αν παρατηρησεις εχει πλαστικη εισαγωγη..στην ''κοκκινη φωτογραφια'' ο κινητηρας ειναι Μ43Β18 (1800 κ.ε) με 116 αλογα αν δεν κανω λαθος και εχει μεταλικη εισαγωγη και μερικες αλλες μικροδιαφορουλες ομως και οι 2 ειναι 8βαλβιδοι..Η διαφορα με τον is κινητηρα οπως σου ειπαν τα παιδια ειναι εμφανεστατη (16βαλβιδος δες το καπακι των βαλβιδων ειναι αρκετα μεγαλυτερο) Τωρα οσον αφορα την αγορα σου και παντα με βαση το ΒUDGET που λες οτι εισαι διατεθιμενος να δωσεις εγω θα σου προτεινα να βρεις ενα καλο Ζ3 2001+ μοντελο φεισλιφτ 1900 με τα 118 αλογα..η διαφορες του με προηγουμενα μοντελα ειναι πααρα πολλες κυριως οχι σε αξιοπιστια κινητηρα που ειναι σκυλια μαυρα,,οσο σε γενικα ''θεματακια'' που ειχαν τα περισσοτερα Ζ pro-facelift καθως επισης και στο εσωτερικο οι διαφορες ειναι πολλες..μερικα προβληματα που εβγαζαν προβλημα τα ζ3 ειναι

Μοναδα ΑΒS/ASC (πολυ συχνο προβλημα κοντα στο 1000 κανουργια μοναδα)
Προβληματα με διαφορους αισθητηρες (ΜΑF,εκκεντροφορων κλπ)
Κομμενα πατωματα πανω απο το διαφορικο
Αναρτησεις-Ελατηρια κουτσουρα=100% τριγμοι στο εσωτερικο(Για μενα καλυτερη λυση Βilstein κιτρινα με schnizer η Μ-pack ελατηρια)

Αυτα σε γενικες γραμμες..την κουκουλα δες να μην ειναι σκισμενη καθως και τα λαστιχα της να ειναι οκ..
Προσπαθησε να βρεις εξ'αρχης ενα καλο Ζ (οτι extra εχει επανω ευπροσδεκτο ζαντες να σου αρεσουν κλπ) για να μην το πληρωσεις διπλο μετα και κυριολεκτω σε αυτο που σου λεω..Οτι πληρωνεις παιρνεις.. Καλη αγορα ευχομαι!

Nickolas_s2k
22-09-10, 11:18
Ενα πολυ προσεγμενο και ψαγμενο Ζ3 φιλε μου δεν ξεπερνιεται ποτε..Γνωμη μου παντα χωρις να θελω να ειμαι απολυτος δεν ειναι ολα τα Ζ3 το ιδιο και εγω πριν αγορασω το δικο μου δεν τα ειχα σε εκτιμηση ωσπου ειδα ενος φιλου που το εφερε απο γερμανια και ''εμεινα''

///M_Spartan
22-09-10, 11:19
Τώρα όμως ρε παιδιά γιατί μου κόβεται τη φόρα??????????????????????????


Oχι ρε φιλαρακι, μην κολλας.
Το "ξεπερασμενο" κολλαει στο ως προς το σχεδιασμο (που καποτε ηταν πολυ μπροστα)
και τον εξοπλισμο (κατα τη γνωμη μου τουλαχιστον)
Κακα τα ψεμματα η σειρα Ζ εχει αυτοκινητα που καλυπτουν πολυ
συγκεκριμενες αναγκες και πρεπει να της σκεφτεις πριν κανεις
το βημα προς την αγορα.

Μηχανικα το αυτοκινητο αυτο ειναι κατα τη γνωμη μου
ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΟ στεκεται καλα στο δρομο και παρολο που δεν "βαζει φωτια στην ασφαλτο"
θα κανεις σβελτες μετακινησεις με αυτο.
Αν σου αρεσει παρτο ψαξτο πολυ ομως πρωτα ετσι ωστε να παρεις ενα καλο Ζ
και οχι κανενα που θα "ζηταει"¨συνεχεια..

Φιλικα Αντωνης.

bmwz3m44
22-09-10, 11:31
μετα τον ελεγχο για τρακαρισμα κοιταξε τη ζελατινα πισω οπως προαναφερθηκε..παρε το is γιατι σερνεται το απλο και μετα θα ψαχνεσαι να ανεβασεις αλογα.ο θορυβος ειναι απειρος(εχω βαλει και οτοασπιδες σε ταξιδι γιατι με ζαλιζε πολυ)βρες με hardtop οπωσδηποτε γιατι μειωνει αυτο το θορυβο ικανοποιητικα.για στροφιλικι και λοιπα μη το ψαχνεις το αμαξι ειναι μαπα οτι και να κανεις δεν στριβει και οποιος σου πει οτι στριβει μαλλον δεν εχει στριψει ποτε γρηγορα.ειναι μονο για βολτα (ακομα σε κοιτανε οι περαστικοι με το z3)να το ανοιξεις cabrio και να πηγαινεις 120 σε αυτοκινητοδρομο
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/912824/ εγω πιστευω οτι αυτο ειναι κομπλε βεβαια θα κανεις ελεγχο σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο,μετα βγαλε τα ξυλα απο μεσα και ολα καλα.roll bars δε θα βρεις πουθενα μονο καινουρια 1200 ευρω.αυτα.καλη αναζητηση

SlimData
22-09-10, 11:32
Νίκο αυτά που έγραψες είναι αυτά που διάβαζα κι εγώ όταν είχα αρχίσει να ψάχνομαι και ήθελα να μου τα πει και κάποιος για περισσότερη σιγουριά.. Αν και τις τελευταίες μέρες έλεγα να κοιτάξω και για pro-facelift μάλλον με βοηθάς να κατευθυνθώ αποκλειστικά σε facelift γιατί σίγουρα υπάρχουν και άλλες ανάγκες... Οκ, να κάνω αυτό που γουστάρω, να πάρω το αμάξι που γουστάρω αλλά να μην το πληρώσω και χρυσό...

Φίλε Αντώνη ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου και το τι λέει στον καθένα είναι σίγουρα υποκειμενικό κομμάτι. Για μένα όπως είπα και στην αρχή το αμάξι είναι εφηβικός έρωτας που ακόμα με συγκινεί αφάνταστα...
Στο θέμα του εξοπλισμού εννοείται ότι θα συμφωνήσω μαζί σου, είναι αρκετά πίσω το αμάξι πλεον αλλά καταλαβαίνω ότι με τα χρήματα που θέλω να διαθέσω θα πρέπει να κάνω κάποιους συμβιβασμούς...
Ας χάσω λοιπόν σε εξοπλισμό αλλά σε καμία περίπτωση σε αξιοπιστία...

bmwz3m44
22-09-10, 11:33
τωρα ειδα οτι ειναι απλο αλλα its allright ετσι και αλλιως δεν το παιρνεις για τα γκαζια του προφανως.εχει extraaaa ομως

SlimData
22-09-10, 11:46
τωρα ειδα οτι ειναι απλο αλλα its allright ετσι και αλλιως δεν το παιρνεις για τα γκαζια του προφανως.εχει extraaaa ομως

Όντως φάινεται καλή τιμή, ειδικά και για hard top, αλλά όπως είπε και ο Νίκος πριν τα pre-facelift έβγαλαν προβλήματα που θέλω να αποφύγω...

Nickolas_s2k
22-09-10, 11:50
Eγω ψαχνοντας ειδα και αυτο εδω που καλυπτει αρκετες προδιαγραφες που θελεις..Αρκει βεβαια να ειναι ''σωστο'' το αυτοκινητο.. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/818461/

Τωρα για τον ηχο που λετε οτι κανει η κουκουλα..στο pro-facelift ο ηχος δεν παλευεται αφου η κουκουλα εσωτερικα δεν εχει ''ταπετσαρια'' σε αντιθεση με το facelift που εχει και προσφερει πολυ καλη ηχομονωση!εγω στο δικο μου δεν εχω κανενα προβλημα με ηχους σε πολλα χλμ οπως και αλλα παιδια που ξερω..

Και για το στησιμο 2 πραγματακια..Ο συνδυασμος 18αρες(καινουργια λαστιχα εμπρος -φθαρμενα πισω) -Βilstein -schnizer ελατηρια χαμηλωματος και σινεμπλοκ απο Μ3 Ε36 ειναι ο καλυτερος για μενα σε Ζ3 και το αυτοκινητο παυει να ειναι βαρκα και στριβει πολυ πολυ καλα και το νιωθεις πολυ στιβαρο να παταει γερα..σε καμια περιπτωση ομως δεν γινεται καρτ αφου το πλαισιο του δεν ειναι και οτι το καλυτερο

SlimData
22-09-10, 11:58
Τις τελευταίες μέρες ψάχνοντας θεώρησα καλές περιπτώσεις αυτά τα δυο:

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/860542/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/875216/

Πως σου φαίνονται??

///M_Spartan
22-09-10, 12:08
Hθελα να ξερα στη δευτερη αγγελια το 130 hp που γραφει απο
που προκυπτει !!!! Οτι να ναι γραφουν στις αγγελες ?(και εχει και φοτο το Μ43 μοτερ χαχαχα.

Nickolas_s2k
22-09-10, 12:09
με τερααααααστια διαφορα το 2ο!!!! αν ειναι καλο οντως ορμα..μεσα το βλεπω κομπλε αριστο και μηχανικα επισης..και με πλαινους αεροσακους που λιγα εχουν και με ανεμοθωρακα που βλεπω μεσα απο την κουκουλα ΚΑΙ facelift και τα παντα και σε πολυ καλη τιμη!!τραβα δες το να το ελεγξεις..Αν το παρεις το μονο που βλεπω να θελει το αυτοκινητο ειναι αναρτηση και ζαντες για να γινει λιγο ''τερας'' ξερεις..
Ψαχτο πολυ το θεμα πριν καταληξεις!σε αυτους τους καιρους παιζει και πολυυυ παζαρι επομενως μπορεις να βρεις κατι πολυ καλο κοντα στα λεφτα που θες

Nickolas_s2k
22-09-10, 12:10
Καλα μαντραδες ειναι τι περιμενεις απευθυνονται και σε ''ασχετους''...γραφουν οτι θελουν για να πουλησουν!!καποιος θα τσιμπησει.

SlimData
22-09-10, 12:21
Όντως φωνάζει για ζαντες και αναρτήσεις.....
Όμως 9500 + ζάντα ανάρτηση πάλι μου φεύγει πολύ....
Ωωωωωχ ωχ ωχ ωχ.....

Nickolas_s2k
22-09-10, 12:27
Σκεψου ομως οτι δεν θα εχει καταπονηθει το πλαισιο απο λακουβες κλπ με αυτο το στησιμο...που ειναι πολυ σημαντικο!επομενως αν ειναι καλο το αυτοκινητο και σου αρεσει και το χρωμα που ειναι καθαρα υποκειμενικο τοτε οοοοοταν μπορεσεις και θες ενα ενα μπορουν να παρουν σειρα..να παρεις παντως αμαξι του 2001 και να μη σου ζητησει τπτ ειναι σχεδον ουτοπικο!δεν γινεται...

και το δικο μου που ηταν αριστο και ειχε τα παντα πανω οταν το πηρα και χωρις να μου χει βγαλει καμια ζημια ως τωρα μεχρι να το φερω στα μετρα μου εεε ολο και κατι μου ζηταει..

SlimData
22-09-10, 12:32
Έχεις δίκιο το καταλαβαίνω...
Αναμενόμενο να ζητήσει μόνο του αλλά να το προσαρμόσω κι εγώ στα γούστα μου.
Τα επιπλέον με ανησυχούν..
Γιατί αν το πάρω στα 10.000 και κάτσει η στραβή και μου φάει 2-3 χιλιάρικα πχ... ε, θα βαράω το κεφάλι μου στον τοίχο...

Nickolas_s2k
22-09-10, 12:41
Απο τα επιπλεον που λες τα πιο πιθανα ειναι οσα σου εγραψα στο πρωτο μου ποστ με συχνα προβληματα.. Τωρα μηχανικα το αμαξι δεν βγαζει προβληματα..το κυκλωμα του ψυγειου να ελεγξεις ΚΑΛΑ να δεις αν πινει νερα μην εχει καψει καμια φλατζα και μολις το παρεις αλλαξε προληπτικα θερμοστατη και βαλβιδα βεντιλατερ για να χεις το κεφαλι σου σιγουρο μην κολλησει κανας θερμοστατης κλειστος..

SlimData
22-09-10, 12:46
Κοίτα και μόνο που μου είπες για συχνή ζημιά στη μονάδα abs και 1000 αλλαγή......
Τέλος πάντων αυτή τη στιγμή θέλει πάρα πολλή σκέψη και ψάξιμο από εμένα, μην σας απασχολώ με αυτά..

Ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για τις γνώμες και την βοήθεια που μου δώσατε... Ειλικρινά το εκτιμώ πάρα πολύ..

bmwz3m44
22-09-10, 13:02
Κοίτα και μόνο που μου είπες για συχνή ζημιά στη μονάδα abs και 1000 αλλαγή......
Τέλος πάντων αυτή τη στιγμή θέλει πάρα πολλή σκέψη και ψάξιμο από εμένα, μην σας απασχολώ με αυτά..

Ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για τις γνώμες και την βοήθεια που μου δώσατε... Ειλικρινά το εκτιμώ πάρα πολύ..

εχει και m καθισματα φιλε!υπερευκαιρια!

SlimData
22-09-10, 13:08
Φίλε m44 για ποιο απ'όλα μιλάς?

bmwz3m44
22-09-10, 13:47
Φίλε m44 για ποιο απ'όλα μιλάς?

το φεισλιφτ εχει m καθισματα..δε τα βρισκεις μεταχειρισμενα!και καποια στιγμη θα τα θελεις!το πρωτο το πρασινο εχει καλυτερο προφυλακτηρα μπροστα απο εξακυλινδρο..αλλα ειναι πρασινο..δικη σου επιλογη!να ψαξεις πολυ καλα τι σου αρεσει!γιατι μετα θα θελεις να τα βαλεις στο δικο σου αμαξι!οπως τα λευκα φλας που ειναι πολυ ακριβα!η εναν μπροστινο προφυλακτηρα!η τα m φτερα που ειναι ομορφα..πανε μαζι με τουσ μασπιεδες και τον m pack προφυλακτηρα πισω..ολα αυτα μετα κοστιζουν!

bmwz3m44
22-09-10, 13:51
και το μαυρο και το ασημι εχουν m καθισματα φαινονται ξεκαθαρα

SlimData
22-09-10, 14:45
δεν ξέρω ρε φίλε..
ξεφεύγει οικονομικά το θέμα και με προβληματίζει πολύ...

SlimData
23-09-10, 08:24
Καλημέρα φίλπι..
Λοιπόν, το σκέφτηκα πάρα πολύ το θέμα και δυστυχώς αποφάσισα να μην καταλήξω σε z3...
Από την βοήθειά σας κατέληξα στο συμπέρασμα ότι η καλύτερη επιλογή θα ήταν facelift 1.9 is...
Αυτό όμως ξέφευγε πολύ από το μπατζετ μου και η pre-facelift που ήταν και πανέμορφη και εντός μπατζετ θα ήταν επίφοβη σε θέματα αξιοπιστίας. Δεν θα το ρισκάρω λοιπόν.. Ελπίζω πάντως κάποια στιγμή να την αποκτήσω...

Πλεον με βλέπω να κινούμαι στην κατεύθυνση κάποιας e36 compact..
Σας ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια πάντως...

dimis_gr
23-09-10, 10:02
Απογοητεύτηκε το παιδί με όσα διάβασε

Nickolas_s2k
23-09-10, 10:59
Το θεμα δεν ειναι αν απογοητευτηκε η οχι..απο τη στιγμη που ξεκιναει με ενα budget πολυ συγκεκριμενο θελοντας να αγορασει ενα αυτοκινητο ΒΜW 10ετιας+ εμεις απο την πλευρα μας δεν πρεπει να τον ενημερωνουμε σωστα ? Δλδ θα ηταν καλυτερο να του λεγαμε μονο τα θετικα ? Επειδη απο οσο καταλαβα το θεμα ειναι καθαρα οικονομικο δεν θα ηταν ωραιο να μην του πουμε αυτα που πρεπει να ξερει και να μετανιωνει μετα την ωρα και τη στιγμη που το αγορασε..Για αυτο νομιζω αλλωστε ρωτησε το παιδι για να μαθει οσα περισσοτερα γινεται για το αυτοκινητο! απο κει και περα το τι θα πραξει ειναι καθαρα δικο του θεμα νομιζω..

SlimData
23-09-10, 12:27
Βασικά καλύτερα να απογοητευτώ τώρα παρά αφού το πάρω..
Εξάλου αυτό ήθελα, ειλικρίνεια.. Έχω ήδη κάποιες υποχρεώσεις που τρέχουν, αν μου έβγαζε και το αμάξι από το πουθενά έξοδα θα με γονάτιζε...

vagdal
17-04-11, 01:43
Γεια και από εμένα!

είμαι μελλοντικός αγοραστής της Z3 και εγώ από εφηβικό έρωτα και απωθημένο θέλω αποκλειστικά και μόνο αυτό το αμάξι.
Αποφάσισα να κάνω την αγορά αυτή λόγο της τιμής που έχει πέσει αρκετά και έχω βρει από έναν γνωστό μου που έχει μάντρα μια z3 και μου την πουλάει με έκπτωση 6.000.

Το αμάξι το έχω δει είναι του '98 1.800 αλλά δεν ξέρω αν έχει τον Μ43 που διάβασα πως δεν βγάζει προβλήματα.
Το έλεγξα λίγο στο μαγαζί του και οι προφυλακτήρες είναι βαμμένοι (άρα χτυπημένοι) η κουκούλα είναι σε αρκετά καλή κατάσταση και ο ηλεκτρικός μηχανισμός της δουλεύει άψογα και έχει μόνο μια μικρή τρυπούλα που δεν βάζει μέσα νερά.
Τα λάστιχα της κουκούλας είναι οκ και όλα τα servise είναι στη bmw.
Για τον θόρυβο και για την συντήρηση της κουκούλας θα βάλω hardtop 1-2 μήνες μετά την αγορά.
Το ψυγείο είναι καινούργιο απ'οτι μου είπε.

Αν γνωρίζει κανείς ας μου πει τι άλλο θα πρέπει να προσέξω και αν το αγοράσω αυτό τι προβλήματα μπορεί να μου εμφανίσει λόγο μοντέλου ηλικίας κλπ.
Αν δεν είναι δύσκολο θέλω και μια ενδεικτική τιμή για service σε συνεργείο μη εξουσιοδοτημένο αλλά καλό.

Ευχαριστώ προκαταβολικά

giorgosz3
10-09-11, 10:46
γειά σας...αν και λίγο....αργοπορημένα, θα πω και εγω τη γνώμη μου ως κάτοχος Ζ3...
η δικιά μου είναι 1,8 '98...με αρκετά χιλιόμετρα στην πλάτη, 225,000..και είναι αψογη....
γνώμη μου οτι μια Ζ3 περιποιημένη δεν βγαίνει ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ εκτός μόδας/στυλ ας πούμε και σε καμία περίπτωση ξεπερασμένη! τουλαχιστον οχι προς το παρόν...
τα μειωνεκτήματα του δικού μου είναι:
1: αργο (λογικό, αν και δε με πολυενδιαφέρει...ούτε για αγώνες παω ουτε για τίποτα, κάνει το παιχνίδι της και ολα οκ..)
2: μερικά τριξιματάκια αφου είναι σαύρα κούτσουρο και 17άρες...
ο κινητήρας δεν έχει παρουσιάσει το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ πρόβλημα (225000 χλμ)
τώρα για θόρυβο με το soft top κλπ...εμένα προσωπικά δε με ενοχλεί καθόλου...δεν είναι και υπερβολικός...
εγώ θα σου έλεγα να αγοράσεις μια Ζ...μια προσεγμένη όμως...που δε θα σου βγάλει έξοδα, δηλαδή καλά λάστιχα και λαστιχάκια κουκούλας, καλοσυντηρημένο χωρίς να χρειάζεται πολλες μικρές επιδιορθώσεις που μπορεί να φαίνονται φθηνές αλλα το άθροισμα στο τέλος είναι τσουχτερό...απο κινητήρα τώρα, δε νομίζω να έχεις κανένα πρόβλημα...

street-runner
14-09-11, 14:02
ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ
παιρνεις το 1,8 και μετα του αλλαζεις μοτερ χωρις να το δηλωσεις και δν πληρωνεις τεκμηρια και μπουρδες προτεινω 2,0 ε και με μερικα περιφερειακα το φτανεις και 200 αλογα :)
βαζεις και σκληρη οροφη και εισαι αρχοντας

Driftakos
14-09-11, 14:06
καλό είναι να προσέχουμε τι προτείνουμε.

και αν γίνει μία στραβή και σε πιάσουν οτι κυκλοφορείς με αδήλωτο μοτερ τι θα κάνεις?

Veldrin
14-09-11, 15:08
Γιατί το μοτέρ τσάμπα θα το αλλάξεις ;

street-runner
14-09-11, 22:19
αποκλειεται να το καταλαβουν ουτε στο κτεο δεν το κοιτανε

οχι τσαμπα αλλα αν εβρισκες τροπο να τα ανταλλαξετε σιγουρα θα πληρωνες λιγοτερα

με τους φορους που βαζουν δεν ειναι και ακραια κατασταση

αλλωστε αλλο V4 KAI ALLO V6

bmwz3m44
15-09-11, 00:16
η καλυτερη λυση ειναι is μοτερ σε z3 οποιος ενδιαφερεται να κυκλοφορει νομιμως.ας εχουμε στο μυαλο μας οτι το να εχεις μεγαλο μοτερ αδηλωτο σημαινει οτι αναπασα στιγμη κινδυνευει το καμαρι σου για κατασχεση.να μη ξεχναμε οτι αδηλωτο μοτερ σημαινει οτι εισαι φοροφυγας με οτι συνεπειες θα εχει απο εδω και στο εξης.
επισης το z3 ειναι ιδιαιτερο αυτοκινητο,δεν εχει καμια σχεση με οποιαδηποτε 3αρα και γνωμη μου ειναι οτι το 2,8 ειναι επικινδυνο για αυτο το σκαφος ( εκτος και αν παιξει τρελο χημα για στησιμο ,μπλοκε κτλ)
ειδικα η ελλειψη εμπειριας το κανει αποτομο και θελει εξικειωση.

Veldrin
15-09-11, 05:00
η καλυτερη λυση ειναι is μοτερ σε z3 οποιος ενδιαφερεται να κυκλοφορει νομιμως.ας εχουμε στο μυαλο μας οτι το να εχεις μεγαλο μοτερ αδηλωτο σημαινει οτι αναπασα στιγμη κινδυνευει το καμαρι σου για κατασχεση.να μη ξεχναμε οτι αδηλωτο μοτερ σημαινει οτι εισαι φοροφυγας με οτι συνεπειες θα εχει απο εδω και στο εξης.
.

+1000

Να συμπληρώσω οτι είναι straight six το μοτέρ. Όχι V6, μην τα μπερδεύουμε. Και δε μιλάω για το κόστος μοτέρ μόνο αλλα κυρίως για τα εργατικά. Αλλο πράγμα βέβαια το εξακύλινδρο αλλά με αυτές τις προυποθέσεις, όχι.

Έστω οτι πέφτει κάποιος πάνω σου ενώ είσαι αδήλωτος ή ακόμα χειρότερα, κάνεις εσύ τη βλακεία...