PDA

Επιστροφή στο Forum : Υδραργυρικο σε Ε36


pitsinos
18-05-10, 09:20
Επειδή αντιμετωπίζω κάποια προβληματάκια με θερμοκρασία θα ήθελα κάποιες διευκρινήσεις για το υδραργυρικό σε Μ42.

1) Ποιά είναι ακριβώς η δουλειά του? Η δική μου φτερωτή γυρίζει συνέχεια με το μοτέρ αναμένο.Μηπως θα έπρεπε μόνο όταν κομπλάρει το υδραργυρικό?
2) η φτερωτή πρεπει να γυρίζει πάντα με τις στροφές του κινητήρα?
3)Τέλος είναι φυσιολογικό που το μοτέρ μου έχει και βαλβίδα στο ψυγείο που δίνει εντολή στο ηλεκτρικό βεντιλατέρ (το οποίο μάλιστα έχει δύο σκάλες)? Κάπου διάβασα ότι τα Μ42 δεν είχαν ηλεκτρικό βεντιλατέρ...

Παρακαλώ τα φώτα σας

Ευχαριστώ

MPOWER
18-05-10, 09:47
Kαλημέρα,

ξεκινάμε με το οτι δεν είναι υδραργυρικό το κόμπλερ σου αλλά σιλικόνης.
Φαινομενικά η φτερωτή σου γυρίζει πάντα απλά ολισθαίνοντας πάνω στο κόπλερ. Αυτό σημαίνει οτι πολύ εύκολα θα έπρεπε να μπορείς να την σταματήσεις με το χέρι σου χωρίς να φέρνει αντίσταση όταν το μοτέρ είναι κρύο.
Όταν η σιλικόνη που περιέχει διασταλεί λόγω θερμοκρασίας τότε κομπλάρει και παίρνει τις στροφές του μοτέρ. όταν δηλαδή μαρσάρεις θα ακούς και την φτερωτή ταυτόχρονα να σου παίρνει τα αυτιά.
Η βαλβίδα που έχει το ψυγείο σου είναι για το ηλεκτρικό fan που έχεις το οποίο είναι για το air condition.

valantis544
18-05-10, 10:11
Όπως έχω παρατηρήσει από το 95 και μετά όλα τα is όπως και το δικό μου, δεν έχουν την φτερωτή που γυρνάει συνέχεια. Οπότε θα είναι σχετικά εύκολο να την καταργήσεις και να βάλεις υδραργυρικό με εργοστασιακά κομμάτια και χωρίς κανένα πρόβλημα. Στα διάφορα forum είναι πολύ κοινή αυτή η μετατροπή και μπορείς να βρεις πολλές πληροφορίες, βάζοντας στο google: m42 fan delete mod.

MZ3
18-05-10, 12:13
Kαλημέρα,

ξεκινάμε με το οτι δεν είναι υδραργυρικό το κόμπλερ σου αλλά σιλικόνης.
Φαινομενικά η φτερωτή σου γυρίζει πάντα απλά ολισθαίνοντας πάνω στο κόπλερ. Αυτό σημαίνει οτι πολύ εύκολα θα έπρεπε να μπορείς να την σταματήσεις με το χέρι σου χωρίς να φέρνει αντίσταση όταν το μοτέρ είναι κρύο.
Όταν η σιλικόνη που περιέχει διασταλεί λόγω θερμοκρασίας τότε κομπλάρει και παίρνει τις στροφές του μοτέρ. όταν δηλαδή μαρσάρεις θα ακούς και την φτερωτή ταυτόχρονα να σου παίρνει τα αυτιά.
Η βαλβίδα που έχει το ψυγείο σου είναι για το ηλεκτρικό fan που έχεις το οποίο είναι για το air condition.


για το τελευταιο θα ηθελα να πω οτι και με κλειστο το ερκοντισιον οταν ειναι ζεστο το αμαξη (τουλαχιστον στο δικο μου) περνει μπρωστα και βοηθαει στη ψηξη και αν δουλευει σηνεχεια, μαλον το βεντηλατερ για καπιο λογο ισως να μην κομπλαρη η το ψυγειο να θελει καθαρισμα
(εξωτερικο)

pitsinos
18-05-10, 12:31
Αυτό σημαίνει οτι πολύ εύκολα θα έπρεπε να μπορείς να την σταματήσεις με το χέρι σου χωρίς να φέρνει αντίσταση όταν το μοτέρ είναι κρύο.


Όντως σταματάει πολύ εύκολα...Πως καταλαβαίνω ότι δουλεύει σωστά και δεν τα έχει παίξει?

Το προβλημα που έχω είναι ότι αραιά και που ανεβάζει το αμαξι θερμοκρασία μέχρι το κόκκινο με αποτέλεσμα να βράζει τα νερά. Μόλις ανοίγω την εξαέρωση γίνεται χαμός από ατμό. Του συμπληρώνω τότε όσο έχει χάσει και συνεχίζω. Μπορεί να το ξαναπαρουσιάσει αμέσως μπορεί και όχι. Μπορεί όμως να το ξανακάνει μετά από ένα μήνα πάλι...Με έχει τρελάνει!

Επίσης μπορείτε να μου πείτε τι αντιψυκτικό να βάζω?

Χίλια ευχαριστώ και πάλι και συγγνώμη για το πρήξιμο!

MZ3
18-05-10, 13:10
otan ειναι ζεστο το αμαξη δεν θα μπορεις να το σταματησεις
προσεχε μην φας κανενα χερη οπως το δοκημαζεις
το καλητερο ειναι οταν ειναι ζεστο καλα το αμαξη, σβησετο και αν γυρναει χαλαρα
θελει αλαγη αν ειναι αρκετα σφηχτω ειναι οκ

rapid_fast
18-05-10, 13:59
Όντως σταματάει πολύ εύκολα...Πως καταλαβαίνω ότι δουλεύει σωστά και δεν τα έχει παίξει?

Το προβλημα που έχω είναι ότι αραιά και που ανεβάζει το αμαξι θερμοκρασία μέχρι το κόκκινο με αποτέλεσμα να βράζει τα νερά. Μόλις ανοίγω την εξαέρωση γίνεται χαμός από ατμό. Του συμπληρώνω τότε όσο έχει χάσει και συνεχίζω. Μπορεί να το ξαναπαρουσιάσει αμέσως μπορεί και όχι. Μπορεί όμως να το ξανακάνει μετά από ένα μήνα πάλι...Με έχει τρελάνει!

Επίσης μπορείτε να μου πείτε τι αντιψυκτικό να βάζω?

Χίλια ευχαριστώ και πάλι και συγγνώμη για το πρήξιμο!
Άλλαξε θερμοστάτη..

siou e36
18-05-10, 14:19
φιλε ειχα και εγω το ιδιο προβλημα με την θερμοκρασια λοιπον ξεκιναμε πρωτα απο το ψυγειο αν ειναι κομπλε και δεν εχει αμακα μεσα παμε στον θερμοστατη τον ελενχεις αν ειναι κομπλε και αυτοσ πεμε σε μια καλη εξαεροση αφου αλλαξεισ το ψυκτικο να δεισ οτι το ψυγειο ειναι καθαρο,γεμισε μεχρι πανο το ψυγειο με το υγρο περιμενονταςνα βγει απο την εξαερωση και μετα αδειαζεις μεχρι την ποσοτητα που θες αν συνεχησει να σου δειχνει ανεβασμενη θερμοκρασια τοτε ελενξε το οργανο στο ταμπλο μηπωσ εχει παρει την κατω βολτα

E36 RULES!!
18-05-10, 14:59
Άλλαξε θερμοστάτη..

χ2, συνήθως ο θερμοστάτης οταν θελει αλλαγή σου δίνει κάποια ''σημάδια'', αρχικά ανεβαζει λιγο θερμοκρασια, μετα πιο πολυ, μεχρι να μεινει κολλημενος συνεχεια!

Και βάλε χαμηλότερο, καλο κανει :D

pitsinos
19-05-10, 08:07
Ευχαριστώ για τη βοήθεια.Ελπίζω να τα καταφέρω...

valantis544
19-05-10, 09:46
Την εξαέρωση αν την ανοίγεις όταν το αμάξι είναι ζεστό πάντα θα γίνεται χαμός από ατμό, την εξαέρωση να την κάνεις με το αμάξι κρύο. Πας για θερμοστάτη όπως είπαν και τα παιδιά.

pitsinos
19-05-10, 12:46
Πας για θερμοστάτη όπως είπαν και τα παιδιά.

Τον άλλαξα!!! Για να δουμε...Και πάλι ευχαριστώ

Fairytale
20-05-10, 00:42
Την εξαέρωση αν την ανοίγεις όταν το αμάξι είναι ζεστό πάντα θα γίνεται χαμός από ατμό, την εξαέρωση να την κάνεις με το αμάξι κρύο. Πας για θερμοστάτη όπως είπαν και τα παιδιά.Δεν ξέρω τι ακριβώς περιγράφεις, αλλά εξαέρωση με το αμάξι κρύο δεν γίνεται. Κάτι άλλο θες να πεις μάλλον.
C U out there

rapid_fast
20-05-10, 01:12
Δεν ξέρω τι ακριβώς περιγράφεις, αλλά εξαέρωση με το αμάξι κρύο δεν γίνεται. Κάτι άλλο θες να πεις μάλλον.
C U out there
Επ..
Πάντα κρύο το συγκεκριμένο..

Fairytale
20-05-10, 01:17
Για εξηγήστε τι εννοείτε;
C U out there

rapid_fast
20-05-10, 01:25
Ανοίγουμε το καπάκι νερού,
Βάζουμε νεράκι..
Γυρνάμε το βιδάκι, κάνουμε εξαέρωση.. Κλείνουμε το βιδάκι.
Ανάβουμε τη μηχανή, ζεσταίνουμε τα νερά, ανοίγει ο θερμοστάτης, συμπληρώνουμε νερό,
κλείνουμε το καπάκι..
(ο Βαλάντης μάλλον εννοούσε το καπάκι πλήρωσης στο δοχείο διαστολής, που ανοίγει τη βαλβίδα ανακούφισης)

Fairytale
20-05-10, 01:35
Ok, αν το μοτέρ είναι κρύο τι θα βγει από την βαλβίδα εξαέρωσης;

Η διαδικασία που γίνεται στο δικό μου Μ42 ας πούμε έχει ως εξής:
Ανοίγουμε το καπάκι νερού και τη βαλβίδα εξαέρωσης.
Ανάβουμε τη μηχανή, ζεσταίνουμε τα νερά, ανοίγει ο θερμοστάτης...
Κάνουμε εξαέρωση... Κλείνουμε το βιδάκι εξαέρωσης.
Συμπληρώνουμε ψυκτικό υγρό.
Κλείνουμε το καπάκι.
C U out there

Fairytale
20-05-10, 01:39
Είδα το edit τώρα, το ψυγείο αυτό δεν έχει 2ο δοχείο διαστολής. Τι ψυγείο έχει ο Βαλάντης;
C U out there

rapid_fast
20-05-10, 02:05
Ok, αν το μοτέρ είναι κρύο τι θα βγει από την βαλβίδα εξαέρωσης;

Η διαδικασία που γίνεται στο δικό μου Μ42 ας πούμε έχει ως εξής:
Ανοίγουμε το καπάκι νερού και τη βαλβίδα εξαέρωσης.
Ανάβουμε τη μηχανή, ζεσταίνουμε τα νερά, ανοίγει ο θερμοστάτης...
Κάνουμε εξαέρωση... Κλείνουμε το βιδάκι εξαέρωσης.
Συμπληρώνουμε ψυκτικό υγρό.
Κλείνουμε το καπάκι.
C U out there
Θα βγεί ο αέρας απο το εξωτερικό κύκλωμα..
Δε σε ενδιαφέρει του εσωτερικού, γιατί μόλις ανοίξει ο θερμοστάτης η εξαέρωση γίνεται αυτόματα. Απλά χρειάζεται να συμπληρώσεις τα νερά που ξεφουσκώνουν, ισόποσα με τον αέρα που εξαερώνεται....
Αν το κάνεις με ζεστά νερά, ή με αναμμένη μηχανή, κάηκες..

rapid_fast
20-05-10, 02:10
Είδα το edit τώρα, το ψυγείο αυτό δεν έχει 2ο δοχείο διαστολής. Τι ψυγείο έχει ο Βαλάντης;
C U out there

Το δοχείο διαστολής δεν έχει πάνω το καπάκι πλήρωσης??

Fairytale
20-05-10, 02:18
Αυτό (http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Coupe/Europe/318is-M42/LHD/M/browse/radiator/radiator/) είναι το σύστημα του Μ42.
Τι να σου πω τώρα. Προφανώς μιλάμε για εντελώς διαφορετικό κύκλωμα ο καθένας μας. Στα Μ42 πάντως γίνεται όπως περιέγραψα χρόνια τώρα και ήμουν πάντα μπροστά.
C U out there

rapid_fast
20-05-10, 03:23
Αυτό (http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Coupe/Europe/318is-M42/LHD/M/browse/radiator/radiator/) είναι το σύστημα του Μ42.
Τι να σου πω τώρα. Προφανώς μιλάμε για εντελώς διαφορετικό κύκλωμα ο καθένας μας. Στα Μ42 πάντως γίνεται όπως περιέγραψα χρόνια τώρα και ήμουν πάντα μπροστά.
C U out there
Και εγώ μπερδεμένος είμαι..
Αλλά το εργοστάσιο άλλα λέει.. και αυστηρά κρύο..τι κάνουμε στην τελική??

Fairytale
22-05-10, 16:14
Μπορείς να ξεμπερδευτείς, I stand corrected.
Δεν ξέρω γιατί μου έχει δημιουργηθεί αυτή η εντύπωση, αλλά και στο συνεργείο μου είπαν ότι αυτό που θυμάμαι είναι λάθος και δεν το έκαναν έτσι όπως περιγράφω πιο πάνω, αλλά κρύο.
C U out there

valantis544
23-05-10, 22:11
Σορρυ fairy αλλά η εξαέρωση και ιδιαίτερα στο M42 γίνεται με κρύο μοτέρ και το διαπίστωσα και με τα μάτια μου. Εμένα το ψυγείο έχει το δοχείο του κολλητά κλασικά και δίπλα στην μεγάλη τάπα έχει μια μικρή τάπα.

Η σωστή διαδικασία έχει ως εξής:

Με εντελώς κρύο μοτέρ..

Έχοντας και τις δύο τάπες ανοιχτές, γεμίζουμε υγρό με αργό ρυθμό από τη μεγάλη τρύπα μέχρι το νερο να φτάσει ως το χείλος του μεγάλου ανοίγματος και τότε ο εγκλωβισμένος αέρας σπρωγμένος από το υγρό θα αρχίσει να βγαίνει από το μικρό άνοιγμα και ωστόσο εμείς συνεχίζουμε να συμπληρώνουμε σιγά σιγά (διατηρώντας τη στάθμη στο χείλος), μέχρι να βγει όλος ο αέρας και έως από την μικρή τρύπα καταλήξει να βγαίνει καθαρό υγρό χωρίς φουσκάλες.

(τα παρακάτω τα επαναλαμβάνουμε αν θέλουμε και πάνω από μια φορά)
Μετά κλείνουμε τις τάπες και βάζουμε μπρος μέχρι να ζεσταθεί καλά το αμάξι και να ανοίξει ο θερμοστάτης για να κάνει κύκλο το νερό αλλά και με τον κύκλο του να σπρώξει όσες φουσκάλες αέρος έχουν μείνει στην διαδρομή όλου του κυκλώματος.

Ύστερα αφήνουμε το μοτέρ να κρυώσει εντελώς και τότε ανοίγουμε πάλι τις τάπες και επαναλαμβάνουμε την διαδικασία, δηλαδή βάζουμε υγρό σιγά σιγά από την μεγάλη τρύπα, ώστε να φύγει κι ο υπόλοιπος αέρας από το κύκλωμα (αν υπάρχει), μέχρι που από την μικρή τρύπα να βγαίνει υγρό χωρίς φουσκάλες. Τότε αν θέλουμε αφαιρούμε λίγο υγρό για να πάει η στάθμη λίγο παραπάνω από το κανονικό της, βιδώνουμε τάπες και τέλος.

rapid_fast
24-05-10, 20:06
Μπορείς να ξεμπερδευτείς, I stand corrected.
Δεν ξέρω γιατί μου έχει δημιουργηθεί αυτή η εντύπωση, αλλά και στο συνεργείο μου είπαν ότι αυτό που θυμάμαι είναι λάθος και δεν το έκαναν έτσι όπως περιγράφω πιο πάνω, αλλά κρύο.
C U out there

+1000 λέμε....

pitsinos
04-06-10, 09:02
Νεότερη ενημέρωση :
άλλαξα θερμοστάτη, έκανα εξαέρωση και στην αρχή όλα καλά. Μετά από κανα δύο μέρες και σε κίνηση εντός πόλης άκουγα το ηλεκτρικό βεντιλατέρ να λειτουργεί στη μεγάλη σκαλα. όταν παρκάρισα είδα να τρέχουν νερά που τελικά έβγαιναν σαν ατμό από την τάπα του ψυγείου ενώ ακουγόταν να βράζουν τα υγρά. Δεν συμπληρώνω υγρά στη φάση αυτη.

Μετά από δύο μέρες το φαινόμενο επαναλαμβάνεται και μάλιστα έδειξε και ο δείκτης θερμοκρασίας σχεδόν κόκκινο!

Τελικά η εξήγηση του μηχανικού είναι ότι μάλλον έχει κάψει φλάτζα και καίει τα νερά στον 4ο κύλινδρο με αποτέλεσμα να μειώνεται η ποσότητα μέχρι που βράζει το υπόλοιπο. Πως σας φαίνεται η όλη ιστορία?

valantis544
04-06-10, 10:39
Σε πρώτη φάση κάνε άλλες δυό καλές εξαερώσεις, διότι σε ξένο φόρουμ ένας αντιμετώπιζε ακριβώς το ίδιο και ήταν θέμα εξαέρωσης. Αν πρόκειται για φλάτζα (που μάλλον για φλάτζα πας), λογικά (αλλά όχι απαραίτητα) θα πρέπει να έχεις και ενδείξεις στο λάδι και στο νερό. Τα υγρά του ψυγείου έχουν θολώσει; Μήπως από πράσινα πλησιάζουν πλέον το γκρι; Αν ναι, πας για φλάτζα. Αν είναι πράσινα και διάφανα σαν καινούργια τότε κάνε εξαέρωση και τσέκαρε για τυχόν φραγμένο ψυγείο. Για την εξαέρωση όπως είπαμε με κρύο μοτέρ, γυρνάς το κλειδί της μίζας εκεί που ανάβουν τα λαμπάκια στο ταμπλώ και βάζεις το καλοριφέρ στο φουλ ζεστό και τον ανεμιστήρα στην πρώτη σκάλα και τότε κάνεις την εξαέρωση.

Να προσθέσω κάτι. Πριν πολλούς μήνες κι εμένα μου είχε πετάξει τα νερά από την τάπα κι έβγαζε ατμούς. Από τότε άλλαξα ψυγείο που ήταν σε χάλια κατάσταση, θερμοστάτη και το σημαντικότερο, επισκευάστηκαν (δια της καταργήσεως) κάτι μικρά σωληνάκια που στέλνουν ψυκτικό υγρό σε ένα σιδερένιο πλακάκι στην εισαγωγή, ώστε να ζεσταίνουν τον εισερχόμενο αέρα πιο γρήγορα όταν ξεκινάει το μοτέρ παγωμένο. Από τότε το σύστημα ψύξης δουλεύει υποδειγματικά (φτου φτου) ότι σκίσιμο κι αν φάει. Επειδή στο συγκεκριμένο μοτέρ που έχει τα χρονάκια του είναι συνηθισμένο φαινόμενο να τα παίζουν αυτά τα σωληνάκια και να τραβάει αέρα το κύκλωμα από κει παράλληλα με διαρροές υγρού, θα πρότεινα να το τσεκάρεις. Χρειάζεται απλώς να βγει το πάνω μέρος της εισαγωγής κάτι που θα φάει 10 λεπτά σε κάποιον που το έχει ξανακάνει. Για να αλλαχτούν βέβαια πρέπει να βγει και το κάτω μέρος, κάτι που είναι αρκετά μπελαλίδικο. Καλή επιτυχία σε ότι κάνεις κι ελπίζω να γλυτώσεις την φλάτζα.

Αντών///is
04-06-10, 13:46
...και καίει τα νερά στον 4ο κύλινδρο με αποτέλεσμα να μειώνεται η ποσότητα μέχρι που βράζει το υπόλοιπο....
α) Εσύ - όταν το υγρό κρύωσε - διαπίστωσες απώλεια (μειωμένη στάθμη);
β) Το κύκλωμα ψύξης λειτουργεί άψογα, χωρίς απόφραξη ή απώλειες; Έγινε το σχετικό τεστ συμπίεσης του κυκλώματος;
γ) Η αντλία νερού λειτουργεί ομαλά;

Όπως έγραψαν παραπάνω οι συνάδελφοι, όταν έχουμε καμμένη φλάντζα - με αποτέλεσμα την είσοδο ψυκτικού υγρού στους θαλάμους καύσης - παρουσιάζονται και άλλα συμπτώματα: Καπνός (νομίζω λευκός) από την εξάτμιση, αστάθεια / ρετάρισμα στο ραλαντί, απροθυμία / αδυναμία στον κινητήρα, ίχνη ψυκτικού υγρού (σαν σαπουνάδα) στο λάδι και λαδιού στο ψυκτικό υγρό. Διαπιστώθηκαν κάποια έστω από τα συμπτώματα αυτά;

rapid_fast
06-06-10, 21:00
Σε πρώτη φάση κάνε άλλες δυό καλές εξαερώσεις, διότι σε ξένο φόρουμ ένας αντιμετώπιζε ακριβώς το ίδιο και ήταν θέμα εξαέρωσης. Αν πρόκειται για φλάτζα (που μάλλον για φλάτζα πας), λογικά (αλλά όχι απαραίτητα) θα πρέπει να έχεις και ενδείξεις στο λάδι και στο νερό. Τα υγρά του ψυγείου έχουν θολώσει; Μήπως από πράσινα πλησιάζουν πλέον το γκρι; Αν ναι, πας για φλάτζα. Αν είναι πράσινα και διάφανα σαν καινούργια τότε κάνε εξαέρωση και τσέκαρε για τυχόν φραγμένο ψυγείο. Για την εξαέρωση όπως είπαμε με κρύο μοτέρ, γυρνάς το κλειδί της μίζας εκεί που ανάβουν τα λαμπάκια στο ταμπλώ και βάζεις το καλοριφέρ στο φουλ ζεστό και τον ανεμιστήρα στην πρώτη σκάλα και τότε κάνεις την εξαέρωση.

Να προσθέσω κάτι. Πριν πολλούς μήνες κι εμένα μου είχε πετάξει τα νερά από την τάπα κι έβγαζε ατμούς. Από τότε άλλαξα ψυγείο που ήταν σε χάλια κατάσταση, θερμοστάτη και το σημαντικότερο, επισκευάστηκαν (δια της καταργήσεως) κάτι μικρά σωληνάκια που στέλνουν ψυκτικό υγρό σε ένα σιδερένιο πλακάκι στην εισαγωγή, ώστε να ζεσταίνουν τον εισερχόμενο αέρα πιο γρήγορα όταν ξεκινάει το μοτέρ παγωμένο. Από τότε το σύστημα ψύξης δουλεύει υποδειγματικά (φτου φτου) ότι σκίσιμο κι αν φάει. Επειδή στο συγκεκριμένο μοτέρ που έχει τα χρονάκια του είναι συνηθισμένο φαινόμενο να τα παίζουν αυτά τα σωληνάκια και να τραβάει αέρα το κύκλωμα από κει παράλληλα με διαρροές υγρού, θα πρότεινα να το τσεκάρεις. Χρειάζεται απλώς να βγει το πάνω μέρος της εισαγωγής κάτι που θα φάει 10 λεπτά σε κάποιον που το έχει ξανακάνει. Για να αλλαχτούν βέβαια πρέπει να βγει και το κάτω μέρος, κάτι που είναι αρκετά μπελαλίδικο. Καλή επιτυχία σε ότι κάνεις κι ελπίζω να γλυτώσεις την φλάτζα.
Αυτό που αποσύνδεσες είναι το υπερσύστημα μείωσης καυσαερίων με κρύο τον κινητήρα..
Σε μεταγενέστερες εκδόσεις είναι με ηλεκτρική αντίσταση.. (προφανώς επειδή αυτή η υλοποίηση ήταν εντελώς μπούρδα...)

pitsinos
07-06-10, 09:18
Κύριοι κατ'αρχήν ευχαριστώ για τα διαφωτιστικά σχολια!

Σε απάντηση κάποιων ερωτήσεων:

1) Η χαμηλή στάθμη υγρών επαληθεύτηκε και με το μοτέρ κρύο.
2)Δεν φαίνεται να μπερδεύονται λάδια και νερά.Και τα δύο είναι σε καλή κατάσταση.
3) Ασπρο καπνό δε βλέπω να βγάζει.

Βγαίνει κάποιο συμπέρασμα?

Leonidas_Thess
07-06-10, 09:43
Κύριοι κατ'αρχήν ευχαριστώ για τα διαφωτιστικά σχολια!

Σε απάντηση κάποιων ερωτήσεων:

1) Η χαμηλή στάθμη υγρών επαληθεύτηκε και με το μοτέρ κρύο.
2)Δεν φαίνεται να μπερδεύονται λάδια και νερά.Και τα δύο είναι σε καλή κατάσταση.
3) Ασπρο καπνό δε βλέπω να βγάζει.

Βγαίνει κάποιο συμπέρασμα?


Φίλε μου και σε εμενα τα ιδια εκανε και το αποτελεσμα ηταν καμενη φλαντζα κεφαλης.

Υπολόγισε κανα 350αρι ζημια.

pitsinos
08-06-10, 09:13
Από χτες πήγαμε στο άλλο άκρο: δεν ανεβάζει θερμοκρασία με τίποτα πάνω από το 1/4 και τα υγρά μια χαρά!

valantis544
08-06-10, 10:49
Από χτες πήγαμε στο άλλο άκρο: δεν ανεβάζει θερμοκρασία με τίποτα πάνω από το 1/4 και τα υγρά μια χαρά!

Μήπως ο θερμοστάτης που αλλάχτηκε είναι ελλατωματικός; Δεν ξέρω αν παίζει κάτι τέτοιο. Μήπως σου ανέβασε για λίγο θερμοκρασία μετά την αλλαγή του και κόλλησε ανοιχτός;; Μήπως έχεις ελλατωματικό αισθητήρα θερμοκρασίας νερού και σου δείχνει λάθος το όργανο;; Μήπως κόλλησε το ηλεκτρικό βεντιλατέρ και δουλεύει συνέχεια;; Για τσέκαρε τα αυτά.

Αντών///is
08-06-10, 13:01
...Σε απάντηση κάποιων ερωτήσεων:
1) Η χαμηλή στάθμη υγρών επαληθεύτηκε και με το μοτέρ κρύο.
2)Δεν φαίνεται να μπερδεύονται λάδια και νερά.Και τα δύο είναι σε καλή κατάσταση.
3) Ασπρο καπνό δε βλέπω να βγάζει.
Βγαίνει κάποιο συμπέρασμα?
Η δική μου ερώτηση δεν περιοριζόταν στο αν διαπίστωσες μόνο την απώλεια ψυκτικού. Από την στιγμή που η απώλεια είναι γεγονός, σε κάποιο σημείο του κυκλώματος υπάρχει διαρροή. Πριν να λύσουμε την κυλινδροκεφαλή, είναι πολύ πιο απλό (και φθηνό...) να ελέγξουμε τα υπόλοιπα μέρη του κυκλώματος (ψυγείο, σωληνώσεις / κολάρα) και την αντλία νερού. Ελέγχθηκαν όλα αυτά;
Από χτες πήγαμε στο άλλο άκρο: δεν ανεβάζει θερμοκρασία με τίποτα πάνω από το 1/4 και τα υγρά μια χαρά!
Το γεγονός αυτό είναι σύμπτωμα κολλημένου θερμοστάτη σε θέση μόνιμα ανοικτή.

rapid_fast
09-06-10, 15:29
Επειδή πολλά παράξενα παθαίνεις..
Και επειδή οι θερμοστάτες χαλάνε ακόμα και καινούργιοι..
Αλλά και επειδή συμφωνώ με τους προλαλήσαντες...
Κάνε και μια πλήρη αλλαγή όλου του ψυκτικού σου υγρού, και δες σε τι κατάσταση είναι..
Δεν εξηγούνται όλα αυτά μαζί με καθαρό κύκλωμα νερού, εκτός αν είσαι ο Μητσοτάκης..

pitsinos
11-06-10, 09:52
Καμία καλή πρόταση για αντιψυκτικό? εσεις τι χρησιμοποιείτε?

rapid_fast
11-06-10, 12:21
Καμία καλή πρόταση για αντιψυκτικό? εσεις τι χρησιμοποιείτε?

Αμα σου πώ δεν ξέρω θα με πιστέψεις??
Το βασικό είναι να δείς την κατάσταση που βρίσκεται το υπάρχον ψυκτικό υγρό σου..

Fairytale
11-06-10, 20:37
Καμία καλή πρόταση για αντιψυκτικό? εσεις τι χρησιμοποιείτε?Σε περίπτωση που δεν θέλεις να χρησιμοποιήσεις αυτό της ΒΜW, ένα που σου προτείνω και χρησιμοποιούσα είναι το ARAL ANTIFREEZE EXTRA (συμπυκνωμένο, αιθυλενογλυκόλης).
http://51club.co.kr/sh/upload/mall/aral_b240.jpg
C U out there