PDA

Επιστροφή στο Forum : E36 318is Drift project


gearboxer
20-05-10, 19:00
Μάγκες καλησπέρα,

Έχω ένα 318is με το M44 το μοτέρ και επειδή και γω όπως και πολλοί άλλοι το πλαγιάζουν στις στροφές το Bmwικό τους σκέφτομαι να κάνω κάποιες κινήσεις ώστε να πλαγιάζει καλύτερα απ' ότι τώρα.

Τωρινό setup:

Αναρτήσεις sachs+5ποντα ελατήρια
Λάστιχα 205/55/16 (προφίλ νταλίκας..)
Κανονικό διαφορικό

Σκεφτόμουν λοιπόν:

Αλλαγή στα αμορτισέρ με πιο σκληρά
Μπλοκέ απο 318is - 3.45 βήμα να κοντύνει κιόλας λίγο απο το 3,66 του Μ44
Λάστιχα 205/45/16 (αντί για κάποια 17αρα με 224/40/17)
Τέλος, θα πάει περίπατο και η ρεζέρβα για ελλάτωση βάρους.

Περιμένω τις απόψεις των πιο έμπειρων πάντα με κάποια δόση λογικής (μη μου πείτε για τίποτα quaiffe διαφορικό!)

sciroccoR
20-05-10, 19:23
μια χαρα ειναι το μαμα μπλοκε,,,,θα φευγει πιο ελεγχομενα...θα εχει πιο καλη οδικη συμπεριφορα γενικοτερα,,,,να σου πω κατι?οταν θα πλασαρεις το πισω μερος του αυτοκινητου στις γρηγορες στροφες θα δεις ποσο αποτελεσματικο ειναι και μετατρεπει το αυτοκινητο αυτο απο μετριο σε εξαιρετικο,,,δεν ειναι μονο για ντριφτ μωρε το μπλοκε,,,βαλε δυο γουλι λαστιχα πισω αν θες να σβουριζεις μονο,,,,,

kacey
20-05-10, 19:38
3.45 βήμα να κοντύνει κιόλας λίγο απο το 3,66 του Μ44


To 3,45 ειναι πιο κοντο βημα απο το 3,66. Οσο μικραινει το νουμερα = μικραινει ο υποπολλαπλασιασμος του βηματος = ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ το βημα. Πιο κοντο διαφορικο απο το 3,66 πχ ειναι το 4,10.

gearboxer
20-05-10, 20:21
Έχεις δίκιο δικό μου λάθος στο νούμερο. Το Μ42 έχει βήμα 3,45 και το Μ44 3,38

nik200
20-05-10, 20:52
φιλε gear boxer αυτο που δεν εχω καταλαβει ειναι αν το αμαξι θα ειναι καθημερινο η οχι....γιατι διαφερει...ενα hardcore driftαδικο αμαξι δεν εχει καμια σχεση σε συμπεριφορα με ενα δρομισιο αμαξι...

για ενα driftadiko προτεινω τα εξης

1)κολλημα του μαμα διαφορικου
2)φτιαχτες αναρτησεις για drift μονο....αν ψαχτεις θα βρεις πραγματα (δεν χρειαζεται να δωσεις μια περιουσια)
3)ενα πιο κοντο βημα στο is με βρισκει συμφωνο
4)ξηλωμα πισω καθισματων....και ρεζερβας για αρχη...
5)διακοπτακι για να ανοιγεις το βεντιλατερ απο μεσα οποτε θες (για χρηση πιστας)
6)αλλαγη κινητηρα με 25αρι 24v αν φτανεις οικονομικα παντα....
7)μπαρες θολων μπρος-πισω και ψαλιδια μ3...
8)15αρες ζαντες με ημισλικ μπροστα για το is μοτερ..αν αλλαξεις μοτερ βαζεις και 16αρες

για ενα δρομισιο παιχνιδιαρικο

1)μπλοκε μαμα 318is
2)μπαρες θολων μπρος-πισω
3)ενα πιο κοντο βημα στο is
4)μια καλη αναρτηση για να μην παιρνει κλισεις και σε φοβιζει (παλι αν ψαχτεις και ρωτησεις θα βρεις λυσεις)
5)15αρες ζαντες με καλα λαστιχα παντα μπροστα

E36 RULES!!
20-05-10, 21:46
φιλε gear boxer αυτο που δεν εχω καταλαβει ειναι αν το αμαξι θα ειναι καθημερινο η οχι....γιατι διαφερει...ενα hardcore driftαδικο αμαξι δεν εχει καμια σχεση σε συμπεριφορα με ενα δρομισιο αμαξι...

για ενα driftadiko προτεινω τα εξης

5)διακοπτακι για να ανοιγεις το βεντιλατερ απο μεσα οποτε θες (για χρηση πιστας)
7)μπαρες θολων μπρος-πισω και ψαλιδια μ3...
8)15αρες ζαντες με ημισλικ μπροστα για το is μοτερ..αν αλλαξεις μοτερ βαζεις και 16αρες

για ενα δρομισιο παιχνιδιαρικο


2)μπαρες θολων μπρος-πισω

5)15αρες ζαντες με καλα λαστιχα παντα μπροστα


Nίκο, να συμπληρώσω κάτι... Αν δεν κανω λαθος το μοτερ του ΔΕΝ εχει ηλεκτρικό βεντιλατέρ, παιρνει κινηση απο το μοτερ, για το διακοπτάκι θα πρεπει να το γυρίσει σε ηλεκτρικό όλο το σύστημα (fan delete mod)

Σε περίπτωση που τα καθίσματα πίσω δεν πέφτουν, η θολόμπαρα πίσω δεν ειναι απαραίτητη, ουσιαστικά είναι σαν να εχει και πισω ''καθρεπτη'' το αμαξι ;) Φυσικα κατι μου λεει πως μαλλον πέφτουν τα καθίσματα...

Οι 15αρες ζαντες εχουν πολυ μαγουλο ρε συ... Σε 16'' ή 17'' μπορεις να στρετσάρεις το λαστιχο έτσι ώστε να τα πλαϊνά να μαγουλιάζουν αρκετά λιγότερο (δηλαδή μια ψιλο ghetto λύση για να εχεις χαμηλοτερο προφιλ και σκληρότερα πλαϊνά :D)

Με χειρόφρενο τι θα κάνεις? Fly-off? Για αρχη ανοιξε ενα συνδετήρα (δεν κανω πλακα), πιεσε το κουμπακι του χειροφρένου και σφήνωσέ το μεσα με τον συνδετήρα. Να εισαι 1000% σίγουρος πως θα παραμεινει εκει ομως!!!! (Υπαρχει περιπτωση να φεύγει και τελείως το κουμπακι και να μενει μονιμα ''ελευθερο'', δεν το εχω ψάξει ομως)

Με το is κάνεις παιχνίδι ανετα

Και φυσικά ξύλωμα ρεζέρβας, subwoofer, ενισχυτή, κουτακια με χαρτομάντηλα, σαβουρα κλπ, αν θες βγαλε και τα πισω καθισματα αν δεν ειναι καθημερινής χρήσης ή αν ειναι, αλλα δεν σε νοιαζει να φορτώνεις 3 άτομα στο αμαξι...

kloukakis
20-05-10, 22:01
Αρε Rules σωστες οι παρατηρήσεις σου για ακόμα μια φορά, αν και σε αυτο με τον συνδετήρα διαφωνώ γιατι μπορεί να φύγει, καλύτερα μονοτική ταινία! Με 16-17 ζαντα θα ζορίζει πολύ, και σε 15αρα μπορείς να έχει χαμηλό προφίλ και με αυτό τον τρόπο κονταίνεις και το βήμα(αισθητικά μηδεν βέβαια, μόνο για λίγο)

Το πιο σημαντικό είναι το διαφορικό και τα ελατήρια. Αν θέλεις να κάνεις που και που καμια πάντα βάλε δισκάτο, αλλά κάτω απο 500αρικο για να μην πώ 600αρικο δεν θα το βρεις εύκολα! Αν το έχεις για βαριά χρήση να ξέρεις οτι πέρα απο torsen-quafe όλα είναι ημίμετρα όπως έχει πει σωστα ο miket328. Οφείλω να σου το πώ για να μην κάνεις κατι που δεν θα σε καλύψει εν τέλη.

Πές μας όμως αν το έχεις για καθημερινή χρήση, έχει τεράστια διαφορά όπως καταλαβαίνεις.

ΥΓ Πολύ σωστός ο ΝΙΚ σε όσα είπε,να δούμε και πότε θα τα κάνει στο δικό του BMW χεχε

E36 RULES!!
20-05-10, 22:10
Αρε Rules σωστες οι παρατηρήσεις σου για ακόμα μια φορά, αν και σε αυτο με τον συνδετήρα διαφωνώ γιατι μπορεί να φύγει, καλύτερα μονοτική ταινία! Με 16-17 ζαντα θα ζορίζει πολύ, και σε 15αρα μπορείς να έχει χαμηλό προφίλ και με αυτό τον τρόπο κονταίνεις και το βήμα(αισθητικά μηδεν βέβαια, μόνο για λίγο)



Thanks για το κομπλιμέντο :D

Συνδετήρας και γυρω-γυρω μονωτική ;) :D

Σε 15αρα με χαμηλό προφίλ το προβλημα ειναι οτι θα μικρύνει αρκετά η διάμετρος του τροχού και θα ''κατσει'' πισω, με αποτελεσμα να μην βολεύει στις παντες...

(Και τωρα μολις συνηδειτοποίσησα, γιατι να μην βαλει ΚΑΙ στους 4 χαμηλοτερο προφιλ σε 15αρες, και το βημα θα κοντυνει οπως ειπες και εσυ, και θα εχει τα πλεονεκτηματα που λεμε... RULES is slow :D)

Κανε πειράματα και δες τι βολεύει.. Trial and error που λενε και οι φιλοι μας στο Ίνγκλανντ χαχαχα

Fairytale
20-05-10, 23:24
Υπάρχει ένα πρόβλημα με το να κατέβεις σκέτο προφίλ στο λάστιχο. Δεν ταιριάζει μετά ο δείκτης φορτίου των ελαστικών με το βάρος του αυτοκινήτου και θα τα διαλύσεις πολύ γρήγορα με τη σκληρή χρήση.
C U out there

E36 RULES!!
20-05-10, 23:30
Υπάρχει ένα πρόβλημα με το να κατέβεις σκέτο προφίλ στο λάστιχο. Δεν ταιριάζει μετά ο δείκτης φορτίου των ελαστικών με το βάρος του αυτοκινήτου και θα τα διαλύσεις πολύ γρήγορα με τη σκληρή χρήση.
C U out there

Δεν υπαρχουν λάστιχα με τον ιδιο δείκτη φορτίου? Ή υπάρχουν και είναι πανακριβα (πχ. για πιο σκληρές χρήσεις, μεγαλυτερο φορτιο (πχ σε φορτηγάκια) ή κατι άλλο)?

Fairytale
20-05-10, 23:37
Συνήθως δεν έχουν μεγάλες διαφορές από εταιρεία σε εταιρεία και η ολική διάμετρος διαλέγεται από την κάθε αυτοκινητοβιομηχανία με βάση το συνολικό ΜΕΓΙΣΤΟ βάρος του αυτοκινήτου (δηλ. πλήρως φορτωμένο) για να μπορουν να το αντέξουν. Εκεί μπορεί να "παιξει" τη διαφορά, αλλά πρέπει να κατσει να ψάχνει για το κάθε λάστιχο πια και τέτοια specs.
Για τα ειδικά λάστιχα που ρώτησες, δεν το έχω κοιτάξει ποτέ το πως πάνε εκεί οι δείκτες φορτίου τους.
C U out there

gearboxer
20-05-10, 23:40
Παιδιά οφείλω να σας ευχαριστήσω όλους γιατι ασχοληθήκατε με την περίπτωσή μου και μου προτείνατε ιδιαίτερα καλές λύσεις. Είχα πρίν ένα MX-5 1.8 με torsen και γνωρίζω καλά τη μεγάλη διαφορά του μπλοκέ.

Το αυτοκίνητο προορίζεται για καθημερινή χρήση γι αυτό και οι extreme επιλογές ξηλώματων καθισμάτων κτλ δεν με εξυπηρετούν. To διαφορικό που έχω βρεί ειναι original τετράδισκο και πιστεύω οτι αξίζει σαν επένδυση. Το αμάξι έχει αρκετή ροπή και ακούει καλά στο γκάζι μετά τις 2300-2500 και μέχρι τα κόκκινα. Kαι ιδιαίτερα με 100άρα ακούει λίγο καλύτερα στα χαμηλά. Ίσως και ένα σετ μπουζοκαλώδια ενισχυμένα με μπουζί ιριδίου να βοηθούσε λίγο περισσότερο στα χαμηλά.

Για 15άρες δεν το βλέπω πιστεύω θα χαλάσει και η ουδέτερη συμπεριφορά στις στροφές γι αυτό είπα για 16άρα αλλά με χαμηλό προφίλ (205/45/16). Οι μπάρες θόλων είναι κάτι ιδιαίτερα σημαντικό που δεν το έιχα σκεφτεί, ειδικά πίσω.

To mazda ήταν παιχνίδι, αλλά ρε μάγκες αυτή η προβλέψιμη συμπεριφορά, η ροπή στις μεσαίες και ο ομορφος θόρυβος του Γερμανού σου δίνουν το κάτι παραπάνω..

E36 RULES!!
20-05-10, 23:45
Συνήθως δεν έχουν μεγάλες διαφορές από εταιρεία σε εταιρεία και η ολική διάμετρος διαλέγεται από την κάθε αυτοκινητοβιομηχανία με βάση το συνολικό ΜΕΓΙΣΤΟ βάρος του αυτοκινήτου (δηλ. πλήρως φορτωμένο) για να μπορουν να το αντέξουν. Εκεί μπορεί να "παιξει" τη διαφορά, αλλά πρέπει να κατσει να ψάχνει για το κάθε λάστιχο πια και τέτοια specs.
Για τα ειδικά λάστιχα που ρώτησες, δεν το έχω κοιτάξει ποτέ το πως πάνε εκεί οι δείκτες φορτίου τους.
C U out there
μμμμ, μάλιιστα..

Παιδιά οφείλω να σας ευχαριστήσω όλους γιατι ασχοληθήκατε με την περίπτωσή μου και μου προτείνατε ιδιαίτερα καλές λύσεις. Είχα πρίν ένα MX-5 1.8 με torsen και γνωρίζω καλά τη μεγάλη διαφορά του μπλοκέ.

Το αυτοκίνητο προορίζεται για καθημερινή χρήση γι αυτό και οι extreme επιλογές ξηλώματων καθισμάτων κτλ δεν με εξυπηρετούν. To διαφορικό που έχω βρεί ειναι original τετράδισκο και πιστεύω οτι αξίζει σαν επένδυση. Το αμάξι έχει αρκετή ροπή και ακούει καλά στο γκάζι μετά τις 2300-2500 και μέχρι τα κόκκινα. Kαι ιδιαίτερα με 100άρα ακούει λίγο καλύτερα στα χαμηλά. Ίσως και ένα σετ μπουζοκαλώδια ενισχυμένα με μπουζί ιριδίου να βοηθούσε λίγο περισσότερο στα χαμηλά.

Για 15άρες δεν το βλέπω πιστεύω θα χαλάσει και η ουδέτερη συμπεριφορά στις στροφές γι αυτό είπα για 16άρα αλλά με χαμηλό προφίλ (205/45/16). Οι μπάρες θόλων είναι κάτι ιδιαίτερα σημαντικό που δεν το έιχα σκεφτεί, ειδικά πίσω.


Διαφορικό άλλαξε ένα φιλαρακι μου (fz21) και είδε μεγαλη διαφορα με το μπλοκέ (αυτο ελειπε άλλωστε)

Μιας και το εχεις καθημερινό, οντως, καθισματα ειναι too much... Απλα μια ρεζερβούλα τότε ;)

Τα καθίσματά σου τα πίσω πέφτουν?

Fairytale
20-05-10, 23:47
Τα μαμά μπουζοκαλώδια μην τα πειράξεις, εκτός και αν είναι ξεραμένα. Τα aftermarket δεν θα σου προσφέρουν τίποτα παραπάνω.
C U out there

gearboxer
20-05-10, 23:55
Νομίζω οτι πέφτουν ναι..H ρεζέρβα έχει ήδη πάρει πόδι. Ψάχνω ΜΤΧ λάστιχα τώρα και προγραμματίζω το μπλοκέ!H 16άρα αστέρι της bmw που έχει πάνω τώρα δεν είναι και άσχημη...

kacey
21-05-10, 08:56
To 3,45 ειναι πιο κοντο βημα απο το 3,66. Οσο μικραινει το νουμερα = μικραινει ο υποπολλαπλασιασμος του βηματος = ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ το βημα. Πιο κοντο διαφορικο απο το 3,66 πχ ειναι το 4,10.


Κ φυσικα οπως βλεπεις το εχω γραψει κ εγω λαθος, δεν μπορει να ισχυει κ το πρωτο κ το δευτερο που γραφω...:banghead:

Αρα

To 3,45 ειναι πιο ΜΑΚΡΥ βημα απο το 3,66. :dblthumb2

strofimios
21-05-10, 08:58
H 16άρα αστέρι της bmw που έχει πάνω τώρα δεν είναι και άσχημη...
Δεν ειναι ασχημες αλλα σιγουρα τα εχουν τα κιλακια τους!Βαλε στο προγραμμα την αγορα ελαφριων ζαντων και ελαστικων.Θα δεις αρκετη διαφορα.Επισης μπορεις να γλυτωσεις βαρος απο αλλαγη μπαταριας.Τα μαμα καθισματα ζυγιζουν γυρω στα 25 κιλα,το ενα.Εαν πας σε "κουβαδες" θα γλυτωσεις αρκετα κιλα.Αργοτερα μπορεις να αντικαταστησεις διαφορα μερη του αμαξωματος με αλλα απο fiberglass,ή αμα το...."φυσας" απο cf.Εκτος απο τις θολομπαρες βαλε και xbrace.Χτυπα και μια d2 που την εχουν βρει στην Αγγλια τζαμπα και εισαι οκ.
Εαν μετα θες να το τραβηξεις και αλλο υπαρχουν αλλαζεις τα τζαμια με lexan,τις πορτες με πλαστικες,τον ουρανο με αλλον απο cf μεχρι και φαναρια μπροστα υπαρχουν πιο ελαφρια.Και φυσικα υπαρχουν και τα,πανακριβα,αλουμινενια ψαλιδια της Μ3 Ε30 για μπροστα που ζυγιζουν το μισο απο τα μαμα.Εαν θες και αλλο(και σου εχουν μεινει λεφτα)πας σε ταμπλο cf!Το 36,παροτι δεν το περιμενεις,εχει τυχει μεγαλης προσοχης απο τους βελτιωτες,ειδικα απο τους "απεναντι"!Υπαρχει οτι θες!

6zylindermaniac
21-05-10, 09:22
Χτυπα και μια d2 που την εχουν βρει στην Αγγλια τζαμπα και εισαι οκ.
!

Πόσο φθηνή είναι δηλαδή η D2??:screwy:

strofimios
21-05-10, 09:32
Σε ενα αλλο θεμα,σχετικο,καποιος την εφερε με 650€ στην πορτα του!

fz21
21-05-10, 11:13
Σε ενα αλλο θεμα,σχετικο,καποιος την εφερε με 650€ στην πορτα του!

εγω και ο Κωστας τοσο τις εχουμε φερει,αν εχεις και χρονο και δεν βιαζεσαι για 2-3 ημερες του κανεις κανα τριαρι "make offer"και ερχεται ακομα πιο φτηνα.......!

gearboxer
21-05-10, 11:38
Και η αύξηση του κάμπερ πίσω δεν είναι ευεργετική για το drift ρε μαγκές;
Ξέρει κανείς ακριβως τις τιμές που χρειάζονται ή να ψάξω σε ξένο φόρουμ;
Ας ψάξω καλού-κακού :)

nik200
21-05-10, 11:41
Και η αύξηση του κάμπερ πίσω δεν είναι ευεργετική για το drift ρε μαγκές;
Ξέρει κανείς ακριβως τις τιμές που χρειάζονται ή να ψάξω σε ξένο φόρουμ;
Ας ψάξω καλού-κακού :)

φιλε gearboxer...καμπερ στα driftadika δινεις πρωτιστως μπροστα για να χεις τιμονι...1.5-2 πιστευω ειναι μια χαρα..πισω πανω απο 0.5-0 δεν θα επαιζα....το καμπερ πισω ειναι για στριψιμο..οχι για drift....

nik200
21-05-10, 12:12
Thanks για το κομπλιμέντο :D

Συνδετήρας και γυρω-γυρω μονωτική ;) :D

Σε 15αρα με χαμηλό προφίλ το προβλημα ειναι οτι θα μικρύνει αρκετά η διάμετρος του τροχού και θα ''κατσει'' πισω, με αποτελεσμα να μην βολεύει στις παντες...

(Και τωρα μολις συνηδειτοποίσησα, γιατι να μην βαλει ΚΑΙ στους 4 χαμηλοτερο προφιλ σε 15αρες, και το βημα θα κοντυνει οπως ειπες και εσυ, και θα εχει τα πλεονεκτηματα που λεμε... RULES is slow :D)

Κανε πειράματα και δες τι βολεύει.. Trial and error που λενε και οι φιλοι μας στο Ίνγκλανντ χαχαχα

συμφωνω με το χειροφρενο (fly off)..για να μην παμε σε υδραυλικο που δεν χρειαζεται πιστευω....απο κει και περα...ειπα για 15αρες για να κοψει το αμαξι απο βημα....δηλαδη ας χασει 5χιλ απο καθε σχεση (λογω χαμηλου προφιλ και ζαντας) αλλα το αμαξι θα ξυπνησει αρκετα.....απο δυναμη..μια και δεν εχει απεριοριστη....φυσικα ειναι και trial and error αλλα μια και δεν ξερω κατα ποσο το παιδι εχει ασχοληθει με το drift προσπαθω να τον προφυλαξω ουτως ωστε τουλαχιστον στην αρχη το αμαξι να μην απλωνει παρα πολυ...δηλαδη ας θετει το αμαξι το οριο και ας ανεβαινει σιγα σιγα σε σχεσεις..απο 2α δηλαδη σε 3η....ετσι εκανα και εγω..μην ξεχναμε οτι κοβωντας χιλιομετρα απο ολες τις σχεσεις το αμαξι ξυπναει και στην επομενη σχεση (δηλαδη την 3η για το bmw)

να συνεχισω λεγοντας οτι ας μαθει το παιδι με το is μοτερ ουτως ωστε αναγκαστικα να γινει τεχνικος (χειορφρενα..σκανδιναβικα)...και μετα ας βαλει (αν μπορει φυσικα) ενα 2.5λτ που θα μπορει να παιζει και να γεμισει πολυ πιο ευκολα και την 3η του!

gearboxer
21-05-10, 12:35
Απο 205/55/16 θα πάω σε 205/45/16 (6% πιο κοντή διάμετρος τροχού - 4 πόντους πιο χαμηλό)

Θα ξεχάσω τι πάει να πεί ράμπα για ανέβασμα αλλά σίγουρα θα πάρει ανάσα το αμάξι.

Βρήκα μεταχειρισμένα Pilot exalto με 100€ τοποθετημένα. Αξίζει η δοκιμή

Για τις ζάντες έχετε δίκιο.Αλουμινίου μεν, βαριά κατασκευή δε..

sciroccoR
21-05-10, 13:37
αν βαλεις μπλοκε πισω μην δωσεις καμπερ καθολου λογω μετατοπισεων της ροπης δεν δουλευει σωστα ...

kloukakis
21-05-10, 13:45
Μπορεί να πει κάποιος κατι για την D2, να μάθουμε για αυτή?
Ευχαριστώ

fz21
21-05-10, 13:54
Μπορεί να πει κάποιος κατι για την D2, να μάθουμε για αυτή?
Ευχαριστώ

http://cgi.ebay.co.uk/D2-RACING-COILOVERS-BMW-E36-4-CYLINDER-M-SPORT-Z0256-/250571068955?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a5733161b
απο οτι βλεπω εχει αυξησει την τιμη και εχει μειωσει κατα παρα πολυ τα μεταφορικα.....
οπως και να εχει σου βγαινει σε παρα πολυ καλη τιμη και καμια σχεση με ελλαδα....παρε την και δεν θα το μετανιωσεις.μην ακους τπτ αν σου πουν οτι θα ειναι πολυ σκληρη και τετοια,στις μαμα ρυθμισεις ειναι αρκετα μαλακη,πιο μαλακη απο weitec ρυθμιζομενη καθ'υψος !!!
και σκεψου οτι μπορεισ να παιξεις με διαφορεσ λυμπρες ελατηρια αναλογα τι θελεις και τι σε καλυπτει

Fanatic
21-05-10, 15:35
Απο 205/55/16 θα πάω σε 205/45/16 (6% πιο κοντή διάμετρος τροχού - 4 πόντους πιο χαμηλό)

Θα ξεχάσω τι πάει να πεί ράμπα για ανέβασμα αλλά σίγουρα θα πάρει ανάσα το αμάξι.

Βρήκα μεταχειρισμένα Pilot exalto με 100€ τοποθετημένα. Αξίζει η δοκιμή

Για τις ζάντες έχετε δίκιο.Αλουμινίου μεν, βαριά κατασκευή δε..

Ρε ΜΑΣΤΟΡΑ καλα μας τα λες ολα αυτα αλλα ποτε θα κανονισουμε να με πας βολτα με το Μ44??;)

gearboxer
21-05-10, 19:14
Ρε ΜΑΣΤΟΡΑ καλα μας τα λες ολα αυτα αλλα ποτε θα κανονισουμε να με πας βολτα με το Μ44??;)

χαχαχα...μα η απάντηση είναι ξεκάθαρη Στελλάρα...όταν το αμάξι είναι "ετοιμο"!Ξέρω οτι δε σου αρέσει να ακούς τον εσωτερικό τροχό να σφυρίζει!:jester:

kloukakis
21-05-10, 19:24
gearboxer εχεις βρει διαφορικό? Αν ναι πόσο?(αν επιτρέπεται)

gearboxer
21-05-10, 19:29
Ναί έχω βρεί ένα μαμά 3,45 με το καβούκι, τετράδισκο (δε ξέρω τη διαφορά με το νορμάλ)
απο ανακατασκευή όλο 350€ (μετά απο παζάρια).Πιστεύω είναι καλά

kloukakis
21-05-10, 19:32
Αν είναι ανακατασκευασμένο σε καλή κατάσταση όρμα, είναι πάρα πολύ καλά! Μακάρι να σου βγεί καλο φίλε

gearboxer
21-05-10, 19:35
Να σαι καλά ρε φίλε μακάρι να το χαρώ.Εσύ τι φοράς πάνω στη μπέμπα σου;

Υ.Γ.: Έχουμε το ίδιο χρώμα (Violett metallic) ή κάνω λάθος;

kloukakis
21-05-10, 19:59
Κάνεις λάθος μαυρο είναι (cosmoswartz), εγω εν τέλη έχω βάλει quaife γιατι ήθελα να ξεμπερδεύω μια και καλή με το θέμα, αλλα το έχεις βρει σε καλά λεφτά το μαμα!!

gearboxer
30-05-10, 11:51
Λοιπόν το πήρα το μπλοκέ. Είναι απο αυτόματο 318 του '96 (οπότε και πολύ λιγότερο ταλαιπωρημένο-φαγωμένο). Θα αλλάξω το βήμα του γιατί είναι 4,44 (αν το βάλω πάνω έτσι θα έχω τελική 140!) και θα βάλω το δικό του 3,38. Ελπίζω να άξιζε η επένδυση. Μέσα στη βδομάδα λογικά θα το βάλω επάνω και θα δούμε..

kloukakis
30-05-10, 16:48
Αντε ρε φίλε μεγειες, να το χαρεις όσο πάει..... είναι κάτι απαραίτητο σε ένα πισωκίνητο

gearboxer
30-05-10, 20:30
Αντε ρε φίλε μεγειες, να το χαρεις όσο πάει..... είναι κάτι απαραίτητο σε ένα πισωκίνητο

Να σαι καλά ρε φίλε σε ευχαριστώ. Το σίγουρο είναι ότι θα γλιστράει ελεγχόμενα και με διάρκεια. Αναρωτιέμαι μόνο αν θα ξεκολλάει ευκολότερα ή όχι σε σχέση με το ελεύθερο. Θυμάμαι ότι το MX-5 ήθελε και μία μεταφορά βάρους για να πλαγιάσει καλά.

Υ.Γ. Με τις 17άρες που έχεις πάνω πλαγιάζεις άνετα;Εκτός κι αν έχεις μοτέρ 325 οπότε η ερώτηση είναι άκυρη..:)

kloukakis
30-05-10, 20:58
E μια μεταφορούρα την θέλει σε μερικά σημεία.
Σίγουρα θα δεις μεγάλη διαφορά πάντως.
Με τις 17αρες πλαγιάζει μια χαρα τέλεια, τώρα που καλοκαιριάζει, αλλά το δικό μου πάει μέχρι 80%, οπότε δεν μπορώ να σου υποσχεθώ, πάντως όπου ο δρόμος γυαλίζει θα γίνεις καλός πελάτης. Επίσης μετράει πολύ και η ανάρτηση που έχω δει πολύ διαφορα με τα eibach....

gearboxer
30-05-10, 21:35
E μια μεταφορούρα την θέλει σε μερικά σημεία.
Σίγουρα θα δεις μεγάλη διαφορά πάντως.
Με τις 17αρες πλαγιάζει μια χαρα τέλεια, τώρα που καλοκαιριάζει, αλλά το δικό μου πάει μέχρι 80%, οπότε δεν μπορώ να σου υποσχεθώ, πάντως όπου ο δρόμος γυαλίζει θα γίνεις καλός πελάτης. Επίσης μετράει πολύ και η ανάρτηση που έχω δει πολύ διαφορα με τα eibach....

Έχεις δίκιο για την ανάρτηση, όπως και οι μπάρες θόλων κάνουν δουλειά. Έχεις βάλει ζαντάρα επάνω πάντως μπράβο. Να μαντέψω 225/40/17? Υπάρχει μία θεωρία που λέει οτι το πιο φαρδύ διευκολύνει το drift αλλά πιστεύω αφορά τα αυτοκίνητα με πολλά άλογα και advanced μετάδοση...

Υ.Γ. Χαλβαδιάζω τις 17'' M Spoke II DS I αλλά φοβάμαι μή μου "κόψει"!

kloukakis
30-05-10, 21:51
Να σαι καλα, ευχαριστώ....
225/45/17, να σου πω δεν είδα καμια τραγική διαφορά.... ισως στα πάρα πολλά να κόβει λίγο, αλλά σε στρίψιμο είναι φοβερές.
Και εγώ το ίδιο με εσένα πιστεύω, πάντως όπου γυαλίζει μπαίνει απίστευτα γραμμικά με τις 17''

strofimios
30-05-10, 23:16
Δεν ειναι τοσο το φαρδος οσο το χαμηλο προφιλ και το πιο σκληρο πλαινο.Δεν αφηνουν το λαστιχο να μαγουλιαζει και να κοβει τη φορα.Και φυσικα κερδιζουμε και σε ακριβεια και σε προσφυση,οταν δεν γλυστραει.

gearboxer
30-05-10, 23:47
Σωστα...και μην ξεχνάμε και κάτι βασικό.Η BMW κατασκεύασε ένα αυτοκίνητο όμορφο, δυνατό, με συνδυασμό άνεσης ,ασφάλειας και κρατήματος, ένα αυτοκίνητο με ποιότητα κατασκευής το οποίο θα σε ταξιδέψει παντού και δε θα σε προδώσει ποτέ.Δεν κατασκεύασε ενα αποκλειστηκά driftaδικο αμάξι (εξαίρεση το καθαρόαιμο Μ3). Μεταξύ άλλων όμως το αμάξι είναι και διασκεδαστικό ανάλογα τα κέφια και τα χέρια του οδηγού και μάλιστα συνδυάζοντας και όλα τα παραπάνω..

Πίσω στο θέμα μας...λέτε να αφήσω πάνω το 4,44 βήμα και να driftaρω με 5η??:D

fz21
30-05-10, 23:57
εγω θα το αφηνα για λιγες μερες οποσδηποτε.......τωρα αν το βγαλεις και θελεις να το ξεφορτωθεις εδω ημαστε..... :smokin:

E36 RULES!!
31-05-10, 02:24
Aυτός που πόσταρε απο πάνω μου, προτιμαει 17'' απο 15'' για παντες, ακομα και τοτε που ειχε ελευθερο διαφορικό. Απο πάνε καλα τα λέω?

Εγω δεν εχω μπορω να σου δωσω ακριβή απάντηση λογω του οτι ειχα 15'' με λαστιχα 5ετιας και μετα πηγα σε 17'' με ολοκαινουρια λαστιχα, και 12αρες που λεει ο λογος να εβαζα με καινουρια λαστιχα λιγοτερο θα γλιστραγανε απο τα παλια μου, lol, την γνώμη του απο πανω την εμπιστεύομαι παντως...

nik200
31-05-10, 10:10
Σωστα...και μην ξεχνάμε και κάτι βασικό.Η BMW κατασκεύασε ένα αυτοκίνητο όμορφο, δυνατό, με συνδυασμό άνεσης ,ασφάλειας και κρατήματος, ένα αυτοκίνητο με ποιότητα κατασκευής το οποίο θα σε ταξιδέψει παντού και δε θα σε προδώσει ποτέ.Δεν κατασκεύασε ενα αποκλειστηκά driftaδικο αμάξι (εξαίρεση το καθαρόαιμο Μ3). Μεταξύ άλλων όμως το αμάξι είναι και διασκεδαστικό ανάλογα τα κέφια και τα χέρια του οδηγού και μάλιστα συνδυάζοντας και όλα τα παραπάνω..

Πίσω στο θέμα μας...λέτε να αφήσω πάνω το 4,44 βήμα και να driftaρω με 5η??:D

εγω προσωπικα θα σου λεγα να πας απο 17αρες σε 15αρες..μονο και μονο για να γλιτωσεις τα ημιαξονια σου στην παρατεταμενη χρηση...γιατι τωρα με το μπλοκε ειναι σαν να ανοιξες το κουτι με τα γλυκα!!!και το 4.44 βημα δεν μου ακουγεται κακο...ιχιχιχιχιιχιχιχιχιχ:bananasmi

gearboxer
31-05-10, 10:40
εγω προσωπικα θα σου λεγα να πας απο 17αρες σε 15αρες..μονο και μονο για να γλιτωσεις τα ημιαξονια σου στην παρατεταμενη χρηση...γιατι τωρα με το μπλοκε ειναι σαν να ανοιξες το κουτι με τα γλυκα!!!και το 4.44 βημα δεν μου ακουγεται κακο...ιχιχιχιχιιχιχιχιχιχ:bananasmi

χαχαχα. ε όχι και 15άρες θα δείχνει σαν starlet πισωκίνητο με 12αρες! Πήγα απο 205/55/16 σε 205/45/16 και σίγουρα το αμάξι πήρα ανάσα (αν και τα exalto όταν ζεσταθούν κρατάνε τα ρημάδια).

Απο την άλλη οι 17άρες δείχνουν αλλιώς..δε μπορείς να τα έχεις όλα ομως!

Καλό και χρυσό το 4,44 ρε παιδιά αλλά δε θα έχω τελική...150 μετά;;

fz21
31-05-10, 10:57
χαχαχα. ε όχι και 15άρες θα δείχνει σαν starlet πισωκίνητο με 12αρες! Πήγα απο 205/55/16 σε 205/45/16 και σίγουρα το αμάξι πήρα ανάσα (αν και τα exalto όταν ζεσταθούν κρατάνε τα ρημάδια).

Απο την άλλη οι 17άρες δείχνουν αλλιώς..δε μπορείς να τα έχεις όλα ομως!

Καλό και χρυσό το 4,44 ρε παιδιά αλλά δε θα έχω τελική...150 μετά;;

150 ειναι πολυ λιγα,πιστευω γυρω στα 180 θα εχεις αλλα δεν θα ειναι για ταξιδακι μετα,στα 120 λογικα θα εχεις αρκετες στροφες ωστε να το λυπασαι αφου δεν θα πηγαινει ανετα.....

nik200
31-05-10, 11:00
χαχαχα. ε όχι και 15άρες θα δείχνει σαν starlet πισωκίνητο με 12αρες! Πήγα απο 205/55/16 σε 205/45/16 και σίγουρα το αμάξι πήρα ανάσα (αν και τα exalto όταν ζεσταθούν κρατάνε τα ρημάδια).

Απο την άλλη οι 17άρες δείχνουν αλλιώς..δε μπορείς να τα έχεις όλα ομως!

Καλό και χρυσό το 4,44 ρε παιδιά αλλά δε θα έχω τελική...150 μετά;;

χωρις παρεξηγηση...εσενα σε νοιαζει πως δειχνει η πως παει μεσα σε μια πιστα???προς θεου δεν ειπα για το δρομο....αλλα οταν δεν εχεις αλογα...σκαρφιζεσαι τροπους να καταφερεις να βγαλεις την δυναμη σου κατω...

fz21
31-05-10, 11:07
Aυτός που πόσταρε απο πάνω μου, προτιμαει 17'' απο 15'' για παντες, ακομα και τοτε που ειχε ελευθερο διαφορικό. Απο πάνε καλα τα λέω?

Εγω δεν εχω μπορω να σου δωσω ακριβή απάντηση λογω του οτι ειχα 15'' με λαστιχα 5ετιας και μετα πηγα σε 17'' με ολοκαινουρια λαστιχα, και 12αρες που λεει ο λογος να εβαζα με καινουρια λαστιχα λιγοτερο θα γλιστραγανε απο τα παλια μου, lol, την γνώμη του απο πανω την εμπιστεύομαι παντως...

απο κάτε μου,εγω με τις 17αρες σε δρομο ωραιοτατο και γυαλιστερο γλιστραγα καλυτερα απο 15αρες,βεβαια τοτε ειχα πανω κατι τελειωμενα 245 που ηταν καραφλα σχεδον οποτε εδιωχναν για πλακα......

gearboxer
31-05-10, 11:27
χωρις παρεξηγηση...εσενα σε νοιαζει πως δειχνει η πως παει μεσα σε μια πιστα???προς θεου δεν ειπα για το δρομο....αλλα οταν δεν εχεις αλογα...σκαρφιζεσαι τροπους να καταφερεις να βγαλεις την δυναμη σου κατω...

Με ενδιαφέρει να υπάρξει μία χρυσή τομή. Αν με 17άρες και 215/45/17 ή 225/40/17 το αμάξι κόψει τότε μένω με τις 16άρες και τέλος. Η αλήθεια είναι ότι με 205/45/16 το αυτοκίνητο παιδιά χαμήλωσε σε σημείο "προσοχής" στους ελληνικούς δρόμους (ο προφυλακτήρας μπροστά απέχει 4-5 δάχτυλα απο το δρόμο).

Χαίρομαι όμως που ακούω ότι με 17άρες το αμάξι γλιστράει καλά.

* Περιμένω να έρθει ο αισθητήρας ABS απο Αμερική (στοίχησε 30€ με τα μεταφορικά και ο μηχανικός μου ζήταγε 130€ μόνο για το ανταλλακτικό) και θα πάω να τα βάλω όλα επάνω.
Τοποθέτηση μπλοκέ μου ζήτησε 100€.Είναι καλά;

fz21
31-05-10, 11:36
Με ενδιαφέρει να υπάρξει μία χρυσή τομή. Αν με 17άρες και 215/45/17 ή 225/40/17 το αμάξι κόψει τότε μένω με τις 16άρες και τέλος. Η αλήθεια είναι ότι με 205/45/16 το αυτοκίνητο παιδιά χαμήλωσε σε σημείο "προσοχής" στους ελληνικούς δρόμους (ο προφυλακτήρας μπροστά απέχει 4-5 δάχτυλα απο το δρόμο).

Χαίρομαι όμως που ακούω ότι με 17άρες το αμάξι γλιστράει καλά.

* Περιμένω να έρθει ο αισθητήρας ABS απο Αμερική (στοίχησε 30€ με τα μεταφορικά και ο μηχανικός μου ζήταγε 130€ μόνο για το ανταλλακτικό) και θα πάω να τα βάλω όλα επάνω.
Τοποθέτηση μπλοκέ μου ζήτησε 100€.Είναι καλά;

εννοεις να σου αλλαξει βημα ή απλα να βαλει το καινουριο διαφορικο επανω?

gearboxer
31-05-10, 12:13
Το νέο διαφορικό με το παλιό βήμα (3.38)

fz21
31-05-10, 12:25
για να αλλαξουν διαφορικο παιρνουν γυρω στο 40αρι εδω,τωρα και για το κωρονοπηνιο δεν εχω αποψη...!
κανε κανενα παζαρι αν θελεις μπας και σου κοψει τπτ αλλα και παλι δεν ξερω....

gearboxer
31-05-10, 13:23
Ναι θα τον πάρω να του τα χώσω λιγάκι. Είναι εξειδικευμένο BMW-Mini, τουλάχιστον απο ποιότητα δουλειάς είναι καλός. Θέλει κανείς το 4,44 βήμα? (μικρό καβούκι 168mm)

johnE30
31-05-10, 13:25
Θέλει κανείς το 4,44 βήμα? (μικρό καβούκι 168mm)

το θελω εγω
ποσο το δινεις??

gearboxer
31-05-10, 13:47
Ένα 80άρι. Εκτός κι αν έχεις τίποτα από Ε36 που ίσως χρειάζομαι και έρθει μία η άλλη..

fz21
31-05-10, 13:52
Ναι θα τον πάρω να του τα χώσω λιγάκι. Είναι εξειδικευμένο BMW-Mini, τουλάχιστον απο ποιότητα δουλειάς είναι καλός. Θέλει κανείς το 4,44 βήμα? (μικρό καβούκι 168mm)

κοιτα τα π.μ. σου....

ΑΝΔΡΕΑΣ ΔΡΑΓΑΖΗΣ
31-05-10, 16:42
Καλά όλα αυτά για παιχνίδι και προπονησούλα που θα πηγαίνουμε ......Έχω και εγώ ένα 36ρι έτοιμο και στον Άγιο Στέφανο μόνο πρωί μέχρι τις 2.00μμ αφήνουν τη να κανω τωρα...!!!! :shakehead

gearboxer
31-05-10, 17:33
Ανδρέα Πολύ ωραίος..Το χεις κάνει πολεμικό και λογικά ισιώνεις μόνο όταν πας για υπνο..Τις ροπές σου νά χα!Το κόβω κάνα 900άρι κιλά πλέον με όλα αυτά ξηλωμένα.

Το καρτόδρομο είναι ωραίο για πλαγιάσματα το επισκεφτόμουν όποτε μπορούσα με to MX-5. Αλλά η αλάνα και το illegal drift εχει άλλη χάρη..:bananasmi

johnE30
31-05-10, 21:13
Ένα 80άρι. Εκτός κι αν έχεις τίποτα από Ε36 που ίσως χρειάζομαι και έρθει μία η άλλη..
κορωνα-πηνιο εννοεις ετσι...?

μπαινει στο 30αρι? 318ι ειναι...

gearboxer
31-05-10, 23:39
κορωνα-πηνιο εννοεις ετσι...?

μπαινει στο 30αρι? 318ι ειναι...

Δεν είμαι σίγουρος, αλλά νομίζω πως κάνει για τα τετρακύλινδρα Ε30,36

Όμως οφείλω να δώσω προτεραιότητα στον fz21 γιατί μου έστειλε νωρίτερα pm για το κωρονοπήνιο (στις 11:58, πριν κάν το βγάλω στο κλαρί :nod:)

gearboxer
09-06-10, 09:23
Τελικά μάγκες δεν ήταν όσο εύκολο το περιμένα η αλλαγή διαφορικού-κορωνοπήνιου...

Σήμερα το πρωι πάω στο συνεργείο που κάνω το service και του εξηγώ το σενάριο: Μένει το κορωνοπήνιο 3,38 απο το ελεύθερο διαφορικό που έχω ήδη επάνω και προσαρμόζεται σε αυτό το μπλοκέ που πήρα.

Απάντηση: Απαπα δεν τα κάνω αυτά τα πράγματα...αυτό θέλει άνθρωπο να ξέρει απο διαφορικά..να πας στον Καψαλίδη στον Σταυρό..

1 χιλιόμετρο πιο κάτω είναι ο BMW Karlos και λέω το παραμύθι:

-Μπα..δε νομίζω να γίνεται..
-Κι όμως γίνεται..τουλάχιστον στο εξωτερικό καθημερινά..
-Θα ταιριάζει;
-Ταιριάζει ναι..168mm είναι και τα δύο..

Έπειτα απο 20λεπτη αναζήτηση έρχεται το συμπέρασμα..Ναι γίνεται έχεις δίκιο
Παίρνει κάποια τηλέφωνα για να μάθει για φλάτζες και διάφορα άλλα που χρειάζονται για την αλλαγή
και στο τέλος μου λέει με άνεση..360€ εργασία και το αλλάζουμε..και εκεί ξέχασα και την προπαίδεια..

Τον ευχαρίστησα ευγενικά και έφυγα..Θα μιλήσω με Καψαλίδη να το πάω εκει για 2 λόγους: Πρώτον το έχει ξανακάνει και γενικώς το κατέχει σε αντίθεση με τον άλλο που μέχρι πριν 3 ώρες δεν ήξερε καν αν γίνεται (και δε μιλάμε για φίλτρο βενζίνης αλλά για διαφορικό...) και δεύτερον, γιατί πιστεύω ότι ο Καψαλίδης θα μου ζητήσει λιγότερα..

Αυτά για την ώρα...

strofimios
09-06-10, 09:57
Λογικα το ακριβο της τιμης ειναι ανεβα-κατεβα,λυσε -δεσε.Γιατι τα υλικα δεν πιστευω να κανουν κανενα τρελο ποσο.Παντως οταν κανεις την αλλαγη πρεπει να πας βολτα μαεσως και να ακουσεις πολυ προσεκτικα για θορυβους.Εαν κανει το γνωστο σφυριχτο θερυβο,εστω και λιγο,γυρνας πισω και ζητας καινουργια ρυθμηση στο κ/π.Ειναι πολυ βασικο αυτο γιατι αλλιως θα....κλαψεις!!

gearboxer
09-06-10, 10:14
Τα ανταλλακτικά κάνανε 40€...δε ξέρω ρε παιδιά εκείνη τη στιγμη μου ακούστηκαν πολλά παντως...

kloukakis
09-06-10, 10:41
gearboxer, Αθήνα είσαι?

gearboxer
09-06-10, 10:49
Αθήνα ναι φίλε μου, Χαλάνδρι

kloukakis
09-06-10, 11:24
κοίτα να δεις τι μπορείς να κάνεις.....
Αν θέλεις στέλνεις τα αμαξι Χανιά και το πάω στον μηχανικό μου, που μου έβαλε και εμένα το Quaife.

Τα μεταφορικά με την υπάρχουσα προσφορά είναι 55Ε Πειραιας-Χανιά-Πειραιας.
Ο μηχανικός μου τον ρώτησα και θέλει 60Ε
Εγώ θέλω ένα καφεδάκι.

Το στέλνεις ένα μεσημέρι και στο στέλνω το επόμενο βράδυ.

Να ξέρεις πάντως οτι για να αλλάξεις το βήμα θα πρέπει να βγουν τα ρουλεμαν, πράγμα λίγο επίφοβο, γιατι δεν βγαίνουν πάντα εύκολα. Το είχα και εγω αυτό το θέμα, αλλά τελικά όλα οκ.

Αν σε ενδιαφέρεις πμ

Stunt Mike
09-06-10, 15:44
Περα απ'το οτι πρεπει να λυθει ολο το διαφορικο με τα ρουλεμαν,το διαφορικο που πηρες εχει βημα 4.44 δλδ κορονα-πινιον 40:9 ενω εσενα 3.38 δλδ 44:13.Πως ειναι καποιος τοσο σιγουρος οτι οι δορυφοροι του μπλοκε που ειχαν ζυγιστει,ρυθμιστει να συνεργαζονται με πινιον 9 δοντιων και πλεον εχουν κανει και τα χιλιομετρακια τους ετσι...μπορουν να συνεργαστουν με καινουριο πινιον 13 δοντιων που επισης ειναι μεταχειρισμενο??Μηπως οι θορυβοι που θα'χεις απ'την μεταδοση θα'ναι εκνευριστικοι οσο και καταστροφικοι τελικα για το μπλοκε σου??Εγω στη θεση σου θα'ψαχνα για κορονα που να'χει δουλεψει με τετοιο πινιον απο καποιο μοντελο της BMW (αν υπαρχει βεβαια)..πχ με 31 δοντια κορονα ερχεσαι πανω κατω στο βημα σου το αρχικο.Εγω προσωπικα τις φοβαμαι τις πατεντες....Αν ηταν ολα καινουρια και απατητα ισως να γινεται αφοβα,αλλα τωρα...... :(

gearboxer
09-06-10, 17:34
Το ρώτησα αυτό στον Καψαλίδη.Μου είπε ότι θα είναι κομπλέ απλά θέλει δουλειά και πολλές ρυθμίσεις..και στο τέλος μου ζήτησε 500 ευρώ..Έχω την εντύπωση ότι κάποιοι θέλουν να κάνουν διακοπές στο Maui φέτος και ζητάνε ό,τι θέλουν..Μόνο τη λύση του Κώστα έχω στο μυαλό πλέον..εκτός και άν το βάλω όπως είναι με το 4,44 και γίνει πόλεμος...αγανάκτησα...

Stunt Mike
09-06-10, 18:22
Ρωτα ξανα τον Κωστη για την τιμη γιατι δεν νομιζω στα 60 ευρω να περιλαμβανει και αλλαγη κορωνοπηνιου φιλε.....Ειναι και ρισκο αλλα και πολλη δουλεια γι'αυτον.Εγω αν θες θα ψαξω να δω τι κορωνα μπορεις να βαλεις με το υπαρχον πινιον που'χεις(αν υπαρχει με δοντια απο 30 εως 37)..θα ρωτησω και τον μηχανικο μου παντως....

kloukakis
09-06-10, 18:33
Αφου το παιδί θα βάλει το δικότ ου κκορωνοπήνιο ρε. Αυτό που κατλαβαίνω πως είναι πρόβλημα είναι η ρύθμιση του κενού μεταξύ κορώνας και πηνιου, που είναι το πιο σημαντικό και δύσκολο. Παντως είναι 2-3 ώρες δουλειά. αν τα γκρουπ έχουν ακριβώς τις ίδες διαστάσεις λογικά δεν θα θέλει τίποτα παραπάνω

rapid_fast
09-06-10, 18:39
Το ρώτησα αυτό στον Καψαλίδη.Μου είπε ότι θα είναι κομπλέ απλά θέλει δουλειά και πολλές ρυθμίσεις..και στο τέλος μου ζήτησε 500 ευρώ..Έχω την εντύπωση ότι κάποιοι θέλουν να κάνουν διακοπές στο Maui φέτος και ζητάνε ό,τι θέλουν..Μόνο τη λύση του Κώστα έχω στο μυαλό πλέον..εκτός και άν το βάλω όπως είναι με το 4,44 και γίνει πόλεμος...αγανάκτησα...
Εάν κατάλαβα καλά τι θέλεις να κάνεις...
Για να γίνει σωστά η δουλειά, πρέπει να γίνει η αλλαγή, και στο τέλος της να βάλουν ένα
ειδικό πλαστικό εύκαμπτο feeler, στην κορώνα, αλλά και στην δεξιά και στην αριστερή απόληξη του διαφορικού..
Μετά πρέπει να περιστρέψουν με το χέρι, και να ξεμοντάρουν. Μετράνε την πλαστική παραμόρφωση του feeler, με μικρόμετρο (όχι με παχύμετρο, αλλά με μικρόμετρο).
Αν η διαφορά είναι μεγαλύτερη απο 1 μικρό, (δεξιά-αριστερά), ξεμοντάρεις, ευθυγραμίζεις, και ξαναμοντάρεις πάλι με το feeler..
Αν δεν πατήθηκε το feeller στην κορώνα ή πατήθηκε περισσότερο απο 1 μικρό, ξανα μανά τα ίδια..
Εν ολίγις, μπορεί να μοντάρεις και να ξεμοντάρεις μέχρι και 3 φορές, διαδικασία των 120 λεπτών έκαστη.. (εκτός αν είσαι στόκος και τα κάνεις όλα κουτουρού..)
Τα εργατικά λοιπόν απο την ρύθμιση και μόνο, δεν μπορεί να είναι λιγότερα απο 150 ευρώ.
Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση, να στο κάνουν κουτουρού χωρίς feeler, ή με το μάτι, ή με μεταλικό feeler ή με το χέρι.
Εκεί, μπορεί να καταλήξεις με ένα διαφορικό που είναι σφικτό συνολικά, μόνο δεξιά, μονο αριστερά και σε όλους τους πιθανούς μεταξύ τους συνδυασμούς..
Αυτά απο εμένα...

Stunt Mike
09-06-10, 18:48
Εάν κατάλαβα καλά τι θέλεις να κάνεις...
Για να γίνει σωστά η δουλειά, πρέπει να γίνει η αλλαγή, και στο τέλος της να βάλουν ένα
ειδικό πλαστικό εύκαμπτο feeler, στην κορώνα, αλλά και στην δεξιά και στην αριστερή απόληξη του διαφορικού..
Μετά πρέπει να περιστρέψουν με το χέρι, και να ξεμοντάρουν. Μετράνε την πλαστική παραμόρφωση του feeler, με μικρόμετρο (όχι με παχύμετρο, αλλά με μικρόμετρο).
Αν η διαφορά είναι μεγαλύτερη απο 1 μικρό, (δεξιά-αριστερά), ξεμοντάρεις, ευθυγραμίζεις, και ξαναμοντάρεις πάλι με το feeler..
Αν δεν πατήθηκε το feeller στην κορώνα ή πατήθηκε περισσότερο απο 1 μικρό, ξανα μανά τα ίδια..
Εν ολίγις, μπορεί να μοντάρεις και να ξεμοντάρεις μέχρι και 3 φορές, διαδικασία των 120 λεπτών έκαστη.. (εκτός αν είσαι στόκος και τα κάνεις όλα κουτουρού..)
Τα εργατικά λοιπόν απο την ρύθμιση και μόνο, δεν μπορεί να είναι λιγότερα απο 150 ευρώ.
Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση, να στο κάνουν κουτουρού χωρίς feeler, ή με το μάτι, ή με μεταλικό feeler ή με το χέρι.
Εκεί, μπορεί να καταλήξεις με ένα διαφορικό που είναι σφικτό συνολικά, μόνο δεξιά, μονο αριστερά και σε όλους τους πιθανούς μεταξύ τους συνδυασμούς..
Αυτά απο εμένα...

Ακριβως ετσι φιλε μου!!Κωνσταντινε δυστυχως δεν ειναι τοσο ευκολο να ταιριαξουν ολα αυτα α'ενα ηδη μεταχειρισμενο διαφορικο που εχει παρει και καποιες μικρο-ανοχες..Ο συναδελφος Rapid fast επιβεβαιωνει αυτο που ειπα πρωτυστερα περι πατεντων....Ισως κατσουν ολα καλα,ισως οχι.....

kloukakis
09-06-10, 19:10
Παιδιά δεν διαφωνώ κάπου με τα όσα λέτε. Σε αυτό το θρεντ http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=23230 κάπου έχω ένα pdf με τις οδηγίες εγκατάστασης του διαφορικού, που λένε τα ίδια! Αυτός που προτείνω μας κάνει φιλική τιμή και έχει κάνει πολλές μετατροπές, μαζί με την δικιά μου. Τωρα το αν θα το βάλει με το μάτι ή με το μικρόμετρο δεν το ξέρω.... εμένα μου έκανε αριστη δουλειά, και δεν έχω ακούσει προβλήματα με δουλειές του.

Αν το διαφορικό δεν κάτσει τέλεια φαίνεται με το που γυρίσουν οι τροχοί, όπως και νά χει είναι θέμα του μηχανικού το πως θα το βάλει. Χρήματα δεν παέι να βγάλει πάντως σε βάρος μας

Εγώ απλα το δίνω σαν μια λύση οικονομική, πρότεινα και στον φίλο μας να κατέβει και αυτός για να δει την διαδικασία,αυτό μπορώ να κάνω εγώ:smokin:

gearboxer
09-06-10, 20:50
Παιδιά δεν διαφωνώ κάπου με τα όσα λέτε. Σε αυτό το θρεντ http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=23230 κάπου έχω ένα pdf με τις οδηγίες εγκατάστασης του διαφορικού, που λένε τα ίδια! Αυτός που προτείνω μας κάνει φιλική τιμή και έχει κάνει πολλές μετατροπές, μαζί με την δικιά μου. Τωρα το αν θα το βάλει με το μάτι ή με το μικρόμετρο δεν το ξέρω.... εμένα μου έκανε αριστη δουλειά, και δεν έχω ακούσει προβλήματα με δουλειές του.

Αν το διαφορικό δεν κάτσει τέλεια φαίνεται με το που γυρίσουν οι τροχοί, όπως και νά χει είναι θέμα του μηχανικού το πως θα το βάλει. Χρήματα δεν παέι να βγάλει πάντως σε βάρος μας

Εγώ απλα το δίνω σαν μια λύση οικονομική, πρότεινα και στον φίλο μας να κατέβει και αυτός για να δει την διαδικασία,αυτό μπορώ να κάνω εγώ:smokin:

Έτσι είναι τα πράγματα και σε ευχαριστώ και πάλι Κωσταντίνε για την όλη προθυμία σου. Διάβασα το topic σου με το quife και να πω την αλήθεια ηρέμησα λίγο γιατί σήμερα άκουσα και διάβασα πάρα πολλά...Σίγουρα όλα τα παιδιά έχουν το δίκιο τους αλλά δε πιστεύω ότι για έναν μηχανικό η όλη αυτή διαδικασία είναι βουνό ρε μάγκες..Ο Κώστας έβαλε το μπλοκέ του στο τσακ μπαμ και να το χαρεί το παιδί μέχρι να το βαρεθεί..Ειλικρινά το σενάριο να κατέβει το αμάξι Χανιά με ή χωρίς εμένα είναι το μόνο που μου έχει απομείνει...Και κάτι άλλο: Δεν υποτιμώ τον κόπο κανενός μάστορα γιατί και εγώ επαγγελματίας είμαι γραφίστας-τυπογράφος και γνωρίζω τι σημαίνει κόπος-χέρι-ρύθμιση.Αλλά νομίζω ότι πολλοί τεχνικοί ψάχνουν για μ@λ@κες..πετάνε στρογγυλά ποσά (300-400-500ευρώ) και χρεώνουν την εργατοώρα χωρίς έλεος...Τέλος τέλος και λάθος να μπεί στα Χανιά το μπλοκέ (που δεν το νομίζω) δε θα μου έχει στοιχήσει τίποτα..το βάφω μπλέ και το πετάω στη θάλασσα...

Stunt Mike
09-06-10, 22:46
Αυτός που προτείνω μας κάνει φιλική τιμή και έχει κάνει πολλές μετατροπές, μαζί με την δικιά μου. Τωρα το αν θα το βάλει με το μάτι ή με το μικρόμετρο δεν το ξέρω.... εμένα μου έκανε αριστη δουλειά, και δεν έχω ακούσει προβλήματα με δουλειές του.


Εγώ απλα το δίνω σαν μια λύση οικονομική, πρότεινα και στον φίλο μας να κατέβει και αυτός για να δει την διαδικασία,αυτό μπορώ να κάνω εγώ:smokin:

Πιστευω οτι η προταση του φιλου μου του Κωσταντινου ειναι η πιο τιμια...και συνδυαζεται και με τριημερο αναψυχης στην ομορφη Κρητη!Κωνσταντινε αλλαξες κι εσυ βημα στ'αμαξι σου οταν εβαλες το Quaife?3.38 δεν ειχες??

kloukakis
09-06-10, 23:02
3,45 δεν άλλαξα. Και κοντό είναι, στην εθνική πέφτει πολύ στροφάρισμα με την 5η....

gearboxer
13-06-10, 12:24
Έπειτα απο την συνολική απογοήτευση των συνεργείων bmw Β.Π. είπα να δοκιμάσω την τύχη μου στα μαστόρια των Ν.Π. και συγκεκριμένα επικοινώνησα με την bmw-kolaitis service στο Ιλιον. Ήταν το συνεργείο που έκανε service ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Ο άνθρωπος με άκουσε προσεκτικά και μου έδωσε την καλύτερη έως τώρα λύση. Αντί να ανοίξουμε δύο διαφορικά, θα χρησιμοποιήσουμε καποιο απο τα κορωνοπήνια 3,38 ή 3,45 που έχει αυτός (όποιο ταιριάζει καλύτερα) με τη μονάδα του μπλοκέ και το υπάρχων διαφορικό μου θα μείνε ανέπαφο. Στο τέλος θα κάνουμε βόλτα το αμάξι να βεβαιωθούμε ότι είναι όλα οκ και για να μειώσει την τιμή του θα κρατήσει το παλιό ελεύθερο διαφορικό μου.Κόστος 200€. Λογικό σε σχέση με τα αθηναϊκά στάντάρτ. Μόλις του είπα για τα 500 του Καψαλίδη έβαλε τα γέλια...

Μου είπε ότι χρειάζονται ειδικές βαλβολίνες για το μπλοκέ και κοστίζουν σε σχέση με τις απλές is it true?

Τα γνήσια μπλοκέ της BMW είναι made by ZF?

Υ.Γ.:Η λύση του Κώστα-Χανιά-αραλίκι και drift παραμένει η καλύτερη απ όλες τις απόψεις, απλώς η συγκεκριμένη βολεύει απο άποψης χρόνου και απο άποψης feedback: αν για παράδειγμα διαπιστώσω αργότερα θορύβους και δυσλειτουργία στο διαφορικό μπορώ να το πάω χωρίς να το σκεφτώ στον Κολαϊτη και να του πω φτιάχτο αρχηγέ...κάτι που στη φιλότιμη και ιδιαιτέρως "οικονομική" παρέα της Κρήτης δεν πρόκειτε ποτέ να έκανα:)

kloukakis
13-06-10, 12:37
Ναι είναι της ZF, και ναι θέλουν ειδικές βαλβολίνες καθώς ανπτύσουν θερμοκρασίες με τις τριβές(Στο quaife βαζεις οτι βαλβολίνη θέλεις για μπλοκέ και την αλλάξει του αγειου κάποτε). Πάντως αν έρθεις απο δω θα δώσεις σχεδόν τα μισα λεφτά και να ξέρεις πως αν το διαφορικό δεν κάτσει ακριβώς θα φανεί αμέσως. μια βόλτα στην εθνική θα μας πείσει. Τωρα αν ευτός που θα στο βάλει είναι δίπλα σου είναι ένα ευησυχασμός και τα λευτά δεν είναι εξωφρενικά. Οι συμπολίτες σου μπορεί να έχουν καλύτερη άποψη για το ποσό....

gearboxer
16-06-10, 20:11
Είναι αλήθεια ότι τις πρώτες μέρες απο την αλλαγή του διαφορικού θα υπάρχουν μικρές υπερχειλίσεις βαλβολίνης;Τουλάχιστον έτσι μου είπε φίλος που πρόσφατα άλλαξε.

rapid_fast
16-06-10, 22:15
Είναι αλήθεια ότι τις πρώτες μέρες απο την αλλαγή του διαφορικού θα υπάρχουν μικρές υπερχειλίσεις βαλβολίνης;Τουλάχιστον έτσι μου είπε φίλος που πρόσφατα άλλαξε.

Μπα, δύσκολο αν έχει γίνει σωστά η εργασία...

gearboxer
17-06-10, 10:45
Μπα, δύσκολο αν έχει γίνει σωστά η εργασία...

Υπάρχει μία blow off βαλβίδα στο διαφορικό που σε περίπτωση υπερπλήρωσης λιπαντικού το "ξερνάει".Σε αντίθετη περίπτωση μιλάμε για ανάγκη αλλαγής φλάντζας ή εφαρμογής φλαντζόκολλας στο καβούκι.

rapid_fast
17-06-10, 10:50
Υπάρχει μία blow off βαλβίδα στο διαφορικό που σε περίπτωση υπερπλήρωσης λιπαντικού το "ξερνάει".Σε αντίθετη περίπτωση μιλάμε για ανάγκη αλλαγής φλάντζας ή εφαρμογής φλαντζόκολλας στο καβούκι.

Χωρίς να είμαι απόλυτος, στα κιβώτια έχει τέτοιο..
Δεν έχω δεί διαφορικό με blow off βαλβίδα..

gearboxer
18-06-10, 08:33
Mάγκες τα ψέμματα τελείωσαν...το μπλοκέ μπήκε και το αμάξι είναι πραγματικά άλλο...
Η δουλειά του Κολαϊτη ήταν εξαιρετική, δεν ακούγεται ούτε στάζει το παραμικρό.

Όποιος δεν έχει μπλοκέ στο πισωκίνητό του να βάλει αλλιώς να το πουλήσει!

Επιβεβαιώνω και τον κανόνα που λέει ότι τα δισκάτα είναι καλύτερα στο drift απο τα torsen...σε σύγκριση πάντα με mx-5 που είχα.

Kωστάρα σε ευχαριστώ ιδιαιτέρως για την βοήθεια που προσφέρθηκες να μου δώσεις. Ελπίζω μέσα στο καλοκαίρι να κατέβω για διακοπές και να τα πούμε και να τα "στρίψουμε!"

kloukakis
18-06-10, 13:06
Μπράβο ρε φιλαρακι, πολυ χαίρομαι για σενα, πιες του το αίμα!!!

Όπως τα λες, πισωκινητο χωρίς μπλοκέ είναι σα σουβλάκι χωρίς τζατζικι!! Χαχααχ

Αντε άμα αναίβω καμία Αθήνα θα τα πουμε και απο κοντα!!!!

ΚΑλές βενζίνες...χαχααααχ

gearboxer
19-06-10, 15:23
Μπράβο ρε φιλαρακι, πολυ χαίρομαι για σενα, πιες του το αίμα!!!

Όπως τα λες, πισωκινητο χωρίς μπλοκέ είναι σα σουβλάκι χωρίς τζατζικι!! Χαχααχ

Αντε άμα αναίβω καμία Αθήνα θα τα πουμε και απο κοντα!!!!

ΚΑλές βενζίνες...χαχααααχ

Nα σαι καλά αγόρι μου!Μιλάμε όμως για τρελή διαφορά..εσύ ειδικά ξέρεις...ο τρόπος με τον οποίο η δύναμη περνάει στους τροχούς και η γραμμική και απόλυτα ελεγχόμενη υπερστροφή είναι κάτι μοναδικό. Μία καλύτερη ανάρτηση, 17αρες 205/45/17 με τις M Double Spoke II και μπάρες θόλων εμπρός-πίσω και καθάρισα..

Stunt Mike
19-06-10, 21:42
Αντε μπραβο ν'ακουμε καλα νεα!!!Καλοντριφταδικο σου ευχομαι φιλε!!Αντε ρε Κωσταντινε ανεβα να παμε κανα Ντραφι!!Εχω μελετησει διαδρομη 2ωρη που θα σε τρελανει!Αστικο τοπιο,ορεινο τοπιο οτι θες περιλαμβανει φιλε!!

kloukakis
19-06-10, 22:41
ΑΧΑχαχαχαχαχα!!!! Οχι και 2ωρη...χαχαα

3 βδομαδουλες μενουν....

gearboxer
20-06-10, 12:25
Αντε μπραβο ν'ακουμε καλα νεα!!!Καλοντριφταδικο σου ευχομαι φιλε!!Αντε ρε Κωσταντινε ανεβα να παμε κανα Ντραφι!!Εχω μελετησει διαδρομη 2ωρη που θα σε τρελανει!Αστικο τοπιο,ορεινο τοπιο οτι θες περιλαμβανει φιλε!!

Να σαι καλά φίλε μου!Δεν περίμενα τόσο μεγάλη διαφορά στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Τα ρημάδια τα λάστιχα θα τα τσακίσω!

Stunt Mike
20-06-10, 15:21
Να σαι καλά φίλε μου!Δεν περίμενα τόσο μεγάλη διαφορά στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Τα ρημάδια τα λάστιχα θα τα τσακίσω!

Εισαι ευπροσδεκτος να μας κανεις παρεα!!Κι εμεις τον ιδιο σκοπο εχουμε!:drive2:

nik200
21-06-10, 09:48
Εισαι ευπροσδεκτος να μας κανεις παρεα!!Κι εμεις τον ιδιο σκοπο εχουμε!:drive2:

θελετε και ενα καντετακι στιν παρεα?????για ντραφι ποτε δεν λεμε οχι..χιιχιχιχιχιχιχ

kloukakis
21-06-10, 10:59
Το συγκεκριμένο...... πάντα.....

Stunt Mike
21-06-10, 15:31
θελετε και ενα καντετακι στιν παρεα?????για ντραφι ποτε δεν λεμε οχι..χιιχιχιχιχιχιχ

Τα kadett και τα escort παντα εχαιραν της ιδιαιτερης εκτιμησης μου συναδελφε!!Ειχα κι εγω ενα eskort MK2 2.0lt στο παρελθον!Θελω βολτα ΤΩΡΑ!!!:dance:

kloukakis
21-06-10, 15:36
Τα kadett και τα escort παντα εχαιραν της ιδιαιτερης εκτιμησης μου συναδελφε!!Ειχα κι εγω ενα eskort MK2 2.0lt στο παρελθον!Θελω βολτα ΤΩΡΑ!!!:dance:

Ασ το καλύτερα, αν σε παέι βόλτα ο nik με kadett θα πεθάνεις απο τα γέλια καθώς το αμάξι θα πηγαινει τερμα διπλωμένο και εσυ θα παλεύεις να μην βγεις απο το παράθυρο λόγο του υπερπανάρχαιου καθίσματος:yippee:

Stunt Mike
21-06-10, 22:37
Θα φερω ιμαντα με καστανια που δενουν τα εμπορευματα για να δεθω στο καθισμα!!Χωσε καντετακια,χωσε!!!

nik200
22-06-10, 09:32
πιστευω θα ειναι πολυ ωραια...φυσικα και οποιος θελει βολτα θα τον παω (τον κωστα δεν εχει...γιατι ειπε για το υπεροχο "μαμα" καθισμα συνοδηγου..χιχιχιιχιχιχ)...εχω καποια προβληματα τροφοδοσιας καυσιμου με το αμαξι..αλλα μεχρι τοτε πιστευω θα τα χω λυσει....