PDA

Επιστροφή στο Forum : Z4 2.0 fun to drive???


kakwskeimena
30-05-10, 23:46
Παιδια 2 ερωτησουλες, γιατι σκεφτομαι παλι πολυ σοβαρα μια 2.0 ζ4...!

1ον: στους ελληνικους σαπουνοδρομους, απενεργοποιωντας τα ηλεκτρονικα τελειως, φευγει καθολου η 2.0 ζ4 ωστε να παιζουμε λιγο στις στροφες με τον κωλο, ή για να πεταξει λιγο τα ομορφα της οπισθια, πρεπει να πηγαινεις με την ταυτοτητα στο στομα??

και

2ον: κοιταω μια με 35.000χλμ.. τι σερβις ακολουθουν στο προσεχες μελλον? το κοστος ποσο περιπου ειναι? (οχι σε αντιπροσωπεια!)

ευχαριστω παιδια!

djkostas20
31-05-10, 13:49
Προσωπικά το έχω αναφέρει και σε άλλο thread με πάλι ένα ζήτημα!!! 2λιτρη Ζ4 θεωρώ ότι είναι πραγματικά πεταμένα λεφτά...Οδηγικά δεν έχει να προσφέρει πολλά πράγματα ειδικά όταν υπάρχουν αυτοκίνητα που κερδίζουν σε όλα πλην της εμφάνισης! Ναι το αυτοκίνητο πρέπει να μας αρέσει κιόλας! ΒΑΣΙΚΟ.... Αλλά αν μιλάμε να δώσω πόσα χιλιάρικα όταν με λιγότερα παίρνω κάτι πολύ καλύτερο οδηγικά με κόστος χειρότερη εμφάνιση(όχι χάλια απλώς χειρότερη) τότε είναι αλλιώς τα πράγματα

Φυσικά μιλάω για συγκεκριμένη σύγκριση Ζ4 2,0ι με ΜΧ-5 2λιτρο....

Αξία(αγορά) = ΜΧ5
Επιδόσεις = ΜΧ5 - Και παραπάνω άλογα και ελφρύτερο κατα πολύ
Οδήγηση = ΜΧ5 - Μόνο και μόνο το μπλοκέ κάνει τεράστια τη διαφορά μεταξύ των 2
Ανταλακτικά = ΜΧ5
Αξιοπιστία = Ισοπαλία... Δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα αξιοπιστίας Bmw και Mazda

Εμφάνιση = Ζ4
Κύρος = Ζ4

Οπότε αν για κάποιον οι προτεραιότητες είναι οι επιδόσεις και γενικά η οδηγική απόλαυση τότε ενάμεσα στα 2 θα πρέπει να επιλέξει ΜΧ5 αν όμως θέλει την εμφάνιση, τη μόστρα, το κύρος ή είναι γενικά κολλημένος με τους γερμανούς ή τις BMW τότε φυσικά Ζ4...
Αν μετά πάμε για 6κύλινδρο μοτέρ τότε κάνουμε τελείως διαφορετική κουβέντα!!!

Ως μέλος και φίλος σε φόρουμ για ΜΧ5, έχοντας πάει και σε βόλτες... ΜΧ5 2λιτρο τα έτρωγε από Ζ4 2,5i αλλά τα έσκαγε σε SLK200 με τα 163... Και μετά αν υπολογίζει και κάποιος την ύπαρξη από μαμά χωρίς πρόσθετα δικά σου, του LSD τότε και στα στροφιλίκια μιλάμε για μια τελείως άλλη εμπειρία!!!

kakwskeimena
31-05-10, 15:12
Απλα εγω δεν εχω το 2.0, αλλα το 1.8! Κ να δωσω το 1.8 για να παρω το ιδιο αμαξι 2.0 μου φαινεται χαζο! οποτε γιαυτο κοιταω αυτο που εξαρχης ειχα ερωτευτει, τη Ζ4!! Το ερωτημα, που μπορουν να το απαντησουν οι κατοχοι, ειναι το εξης: η Ζ4 η 2.0 με απενεργοποιημενα τα ηλεκτρονικα, επιτρεπει παιχνιδια στους ελληνικους δρομους ή τα οπισθια της δεν φευγουν με την καμμια?

δεν μιλαω για πατιλικια συνεχεια, αλλα σε ωραιες στροφες να πεταει κ λιγο κωλο! :kissass:

Tomi
31-05-10, 15:43
Σε αξιοπιστία άσε τον Ιάπωνα διότι ανεβαίνει με κίτ και όλο το μοτέρ θεόκλειστο με μαμά εξάτμιση πάνω από τα 300 πόνυ..Στην άνεση σίγουρα το μπέμπε μας δεν πιάνεται αλλά το 2.0 αν ζεσταθούν τα λάστιχα δεν τα γυρνάει ότι και να κάνεις..και πίστεψε δεν το λυπάμαι καθόλου..Βέβαια το κουπέ μου φαντάζομαι είναι και πιο βαρύ αλλά δεν νομίζω ότι θα έχει μεγάλη διαφορά..Άν πας σε μπέμπε τότε το εξακύλινδρο είναι μονόδρομος αν θες να μην χτυπάς το κεφάλι σου μετά από λίγο..Καίει και λιγότερο λόγο ότι κουνάει πιο εύκολα τα αρκετά κιλά και δεν χρειάζεται να πατάς όσο στο 2.0.(Μετρημένο με κάμπριο 2.2 φίλου πού είναι πιο βαρύ και φοράει 18'')

Driver M
31-05-10, 16:17
Απλα εγω δεν εχω το 2.0, αλλα το 1.8! Κ να δωσω το 1.8 για να παρω το ιδιο αμαξι 2.0 μου φαινεται χαζο! οποτε γιαυτο κοιταω αυτο που εξαρχης ειχα ερωτευτει, τη Ζ4!! Το ερωτημα, που μπορουν να το απαντησουν οι κατοχοι, ειναι το εξης: η Ζ4 η 2.0 με απενεργοποιημενα τα ηλεκτρονικα, επιτρεπει παιχνιδια στους ελληνικους δρομους ή τα οπισθια της δεν φευγουν με την καμμια?

δεν μιλαω για πατιλικια συνεχεια, αλλα σε ωραιες στροφες να πεταει κ λιγο κωλο! :kissass:

Δεν θα κάνει παπάδες, αλλά σίγουρα γυρνάει. Εδώ γυρνάει 3άρα Ε90 με τον ίδιο κινητήρα που είναι και αρκετά βαρύτερη. Σίγουρα δε συγκρίνεται με 2.5 και πάνω, αλλά και την αίσθησή της την προσφέρει όπως και παιχνιδάκια, τηρουμένων πάντα των αναλογιών.
Αν λοιπόν βρήκες κάποια δίλιτρη σε καλή τιμή και δεν σε παίρνει για παραπάνω, χτύπα την. Είναι πολύ όμορφο αυτοκίνητο με άψογη οδική συμπεριφορά. Αν πάλι μπορείς και για λίγο περισσότερα κυβικά, σίγουρα δεν θα το μετανιώσεις...

sakkunen
31-05-10, 21:21
Οδήγησέ το οπωσδήποτε πριν το πάρεις. Ας πούμε εγώ δεν θα το έπαιρνα, ο saikoe39 που είναι μόστρα κ κουλός θα το έπαιρνε.:lamer:

Το προηγούμενο έχεις ή το νέο μιατα ?

kakwskeimena
01-06-10, 08:56
Το νέο, 1.800 NC του 2008..!

djkostas20
02-06-10, 11:03
Ίσως το να δώσεις για να πάρεις το ίδιο αυτοκίνητο να είναι λίγο χαζό....Αλλά αν το καλοσκεφτείς αυτό είναι μόνο στο καλούπι....50 άλογα παραπάνω σε συνδυασμό με μπλοκέ! Σκέψου το απλώς σαν μια βελτείωση του δικού σου! Ανάμεσα στα 2 αν ποτέ βρεθείς δίπλα σε ΜΧ5 2,0 τότε θα χτυπάς το κεφάλι σου... Οπότε εγώ δεν το θεωρώ καθόλου χαζό!!!

Ίσα ίσα και εγώ αν είχα τα λεφτά τώρα και για αγορά αλλά και συντήρηση θα κοιτούσα να πάρω το 3.0si με τα 260 αλογάκια να είμαι καλυμμένος από δύναμη και να ζητάω μόνο μπλοκέ μετά!!! Δεν θα το θεωρούσα χαζό...

Αλλά είπαμε και σε πμ μας... Είναι ανάλογα που βάζει συντελεστή βαρύτητας το κάθε άτομο!!!

+ το κιτ κομπρέσσορ της cosworth για το 2.0 ΜΧ5 με απόδοση στα 260 αλογάκια αν πείς ότι δεν σου αρκούν τα 170(δυναμομετρημένα) -163 στα χαρτιά του 2λιτρου! Και σίγουρα σαν αγορά κοστίζει λιγότερα ή έστω ίδια με κιτ από g-power & Ess για την μπέμπα αν και νομίζω δεν βγάζουν για 2λιτρο!!!!