PDA

Επιστροφή στο Forum : ψαρωσα με το golf tsi


spy316
12-06-10, 00:41
Καλησπερα παιδια.Το μηνυμα απευθυνεται κυριως στους κατοχους 316.Σημερα οδηγησα το golf tsi (120hp) - πολυ καλη επιταχυνση και μου φανηκε μπροστα στο δικο μου 316 Ε90 ρουκετα...Καλο το 316,σταθερο,οικογενειακο αλλα καλα και:banghead: τα γκαζια.Υπαρχει τιποτα νεοτερο οσο αφορα την αναβαθμιση του συγκεκριμενου κινητηρα ή το ξεχνάμε;

thanosE39
12-06-10, 11:54
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=24892

ziaba
13-06-10, 15:35
120hp ειναι ονομαστικα στη πραγματηκοτητα ειναι παραπανω ο 1200αρης tsi βγαζει πανω απο 120 αλογα φανταστητε ο 1400αρης

6zylindermaniac
13-06-10, 16:36
To πιο σωστό στην περίπτωση των 1.6 Ε90 όσον αφορά τα γκάζια και τις βελτιώσεις τύπου 1ου σταδίου, είναι αυτό που είπες δηλ. "το ξεχνάμε".

Το tsi έχει πολύ καλή ροπή στις στροφές λειτουργίας που χρησιμοποιούμε τον κινητήρα μας καθημερινά σε συνθήκες πόλης (1500-3500σ.α.λ.). Ψηλά ψοφάνε με Ψ κεφαλαίο αλλά τι να το κάνεις όταν σου έχει χτίσει 20kgm ροπή στις 2000σ.α.λ.

Ναι βγάζουν περισσότερα απο τα ονομαστικά άλογα τα αργόστροφα TSi , αλλά είναι καθαρά θέμα χρήσης. Για ένα στριφτερό αυτοκίνητο ένας τέτοιος κινητήρας θα το χαντάκωνε θεωρώ μιας και η ροπή-απόκριση σε ψηλές στροφές είναι οτι καλύτερο για στροφές και πίστα. Η ροπή βέβαια είναι οτι καλύτερο για οικονομία και χρήση commuter οπότε η επιλογή κινητήρα (και μετά αυτοκινήτου για εμένα και για πολλούς άλλους κακά τα ψέμματα) είναι ξεκάθαρη.

Πατσίκας Βασίλειος
13-06-10, 20:03
To πιο σωστό στην περίπτωση των 1.6 Ε90 όσον αφορά τα γκάζια και τις βελτιώσεις τύπου 1ου σταδίου, είναι αυτό που είπες δηλ. "το ξεχνάμε".

Το tsi έχει πολύ καλή ροπή στις στροφές λειτουργίας που χρησιμοποιούμε τον κινητήρα μας καθημερινά σε συνθήκες πόλης (1500-3500σ.α.λ.). Ψηλά ψοφάνε με Ψ κεφαλαίο αλλά τι να το κάνεις όταν σου έχει χτίσει 20kgm ροπή στις 2000σ.α.λ.

Ναι βγάζουν περισσότερα απο τα ονομαστικά άλογα τα αργόστροφα TSi , αλλά είναι καθαρά θέμα χρήσης. Για ένα στριφτερό αυτοκίνητο ένας τέτοιος κινητήρας θα το χαντάκωνε θεωρώ μιας και η ροπή-απόκριση σε ψηλές στροφές είναι οτι καλύτερο για στροφές και πίστα. Η ροπή βέβαια είναι οτι καλύτερο για οικονομία και χρήση commuter οπότε η επιλογή κινητήρα (και μετά αυτοκινήτου για εμένα και για πολλούς άλλους κακά τα ψέμματα) είναι ξεκάθαρη.

no offense για το σχολιο αλλα ο 1,6 της BMW στροφαρει καλυτερα???????????

6zylindermaniac
14-06-10, 09:44
no offense για το σχολιο αλλα ο 1,6 της BMW στροφαρει καλυτερα???????????

Oχι βρε δε παρεξηγούμε, άλλωστε δεν είμαι κανένας κολλημένος με τη bmw ούτε έχω 316:)

Ωστόσο επειδή τυγχάνει να έχω οδηγήσει και τα δύο, ο κινητήρας της 316 έχει πολύ καλύτερο στροφάρισμα. Απλώνει τη δύναμη μέχρι τις 7000σ.α.λ. ενώ στο golf 122 tsi μετά τις 4500σ.α.λ. πεθαίνει και δε βαράει κόφτη ποτέ (ειδικά αν έχει μεγάλη σχέση στο σασμάν - είναι και θεόμακρα αυτά)

Απο την άλλη, στις χαμηλές στροφές το golf είναι λίγο χειρότερο απ το 325 μου οπότε σκέψου για να μη γίνεται αντιληπτό απο εμένα το χάσμα των 1100κ.εκ. σκέψου πόσο καλή δουλειά έχουν κάνει οι VAG. Aπο αξιοπιστία βέβαια δε ξέρω τι λένε αυτά αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

:)

nik200
14-06-10, 11:03
ολα αυτα τα μοτερακια γενιας tsi που εβγαλε το γκρουπ vag ειναι πολυ τιμια για τα λεφτα τους...δεν θα ξεχασω ποτε οταν ξεκινησα να οδηγω που το πρωτο μου αμαξι ηταν ενα golf 3 1.4 8v 60hp...το αμαξι στην εθνικη οδο ηταν επικινδυνο..διοτι απλα δεν ειχε γκαζι καθολου...οι καιροι αλλαξαν απο τοτε και στα περιπου ιδια λεφτα που εκανε το golf τοτε σημερα σου προσφερουν τα διπλα αλογα (122) παλι απο 1.4lt..και απο τα 13kg ροπης πηγαμε στα 20kg...

gearboxer
18-06-10, 20:46
Τί να το κάνεις το TSI αν έχεις να κάνεις με ένα αυτοκίνητο-περίπτερο φτιαγμένο απο ανθρώπους του μάρκετιγκ για καταναλωτές και όχι απο σχεδιαστές-μηχανικούς για Οδηγούς...

Βλέπεις πια στο δρόμο τον κάθε λούλη και την κάθε κυράτσα να τουρμπίζει με την TSαγιέρα και σε τρώει το χέρι σου να μουτζώσεις.

Καλύτερα το αμάξι μου να έχει τελική 170 και να πιάνει τα 100 κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα αλλά να ξέρω ότι το οδηγώ και συν-ομιλώ μαζί του και δεν με μετακινεί απλώς..

strofimios
18-06-10, 21:10
Εαν πιανει τα 100 καθε Πασχα τοτε σιγουρα θα εχεις οσο χρονο θες για κουβεντα!

giannis 116
18-06-10, 21:16
Τί να το κάνεις το TSI αν έχεις να κάνεις με ένα αυτοκίνητο-περίπτερο φτιαγμένο απο ανθρώπους του μάρκετιγκ για καταναλωτές και όχι απο σχεδιαστές-μηχανικούς για Οδηγούς...

Βλέπεις πια στο δρόμο τον κάθε λούλη και την κάθε κυράτσα να τουρμπίζει με την TSαγιέρα και σε τρώει το χέρι σου να μουτζώσεις.

Καλύτερα το αμάξι μου να έχει τελική 170 και να πιάνει τα 100 κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα αλλά να ξέρω ότι το οδηγώ και συν-ομιλώ μαζί του και δεν με μετακινεί απλώς..

Δε θα με χαλαγε να χε λιγα αλογα και ροπη παραπανω ομως το ασθενικο ατμοσφαιρικο μοτερακι μου. Δε ντρεπομαι να πω πως τα ζηλευω αυτα τα τουρμπομοτερακια και μακαρι η BMW να εβαζε τετοια εδω και καιρο.

strofimios
18-06-10, 21:25
Εαν εβγαζε τα 1.6 με Τ και εβγαζαν καμια 180 ps ποιος θα αγοραζε τα 25αρια;Μαλλον θα περιμενουμε πολυ για να δουμε δυναμη στα "μικρα" bmw.Μεχρι τοτε υπομονη και......κατηφορες!

Fairytale
18-06-10, 21:26
Είπαμε τέλος του 2011 θα είναι εδώ τα μοτεράκια... 3κύλινδρα 1500άρια τούρμπο αμέσου ψεκασμού.
Θα φάει η μύγα σίδερο και το κουνούπι ατσάλι !!!
GVMD ερχόμαστε xaxaxa
C U out there

strofimios
18-06-10, 21:33
3κυλινδρο;1500;Τουρμπο;
Δηλαδη εκοψαν στη μεση το μοτερ της 335;

Driver M
18-06-10, 22:04
Τί να το κάνεις το TSI αν έχεις να κάνεις με ένα αυτοκίνητο-περίπτερο φτιαγμένο απο ανθρώπους του μάρκετιγκ για καταναλωτές και όχι απο σχεδιαστές-μηχανικούς για Οδηγούς...

Βλέπεις πια στο δρόμο τον κάθε λούλη και την κάθε κυράτσα να τουρμπίζει με την TSαγιέρα και σε τρώει το χέρι σου να μουτζώσεις.

Καλύτερα το αμάξι μου να έχει τελική 170 και να πιάνει τα 100 κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα αλλά να ξέρω ότι το οδηγώ και συν-ομιλώ μαζί του και δεν με μετακινεί απλώς..

Έχεις τα δίκια σου και σε ορισμένα από αυτά που λες συμφωνούμε (έλλειψη αίσθησης, μαρκετινίστικα κόλπα κλπ) και τα έχω γράψει κι εγώ στο παρελθόν.

Ωστόσο, το ότι οι bmw υστερούν σε δύναμη όσον αφορά τα 4κύλινδρα μοντέλα (και κυρίως κάτω από το δίλιτρο των 150-70 αλόγων) είναι γεγονός, σε σημείο μάλιστα μοντέλα όπως 116 και 316 να είναι πιο αργά και από 1400άρια της σειράς. Αυτό είναι απαράδεκτο για τόσο ακριβά αυτοκίνητα και η (ομολογουμένως κορυφαία) οδηγική αίσθηση δεν αρκεί για να το ισοσταθμίσει.
Οι 3κύλινδροι τούρμπο όμως είναι προ των πυλών και η κατάσταση αυτή θ'αλλάξει άρδην. Αρκεί να συνοδεύονται και με αξιοπιστία, ειδάλλως δώρον άδωρον..

oldcarskickass
18-06-10, 22:25
no offense για το σχολιο αλλα ο 1,6 της BMW στροφαρει καλυτερα???????????

Ναι, με νεκρά.

gearboxer
18-06-10, 23:51
Έχεις τα δίκια σου και σε ορισμένα από αυτά που λες συμφωνούμε (έλλειψη αίσθησης, μαρκετινίστικα κόλπα κλπ) και τα έχω γράψει κι εγώ στο παρελθόν.

Ωστόσο, το ότι οι bmw υστερούν σε δύναμη όσον αφορά τα 4κύλινδρα μοντέλα (και κυρίως κάτω από το δίλιτρο των 150-70 αλόγων) είναι γεγονός, σε σημείο μάλιστα μοντέλα όπως 116 και 316 να είναι πιο αργά και από 1400άρια της σειράς. Αυτό είναι απαράδεκτο για τόσο ακριβά αυτοκίνητα και η (ομολογουμένως κορυφαία) οδηγική αίσθηση δεν αρκεί για να το ισοσταθμίσει.
Οι 3κύλινδροι τούρμπο όμως είναι προ των πυλών και η κατάσταση αυτή θ'αλλάξει άρδην. Αρκεί να συνοδεύονται και με αξιοπιστία, ειδάλλως δώρον άδωρον..

Το αυτοκίνητο πλέον είναι ένα προϊόν.Ένα καταναλωτικό αγαθό.Όπως το κινητό μας τηλέφωνο.

Αυτο πρακτικά σημαίνει ότι την πρώτη και την τελευταία κουβεντα την έχει το μάρκετιγκ. Το μάρκετιγκ π.χ της Bmw έχει εντοπίσει και ξέρει παγκοσμίως ποιο είναι το κοινό της και τί θέλει.Πως έχει γνωρίσει και ξέρει την bmw και φροντίζει να διατηρεί όλα αυτά τα γνωρίσματα. Δεν είναι στη φιλοσοφία της να βγάλει ένα turbato μικρό με 250 άλογα απο 1.6 λίτρα. Οπως φυσικά την ίδια έρευνα αγοράς κάνουν επι χρόνια και όλες οι άλλες εταιρίες.

Όλοι λοιπόν οι άνθρωποι του μάρκετιγκ φροντίζουν ώστε το επόμενο αυτοκίνητο που θα βγεί να είναι εμπορικά επιτυχημένο, να διατηρεί την ιεραρχία ανάμεσα στα υπόλοιπα μοντέλα και την φιλοσοφία της εταιρίας. Εξαίρεση οι ανατολίτες που εν βρασμώ ψυχής αντιγράφουν ανελέητα (παλαιότερα οι ιάπωνες, σήμερα οι κορεάτες).

Η Bmw έχει την ικανότητα να βγάλει πολύ δυνατά μοτέρ απο λίγα κυβικά και μάλιστα το έχει κάνει ήδη (το PSA Group παίρνει τα 1.6-150PS μοτέρ απο την BMW).

Eν κατακλείδη, αν είσαι ένας νέος με ανησηχίες και θέλεις κάτι γρηγορο παιχνιδιάρικο και συνάμα οικονομικό δεν ανήκεις στο target group της εταιρίας και θα απογοητευτείς. Επειδή όμως ο πήχης ανεβαίνει γενικώς και τα άλογα αυγατίζουν στον ανταγωνισμό θα έρθει η στιγμή που ο πήχης θα πρέπει υποχρεωτικά να ανέβει και στα μικρά της bmw. Και πάλι όμως όχι σε υπερβολικό σημείο.

Fairytale
19-06-10, 00:31
...
Η Bmw έχει την ικανότητα να βγάλει πολύ δυνατά μοτέρ απο λίγα κυβικά και μάλιστα το έχει κάνει ήδη (το PSA Group παίρνει τα 1.6-150PS μοτέρ απο την BMW).
...Η αλήθεια είναι ότι τα μοτέρ που φορά το PSA group δεν είναι δανεικά της BMW, αλλά προιόν συνεργασίας της ΒΜW με την PSA, ενώ τα πρώτα ΜΙΝΙ είχαν κινητήρες που ήταν προιόν συνεργασίας με την Chrysler (το PT Cruizer φόραγε το ίδιο μοτέρ).
C U out there

sciroccoR
19-06-10, 00:35
τα τρικυλινδρα μοτερ λογω κραδασμων εχουν εκ φυσεως μεγαλυτερες φθορες σε μεταλα μπιελες στροφαλο...δεν με ενθουσιαζει η ιδεα του κουτσουρεμενου μοτερ...θα προτιμουσα τετρακυλινδρα 1400-1600 κυβικα με 180-220 αλογα...

Fairytale
19-06-10, 00:38
ναι, αλλά εχουν ένα μπεκ ψεκασμού λιγότερο και σε πάρα πολύ λίγο αυτο θα αποτελεί τρελλό πλεονέκτημα...
C U out there

sciroccoR
19-06-10, 00:46
ναι ερχονται δυσκολες μερες....ενα λιτρο βενζινη=δυο λιτρα γαλα

nik200
19-06-10, 02:13
ξεχασαμε να πουμε κατι....οτι ο τρικυλινδρος κινητηρας στροφαρει καλυτερα απο τον αντιστοιχο τετρακυλινδρο ιδιου κυβισμου...οτι χανει σε ροπη δηλαδη...το κερδιζει απο την εγγενη του ταση για στροφαρισμα...αρα ο συνδυασμος turbo + 3 κυλινδρος πιστευω θα δινει χαμηλα τα αποθεματα ροπης που χρειαζονται....απο την αλλη οι ταλαντωσεις (εκ κατασκευης) που παραγονται απο τον στροφαλο του τρικυλινδρου.....πιστευω οτι θα εξισοροπηθουν καθως η bmw σαν εταιρια παντα ειχε βελουδινη λειτουργια στα μοτερ της..το πως θα ξεπερασουν αυτο το εμποδιο ειναι αποριας αξιο...και δεν μενει να το δουμε απο κοντα οταν πραγματι αυτα τα μοτερ μπουν στην παραγωγη.....

giannis 116
19-06-10, 04:01
Εαν εβγαζε τα 1.6 με Τ και εβγαζαν καμια 180 ps ποιος θα αγοραζε τα 25αρια;Μαλλον θα περιμενουμε πολυ για να δουμε δυναμη στα "μικρα" bmw.Μεχρι τοτε υπομονη και......κατηφορες!

Ναι, γιατι τωρα και ειδικα στην Ελλαδα ποιος αγοραζει 25αρι, πιο πολλα 35αρια κυκολφορουν παρα 25αρια...