PDA

Επιστροφή στο Forum : εξάτμιση για ε36 325


andre
26-06-10, 11:32
αφού καταφέραμε να το κάνουμε να βλέπεται ύστερα από πρόσφατη τράκα λέμε να αλλάξουμε εξάτμιση(τελικό μόνο, για παραπάνω δεν μας παίρνει).. ή τσιπάκι, λεφτά και για τα 2 δεν υπάρχουν. τι λέτε?? τι έιναι καλύτερο?? το αμάξι έχει καμια 200.000 χλμ αλλά είναι κομπλέ.μέχρι 500ευρώ είδα και τσιπάκια και εξατμίσεις, αν κ eisnman που θέλω είναι πολύ παραπάνω :-( .θέλω γνώμη όλων για να γίνει το καλύτερο πάνω στο αμάξι.. ευχαριστώ!!

:bullhorn::bullhorn::bullhorn::bullhorn:

nikos1400
26-06-10, 15:04
Προσωπικα, δεν θα εδινα τοσα λεφτα (Eisenmann κλπ) για τελικο ςξατμισης.

Νομιζω μια χαρα κανεις τη δουλεια σου (και το κεφι σου!) με ενα τελικο ανοξειδωτο απο εξατμισά.

Κρατανε και δεκαετια !

fan1s_e21
27-06-10, 11:48
Προσωπικα, δεν θα εδινα τοσα λεφτα (Eisenmann κλπ) για τελικο ςξατμισης.

Νομιζω μια χαρα κανεις τη δουλεια σου (και το κεφι σου!) με ενα τελικο ανοξειδωτο απο εξατμισά.

Κρατανε και δεκαετια !


θα συμφωνησω απολυτα με το φιλο νικο:clap::clap:
και ειμαι της αποψης να προχωρησεις σε εγκεφαλικη βελτιωση(ειτε chip ειτε αναπρογραμματισμο

x318big
27-06-10, 11:50
δε πας μεχρι τον τουρκο?
με 30 -40 ευρω καθαρισες

andre
27-06-10, 13:41
δε πας μεχρι τον τουρκο?
με 30 -40 ευρω καθαρισες

για explain!!! το αμάξι δεν είναι αθήνα, βρίσκεται Βόρεια Ελλάδα...

6zylindermaniac
27-06-10, 14:55
δε πας μεχρι τον τουρκο?
με 30 -40 ευρω καθαρισες

Τι είναι αυτός;;;;

andre
27-06-10, 18:02
παιδιά, το τελικό από μ3 αμερικάνικο μου κάνει?? ξέρω πως έχει προδιαγραφές για χαμηλότερα οκτάνια βενζίνη(δεν νομίζω πως μας ενοχλεί αυτό) και απλά ως προς το μέγεθος, θα κολλήσει κομπλέ στην εξάτμισή μου?? (325μαμά) πείτε αλλιώς να ρωτήσω το μάστορά μου

zaharias
27-06-10, 18:36
Με αυτο που θα δεις μεγαλυτερη διαφορά ειναι με το chip (ή επαναπρογραμματισμος)..
Τελικο βρισκεις και με 200 ευρω χειροποιητο και εισαι μια χαρα..

jim_pas
27-06-10, 19:00
σωστός....δίνεις 400-500 για chip και 200 ένα χειροποιήτο τελικό και με 600-700 έχεις και τα 2.....όσο για το chip πριν το βάλείς ψάξε πρώτα να είναι δοκιμασμένο γιατί μπορεί να πηγαίνει και χειρότερα το αυτοκίνητο μετά..

andre
27-06-10, 21:12
ευχαριστώ!! αρχίζω ψάξιμο για chip....αν έχετε κάτι κατα νου πείτε μου να μην ψάχνω στα τυφλα!!

Sp!ros G
27-06-10, 22:16
Προτεινω με αυτα τα χρηματα φιλε να βαλεις ενα μπλοκε διαφορικο ,

αμα δεν εχει το αμαξι σου βεβαια.

Απο Μ3 3.0 ωστε να παραμεινει και το ιδιο βημα .

Fairytale
28-06-10, 08:49
παιδιά, το τελικό από μ3 αμερικάνικο μου κάνει?? ξέρω πως έχει προδιαγραφές για χαμηλότερα οκτάνια βενζίνη(δεν νομίζω πως μας ενοχλεί αυτό) και απλά ως προς το μέγεθος, θα κολλήσει κομπλέ στην εξάτμισή μου?? (325μαμά) πείτε αλλιώς να ρωτήσω το μάστορά μουΈχει μεγαλύτερες διατομές σωληνώσεων.
C U out there

andre
28-06-10, 11:53
Έχει μεγαλύτερες διατομές σωληνώσεων.
C U out there

οπώτε πρόβλημα άλυτο ή πρόβλημα που λύνεται???

nikos1400
28-06-10, 12:15
οπώτε πρόβλημα άλυτο ή πρόβλημα που λύνεται???

Μα και ο μαστορας, στον εξατμισα θα σε στειλει.

x318big
28-06-10, 14:51
Τι είναι αυτός;;;;
εξατμισας στη μπακνανα (Δαφνη) ολα τα σφαζει ολα τα μαχαιρωνει ανοιγει επι το που την παλια και την αντιγραφει Η του λες τη αλλο θες Η δεν θες.
τρως κανα δυο τρις ωρες ,χαλαρα αλλα κανεις οικονομικα τη δουλεια σου

georgepap
28-06-10, 23:56
φιλε γνωμη μου ειναι να μην πειραξεις τον εγκεφαλο του αυτοκινητου..γιατι τα chip κανουν τον κινητηρα να δουλευει με πλουσιο μειγμα..με αμεσο αποτελεσμα σε καταναλωση..καθως επισης και στους αισθητηρες(''λ'')..γνωμη μου ειναι να βαλεις τελικο απο m3..το εχω βαλει και εγω στο 328 μου και φιλος μου στο δικο του 325.μαλιστα ο φιλος με το 325 βρηκε μεταχειρισμενο τελικο απο m3 ευρωπαικο και το προσαρμοσε στην εξοδο των καταλυτων του 325.!!!ο ηχος παντως γινεται μπασος σαν αυτος των m!!καθως και περισσοτερη δυναμη στις ψηλες!!

andre
29-06-10, 13:09
φιλε γνωμη μου ειναι να μην πειραξεις τον εγκεφαλο του αυτοκινητου..γιατι τα chip κανουν τον κινητηρα να δουλευει με πλουσιο μειγμα..με αμεσο αποτελεσμα σε καταναλωση..καθως επισης και στους αισθητηρες(''λ'')..γνωμη μου ειναι να βαλεις τελικο απο m3..το εχω βαλει και εγω στο 328 μου και φιλος μου στο δικο του 325.μαλιστα ο φιλος με το 325 βρηκε μεταχειρισμενο τελικο απο m3 ευρωπαικο και το προσαρμοσε στην εξοδο των καταλυτων του 325.!!!ο ηχος παντως γινεται μπασος σαν αυτος των m!!καθως και περισσοτερη δυναμη στις ψηλες!!

καλό ακουγεται..και οικονομικό!!!

EVANGELOS
29-06-10, 19:12
Kάντο όπως ο Τζέο !!! ...

andre
03-07-10, 13:10
Kάντο όπως ο Τζέο !!! ...

ποιός είναι αυτός???

ziaba
10-07-10, 11:14
ποιός είναι αυτός???

Αυτός που σου είπε πιο πάνω να προσαρμόσεις το τελικό απ'το M3 ευρωπαϊκό

andre
03-08-10, 14:01
την εξάτμιση την βόλεψα σχεδόν, από βδομάδα θα είναι οκ μάλλον...μένει η εισαγωγή που σκέφτομαι τώρα...φοράει στο μανίσιο κουτί ένα φίλτρο Κ&Ν μεταλλικό νομίζω παίζει να είναι της μ3, κάτι τέτοιο είχε πει ο μάστορ.200.000 χλμ έχει. λέω για αλλαγή όλη την εισαγωγή σε Κ&Ν τώρα...είδα κάτι στο σαιτ τησ Κ&Ν κάπου στα 300 ευρώ...καμια συμβουλή???

ziaba
04-08-10, 07:39
την εξάτμιση την βόλεψα σχεδόν, από βδομάδα θα είναι οκ μάλλον...μένει η εισαγωγή που σκέφτομαι τώρα...φοράει στο μανίσιο κουτί ένα φίλτρο Κ&Ν μεταλλικό νομίζω παίζει να είναι της μ3, κάτι τέτοιο είχε πει ο μάστορ.200.000 χλμ έχει. λέω για αλλαγή όλη την εισαγωγή σε Κ&Ν τώρα...είδα κάτι στο σαιτ τησ Κ&Ν κάπου στα 300 ευρώ...καμια συμβουλή???
Θα δώσεις 300 ευρώ για ένα κιτ φίλτρου? καλύτερα πάρε ένα σπρέι κ ένα λάδι εάν δε τα χεις κ καθαρίσε αυτό που έχεις είδη άμα θέλεις κάνε κ καμία τριπα στο κουτί για να τραβάει περισσότερο αέρα.Βάλε κ τίποτα μπουζι ιριδιου εάν δε τα χεις πάλι.Πιστεύω ότι θα πάρεις περισσότερα κ θα δώσεις πολύ λιγότερα σίγουρα