PDA

Επιστροφή στο Forum : μεταχειρισμενο Z4 2.2 vs. 2.0 ??? τι να παρω??


kakwskeimena
28-06-10, 14:27
Παιδια καλησπερα..!

Με τις τεραστιες πτωσεις στις τιμες των μεταχειρισμενων, πλεον παιρνεις Ζ4 2.0 κοντα στα 20κ, και 2.2 κατω απο 20κ.

Ξερω οτι εχει ξαναγινει αντιστοιχο τοπικ, αλλα νομιζω οτι πλεον εν μεσω κρισης μιλαμε σε αλλο value for money κ θα ηθελα να ακουσω τις γνωμες σας, γιατι στο διλημμα αυτο ειμαι και εγω:

μεταχειρισμενη Ζ4 2.0 2006, με κανενα 50αρι χιλιαδες χλμ, κοντα στα 20κ ευρω,
ή Ζ4 2.2 2004-5, με αντιστοιχα χιλιομετρα, κοντα στα 18κ ευρω?????

Τομεις που ενδιαφερουν: 1) ταχυτητα 2)fun to drive (να πεταει κ τους κωλους της!)
3) κοστος συντηρησης 4)καταναλωση και αξιοπιστια

Αρχιστε παιδια, ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!!!

HULK
28-06-10, 14:32
Παρε την ποιο φτηνη 2.0 και μετα απο λιγο βαλε μια μηχανη 3.0 με τα 231 αλογα και αστην δηλωμενη 2.0

sotirisl
28-06-10, 14:37
επειδή ήμουν και εγώ σε παρόμοιο δίλλημα, το μόνο που μπορώ να σε συμβουλέψω είναι να αποφύγεις τις "ευκαιρίες" και τα παράλογα φτηνά... εξετάζοντας αυτοκίνητα δύο βδομάδες, αυτά που "χαρίζονταν" πάντα αποδεικνύονταν ότι είχαν κάποιο σοβαρό πρόβλημα

kakwskeimena
28-06-10, 14:57
Φιλε Σωτηρη, σε ευχαριστω για την απαντηση!!

Δεν βιαζομαι, ειμαι ψυχραιμος και εχω υπομονη και μετρητα!
Οποτε δεν ψαχνω την 'ευκαιρια' με την υποπτα πολυ χαμηλη τιμη, αλλα την Ζ4 με την τιμη κοντα στο μεσο ορο, που ωντας απουλητη καιρο, εμφανιζομενος εγω με μετρητα, μπορει να κανω μια χαμηλη προσφορα μετρητα και ισως την παρω!

Θεωρω οτι στους καιρους αυτους, κατι τετοιο ειναι πολυ πολυ πιθανο. Νομιζω οτι 2κ κατω απο την ζητουμενη τιμη ειναι δεδομενο πλεον, κ εχω ακουσει κ ακομα μεγαλυτερες εκπτωσεις! Τεσπα, γνωμες για 2.2 vs. νεοτερο 2.0 ???????????????

sakkunen
28-06-10, 15:02
Το 2,0 είναι euro 4 or 5 ?

paganis
28-06-10, 15:06
θεωρω οτι μια διλιτρη ή 2.2...δυσκολα θα σε ικανοποιησει....αναζητησε τουλαχιστον μια 2.5...!οπως και να χει οι τιμες εχουν πεσει πολυ...

kakwskeimena
28-06-10, 16:10
2.5 και 3.0 ειναι out of the question.. Ενταξει ρε παιδια, δεν μπορει να λεμε αργο ενα αμαξι με 150-170 αλογα κ 1.300 κιλα..

Μεταξυ 2.0 και 2.2 τι λετε?..

Dimzan
28-06-10, 16:17
Κανε τα κιλα 1500 για να σαι μεσα και θα καταλαβεις το γιατι.

Προσωπικα θα προτιμουσα το 6κυλινδρο ως πιο αξιοπιστο σε σχεση με το βαλβετρονικ. Επισης τα 20 παραπανω αλογα θα κανουν μια μικρη διαφορα.

Η καταναλωση ειναι υπερ του 2.0 περι τα 2λιτρα λιγοτερα ανα 100 στην πολη, το οποιο δεν ξερω κατα ποσο σε απασχολει.

Και οπως λενε ολοι αν μπορεις παρε κατι πιο γρηγορο γτι θα το βαρεθεις ευκολα.

Εχεις οδηγησει κανενα Ζ4 η μονο αγγελιες βλεπεις ακομα απο το car.gr?

giannis 116
28-06-10, 16:26
Κι εγω θα σου προτεινα το 2.2 Αλλη αισθηση ο 6κυλινδρος...

djkostas20
28-06-10, 17:59
Μόνο και μόνο ότι μιλάμε 4 κυλίνδρους εναντίον 6 hte winner is 2.2....Ακόμα και τα ίδια άλογα να ήταν ια είχες άλλες ροπές!!! Το 2.0 είναι τελείως ψόφιο σαν αυτοκίνητο και έχει αναφερθεί ξανά σε άλλο παρόμοιο thread. 1350 κιλά ειναι πολλά και για τους 2 κινητήρες πόσο μάλλον για έναν 2λιτρο 4κύλινδρο...

Και ΝΑΙ ένα αμάξι με 1400-1500 κιλά με οδηγό μέσα και 150 άλογα είναι αργό και σε καμία περίπτωση παιχνιδιάρικο!!! "ΚΑΘΑΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ" και εύκολο από το 2λιτρο δεν θα δείς(δεν ξαναναφέρω ποια λύση θα άξιζε αντί του 2λιτρου γιατί θές να είναι Ζ4)

Οπότε καλύτερα λίγο ποιό παλιά και 2,2 παρά πιο καινούρια και 2.0... Τουλάχιστον θα εχεις πολύ πιο εύκολο το παιχνίδι...όχι ότι σαν αυτοκίνητο είναι και στημένο για παιχνίδια! Είναι αρκετά βαρύ!

stef
28-06-10, 18:11
Αν θες οπωσδήποτε 2λιτρο καλύτερα να στραφείς σε άλλες λύσεις πιο παιχνιδιάρικες και σίγουρα καλύτερο σχολείο πισωκίνησης....

jim_pas
28-06-10, 19:18
2.2 σου προτείνω....ο εξακύλινδρος έχει άλλη χάρη και η διαφορά στο κόστος συντήρησης των 2 είναι μικρή....+οτι το 2.2 το βρίσκεις φθηνότερο και όταν έρθει η ώρα να το πουλήσεις ίσως να χάσεις και λιγότερα...

djkostas20
28-06-10, 20:42
Αν θες οπωσδήποτε 2λιτρο καλύτερα να στραφείς σε άλλες λύσεις πιο παιχνιδιάρικες και σίγουρα καλύτερο σχολείο πισωκίνησης....

+1

Stef omws apo pm me to paidi....thelei Z4....Eixe Mx5 1.8 NC kai tou eipa na paei gia Mx5 2.0 NC pou kai aloga exei, kai liga kila, kai fysika i megalyteri eleipsi tis mpempas!!! MPLOKEEEEEEE

Alla thelei Z4....Entaksei...auto tou aresei!! opote se sxesi me 2.0 or 2.2 nomizw 2.2 einai i apantisi!!!

Dimzan
28-06-10, 21:52
Για μενα παντως το επομενο βημα απο ΜΧ5 θα ηταν η γρηγορο Ζ4 η το S2000. Εντελως διαφορετικη φιλοσοφια το τελευταιο αλλα εκει που εχουν φτασει οι τιμες αξιζει να το παιδεψεις. Κι ας εχει εσωτερικο 90s μεσα.

Φιλε μια βολτα με ολα τα παραπανω θα σε πεισει για το ποιο ειανι αυοτ που πραγματικα θες να οδηγας. Γιατι το αμαξι δεν το βλεπεις μονο αλλα κυριως -κατα τη γνωμη μου- το οδηγας. Εκτος αν εισαι απο τους τυπους που απλα θελουν ενα κυριλε αμαξι που να γουσταρουν το καλοκαιρι. Αν θες και το γκαζι μαζι πρεπει να πας σε πολλα κυβικα στο bmw. Διοτι το κολλημα με το Ζ4 το εχεις φαει λογω ομορφιας (και δικαιολογημενα). Αλλα και να σου πουμε οτι το 2λιτρο σκαβει και πεταει κωλους με τριτες δε νομιζω οτι ειναι αρκετο για να πας να το αγορασεις. Πρεπει και ο ιδιος να διαπιστωσεις οτι σου αρεσει οδηγικα διοτι θα δωσεις και τοσα λεφτα. Αν ειναι να παρεις αμαξι 18 χιλιαρικα για να το κοιτας τοτε παρτο σε 1300 για να μην καιει κι ολας.

Το λεω παντα πως το καλυτερο κρητιριο για αγορα ενος προιοντος ειναι η πρακτικη δοκιμη του. Στο αμαξι ειανι το test drive σε συνδυασμο με τα υπολοιπα χαρακτηριστικα και τις κριτικες που ακους.

bill z4
28-06-10, 22:49
Φιλε μου αν θες οποσδηποτε Ζ4 θα πρωτεινα και εγω εξακυλινδρο με κλειστα τα ματια για το ηχω,αξιοπιστεια και εγω πιστευω και στην καταναλωση γιατι θα τραβαει λιγοτερα ζορια απο το ποδι σου.

stef
29-06-10, 11:32
+1

Stef omws apo pm me to paidi....thelei Z4....Eixe Mx5 1.8 NC kai tou eipa na paei gia Mx5 2.0 NC pou kai aloga exei, kai liga kila, kai fysika i megalyteri eleipsi tis mpempas!!! MPLOKEEEEEEE

Alla thelei Z4....Entaksei...auto tou aresei!! opote se sxesi me 2.0 or 2.2 nomizw 2.2 einai i apantisi!!!

Συμφωνώ για Ζ4 2.2....

kakwskeimena
29-06-10, 12:50
Η 2.2 δηλαδη ειναι πιο αξιοπιστη απο την 2.0?? πως και ετσι?? απο συντηρηση??

απο μεταπωληση τι πιστευετε παιδια? 2.0 ή 2.2?

djkostas20
29-06-10, 15:59
Αξιοπιστία νομίζω δεν τίθεται καν θέμα. Ειδικά τα 6κύλινδρα τις bmw δεν έχω ακούσει πολλά προβλήματα! Συντήρηση από όσο ξέρω η διαφορά είναι μικρή εως καθόλου, για το κομμάτι service. Από σήμα, σίγουρα υπάρχει διαφορά, απο κατανάλωση πάλι δεν νομίζω να δείς τρελή διαφορά!!!

Από μεταπώληση, προσωπικά πιστεύω ότι να παίρνεις ένα αυτοκίνητο 5ετίας με 18-20 χιλιάρικα και να σκέφτεσαι αν θα έχει μεταπώληση είναι δευτερεύον ζήτημα.
Άμα το κρατήσεις 3-5 χρονάκια και με το ότι θα είναι δεύτερο χέρι και 8-10 χρονών αυτοκίνητο, το καθιστά ανεξαρτήτως κυβικών δύσκολο στην πώληση!!!

Μετά δεν μπορείς να έχεις και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο!!! Δεν υπάρχει τέτοιο μαγικό ραβδάκι... Θές Ζ4.. Αυτό λοιπόν είναι η πίτα! Ε δεν μπορείς να έχεις και άλογα, και παιχνίδια και εύκολη μεταπώληση και.... και.... και....
Τουλάχιστον με τις bmw δεν γίνεται αυτό, ειδικά αφού δεν βγάζουν υπερτφοφοδοτούμενους κινητήρες λίγων κυβικών.

Είχαμε πεί και στα πμ....Αν θές και καίγεσαι τόσο πολύ για επιδόσεις πήγαινε πάρε ένα ΜΧ5 2,0 NC με τη μπλοκαδούρα του και θα είσαι just και από συντήρηση και από κυβικά και από κόστος αγοράς!!!
Θές Ζ4 λόγω εμφάνισης...Ανέβα στα κυβικά για να πάρεις επιδόσεις!!!

ThaNOS E46coupe
29-06-10, 16:07
Παρε την ποιο φτηνη 2.0 και μετα απο λιγο βαλε μια μηχανη 3.0 με τα 231 αλογα και αστην δηλωμενη 2.0

ΝΑΙ ΝΑΙ...ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΦΥΛΑΚΗ.....:rofl2:

mit$o$
29-06-10, 22:35
Καταρχήν θα ήθελα να χαιρετήσω όλα τα μέλη και τους διαχειριστές αυτού του forum. Είναι το πρώτο μου post, και ελπίζω να μην κουράσω.

Όσον αφορά το θέμα μας, δηλαδή μεταξύ των 2 εκδόσεων της Ζ4,βρίσκομαι στο ίδιο δίλλημα. Στο θέμα της τιμής έχω δει να παίζουν διαφορές ακόμα και 4.000 μεταξύ τους. Σχετικά με τις επιδόσεις σου παραθέτω αυτά τα link:

http://www.zeperfs.com/en/fiche1431-bmw-z4-2-0i.htm
http://www.zeperfs.com/en/fiche1231-bmw-z4-2-2i.htm

...με αναλυτικά χαρακτηριστικά των 2 μοντέλων, ενδιάμεσες επιταχύνσεις κτλ. Θα διαπιστώσεις από τα νούμερα, ότι το 2.0 και το 2.2 έχουν πολύ μικρές διαφορές. Ότι χάνει η 2.0 σε άλογα(σε σχέση με την 2.2) το κερδίζει από το πολύ σφικτό, σε κλιμάκωση, κιβώτιο που έχει. Πάνω κάτω έχουν τις ίδιες ρεπρίζ. Τώρα το κατά πόσο πάει, και κατά πόσο εύκολα μπορεί να διώξει την ουρά...Το πρώτο είναι καθαρά υποκειμένικο και κατα την γνώμη μου θα κινείται αξιοπρεπώς και με τα 2 μοτέρ. Το δεύτερο λόγω έλλειψης μπλοκέ, αφήνει την τύχη του μόνο, στο κατά πόσο γλιστράει η άσφαλτος.

Εγώ, αν και βλέπω να αργώ να αποκτήσω την ζέτα, πιστεύω ότι συμφέρει η 2.2 λόγω:

1) Τιμής.
2) Αξιοπιστίας.
3) Ήχου κινητήρα.

Όσο για την κατανάλωση...αυτο που παίζει ρόλο είναι το πόσο βαρύ πόδι έχεις (το grand vitara 2.0lt μοντ.2007 με μόνιμη τετρακίνηση,το φέρνω μεσα στην Αθήνα με μικρό μποτιλιάρισμα και πόδι ΠΟΥΠΟΥΛΟ στα 9lt/100Km) . Πιστέυω έχουν περίπου ίδιες καταναλώσεις, μην κολλήσεις σε αυτό.

Ελπίζω να βοήθησα.

kakwskeimena
30-06-10, 08:36
Μητσο σε ευχαριστω πολυ, πολυ καλο πρωτο ποστ κ τεκμηριωμενο!! ηταν πολυτιμη βοηθεια!

djkostas20
30-06-10, 09:19
Το κιβώτιο σίγουρα κάνει διαφορά αλλά νομίζω ότι υπάρχουν και 2.2 με το 6αρι και άρα εκείνες θα υπερτερούν... Μετά και πάλι υπάρχει διαφορά και το θέμα είναι ότι το να πετάς κώλο και να παίζεις δεν το κάνεις με 4η πάνω αλλά με 2α συνήθως ή 3η για πιο πολλά χλμ!!!(εκτός αν είναι κάποιος εδώ που ντριφτάρει με 140+)

Εκεί σίγουρα υπερτερεί η 2.2 ειδικά όταν δεν έχεις μπλοκέ το παραπάνω ρόπιασμα χαμήλα του 6κύλινδρου θα αποδειχτεί σωτήριο....

Η διαφορά στα λέφτά είναι αμελητέα....

Αλλα θα το ξαναπώ!!! Αν θες παιχνίδια τότε Ζ4 δεν είναι η απάντηση!!! ΤΕΛΟΣ!!! Καλό αμάξι, χρυσό, κούκλα και ότι άλλο θέλουμε αλλά πολύ βαρύ και χωρίς μπλοκέ... Ν

6zylindermaniac
30-06-10, 09:23
Ξέρω οτι δε θα αρέσει σε πολλούς, αλλά έχεις αποκλείσει εντελώς την SLK 200C (μοντ '05+), που έχει αρκετή ροπή και λίγα τέλη? Είναι και πανέμορφο αυτοκίνητο και είναι η πιο...μεσογειακή Mercedes-Benz οδηγικά:)

stef
30-06-10, 09:47
Ξέρω οτι δε θα αρέσει σε πολλούς, αλλά έχεις αποκλείσει εντελώς την SLK 200C (μοντ '05+), που έχει αρκετή ροπή και λίγα τέλη? Είναι και πανέμορφο αυτοκίνητο και είναι η πιο...μεσογειακή Mercedes-Benz οδηγικά:)


Φέρε μου ένα κουβά να κάνω εμετό.....:offtopic:

djkostas20
30-06-10, 10:55
Φέρε μου ένα κουβά να κάνω εμετό.....:offtopic:

Κουβά θές?? SLK 200 θα σου είναι μια χαρά νομίζω...Ε???


Ήμαρτοννννν.......Ε μην τα ισοπεδώνουμε όλα! Που να χωρέσει συγκριση... Είναι ΚΟΥΒΑΣ το συγκεκριμένο αμάξι... Και εδώ κάνουμε ολόκληρη συζήτηση περί παιχνιδιού ή μη για τη Ζ4 και θα μιλήσουμε για τους Μερτσεντέδες που ούτε καν το ESP δεν βγαίνει ποτέ τελειώς off???
Ε μην τα κάνουμε και όλα ίδια... Εκτός αν είσαι κανά παιδάκι που θέλει να το παίζει μούρη, τότε μόνο σε SLK δεν θα πήγαινες και γενικότερα σε αστεράκια!!!


Υ.Γ. Εγώ ξέρασα ήδη

mit$o$
30-06-10, 12:14
Το κιβώτιο σίγουρα κάνει διαφορά αλλά νομίζω ότι υπάρχουν και 2.2 με το 6αρι και άρα εκείνες θα υπερτερούν... Μετά και πάλι υπάρχει διαφορά και το θέμα είναι ότι το να πετάς κώλο και να παίζεις δεν το κάνεις με 4η πάνω αλλά με 2α συνήθως ή 3η για πιο πολλά χλμ!!!(εκτός αν είναι κάποιος εδώ που ντριφτάρει με 140+)

Εκεί σίγουρα υπερτερεί η 2.2 ειδικά όταν δεν έχεις μπλοκέ το παραπάνω ρόπιασμα χαμήλα του 6κύλινδρου θα αποδειχτεί σωτήριο....

Η διαφορά στα λέφτά είναι αμελητέα....

Αλλα θα το ξαναπώ!!! Αν θες παιχνίδια τότε Ζ4 δεν είναι η απάντηση!!! ΤΕΛΟΣ!!! Καλό αμάξι, χρυσό, κούκλα και ότι άλλο θέλουμε αλλά πολύ βαρύ και χωρίς μπλοκέ... Ν

Έχω την εντύπωση ότι το 2.2 και το 2.5 non-facelift(192ps) βγαίνουν μόνο με 5τάχυτο κιβώτιο...Από την άλλη djkosta θα συμφωνήσω ΑΠΟΛΥΤΑ μαζί σου στο ότι η Ζ4 ΔΕΝ είναι για πολλά παιχνίδια...Μιλάμε για χλιδάτο, όμορφο, ταχύ ρόουντστερ αλλά μέχρι εκεί...Ατελείωτες πάντες, πλαγιολισθήσεις ισχύος, burnouts και άλλα τέτοια η Ζ4 ΔΕΝ μπορεί να προσφέρει και φυσικά δεν φτίαχτηκε για αυτό...

jim_pas
30-06-10, 12:31
Παιδιά και το SLK μια χαρά αυτοκίνητο είναι..έχει και τα υπέρ του και τα κατά του...ας μην υποτιμούμε μια εταιρεία σαν την μερσεντές....όσο για την συγκριση δείτε αυτό για τα 2 ζ4

http://www.zeperfs.com/en/duel1431-1231.htm

και αυτό για το ζ4 2.0 με την μερσεντες 200κ

http://www.zeperfs.com/en/duel1431-249.htm

mit$o$
30-06-10, 13:06
Παιδιά και το SLK μια χαρά αυτοκίνητο είναι..έχει και τα υπέρ του και τα κατά του...ας μην υποτιμούμε μια εταιρεία σαν την μερσεντές....όσο για την συγκριση δείτε αυτό για τα 2 ζ4

http://www.zeperfs.com/en/duel1431-1231.htm

και αυτό για το ζ4 2.0 με την μερσεντες 200κ

http://www.zeperfs.com/en/duel1431-249.htm


Νομίζω ότι πιο δίκαιη είναι αυτή η "κόντρα"....

http://www.zeperfs.com/en/duel1231-249.htm

Από ότι έχω ακουσεί από κατόχους των slk και Z4 , καθώς και από περιοδικά, ιντερνετ κτλ, η Z4 κερδίζει τον όδηγό της στον τομέα της απόλαυσης, της σπορ οδήγησης και εν τέλει είναι ποιό "αντρικό" αυτοκίνητο από την merc. Εκεί που υπερτερεί η merc είναι στην άνεση των επιβατών καθώς και στην ροπή του kompressora(αν συγκρίνουμε την slk 163ps με την Z4 2.0 ή 2.2). Εγώ προσωπικά δεν θα έπαιρνα κάποιο sport roadster το οποίο θα είχε "ξύλινο" τιμόνι, ασαφές κιβώτιο και δεν θα μπορούσα να απενεργοποιήσω πλήρως τα ηλεκτρονικά...Η slk, κατά την γνώμη μου, έχει χάρες τις οποίες θα χαρούν άτομα με μικρότερες ανησυχίες ή αλλιώς άτομα >40 ετών, που θέλουν άνεση, ποιότητα, τα πάντα όλα ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά και να τους πηγαίνει το αυτοκίνητο(όχι ο οδηγός βλέπε Ζ4).

gian_nykt
30-06-10, 13:16
2.2 Straight Six ΛΕΕΕΕΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.........ΤΕΛΟΣ......

άντε...με το καλό....

sakkunen
30-06-10, 13:56
Αλλα θα το ξαναπώ!!! Αν θες παιχνίδια τότε Ζ4 δεν είναι η απάντηση!!! ΤΕΛΟΣ!!! Καλό αμάξι, χρυσό, κούκλα και ότι άλλο θέλουμε αλλά πολύ βαρύ και χωρίς μπλοκέ... Ν

Πόσα κιλά είναι το Ζ4 ?

jim_pas
30-06-10, 15:27
Νομίζω ότι πιο δίκαιη είναι αυτή η "κόντρα"....

http://www.zeperfs.com/en/duel1231-249.htm

Από ότι έχω ακουσεί από κατόχους των slk και Z4 , καθώς και από περιοδικά, ιντερνετ κτλ, η Z4 κερδίζει τον όδηγό της στον τομέα της απόλαυσης, της σπορ οδήγησης και εν τέλει είναι ποιό "αντρικό" αυτοκίνητο από την merc. Εκεί που υπερτερεί η merc είναι στην άνεση των επιβατών καθώς και στην ροπή του kompressora(αν συγκρίνουμε την slk 163ps με την Z4 2.0 ή 2.2). Εγώ προσωπικά δεν θα έπαιρνα κάποιο sport roadster το οποίο θα είχε "ξύλινο" τιμόνι, ασαφές κιβώτιο και δεν θα μπορούσα να απενεργοποιήσω πλήρως τα ηλεκτρονικά...Η slk, κατά την γνώμη μου, έχει χάρες τις οποίες θα χαρούν άτομα με μικρότερες ανησυχίες ή αλλιώς άτομα >40 ετών, που θέλουν άνεση, ποιότητα, τα πάντα όλα ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά και να τους πηγαίνει το αυτοκίνητο(όχι ο οδηγός βλέπε Ζ4).

όντως και αυτή είναι δίκαιη και ίσως εδώ να είναι και πιο γρήγορο το ζ4.....
τι εννοείς ξύλινο??το τιμόνι της το θεωρώ καλό στην απόκριση και πιο κοφτερό απο του ζ4....για το κιβώτιο δεν το θεωρώ ασαφές,ούτε ένα 2θέσιο κάμπριο είναι για 40+ αλλα ο καθένας όπως το βλέπει...δεν μπορώ να φανταστώ τον παππού μου με slk:clap:....όσο για τα ηλεκτρονικά είναι θέμα τι ζητάει ο καθένας....η merc ίσως το έχει φτιάξει για κάποιους τύπους πιτσιρικάδες που οδηγάνε χωρίς λογική και ίσως κινδυνεύουν.....υπάρχει δυνατότητα μέσω του κρυφού μενού να απενεργοποιηθεί πλήρως αλλα παράλληλα απενεργοποιείται η υποβοήθηση του τιμονιού,το abs και γενικά όλα τα ηλεκτρονικά αλλα δεν το συνιστώ.....

djkostas20
30-06-10, 15:41
Πόσα κιλά είναι το Ζ4 ?

1350 κιλα περίπου σε όλους του κινητήρες!!! για 150 και 170 άλογα είναι πολύ βαρύ για να κάνεις παιχνίδια ειδικά με έλειψη μπλοκέ!!!

Τώρα όσο για το την slk για μένα προσωπικά όποιος την παίρνει απλά το κάνει μόνο και μόνο για την μόστρα κατα κύριο λόγο!!! Μιλάω φυσικά για την ελληνική κοινωνία...
Για μένα προσωπικά τι να το κάνω το roadster με την κίνηση στους πίσω τροχούς αν δεν μπορώ να χαρώ αυτές ακριβώς τις χαρές της πισωκίνησης...

Τώρα αν πάμε σε επιδόσεις σε ευθεία γτ να μην πάρω κανένα VAG group που παίρνει και τούμπανες βελτειώσεις και πατάω τους πάντες και δεν έχω και πολλά κυβικά!

Νομίζω πάντως ότι τα παραναλύοθμε τα πράγματα...Είναι σαφές ότι χωρίς μπλοκέ, με μεγάλο βάρος και με βάση ότι η Ζ4 δεν φτιάχτικε με την φιλοσοφία "παιχνιδιαρίσματος" θές όσο πιο πολλά άλογάκια μπορείς ή υπολογίζεις ένα επιπλέον κόστος 1500€ και βάζεις μπλοκέ!

Αλλιώς η λύση και φθηνή και σχετικά όμορφη για τα λεφτά της υπάρχει στην αγορά! ΜΧ5 2,0

6zylindermaniac
30-06-10, 15:42
Νομίζω τα ηλεκτρονικά είναι λίγο παρεξηγημένη υπόθεση. Επειδή έχω οδηγήσει SLK, τα ηλεκτρονικά σπάνια θα επέμβουν ή και καθόλου σε οδήγηση με γραμμές. Τώρα όποιος ονειρεύεται φλικαρίσματα, προτοποθετήσεις, παρατεταμένα drift κ.α. τότε καλύτερα να στραφεί προς Ιαπωνία μεριά (S2000) ή προς κάποιες πιο focused κατασκευές.

Για μένα πάντως, για να μην είμαστε εκτός θέματος, δε τίθεται θέμα. Η 6κύλινδρη Ζ4 είναι καλύτερη σε όλα. Με οικονομοτεχνικά κριτήρια πάντως θα επέλεγα τη δίλιτρη.

kakwskeimena
08-07-10, 09:00
Φιλοι μου, οσοι απαντησαν κ οσοι διαβασαν το θεμα, απο σημερα ειμαι κατοχος μιας αριστης ΒMW Z4 2.0!!!

Ειναι πρωτο χερι, ελληνική, facelift, 25.000χλμ, βιβλίο σέρβις, ατρακάριστη, δέρματα-ηλεκτρική οροφή! Πέρασε ενδελεχή έλεγχο στα παντα κ αγοράστηκε από γνωστό-γνωστού, και σε εξαιρετική τιμη!!

Το αμάξι είναι εξαιρετικό κ είμαι ενθουσιασμένος!:P:P

Και μια πρωτη ερωτηση: εχει αγορασει κανεις απο ebay την γρίλλια χρωμίου για την μουρη της Ζ4?? μπαινει ευκολα plug n play ή θελει να βγαλεις κατι??

http://cgi.ebay.co.uk/BMW-CHROME-Front-Grill-Z4-Roadster-03-04-05-06-07-08-gq-/400092082374?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5d2758b0c6

sakkunen
08-07-10, 09:40
άντε κ καλά χλμ να έχεις με ασφάλεια. Μια 17άρα να βάλεις.:rockon:
Η γρίλλια ξεκουμπώνει-κουμπώνει.

6zylindermaniac
08-07-10, 09:55
Mεγειές μεγειές!! Το καλοκαιρί είναι η καλύτερη εποχή για Ζ!!

120ihatch
08-07-10, 10:04
Καλορίζικο ! :icon_pai:


Γράψε δυο λόγια σχετικά με τις διαφορές mx5 1.8 και z4 2.0.
Σε ποια σημεία υπερέχει το καθένα?

Το z4 και το mx5 nc μπορεί να είναι δύο πολύ διαφορετικά αυτοκίνητα αλλά στην περίοδο που περνάμε έχουν έρθει κοντά από πλευράς τιμής (mx5 nc 1.8 2009 με z4 2.0 2005 για παράδειγμα). Επειδή και τα 2 είναι διθέσια κάμπριο, είναι φυσικό κάποιοι υποψήφιοι αγοραστές που θέλουν roadster να σκεφτούν για παράδειγμα λίγο παλιότερο BMW ή mx5 ενός έτους?

Γράψε τις διαφορές των δύο αυτοκινήτων από την πλευρά σου, ίσως να φανεί χρήσιμο σε κάποιους φίλους που ψάχνονται για αυτοκίνητο.


:scratchch
Το τονίζω πάλι για να αποφευχθούν τυχόν παρεξηγήσεις: αρκετοί ίσως να μην βρεθούν ποτέ σε αυτό το δίλημμα αφού κάθε αυτοκίνητο από τα δύο έχει το δικό του κοινό. Αν όμως, λέμε αν, ενδιαφέρεται κάποιος για ένα από τα δύο, καλό είναι να διαβάσει δύο λόγια από κάποιον που έχει βρεθεί πίσω από το τιμόνι τους.

BMW Power
08-07-10, 10:48
Καλοτάξιδο και καλά και ασφαλή χιλιόμετρα.

Βάλε και καμιά φωτογραφία να το δούμε.

mit$o$
08-07-10, 11:59
Καλορίζικό, καλοτάξιδο και πολλά χαρούμενα και ασφαλή χιλιόμετρα...
Άντε και στα δικά μου.... Φαντάζομαι την πλάκα που θα έχεις πάθει με τον συνδιασμό:
μούρης - σπορτιφ αίσθησης. Το 6αρι κιβώτιο και τιμόνι πρέπει να είναι όλα τα λεφτά...

kakwskeimena
08-07-10, 12:12
Ευχαριστω ολους για τις ευχες σας!

Οντως η συγκριση ΜΧ5 NC 1.8 vs. Z4 2.0 θα εχει ενδιαφερον, και θα γραψω ενα κειμενακι πολυ πολυ συντομα πανω σε αυτο, ,μπορει κ σημερα!

Μητσο, ασε, 1 μικρη κ συντομη βολτα εχω παει μονο με το αμαξι ανοιχτο κ μουχει κανει φοβερη εντυπωση το ποσο ελκυει τα βλεμματα κ την προσοχη.. Σε σχεση με το ΜΧ5 η μερα με την νυχτα.. Χαμηλο προφιλ δν μπορεις να κρατησεις με τπτ! :P Εντομεταξυ ανοιχτο, οταν βλεπεις την τεραστια μουρη απο την θεση του οδηγου, ειναι ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!:P:P:P

Το τιμονι εξαιρετικο, κ το 6ταχυτο κιβωτιο ειναι αντιστοιχο του ΜΧ5, πολεμικο κ με κοντες σχεσεις, παρα πολυ καλο..!

mit$o$
08-07-10, 12:56
Ξέχασα να σε ρωτήσω σχετικά με την ελαστικότητα του 2λιτρου μοτερ σου...Έχω διαβάσει σε ένα κείμενο-παρουσίαση (fabiatou ή κάτι τέτοιο) σχετικά με τον συνδιασμό 2λίτρου μοτέρ-6αρι κιβωτίου, ότι συνεργάζονται άψογα. Το κείμενο έλεγε ότι υπάρχει τραβηγμα από τις 1.500rpm και οτι θεωρητικά μπορείς να βάλεις μια 6η απο την Αθήνα και να την βγάλεις στην Θεσ/νίκη. Υπάρχει όντως τέτοια βοήθεια, στον τομέα της ελαστικότητας και των ρεπρίζ, από το 6αρι κοντό που φοράει η μπουμπού σου?

kakwskeimena
08-07-10, 13:43
Με μονο μια μικρη βολτα δν εχω γραψει πολλα χλμ για να εκφερω αποψη με απολυτη σιγουρια! Η πρωτη εντυπωση παντως, ειναι οτι ο συνδυασμος κιβωτιου-κινητηρα ειναι αψογος, κ νιωθεις πως ο κινητηρας τραβαει πολυ περισσοτερο απο τα ονομαστικα του αλογα!

Εχοντας εμπειρια απο ενα 2.0 FSI A3 ατμοσφ 150 αλογα, και απο ΜΧ5 1.8 ατμοσφ, νιωθω πως η Ζ4 τραβαει απο πολυ χαμηλοτερα, σε σχεση δε με τα προαναφερθεντα νιωθω σαν να εχω turbo! Το ΜΧ5 αρχιζε να τραβαει απο τις 3.500 κ μετα, ενω με την Ζ απο τις 2.500 κ μετα νιωθω οτι εχω το γκαζι που χρειαζομαι. Σιγουρα αυτο ειναι κ θεμα κοντου κιβωτιου.

Νομιζω πως εκαναν την ιδανικη επιλογη καθως με 5ταχυτο πιο μακρυ κιβωτιο θα ξεμενες απο δυναμη. Με το 6ταχυτο αυτο δεν το ενιωσα καθολου! Παντως το νιωθω αρκετα πιο γρηγορο το Ζ απο το ΜΧ5 1.8 που ειχα, κ σιγουρα ροπη απο πιο χαμηλα!

6zylindermaniac
08-07-10, 20:41
Aν είχες το Miata NB 1.8 με τα "140" άλογα, θα δεις οτι η Ζ4 που πήρες τώρα είναι αρκετά πιο σβέλτη. Ποτέ δεν έβγαζε τόσα άλογα το 1.8 μοτεράκι της Μάζντα και αυτο μπορούν να το επιβεβαιώσουν κάτοχοι ΜΧ5 sporty.

Σκεφτείτε οτι το παλιό με τα 140 ονομαστικά άλογα, πάει κόπιες στο δρόμο με το καινούργιο Μiata NC 1.8 που αποδίδει 125 Ίππους και έχει λίγα παραπάνω κιλάκια.


:lamer:

kakwskeimena
09-07-10, 00:33
Το ΜΧ5 το ΝC 1.8 είχα (με τα 126 αλογα), κ μπορω να επιβεβαιωσω πως η 2.0 Ζ4 ειναι πολυ πιο σβελτα!!!! Κ ροπη απο πολυ πολυ πολυ πιο χαμηλα!

6zylindermaniac
09-07-10, 08:18
Συγγνώμη για το off topic ξανά, αλλά η μεγαλύτερη διαφορά που θα δείς σε σχέση με το NC που είχες, δε θα είναι το γκάζι αλλά το στρίψιμο...Oι τραγικές κλίσεις του Miata σε pitch και roll δεν υπάρχουν απλά στο Ζ4 :cheers:

ziaba
09-07-10, 08:54
Γιατι συγκρινετε ΜΧ-5 1.8lt με Ζ4 2.0lt και οχι με το ΜΧ-5 το 2λιτρο

stef
09-07-10, 12:52
Γιατι συγκρινετε ΜΧ-5 1.8lt με Ζ4 2.0lt και οχι με το ΜΧ-5 το 2λιτρο

Γιατί εκεί δεν τους συμφέρει να τα συγκρίνουν μιας και το 2.0 το ΜΧ5 είναι πολύ πιο sport κατασκευή...:dance:

djkostas20
09-07-10, 14:08
Ρε παιδιά το έχουμε ξαναπεί.......το 2,0 ΜΧ5 δεν συγκρίνεται σε τίποτα με το Ζ4 2,0 οδηγικά φυσικά και με βάση τιμή αγοράς!!! Το μόνο αρνητικό είναι οι κλισεις ακόμα και του 2λιτρου που όμως με 1000€ με ανάρτηση καλή δλδ και αντιστρεπτικές λύνεται τελείως το πρόβλημα!!! Ενώ η διαφορά των 2 αυτών μαμά ειναι πολύ παραπάνω!!!

Χωρίς να κοιτάμε καλούπι το ΜΧ5 απλά το ξεσκίζει.....

6zylindermaniac
09-07-10, 15:25
Γιατί εκεί δεν τους συμφέρει να τα συγκρίνουν μιας και το 2.0 το ΜΧ5 είναι πολύ πιο sport κατασκευή...:dance:

Bρε παιδιά, ποιούς συμφέρει;; Μετοχές έχουμε ή παίρνουμε καμμιά προμήθεια;; Απλά το παλικάρι είχε το 1.8 ΝC πρίν και τώρα αγόρασε Ζ4 2.0! Τι να κάνουμε τώρα!!!

120ihatch
09-07-10, 15:53
Bρε παιδιά, ποιούς συμφέρει;; Μετοχές έχουμε ή παίρνουμε καμμιά προμήθεια;; Απλά το παλικάρι είχε το 1.8 ΝC πρίν και τώρα αγόρασε Ζ4 2.0! Τι να κάνουμε τώρα!!!


Ακριβώς !


Σαν κάτοχος mx5 nc 1.8 και z4 2.0 μπορεί να γράψει δυο πράγματα για αυτά το αυτοκίνητα στα οποία ήταν/είναι ιδιοκτήτης !!


(εν πάσει περιπτώσει, ήμουν και εγώ ιδιοκτήτης mx5 nc 1.8 στημένου και με μπλοκέ και θέλω να διαβάσω δυο πράγματα και από τον φίλο...)

nikoskawasaki
07-10-16, 23:06
KΑΛΗΣΠΕΡΑ παιδια! νεος στο φορουμ αλλα σας διαβαζω αρκετο καιρο!ειμαι σε διλλημα! ονειρο μου ειναι η 2.2 z4 αλλα μαρεσει και το mazda mx5 ! το 1.8 φυσικα εννοειται .θα ηθελα καποιες πληροφοριες! ειναι δυσκολη η συντηρηση του z4 και του 2.2 και του 2.0 σε σχεση με ενα mx5 1.8..? μιλαω παντα για αμαξι πριν το 2007 που δεν εχει φορο πολυτελειας! καταναλωση?? θα το χρησιμοποιω για καθημερινο μου μεσο διοτι φευγω απο τον δικλυκλο κοσμο ( επεσα με τη μηχανη χτυπισα λιγο και οι δικοι μου με πιεσαν να την διωξω) !ευχαριστω προκαταβολικα!ειναι ρισκο στις μερες μας ενα τετοιο αυτοκινητο?

MZ3
07-10-16, 23:47
Καλησπέρα
Πάρε το μάζντα αν ψάχνεις την οικονομία
με τα μπεμπε ξεφεύγουμε σιγά σιγά μια το ένα μια το άλλο είναι γενικός ψιλοαρώστια η μάρκα οπότε με δεδομένο ότι έρχεσαι από μηχανή και ότι θα ψάχνεις κάτι από τη μηχανή στο αμάξι η οικονομική καταστροφή είναι δεδομένη, όσο αντέχει η τσέπη σου φυσικά.

Και εγώ σαν εσένα πριν πολλά χρόνια στράφηκα στο ζ3 και ψιλοκαταστράφικα οικονομικός αλλά και οι χαρές που πήρα δεν της λες και λίγες, μέχρι και μοτό περνούσα στην εθνική αλλά αυτό που έπαιρνα από την μηχανή με το αμάξι δεν το πείρα ποτέ.

Αυτά. welcome!

nikoskawasaki
07-10-16, 23:51
σε ευχαριστω φιλε για την αμεση απαντηση! εγινε η καρδια μου περιβολι αχχαχααχ μαλλον θα στραφω προς το μχ5 ,αλλα τι εννοεις πως η οικονομικη καταστροφη ειναι δεδομενη?

nikoskawasaki
07-10-16, 23:53
ειναι τοσο απαιτητικα στα service??ειδικα το 2,2 ειναι ερωτας με το 6υλινδρο!!!!!!!! και τοσο μεγαλη καταναλωση?

Dimzan
08-10-16, 00:47
το Ζ4 σαν γνησιο bmw που ειναι δε συγκρινεται με την αξιοπιστια της mazda και του mx5.

Αν δε σου βγαλει τιποτα τοτε σε σερβις κοστιζει οσο το mx5. Αν σου βγαλει ομως τοτε να θυμασαι πως πληρωνεις bmw που καινουριο εκανε 40.000€ και θα εχει αναλογο κοστος επισκευης. Γενικως ο κινητηρας 2.2 ειναι αξιοπιστος.

Το κυριο προβλημα του 2.2 ειναι το φορολογικο καθεστος της ελλαδας. Η διαφορα στην καταναλωση δεν ειναι τραγικη καθως και το mx5 καιει αρκετα παρα τα λιγα κιλα του. Εχω nc 1.8 του 2008. Το mx5 θελει 320€ για σημα, το Ζ4 δεν θελω να ξερω ποσο.

Απο αποψη κοστους ειναι σαφως πιο οικονομικο το ΜΧ5.

Απο αποψη αισθησης δεν ξερω κατα ποσο θα σε καλυψει οποιοδηποτε απο τα 2 διοτι οδηγουσες μηχανη. Εμενα το mx5 μου φαινεται πολυ αργο οταν το οδηγω αμεσως μετα τη μηχανη (bandit k8). Λειπει και το μπλοκε οποτε κανω παιχνιδι μονο επειδη εχω παλια λαστιχα. Το Ζ4 ΔΕΝ εχει παιχνιδι. Λειπει το μπλοκε και εκει, και για να το χαρεις θες 3λιτρο ή οριακα το 2.5 Το 2.2 μονο ηχο σου δινει, διοτι ειναι πολυ βαρυ το αυτοκινητο για τα 170 αλογα. Οδηγησα 3λιτρο κουπε Ζ4 και δυστυχως τα αλογα δε φαινοντουσαν απο το βαρος.

Γενικοτερα μετα τη μηχανη κανενα αμαξι κατω απο 200-250αλογα δε με διασκεδαζει. Δεν υπαρχει επαφη.

Οδηγησε και τα 2 και δες ποιο σου αρεσει πιο πολυ. Νομιζω ειναι το πιο απλο. Αν μπορεις να πληρωσεις 2λιτρο (απ οτι φαινεται μαλλον οχι) δες και το 2λιτρο mx5 , βγαζει 165 αλογα και εχει εργοστασικο μπλοκε. Πολυ πιο ευχαριστο απο το 1.8

nikoskawasaki
08-10-16, 08:38
σε ευχαριστω για την απαντηση φιλε μου ! εχω σκεφτει και το 2 λιτρο mx5 αλλα δε βρισκω κατι αξιολογο οσον αφορα τα τελη της bmw μπορω να τα δωσω και τις 2.2 κ και της 2.0 .. εχοντας κλεισει 10ετια παντα που δεν εχουν φορο πολυτελειας . .αυτο που με ενοιαζε ειναι η καταναλωση πιο πολυ .. παιχνιδι δε με πολυ νοιαζει οσο ο ηχος ..(αυτο με τρελανε και στη μηχανη)

Fanatic
08-10-16, 09:54
Εμενα το 2,5 μου καιει στο ταξιδι καπου 8lt/100 με 140 μοτ. Μεσα στην πολη, ανάλογα ποσο το πατάς, αλλα θα ελεγα ενα 10-11 ειναι μια λογικη καταναλωση για νορμαλ συνθήκες και να το να ευχαριστιέσαι να ακους τον εξακύλινδρο.
Απο προβλήματα γενικα δεν βγαζουν (ειδικα ο 6κυλινδρος Μ54), εμενα σχεδον τιποτα δεν εχει βγαλει αλλα εχει και 80.000χλμ μονο.
Εμφανισιακα νομιζω δεν υπαρχει επαφή ανάμεσα στο mx5 και τη Ζ4, γούστα ειναι αυτα βεβαια.
Το 2λιτρο κινείται αξιοπρεπώς λογω και του σασμάν που ειναι 6αρι. Το 2,2 δεν γνωρίζω αλλα φανταζομαι μια απο τα ιδια. Με το 2,5 αρχίζεις να μπαίνεις σε πιο δυνατά λημέρια, βεβαια τα αλογα ποτε δεν ειναι αρκετα. Το Ζ δεν ειναι για πολλα παντιλικια. Ειναι ζυγισμένο 50/50 με αποτελεσμα ο κωλος να μην φεύγει οσο ευκολα οσο σε ενα Ε46 και φεύγει και λιγο πιο απότομα. Οχι οτι δεν κανεις παντιλικια αλλα δεν θα γίνεις και drift king με το Ζ4. Δώστου στροφές ομως και θα σε ανταμειψει. Το μπλοκε ειναι ακριβή και πονεμένη λύση. Δεν αξιζει πιστευω. Εκτος αν μπαίνεις σε πιστα για drift.

Καλη αγορα οτι και αν ειναι. Μην παρεις αμαξι με πολλα χλμ μονο και μονο επειδη ειναι τσαμπα. Θα μπλέξεις.

nikoskawasaki
08-10-16, 11:25
καλημερα φιλε μου! η καταναλωση που μου περιγραφεις μου ακουγεται πολυ καλη σε σχεση με αυτο που πιστευα αρα .. αφου εσυ μιλας για 2.5 το 2.2 και το 2 θα ναι ακομα πιο λογικα.. διαθετω γυρω στα 12 με 14 χιλιαρικα τωρα τα χιλιομετρα κυμαινονται σταα 90 με 100 χιλιαδες γτ ειναι και παλι αμαξι αφου θελω 10ετιας!οντως το ζ4 δε συγκρινεται με το mazda αλλα βαζω και το μαζντα στο παιχνιδι γτ θα εχω λιγοτερες ' τυψεις' . δε με πολυ νοιαζει το ντριφτ να σου πω την αληθεια και τοσο λιγο κωλο να πεταει κε θα με ευτιχισμενος αχχααχ οσο για τα service αφου υα το κρατησω καιρο σκεφτηκα πως θα γλειτωνω καποια χρηματα αφου δε θα το πηγενω σε αντιπροσωπεια... να ρωτισω κατι αλλο !το 2.0 ζ4 μπορει να παρει αλλη εξατμιση??? γτ καπου ειχα διαβασει οτι λογω valvetronic δε γινεται να αλλαξεις εξατμιση παρα μονο τελικο

LuigiD
08-10-16, 12:03
Να μπω σφηνα στην κουβεντα,για να καταθεσω την αποψη μου ως κατοχος ΜΧ5.

Αν μπορεις παρε το διλιτρο,αυτο πηρα και δεν το μετανιωσα.Ενα κοντυτερο κορωνοπηνιο μαζι με το μπλοκε το κανουν πολυ διασκεδαστικο.Μια κοιλοβερ στο χιλιαρικο,τιμια αλλα οχι οτι πιο τοπ κυκλοφορει και λυνεις και το θεμα αναρτηση.Καταναλωση εχω ελαφρα πιο κατω απο 10 λιτρα με ολα μεσα,παιχνιδι,καθημερινη οδηγηση,πολη κτλ.Απο ηχο με στανταρ χταποδι εξατμιση,λιγα πραγματα.Με τα σωστα σερβις και ποιοτικα αναλωσιμα,ειναι ενα πολυ αξιοπιστο παιχνιδι.Καποια μοντελα,τα πρωτα του 06',βαρεσαν μοτερ και περαστηκαν εγγυηση απο οσο ξερω.

Απο θεμα ποιοτητας θεωρω οτι ειναι σιγουρα πιο κατω απο τα Ζ.Πιστευω,χωρις να ορκιζομαι κιολας,οτι τα Ζ ειναι πιο "αυτοκινητα".

Να το ευχαριστηθεις οτι και να επιλεξεις.

nikoskawasaki
08-10-16, 12:17
για σου φιλε μου ωραιο το mx5 ! απο ηχο λιγα πραγματα?? το μχ5 εχει πολυ ωραιο ηχο και δυνατο με goodwin εξατμιση! ψαχνω για διλητρο ! αλα δε βρισκω πολλα ! εχεις καποιο υποψην?

LuigiD
08-10-16, 12:27
για σου φιλε μου ωραιο το mx5 ! απο ηχο λιγα πραγματα?? το μχ5 εχει πολυ ωραιο ηχο και δυνατο με goodwin εξατμιση! ψαχνω για διλητρο ! αλα δε βρισκω πολλα ! εχεις καποιο υποψην?

Με στανταρ πραγματα,το δικο μου κανει ενα ελαφρυ γουργουρητο τετρακυλινδρου μοτερ,οταν ζεσταθουν καταλυτης και εξατμιση.Αναλογα τι θα βαλεις,απο χταποδι,καταλυτη,εξατμιση παιρνεις μπασο ηχο,μεχρι και σπαστικο τυπου Πεζω 106 ραλλυ.Εχει πολλες εταιριες που βγαζουν εξατμισεις,χταποδια.Αναλογα τι εχεις σκοπο να διαθεσεις και τι αποτελεσμα ψαχνεις.Και με ελληνικα πραγματα παντως κανεις αξιοπιστη αναβαθμιση.

Σου στελνω ΠΜ για τις αγγελιες,μην κανουμε καταχρηση του νηματος

Dimzan
08-10-16, 13:46
Αν το κολημα σου ειναι ο ηχος της μηχανης παρε 6κυλινδρο Ζ4. Το 2λιτρο μχ5 εχει λιγο πιο ωραιο ηχο απο το 2λιτρο Ζ4 αλλα και παλι κανενα δε συγκρινεται με Ζ4 6κυλινδρο. Το δε 1.8 μχ5 εχει απλα αθλιο ηχο κινητηρα.

Για το θεμα ποιοτητα που αναφερθηκε πιο πανω εχω να πω το εξης: Αλλο ποιοτητα και αντοχη στο χρονο, αλλο πολυτελεια. Το Ζ4 ειναι πολυτελες, οχι απαραιτητα ποιοτικο. Το μχ5 εχει αντοχη στο χρονο. Μπορει τα πλαστικα του να μην ειναι πολυτελη, ομως δεν τριζει, τα πλαστικα του οπως ειναι σημερα θα ειναι και σε 10 χρονια.

nikoskawasaki
08-10-16, 14:35
σε ευχαριστω για τη βοηθεια φιλε οντως ο 6κιλυνδρος ειναι σκετη απολαυση!

Fanatic
08-10-16, 17:21
Για εμενα καλυτερα εξακύλινδρο 2,2 παρα τετρακύλινδρο 2,0 και ας εχει 6αρι και πιο σύγχρονο μοτερ. Η ΒΜW βγαζει εξακύλινδρα. Αυτο εκανε παντα ΠΟΛΥ καλα!
Οσον αφορα το εσωτερικο του Ζ. Ειναι απλό, σπαρτιάτικο θα ελεγα και οντως μερικα πλαστικα τείνουν να τρίζουν μετα απο χρονια καθότι ειναι σκληρά. Εγω με μερικες κινήσεις που εχω κανει εχω εξαλείψει 90% απο τους τριγμούς. Διατηρείται ομως σαν καινούριο ευκολα.

nikoskawasaki
08-10-16, 18:14
ουσιαστικα δεν υπαρχει μεγαλη διαφορα στη συντηρηση του 2.0 και του 2.2 καθως και των τελων κυκλοφοριας οποτε αξιζει καλυτερα το 2.2 εχω κολλησει λιγο τωρα με τ 2.2 μια ασφαλεια απλη ποσο περιπου κοστιζει το 6μηνο παιδια ετσι πανω κατω να ξερω ! σας κουρασα συγγνωμη αλλα πλησιαζει η ωρα της αγορα και εχω μπερδευτει!

Dimzan
08-10-16, 20:18
Εντος αττικης με κλοπη για 9000€ χωρις επασφαλιστρα νεου οδηγου ή ηλικιας φανταζομαι 250-300€ το εξαμηνο. Οποτε πολυ χοντρικα εισαι στα 1200€ για τελη και ασφαλεια το χρονο. Με καταναλωσ 10λ/100χλμ και κοστος βενζινης 1.4€ θες αλλα 14€ για καθε 100χλμ ή 1700€ για 12000χλμ (αν υποθεσουμε οτι κανεις 12000χλμ το χρονο). Για σερβις και λαστιχα υπολογισε μινιμουν 200€ το χρονο, με δεδομενο οτι κανεις καθε χρονο 100€ τυπικο σερβις χωρις βλαβες και ανα 3-4 χρονια αλλαζεις λαστιχα που κοστιζουν 300-400€.

Πολυ χοντρικα λοιπον υπολογισε οτι ενα 2λιτρο Ζ4 κοστιζει περιπου 3000€ το χρονο για τυπικη χρηση χωρις να σου βγαλει βλαβες. Σου εκανα την καρδια περιβολι?

nikoskawasaki
08-10-16, 22:47
ναι φιλε μου χαχ εγω κανω την ημερα 10 χιλιομετρα με το αυτοκινητο ! διοτι η σχολη μου ειναι κοντα και ολες μου οι υποχρεωσεις οποτε οσον αφορα την βενζινη μου ακουγεται ψιλο κομπλε! τωρα τα λαστιχα και το service ειναι ενα θεματακι αχαχαχαχ 100 ευρω για service αν δεν προκυψει κατι ειναι κομπλε .. παιδια δε το περιμενα οτι θα χω τοσο αμεση βοηθεια σας ευχαριστω πολυ!

Dimzan
09-10-16, 01:48
Να σαι καλα, ευχομαστε οτι και να παρεις να εισαι ικανοποιημενος με την επιλογη σου.

PetrosD
10-10-16, 09:51
ναι φιλε μου χαχ εγω κανω την ημερα 10 χιλιομετρα με το αυτοκινητο ! διοτι η σχολη μου ειναι κοντα και ολες μου οι υποχρεωσεις οποτε οσον αφορα την βενζινη μου ακουγεται ψιλο κομπλε! τωρα τα λαστιχα και το service ειναι ενα θεματακι αχαχαχαχ 100 ευρω για service αν δεν προκυψει κατι ειναι κομπλε .. παιδια δε το περιμενα οτι θα χω τοσο αμεση βοηθεια σας ευχαριστω πολυ!

Άμα είσαι κοντά στη σχολή σου, το αμάξι δεν θα προλαβαίνει να έρχεται σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας, οπότε τα 10 λ/100χμ ξέχνα τα και υπολόγιζε παραπάνω. Όταν ο κινητήρας είναι κρύος, λειτουργεί με πλουσιότερο μείγμα.

InsaneDriver
10-10-16, 09:55
Φίλος μου πουλάει αυτό
http://www.car.gr/8689580-bmw-z4

Από ότι ξέρω είναι καλό αυτοκίνητο και το παιδί(τραπεζικός) γενικά για πολύ χαλαρές βόλτες το έχει. Δεν πρέπει να έχει βγάλει ποτέ το DSC...

nikoskawasaki
10-10-16, 15:07
φιλε μου σε ευχαριστω για την απαντηση! οταν λεω πως η σχολη μου ιεναι κοντα και γενικοτερα οι υποχρεωσεις μου εννοω οτι θα πηγαινω με τι σιγκοινωνια! ( οποοτε το αμαξι θα το χω για την καθημερινη βολτα μου ) ! θα κανω καποιες θυσιες αν ειναι να εχω τετοιο αμαξι! οσο για σενα φιλε μου με την αγγελια το αμαξι φενεται πολυ ομορφο αλλα παο οτι ειδα ειναι 2500 οποτε παρπαανω τελη! ευχαριστω και παλι για το ενδιαφερον!

nikosz41995
20-09-17, 16:38
καλησπερα παιδια νεος στο φoroym!εχω ενα Ζ4 2.2 με hamman εξατμιση και θελω απλα περισσοτερο θορυβο! παω λοιπον σε εναν εξατμισα στην αθηνα .. μου λεει οτι δεν γινεται το αμαξι να βγαλει περισσοτερο θορυβο .. μεχρι τοσο βγαζει το μοτερ !του λεω να βγαλει καταλυτες και μου λεει οτι το αμαξι μπορει να χαλασει θα αναβουν τα λαμπακια συνεχεια και οτι πρεπει να φτιαξω πρωτα αλλο χταποδι.. εσεις τι με συμβουλευετε να κανω?εχω τρελαθει με τον 6κυλινδρο και θελω ν ακουγεται πολυ!σας ευχαριστω προκαταβολικα

nikosz41995
20-09-17, 17:27
μια τελευταια ερωτηση ! υπαρχει μπλοκε διαφορικο για bmw z4 2.2?

konc
20-09-17, 17:28
Από που να αρχίσω και που να τελειώσω... ΟΚ είσαι (μάλλον) μόλις 22 χρονών και το αίμα βράζει, αλλά χαλάρωσε. Δεν γίνονται έτσι αυτά. Τι θα πεί "βγάλε καταλύτες"? Βάλε και τους κολλητούς σου ξέρω 'γω να αναπνέουν από πίσω όταν θα το μαρσάρεις μετά. Η κανά παιδάκι αύριο-μεθαύριο, τι λες? Αφήνω εντελώς ασχολίαστο το παράνομο της υπόθεσης και τις πιθανές επιπτώσεις γιατί δε μοιάζει να ενδιαφέρει και πολλούς...

Λοιπόν στα σοβαρά τώρα, ξέχνα τα "τα ξηλώνω όλα και κολλάω το μπουρί της σόμπας από το χταπόδι μέχρι πίσω". Οι δικές μου οι προτάσεις με σειρά προτεραιότητας και λαμβάνοντας υπόψη ότι πρωτίστως θέλεις θόρυβο, είναι οι εξής:

-Άλλαξε τελικό. Σίγουρα ένα επώνυμο racing ή ένας μαστρο-μήτσος μπορούν να φτιάξουν ένα πολύ πιο θορυβώδες τελικό απ' ότι είναι ένα νορμάλ επώνυμο.
-Δεν αν μπορείς να αντικαταστήσεις κάποια μεσαία με σκέτη σωλήνα, ή αν έχουν μέσα και καταλύτες με σκέτους καταλύτες -δεν ξέρω το αμάξι. Αυτό θα κάνει τεράστια διαφορά.
-Τελευταίο θα άφηνα το χταπόδι και θα το άλλαζα μόνο με επώνυμο, σε αντίθεση με το τελικό που ο μαστρο-μήτσος είναι οκ επιλογή.

nikosz41995
20-09-17, 17:30
εχω τελικα hamman ! χταποδι πρεπει να ναι μαμα ! το παλικαρι μου πε οτι και να αλλαξω τελικα και μεσεα δε θα αλλαξει σε τπτ ο ηχος ! αν βαλω αφτερ μαρκετ χταποδι θα γινει κατι?? ναι ειμαι 22 ετων παιδια καταλαβαινω αυττα τα αμαξια δεν ειναι για πειραγμα αλλα δεν αντεχω να μην ακουγεται!

Fanatic
20-09-17, 18:40
Βγάλε το back box και βάλε σκέτο σωλήνα. Θα κάνει ΠΟΛΥ ΘΟΡΥΒΟ.

Μπλοκε κοιτά σε Quaife.

Fanatic
20-09-17, 18:45
https://youtu.be/fNXMwt1LOVI

nikosz41995
20-09-17, 20:02
ΑΝ βγαλω το back box δε παθαινει το αμαξι κατι ετσι?

nikosz41995
20-09-17, 20:03
επισης λογικα με αφτερ μαρκετ χταποδι θα παρει και λιγα αλογακια? και λιγο ηχο?

nikosz41995
20-09-17, 20:08
βγαζει η quaife ap ootι ειδα σας ευχαριστω πολυ παιδια!

Fanatic
20-09-17, 21:23
Δεν παθαίνει τπτ το αμάξι. Ίσως χάσει κανένα άλογο.

Με χταποδι ναι θα πάρει μερικά αλογάκια και θα κάνει ωραίο ήχο

nikosz41995
20-09-17, 21:44
ευχαριστω πολυ!

nikosz41995
22-09-17, 18:28
παιδια μια τελυταια ερωτηση υπαρχει περιπτωση να βγαινουν αγωνιστικοι καταλυτες?

///Mflyin'
22-09-17, 19:23
Φιλε μου κρατα το χταποδι μαμα, μην χαλασεις τα λεφτα σου σε χταποδι...επισης στην θεση σου θα κρατουσα και τον καταλυτη μαμα και θα αφηνα μονο αυτα τα δυο..θα καταργουσα δηλαδη οτι αλλο υπαρχει εκτος απο καταλυτη οπως πχ τα προ τελικου καζανακια για σιγαση του ηχου, βαλε ενα ελευθερο τελικο διπλης απολιξης τυπου μ3 και θα εισαι μια χαρα απο ηχο, ενας αγωνιστικος καταλυτης θα βοηθησει λιγο ακομα τον ηχο αλλα δεν αξιζει να δωσεις τοσα λεφτα για λιγο θορυβο παραπανω, ο μαμα ειναι μια χαρα ...αν αλλαξεις καταλυτη θα εχεις πολυ θορυβο και μπασο στην καμπινα μετα εκτος απο εξωτερικο θορυβο.. :bigthumb:

nikosz41995
23-09-17, 10:55
τα τελικα μου ειναι hamman 4 απολειξεις και μου λεει ο δαναελατος οτι ειναι ηδη ελευθερα οποτε καιτελικα να αλλαξω δεν αξιζει

///Mflyin'
23-09-17, 12:16
Εφοσον λοιπον εχεις μαμα χταποδι, μαμα καταλυτη και ελευθερο τελικο, χωρις τιποτα αλλο εισαι μια χαρα, εχεις το μπασακι σου και εισαι και κυριλε ταυτοχρονα, αυτο ειναι το ιδανικο γι αυτα τα αυτοκινητα, μεινε οπως εισαι! :bigthumb:

nikosz41995
23-09-17, 14:02
εχεις απολυτο δικιο τλκ θα επικεντρωθω στο μπλοκε τωρα ρωτισα σε ενα μαγαζι και λεει δεν υπαρχει για το 2.2 ? εσεις ξερετε αν εχει?

Fanatic
23-09-17, 19:07
εχεις απολυτο δικιο τλκ θα επικεντρωθω στο μπλοκε τωρα ρωτισα σε ενα μαγαζι και λεει δεν υπαρχει για το 2.2 ? εσεις ξερετε αν εχει?

Που ρώτησες;

nikosz41995
23-09-17, 19:09
στο steet and cirquit καπως ετσι λεγεται! με το μπλοκε θα γινει πιο παιχνιδιαρικο? επισης εχω jr 23 18 αρες αν βαλω 17 αρες λογικα δεν θα αλλαξει το στησιμο?

nikosz41995
23-09-17, 19:10
https://www.youtube.com/watch?v=hYlAilJFd8U σε αυτο το βιντεο ειναι 2.2 τι ακριβως εχει κανει αυτος στην εξατμιση

Fanatic
23-09-17, 19:42
https://www.youtube.com/watch?v=hYlAilJFd8U σε αυτο το βιντεο ειναι 2.2 τι ακριβως εχει κανει αυτος στην εξατμιση

Αυτό που σου είπα. Έβγαλε το τελικό καζανάκι και έβαλε απλούς σωλήνες.

nikosz41995
23-09-17, 19:45
τελεια αυτο δλδ ειναι ευκολο και με χαμηλο κοστος απο οτι ειδα να σε καλα φιλε μου!!!!!!

Fanatic
23-09-17, 19:45
στο steet and cirquit καπως ετσι λεγεται! με το μπλοκε θα γινει πιο παιχνιδιαρικο? επισης εχω jr 23 18 αρες αν βαλω 17 αρες λογικα δεν θα αλλαξει το στησιμο?


https://shop.quaife.co.uk/quaife-bmw-limited-slip-differential-kit-for-z4-e85-e86-z4-2-2i-manual

Βγάζει κανονικά για 2,2

Πάρε ρωτα στην speed and style